İbrahim Yiğit'ten Fenerbahçe'ye şampiyonluk mesajı... | Fenerbahçe - Sivas Belediyespor : 4 - 0

  görünümler 70,452

Ajansspor

Aylar önce

Sivas Belediyespor Teknik Direktörü İbrahim Yiğit, Fenerbahçe maçının ardından, “Genç dinamik bir kadromuz var. İyi mücadele ettik” dedi.
Ziraat Türkiye Kupası 4. Eleme Turu müsabakasında Sivas Belediyespor deplasmanda karşı karşıya geldiği Fenerbahçe’ye 4-0 mağlup oldu. Maçın ardından Sivas Belediyespor Teknik Direktörü İbrahim Yiğit basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Deneyimli teknik direktör tüm öğretmenlerin 24 Kasım Öğretmenler Günü’nü kutlayarak sözlerine başlarken, “Özer hocamızla beraber Bodrumspor maçından sonra güzel hazırlandık. Genç dinamik ve mütevazi bir kadromuz var. İyi mücadele ettik. Fenerbahçe’ye de şampiyonluk yolunda başarılar diliyorum” diye konuştu.

YORUMLAR
İbrahim Demirel
İbrahim Demirel Aylar önce
Abimizin aldığı nefesten şikayet eden arkadaşlar. Rabb'im bu abimize şifa Sizlerede beyin versin inşallah
Ahmet Erhan
Ahmet Erhan Aylar önce
Sözlerini de atsanıza nefes sesinden duyamıyorum
meh met58
meh met58 Aylar önce
La olum inşaat amelesinemi muamele yapıyonuz la 50 saniye0
meh met58
meh met58 Aylar önce
@İbrahim Demirel ne diyosun oluummm
İbrahim Demirel
İbrahim Demirel Aylar önce
O senin inşaat amelesi deyip küçük gördüğün abilerimiz Senin kıçını ısıtmak için Şu anda yattığın evi inşaat ettiler Çıldırıyorum abi nasıl bir saygısızlık tır bu terbiyesiz it
Seyfi Paul
Seyfi Paul Aylar önce
Biri abiye ventolin takviyesi yapsın
Atakan BC
Atakan BC Aylar önce
İnşallah sonu şampiyonluk 💙💛
asif musayev
asif musayev Aylar önce
Mesajını dinledim. İnanılmaz mesaj vermiş
Furkan Ateşi
Furkan Ateşi Aylar önce
Abi bu kim nefes alamıyor acilen hastaneye yatmalı
Alişan Bilik
Alişan Bilik Aylar önce
nefesim daraldı napıyon dayı aq
Gürkan Kuru
Gürkan Kuru Aylar önce
İzlerken nefessiz kaldım aq
Mehmet Kaya
Mehmet Kaya Aylar önce
Abi o abi bıraksın bence cidden çok üzüldüm o abimize nefes almakta çok güçlük çekiyor. Tıkanıyor. Evinde dinlenmesi lazım sanki .
Hasan Hüseyin
Hasan Hüseyin Aylar önce
Dayı hemen hastaneye acil şifalar
Sümeyye Yıldırım
Sümeyye Yıldırım Aylar önce
53 saniyelik videoya dayanamadım
xer
xer Aylar önce
adam zor nefes alıyor salın gitsin
Azad Yıldız
Azad Yıldız Aylar önce
O kimin nefes alamama sesi üzüldüm
MeBer4
MeBer4 Aylar önce
Kral adam, sevdim bu reisi
Safak GÜRBÜZ
Safak GÜRBÜZ Aylar önce
Sivas fenerin arka bahçesidir Şikecidir iki takimda
Yusuf Yılmaz • MÖ 2379
Yusuf Yılmaz • MÖ 2379 Aylar önce
Sivas belediye ye şikeci dediya la adam iwnsisbdjsb ne içtin kanka bende istiyom
Ted Mosbyy 84
Ted Mosbyy 84 Aylar önce
Rize bu hafta güzel takacak bu Mugdatspora hahahahhaha
KONUŞABİLİRİZ
KONUŞABİLİRİZ Aylar önce
Oglum nefes alamayan kim
Emre Yurduseven
Emre Yurduseven Aylar önce
FB şampiyon olsun ben futbolu bırakıcam çok oyuncu sayesinde böyle bide öyle güçsüzlere 4 koymak kolay sıkıyorsa gs ye koysun 4 tane
Per Manganatt
Per Manganatt Aylar önce
@Emre Yurduseven KORDOSOM BON SONO KOFOR OTMODOM
Emre Yurduseven
Emre Yurduseven Aylar önce
@Eliesya kardeş ben sana küfür etmedim
Emre Yurduseven
Emre Yurduseven Aylar önce
@Eliesya sezon sonu görüşeceğiz
Emre Yurduseven
Emre Yurduseven Aylar önce
@Eliesya 15 yaşındayım sen galiba 10 olabilir
ranmos_56 baros%100
ranmos_56 baros%100 Aylar önce
@Per Manganatt jsnsgwudv çok iyi yorum😂
Suat Selçuk
Suat Selçuk Aylar önce
Olum bu adama kıntrol filan yapmamışlar mı %99 korona
GFB MeLiHa
GFB MeLiHa Aylar önce
ŞAMPİYONN FENERBAHCE YAZDIRACAGIZ💙💛💙💛👊👊💪💪
ayhan kaya
ayhan kaya Aylar önce
Sağol
Bugra Gençtürk
Bugra Gençtürk Aylar önce
Gülmek istemiyorum ama çok zor ya geçmiş olsun abimize
Gfberke
Gfberke Aylar önce
Nefessiz kaldım
Gs şampiyon
Gs şampiyon Aylar önce
Lan adam nefes alamıyo
Sinan Isimsiz
Sinan Isimsiz Aylar önce
Adam baya üzgün
erdoğan kaya
erdoğan kaya Aylar önce
bazıları var salak salak yorumlar yazıyolar adamla ilgili salaklar adam buyuk ihtimalle hasta konusmasından belli
PÎRTÛKXANE
PÎRTÛKXANE Aylar önce
Tüm bölüm adamın nefes veriş sahnesini dinledik
Ali Kerim Kıllı
Ali Kerim Kıllı Aylar önce
İçeriye enik mi soktunuz o sesler ne
Kadir Erdem
Kadir Erdem Aylar önce
Videoyu ütüylemi çektiniz
Dolar
Dolar Aylar önce
Biri Küfürbaz Haydonun Bugs Bunnysi Çıkar diğeri başka bişi ne bu tqtqtat
Wish Anymore
Wish Anymore Aylar önce
Adam nefes almıyo fotosentez yapıyo resmen
Raxnum
Raxnum Aylar önce
@Ahmet Şaban TUNÇ hastaysa orda nabıo
Bartu Karagöz
Bartu Karagöz Aylar önce
@Ahmet Şaban TUNÇ evet
Ahmet Şaban TUNÇ
Ahmet Şaban TUNÇ Aylar önce
@Bartu Karagöz belki değil hasta zaten
Bartu Karagöz
Bartu Karagöz Aylar önce
DALGA GEÇME HASTADIR BELKİ
Mehmet Demirkıran
Mehmet Demirkıran Aylar önce
En güzel espri yorumlardaki 😂
1907. teamss
1907. teamss Aylar önce
arkadaki adam napıyor aga
Eforsuz Moon
Eforsuz Moon Aylar önce
Arkadaki Adam Nasıl nefes Alıyor ?
Caner Altun
Caner Altun Aylar önce
Adamı yoğun bakıma almışlar aq
Balkan Durmaz
Balkan Durmaz Aylar önce
Herif atmosferdeki bütün oksijeni çekip bırakıyor amk
UMAY DERDİ DÜŞER YÜREĞE
UMAY DERDİ DÜŞER YÜREĞE Aylar önce
Adam garanti korono
Furkan Ester
Furkan Ester Aylar önce
Biri 31 çekiyo arkada aq
Fikret Aslan
Fikret Aslan Aylar önce
adamın son isteği tercümanlık yapmakmış bir kaç soru sorsaydınız bare
ALPUBG
ALPUBG Aylar önce
Dalga Geçme Hastadır Belki
Ceren No
Ceren No Aylar önce
Dnsnsjssjjaajs
Yufus
Yufus Aylar önce
Adam ölüyor haberiniz olsun
EanX
EanX Aylar önce
Nefes alamadım izlerken help
Kaiser Soze
Kaiser Soze Aylar önce
Video 53 saniye.. 20 saniyesi Hocanin Dogru koltugu bulmasiyla gecti... 20 Saniyesi Ogretmenler gunu mesaji.. 13 Saniyesi Fenerbahcemize Sampiyonluk dilegiyle.. BU NASIL BI BASIN TOPLANTISI AMK
Umut Tufan
Umut Tufan Aylar önce
Adam korona olmuş haberi yok
Ebubekir Alan
Ebubekir Alan Aylar önce
Benım nefesim daraldı
Arda Özkan
Arda Özkan Aylar önce
@Efe ceran bozdum
Efe ceran
Efe ceran Aylar önce
31 beğeniyi nasıl tutturdunuz aw
AllStar* MuraT
AllStar* MuraT Aylar önce
abi ben nefes nefese kaldım videoyu kapattım
Eren Genc
Eren Genc Aylar önce
Mühim olmasada iki soru sorsaydiniz muhabir kardesler. Mal gibi yollamisiniz hocayi
benes
benes Aylar önce
nefes almakta zorluk çeken adama çok üzüldüm cehennem gibidir hayatı, allah şifa versin.
İbrahim Demirel
İbrahim Demirel Aylar önce
Çok kilodan da olabilir Her neysede Rabb'im yardımcısi olsun inşallah
Gözde Göyük
Gözde Göyük Aylar önce
Amin
this is fb fb
this is fb fb Aylar önce
Bence rahatsızlık deyil ama öyleyse de Allah acil şifalar versin
Nihal Turgut
Nihal Turgut Aylar önce
AMİN KARDEŞİM
BURAK VE ENES BOZAN
BURAK VE ENES BOZAN Aylar önce
@Bartu Karagöz tessekkurler
Dlive Dlive
Dlive Dlive Aylar önce
Adam yedekler böyle oynuyorsa asıl kadro nasıldır diye düşünmüş bi. Sonuç: "Şampiyonluk yolunda başarılar diliyorum."
Kaancem Ozev
Kaancem Ozev Aylar önce
Thiam ferdi sadık merthakan bekte 18 lik oyuncu bunlar ne yedek değilmi novak daha sayımmı fenerbahçenin 2 kadrosuda ilk 11 olduğundan tabi sizde haklısınız 🤣🤣🤣
-GH- cLaN
-GH- cLaN Aylar önce
@Umut Kerem EMER Sen hangi maçı izledin hshshshs
elbertaha sarp
elbertaha sarp Aylar önce
fener sivas spora karşı oynamadı sivas belediyeye oynadı haberiniz olsun adjosıfgsgf
Ümit Aydemir
Ümit Aydemir Aylar önce
knka adamlar kaçıncı ligde yedekleriniz bi zahmet iyi olsun onlardan amk kaç para harcadınız transfere
Ömer Öncü
Ömer Öncü Aylar önce
@Umut Kerem EMER gustavo 45 dakika oynadı.Perotti ve Gökhan demişsin ama Perotti ishal gökhan sakat ikisi de oynayamaz zaten.Pelkas da sonradan girdi.Samatta ve Caner de oynadı.Lemosu da saymışsın ama 11 de Lemos değil Serdar başlıyo zaten.Ve Ozan da oynadı.Altay Serdar Caner Novak Ozan Gustavo Pelkas Samatta şimdi bi de böyle düşün bakalım
The Mithras
The Mithras Aylar önce
Dayı ortamda oksijen kalmadı o nasıl nefes almaktır bırakda biraz başkaları da nefes alsın
erdoğan kaya
erdoğan kaya Aylar önce
@The Mithras kes lan bi insanın hastalıgıyla dalga gecilirmi empati kur mal
The Mithras
The Mithras Aylar önce
Adamın hastalığına laf etmedim nefes alırken çıkan ses ile ilgili espri yaptım anlama özürlüler
erdoğan kaya
erdoğan kaya Aylar önce
@Ali Kilinc gerizekalı bide ayn dio ins sen yasarsın boyle
dec atlon
dec atlon Aylar önce
Ulan adam hasta siktimin gerizekalisi
Arda Özkan
Arda Özkan Aylar önce
@erdoğan kaya iyi dinlemekle alakası yok o değil
Fatih Şensoy
Fatih Şensoy Aylar önce
adam nefes alamıyo lan biri yardım etsin
Omer Faruk Onal
Omer Faruk Onal Aylar önce
Adam hasta dalga geçme
wertigo04
wertigo04 Aylar önce
Bu nefes alış nedir reyis ölüyor yanda amk
Ayxan Qasımov
Ayxan Qasımov Aylar önce
Olum adam nasıl nefes alıyor amk :)
Ольга Митрофанова
Ольга Митрофанова Aylar önce
0:45 girlsfornight.online
ugur bıcakcı
ugur bıcakcı Aylar önce
Nefesine sokiyim adamın ne dediğini duymadık
v2Bot
v2Bot Aylar önce
Pendik ?
v2Bot
v2Bot Aylar önce
@Salih Baba ilk başlıkta Fenerbahçe - Pendikspor 4-0 yazıyordu düzenlemişler
Salih Baba
Salih Baba Aylar önce
?
Fenerbahçe 4 - 0 Sivas Belediyespor (MAÇ ÖZETİ VE GOLLERİ)
10:12
Mucize Doktor 46. Bölüm 2. Fragmanı
0:48
Mucize Doktor
görünümler 1,5 Mn
Arda Güler' in idman ve maç görüntüleri .
02:21
- Arda Güler Meraklısı -
görünümler 16 B
Mesut Özil Hikayesi | Bir Gurbet Meselesi...
32:16
Hastalık Bu Futbol
görünümler 223 B
FENERBAHÇE'NİN TARİFSİZ ŞAMPİYONLAR LİGİ YOLCULUĞU
38:30
Mucize Doktor 46. Bölüm 2. Fragmanı
0:48
Mucize Doktor
görünümler 1,5 Mn
Mesut'lu Fenerbahçe Böyle Oynamalı #1 | Hikmet Karaman
20:07
Erman Toroğlu Sergen Yalçın'ı Öve Öve Bitiremedi!
1:50:26
Beşiktaş Haberleri
görünümler 17 B