Sokağın Çocukları | 2. Bölüm Fragman

  görünümler 296,095

Sıfır Bir

9 aylar önce

Husumet büyük. Belli ki kavgası sert olacak. 2. bölümüyle perşembe 19.00’da sadece BluTV’de. Sokağın Çocukları TRshow kanalına abone olmak için tıklayın ► bit.ly/SokaginCocuklari

YORUMLAR
Harun Ozer
Harun Ozer 10 gün önce
ya ucretsiz izleyebileceğim bir platform yokmudur acaba valla hesap kurucak ne durumum nede halim var
Edilbek Sansyzbaev
Edilbek Sansyzbaev 5 aylar önce
Anı çıkmadı 2 bölüm u?
S4HİN
S4HİN 6 aylar önce
Şu sondaki müziği bulacak olan varmığ
Gökhan Tosun
Gökhan Tosun 7 aylar önce
hepsi boş adam
kahros den
kahros den 7 aylar önce
Cihat sarsılmaz en iyisi adami öne koyun biraz
Zahit Korkmaz
Zahit Korkmaz 8 aylar önce
İzlemeyenler varsa efsane bölüm lnkload.com/2mOpY
Sudenur Kayikci
Sudenur Kayikci 8 aylar önce
Linkk???
Tufan Gülseven
Tufan Gülseven 8 aylar önce
Yokmu kaçak izleyebileceğim biryer ? Ya da laylasacak
xXxX TC
xXxX TC 9 aylar önce
Abi filmin mersin de bizim mahalede çektiler
? • Hazreti TÜRK • ¿
? • Hazreti TÜRK • ¿ 9 aylar önce
*_Sıfır bir ekibi BOKUNU ÇIKARDI artık. Dizi biteli kac sene oldu. Dizi süresince sezon arasiyken bile üyelik iptali yapmadık boş aylarda ! Dizi şimdi bitti ! Benim gibi tekrar izlemek isteyenler yine mi para ödeyecek ? Kusura bakmayın odeyemeyiz yani hele su dönemde. Şu bölümlerin tamamını kendi resmi youtube hesabinizda paylaşmanın vakti gelmedi mi ? İlla adamın biri internete yükleyecek biz de oradan izlicez. Sizin de emeginiz heba olacak ! Öyle olacağına koyun TRshow hesabiniza milyonlar izlensin tekrar hem siz kazanın hem de izleyici tekrar izlesin ! Yola çıktığınızdan beri çok degistiniz ! Nedir bu para hırsı? Bu 2 projeden kazandınız kazandiginizi ! Koyun artik da herkes izlesin ! O gettolarda cok önemsediğiniz çocuklar para verip izleyemiyor izleyemiyok abi paramız yok diyorlar ! Eğer okuyorsaniz lütfen dikkate alın hic değilse tek seferde hepsini olmasa bile haftada 1 2 bölüm atın !_* *Benim gbi düşünen arkadaşlar ! Beğenin ki üstte kalsın. Kalsın ki görsünler sizde istiyorsanız eğer ! Belki onları bugüne getiren izleyiciye bir kulak verirler !*
Ömer tolga Kamacı
Ömer tolga Kamacı 9 aylar önce
Merhabalar tatlı kız ulan süslü dayı 😂
Egehan Aslan
Egehan Aslan 9 aylar önce
Sokagin cocuklari 2 sezon 2 bölümü atar misiniz rica etsem
Nilufar Abdusayidova
Nilufar Abdusayidova 9 aylar önce
Arkadaşlar bedava bulu tv netflix isdeyen varsa mesaj atsin bana
Nilufar Abdusayidova
Nilufar Abdusayidova 9 aylar önce
@Emrah Dilan link var bulu tv netflix bedava
Emrah Dilan
Emrah Dilan 9 aylar önce
Link yokmu bolum
Mert Uzunay
Mert Uzunay 9 aylar önce
Niye öldürdünüz be çocuğu
Emin Yigit
Emin Yigit 9 aylar önce
ohh be dost olacaklar sanmıştım
Süleyman yavuz
Süleyman yavuz 9 aylar önce
Murat Olmicek Cunku Onurun Mermisi Bitti Sonda
Tayfun Kara
Tayfun Kara 9 aylar önce
2.sezon 2.bölüm hemen izle yadi.sk/i/A0HZQvTJmmn1fw
Devran Karahann
Devran Karahann 9 aylar önce
Eyvallah sağolasın
Zorkman
Zorkman 9 aylar önce
Selcuksports dan bedava izleyebilirsiniz
Tunahan
Tunahan 9 aylar önce
00:27 de başlayan müziğin adı ne
Berk Kader
Berk Kader 9 aylar önce
Türk dizilerinde alışmış başrol üstünden diziyi götürme mantığından çıkıp . Cihat ve çetesi başrolü alsa ne güzel olmaz mı? Yabancı diziler de örnekleri var 😀
ESAT KIYAK
ESAT KIYAK 9 aylar önce
Mekanin sahibi geri döndü (cihat sarsilmaz )
Nihad Mahmudov
Nihad Mahmudov 9 aylar önce
`Fenaaa Film
Tek Mermi
Tek Mermi 9 aylar önce
2SEZON 2 BOLUM SILINMEDEN IZLE ay.link/sokakk
AHMETOFBAA
AHMETOFBAA 9 aylar önce
2 SEZON 2 BOLUM KALDIRMADAN IZLE ay.link/sokakk
olurelbet
olurelbet 9 aylar önce
2 SEZON 2BOLUM LINK SILINMEDEN IZLE ay.link/sokakk
Olcay DEMİRCİ
Olcay DEMİRCİ 9 aylar önce
Bu bölümü soluksuz izledim hele ki sonlara doğru o mezarlık sahnesinde yemin ediyorum bende ağlayacaktım şehmuz abi ve Murat’ın mezar taşlarına konuşma isyan sahnelerinde :((( ama sonunda Murat’ın vurulması olmadı...hele hapis olursa dizi savaşın 5. Sezonda ki full hapishane bölümleri olursa dizi yavaşlar. Hele ki Polat Çakır olayı gibi Murat’ı devre dışı bırakıp sadece Onur akbayı sahneye koyacaklarsa izleyiciye büyük ayıp olur. Yasin abinin ölümü de erken oldu zaten isyanlardayım
TekMermi
TekMermi 9 aylar önce
2 SEZON 2 BOLUM LINK ay.link/sokakk
Tufan keklikci
Tufan keklikci 9 aylar önce
İkinci bölüm bugunmuydu
Fatih Akilica
Fatih Akilica 9 aylar önce
Link varmı
TekMermi
TekMermi 9 aylar önce
ay.link/sokakk
HAKAN AKYOL
HAKAN AKYOL 9 aylar önce
Süslü olsun bee
Yasin Akdemir
Yasin Akdemir 9 aylar önce
Google yazdıktan inat TV diye siteye girin orda pro versiyonunu indirin sonra açıldıktan sonrada. Sol tıklayıp diziler kısmına en altta
Ekrem Doğan
Ekrem Doğan 9 aylar önce
Hangi gün bu dizi yaw
sidor yetmis7
sidor yetmis7 9 aylar önce
Nzamaj yayinlaniyor sq
Asya Reklam
Asya Reklam 9 aylar önce
ne zaman ikini bolumu
Burak
Burak 9 aylar önce
ULAN SAVAŞ OLsa efsane olacak
Burak
Burak 9 aylar önce
hele şükür
Umut Yurtkent
Umut Yurtkent 9 aylar önce
Emin olun sonraki sezonlarda savaş abide Oynar Bütün sıfır bir kadrosu olacak ben Hissediyorum :)
Umut Yurtkent
Umut Yurtkent 9 aylar önce
Gökhanla Lazın kağışmaası Çok efsane Olmuştu lan Baba 2 . sezon bayaa iyi Sıfır bir kadar olmasada Harbi yapmışlar helal oolsunn
Umut Yurtkent
Umut Yurtkent 9 aylar önce
Abi inşallah yönetmen Bu yorumu mu görür sayın yönetmen sizden bir ricam Olucak Lütfen Bölümleri daha uzun çekin abi 1 bölüm 40 dakka bişey anlaşlymor biraz uzun olsun Daha keyifli olur Rica ediyorum saygılar
Berkay Cingöz
Berkay Cingöz 9 aylar önce
Sonuna kadar Cihatçıyız
Emirhan Ünsal
Emirhan Ünsal 9 aylar önce
efso be
hamza
hamza 9 aylar önce
bence cihatla muratlar düşman olmamalıydı
Murat ÖZBEY
Murat ÖZBEY 9 aylar önce
Bu veledi cokmu aradiniz başrol için bi rol hicmi yakışmaz bir adama .
Berat Club
Berat Club 9 aylar önce
01 E yaklasan bir sezon geliyor belli👍 gayet profosyonel
Melih Katmer
Melih Katmer 9 aylar önce
Yeni bolum ne zaman
Yiğit Ay
Yiğit Ay 9 aylar önce
ne zaman geliyo 2. bölüm
Sukriye Toktay
Sukriye Toktay 9 aylar önce
TV ye çıksın diyenler +1
The
The 9 aylar önce
Burak > All
Arda Durmuş
Arda Durmuş 9 aylar önce
Ne zaman yayınlanacak
xeyal memmedov
xeyal memmedov 9 aylar önce
lan bok etdiniz hep bi fragman verionuz bolum 2 kac yildan sonra gelcek
Kanal HD
Kanal HD 9 aylar önce
CİHAD SARSILMAZZ
SOKAĞIN ÇOCUKLARI KESİT
SOKAĞIN ÇOCUKLARI KESİT 9 aylar önce
Sokağın Çocukları 2.Sezon 1.Bölüm Silinmeden İzle trshow.info/watch/mAuKXLAWKsM/video.html
Jeff
Jeff 9 aylar önce
cihatın kafasına basacaklarını bilmek üzücü ama yinede güzel :D
Vedo Türk işi Cops
Vedo Türk işi Cops 9 aylar önce
Nezam
Drknzdemir
Drknzdemir 9 aylar önce
trshow.info/watch/5mWb0xiiVCQ/video.html
Şekip Kavukçu
Şekip Kavukçu 9 aylar önce
Açık ara en başarılı oyuncu İrfo ahahhaah
Metin Koçak
Metin Koçak 9 aylar önce
Niyet ettim yorumları okumaya ya bismillah💪🏻
Sooltan's_Janissary
Sooltan's_Janissary 9 aylar önce
irfo dayı witcher 3 teki küçük sereefisz karakterine çok benziyor
EREEG
EREEG 9 aylar önce
ş
EREEG
EREEG 9 aylar önce
ş
EREEG
EREEG 9 aylar önce
ş
EREEG
EREEG 9 aylar önce
ş
EREEG
EREEG 9 aylar önce
ş
EREEG
EREEG 9 aylar önce
ş
EREEG
EREEG 9 aylar önce
ş
EREEG
EREEG 9 aylar önce
ş
EREEG
EREEG 9 aylar önce
ş
EREEG
EREEG 9 aylar önce
ş
EREEG
EREEG 9 aylar önce
ş
EREEG
EREEG 9 aylar önce
ş
EREEG
EREEG 9 aylar önce
ş
EREEG
EREEG 9 aylar önce
ş
EREEG
EREEG 9 aylar önce
ş
EREEG
EREEG 9 aylar önce
ş
EREEG
EREEG 9 aylar önce
ş
EREEG
EREEG 9 aylar önce
ş
EREEG
EREEG 9 aylar önce
ş
EREEG
EREEG 9 aylar önce
ş
EREEG
EREEG 9 aylar önce
ş
EREEG
EREEG 9 aylar önce
ş
EREEG
EREEG 9 aylar önce
s s
Enes Erköse
Enes Erköse 9 aylar önce
Olm sokak böyle deil bunlar abartma ben karabayırda yaşıyorum ama hala hayattayım Ama abartma dediğim okadarda abartmıyorlar gösterdiklerinin %70i gerçek zaten karabayır yazdığınızda görürsünüz
R E D U X
R E D U X 9 aylar önce
Bence murat olucek sehmusla cihat kapışacak son sezondada savas gelicek
Hakan Bayrak
Hakan Bayrak 9 aylar önce
Saat başı bakıyorum 2 bolum geldimi diye
Abdulkadir ŞEN
Abdulkadir ŞEN 9 aylar önce
Arkadaşlar link varmı
Şahin kurtay
Şahin kurtay 9 aylar önce
Gökanı harcadınız mahmut babayıda alın diziye baba
Nisanur Celal
Nisanur Celal 9 aylar önce
Cihat sarsilmazi kotu Rolde gormek istemiyoruz
Ali Celikkaya
Ali Celikkaya 9 aylar önce
hangi gün var blu tv de
Özgür Erkeçoğlu
Özgür Erkeçoğlu 9 aylar önce
Bizi 8 ay Blu tv faturası Ödetip, İotal ettiğimizdeyse Fragman yağmuruna Tutmanında kıymetinin olmadığı bir dönemdeyiz.... Değeri kalmadı Saolun.
Manyak Kardeşler
Manyak Kardeşler 9 aylar önce
Fena
Burhan Çakmak
Burhan Çakmak 9 aylar önce
Ulan filmin en kotu tarafi sifir birin bas kadrosu dusman rolunde olmalari.
Mehmetmesut Albayram
Mehmetmesut Albayram 9 aylar önce
Ne zaman yayınlanacak yani ne günü
Emrah Erdoğan
Emrah Erdoğan 9 aylar önce
*Azdan az çoktan çok gider*
Kurosaki İchigo
Kurosaki İchigo 9 aylar önce
İrfo top gibii bişey olmuş yakışıyormu delikanlı adama
Emre
Emre 9 aylar önce
2.Sezon 1.Bölümün sonundaki kavga sahnesi Sıfır Bir'dekilerden daha iyiydi
Yiğit Can Atalar
Yiğit Can Atalar 9 aylar önce
Trend
Kenan Karayel
Kenan Karayel 9 aylar önce
İrfoyuda tam sapık rolu vermıslrr
Kenan Karayel
Kenan Karayel 9 aylar önce
Yasin de erken gitti
Metin Baran
Metin Baran 9 aylar önce
Çakal süslü yine av peşinde 😂
HASAN ATAK
HASAN ATAK 9 aylar önce
bunu blu tv dışında izleyebileceğimiz bir yer var mı arkadaşlar ?
Sokağın Çocukları - 2. Bölüm Fragman
1:00
Sokağın Çocukları
görünümler 399 B
Sokağın Çocukları - 1. Bölüm
43:15
Sokağın Çocukları
görünümler 4 Mn
Ferhat Göçer - Hüküm (Official Music Video)
3:43
Ferhat Göçer
görünümler 34 B
Kuruluş Osman 3.Sezon Fragmanı
1:12
Kuruluş Osman
görünümler 565 B
ITZY “LOCO” M/V
3:53
JYP Entertainment
görünümler 30 Mn
Barbaros Hayreddin Paşa - Denizlerin Sultanı !!!
10:35
Sokağın Çocukları - 1. Bölüm
43:15
Sıfır Bir
görünümler 2 Mn
Ferhat Göçer - Hüküm (Official Music Video)
3:43
Ferhat Göçer
görünümler 34 B
Kuruluş Osman 3.Sezon Fragmanı
1:12
Kuruluş Osman
görünümler 565 B
ITZY “LOCO” M/V
3:53
JYP Entertainment
görünümler 30 Mn
10 METRE LAHMACUN YEME YARIŞMASI!
18:47
Orkun Işıtmak
görünümler 1,8 Mn
ماما و اصالة يقيموا بيتي الجديد (انصدموا)
10:00
Osama Marwah I اسامة مروة
görünümler 1,8 Mn
Tarihin Kutsal Şehri EFES ve Sıra Dışı Hikayesi
15:06
Engin Deniz Videoları
görünümler 89 B