TÜM BURÇLAR | 29 Haziran - 5 Temmuz 2020 | Nuray Sayarı'dan haftalık burç yorumları

  görünümler 652,837

Nur Viral'le Hayatta Her Şey Var

14 gün önce

#nuraysayarı #astroloji #haftalıkburçyorumları #aytutulması
Ekranların sevilen sunucusu Nur Viral ve Ünlü Astrolog Nuray Sayarı, Instagram canlı yayınında buluştular. Nuray Sayarı 29 Haziran - 5 Temmuz haftası burç yorumları ile karşınızda! Ünlü Astrolog, 5 Temmuz'da oğlak burcunda gerçekleşecek olan Ay Tutulması'nın burçlara etkisini de izleyenlerle paylaştı.
İşte Nuray Sayarı'dan Koç, Boğa, Yengeç, İkizler, Aslan, Başak, Terazi, Kova, Akrep, Yay, Oğlak, Balık Burcu yorumları…
Hayatta Her Şey Var TRshow Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/hayattaherseyvar
Bizi Takip Edebileceğiniz Diğer Sosyal Medya Hesaplarımız:
Hayatta Her Şey Var | Facebook: nurvirallehersey/
Hayatta Her Şey Var | Twitter: VarHersey

YORUMLAR
Esme Esme
Esme Esme 7 gün önce
Ikizlere gelince bi sus artik da off
Ulviyye Nuriyeva
Ulviyye Nuriyeva 8 gün önce
abla haftalık burcları yorumlarken aşk para sağlıkdakı yıldızlarıda söyler misiniz?😕
ali arasan
ali arasan 8 gün önce
Anlasilmiyooo
Mel Sozer
Mel Sozer 9 gün önce
🕊💞👍💝 Haftanın spotu Yengeçler kafana kendinden başka bir şey takma😂
hülya ari
hülya ari 9 gün önce
@
Aynur Uysal
Aynur Uysal 9 gün önce
Yalnız aslanlar ı anlaşılamadı anlayamadım canım
Aynur Uysal
Aynur Uysal 9 gün önce
Çok teşekkürler Nurcum
Sonay Gümüş
Sonay Gümüş 9 gün önce
Vallahi bildin dişim de sorun var 👍👍
Sonay Gümüş
Sonay Gümüş 9 gün önce
Koç burda kızımda yengeç oğlum aslan
Senan israilov
Senan israilov 9 gün önce
Selam nur hanım sizi çoooox beyenirem nuray hanıma teşekkkür edirem ben bir bayanim azerbaycandan sizi izliyorum menim çox sıxıntılarım var nuray hanıma doğum tarixlerimi yaziram 1985 9aralık doğumluyam eşim1980 12aralık ilişkimiz aşkda iyi amma davranışda kötü bana bir baka bilirmi lütfen
selin Biçer
selin Biçer 9 gün önce
Keske yildizimizda gorunseydi
OYUN . AKTİVİTE . ETKİNLİK
OYUN . AKTİVİTE . ETKİNLİK 9 gün önce
Bu şekilde çok kötü Nur hanım umarım bi çözüm bulursunuz
ali kurt
ali kurt 9 gün önce
Bunlara güvenip itibar etmeyin geleceği Allah tan başka kimse bilemez günaha girmeyin
Emine Eker
Emine Eker 9 gün önce
Harikasinizz 🌸
liu min
liu min 9 gün önce
Nature dergisi yakın zamanda yılın en etkili on bilim insanının listesini yayınladı. Bunlardan biri Avustralya Macquarie Üniversitesi’nden Klinik Etik Profesörü Wendy Rogers'tır. Profesör Rogers 2015 yılında İnanması Zor (Hard to Believe) adlı belgeseli izledikten sonra, organ nakli etiği konusuna ilgi duymaya başladı. Ertesi yıl, kar amacı gütmeyen bir kuruluş olan Çin’deki Organ Naklinde Kötüye Kullanıma Son Verme (End Transplant Abuse in China-ETAC) Uluslararası Topluluğunun başkanı oldu. Bir ekibi, Çinli organ nakli doktorları tarafından yayınlanan araştırma makalelerini incelemeye yönlendirdi. Ekibin Şubat 2019’da yayınlanan bulgularının Çin’de zorla organ naklini engelleyeceğine inanıyor. Nature, bir grup uluslararası uzmanın Profesör Rogers ile aynı sonuca ulaştığını aktardı. Savaş suçları davalarında deneyimli bir avukat olan Sir Geoffrey Nice liderliğindeki grup tarafından yayınlanan makalede, Çin komünist rejiminin resmi organ nakil sayısı sorgulanıyor. Makalenin sonuç kısmında daha fazla sayıda inanç mahkumunun hayati organlarının zorla alındığı ve suçun çok yüksek ihtimalle devam ettiği belirtiliyor. Çin Komünist Partisi (ÇKP), Temmuz 1999’da Parti eski genel başkanı Jiang Zemin yönetiminde, ülke çapında, Falun Gong zulmünü başlattı. Tek görevi Falun Gong’u ortadan kaldırmak olan, yasa üstü bir kurum olan 610 Ofisini kurarak, “[uygulayıcıların] itibarını yıkma, finansal olarak iflas ettirme ve fiziksel olarak imha etme” direktiflerini verdi. O zamandan beri, 4,300’den fazla uygulayıcının doğrudan zulüm sonucu öldüğü doğrulandı ve bildirilmeyen sayılarda uygulayıcı hapsedildi, işkence gördü, beyin yıkama ve zorla çalıştırmaya maruz kaldı ve hatta organları alındı ve nakil için satıldı. Komünist rejim, tüm devlet kurumlarını Falun Gong’a zulmetmek için kullandı ve “Falun Gong uygulayıcılarının tüm ölümlerini intihar olarak [saymak]" ve “kimliklerini belgelemeden, bedenlerini yakmak” politikasını uyguladı. Tutuklu bulunan birçok uygulayıcı, hapishanelerde ve zorunlu çalışma kamplarında sıklıkla kan testleri ve diğer fiziksel testlere tabi tutuldu. Aynı zamanda, çok sayıda uygulayıcı kayboldu. Çin rejimi inanç mahkumlarından organ topladığını her zaman reddetti ve bir organ bağış sistemi olduğunu iddia etti. Bununla birlikte Forbes dergisi, 16 Kasım 2019’da yayınlanan BMC Medical Ethics makalesine atıfta bulunarak, komünist rejimin kitlesel cinayetleri örtbas etmek için Çin Organ Nakli Yanıt Sistemindeki (China Organ Transplant Response System-COTRS) verileri dikkatle ürettiğini bildirdi. Bu makalelerin hepsi aynı sonuca varıyor. Uluslararası basın Çin’in devlet onaylı organ toplama suçlarını ilk olarak Mart 2006 başında duyurdu. Raporlara göre, Sujiatun da dahil olmak üzere 36’dan fazla toplama kampında, canlı Falun Gong uygulayıcılarından organları zorla alındı. Şubat 2012’de eski Chongqing Şehri polis şefi Wang Lijun, Chongqing’deki ABD Konsolosluğuna sığınma talebinde bulundu. ABD hükümetine Çin’in organ toplama suçlarının kanıtı olabilecek belgeler de dahil olmak üzere, bir takım belgeler teslim etti. Kanadalı insan hakları avukatı David Matas, zorla organ toplamayı “bu gezegende eşi görülmemiş bir kötülük” olarak nitelendiriyor. Kanada Milletvekili Borys Wrzesnewskyj de benzer şekilde “bu dönemin en karanlık suçu” olarak tanımlıyor. İsrail, İspanya, İtalya, Norveç, Belçika ve Tayvan da dahil olmak üzere bazı ülkeler Çin rejimini kınamanın yanı sıra, vatandaşlarının Çin’deki yasadışı organ nakli suçuna katılmasını önlemek için yasalar çıkardı.
muzeyyen yorulmaz
muzeyyen yorulmaz 9 gün önce
Hic biri vikmiyor kafasina gore takiliyor herkes astrolog olmus para kazanmanin kolay yontemi galiba
sercan bağcı
sercan bağcı 9 gün önce
Sahte bilimcilerin bu kadar çok olması... neyse
Roman Hikaye
Roman Hikaye 10 gün önce
Arkadaşlar ses kesiliyor böyle oldukça hiç bir şey anlamak olmuyor,,😒😟😕😥
Anare Mehdiyev
Anare Mehdiyev 10 gün önce
Kova burcun dogurdanda duz dedi illerle yedirdib icirdib insanin cindirligiyla qarşilaşdim demediyim sozu bacilarina demişdi iftiraya ugradim cox sukurki cavablarin verib oturtdum yerinə
Eray Acar
Eray Acar 10 gün önce
Yayların spotu ne duyabilen varmı?
Özgül Sari kiz
Özgül Sari kiz 10 gün önce
Yaaaaa cok uyumluuuuuuu 👏👏👏👏
Z Terzi
Z Terzi 10 gün önce
samimi söylüyorum spikerin buradaki görüntüsü stüdyodaki görüntüsüne bin basar o kadar tatlı duruyorsun ki studyo makyajından uzak süpersin
emilia Jusmenovic
emilia Jusmenovic 10 gün önce
Koc burcu olarak daha cok tukenmisim bu hafta nerdee o huzurr
ismail hakkı yıldız
ismail hakkı yıldız 10 gün önce
lan hala bunlara inanan varmı yaa
AYŞE ŞAHİN
AYŞE ŞAHİN 10 gün önce
Abla kamera kullansan boynu bükük yayınlamasan🌼😂😘😘
Peder Pan
Peder Pan 10 gün önce
Oğlak burcuyum. Yükselenim kova. Allah belamı vermiş zaten.
firdevs Li
firdevs Li 10 gün önce
Akrep burcu hansı dakikadan başlıyır?
Beyler Pasayev
Beyler Pasayev 10 gün önce
Super sizi cok seviyorum Severek dinliyorum
Çağlar şimşek
Çağlar şimşek 10 gün önce
Batıla inanç mı? Gerçek cehalet bu olsa gerek
nuruyoutube kara
nuruyoutube kara 10 gün önce
Arkamdan konuşacak kimsem yok ve ben bir kovayim. Bu ay kovaliktan muaf oldum sanırım.
Samet
Samet 10 gün önce
Captain marvel lan bu
Merve Mustafa Çuhadar
Merve Mustafa Çuhadar 10 gün önce
Koç olarak her zaman bu sözü söylerim kim ne yaparsa kendine yapar iyiliği de kötülüğüde 😊
Deniz Albayrak
Deniz Albayrak 10 gün önce
Ablacım nasıl video bu ya yarısı sessiz, kesintili, dinleyeyeyim diye çok uğraştım ama olmamış, videoya yazık olmuş
Hava Özer
Hava Özer 10 gün önce
*Yine yengeç bahtsızlığı* 🤦‍♀️
Ali Ayd
Ali Ayd 10 gün önce
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
grimrock
grimrock 10 gün önce
yıl olmuş 2020 burçlara inanan kaldı mı hâlâ
MUHAFAKIZ
MUHAFAKIZ 10 gün önce
Burclara inaniyormusunuz harbiden ya
Alis Öykü - Masal Televizyon
Alis Öykü - Masal Televizyon 11 gün önce
Öncelikle herkese Merhaba, Ben Lisans Çocuk Gelişimi (örgün) mezunuyum. Çocuklar için öğretici masallar yüklüyorum.Bu masallar çocuklara hem mesaj veriyor hemde çocuklara kitapları sevdiriyor.Daha fazla çocuğa ulaşabilmem için bana destek olur musunuz? Abone olur musunuz?🙏🏻
Yakamoz Güzeli
Yakamoz Güzeli 11 gün önce
Nuray Sarıyarı: özellikle başaklar gelecek korkusundan kurtul. Beynim: yks 2020 şimdi yks 2021 oldum
Empanite
Empanite 11 gün önce
aw cahiller
Hale Gökcan
Hale Gökcan 11 gün önce
lan kovaların allah belasını vermiş
Sancak 54
Sancak 54 11 gün önce
Kainatın kullanma kılavuzu kuranı okudunuz mu
Meryem Şensoy
Meryem Şensoy 11 gün önce
yayın hiiiç güzel değil ....dikkate almanız dileğiyle , sevgiler...youtube ' ta yayınlasanız ....böyle verimli olmadı ki...
Hülya Yıldırım
Hülya Yıldırım 11 gün önce
Evli erkek koçlar ne yapıcak hepsi yalan gı
umut can
umut can 11 gün önce
Ulan bunlara inanan salak var mi ya yok yildiz gecmiste para gelcekmis yok gezegen kaymis ask gelcekmis yazik
DREAM VALLEY
DREAM VALLEY 11 gün önce
Günaha girmeyin ahlaksızlar
feynmanın bongosu
feynmanın bongosu 11 gün önce
Cidden burç mu dkskdjskej 21. Yüzyılda burç mu cidden konu. Dhlsbdudjd
Başka bir Leyla
Başka bir Leyla 11 gün önce
Kovanın ne aşkı ne işini söylemediniz hep eksik bırakıyorsunuz kovayı
Heci Eminli
Heci Eminli 11 gün önce
Yaa Allah aşkına lütfen bide böyle video çekmiyin canlı açmışsınız konuştuğunuz 0 hiçbişey anlamadım hiç bişey kendi koyduğunuz videounu baştan bakın normal video çekin yayınlıyın bu nedir 0 0 son olsun lütfen 🙂
Aybike Olgun
Aybike Olgun 11 gün önce
Bir kova olarak allah belamızı vermiş bu haftalarda bakalım...
Faruk Öztürk
Faruk Öztürk 11 gün önce
Moruq Kuran da yazıyor bunlar. Kerçek
UĞUR GÜL
UĞUR GÜL 11 gün önce
Sizin yapacağınız yayına herburç da sıkıntı olmadı aslanda yayın gitti sesiniz duyulmadı
Ömer Turan sağlar
Ömer Turan sağlar 11 gün önce
Olm hani burçlara inanmıyordunuz lan
Nikola Tesla
Nikola Tesla 11 gün önce
Bunlara inanan var mı hala yıl olmuş 2020
Mevlüt Tatar
Mevlüt Tatar 11 gün önce
Bukadar yalanı nerden buluyorsunuz acaba bunun okulumu var
Yalçın Kılıç
Yalçın Kılıç 11 gün önce
Trendlere kadar çıkmış bu nedir ya. İnsanlar batıl inançlara hu kadar fazlamı önem veriyor.
Azəri Gül
Azəri Gül 11 gün önce
Teşekkürler💋😘💕👍👍
Perviz Ali
Perviz Ali 11 gün önce
Ne burcusuz?
Aydan Günsay
Aydan Günsay 11 gün önce
Boyle hic guzel olmadi hic bi sey anlamadik
alper tunga
alper tunga 11 gün önce
Kova burcuyum ve nuray sarayının anlattığı şeyleri yıllarca yaşadım 😂 Allahım hayırlara yor
Merve Sevgi
Merve Sevgi 11 gün önce
Yayin kötü anlasilmiyor
Yasoline
Yasoline 11 gün önce
Öncelike tatilinizde bize zamam ayirdigniz icin tesk. Ederim Yanliz burclar bir Yerde yassa güzel olur, Tümünü dinlemek zor oluyor.....
Sebahat Albustanli
Sebahat Albustanli 11 gün önce
😍🙋‍♀️💌❤🌹👍
salih kara
salih kara 11 gün önce
İKİZLER İÇİN LGS NASIL ABLA
Kadriye Bilgiçer
Kadriye Bilgiçer 11 gün önce
Ben balık burcuyum yorumlarınızı bekliyorum
Asen Arı
Asen Arı 11 gün önce
Ağzından bal damlıyor Nuray ablacım 🌹🖤💕
Kamer Güzelhisar
Kamer Güzelhisar 11 gün önce
TRshow videosu çekin böyle olmadı 🤗
muhamet eren
muhamet eren 11 gün önce
hayla bu burclara inaniyosun ya allah sizi islah etsin
Kaan Usta
Kaan Usta 11 gün önce
Burçlara inanan vurduruyordur
hakan gulluhan
hakan gulluhan 11 gün önce
Yengecim talihsizlik o kadar bize özgü ki yengec yorumu yapılırken yayın bile arıza dolu 😄😄
Emin Eslem
Emin Eslem 11 gün önce
Burçlara inanmayın gençler
Ceren Su
Ceren Su 11 gün önce
Kız Nur ve Nur ablalarım.Sizi çok seviyorum.Cansınız ikinizde iyiki Yaratılmışsınız.
N. E.
N. E. 11 gün önce
Nuray hanım sizi seviyorum ve sizinle Akmerkezde şahsen görüşmüşdük tesadüfen küçük oğlunuzla benim 2.oğlum top atışı oynamışlardı benim büyük oğlum 31.5. 20 .de nişanlandı sizce güzel bir ömür boyu sürecek evlilikleri olur inşallah sizce nişan tarihleri güzel bir tarihmi
Salih
Salih 11 gün önce
Ya bi de ciddi ciddi anlatmıyorlar mı :) üstüne buna inanan insanlarda var o beni üzüyor :):) kardeşim şunu anlamanız lazım geleceğinizin, kaderinizin veya hayatınızın burçlarla hiçbir alakası yok yahu:):):) seçimlerimizi kendimiz yapıyoruz. Ne alaka merkürden, venüsten uranüsten bilmemneden ya hahaha:):):)
Yellow
Yellow 11 gün önce
Tüm akrepleri bekliyorum Instagram orhann_cvss 😊
Rauf Samedov
Rauf Samedov 11 gün önce
Nefret ediyorum kotu kovalardan
Rauf Samedov
Rauf Samedov 11 gün önce
33:41 oglak
Meral Türker
Meral Türker 11 gün önce
Bence siz gönlü güzel kadınlar canlı yayın yapmayın lütfen..😭😭😭
Bayram Çulha
Bayram Çulha 11 gün önce
Gavur işleri yapmayın günah kimse geleceği bilemez
Yusuf Uysal
Yusuf Uysal 11 gün önce
kolpacı nuraaaay mııı?
HALİL EMRE EKER
HALİL EMRE EKER 11 gün önce
Toplum kurallarına uyarak yorum yapıyorum yapıcağınız yayını sikiyim abla bu ne boktan bir iş hiç bir şey anlaşılmıyor hayır ben normalde burç murç da okumam izlemem ama anladıpım kadarıyla yayın o kadar boktan olunca insanlar yorum atma ihtiyacı duymuş öne çıkmışsınız kısacası böyle olmaz bu işler yorumlayan hanımefendi lütfen kendiniz yayın açın neden bunlara pirim veriyorsunuz ki bi halt yaptığı yok anca hı hı evet amaan amma yazdım stres attım iyi oldu yengeç kardrşletime selamlar yan ysn gitmek yamuk olmaktan iyidir.
13 - 19 Temmuz Haftalık Burç Yorumları - Hande Kazanova ile Astroloji
36:17
Temmuz ve Kasım'a Dikkat! | Öner Döşer & Hamza Yardımcıoğlu
30:15
Partnerinle ne kadar uyumlusun? Nuray Sayarı'dan aşk uyumu haritası!
16:38
Nur Viral'le Hayatta Her Şey Var
görünümler 281 B
Aslan Burcu 1-7 Temmuz Haftalık Burç Yorumu Haftalık Kahve Falı ve Tarot Falı
24:27
TÜM BURÇLAR | 6 - 12 Temmuz 2020 | Nuray Sayarı'dan haftalık burç yorumları
33:36
TEMMUZ 2020 BURÇ YORUMLARI- BARIŞ ÖZKIRIŞ
32:40
Barış Özkırış
görünümler 33 B