Mesut Süre İle İlişki Testi | Konuklar: Aylin & Tufan İlksöz

  görünümler 352,209

Mesut Süre İle İlişki Testi

Mesut Süre İle İlişki Testi

3 aylar önce

1 dakika içinde sesli, görüntülü ya da mesajlaşma yöntemi ile dünyanın her yerinden psikolojik destek alabileceğiniz online terapi platformu: Evimdeki Psikolog!
Evimdeki Psikolog aracılığı ile ilk psikolog görüşmenizi %15 indirimli almak için; Kod: 15mesut (indirim sınırlı sayıdadır)
Link: www.evimdekipsikolog.com

Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
trshow.info/on/lJ7.html...

Farklı şehirlere gelmeye devam edeceğiz. Eğer konuk olarak katılmak isterseniz, başvurunuzu şuradan yapabilirsiniz;
► www.santralkumpanya.com/iliski...

"Mesut Süre İle İlişki Testi", Santral Kumpanya yazar ekibinin Mesut Süre'nin sahne performanslarından ilhamla ürettiği bir talk show formatıdır. Yapım, çekim, kurgu ve format geliştirme Kumpanya'dan, performans Mesut'tandır yani.

Lütfen yorum yapmayı ve bizi Instagram'dan takip etmeyi unutmayın!
iliskitesti
mesut_sure

YORUMLAR: 411
Mesut Süre İle İlişki Testi
Mesut Süre İle İlişki Testi Aylar önce
STAND-UP VAR! Mesut Süre'nin tek kişilik gösterisi "Siz Hepiniz Ben Tek" için aşağıdaki linklerden bilet alabilirsiniz; 20 Ocak Perşembe ANKARA; www.biletix.com/etkinlik/1T647/TURKIYE/tr 21 Ocak Cuma İZMİR; www.biletix.com/etkinlik/0T904/TURKIYE/tr YALNIZIM MESUT BEY; 16 Ocak Pazar Şişli Profilo Kültür Merkezi: www.biletix.com/etkinlik/00Q51/TURKIYE/tr 23 Ocak Pazar Şişli Profilo Kültür Merkezi: www.biletix.com/etkinlik/00Q52/TURKIYE/tr 26 Ocak Çarşamba Şişli Profilo Kültür Merkezi: www.biletix.com/etkinlik/1TM02/TURKIYE/tr 30 Ocak Pazar Şişli Profilo Kültür Merkezi: www.biletix.com/etkinlik/00Q53/TURKIYE/tr 6 Şubat Pazar Şişli Profilo Kültür Merkezi: www.biletix.com/etkinlik/00Q54/TURKIYE/tr 13 Şubat Pazar Şişli Profilo Kültür Merkezi: www.biletix.com/etkinlik/00Q55/TURKIYE/tr İLİŞKİ TESTİ; Canlı çekimlerimize seyirci olarak katılmak için aşağıdaki linklerden bilet alabilirsiniz; 13 Ocak Perşembe / 14 Ocak Cuma ANTALYA: www.biletix.com/etkinlik/00Q48/TURKIYE/tr 15 Ocak Cumartesi Ataşehir Watergarden: www.biletix.com/etkinlik/00Q47/TURKIYE/tr 22 Ocak Cumartesi Profilo: www.biletix.com/etkinlik/1TM01/TURKIYE/tr *Bilet tükenen etkinliklerde, kapıda sınırlı sayıda bilet bulunabilir.* Etkinliklerimiz Covid19'a yönelik önlemler kapsamında sosyal mesafe ile hijyen kurallarına uyularak ve kapalı salonlarda salon kapasitesinin en fazla %40'ı kullanılarak gerçekleştirilecektir.
Tolga Çavuşlar
Tolga Çavuşlar 3 aylar önce
Bu zamana kadar izlediğim toksik olmayan, birbirlerine baktığında içleri gülen çok güzel bir çift. Hanım efendi bireyselliğin tadını almış ve kendi başına yaşayabilen bir kişiyken bey efendi hayatına girdiğinde gayet mükemmel bir nüans yakalamışlar. İlişkilerinde ki tutku ve heyecanın bitmemesi çok güzel.
emrah ışık
emrah ışık 12 gün önce
@Elegrin 🍻🍻🍻
Lila
Lila 26 gün önce
@Elegrin ağlattın…🥲
Elegrin
Elegrin 3 aylar önce
Aynı şey, ben ve odamın kuzey cephesindeki duvarım için de geçerli. Çok mutlu bir çiftiz, tıpkı bu çift gibi. Neden biliyor musun? Beni duvarıma aşık eden şey, her gün gün batımında güneş ışıklarını yüzüme yansıtıp içimi huzurla doldurması. Tek huzur ve mutluluk kaynağım olduğu için onu seçtim. Yoksa sevgili eş falan yok, olmadi. 32 yasindayim
Regina Phalange
Regina Phalange 3 aylar önce
Çok tatlı bir çift. Bölüme de çok güldüm. Tufan Bey, kötü yorum gelirse hiç takılmayıp hemen Aylin Hanım'ın enerjisinden faydalanın. Ayrıca ikiniz de birbirinize çok güzel uymuşsunuz, kendinize haksızlık etmeyin. Çokça mutluluklar. ❤
Merve
Merve 3 aylar önce
Aylin çok güzel gülen bir kadın,onun gülmesi beni de güldürdü.Tufan abi belli yüreği kocaman birisi çok güzel bölümdü,çok güzeldiniz
herhangi biri
herhangi biri 3 aylar önce
İzleyicilerden kızıyla gelen aile harikaydı keşke bi bölüme gelseler keyifle izlerdik :)
Ny Ank
Ny Ank 3 aylar önce
Yalnızlığa alışmış, evde bir kişinin daha olma ihtimalini düşününce bile rahatsız olan birisiyim. İnsanlar nasıl evlenebiliyorlar diye şaşırırdım ama sizi görünce anladım ki mesele dengini bulmak. Sanırım dengini bulunca değişiyor tüm duygu ve düşünceler. İçimi ısıttınız, her gün bir önceki günden daha da mutlu olun.💛🧿
medicalstudent
medicalstudent 2 aylar önce
Tufan Abi, lütfen kendine haksızlık etme, sen kalbi çok güzel, çok ince düşünceli, anlayışlı, temiz bir insansın... Bazı kısımlarda verdiğin cevapları dinlerken kendimi tutamayıp ağladım, çünkü o kadar güzel bir yüreğin var ki " Vay be, böyle insanlar halen bir yerlerde varmış, demek ki... " dedim kendi kendime... İçimdeki sönmüş insan sevgisine, saf iyiliğin-düşüncelerin-duyguların ve bu parıltıyı içerisinde taşıyabilen insanın/ların varlığına olan, karanlık umutsuzluğuma, tüm kalbimle ve benliğimle söylüyorum ki, ışık oldun Abi... İyi ki Aylin Abla'yla gelmişsiniz, inan bana belki sıradan-günlük hayat içerisinden konularla ilgili bir şey yapmış olabilirsiniz ama bende çok şey değiştirdi, size-özellikle de senin değerli ruhuna tanıklık ediyor olmak, izlemeden önceki benle, şu an ve bundan sonrası arasında çok fark var, orası kesin...⭐⭐⭐🍀🍀🍀💖💖💖🙏🏻🙏🏻🙏🏻.
medicalstudent
medicalstudent 29 gün önce
@Erdal Özer teşekkür ederim😞💖.
Erdal Özer
Erdal Özer 29 gün önce
Ya bro sende beni ağlattın. 😀 Umudunu yitirme. Gerçekte değeri olan "tek şey" umuttur.
Levent Kocaoğlu
Levent Kocaoğlu 3 aylar önce
Bölüme ve konuklara bayıldım. Her ikisi de hayatın tozunu toprağını yutmuş, bilgili, kültürlü ve deneyimli insanlar. En önemlisi ise modern hayatta en çok korkumuz olan konfor alanından çıkabilmiş kişiler. Bu da onlara eşsiz bir farklılık katıyor. Aylin Hanım'a özellikle hayran kaldım gerek diksiyonu, gerek hayata bakış açısı, rahatlığı, sadeliği, zarifliği ve gülüşü beni gerçekten çok etkiledi. Keza Tufan bey de öyle tencere kapak misali birbirilerini bulabilmişler. Allah kaza bela ayrılık üzüntü vermesin. Her daim gülmeniz dileği ile selamlar, saygılar, sevgiler.
semih özel
semih özel 3 aylar önce
Yaklaşık 100 bölümdür ilişki testi takip eden birisi olarak şunu söyleyebilirim ki programa katılmış en iyi 3 çift arasına çok net girerler. Enerjileri harikaydı dilerim ki ömür boyu mutlu olurlar.
Eslem Karaltı
Eslem Karaltı 3 aylar önce
Her seferinde daha da tatlı insanlar geliyor🥰 meğerse ülkemde ne kadar tatlı insanlar ve çiftler varmış🧿 yine kahkahalarla dolu bi bölümdü iyi ki varsın canım Mesudumm ve sevgili konuklar 🌸🌺
Longtime
Longtime 3 aylar önce
Yine her zaman ki gibi 10/10 bölüm ♥️ bayıldımm size çok çok mutluluklar ♥️💐
Sena Çelikten
Sena Çelikten 3 aylar önce
Gerçekten de "bu hayattaki eşini bulmak" tabirini gözler önüne seriyorlar. Böyle ilişkileri görüp onların enerjilerini tadınca insanın umudu artıyor. Zira hayatı birlikte daha çekilir kılmak için var olan ilişki sayısı görüyoruz ki her geçen gün azalıyor. Gerçekten izlemekten memnuniyet duydum çok hoşlar.😌
Furkan Sarı
Furkan Sarı 3 aylar önce
Günümü güzelleştiren bir bölüm oldu . Çok tatlı bi cift mutluluğunuz daim olsunnnnnnn. 😍😍
Birkisonki
Birkisonki 3 aylar önce
Bölümle ilgili diyebileceğim tek şey her insan farklıdır herkesin çekilmez tarafları vardır, mesele dengini bulmak. Onlar o kadar bulmuşlar ki bir yapboz gibi oturmuş her şey. Umarım hep birbirinize bakarken gözleriniz böyle güler :)
Gizem Atakan
Gizem Atakan 3 aylar önce
mesut’un esprileri inanılmaz iyiydi ya her zamanki gibi , çiftin hayata bakış açılarını da çok sevdimmm! mutlu olsunlar hep 💛
Ufuk Akgül
Ufuk Akgül 3 aylar önce
Tufan Abi kötü yorumlara takılma sempatik şeker gibi adamsın. Aylin Hanım'ın da enerjiside efsane. Birlikteliğiniz ve mutluluğunuz daim olsun.
Zehra nur
Zehra nur 3 aylar önce
O kadar tatlı bir çift ki bayıldııımmm favori bölümlerim arasına girdi💞 birbirlerine çok yakışıyorlar tam birbirlerini tamamlıyolar❤
Tugay Temiz
Tugay Temiz 3 aylar önce
çok iyi ve tatlı bir çift. Saygı ve sevgi duymamak elde değil
Esra
Esra 3 aylar önce
Mesut Süre’nin müthiş moderatörlüğü çiftlere gösterdiği özenin yanı sıra sponsorlarla olan düzeyli ve eğlenceli sohbetlerinden çok net anlaşılıyor💛
Sevgi Demir
Sevgi Demir 3 aylar önce
Benim yine çok sevdiğim bir çift oldular😍 böyle beyfendilere ve zarif hanımefendilere ihtiyacımız var :) mutluluklar 🤍
Gözde Çakmakcı
Gözde Çakmakcı 3 aylar önce
Çok tatlı bir çift. Tufan Beyin kalbi çok güzel belli,Aylin Hanımın enerjisi harika kendisi de çok tatlı biri. Mutluluklarının devamını diliyorum. ❤
Birgül Ekici
Birgül Ekici 3 aylar önce
Aylin ve tufan muhteşem ikilisi 💜💜💜çokça sevgiler🌼😘🌼
Mesut Gül
Mesut Gül 3 aylar önce
Çok güzel bir bölümdü, tufan abi çok naif biri ne güzel bir insan , ablamızda çok güzel ikiside muhteşem bir pozitif enerji yayıyo çevreye yine değerlendirdik pazar kahvaltısını 🤍💚
Akif Çetin
Akif Çetin 3 aylar önce
Gülmekten karnıma ağrılar girdi lütfen hep böyle komik çiftleri çağırın yaa
Bahar A.
Bahar A. 3 aylar önce
Yine çok güldüğüm bölümdü🤣🤣🙋🏻‍♀️ imrendiğim bir ilişkisi olan şahane bir çift, şahane bir bölüm olmuş💕💕✨ BİR ÖMÜR MUTLULUKLAR DİLERİM 💕💕
Neslihan Keskin
Neslihan Keskin 3 aylar önce
Yaaa korona olmasaydım o hafta ben de gelecektim izlemeye. 😭 neyse bugüne nasip oldu bal gibi bölüm 😊😍
Cey yah
Cey yah 3 aylar önce
Ulan ilk defa bir ilişkiye bu kadar imrendim, keşke izlemeseydim :) (videonun başındaki psikolog da yalnızlık filan diyerek öncü oldu zaten) Şaka bir yana harika bir uyumları var. Ömür boyu mutluluklar..
Ese Eseyan
Ese Eseyan 3 aylar önce
Uzun zaman sonra izlediğim en keyifli çift Tufan muhteşem adam :)
İrem Gül
İrem Gül 3 aylar önce
çifte bayıldım hanfendiye ayrı bayıldım. bu kadar mı güzel enerjisi olur insanın. çok güzel çok tatlı çok çekici şahhhhhane bölümdü
Ipek Gundogan
Ipek Gundogan 2 aylar önce
Her saniyesiyle güldüren bir çift. Mutluluklar 😬Her video giderek daha güzel oluyor 👍🏻 Endorfin kaynağı🪄
Tekin Cetindor
Tekin Cetindor 3 aylar önce
Mükemmel bir çift. İlişkinize hayran kaldım gerçekten. Umarım bana da nasip olur
Semih Aksoy
Semih Aksoy 2 aylar önce
20 bölüm filan izledim en samimi, en güzel, en doğal bulduğum çift çok güzel insanlar hayal gibi.. Hep mutlu olun güzel insanlar🌸
omg
omg 3 aylar önce
konuklar, psikolog, konuşan seyirciler hepsi muhteşem toplanmış.
mehmet ali kural
mehmet ali kural 3 aylar önce
Mükemmel bir bölümdü pozitif enerji veren bir çift...
Burcu
Burcu 3 aylar önce
Aylin Hanım’ın aurası çok güzel. Tufan Bey’in de çok güzel bir heyecanı ve çocuksuluğu var. Güzel bir kalbi olduğu için hayat Aylin Hanım’ı ona hediye etmiş bence. İzlerlen çok eğlendim 😊
Sümeyra N.
Sümeyra N. 3 aylar önce
Tufan abi hiç kötü yorumlara canın sıkılmasın çok babacan ve tatlısın. Ayrıca çoook yakışıyosunuz ve gülüşleriniz birbirinize benzemiş :)))
pankbustaer
pankbustaer 3 aylar önce
Şahane bölüm olmuş; şahane konuklar, güzel sohbet. Rock n' Roll'a devam, şov devam etmeli :)
Sude Somuncu
Sude Somuncu 2 aylar önce
her hafta en iyilerdendi diyorum ama sınırlar zorlandı bugün. Çift kendinden emin olunca çiçek gibi bölüm oluyor. sponsor kısmını da kesinlikle izleyin sakın atlamayın:)))
Gülşah Koç
Gülşah Koç 3 aylar önce
Yaaa bitmesini istemediğim bir bölüm oldu ❤️
Alihan Bilen
Alihan Bilen 3 aylar önce
Harikasınız! Umarım mutluluğunuz, ışığınız ve yolunuz daim olsun 🤲🏻
Rahime
Rahime 2 aylar önce
Harika bir çift , bakış açıları, enerjileri , her türlü kompleksten uzak mütevazı ve eğlenceli kişilkleri ile enerjileri bizlere kadar ulaştı. daha nice yolculuklar birlikte. into the wild filminde yolculuğa çıkan adamın dediği gibi bişeyler yanındaki insanlarla paylaşılınca daha anlamlı .. bunun somut örneğisiniz. MUTLULUKLAR DİLERİM..
Ertan BOZKIRLI
Ertan BOZKIRLI 3 aylar önce
Çok güzel bir bölüm olacağı dünkü teaserdan belliydi. Çok güldük eğlendik. Birbirini harika tamamlayan bir çift. Karavan videolarından bir kaçını da izlemiştim önceden bahsi geçince hatırladım. Mutlulukları daim olsun.
GİZEM GÖNÜL
GİZEM GÖNÜL 2 aylar önce
Uzun zamandır gördüğüm en şahane çift, Aylin hanımın enerjisi, Tufan beyin aforizmaları muhteşem bir aşk izletti resmen, teşekkürler.
Yeşim Sulakci
Yeşim Sulakci Aylar önce
Bayıldım bayıldım, çift böyle sempatik olunca harika bir bölüm çıkıyor ortaya 🙂
Yasemin Turan
Yasemin Turan 3 aylar önce
O kadar stresli bir dönemdeyim ki Mesut kuzu çok iyi geliyorsun eyvallah güzel adam
Ahmet Er
Ahmet Er 2 aylar önce
MÜKEMMEL bir bölüm!! Harika bir çift. Mutluluklar...
Rüveyde Cansu Erdem
Rüveyde Cansu Erdem 2 aylar önce
Gerçekten izlediğim en mükemmel çift.. Çok güzel bir bölümdü🤗
lavi lavender
lavi lavender 3 aylar önce
Şahane bir çift, bayıldım ikisine de :)
Doğan T
Doğan T 3 aylar önce
Manita kahvaltıya başlamak için bekliyordu. Link attım izlesin bitsin diye. Yoksa buluşamayacağız bugün 😂 Ekmeğimizle oynuyorsun Mesut 😂
Ece Yılmaz
Ece Yılmaz 3 aylar önce
Instagramda takip etmek çok keyifliydi izlemek daha da keyifli oldu😍♥️ Bayılıyorum size çok mutlu olun Aylin ve Tufan hocam🙏💖
Sevgi Avcı
Sevgi Avcı 20 gün önce
Hesaplarını bulamadım yazabilirmisin
ilkemori
ilkemori 3 aylar önce
Buraya cıkmadan önce de sizi takip edip instagrama bakıp bakıp "abiiiiiii iste böyle olunmalı" diyip ic gecirip duruyodum. Tadınız, ruhunuz, kalbiniz, neseniz, yolunuz ve sevginiz hep daim olsun.
Nur Alkan
Nur Alkan 3 aylar önce
O kadar güzelsiniz ki... Tufan abi nasıl şirin adamsın sen öyle ya. Aylin hanım güzelliğinize vurulduk. Çok güzel çiftsiniz. Yollarınızda hep çiçekler açsın.
Fatma Aliye
Fatma Aliye 2 aylar önce
BA YIL DIM! Ya ahahahaha o kadar çok güldüm, o kadar çok keyif aldım ki... Dünya tatlısı insanlarsınız, o kadar uyumlu görünüyorsunuz ki... Hep çok çok mutlu olun...
Özge Öztürk
Özge Öztürk 3 aylar önce
Mesut'un ayakkabı anısına gülmekten ağladım resmen başka türlü tarif edemeyeceğim dkdkdödö
Özge Öztürk
Özge Öztürk 3 aylar önce
@fleabag ağzım ayrıldı gülmekten onun dekor olduğunu söyleyince 😸😸
fleabag
fleabag 3 aylar önce
Ben deeeee bir süre hatirladikca gülmeye devam edecem :)) adam dekor diye koymuş ya vitrine :))
ragıp koç
ragıp koç 3 aylar önce
Düğün yok, gelinlik yok saçma sapan kurallar adetler yok ve 2 ayda evlilik. Birbirlerine hiç eziyet etmemişler. Helal olsun
Berrin
Berrin 3 aylar önce
Aylin hanım orijinal bir kişilik laubali mıçmıç diyeceğimiz bir kadın değil. Olgun , aklı başında tek başına kendi ayakları üzerinde duran bir kişi. Bu program da çok nadir sevdiğim kişilerden biri oldu gerçek bir karakter.
Simge Haşmetli
Simge Haşmetli 3 aylar önce
valla güzel bölüm, çift çok tatlı Aylin Hanım da Tufan Bey de birbirlerinin insanı gibiler mutlu oldukları yüzlerinden okunuyor :)
Tugce _z
Tugce _z 3 aylar önce
Ben de bu çifti nerden tanıyorum diye düşünüp duruyorum. O Ses Türkiye de istifa edip hayallerini gerçekleştirdiklerini anlatmışlardı. Enerjileri harika👌🏻
Tuba A
Tuba A 3 aylar önce
@EREN PEKŞENOĞLU evet henüz o kısmı izlemeden bu yorumu yapmıştım sonra cevabımı aldım 😃
Tuba A
Tuba A 3 aylar önce
O sese mi katıldılar?
Rukiye Kasar
Rukiye Kasar 3 aylar önce
38. Dakikaya kadar delirdim ben bu hikayeyi ve insanları nereden hatırlıyorum diye meğer youtubeta denk gelip izlediğim O Ses Türkiye programındanmış😂 Çok güzelsiniz, çok tatlısınız 🖤
Can Aksoy
Can Aksoy 3 aylar önce
Mesut Süre her zaman çok komik ama konuklar iyi olmayinca program da her zaman çok iyi olmuyor. Bu haftaki konuklar harikaydi ve program da harika oldu. Mutluluklar :)
Mustafa Bicici
Mustafa Bicici 3 aylar önce
Kadının ses tonu cokk güzel.. harika bir ikili.allah ömür boyu mutlu etsin
Derya Gls
Derya Gls 7 gün önce
sürekli takip ediyorum ilişki testini, daha komik bölümler izlemiştim ama daha uyumlu ve güzel bir çift görmedim. ilişki testine katılan en güzel çift. mutlulukları daim olsun.
Dilek Kaya
Dilek Kaya 3 aylar önce
En beğendiğim ikinci bölüm oldu ya maşallah çok tatlılardı🥰
Şafak Eraslan
Şafak Eraslan 3 aylar önce
Kesinlikle top 10 listesinde hatta 5 e oynar net !! Bazen cidden yarıldım gülmekten :)) şöyle rahat , sahnede geyik yapabilen çiftler çok iyi oluyo
Uğur Baran Garipoğlu
Uğur Baran Garipoğlu 3 aylar önce
Uzun süredir instagramdan takip ettiğim aralarındaki enerjiye,sevgiye derin bir mutluluk ve ahh beslediğim bir çift. Çok güzeller 🙏🙏😍😍😍
Güllü Dönmez
Güllü Dönmez 3 aylar önce
Çok teşekkür ediyorum
alice
alice 3 aylar önce
@Güllü Dönmez inkourway
Güllü Dönmez
Güllü Dönmez 3 aylar önce
İsim neydi İnstagramın bulamadım
Nur Uzun
Nur Uzun 3 aylar önce
Aylin hanım ne kadar asil bir kadın. Bayıldım çiftimize
Anıl
Anıl 3 aylar önce
kafa yapısı olarak aylin hanım'ın tufan bey'i bulmadan önceki haliyim. bana hala imkansız geliyor ama mesele tufan'ını bulabilmek galiba.
Engin Kaya
Engin Kaya 3 aylar önce
İnanılmaz güzel bir enerjileri var , Aylin hanım aşkla bakıyor Tufan bey’e Tufan bey de hayran hayran hayatına devam ediyor;) umarım bigün kamplarda denk geliriz
geceye övgü
geceye övgü 3 aylar önce
Şahaneee bir bölüm olmuş. Çok güzel çiftsiniz sonsuz mutluluklar diliyorum 🧚‍♀️🌸
Y Y
Y Y 3 aylar önce
Çok tatlı çift. Bölüm daha uzun olsaydı keşke.
hotche
hotche 3 aylar önce
Mükemmel bir çift tufan da çok naif bir adam keyifli bir bölümdü
eylem öztürk
eylem öztürk 24 gün önce
Şu ana kadar izlediğim en muhteşem çift...mutluluğunuz daim olsun
Ekin Turan
Ekin Turan 3 aylar önce
Çok güzelsiniz, mutluluğunuz daim olsun ❤
Soyut Padişah
Soyut Padişah 3 aylar önce
İzlerken sanki ikinci kez izliyorum sandım. Tarihine baktım yeni bölüm olduğunu fark ettim. Cevabı O Ses Türkiye'de karavan ve istifa mevzusunu anlatmış oradan aklımda kalmış. Çok iyi bölümdü. Allah mutluluklarını daim etsin. Çok tatlı çift.
Kerem
Kerem Aylar önce
İlişki testindeki en içten ve sevimli adamsın Tufan.Gerçekten çok iyi kalplisin.Aylinle de uyuşmuşsunuz.Umarım mutlu olursunuz.
gülce dinç
gülce dinç Aylar önce
Hepinizi beğenerek takip ediyorum. Bu üçlü buluşma da harika olmuş, enerjimi yükselttiniz. Yalnız ben, Mesut Bey'in Bursa'daki o 48 numara ayakkabı olayında, çok fena koptum. :DDD Fakat her halinizle çok tatlısınız, bunu sakın unutmayın!
Yeliz özyüksel
Yeliz özyüksel Aylar önce
Harika bir bölümdü bayıldım bu çifte 😍
Özge SEVER
Özge SEVER 2 aylar önce
Daha iyisini boşverin siz birbirinizi çok güzel bulmuşsunuz.💙
Gulcan blt
Gulcan blt Aylar önce
Ya mükemmel samimi bir ilişki umarım hep devam eder 🥰
Yavuz Kavak
Yavuz Kavak 3 aylar önce
çok iyi bölümdü lan. abi harikasınız ikinizde, dewamke (:
pelin çamcı
pelin çamcı 3 aylar önce
efsane bir çift bayıldım 💛
Ezgi Gülşen
Ezgi Gülşen 3 aylar önce
Bayıldım ikinize 🥰 Aylin hanımın gülüşü 🎈
Emirhan Bediroglu
Emirhan Bediroglu Aylar önce
Yine harika bi çift ile harika bi bölüm. adam baştan aşağı samimiyet. :))
Arif Senih Akpınar
Arif Senih Akpınar 3 aylar önce
Abi`nin eski haliyle ruh öküzü oldugumuzu düsünüyorum. Umarim onun gibi gelisim kaydedebilirim. Harika bir cift :))
lala lupsi
lala lupsi 3 aylar önce
40küsür yaşında olup da 20lik gösteren çifti bekliyoruz!!! genç kalma sırlarını da paylaşmaları şartıyla ama...
M Duman
M Duman 3 aylar önce
Çiçek gibi bölüm. Tufan abi seni seviyoruz
Selda Bilgehan
Selda Bilgehan 3 aylar önce
İlahi Mesut, nerede L görsem gülme krizi geçireceğim muhtemelen 😆
Dilan T.
Dilan T. 3 aylar önce
Mukemmel bir cift Allah mutluluklarini bozmasin🙏❤
findukkafali
findukkafali 2 aylar önce
..muthis bir cift, bayildik izlerken..hanimefendi son derece cool, Istanbul'lu Gelin'in kankasi gibi, konusmasi, ozguveni hayranlik uyandirici..beyefendi ise pirlanta gibi, esine sevgisi, kurdugu cumleler efendiligi takdir edilesi..doktor, dovme ustasi, baterist, vokal nasil olunur ayni anda inanilmaz, tebrik ediyoruz kendisini..uzun zamandir izledigimiz en guzel bolumdu, Allah mutluluklarini daim etsin, sevgiler..
almithara
almithara 2 aylar önce
gördüğüm en tatlı çift kesinlikle. aylin abla herkesi kendine hayran bırakacak karaktere sahip birisi. neden sonda alkış aldı çok şaşırdım. ikisi de almamalıydı bence. ayrıca aylin ablayı o kadar iyi anlayabiliyorum ki... yalnızlığı tercih eden ve bununla çok mutlu olan birisi olarak hep merak etmişimdir, acaba ben de birisini hayatıma kabul edebilecek miyim ilerde diye. ki istiyorum da 'yanımda birisi yokmuş' gibi hissedebileceğim, tek başınaymışım gibi rahat olabileceğim birisiyle tanışmayı... gerçekten çok güzel bir iltifat etmiş zamanında:)) umarım hep mutlu olurlar ve birbirlerini de mutlu etmeye devam ederler :))
Drej
Drej 3 aylar önce
Kıskanmamak elde değil, çok güzel insanlarsınız.
Bircan Gündoğdu
Bircan Gündoğdu 3 aylar önce
"Belki de iki tane şizofrenle oturuyoruz yani" dedikten sonra evimdeki psikoloğa bağlanması raslantı mı acaba😂😂
coop island
coop island 3 aylar önce
Psikolog "Yoo orada kimse yok ki Mesut Bey, neden boş salondan beni aradınız" dese tam olurdu :)
Mesut Can İpteş
Mesut Can İpteş 3 aylar önce
son dönemde izlediğim en süper bölümlerden
yağmur özdemir
yağmur özdemir 3 aylar önce
İnstagramda da takip ettiğim mükemmel çift.Çok tatlı,doğal ve içtensiniz🤗 Çok güldüm izlerken enerji saçıyorsunuz.Çok mutlu olun birlikte😍
Gamze Turan
Gamze Turan 2 aylar önce
@Melisa Sevindik trshow.info instagram degil ama youtube u etiketledim umarım yanlış anlamamışımdır
Melisa Sevindik
Melisa Sevindik 3 aylar önce
Link atabilir misin :)
No Name
No Name 2 aylar önce
Asla kıskanmadım ama çok imrendim be bu ilişkiye umarım hep böyle devam ederler💜🌱
Onur A
Onur A 16 gün önce
tekrar tekrar izlediğim bölümlerden bir tanesi. benim için ilişki testinin ilk 3 listesinde gerçekten:)
Anna Farta
Anna Farta 3 aylar önce
Çok tatlı bir çift ve özellikle beyefendiye bayıldım pamuk gibi kalbi var ayrıca kendine haksızlık ediyor. Hanımefendi de çok hoş , mutluluklar ❤️
Mehmet Göçen
Mehmet Göçen 3 aylar önce
Çok mükemmel bir bölümdü. Kötü yorum yapacak bir şey yok bence. Bölümü açar açmaz instadan aradım takip ettim. Artık sıkı bir takipçinizim :)) Mutluluklar
Sedat Zabun
Sedat Zabun 3 aylar önce
muhteşeme yakın bölüm gerçekten tufan çok kral adama benziyor 😂
Buğrahan Bacaksız
Buğrahan Bacaksız 2 aylar önce
İnanılmaz keyifli bölümdü ya inşallah denk geliriz bir yerde. Karavan muhabbeti filan bayağı akar giderdik
Mesut Süre İle İlişki Testi | Konuklar: Ferhan & Hüseyin Avni Bayramoğlu
1:37:18
Evlilik Hakkında Her Şey 16. Bölüm Fragmanı
0:48
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 571 B
EŞLERLE HESAP KİMDE? / 40.474 TL!
27:51
Kafalar
görünümler 2,3 Mn
Mesut Süre İle İlişki Testi | Konuklar: Cansu Diktaş & Giray Altınok
1:09:35
Mesut Süre İle İlişki Testi | Konuklar: Aylin ve Abdullah Tamim
1:12:40
Mesut Süre İle İlişki Testi
görünümler 805 B
Mesut Süre İle İlişki Testi | Konuklar: Didem Ülgüt & Yekta Sakallıoğlu
1:18:40
Tüm Zamanların Tüm Teaser'ları | Mesut Süre İle İlişki Testi
1:06:20
Mesut Süre İle İlişki Testi
görünümler 301 B
Mesut Süre İle İlişki Testi | Konuklar: Beril & Azad Demir
1:08:43
Mesut Süre İle İlişki Testi
görünümler 575 B
Bài này chấm mấy điểm ạ ? #shorts
0:30
Thanh Giang
görünümler 44 Mn
Avrupa Yakası 80. Bölüm | HD
1:9:28
Avrupa Yakası
görünümler 16 B
اقوى عملية سرقة🤯!! (لصوص محترفة)
10:00
focus et - فوكست
görünümler 90 B