Norm Ender - Mekanın Sahibi (TEASER)

  görünümler 1,655,632

Norm Ender

Norm Ender

2 yıl önce

19.07.2019 tarihinde burada yayında!

NormEnderOn...
NormEnder
Norm.Ender.35

YORUMLAR: 3 224
Eray Turan
Eray Turan 2 yıl önce
“Zevk al geç geliyorum herkesten” derken haklıymış kral
DavşanKomutanツ
DavşanKomutanツ Yıl önce
@RUSH1T CeZa:MoRuQQ kel OlAn EN iyI rAPci Moruq PArAm nErEDE moruq
Yasin Yeniay
Yasin Yeniay Yıl önce
O sözde bunu kasdetmedi ama
MuzCo TR
MuzCo TR 2 yıl önce
Ben gitmeden farkımı hiç Bi zaman anlamican derkende haklı
Arda Engin
Arda Engin 2 yıl önce
@Eray Turan olabilir ttnet kullanmak pişmanlıktır
Eray Turan
Eray Turan 2 yıl önce
@Arda Engin bence sende sorun var dostum :)
leyla Tepe
leyla Tepe 2 yıl önce
Hissediyorum norm yeni parçayı attıktan sonra herkes normcu olucak
Nehir
Nehir Aylar önce
Öyle oldu
Enes'in Müzik Dünyası
Enes'in Müzik Dünyası Aylar önce
Kanka senin kadar ileri görüşlüsünü görmedim la :O
ANONİM!
ANONİM! 2 aylar önce
Lan oha ÖŞQŞWLWPWŞELEĞWŞWLW
Çağrı Sarıgül
Çağrı Sarıgül 3 aylar önce
KAHİN SENİ dfafbjrkögfjklabghargae
Yahya Sezgin
Yahya Sezgin 4 aylar önce
Yuuuhhh
Hasan Özdemir
Hasan Özdemir 2 yıl önce
Modern T-Rap değilde eskisi gibi uçan kuşa bile dis atan Norm istiyoruz. Merakla bekliyoruz #NormLife bebeğim 😉
Arufaasashin
Arufaasashin 8 aylar önce
@Whypro WT sen alayına diss dinle anlarsın
burak burak
burak burak Yıl önce
T-rap ile trap aynî şey değilll internet'ten bak t-rap:türkçe rap trap:elektronik rap rapçiler:ais e,norm ender,ceza ve sagopa vb. Trap;ezhel,şehinşah,ben fero
NOSER
NOSER Yıl önce
T-Rap Türkçe Rap Değil Yalnız. SDAJHIŞJDKOSALA xd
Lutvix On Mobile
Lutvix On Mobile 2 yıl önce
Arif Yuce oooo
gokay
gokay 2 yıl önce
Çalıntı çıkması peki ?
MUSEMİ Demo
MUSEMİ Demo 2 yıl önce
ben: norm ender yeni şarkı yapmış arkadaşım:norm ender yaşıyomu
Galakside bir balık
Galakside bir balık 7 aylar önce
Adam feroyu piyasadan sildi ne boş yapıyonuz
yk Karagol
yk Karagol 11 aylar önce
O arkadaşın mal bence uzak dur ondan
Muhammet Akça
Muhammet Akça Yıl önce
@aylin knkvne güldüm be
Hasan BS
Hasan BS Yıl önce
Eski ben. Benim anneme söylediğim şey:anne norm ender yaşıyormu. Annem:yaşıyo yaşıyo
Efe Bilgili
Efe Bilgili Yıl önce
.d
Daisy
Daisy 2 yıl önce
Senin de bozmaman dileğiyle... Türkçe rap için şuan tek umudumuz sensin.
CANER  CAN
CANER CAN 6 aylar önce
Ceza
Arufaasashin
Arufaasashin 8 aylar önce
@Enes Kahraman ya siz ne diyoruz 13 yaşındayım en son 2 gün önce hepsi farklı tür 6 paket çikolata eritip yumurtayla yemiştim
Daisy
Daisy 8 aylar önce
@MertE evt
MertE
MertE Yıl önce
@Daisy yaşıyonmu knk
Daisy
Daisy Yıl önce
@DHN GLR engelli olduğum kanısına nerden vardın peki?
Adem Butgül
Adem Butgül 2 yıl önce
Tamam güzel sarki gitsin 2 yıl dinlensin gelsin hak etti
Enes ama kesimler olan
Enes ama kesimler olan 5 aylar önce
Sa
Furkan_
Furkan_ Yıl önce
@Kamil Şermet evet neden sordun
Kamil Şermet
Kamil Şermet Yıl önce
Dinliyonmu
Furkan_
Furkan_ Yıl önce
@Fatih Şahan şuan yeni şarkısın çıktı ihtiyacım yok diye istersen bakarsın
Fatih Şahan
Fatih Şahan Yıl önce
@Furkan_ konu kilit
Taklitman TV
Taklitman TV 2 yıl önce
Bekliyorum👑👑👑
Şenol Altınkök
Şenol Altınkök 9 aylar önce
Abiii
Emre Aysaz
Emre Aysaz 9 aylar önce
Bekle bekle
MTO YOUTUBE
MTO YOUTUBE 10 aylar önce
@Ömer Faruk Özel :D
can karatepe
can karatepe Yıl önce
knk 1 yıldır bekliyormusun
Rahime
Rahime Yıl önce
Ooooo kral burda mıydın
Sıla Alp
Sıla Alp 2 yıl önce
Sistemin çakma starları varsa türkçe rap'in de Enderi var 🤘 King is back🤞
Repvoo
Repvoo Yıl önce
@Islam Muratov neden
Islam Muratov
Islam Muratov Yıl önce
başaramadik abi
dgm
dgm 2 yıl önce
Tarihe düşülen not: Torunlar bu parça çıktığında ortalık resmen yıkıldı.
Dotacı
Dotacı 2 yıl önce
Nöbetteyiz.. :D Umarım sağlam, sınırları olmayan eski Norm'u görürüz... 2. bir Deli vakası çıkacak diye çok korkuyorum zira iyi klip çektiğin parçalar klipsizlerin yanında çok zayıf kalıyor...
Stefland
Stefland 2 yıl önce
@ses kes lan haklı bir yorum tebrikler
Stefland
Stefland 2 yıl önce
@ses kes lan nerden anladın :d
Furkan Cengiz
Furkan Cengiz 2 yıl önce
@2h3 3 aynn
2h3 3
2h3 3 2 yıl önce
@Furkan Cengiz ama mesela çıktık yine yollara ağır anlamlar içeren aynı zamanda diss içeren başarılı bir parça
Dotacı
Dotacı 2 yıl önce
Harika bir parça çıktı, yanıldığıma sevindim. :D
BURAK OĞUZ ÖZTÜRK
BURAK OĞUZ ÖZTÜRK 2 yıl önce
İŞTE 10 YILDIR SAHTE RAP GUNDEMDE 3 GUN SONRA GERÇEK TÜRKÇE RAP YAYINDA
Merve Jeon Min
Merve Jeon Min 2 yıl önce
Demişler ki öldü,,, şşttt bi saniye KRAL GERİ DÖNDÜ!!!
ayşe
ayşe 3 aylar önce
biraz ara verdim biri demiş öldü :)
Taha Vercetti
Taha Vercetti 2 yıl önce
@AxcesS kes lan velet
Jeff The Killer
Jeff The Killer Yıl önce
Bir rap ile tüm rapçilerin amel defterini kapattı Reis #normlifebebeğim...👑
Ozan afetmez
Ozan afetmez 2 yıl önce
düşünsenize rap dersi 2 çıkıyor yalakacılar hırsız diye anırdı diye
Çiçek'in Tarifleri
Çiçek'in Tarifleri 2 yıl önce
Heceleyerek rap yapanlardan bıktık gel de alem rap müzik görsün 😍
ege dikmen
ege dikmen 2 yıl önce
@AmaTör Parkur HEEE AYN
ege dikmen
ege dikmen 2 yıl önce
@ceski isf NE TAPMASI LAN
ceski isf
ceski isf 2 yıl önce
@ege dikmen norm gibi boktan rap ciye de tapmmassın ya biggie, tupac,eazy e, ice cube e falan rap cilere tap tapacaksan
AmaTör Parkur
AmaTör Parkur 2 yıl önce
arkadaş dinle istersen dama gibi adam kel fero yaşa
ege dikmen
ege dikmen 2 yıl önce
@Abdul ENDER DERKEN BESMELE ÇEK LEN
mustafa karagöz
mustafa karagöz 2 yıl önce
Rez alın : 1 yada 2 şarkı atacak daha sonra yine çekilecek oturup yeni rapçileri izliyecek 2 sene dönmeyecek. 2021 de görüşmek dileğiyle kral.👊👊👑👑
Merve Jeon Min
Merve Jeon Min 2 yıl önce
ALLAHIM SANA ŞÜKÜRLER OLSUN
Emirhan BS
Emirhan BS Yıl önce
2020 den sesleniyorum 2021 e gircez şarkı tuttu 🎉🎉🔥🔥⚡
Eylül Karakaş
Eylül Karakaş 2 yıl önce
Allah'ım nolur rap dersi tarzında bişey olsun
hira yıldız
hira yıldız 29 gün önce
OLDU
Kreaxy
Kreaxy 8 aylar önce
@Hasan Atli peki 6 kişiye birden diss atması .d
Hasan Atli
Hasan Atli 2 yıl önce
Çok bekliyosun bence asla olmıycak
Eylül Karakaş
Eylül Karakaş 2 yıl önce
Eveet gençler şu cümleyle bütün dua hakkımı kullandım
Fatih Zeybek
Fatih Zeybek 2 yıl önce
İçine mi doğdu kral 😂
Galaxsinin Torbacıları
Galaxsinin Torbacıları 2 yıl önce
Diss atıyorum telif atıyorlar telif atsam diss atabilirlermi 👑norm ender👑
dgm
dgm 2 yıl önce
Adam bir nesile damgasını vurdu, yeni nesilde unutmaz artık. 2 gün gündem olmasa unutulacaklar bir yana, rahat 30 yıl daha unutulmayacak Norm Ender bir yana.
İnanç Kılıç
İnanç Kılıç 2 yıl önce
Siz sanmak türkçe rapin tanrıları; Ben Fero,Mero,Ezhel,Sehinsah. Ama rapin tek bir tanrısı var oda Norm Ender nam-ı değer mekanın sahibi geri döndü.
Perihan Şahin
Perihan Şahin 2 yıl önce
Kral sana ve müziğine çok güveniyorum umarım güzel bir başarı yakalar ve rap müziğin asıl amacının hatırlanmasını sağlarsın. Her neyse cuma gününü dört gözle bekliyoruz #normlifebebegim
LİL гелик
LİL гелик 2 yıl önce
NORM FANI OLMAK ZOR AMK Bİ GİDİYO ESKİ ŞARKILARIYLA 100YIL YETİNİYOZ
Kingisgzm Nkl
Kingisgzm Nkl 2 yıl önce
Vallahi ha
Mavi Sansar
Mavi Sansar 2 yıl önce
@Efe kafam1milyon
Efe
Efe 2 yıl önce
Hala playboyu felan dinliyorum
e10cfc
e10cfc 2 yıl önce
Öbür sanatcıların şarkılarıda 1 taş çatlasın 2 kere dinleniyor
Ömer Faruk
Ömer Faruk 2 yıl önce
+1
Ezgi
Ezgi 2 yıl önce
''Mekanın Sahibi'' Geri Döndü Hoşgeldin Rapçilerin Kralı.
Vito
Vito 2 yıl önce
Adamın 16 saniyelik videosu bile 500k üzeri izleniyor aq kim daha başarılı tartışmaya gerek yok
Afrodeath
Afrodeath 2 yıl önce
*"MEKANIN SAHİBİ GERİ GELDİ"*
Yunus Emre Şahin
Yunus Emre Şahin 2 yıl önce
Abi seni "çıktık yine yollara" ile tanıdım lütfen eskisi gibi parçalar yap playboy,içinde patlar,rap dersi,transparan böyle parçalar bekliyoruz senden piyasanın senin sertliğine ihtiyacı var reis #MekanınSahibi
Samet Batuhan
Samet Batuhan 2 yıl önce
Aura albümü çıktı ben hala eksik etek,çıktık yine yollara ,depresyon oteli dinliyorum.Eskiler gerçekten çok güzeldi.
Berk Akış
Berk Akış 2 yıl önce
O piçte ben dim i unuttmuşsun tekir ide
Aydan
Aydan 2 yıl önce
Hepsi güzel
hasan güleç
hasan güleç 2 yıl önce
Rap dersini dinle kendine gel
spookbuster
spookbuster 2 yıl önce
Depresyon oteli çok güzel
Jaehaerys Targaryen
Jaehaerys Targaryen 2 yıl önce
Sözlerimi geri alamam en iyi şarkılarında biri olabilir bence
Mustafa Balcı
Mustafa Balcı 2 yıl önce
Ender gibi efsaneyi ben feroyla kıyaslamanız bile saçmalığın daniskası biri Mekanın sahibi diğeri misafir
Galakside bir balık
Galakside bir balık 7 aylar önce
@Emre Kızıltoprak bizde küvet yok duşakabinn pdndpmficöd
Galakside bir balık
Galakside bir balık 7 aylar önce
@Hakan SS herkesin müziğini dinliyor dinliyor ondan sonra son noktayı koyuyor krall😎
Zeynep Korkmaz
Zeynep Korkmaz Yıl önce
@Emre Kızıltoprak autotune ilemi 😂😂😂 beni güldürdün ya kksjsjdjdjdjdjd
Ardıl BUDAK
Ardıl BUDAK 2 yıl önce
Keltoş babana koş kelimesinde Ben fero ile dalga geçtin 😂😂😃😃😉www.oyungel.com/oyna/3025
Emre Kızıltoprak
Emre Kızıltoprak 2 yıl önce
Norm ezhel in tırnağı dahi olamaz beyler hiç kusura bakmayın gerçekler acıtır
Kızgın Kurt
Kızgın Kurt 2 yıl önce
sen en ıyısıne layıksın takma mekanın sahıbını kendi larkını yap seni çekemeyenlerede mesaj gonder
Ceren
Ceren 2 yıl önce
MEKAN SENİN KRAL PİSTTEN BEBELERİ İNDİRİYORUZ 🔥
Bayram Bulut
Bayram Bulut 2 yıl önce
Selamın aleyküm şimdi bişey farkettim paylaşmak istedim Ender abi umarım işine yarar. Hepimiz biliyoruz diğer rapçiler tarafından çekilemediğini sevilmediğini. Mekanın sahibi parçası önce Spotify dan sonra da TRshow den kaldırıldı (sinir bozucu). Ama madem öyle bişey tespit ettim. (((Wiz Khalifa - MIA ft. Juicy J şarkısında dakika 2:17 yi dikkatli dinleyin. Sonra da Killa Hakan & Ceza & Ezhel & Ben Fero - Fight Kulüp şarkısında dakika 4:47 yi dinleyin))) buradaki benzerlik sadece benim dikkatimi çekmiş olamaz... Arkandayız REİS...
anıl kurt
anıl kurt Yıl önce
@herhangi biri Sago ne alaka şimdi? Zamanında da sansar sagoyu avlıyordu.
Good gamer
Good gamer 2 yıl önce
La Feronun Mersedes qol ye diye Söylediği yere benziyor
Can Peköz
Can Peköz 2 yıl önce
O zaman git konuş onlara “Norm Ender emaneti olan türkçe rap’i geri alacakmış “ de
Can Peköz
Can Peköz 2 yıl önce
Piyasadakileri yaptıklarını taşak geçerek dissledi.. Bunu göremiyorsan bişey diyemem
Zerg
Zerg 2 yıl önce
@Berra t rap tamamen taşşak geçerek diss fakat sonrasında düzeltiyor kendi rapine geçerek nasıl rap yapacaklarını gösteriyor diğer rapten anlamayan kişiler kliplerinde karı filan kullandıkları için bu da taşşak geçerek koymuş
Berra t
Berra t 2 yıl önce
Ne zamandan beri hangi Türkce rap klibinde popo gosteriliyo de baba bazi seyleri kabul edin hiç biseyin geri döndüğü falan yok aksine daha da kötüye gidiyo
2h3 3
2h3 3 2 yıl önce
Nerde o eski ender
Turan Çakar
Turan Çakar 2 yıl önce
De onlara tamammı kardeş ENDER KARAESKİ 😂
KatilCatGT
KatilCatGT 2 yıl önce
Herkes Yerini Alsın Sessizce Pusudayız Norm Ender!
Oğuzhan Aygün
Oğuzhan Aygün 2 yıl önce
Hiç bitmesin diye hızı 0.25x yaptım.
Semra Terzi
Semra Terzi 2 yıl önce
Rez alın emaneti olan Türkçe rapi geri almaya geldi dersiniz. 🖤🖤
sıla
sıla 2 yıl önce
King olduğun gerçeğini kimse değiştiremez umarım kafalara iyice kazınır bu ✌ #normlifebebeğim
Mehmet T.
Mehmet T. 2 yıl önce
İnşallah bizi yine hayal kırıklığına uğratmazsın kral.
ResQuex
ResQuex 2 yıl önce
@MEHMET EKİN KURT çıkmaz kardeşim eminim
Vahap Sahin
Vahap Sahin 2 yıl önce
@MEHMET EKİN KURT ben olursa nakaratta olur diyorum çıktık yine yollarada da öyle ya
MEHMET EKİN KURT
MEHMET EKİN KURT 2 yıl önce
Bence autotune çıkabilir
LAN KANALI
LAN KANALI 2 yıl önce
Mekânın Işletmecisi Değişti Aslanım. Kalmadı Artık Senin Gibi Atarlı düz Söyleyen Rep...
Edaa Gujuobjk
Edaa Gujuobjk 2 yıl önce
Norm is a form of Life ♡
Samet Büyükelbaşı
Samet Büyükelbaşı 2 yıl önce
Mekanın sahibi geri geldi Kral benim diye gezen bir keldi Piyasada Norm varken size gereken biraz jeldi Kral benim diye gezenleri Norm baba tek tek deldi NormL!feBebeyim
Ömer Faruk Kurnaz
Ömer Faruk Kurnaz 2 yıl önce
@İsmail Demir işte aradığım cevap!!
Normal Bir İnsan
Normal Bir İnsan 2 yıl önce
Ey ey! Hadi bakalım! Gucci Gang Gucci Gang Nası' Yapalım? Mekanın Sahibi Geri Geldi Bebeleri Pistten Alılım Alılım
İsmail Demir
İsmail Demir 2 yıl önce
Normu baban olarak görüyorsan diyecek bişey yok
Selma Yaman
Selma Yaman 2 yıl önce
Kral efsane geri döndü uzun zaman sonra gerçek bir rap dinledik Multazam olmuş öpücük 😘😘🎉 kraaaaaaaaaaaaal
Şaziye Hüser
Şaziye Hüser 2 yıl önce
Herkes:ya norm ender saldı artık şarkı atmıyo yaa Norm ender:MERABALAR AQ
Alptekin TAN
Alptekin TAN 2 yıl önce
@Arjin Yalçın aynn
Arjin Yalçın
Arjin Yalçın 2 yıl önce
Ama adam 10 yılda bir şarkı çıkartıyor az daha hataya düşüp ben de bırakacaktım geçen dedim naapıyosun sen trap bebelerine mi dönüşeceksin . Açtım rap dersi özümü buldum. Sonra Instagram'dan attığı gönderiyi gördüm şok oldum
Alptekin TAN
Alptekin TAN 2 yıl önce
HERKES
TheCaves
TheCaves 2 yıl önce
Sabirsizlikla bekliyoruz 😳,👍 yeni nesil bebeler öğrenmeli gerçek rapi 😇 Yil olmuş 2019 eksik eteği dinleyen kardeşlerime saygılar 😂👍🏻
Epidâuros
Epidâuros 2 yıl önce
Trapçiler: çok para kazanıyoz Norm: MERHABALAR AQ
Hombre Desconocido
Hombre Desconocido 2 yıl önce
Kral mekan her zaman senin 👊👊
GOKHANTURHAN BEAT
GOKHANTURHAN BEAT 2 yıl önce
SEN BENİM BAŞARIMI KISKAN , ODANA YAPIŞTIR RESMİMİ DAHA ÇOK HIRSLAN ! #NORM
Baris
Baris 2 yıl önce
ermanın sözü değil mi o kanka
Ertuğrul Baştaş
Ertuğrul Baştaş 2 yıl önce
Bu adama inanıyorum rap tekrar evine gümeye dönüyor 😅😅
Jadolive- 619
Jadolive- 619 Yıl önce
2008'de doğan velet kitlesi geliyor Norm'a laf atıyor.Sonrada gidip "uyuma kalk işine bak" diyorlar.Ulan Rap nereye gidiyor.Tek sevdiğim Rap'çi sensin kral.#NormLifeBebeğim
mavera 0
mavera 0 2 yıl önce
Heycanlandim lan . Tek söyleyeceğim bu bu kadar.
Elif Yılmaz
Elif Yılmaz 2 yıl önce
10 sene de bir şarki çıkarıyor insaallah değer bu kadar beklediğimize
zeynep Halaç
zeynep Halaç 2 yıl önce
Norm ender 3 yil boyunca album icin beklet Bomba bir parca yap piyasayi salla Yeniden 3 sene beklet
songül yıldırım
songül yıldırım 2 yıl önce
Bekletince kıymeti daha çok biliniyo beee deli gibi onu bekliyosun falan ayh geri döndü çok mutluyum jfjdjdj ♥
Alperen Akbaş
Alperen Akbaş 2 yıl önce
@GENÇ KEMALİSTLER zeynep yeni cikan sarkilarindan soz etmis ondan yazdim
GENÇ KEMALİSTLER
GENÇ KEMALİSTLER 2 yıl önce
@Alperen Akbaş yok kanki içinde patlar, çıktık yine yollara
Alperen Akbaş
Alperen Akbaş 2 yıl önce
Bomba bi sarki deli mi yoksa kaktüs mü :d
Susull 38
Susull 38 2 yıl önce
zeynep Halaç yok yok bekletmesin bu sefer 😂
Hasip Aksu
Hasip Aksu 2 yıl önce
Kral yapmış yapacağını norm ender ❤❤
Bora Barut
Bora Barut 2 yıl önce
Lütfen boş boş pop gibi sözlerle değil de eleştiri ve insanlara bir şeyi fark ettirme amacı olsun. Heyecanla bekliyoruz...
Kemal Eren
Kemal Eren 2 yıl önce
Eskiler bir yapar yeniler bin tapar 👏👏👏👏
Masquerade
Masquerade 2 yıl önce
Al İşte! Dünya'nın En İyi Şarkısı da Piyasa'dan Silindi. İyi ki İndirmişim.. #NormLifeBebeğim
Hakan Seven
Hakan Seven 2 yıl önce
Abi sen nasıl bir kralsın bu nasıl bi parçadır 👍👍
Beyhvn
Beyhvn 2 yıl önce
Tamam beyler bunu attı ya 3 4 seneye döner artık
Joker 0
Joker 0 Yıl önce
@Mert ZORLU yaşlandım evlat
Mert ZORLU
Mert ZORLU Yıl önce
@Joker 0 yasiyonmu dayı
Turuncu Papatya
Turuncu Papatya Yıl önce
@Joker 0 müq bi şekilde döndü
Muhammed Can
Muhammed Can Yıl önce
1 yıl sonra döndü yeni şarkı vizyonda dinlemeyen varsa şarkının adı İhtiyacım yok
Joker 0
Joker 0 Yıl önce
@kapandı knk o bölüm 3 sene önce yayınlandı
Murat Belief
Murat Belief 2 yıl önce
Ortalığın içinden geç kral. #Respect
-Fantom-
-Fantom- 2 yıl önce
Türkçe Rap 10 yıl geri gitse; 100 yıl ileri gitmiş olur.
arda onen
arda onen 2 yıl önce
"Zarları salla Bunu yapmalısın Beni geçmek için 13 atmalısın " NormLife Come Back :) :)
ayşe
ayşe 3 aylar önce
toy toy fanları dinlesin heyhaat
Erkut Özcan
Erkut Özcan 2 yıl önce
Videoyu yükleyeli daha 1 gün olmuş KAÇ SENE OLDU BİLMİYORUM ŞUAN DA DÜNYANIN EN MUTLU VE SABIRSIZ İNSANIYIM
Shadrous
Shadrous 2 yıl önce
Bu şarkı da adam gibi dinlenmez. Ne zaman kaliteli bir işin hakettiğini aldığını gördünüz?
None nick
None nick 2 yıl önce
Piyasayı çocuklara bırakınca olmadığını anlayınca geri dönmüş mekanın sahibi
mustafa karagöz
mustafa karagöz 2 yıl önce
Norm ' a sahip çık çünkü ender bulunuyor.👑👑👊👊
YusufTalhaT
YusufTalhaT 2 yıl önce
whoaaaa bruuuh :) :D
Sude Çakır
Sude Çakır 2 yıl önce
@Abdullah berat Ünal var veya yok demedim o çocuğun dediği şeyi anlamamışsın onu anlattım
Abdullah berat Ünal
Abdullah berat Ünal 2 yıl önce
İşte o zaman norma sahip çık çünkü ender bulunur mantıklı olmuyor onu diyorum
Sude Çakır
Sude Çakır 2 yıl önce
@Abdullah berat Ünal kardeş bende onu anlatmak istiyorum niye gerilim yaşatmaya çalışıyorsun
Sude Çakır
Sude Çakır 2 yıl önce
@Abdullah berat Ünal salak mısın oda öyle diyor norm grubuna sahip çık kolay kolay bulunmuyor ama norm ender bulunuyor demek istiyor
zehranur erol
zehranur erol 2 yıl önce
"abi eskisi gibi sarki yap" diyenlere, nasil yani "küfür mü?" diyip anlayamıyorsun ya, konu küfür falan değil, kapitalist, sömürgeci sisteme başına ne geleceğinden korkmadan eleştirdiğin ruhunu özledik, sen de farkinda değilsin ama attığın bu klip bile "eleştirdiğin " rapçilerinki gibi... kısıtlayan, sadece hızlı tüketim üzerine kurulu baskın sisteme/sektöre seni de birkac sanatçımız gibi kaybettik, ama belki de mecburdun sen de, mevcut sistem senin sanatına da karışmadan izin vermedi...yıllarca senin ruhunu daraltan popüler kültüre sebep olduğumuz için, biz senden özür dilemeliyiz. Özür dileriz, kapitalist sisteme kapılıp, sana tek yolu buymuş gibi hissettirdiğimiz için, anlamayacığımıza inandırdığımız için! Bence şimdi sen de herkes gibisin.
Bruh Moment
Bruh Moment 2 yıl önce
Kesin sesinizi Rapin tanrısı geri döndü
Burak aydın
Burak aydın 2 yıl önce
Coğu Rap ciyi Dinlerim Ama Norm Bence EN iyisi Cünkü Bunun Bi Parcası Hayatımı Değiştirdi Benim En Sevdiğim Parcası NORM ENDER SÖZLERİMİ GERİ ALAMAM .... Başarılar Norm
Valogameplay Styleee
Valogameplay Styleee 2 yıl önce
Bu Adam hiç bir zaman Sahibi Olamadı Çünkü Her zaman Mekânın Sakini Oldu 😎
Enes
Enes 2 yıl önce
Bak ender beklenti çok yükseldi altinda kalirsan bu işin dönüşü olmaz ama efsane bir şeye benziyor 😎😎 Dediğim gibi efsane bir şey olmuş
Enes
Enes 2 yıl önce
@Ceyda :D umarim
Ceyda :D
Ceyda :D 2 yıl önce
Enes en kralindan bi rap dersi verecektir
Emir Sargın
Emir Sargın 2 yıl önce
iyi dedin kral
Enes
Enes 2 yıl önce
@Ceyda :D tabi olmaz eğer mumble trap tarzi fln yaparsa kendi ayağina sıkmış olutr
Ceyda :D
Ceyda :D 2 yıl önce
Enes OF HEEEE DONUSU OLMAZMIS TURKIYE ABARTMA TIMI YINE IS BASINDA
Gamer Ayb
Gamer Ayb 2 yıl önce
NORM,MEKANIN SAHİBİ DEĞİLSİN, SEN MEKANIN TA KENDISISİN!!!
King James
King James 2 yıl önce
Söyleyin onlara MEKANIN SAHİBİ GERI GELDİ !
Yıldırım kurtuluş
Yıldırım kurtuluş 2 yıl önce
Norm da gidip gidip geri gelmelere doyamadı
Fatih
Fatih Yıl önce
Way bu şu teaserın atıldığı günü hatırlarım .Herşey bambaşkaydı. Gözlerim doldu
Okan Topaloğlu
Okan Topaloğlu 2 yıl önce
TEASER söz olmamasına rağmen defalarca neden bu kadar izlediğimi bilmiyorum, bildiğim tek şey, Bu adama bayılıyorum !
Şirin Afrodit
Şirin Afrodit 2 yıl önce
@Sjes annem iyiki norm ender kim demedi
Şirin Afrodit
Şirin Afrodit 2 yıl önce
@Sjes evin içinde bağırarak dans ettim
Sjes
Sjes 2 yıl önce
@Şirin Afrodit ilk bende öyle sandım da mk teaseriymis
Şirin Afrodit
Şirin Afrodit 2 yıl önce
@Sjes birde yeni şarkı çıktı zannedip sevinmem
Sjes
Sjes 2 yıl önce
@Şirin Afrodit geceden beri izliom
Faruk Haral
Faruk Haral 2 yıl önce
Kral geri dönüyor 👑🗡️
Yusuf Güler
Yusuf Güler 2 yıl önce
Onu bunu boşver söyle ne değişir,ülkemde star saksıda yetişir. EVET HALA DİNLİYORUZ,DİNLEYECEĞİZ DİYENLER
Özge Alaca
Özge Alaca 2 yıl önce
Mekanın sahibi geri döndü 👑
Rafies
Rafies 2 yıl önce
Beklentiyi yükseltmeyin yarı trap yarı edm tarzı bir şey olacak çok büyük bir şey bekliyorsunuz ama sonunda yine siz üzülürsünüz
Murat
Murat Yıl önce
Isteyene kimlik gonderirim. 50 yasimdayim. Bu adamin eski raplerini dinliyorum halen. Ermanla olanlari ozellikle seviyorum. Looola laalooo allooooo ayyaaaa diye mal mal rapleri sevmiyorum. Bu adamin fanlarina ergen diyenlere duyurulur.
Tarık S
Tarık S 2 yıl önce
autotune ezhel reynmen fero trap olmadığı zamanlar çok güzeldi gerçek rap vardı sample vardı inşallah bu gelecek.parçada eskilerden bir tat vardır.
Burak Gedik
Burak Gedik 2 yıl önce
RAPİN TANRISI YİNE GERİ DÖNDÜ 😂
Avşar oğlu
Avşar oğlu 2 yıl önce
Kral geri döndü 👑👑👑
Lucianox888
Lucianox888 2 yıl önce
doktor: türkçe rap ölüyor norm ender: MERHABALAR AQ
¿ ?
¿ ? 2 yıl önce
Düzeltiyim; Doktor: Türkçe rap ölüyor Şanışer Sokrat Norm : MERHABALAR AQ
Muhammed Hangül
Muhammed Hangül 2 yıl önce
@Berkant derilgen Laf ettiğin adamın teaserini izleyip yorumlarında millete sallıyorsun fazla çelişkilisin
Aydan
Aydan 2 yıl önce
Hahah on numara yorum olmuş 😂
Ferhat Tadik
Ferhat Tadik 2 yıl önce
@Berkant derilgen evet rapin asi çocuğu norm düzeltçek (piyancı fanıyım)
Berkant derilgen
Berkant derilgen 2 yıl önce
Norm mu düzeltçek rapi hahahah güldürmeyin beni
HOMEMADE CHANNEL
HOMEMADE CHANNEL 11 aylar önce
Çıkalı bir yıl oldu ama hala bunu söylemek istiyorum Telefonun başında çaresiz bekliyorum... Hakan altun
Forcubey
Forcubey 2 yıl önce
Sesiz Olun Kral Geri Döndü 💪💪💪👉👈💪💪🙅🙅🙌
Mehmet Ali Özel
Mehmet Ali Özel 2 yıl önce
" Beni geçmek için 13 atmalısın " Reis önceden başlamış yargı dağıtmaya
aysen asdf
aysen asdf 2 yıl önce
King is back homie sonsuza dek 🖤❤️👊
GUHDAR AKSU
GUHDAR AKSU 2 yıl önce
rap in krali herkese korku salan dili sivri kendisi igneli iste ooo norm ender
Merve Jeon Min
Merve Jeon Min 2 yıl önce
İlk defa mutluluktan ağlayacağım sanırımmm
Baqir Babayev
Baqir Babayev 2 yıl önce
*tüylerim diken diken ender abi*
ayşe
ayşe 3 aylar önce
:)
Berfin Demiray
Berfin Demiray 2 yıl önce
Telif atıldığını öğrendikten sonra buraya koşanlar işte gerçek Norm'cular 👑
QuaLityDamage
QuaLityDamage 2 yıl önce
Ben a q
MerTR 74
MerTR 74 2 yıl önce
@Özkan Kara knk ben cezaciyim ve ceza da para yok dinlenmiyo ama en iyi rapci o diyo hatta secildide ben anlamiyom dingle isle ozaman iyiyse mallar
Aljdayp
Aljdayp 2 yıl önce
Berfin Demiray al işte.
Rohammj
Rohammj 2 yıl önce
Berfin Demiray buradayız mekanın sahibi ölmedi yaşıyor
MerTR 74
MerTR 74 2 yıl önce
hyr Salam sey
Özkan Işıkdemir
Özkan Işıkdemir 2 yıl önce
Siz loş ışıkta kerhane işletmeye devam edin Norm Reis geri döndü
KCAN B
KCAN B 2 yıl önce
@Liolynn son samurai say kılıcını sıkı tut
Özkan Işıkdemir
Özkan Işıkdemir 2 yıl önce
@Hakan Çörtük bende seni
KCAN B
KCAN B 2 yıl önce
@n1ghtt hadi bana havla hergele diklen Ender derken besmele çek len
KCAN B
KCAN B 2 yıl önce
Bunu almak için götünü genişlet
Hakan Çörtük
Hakan Çörtük 2 yıl önce
Norm enderini sikim
Berke
Berke 2 yıl önce
Paran bitince bi çıkıyosun ortaya sonra 3-5 sene görünmüyorsun parça çıkarmıyorsun para bitince tekrar atıyon sende bi değişiksin kral
Melih Gün
Melih Gün 2 yıl önce
Önlerden yerimizi alalım. Norm life bebeğim
hüseyin akyol
hüseyin akyol 2 yıl önce
Klipten yeni pop albümü gibi hissettirdi ama bakalım hayırlısı umarım eski tadında olur. Buda pop olursa büyük tepki çekebilir.
Realflex Youtube
Realflex Youtube 2 yıl önce
işte geri dondü rapin kralı
Alper KARA
Alper KARA 2 yıl önce
"Rapin tanrısı geri döndü bu sesten alayınızın başı döndü." 🔥🔥🔥🔥
Fatih Karademir
Fatih Karademir 2 yıl önce
ortalık Eladan geçilmiyo mk belki Yine çıktık yollara kadar bağlamıcak belkide Sözler şerefsiz oldu kadar sövdürmiyecek parça ama unutmayın Norm Ender Sizi Kaltağı Yapacak haadii Bakiim!!
Mesut Süre İle İlişki Testi | Konuklar: Aylin ve Abdullah Tamim
1:12:40
Mesut Süre İle İlişki Testi
görünümler 808 B
Alparslan Büyük Selçuklu 9. Bölüm
2:21:49
Alparslan: Büyük Selçuklu
görünümler 3,1 Mn
GÖRÜNMEZ ADAM OLUP BİR GÜN GEÇİRMEK!
23:14
Uras Benlioğlu
görünümler 210 B
DÜNYANIN EN İYİ AKIL OYUNLARI! (OPTİK İLLÜZYON)
8:37
Norm Ender - Çıktık Yine Yollara
4:01
Norm Ender
görünümler 46 Mn
Norm ender " Bulamazdım" konser Bodrum
0:27
Cevher - Yan
4:22
Cevher
görünümler 191 B
KALA KAL
2:40
Motive - Topic
görünümler 262 B
Sütü Çilekli
1:40
Mceyn - Topic
görünümler 539 B
Ekin Uzunlar - Zindan
3:44
Ekin Uzunlar
görünümler 2,1 Mn
Berfin Mis x Amo988 - Bıktım
3:00
netd müzik
görünümler 216 B
MEG - ENKAZ 2
3:49
Meg Music Official
görünümler 162 B