KORKU DOLU KIŞKIRTMA | MERVE YALÇIN'IN ZOR ANLARI!

  görünümler 2,666,020

Cemre Solmaz

Aylar önce

Herkese Merhabalar, ben Cemre Solmaz.
Bu hafta yanımda tekrardan Merve Yalçın var. İddia ediyorum bugüne kadar yapılmış en prodüksiyonlu kışkırtma gerçekleştirildi. Sözü hiç uzatmadan sizi video ile baş başa bırakıyorum. Umarım videoyu izlerken keyif alırsınız. Hepinize keyifli seyirler.
İçerik ve Kurgu : Arslantaş Creative
arslantascreative?hl=tr
---------------------------------------------------------------------
▶️ Videomu beğendiyseniz "BEĞEN" butonuna basmayı unutmayın, ne gibi videolar görmek istediğinizi yorum olarak bırakabilirsiniz.
---------------------------------------------------------------------
Merve Yalçın TRshow : trshow.info%C3%A7%C4%B1n/videos
Merve Yalçın Instagram : merveyalcin?igshid=thp82fxulhgx

Diğer Sosyal Medya Hesaplarımı Takip Etmeyi Unutmayın ;
Instagram : cemresolmaz
TikTok : www.tiktok.com/@cemresolmaz?lang=tr

YORUMLAR
Derya Hanbay
Derya Hanbay 2 saatler önce
YA ABİ YORUMLAR OKADAR KOMİK Kİ CEMRE KURGULAMIŞ ARKADAŞLAR BAZILARI YAZMIŞ Kİ BİZİM İÇİN TEHLİKEYE GİRDİNİZ ORDA AYİN YAPILMIŞ JDJTKFKFKTKTK OFFF
Cemre solmaz
Cemre solmaz 4 saatler önce
arkadaslar dusunsenize videodan sonra korkuyorsunuz sonra uyunca korkuyonuz yorganın icine giriyonuz sonra yorgani kimse acib bo yapiyo
Nhrnazli Vrn
Nhrnazli Vrn 5 saatler önce
Merve abla çok ağladın ya çok üzüldüm Bı ara cemre abla kendi şakasına inandı🤣🤣🤣🤣
Nhrnazli Vrn
Nhrnazli Vrn 6 saatler önce
Bİ KÖTÜ ADAM ÇIKSA BÜTÜN TÜRKİYE FELÇ OLUR
Ravza ece Bilginer
Ravza ece Bilginer 6 saatler önce
Abla gece 3 de juanlar ve merve ablayla korkunç bir eve gidin ve çay için evin önünde
Medine Koç
Medine Koç 6 saatler önce
Yaaaaaaa amk yaaa hep izledim ama bu çok korkunç tu yemin ederim . Işık açık izliyom
Medine Koç
Medine Koç 7 saatler önce
Lan anasını satayim . Orada çizili şeyi görünce bende bı tırstım yeminederim
İrem Yilmaz
İrem Yilmaz 7 saatler önce
Altıma sicardiim
mehmet ali çoban
mehmet ali çoban 7 saatler önce
cemre abla seni çoloooook seviyorummmmmm ben 11 yaşındayım seni 8 yaşından belli tanıyorum
PRENSES SUDE
PRENSES SUDE 7 saatler önce
Bana biri öyle bi şey yapsa ben kalp krizi geçirirdim CEMRE ABLA LÜTFEN YORUMUMA KALP BIRAKIR MISIN?
Sesegel Çocuk
Sesegel Çocuk 8 saatler önce
30 gün önce atmış
Merve Can
Merve Can 8 saatler önce
23.31 lan sesi titredi yerim bunları
ŞENAY FIRAT
ŞENAY FIRAT 9 saatler önce
9 saat sonra yazısını görmeden önce karşıma avon reklamı çıktı ve çığlık attım dudak görünce ldmdldmdldmeöe
Elgun Babazade
Elgun Babazade 9 saatler önce
Cemre Solmaz kanalımı aç😂😂😂😂
Nehir Eminoglu
Nehir Eminoglu 10 saatler önce
Abla senin ikizin var mı ? Öyle konuşmalar dönüyo?
_îłøøş_
_îłøøş_ 10 saatler önce
-canavardan beter şey var oda İNSANLAR..😏💔
Ayşe Aydan Aydoğdu
Ayşe Aydan Aydoğdu 10 saatler önce
1:01 Merve abla çok tatlı yaa 💕
Hatice Buyruk
Hatice Buyruk 11 saatler önce
Altıma ettim resmen ya
Ece Elif Erdener
Ece Elif Erdener 11 saatler önce
Beğen ve son rakamına bak: 1. Cemre 2. Asir 3.Asya 4. Emir 5. Berke 6. Ayhan 7. Kürşat 8. Merve 9. Yaren 0. seç ve yorumlara yaz
bts'li lolipop#hayvanlarıkullanmayın!
bts'li lolipop#hayvanlarıkullanmayın! 11 saatler önce
Ama ama mervoş xdd çok tatlı konuşuyon lo
KEDİLER VE TÜM CANLILAR
KEDİLER VE TÜM CANLILAR 12 saatler önce
Cemre ve Merve ablamızı başından beri sevenler 👇
Aleyna Cangüleç
Aleyna Cangüleç 12 saatler önce
Hem gülüyom hem korkuyorum ya
Azranur
Azranur 12 saatler önce
Sonunu izleyince rahatladım lan cidden :-|
k pop ve kombin videoları
k pop ve kombin videoları 12 saatler önce
Canavardan beter şeyler var o da insanlar
Derya Çakır
Derya Çakır 13 saatler önce
❤️❤️❤️
Canan Ayaz
Canan Ayaz 13 saatler önce
Cemoş
F i r d e v s U y g u r
F i r d e v s U y g u r 13 saatler önce
3:33 video 6 dk bile olmadı
Roza amara
Roza amara 13 saatler önce
Arkadaşım bana böyle bir şey yapsa onu tarihten silerim 😂
Elnare Abdullayeva
Elnare Abdullayeva 14 saatler önce
Abla yaa neden küfür ediyon yaaa
Elnare Abdullayeva
Elnare Abdullayeva 14 saatler önce
Merve abla bağırdı yaa orda ne vardııııı😭😭
tuana
tuana 14 saatler önce
Oruçlu oruçlu izledim ve cemrenin noodl yiyişi
Eda Yıldız
Eda Yıldız 14 saatler önce
Gunduz girin
Emir Q
Emir Q 14 saatler önce
Evet mərvə doru söylüyo orada siyah kapşonkalı və arkası dönükdü və də başını əymişdi
Emir Q
Emir Q 14 saatler önce
11:17 mərvə dua okuyanda böylə səs gəldi bidk
Nazlı Su Taş
Nazlı Su Taş 15 saatler önce
CEMMER CESUR KNKLIK
Elçin Yiğiter
Elçin Yiğiter 15 saatler önce
KAMERAMAN EMRE ABİ Mİ
mustafa goktepe
mustafa goktepe 15 saatler önce
çok konuştunuz
Fatma Bolat
Fatma Bolat 16 saatler önce
O göz işareti. Hayla adalet değiş vallahi bi yerde görmüştüm vallahi finişş
Keba2
Keba2 16 saatler önce
la kendileri hazırlamış
İsmail Öztürk
İsmail Öztürk 16 saatler önce
Cemre yanlışlıkla yeni şarkısını söyledi
Tuğçe
Tuğçe 16 saatler önce
Bari Merve ablanın yeni şarkısını Arapçayı dönüştürseydiniz
HAVVA ARSLAN
HAVVA ARSLAN 17 saatler önce
izlerken ben tırstım
BEREN TAN
BEREN TAN 18 saatler önce
YAREN YOK😪😪
Zeynep Seçilmiş
Zeynep Seçilmiş 18 saatler önce
Biri böh dese tüm Türkiye felç
Cansu Baysal
Cansu Baysal 19 saatler önce
Ben niye korkmadım yaa bende o eve gidicem 😈
kırık kalbim
kırık kalbim 19 saatler önce
Ablaya en korktuyum flim aklıma geldi adı freedi
Sinem Anık
Sinem Anık 23 saatler önce
Bunu gece saat 5 de izlemek bu gece uyku haram bana
Mekanın sahibi
Mekanın sahibi 23 saatler önce
Cemmer dostluğu 💞
Nazlı Koçyiğit
Nazlı Koçyiğit 23 saatler önce
Hangi akla hizmet sabahın 5inde izledim ben bu videoyu🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Oyun kral
Oyun kral 23 saatler önce
Lan 4.29 da izliyom aksam jsjsj
Ahmet Guney
Ahmet Guney Gün önce
mal cemre
Hades
Hades Gün önce
Tek eksik yaren...
Sultan Tekin
Sultan Tekin Gün önce
Özür dilerim demesinden sesi titriyordu cemosun
Helin Babayiğit
Helin Babayiğit Gün önce
3:41 ogaaaaaa
yusuf islam şen
yusuf islam şen Gün önce
aaaaaaaaaaaaaa galbim
ikra
ikra Gün önce
14:45 benle kankam okulun zemin katına inmişizdir
YAYEN Alaca
YAYEN Alaca Gün önce
23:31 yağğ😥
sema Roblox ta
sema Roblox ta Gün önce
Oha yemin ederim merve doğru söylüyo orda biri var
Selin_queen
Selin_queen Gün önce
Gerçek kardeşlik🥺
nehir akdemir
nehir akdemir Gün önce
🧟🧟🧟🧟🧟🧟🧟
Muhammed Eren Akkuş
Muhammed Eren Akkuş Gün önce
Abla nesin sen akıl küpü mü!
ERAY REMİX
ERAY REMİX Gün önce
Ben izlerken o merve ablanin gördüğü şeyi bende gördüm ekran başında ben bile korktum gerçek olsa ben orada olmuştum bence sizi çok iyi anlıyorum merve abla ve cemre abla 😱😱
Meryem Memmezede
Meryem Memmezede Gün önce
Kaş menimde bele dostlarım olsa
Eno time
Eno time Gün önce
6:8 cinlerin perilerin böyle 2 güzel kadın oldugunu bilseydim anında ne güldüm
İdil Nurhan GÜRLER
İdil Nurhan GÜRLER Gün önce
Ben bile korktum
MR. Akrep
MR. Akrep Gün önce
Merve abla kac yasindaydi
MR. Akrep
MR. Akrep Gün önce
Cemreyi öldürürsünüz cerenimi
MR. Akrep
MR. Akrep Gün önce
Cemre
Fatma Şahin
Fatma Şahin Gün önce
İlk başta cemre ve merve anne baba sizi çok seviyorum dedi cemre de anne abi sizi çok seviyorum dedi cemre babasını niye söylemedi ???
Mehmet Ali Kök
Mehmet Ali Kök 10 saatler önce
Çünkü cemrenin babası onu terk etti O yüzden oda babası yokmuş gibi .
Zeynep BALCI
Zeynep BALCI Gün önce
3:20 cemre abla= hayvanlar hissedermiş biz gidelim😁 ...... bu köpekte farklı şeyler var ama 2 dk. Sonra aaaa bu köpek açmışşş😅😅
Sümeyye TUNCER
Sümeyye TUNCER Gün önce
İllümünati ne alaka? Anlayacağımı anladım tamam.
Sümeyye TUNCER
Sümeyye TUNCER Gün önce
Bunların ne anlama geldiğini bi araştırın derim
Eylül Topsakal
Eylül Topsakal Gün önce
Uygulamanın ismi ne
Selda Işık
Selda Işık Gün önce
Merve abla
Halime Ela Anık
Halime Ela Anık Gün önce
13:06 cemre:kanka ne var ceset mi var ne var?😂😂
Yasemin Güngör Bedir
Yasemin Güngör Bedir Gün önce
9saat önce yazısı gelene kadar ayaklarım ferç
Helin Erdoğan
Helin Erdoğan Gün önce
Ekranın önüne biri geçse böööö dese tüm dünya felç
Mohammed Mami
Mohammed Mami Gün önce
Cemcel barışşın
Zehra Bıyıklı
Zehra Bıyıklı Gün önce
Abla gece ruyamda sizi gördüm
Turgay kurt
Turgay kurt Gün önce
Birdaka cemre kışkırtmamı yaptı yaw anneme yardım edemez oldum yaw
Asli Yavas
Asli Yavas Gün önce
Cemre abla oturduğum yerde altıma ettim siz kimbilir ne haldesinizdir 😵😂😂😂😱
Esil Lara IŞIK
Esil Lara IŞIK Gün önce
mercem
mervin Abdioğlu
mervin Abdioğlu Gün önce
Vala izlerken ben korktum.....
üzgün kız
üzgün kız Gün önce
Cemre diyosan yorumumu beğen Enes diyosan yorum at Merve diyosan bişi yapma
Deniz Kayhan
Deniz Kayhan Gün önce
Abi sen çocuk kanallarındaki yalandan korkmuş gibi yapan babalara benziyorsun yalandan korktun demiyorum da arkadan konuşuyorsun diye dedim
Kübra Özdemir
Kübra Özdemir Gün önce
Bende gördüm Merve ablanın gördüğü şeyi
Ümmügülsüm Köse
Ümmügülsüm Köse Gün önce
Cok iyi Bi video olmuss
Nisa Çavuş
Nisa Çavuş Gün önce
Kıyamam sana baba diyemedi☹️😞😥
FURY ÇALLI
FURY ÇALLI Gün önce
Kameraman abi ben mi gidiyim siz mi gidiceksiniz kadınlar önden
FURY ÇALLI
FURY ÇALLI Gün önce
Merve abla : burada ayin falan yapılmıştır
eylence korku
eylence korku Gün önce
Abla ben oraya kuzenim ve 3 knkmla gitsin altıma yapdim kuran çarpsın
Beren Daştan
Beren Daştan Gün önce
Abla bunları uygulamanın sahipleri korksunlar diye yapmışlardır bırakın
Beren Daştan
Beren Daştan Gün önce
Abla ben bile korkudan altıma sıçıyodum aha sıçdım
Beren Daştan
Beren Daştan Gün önce
Cemre abla anne abi dedi baba diyemedi
Samir Sirinov
Samir Sirinov Gün önce
Abla pilekenin yan tarafında kan vardı 😱
Hamza TAŞDEMİR
Hamza TAŞDEMİR Gün önce
Bence bağırarak merve bella söyleseydiniz hepsi kaçardı
Ali Çoban
Ali Çoban Gün önce
BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM
Bahar Şahin
Bahar Şahin Gün önce
Lan evde te kim gece saat 5:15 ödüm bokuma karıştı
Bahar Şahin
Bahar Şahin Gün önce
Abla evde te kim kimse yok saat 5:11 ödüm bokuma karıştı tövbe tövbe
Nurdamla Karamugla
Nurdamla Karamugla Gün önce
Gece gece bu videoyu merak edip izlememeliydim yağg
Kırmızı Oda | 33. Bölüm | "EVDEKİ SIR"
2:13:48
Kırmızı Oda
görünümler 2,9 Mn
Çukur 4. Sezon 33. Bölüm Fragman
0:58
Ay Yapım
görünümler 701 B
TİKTOKTA GÜNDEM OLAN UYGULAMA (PARANORMAL OLAYLAR  ! )
13:05
JUAN'LARIN KÖLESİ OLDUK ! | ŞAH & MAT OYUNU CEZASI
19:16
DENİZİN ORTASINDA 4 GÜN | YAT TATİLİ VLOG
24:14
Cemre Solmaz
görünümler 3,3 Mn
TİKTOKÇULARI KORKU EVİNDE KORKUTTUK! ft. @MuratAbiGF
23:26
DAİREDEN SON ÇIKAN KAZANIR ?! #6
25:27
Enes Batur
görünümler 8 Mn
Kırmızı Oda | 33. Bölüm | "EVDEKİ SIR"
2:13:48
Kırmızı Oda
görünümler 2,9 Mn
Çukur 4. Sezon 33. Bölüm Fragman
0:58
Ay Yapım
görünümler 701 B
YAZIM YANLIŞLARI TEPKİ #2 (Gülmek Garanti)
6:18
Görkem Karaaslan
görünümler 272 B
Hekimoğlu 46. Bölüm Fragmanı - 3
1:06
Hekimoğlu
görünümler 304 B
BÜYÜK, ORTA veya KÜÇÜK YEMEK YARIŞMASI
31:19
Kuzey Yanık
görünümler 894 B
Benim Adım Melek 62. Bölüm Fragmanı
0:43
Benim Adım Melek
görünümler 973 B
EN İYİ SEÇİLEN BEBEK KAZANIR OYUN KENT
9:46
Oyun Kent
görünümler 655 B