Hocam Paramı Nereye Yatırayım?

  görünümler 762,254

Prof. Dr. Özgür Demirtaş

18 gün önce

Prof. Dr. Özgür Demirtaş
Özgür Demirtaş Ankara’da dünyaya geldi. İzmir Atatürk Lisesi’ni birincilikle bitirdi. Üniversite yerleştirme sınavlarında Türkiye’de ilk 50 öğrenci arasında yer alarak, 1998’de Boğaziçi Üniversitesi Elektrik Elektronik Mühendisliği Bölümü’nü tamamladı. Boston College’daki çalışmalarını 2003’te tamamlayarak 27 yaşında finans alanında doktorasını kazandı. Aynı sene, Baruch College City University of New York'ta Yardımcı Doçent pozisyonunda göreve başladı. “Öğretim alanında”, 2003 yılında Finans bölümü içerisinde, 2004 yılında ise İşletme Fakültesi’nde en iyi öğretim üyesi seçildi. 2005 yılında, tüm ana bilim dalları ve fakülteler arasında en iyi öğretim üyesi seçilerek "Üstün Öğretim Madalyası"na layık görüldü. Aynı zamanda New York University (NYU) Stern School of Business’ta en yüksek öğretim değerlendirmelerini aldı. 2007 yılında doçent unvanını kazanarak City University of New York’ta kalıcı bir akademik pozisyon elde etti. 2010 yılında, öğretim alanında, ABD, İngiltere, Kanada ve İskoçya'da 1 milyon profesör arasında yapılan 10 milyonu aşkın öğrencinin değerlendirmeleri sonucunda, ilk 20 içerisinde gösterildi.
Çalışmaları dünyanın önde gelen akademik dergilerinde (Management Science, Journal of Financial Economics, Journal of Monetary Economics, Journal of Financial and Quantitative Analysis, Review of Finance ve Journal of Business & Economic Statistics) yayınlandı. 35’in üzerinde akademik yayın yaptı. Aynı zamanda özel yatırım fonları hakkındaki kitabı Academic Press tarafından basıldı. 2004 yılından başlamak üzere, araştırmaları City University of New York tarafından 6 sene boyunca ödüllendirildi. 2012 yılı Eylül ayında ABD’deki kalıcı pozisyonunu terk ederek Sabancı Üniversitesi'ne Finans Kürsü Başkanı olarak katıldı. Sabancı Üniversitesi bünyesinde yaptığı çalışmalar ile Marie-Curie Avrupa araştırma fonunu kazandı.
Prof. Dr. Özgür Demirtaş, Sabancı Üniversitesi altında kurulan Finans Mükemmeliyet Merkezi (Center of Excellence in Finance) Kurucu Başkanlığı, Türkiye’nin önde gelen bankalarından Akbank’ın Yönetim Kurulu üyeliği ve Türkiye’nin ilk finansal okuryazarlık derneği FODER’in kurucu Yönetim Kurulu üyeliklerini üstlenmiştir. Birçok büyük şirket ve holding için danışmanlık yapmaktadır. Türkiye, ABD ve Avrupa’da onursal konuşmacı olarak etkinliklere ve panelist olarak düşünce kuruluşlarının faaliyetlerine katılmaktadır. Aynı zamanda, başta biyoteknoloji ve fintech sektörü olmak üzere birçok sektörde melek yatırımcıdır.

YORUMLAR
Erhan Ozcan
Erhan Ozcan 17 gün önce
Simdi burada “keske” Ozgur Hocamiz bizim yakin tanidigimiz olsaydi diyen bircok arkadas var, fakat, keske demektense, elinizdeki kaynaklarla ne kadar guzel yatirimlarda bulunabileceginize odaklanmanizi oneririm. Gunumuzde bilgiye ulasmak ve saglikli bir yatirim portfolyosu olusturmak oldukca kolay. Ama armut pis agzima dusten ziyade, biraz da okumamiz lazim arkadaslar. Ozgur Hoca’ya gelince, kendisi abd secimlerinden evvel, saniyorum ekim sonu gibi, Biden’in kazanacagini, ve eger Biden kazanirsa, hangi yatirim araclarinin yukselecegine dair dusuncelerini paylasmisti. Bunlardan bir tanesi small cap index’ler idi. Tam olarak Russell 1000 ve 2000 indexlerinin yukselecegini soylemisti. Cunku Biden’in secilmesinin, kamuoyunda ufak capli sirketlere daha fazla odenek gidecegi izlenimini uyandirdigini soylemisti. Arkadaslar, Ozgur hoca bunu soylediginde, Russell 2000 endeksi 1,538 civarindaydi. Su anda 2,091 civarinda. Bu ne demek biliyor musunuz? Eger videolarini dikkatle izleyerek satin alim yapmis olsaydiniz, 2 bucuk aydan kisa bir sure icerisinde ~36%’lik bir kar elde etmis olurdunuz. Kimseden size “100 lira altina koy, 200 lira Microsoft hisse senedi al, 50 lira bitcoin’e yatir” gibi net/kesin yatirim tavsiyesi vermesini beklemeyin lutfen. Okursaniz ve dinlerseniz, yatirim firsatlari cokca mevcut. Hocamizin makalesi: papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=936648 Esen kalin!
furkan pekmez
furkan pekmez 5 gün önce
@led ster çok doğru demişsin adam nerden bileyim cümlesini uzatmış resmen, madem söyleyebileceğin bir şey yok niye böyle bi video var
Serkan Torunuiuy
Serkan Torunuiuy 6 gün önce
5ecf
Emine Yabacıoğlu
Emine Yabacıoğlu 11 gün önce
Evet
emre 123
emre 123 11 gün önce
Ekonomi bilgin yoksa paran pul olur benim anladığım bu. Teşekkür ederim hocam.
Bay Yorumcu
Bay Yorumcu 12 gün önce
@Prof. Dr. Özgür Demirtaş SAYIN ÖZGÜR DEMİRTAŞ HOCAM TRshow VERGİLENDİRME SİSTEMİNDEN BAHSEDERMİSİNİZ ÇOK HAKSIZ BİR DURUM VAR 50 TL 100 TL KAZANAN BİR KANAL BİLE ŞİRKET AÇIP KAZANDIĞINDAN DAHA FAZLA VERGİ ÖDEMESİ GEREKİYOR.
HAVİN ELİZAN YAPA
HAVİN ELİZAN YAPA Saatler önce
207200699
HAVİN ELİZAN YAPA
HAVİN ELİZAN YAPA Saatler önce
2021
HAVİN ELİZAN YAPA
HAVİN ELİZAN YAPA Saatler önce
207200699
Feramuz Kapucu
Feramuz Kapucu 4 saatler önce
7:05 vaaay paralar gitti lan vaay dolandırıldım lan
Samet Balaban
Samet Balaban 13 saatler önce
Araştırıyormusun-öngerebiliyormusun-o parayı unut-risk al-zengin ol-yada fakir kalmaya devam et.
Son Padawan
Son Padawan 15 saatler önce
Yatırım tavsiyesidir! Kazanç oranı en yüksek olan yatırım kendinize yaptığınız yatırımdır Hocam saygılar ve sevgiler
Atilla ÖLMEZ
Atilla ÖLMEZ 15 saatler önce
ben ölürüm mesela kahrımdan 100 birimim 20ye düşecek ince hastalıktan mortingen.
Ensar KOCA
Ensar KOCA Gün önce
Hocam merhabalar, Saydıklarınız arasında 2. tip bir insan karakteriyim ve ne önerirsiniz? Tabiki kesin bir yatırım tavsiyesi olmadan. Son kararı ben vereceğim için bir kaç seçenek sunarsanız bakmak istiyorum. Kripto para işine girmek istemiyorum. Viopta dönem dönem orta vadeli işlem yapıyorum. Ama sadece dolar, altın(ons) ve bazı Türk hisse senetlerinin pozisyonlarında alış veya satış yapıyorum (aslında daha çok ensturumanda işlem yapmak istiyorum ama bilgim olmadan girmek istemiyorum). Bir miktarda hisse senedi yatırımında bulundum (çoğunluğu orta vadeli bir sepet yapıyorum). Alternatif neler alıp satabilirim, Amerikan borsasında nasıl işlem yapabilirim öğrenmek istiyorum ama malesef pek detay bilgim olmadığı için ve çevremde bunları düzgün bir şekilde öğrenebileceğim beni hataya sevk etmeden öğretebilecek birileri de yok. Aslında bir çok işlem yapmak istiyorum ama bu konularda cahil kaldığım için öylece bekliyorum. Sadece bir kaç grafik okuma yapabiliyorum çok basit çizimler olacak şekilde. En azından bana konular hakkında Türkçe güzel kaynaklar sunarsanız sevinirim. İletişime geçerseniz çok sevinirim. ensarkoca@hotmail.com
Atila YILMAZ
Atila YILMAZ Gün önce
UZUN OLACAK DİKKATİ DAYANMAYANLAR GEÇEBİLİR, BİLİNÇ VE DÜŞÜNCE, DÜŞÜNCE VE BİLİNÇ DÜŞÜNCESİZLİĞİMİZ EKONOMİYE NASIL ZARAR VERİR DERSEK, DÜŞÜNCE DEDİK ŞİMDİ “DÜŞÜNELİM ÖYLE İSE VE SONUCU KABULLENİP BİLİNÇLİ DAVRANALIM”, BU CÜMLE KİLİT CÜMLE VE TEDAVİ CÜMLESİ, ÇÖZÜM CÜMLESİ OLDUĞUNDAN HER YERDE GEÇECEK HAZIR OLUN VE BIKKINLIĞA DÜŞMEYİN, YİNE Mİ BU CÜMLE DEMEYİN, EKONOMİDE DÜŞÜNCE, YA DA EKONOMİDE DÜŞÜNCESİZLİK, SONUCU GÖRELİM; ÖRNEK 1-) HAYATI NORMAL YAŞAYAN VATANDAŞLAR OLARAK ( YANİ TİCARETLE UĞRAŞMIYORUZ, DOLARLA İŞİMİZ YOK, İTHALAT İHRACAT YAPMIYORUZ) BU HALDE OLANLAR OLARAK BİZİM KAFAMIZA GÖRE DOLAR ALMAMIZ BİR ÜLKENİN VE İÇİNDE YAŞAYAN MASUM TÜM İNSANLARIN NEFESSİZ KALMASINA, YURT İÇİ TİCARETİN VE PARA DÖNGÜSÜNÜN KANGREN OLMASINA, KRİZLERE, İŞSİZLİKLERE, BUNALIMLARA, AYRILIKLARA, ZALİMLERİN GÜÇLENMESİ VE MAZLUMLARA YANİ ELLERİNİN ALTINDAKİ İNSANLARA EZİYET ETMELERİNE SEBEP OLMAKTADIR, NE ALAKASI VAR, BİZİM NE SUÇUMUZ VAR DİYENLER DİNLESİN: TÜM TÜRKİYE'DE 300 MİLYAR DOLAR YANİ TÜRK PARASI OLARAK 2 TRİLYON (TÜRKİYE NİN İKİ YILLIK BÜTÇESİ) GİBİ BİR PARANIN 8.500 TL DEN ALINDIĞINI VE DOLAR YÜKSELECEK DİYE ALDIĞINIZI DÜŞÜNÜN ŞİMDİ DOLAR 7.200 TL YE DÜŞTÜ VE 6.500 TL YE KADAR DÜŞECEĞİNİ VE İKİ HATTA ÜÇ YIL BURADA KALDIĞINI DÜŞÜNELİM SONRA YENİDEN ÇIKIŞA BAŞLADIĞINI VE 2 YILDA ANCAK YİNE 8.500 TL YE GELDİĞİNİ DÜŞÜNELİM 3 ARTI 2, BEŞ YIL EDER, BEŞ YIL BU PARAYI HAPSE ATAN, DOLAŞIM YASAĞI KOYAN KİM? KİMLER BU KÜMEYE GİRERSE BU KÜME SORUMLULAR VE SUÇLULAR KÜMESİ OLUYOR VE BU KÜMENİN İÇİNDEKİLERİN ÖZELLİĞİ İSE SORUMSUZ İNSANLAR, DÜŞÜNCESİZ İNSANLAR OLUYOR. AKSİNİ İSPAT EDEN VARSA BU YAZIYI KALDIRALIM KARDEŞLERİM. İŞTE BU YÜZDEN; “DÜŞÜNELİM VE SONUCU KABULLENİP BİLİNÇLİ DAVRANALIM”, BU CÜMLE KİLİT CÜMLE VE TEDAVİ CÜMLESİ, ÇÖZÜM CÜMLESİ OLDUĞUNDAN SÜREKLİ TEKRAR EDECEĞİZ DEMİŞTİK. ŞİMDİ BÜTÜN BUNLARIN SEBEBİ OLMUŞKEN AHLANIP VAHLANMAMIZ, EKONOMİYİ BATIRDILAR, ÇOCUKLARIMIZA İŞ BULAMIYORUZ, EMEKLİ MAAŞLARIMIZ DÜŞÜK DEMEK NE ANLAMA GELİYOR, BİR AYNAYA BAKALIM EY MİLLET, KENDİMİZE GELELİM ALLAH AŞKINA, YOK KÜRESEL GÜÇLER ŞÖYLE YAPTI BÖYLE YAPTI, BÜNYEYİ ZAYIF DÜŞÜREN SEN, ZALİMİ İÇERİ KADAR SOKAN SEN, ÇÜNKÜ SENİN YÜZÜNDEN ORTAM GÜÇSÜZ KALDI VE ZALİM YANİ MİKROP İÇERİ SIZDI, VE BUNUN GİBİ ÖRNEK VERİLECEK ONLARCA ADIMI ATAN SEN; PARAYI HAPSETMEK İŞTE BU KADAR TEHLİKELİ VE HATTA ÖZGÜRLÜĞÜMÜZE ZARAR VERECEK KADAR. İŞTE BU YÜZDEN; “DÜŞÜNELİM VE SONUCU KABULLENİP BİLİNÇLİ DAVRANALIM”, BU CÜMLE KİLİT CÜMLE VE TEDAVİ CÜMLESİ, ÇÖZÜM CÜMLESİ OLDUĞUNDAN SÜREKLİ TEKRAR EDECEĞİZ DEMİŞTİK. BURADA TASARRUF ETMEKTEN BAHSETMİYORUZ, ALTIN ALIP YASTIK ALTINA KOYMAK GİBİ, ÇÜNKÜ BU TASARRUF BİR GÜN ÇOCUĞUN DÜĞÜNÜNDE YADA BİR SIKINTIDA YİNE EKONOMİNİN DAMARLARINA DÖNMEKTEDİR, YADA BİR ARAZİ ALMAK, EV ALMAK, İŞ YAPMAK İÇİN BİRİKTİRMEK GİBİ, ÇÜNKÜ BURADA DÖNGÜYE YAKALANAN VE VERGİDEN SÜZÜLE GELEN BİR PARA VAR. BUNU DA BAZI ZİHİNLER İÇİN KISACA BELİRTELİM. SAYGILARIMLA.
Dilgeş Şenlik
Dilgeş Şenlik Gün önce
Hocam finans ve borsa için eğitim kaynak veya kitap olarak tavsiyeniz var mı acaba
şehmus zeybek
şehmus zeybek 2 gün önce
Hoş konuşuyorsunuz ama sanki 45 dakikalık derste ders boyunca konuşma gereği duyar gibi çoğu zaman boş konuşuyorsunuz...
Halil
Halil 2 gün önce
Dedim ben size bu adam bir Baba bir abi bir dost bir yâr olur seviliyorsun temiz kalpli abimiz ❤️
Hami Demirel
Hami Demirel 2 gün önce
Hocam sizin ne kadar paranız var kafayı yiyecem :)
Oki Doki
Oki Doki 2 gün önce
Öğretmenim ben bayaaaaaaaa yeniyim videoda dediğiniz çoğu kelimeyi anlamadım en en en başlayanlar işinde toptan en baştan her şeyi anlatan bir video çeker misiniz teşekkürler 🙏🏻
Ahmet Ceylan
Ahmet Ceylan 2 gün önce
sola
osman çalıkuş
osman çalıkuş 2 gün önce
Hocam 25 dakika konuşuyorsun ama sonuçta bir şey söylemiyorsun.
Tipi Boran
Tipi Boran 3 gün önce
Teşekkürler tavsiyelerinize ihtiyacımız var .
Yalçın Apaydın
Yalçın Apaydın 3 gün önce
Videoyu seyretmeden like attigim tek kanal. Keske videolariniz milyonlarca tik alacak kadar cok seyredilse de herkes bilinclense ve bilgilense. Var olun Özgür Bey.
Karakan Hür
Karakan Hür 3 gün önce
👏👏👏👏
gelasius turk
gelasius turk 3 gün önce
"Akıl kişiye sermayedir" derler hocam. Tasarruflarımızı da aklımızı kullanarak değerlendirmeliyiz. Bir kere kısa sürede çok para sahibi olmak, 1 koyup 10 almak gibi şeylerin akıllıca olmadığını düşünmek lazım. Yatırım illa parayla para satın almak da değildir. deneyim, donanım, bilgi vs gibi şeylere de, yani kendimize de yatırım yapmak lazım.
Muhammed Yılmaz
Muhammed Yılmaz 3 gün önce
Hocam bence de kimseye tavsiye vermeyin. Nitekim bu ülkede 100 lirası 20 lira olunca sizi yaşatmayacak insanların olduğuna inanıyorum. Bu da 8. Tip olsun 😂
Altan Altay
Altan Altay 3 gün önce
9:51’e kadar videoyu seyrettim sonra Tool’un Eulogy parçasını dinlemek için headphone’u kafama taktım :D Hocam; takipçilerinize verdiğiniz *financial advise* tasvirini yaptığınız tiplemeler gibiyse, yandı keten helvası :D
Çağrı Gülem
Çağrı Gülem 2 saatler önce
Keşke olsa, o zaman yatırımcıya ihtiyacım kalmazdı, kendime yeterince yatırım yapmış olurdum.
Altan Altay
Altan Altay 4 saatler önce
@Çağrı Gülem Özgür hocanın verdiği 6-7 değişik “Yatırımcı tiplemesinin” ne kadar absürt olduğunu idrak edemiyorsan, kafan Maynard’dan daha iyi olmalı :D
Çağrı Gülem
Çağrı Gülem 11 saatler önce
Şarapçı Manyard'da bile böyle bir perspektif yok :)
Özhan TOPUZ
Özhan TOPUZ 3 gün önce
Özgür bey o dediğiniz reklamlar malesef sizi izlerkende çıkıyor
Alex Nostromo
Alex Nostromo 3 gün önce
Hocam, Wikipedia’daki bio’nunuzu neden kaldırdınız?
musa sert
musa sert 3 gün önce
Hocam birebirde tanışalım lütfen 😁
Muhammed Özcan
Muhammed Özcan 3 gün önce
DÜN DAGDA COBANLAR OLARAK BİR HESAP KİTAP İŞİ YAPTIK 1996 YILI BİR KOYUN SAT BİR REŞAT ALTIN GETİRİYOMUŞ YIL 2021 4 KOYUN SAT BİR REŞAT ALTIN GETİRİYO YIL 1996 PEYNİR YERDİK KALANINI KÖPEYİN ÖNÜNE ATARDIK KÖPEK BİLE PEYNİR YERDİ YIL 2021 1KG PEYNİR 60 TL BIRAK YEMEYİ KOKUSUNU KOKLAMAK BİLE 25TL MAVİ HAP BİLE 40TL OLMUŞ
Emre Can Gören
Emre Can Gören 3 gün önce
Özgür Hocanın, "Size çok kazandıracağım" diyenlerden uzak durun demesi bile bence önemli bir yatırım tavsiyesidir.
Ezgi akyıl
Ezgi akyıl 3 gün önce
Hocam sizi yakından tanımadığım için üzülüyorum 😔😔 ne güzel tavsiyeler alırdık 😅 sevgiler,
Gizem Çelik
Gizem Çelik 3 gün önce
hocam sizden saftorik duymak LOLL :DDD
beytullah dumanli
beytullah dumanli 3 gün önce
Borç sepetinden çıkarak yatırım sepetine dikey geçişle geçebilmek dileğiyle, kıymetli verileri için teşekkürler hocam.
Adam
Adam 3 gün önce
hocam amerikan borsasına nasıl para yatırırım güvenli bir şekilde
Mehmet Umut
Mehmet Umut 3 gün önce
Sayın hocam sizin güzel videonuzun içinde de malum reklam çıkınca çok güldüm.🤣🤣Elinize emeğinize sağlık saygılar
Emrullah Colova
Emrullah Colova 3 gün önce
100 lira 😂
Mahsum Talayman
Mahsum Talayman 4 gün önce
Yalnız hoca konuşurken bile araya yok şu kadar kazanmak için bu siteye üye olun, yok bu siteyi indirin, yok ben çok kazandım gibi reklamlar geçiyor ironik :)
Zuhal Ozcolak
Zuhal Ozcolak 4 gün önce
Iyi bir nasihat yapmışsınız
Kerim Malkoç
Kerim Malkoç 4 gün önce
Hoca reklamlara inanmayın diyince reklam gelmesi😂😂
Kerim Malkoç
Kerim Malkoç 4 gün önce
Hocam yatırımdan önce paraya nasıl sahip çıkmalıyız nelere dikkat etmeliyim
Hasan Dervish
Hasan Dervish 4 gün önce
Özgür hocam bir videoda yatırım araçları üstüne yapabilir misiniz? mesela yurt dışı için en düşük masraflı hangi siteyi veyahutta app'i kullanabiliriz. Bitcoin vb. krypto paralar için en kullanışlı site veyahutta yine app hangisidir. Bu konularda örnekleme yapabilirseniz çok güzel olur. Sevgilerle...
deli muhtar
deli muhtar 4 gün önce
eee fikri etrafına ver,malı siz götürün bizde aptal-aptal bakıp,nasihat alalım.
hüseyin karakoca
hüseyin karakoca 4 gün önce
açıklama ve bilgilendirme için teşekkürler
Akif Yıldız
Akif Yıldız 4 gün önce
0:00 ................23:25 birsey anladıysam arab olayım 😂😂😂
Kadir Çil
Kadir Çil 4 gün önce
1 bardak su içersin geçmez 2 bardak su içersin geçmez :) ağzına sağlık güzel bir içerik olmuş
Emine Aydemir
Emine Aydemir 4 gün önce
Sizin videonuzun reklamı hep bunlardı hocam örneklemişker 😂
Enes
Enes 5 gün önce
Bu videoda bile aralarda borsa kazanmak reklamının çıkmasında ayrı birsey:)
Mustafa Peker
Mustafa Peker 5 gün önce
Birebirde nasıl tanışacağız😁😁😁
Mehmet Adalı
Mehmet Adalı 5 gün önce
Sayın Özgür hocam Lütfen video başlığını boş yapıyorum olarak günceller misiniz?
yiğit gürsel
yiğit gürsel 5 gün önce
7. tip buzlu badem:) 8.tip badem ağacı:)
iOS Compiler
iOS Compiler 5 gün önce
Süper, hiper ve züper fikirleriniz var sayın hocam teşekkürler
İsmail Ulutaş
İsmail Ulutaş 5 gün önce
Hocam aylık geliri 5 bin olan bir insanın nasıl para toplayacağını hayatın gerçeklerini baz alarak anlatırmısınız
efos
efos 6 gün önce
Ne bicim soru bu...para var yatırım yapıyorlar yani...
Herr Kaya
Herr Kaya 6 gün önce
Fenerbahçeliler burada henüz saldırmamışlar :D
Glosed Glosed
Glosed Glosed 6 gün önce
Pencereyi acar asagi atlarim abi !
Eren çengel
Eren çengel 6 gün önce
19.36 matematiksel ispat değilde matematiksel modelleme daha doğru olur sanki.
zAragorN Flawless
zAragorN Flawless 6 gün önce
HOCAM HEP BİLİRDİM. AMA ETE KEMİĞE BÜRÜNÜNCE BİR FARKLI OLUYOR. İLİM İLE EMEK DÜZ ORANTILI , BUINCA EMEK SONUCUNDA İLİM GELMESİNDE NE OLSUN. AKADEMİK EMEĞİNİZE VE BİZE FAYDALI OLMA ÇABANIZA SONSUZ TEŞEKKÜRLER..
geseli fenerli
geseli fenerli 6 gün önce
23 dakika sonunda anladığım yatırım tavsiyesi veremezsin.
Yasir Yaman
Yasir Yaman 6 gün önce
12:13 hocam ben de uzaylilarla baglantisi olabilecegini dusunup kendimi entellektuwl sananlardan biriyim 😀😀
Yunus Emre Doğan
Yunus Emre Doğan 6 gün önce
10 biniz 3 günde 30 bin yapılır. Mesaj at zengin ol mayamiden selamlar
Alperen ÇTK
Alperen ÇTK 7 gün önce
BEN HER ZAMAN SOLA YATIRIYORUM HOCAM
siyahboya
siyahboya 7 gün önce
Pencereden atlayan tipim
Mustafa Cangir
Mustafa Cangir 7 gün önce
Hocam bahsettiğiniz reklamlar sizin videoları dinlerken de çıkıyo bıktık bizde sizin gibi bu yalancı dolandırıcılardan vallah bari burda hocamla aramıza girmeyin ya sahtekar abiler😂😂😂
Katalonya Noidasi
Katalonya Noidasi 7 gün önce
Yatirimi yapacak tek yer bogaz ve faturalar arkadasim
Macit Oz
Macit Oz 7 gün önce
halkbank , 2. halka arzda 15,10 lira ( 8,90 dolar) % 24 ile halka arz edildi. an itibarı ile dolar bazında 13 pay ile katıldığım paramda kalan pay oranı 1 e düştü. devlet , kendisine inanan yatırımcısına gasp yapmaz. halkbank zirve 11,60 dolardan işlem gören hisse an itibarı ile 075 centen işlem görüyor. 11,60 dolar / 0,75 cent = 15,46 9,85 dolar ile 2.halka arzını % 24 ile yaptı.ve şu anda 0,75 cent. 9,85 dolar / 0,75 cent = 13.13
Yusuf Uzun
Yusuf Uzun 7 gün önce
Hoca videoyu çok uzatıyon be
Thorin
Thorin 7 gün önce
Ağzınıza ve zekanıza sağlık hocam
Haticeanil Oz
Haticeanil Oz 7 gün önce
Hocam siz gercekten INSANI taniyan cok iyi birisiniz. Para yi tanirmisiniz tanimazmisiniz bilmem ama su videonun yarisina geldim INSAN Tiplemeniz cok iyi. Yani INSAN TIPI= YATIRIM PORTFOY YONETIMI. Cok guzel anlatmissiniz. Iste HIRS DEGIL ISTIKRARdan bahsediyorsunuz. Ama anladigim kadari ile siz de bu dusunceye ETRAFINIZDA yillar icinde gordugunuz yatirimcilarin FAIL VE SUCCESS ler sonucunda gelmissiniz. Yani yatirimcinin acisi sizi de uzmus. Yani kalibiniz de bi yerlere dokunmus.
gencer ulas
gencer ulas 7 gün önce
diğer videoların 2 katı izlenmesinden de anlaşılıyor ki bizim millette para bol
Acheron
Acheron 7 gün önce
Yatırım = Risk. Risk olan bir yatırımda sabit bir momentum olmaz..
Mehmet Mutlu
Mehmet Mutlu 7 gün önce
Anca konuşursun elini taşın altına sokmazsın
Sfenks
Sfenks 7 gün önce
Cahillere ne yapması ne yapmaması gerektiğini anlattık. Ellerinize sağlık hocam şimdi de cahil olmayanlara profesyonel bir video çekelim ne yapsınlar ne yapmasınlar 😊 ne diyorsunuz buna 😊
Midoriya A.
Midoriya A. 7 gün önce
Hocam ekonomi konusunu nasil ögrenebilirim ?
Hakan Durgut
Hakan Durgut 8 gün önce
4 yada 5. tip olduğumu anladım :D
Burak Sari
Burak Sari 8 gün önce
hocam seviyorum sizi güzel insansınız ama keşke videonun adını keşke "Parayı nereye yatırcağınızı size neden söyleyemem" koysaymışsınız :)
Kubilay öner
Kubilay öner 8 gün önce
Falcao'ya yatır seversin
İdris Semiz
İdris Semiz 8 gün önce
Tepkim: vaaa dolandırıldım laaa vaaa para gitti laaa
Erkan
Erkan 8 gün önce
Aga videoyu ne uzattın be
windy town
windy town 8 gün önce
kıssadan hisse, "mal canın yongasıdır" herkesin aynı anda kazanması mümkün değil, birileri kazanırken diğerleri illa ki kaybedecek.
Ali G
Ali G 8 gün önce
Ilk defa ekonomi videosundan bisey anladım.
SergenE.
SergenE. 8 gün önce
Dolar alıcam çünkü Özgür hocamın fanıyım
Selcuk Aslantas
Selcuk Aslantas 8 gün önce
Hocam söylediğinizin çoğu doğru olduğu kadar da yanlış. Pará üçe beşe katlanır ama sizin bildiğiniz bu yönetimler ile değil. Lütfen biraz araştırın.
Gazi Kaylı
Gazi Kaylı 8 gün önce
hocamız parayı nereye yatırıyor onu anlatsa bu işi çözeceğiz. Benin tahminin parayı hocanın eşi yönettiği yönünde nede olsa çocuk var 😇😇👪🙋‍♀️🤷‍♀️👯‍♀️🤱🧝‍♀️🙍‍♀️🙎‍♀️👸👷‍♀️👩‍🏫👩‍⚖👩‍💻
Sherlock K
Sherlock K 8 gün önce
Videoyu izlerken araya giren borsa reklami, paranizi katlayın demesi...
Kuraldışı
Kuraldışı 8 gün önce
Çok doğru kendileri bilse yotube dan para kazanmaz ..milyoner olurlar kimseyede tüyo vermezler
ser sey
ser sey 8 gün önce
yaw hoca bi fon kurda bizi uğraştırma gözün sevem bizde gelelim senin fona
Vedat cagli
Vedat cagli 8 gün önce
Dürüst olmak gerekirse gerçekten ben birinci tip insanim. Çünkü yaşadığım tecrübelerden dayanarak bunları söylüyorum.
slymn Ozturk
slymn Ozturk 9 gün önce
Bu yorumlari bütün yorumcular videonun başlarında konuşuyor, siz bütün videoyu,
GG Eazy
GG Eazy 9 gün önce
Hoççam tanışalım da detaylı konusuruz biz bi ara başbaşa bi kahve ısmarlıyım hoçam
Gezegene Dair Herşey
Gezegene Dair Herşey 9 gün önce
Özgür Bey benden mi kaynaklı bilmiyorum ama diğer videolarda seste bir sorun algılamıyorum. Ama senin videolarında ses problemi var cızırtı gibi neysen kaynaklı acaba video aktarımdamı,mikrofonda mı kendimce çözemedim umarım bu yorumu görürsünüz. Sizi ilgiyle izleyip tavsiye ediyorum. Yeni Elmas Su videosunu durumlarda paylaştım bilinçlensinler diye iyi günler dilerim.
ZETA PLATFORM
ZETA PLATFORM 9 gün önce
Parası olmayan ne yapsın muhterem bir de bunu anlat
GEZGİNLER İZMİR
GEZGİNLER İZMİR 9 gün önce
Bitcoin
Okan Ceylan
Okan Ceylan 9 gün önce
👍👍
kar puz
kar puz 9 gün önce
hocam işi bulmuşsun 20 tane reklam girdi bir tane elle tutulur cümlen yok az sonra diyen haber bülteni gibisin
Hakan Cengizay
Hakan Cengizay 9 gün önce
HOCAM SENİ SEVİYORUZ VATAN SEVER OLARAK KONUŞAN İNSANLARI SEVİYORUZ
Mert Acar
Mert Acar 10 gün önce
20birimden bıraz daha alırım ortalamayı dusururum
BS 彡[ᴅᴇᴀᴅ ᴋɪʟʟᴇʀ]
BS 彡[ᴅᴇᴀᴅ ᴋɪʟʟᴇʀ] 10 gün önce
20 yıldır ülke battı bitti edebiyatı yapıp milleti irrite ettin.senin amacın siyasi.iflah olmaz bir muhalifsin.bndan sonra Almanlar ne derse onu pompalayacaksin artık Alman sözcüsü.
Harika Şeyler
Harika Şeyler 10 gün önce
Özgür hocam keşke tanışsak dinlemekle yetiniyoruz hayırlısı bakalım
Muharrem Erenler
Muharrem Erenler 10 gün önce
Hocam dijital paralarla alakali video yaparmisiniz
Eray Algan
Eray Algan 10 gün önce
Hocam hisse senedi nedir ? Mevduat nedir ? Vs vs bunları çok açıklayıcı bir şekilde ve "Mala" anlatır gibi anlatırsanız çok iyi olur.Yatırımın "Y" sini bilmiyorum.Bunları açıklarsanız sevinirim.
Kemal karataş
Kemal karataş 10 gün önce
Teşekkürler hocam. Video sonundaki müzik çok güzel.
bambinoboyz1
bambinoboyz1 10 gün önce
Birileri bir yatırım aracında karını 5 e katlıyorsa diğer yanda yüzlerce insan da zararını 5 e katlıyor demektir.Benim hiç bir şekilde borsa ve yatırım eğitimin yok. Sadece yaşarken edindiğim tecrübe bu.
Türkiye Ekonomisi hakkında Kehanet
32:59
Prof. Dr. Özgür Demirtaş
görünümler 2,1 Mn
Demir Para
17:13
Prof. Dr. Özgür Demirtaş
görünümler 363 B
Kuruluş Osman 43. Bölüm 2. Fragmanı
1:07
Kuruluş Osman
görünümler 925 B
Rafadan Tayfa Tahin Pekmez
0:33
Rafadan Tayfa
görünümler 162 B
Maaş
19:35
Prof. Dr. Özgür Demirtaş
görünümler 932 B
Bir Evin Fiyatı ve Gerçek Değeri (Birinci Bölüm)
20:37
Prof. Dr. Özgür Demirtaş
görünümler 826 B
Kim Milyoner Olmak İster?
13:11
Prof. Dr. Özgür Demirtaş
görünümler 343 B
Aziz Sancar'ın Nobel'e uzanan yaşamı
11:44
BloombergHT Canlı Yayın ᴴᴰ
BloombergHT
görünümler 4
Kuruluş Osman 43. Bölüm 2. Fragmanı
1:07
Kuruluş Osman
görünümler 925 B
Rafadan Tayfa Tahin Pekmez
0:33
Rafadan Tayfa
görünümler 162 B
Dreamcatcher(드림캐쳐) 'Odd Eye' MV
3:22
Dreamcatcher official
görünümler 4,9 Mn
Ece Ronay - Karamela (Official Video)
3:15
Ece Ronay Official
görünümler 2,2 Mn
50 FARKLI ŞEKİLDE YEMEK YEMEK!
6:35
Berk Coşkun
görünümler 974 B
Emanet | 101. Bölüm
1:7:08
Emanet Dizisi
görünümler 298 B