50.000 TL Ödüllü Yarışma! PARAVANA 1. Bölüm (YENİ FORMAT)

  görünümler 494,120

Alper Rende

Alper Rende

2 aylar önce

YORUMLAR: 522
Gürkan Kırmacı
Gürkan Kırmacı 2 aylar önce
Ulan ya Alper baktı format patlıyo hemen kuralı değiştirip içerden kredi çekio 😂😂😂
Ayse İpek
Ayse İpek Aylar önce
+1
Bengisu Günay
Bengisu Günay 2 aylar önce
sevgili alper rende bey bu kadar büyük bir kanalınız var bir sürü insana hitap ediyorsunuz videonun son kısmında sudenin hiç yanlış yapmayarak açık ara kazandığını nasıl olur da fark edemezsiniz hayret ettim doğrusu
Puding
Puding Aylar önce
Lise öğrencisiyim 12'ye gidiyorum. Aileme yük olmak istemiyorum TRshow'dan harçlık çıkartmak istiyorum bu kadar insandan 5-6 kişi bile görüp takip etse çok iyi olur. Şimdiden çok teşekkür ederim.
Uzay Palaoğlu
Uzay Palaoğlu 2 aylar önce
Televizyondan gitti diye sevindiğimiz içerikleri youtubede görmek nasıl sevindirdi inanamazsınız
yusuf metan
yusuf metan 2 aylar önce
Yarışanlar için bir ödül gibi bir şey olabilirdi. Eğer motive olurlarsa yarış daha da çekişmeli olabilir
*Yusuf_Hoca*
*Yusuf_Hoca* Aylar önce
Ayn bencede sadece kazanan değil oynayanlarda bişeyler kazanmalı cam bardak kulesinde çok iyiydiler performans için bile bişeyler verilmeli
QuruQuru
QuruQuru Aylar önce
Sunucu motive için orada işte 😅
bedirhan akbulut
bedirhan akbulut 2 aylar önce
@SOSYAL ADAM hayır herkes deil en son en çok kazanan bütün düşen paraları dio
Umeyr Celik
Umeyr Celik 2 aylar önce
@SOSYAL ADAM o zamanda birinci olamaz
SOSYAL ADAM
SOSYAL ADAM 2 aylar önce
@Yusuf Can ya hiç düşürmezse Ahahahahahq
Berkaxu
Berkaxu 2 aylar önce
Sude açık ara kazanmış.Daha çok videoda olması lazım
Puding
Puding Aylar önce
Lise öğrencisiyim 12'ye gidiyorum. Aileme yük olmak istemiyorum TRshow'dan harçlık çıkartmak istiyorum bu kadar insandan 5-6 kişi bile görüp takip etse çok iyi olur. Şimdiden çok teşekkür ederim.
cunningvolf
cunningvolf 2 aylar önce
Çok kaliteli akıcı bilgilendirici içerikler hazırlıyorsunuz emeğinize yüreğinize sağlık
Oynatma Listemdeki videoya disslike at abone kzn .
Oynatma Listemdeki videoya disslike at abone kzn . 2 aylar önce
*Alper Rende abimmmm sòn vid'yoma yòrum yaždııııı inanmayañlar baka bilirlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*
Babakhzde
Babakhzde 2 aylar önce
alpercim ve degerli ekibi lutfen nini dibi ukala ve suursuz insanlari alip programin kalitesini dusurmeyin lutfen emeginize saglik
öylesine
öylesine Aylar önce
@ecedegec bencede itici ama o da insan kalp kirmaya gerek yok ❤️
ecedegec
ecedegec Aylar önce
@öylesine nini kadar itici birini gormedim
öylesine
öylesine 2 aylar önce
Neden ki bana biraz itici geldi sadece onun dışında bilemiyorum
Ayhan Göktuğ Altıntaş
Ayhan Göktuğ Altıntaş 2 aylar önce
Trendyol yemek kapanınca gelen pişmanlık hissi 🫡
kemal karaaslan
kemal karaaslan 2 aylar önce
Mert efe kadar tilt bi insana rastlamadım
🍉WaTRMeLoN🍉
🍉WaTRMeLoN🍉 2 aylar önce
Mert efenin her videoya BUDUR BE BUDUR BE!! diye girişi aşırı doğaçlama
Berkay ATLAS
Berkay ATLAS 2 aylar önce
Bu videodan ortalama 150 ila 300 bin tl kazansan bence meblağ yi yükseltip Trendyol dan aldığıniz paralar ile ödül pahalı olabilir :)
Geno
Geno Aylar önce
Son etabın oynanmasına gerek yoktu zaten Alper 4000 tl yi Mert Efenin böldüğü kişiler arasında bölseydi otomatik olarak kazanıyordu
EYLÜL💜
EYLÜL💜 2 aylar önce
Sudeyi oyunun başından beri destekledim ona ilk basta para vermemeniz cok sacmaydi ilk oyun sonucta ve digerlerinde hep guclu durdu kazanmaya çalıştı cok güçlü bir kiz sude💖💖
Puding
Puding Aylar önce
Lise öğrencisiyim 12'ye gidiyorum. Aileme yük olmak istemiyorum TRshow'dan harçlık çıkartmak istiyorum bu kadar insandan 5-6 kişi bile görüp takip etse çok iyi olur. Şimdiden çok teşekkür ederim.
ferhat Ay
ferhat Ay 2 aylar önce
İkimiz hemseriyiz ve bi Mardinli olarak orada bi video cekmemen mardini insanlara tanitmaman gercekten üzücü .
Sabri eren Sayın
Sabri eren Sayın 2 aylar önce
Eskiden 200 yaparlardı şimdi 20 :)
mount
mount Aylar önce
Tanınmış insanlarla oynansaydı daha güzel olurdi
serdaulagelimipoke
serdaulagelimipoke 2 aylar önce
*bi de ingilizce dublaj seçeneği getirse yerli milli mrbeast*
KING GAMER
KING GAMER 2 aylar önce
abi bu format patlar 7 bölüm yap nolurrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dizi editleri
Dizi editleri Aylar önce
2ci bölümü sabırsılıqla bekliuorum
Tayra Valid
Tayra Valid 2 aylar önce
Bu formatı tam tersi yapsalar çok daha iyi olurdu bence. Konuklar “insan sarrafı”, Alperin kadrosu da yarışmacılar. Hem izleyiciler için alper ve arkadaşlarını bu challenge’ları yaparken görmek daha komik olurdu hem de konuklar arasında daha fazla çekişme olurdu. O şekilde çok daha keyifli bir video olurdu.
Yasemin Yürük
Yasemin Yürük 2 aylar önce
Videonun her karesinden kalite akıyor, emeklerinize sağlık ..
Erdem Özdemir
Erdem Özdemir Aylar önce
16:30 Yapmayın RND ekibi.. Kıbrıslı kardeşimize sonuna kadar katılıyorum.
Gürkan Kırmacı
Gürkan Kırmacı 2 aylar önce
Hani yarışmacıların ödülü siz zaten hep kazanıyorsunuz
LEOMORD
LEOMORD 2 aylar önce
Yarışanları görmeden para koyun daha mantıklı
Savaş Gül
Savaş Gül 2 aylar önce
MÜKEMMEL FORMAT HARİKASINIZ
Puding
Puding Aylar önce
Lise öğrencisiyim 12'ye gidiyorum. Aileme yük olmak istemiyorum TRshow'dan harçlık çıkartmak istiyorum bu kadar insandan 5-6 kişi bile görüp takip etse çok iyi olur. Şimdiden çok teşekkür ederim.
Mehmet Kantaci
Mehmet Kantaci 2 aylar önce
Bi tık sponsporluk için yapılmış gibi geldi
cem giritli
cem giritli Aylar önce
neden yarışmacılarınıza bir ödül yok?
Ali Türker
Ali Türker 2 aylar önce
Abi eski konulara dönermisin tamam video güzel
Eğlence Evi
Eğlence Evi 2 aylar önce
Alper abi NİNİ yumurta yarısında son yumurda baya elini deydirdi
youtüb
youtüb Aylar önce
Nini konuşurken önündeki parayı kutuya düşürme saygısızlığını bir daha başka videoda yapma.Tamam mi Alper.Birak lafını bitirsin videodaki kişi.
Sabrii
Sabrii 2 aylar önce
Buneamk tarzı bi video gelse bağımlısı olurum
𝕲𝖗𝖚𝖟𝖎𝖓
𝕲𝖗𝖚𝖟𝖎𝖓 2 aylar önce
ne alaka amk
Feti Barlas Erdiş
Feti Barlas Erdiş 2 aylar önce
Ne zaman daha iyisi çıkmaz desem daha iyisini çıkarıyorsun abi başarıların daim olsun inşallah 🥰
🫀•Joker•🫀
🫀•Joker•🫀 2 aylar önce
Bence Alper Rende nin eski videoları daha güzeldi ve daha çok sarıyordu
Serhat Cds
Serhat Cds 2 aylar önce
Trendyol reklamı arasına konsept video yerleştirmişler 😂
Emrah Yılmaz
Emrah Yılmaz 2 aylar önce
Kesinlikle. Bir sonraki videoda trendyol yemek sponsor olursa dislike atıp videodan çıkıcam.
Puding
Puding Aylar önce
Lise öğrencisiyim 12'ye gidiyorum. Aileme yük olmak istemiyorum TRshow'dan harçlık çıkartmak istiyorum bu kadar insandan 5-6 kişi bile görüp takip etse çok iyi olur. Şimdiden çok teşekkür ederim.
Elgun Bəhmənli
Elgun Bəhmənli 2 aylar önce
Kötü olma ihtimali yok. başarılar
Puding
Puding Aylar önce
Lise öğrencisiyim 12'ye gidiyorum. Aileme yük olmak istemiyorum TRshow'dan harçlık çıkartmak istiyorum bu kadar insandan 5-6 kişi bile görüp takip etse çok iyi olur. Şimdiden çok teşekkür ederim.
_Elcin_
_Elcin_ 2 aylar önce
İŞTE KALİTE KOKAN Bİ FORMAT SEVİLİYORSUN ALPER ABİM
Sjiu
Sjiu 2 aylar önce
tek ekip bozulmayan kanallardan biri olabilirsiniz :) cok güzel video
Emir Çorak
Emir Çorak 2 aylar önce
yarış macı kerem en iyisi
Alicannn
Alicannn 2 aylar önce
Abi yenin yil videosu cekermisin ???
FoLLoW
FoLLoW Aylar önce
ilk yarışmada nini ye basanlar sadece kadınlar çıldırmasın diye sırf kadın olduğu için bastılar
Eren Tunç
Eren Tunç 2 aylar önce
Lise öğrencisiyim 12 ye gidiyorum .Aileme yük olmak istemiyorum youtube den harçlık çikarmak istiyorum bu kadar insandan 4,5 kişi görüp takip etse çok iyi olur Bunu sürekli belirtiyorum samimi kalin en iyi dostunuz kendinizsiniz sağlıklı kalin
Ayşenur
Ayşenur 2 aylar önce
yeni içeriğiniz hayırlı olsun ellerinize sağlık
Oynatma Listemdeki videoya disslike at abone kzn .
Oynatma Listemdeki videoya disslike at abone kzn . 2 aylar önce
*Alper Rende abimmmm sòn vid'yoma yòrum yaždııııı inanmayañlar baka bilirlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*
Uğur Hüseynli
Uğur Hüseynli 2 aylar önce
AGA Alper abinin hasta olduğu anladım hasta hasta bizim için vido çekio
Furkan Atlı
Furkan Atlı 2 aylar önce
Yine harika bir prodüksiyon. Emeğine sağlık başarılar Alper😍🥰👏👏
ela
ela 2 aylar önce
Ellerinize sağlık kollarınızı sağlık çok iyi bir video dahada güzel videolar üretmeniz dileğiyle ❤😀
Yunus Emre Arslantaş
Yunus Emre Arslantaş 2 aylar önce
Abi videoların çok iyi
Nesibe Erva Kaya
Nesibe Erva Kaya 2 aylar önce
Alper abi gerçekten çok iyi format kaçış kadar olmasada:) gelen o bildirim sesi ve heyecan
Hasan Önal
Hasan Önal 2 aylar önce
22:28NİNİN'nin kırdığı bardakların hepsi 4Bin desek Alper abiye 4Bin TL vermesi lazım
Ali kerem Gürsoy
Ali kerem Gürsoy 2 aylar önce
yeni format hayırlı olsun abi çok eylenceli bir format inşallah böyle devam ettirirsin
Doğukan yıldız
Doğukan yıldız 2 aylar önce
sinirim bozuldu yumurta taşıma oyununda Nini utanmasa eliyle götürecek döndükten sonra eliyle dengeyi sağlayıp devam ediyor zaten asıl muhabbet dönebilmekte o 2-3sn çok önemli 7 tur desek 14-21 saniye yapar :)
Puding
Puding Aylar önce
Lise öğrencisiyim 12'ye gidiyorum. Aileme yük olmak istemiyorum TRshow'dan harçlık çıkartmak istiyorum bu kadar insandan 5-6 kişi bile görüp takip etse çok iyi olur. Şimdiden çok teşekkür ederim.
Nesibe Çivlik
Nesibe Çivlik 2 aylar önce
Bence konuklara para verilmeli format güzel fakat seçtiniz kişi o yarisi kazanırsa onun parası düşsün ve orası kasa olsun kazandığı için ona koyulan paralar onun olsun seçenler de elindeki parayı ilk bitiren olmaya çalışsın bence daha eğlenceli olur hem de konuklar motive olur
İbrahim Ozan Şuvak
İbrahim Ozan Şuvak 2 aylar önce
estetik savaşları yapsaydınız bu kadroyla
Gülşah Erçin
Gülşah Erçin 2 aylar önce
Videonun başından beri düşündüğüm tek şey : Bu üçlünün hangisinin 1 yıl boyunca bedava yemek fırsatına ihtiyacı olduğu. Hiçbirinin.
Mısra Gürkut
Mısra Gürkut Aylar önce
Nihayet apla benim yeğenim gerçekten 💖💖💖🧸💝💘💌
MONTAJ KRAL 😎
MONTAJ KRAL 😎 2 aylar önce
Elinize sağlık abi çok güzel format😊
Oynatma Listemdeki videoya disslike at abone kzn .
Oynatma Listemdeki videoya disslike at abone kzn . 2 aylar önce
*Alper Rende abimmmm sòn vid'yoma yòrum yaždııııı inanmayañlar baka bilirlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*
Defne Kanal
Defne Kanal 2 aylar önce
Müthiş olmuş ellerine sağlık abimmm
Tunahan Batu
Tunahan Batu 2 aylar önce
Her turda paranın hepsini koymanız gerekiyor ama bu format böyleydi
Gardiyan Kurt
Gardiyan Kurt 2 aylar önce
Video cok iyi
başarıcam😍🤲
başarıcam😍🤲 2 aylar önce
Bu adam gerçekden emek veriyo
Melissaa
Melissaa 2 aylar önce
Kaliteli içerik için hep bu kanal😌
Kübra Dinç
Kübra Dinç 2 aylar önce
Her şeyin en iyisini yaptığı gibi Trendyol reklamını bile layığıyla yapan bir adamsın helal olsun diğer youtuberlar sadece trendyol'a indirimli yemek deyip geçerken sen dehşet akıcı ve güzel şekilde tanıttın hakkını veriyorsun bu platformun 👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽
Elsioy Malfoy
Elsioy Malfoy 2 aylar önce
Abi youtube türkiyedeki videolarına en çok para ve emek harcayan kişi sensin seviliyosun reis
Oynatma Listemdeki videoya disslike at abone kzn .
Oynatma Listemdeki videoya disslike at abone kzn . 2 aylar önce
*Alper Rende abimmmm sòn vid'yoma yòrum yaždııııı inanmayañlar baka bilirlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*
Diasepp
Diasepp 2 aylar önce
Tr nin MR. Beast 'i sanıyor kendini
Miyase Şen
Miyase Şen 2 aylar önce
Alper abi döner videosu
Bora ALKAN
Bora ALKAN Aylar önce
Yaptığın prodüksiyona göre videoların çok az izleniyor, eski çok izlenen videolarından örnek alman gerekiyor bence
Ahmet
Ahmet 2 aylar önce
Alper bu yarış manın en saçma yeri yarışanların hiç bir ödül almamasıydı. Çok ayıp etmişsin Alper
Hasan Yilmaz
Hasan Yilmaz 2 aylar önce
Harbiden aşırı boş bi format amk safi görsel yarışan kazanmadigi sürece para gene sirkette kalıcak
M.victoria
M.victoria 2 aylar önce
cidden videolarına emek veren tek kişi
Agit Delil
Agit Delil 2 aylar önce
Yine prodüksiyonlu bir iş yine alper rende artık şaşırmıyorum
Ebrar Şener
Ebrar Şener 2 aylar önce
İçerikler çok güzel ye nesil ama biz önceki videolardan da istiyoruz eskisi gibi böyle izlenmiyo
Şəbnəm İsgəndərli
Şəbnəm İsgəndərli 2 aylar önce
Alper Rende her alanda en iyi✨🖤
Musaf Budak
Musaf Budak 2 aylar önce
Alper Rende 3 hafta sonra video attı teşekkürler Alper Rende Allah seni adamlıkla şereflendirsin
Sinan Enginin Mavi kabarık saçları
Sinan Enginin Mavi kabarık saçları 2 aylar önce
Türkiye de kaliteli içerik üreten sayılı kişilerden
Oynatma Listemdeki videoya disslike at abone kzn .
Oynatma Listemdeki videoya disslike at abone kzn . 2 aylar önce
*Alper Rende abimmmm sòn vid'yoma yòrum yaždııııı inanmayañlar baka bilirlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*
Hasan Önal
Hasan Önal 2 aylar önce
22:31 Arkada EGE abinin çok korkması KEREM abinin korkmaması çok soğuk kanlısın KEREM abi🤙
Yusuf HAN
Yusuf HAN 21 gün önce
Kural tavsiyesi joker olayı gelebilir mesela 1. %50 joker ( paranı verdiğin kişi kaybederse paranın yarısı iade) 2. Takviye bonusu (param bitti az daha verir misin dercesine) 3. Altın bonusu ( seçtiğin yarışmacı kazanırsa o masadaki tüm parayı alırsın.) Apler abi benim aklımdaki bazı çılgın fikirler için sizinle işetişime geçmek istiyorum ilgileriniz için teşekkür ederim.
ipek cagla Turkyilmaz
ipek cagla Turkyilmaz 2 aylar önce
Şimşek çakıyor evlere dağılın kral geri döndü 🔥🔥
Oynatma Listemdeki videoya disslike at abone kzn .
Oynatma Listemdeki videoya disslike at abone kzn . 2 aylar önce
*Alper Rende abimmmm sòn vid'yoma yòrum yaždııııı inanmayañlar baka bilirlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*
Mehmet Hakan Canpolat
Mehmet Hakan Canpolat 2 aylar önce
On numara icerik elinize ayaginiza sağlık
Hasan Korkmaz
Hasan Korkmaz 2 aylar önce
2. Bölümü sabırsızlıkla bekliyorum
YAŞ TARİH
YAŞ TARİH 2 aylar önce
Lise öğrencisiyim 10'a gidiyorum. Aileme yük olmak istemiyorum TRshow'dan harçlık çıkartmak istiyorum bu kadar insandan 5-6 kişi bile görüp takip etse çok iyi olur. Şimdiden çok teşekkür ederim. Bunu sürekli belirtiyorum samimi kalın en iyi dostunuz kendinizsiniz kendinize iyi bakın...
Süper Bulut
Süper Bulut 2 aylar önce
çok güzel bir format😁
TsoNRailly 🏳️‍🌈⃠
TsoNRailly 🏳️‍🌈⃠ 2 aylar önce
Abiğğ boks makinesi turunda neden erkek ve kadınlar ayrı ayrı değenlendirildi yha, hani eşittik
𝕲𝖗𝖚𝖟𝖎𝖓
𝕲𝖗𝖚𝖟𝖎𝖓 2 aylar önce
gÜmçLü kAmdıN mOruQ
PK XD DÜNYAM
PK XD DÜNYAM 2 aylar önce
Özeltim kaçış serisine devam et abi çok güzel bir seri
bal kız
bal kız 2 aylar önce
Abiii sen neden betül abladan ayrıldım yaaab 😭n
arawn
arawn 2 aylar önce
reis iyice mr.beast'e döndün adamsın
Orxan Elizade
Orxan Elizade 2 aylar önce
Abi eline salik yine en iyi en guzel video senden goruyorum.seni cooooook seviyorum.(Azeriyim bu arada)❤❤
R Masoudi Art
R Masoudi Art 2 aylar önce
🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Esma Tasar
Esma Tasar Aylar önce
geleceğin Acunu alper
Puding
Puding Aylar önce
Lise öğrencisiyim 12'ye gidiyorum. Aileme yük olmak istemiyorum TRshow'dan harçlık çıkartmak istiyorum bu kadar insandan 5-6 kişi bile görüp takip etse çok iyi olur. Şimdiden çok teşekkür ederim.
Beyz
Beyz 2 aylar önce
egee çok yakışıklı yaa
LeadSoldiers
LeadSoldiers Aylar önce
O benim
çına murat öztimür
çına murat öztimür 2 aylar önce
Ya anlamıyorum nasıl bu kadar iyi içerik yapabilir bir insan
Oynatma Listemdeki videoya disslike at abone kzn .
Oynatma Listemdeki videoya disslike at abone kzn . 2 aylar önce
*Alper Rende abimmmm sòn vid'yoma yòrum yaždııııı inanmayañlar baka bilirlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*
GÖRKEM
GÖRKEM 2 aylar önce
Türkiye in ms beastı
Lİmuzin Kedy?
Lİmuzin Kedy? 2 aylar önce
tek kelimeyle mü-kem-mel 👌
DENIZ BORAN YILMAZ
DENIZ BORAN YILMAZ 2 aylar önce
Alperin para niye hiç azalmıyor🤣🤣
Can Deniz ÇAKMAK
Can Deniz ÇAKMAK 2 aylar önce
en sevdiğim youtuber karşınızda 🤩
TERRİFİC PAWS
TERRİFİC PAWS 2 aylar önce
içerıklerın tozunu atıran alper abımm supersınn 👍😍😍
Sanem Burcak
Sanem Burcak 2 aylar önce
çılgın hayranlardan nefret ediyorum
TERRİFİC PAWS
TERRİFİC PAWS 2 aylar önce
@Oynatma Listemdeki videoya disslike at abone kzn . bunarın hepsıı ızlenme kasmakk ıcın boyle seyler yapmayın yaa lutfenn
TERRİFİC PAWS
TERRİFİC PAWS 2 aylar önce
@Oynatma Listemdeki videoya disslike at abone kzn . ee napalıımm
Oynatma Listemdeki videoya disslike at abone kzn .
Oynatma Listemdeki videoya disslike at abone kzn . 2 aylar önce
*Alper Rende abimmmm sòn vid'yoma yòrum yaždııııı inanmayañlar baka bilirlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*
𝑆𝐸𝑅𝐶𝐴𝑁 𝐼𝑉𝐴𝑁𝑂𝑉
𝑆𝐸𝑅𝐶𝐴𝑁 𝐼𝑉𝐴𝑁𝑂𝑉 2 aylar önce
Çok güzel olmuş Videoyu Eline sağlık kral
Rockse`🎸
Rockse`🎸 2 aylar önce
Cansın seviliyorsun abi💕
Burak 00
Burak 00 2 aylar önce
Yeni ve güzel bir seri bizi bekliyor
Oynatma Listemdeki videoya disslike at abone kzn .
Oynatma Listemdeki videoya disslike at abone kzn . 2 aylar önce
*Alper Rende abimmmm sòn vid'yoma yòrum yaždııııı inanmayañlar baka bilirlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*
Dismi Biltre TV
Dismi Biltre TV 2 aylar önce
Hayatımda gördüğüm en heyecanlı kanalsın
Öğretmen Bey
Öğretmen Bey 2 aylar önce
Alper bir video içinde 4 kez Trendyol yemek reklamı yaptı ya naptın Alper 500 bin TL para mı aldın ya 1 kez söyle yeter ya
Jdjdndhd Jdjdj
Jdjdndhd Jdjdj 2 aylar önce
O zaman bana bi alkış -nini