En Hamarat Benim 119. Bölüm

  görünümler 172,403

En Hamarat Benim

En Hamarat Benim

4 aylar önce

En Hamarat Benim 119. Bölüm (27 Ocak 2022)

Temizliğine, yemeklerine, misafirperverliğine kısacası hamaratlığa güvenenlerin yarışması En Hamarat Benim başlıyor. Ekranların sevilen sunucusu Kadir Ezildi’nin sunacağı “En Hamarat Benim” hafta içi her gün FOX ekranlarında yer alacak.
Birbirinden eğlenceli ve becerikli beş yarışmacı önce temizlik dedektifimiz Kadir Ezildi’nin göz hapsinde kendi evlerinin temizliğini gösterecek. Evler pırıl pırıl olduktan sonra iş mutfakta hünerleri sergilemeye gelecek.
Kendine güvenen hamarat yarışmacılarımız bu sefer çay saati için birbirinden nefis yiyecekler hazırlayacak. Haftanın finalinde de en yüksek puanı alan yarışmacımız büyük ödülün sahibi olacak.

En Hamarat Benim Hafta İçi Her Gün 13.00'da FOX'ta!

YAPIM: TALYA PRODÜKSİYON
YAPIMCI: DİLEK DAĞCIOĞLU - EBRU ERKAL KİP
YÖNETMEN: MEHMET ŞENGÜN
UYGULAYICI YAPIMCI: RAMAZAN SARI
TÜR: EĞLENCE-YARIŞMA

FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
En Hamarat Benim: www.fox.com.tr/En-Hamarat-Ben...
Resmi TRshow Kanalı: trshow.info/on/d5g.html...

YORUMLAR: 230
roxette
roxette 4 aylar önce
dağhan bey ne kadar kibar ne kadar nezih bir insan.kendi gününde haksızlığa uğramasına rağmen hala çok adaletli ve kibar.
Sabine Sabine
Sabine Sabine 4 aylar önce
Dağhan Bey aile terbiyesi ile yetiştirilmişsiniz çok belli .Program yapımcıları lütfen Gulsen gibi edepsizleri çıkartacaginiza Dağhan gibi terbiyeli insanları çıkarın. Biz lafını sözünü bilmeyen kadınlardan bıktık yeter artık .
No Name No Surname
No Name No Surname 3 aylar önce
Masada bir cazgır lazım demek ki
Bilemediklerimiz
Bilemediklerimiz 3 aylar önce
Onlar zaten özel seçiliyor diye duydum reyting için
Elif Alabacak
Elif Alabacak 4 aylar önce
Şu kadını niye diskalifiye etmedin kadir ya 1-2 puan nedir haksızlık
Sevgi Sarı
Sevgi Sarı 4 aylar önce
Son güne saklıyorlardır reyting için
Lara's blog
Lara's blog 4 aylar önce
Ne yalan soyliyeyim ilk basda Daghan beyi itici bulmusdum.Sonra tanidikca cok utandim kendimden. Cok zarif , cok tatli bir insanmis.Hakikaten insanlarin dis gorunusu aldatiyormus.Gulsen hanim cok yalnis yaptiniz keske 2 puan vererek kendinizi gozden salmasaydiniz.
Nuray Karagözoğlu
Nuray Karagözoğlu 4 aylar önce
Daghan bey ne kadar nezih bi okadar asil bir insansınız sizi yetiştiren büyüklerinize helal olsun diyorum belliki muhteşem bir aileniz var
Nuray Karagözoğlu
Nuray Karagözoğlu 3 aylar önce
@Sudenaz Akbas ve sakin o kadar densiz densiz yorumlar yapılıyo ne kadarda naif cevab veri bardak eksik diyene bardakmı yiyeceksiniz diyen insanlar gördük 😂
Sudenaz Akbas
Sudenaz Akbas 4 aylar önce
aynen cok naif saygili
Rina Lina
Rina Lina 4 aylar önce
Anneanne buyutmus. Ne kadar belli eski insanlarin terbiyesini aldigi
Ceren
Ceren 4 aylar önce
kadir beyde şaka gibi haftalardır. gülten hanıma ve dağhan beye büyük haksızlık yapıldı, sadece izliyor. direkt diskalifiye olmalıydı. haksızlık karşısında sessiz durana ne denir hepimiz gayet iyi biliyoruz. umarız yarın diskalifiye olur.
Ceren
Ceren 4 aylar önce
@İzden SEVEROĞLU inşallah artık yeter
İzden SEVEROĞLU
İzden SEVEROĞLU 4 aylar önce
Diskalifiyeyi son gün yapıyor.final sırasında.ben yarın yapar diye düşünüyorum.bakalım göreceğiz.
Mehmet Güneş
Mehmet Güneş 4 aylar önce
Dağhan Bey, Gülten Hanıma kötü davranıp haksızlık yapmadınız. Gülten Hanım da size haksızlık yapmadı. İkinize de helal olsun. 1. olmayı hak eden Gülten Hanım.👍❤😊
Arzu Aydın
Arzu Aydın 4 aylar önce
Elinize sağlık Gülten Hanım.Benim annemde alzaymırdı.8 ay önce kaybettim.Bakımı sevgi merhamet ve meşekkat gerektiren bir hastalık.Annenize ve babanıza sevgiyle baktığınız için Rabbim her iki dünyanızı da aziz eylesin.Gülsen hanım yorumlarınızla davranışlarınıza masayı programı bozan tek kişi sizsiniz.Umarım kendinizi izlemiş biraz empati yapmışsınızdır..🤔
İmkeremminaj
İmkeremminaj 4 aylar önce
2 puan ne yaaa diskalifiye edildisin yada değiştirdin hafta boyunca verdiği puanları HAKSIZLIĞA SUSAN DİLSİZ ŞEYTANDIR 😡😡😡
Gül
Gül 4 aylar önce
Yarin.
İlknur Burak Sayili
İlknur Burak Sayili 3 aylar önce
Dağhan bey o kadar kibar bir yarışmacı ki hiç bir saygızlık etmedi bu yarışmadaki en kibar haksızlık yapmayan insanlardan birisi böyle insanları programda görmek çok güzel
gurbetçi
gurbetçi 4 aylar önce
Kadir bey babayla ilgili sorular sorarken farkettirmeden kendiyle ilgilide sormus aslında kıyamam allah'ım yüzünü hep güldürsün inşallah kadir bey herşeyin en guzelini hakediyorsunuz ama unutmayın ne olursa olsun affetmek erdemliktir
zdbiyo
zdbiyo 4 aylar önce
Daghan dogru soyledi resmen kendi puanilarini hesaplayarak veriyo ama neyseki diger yarışmacılar adeletli davrandi hakkettigi puani verdi heleki daghana bir vermesi kabul edilemez
Büşra Barut
Büşra Barut 4 aylar önce
Gülşen kendi dışında kimse birinci olmasın düşük alsın diye herkese bu puanı veriyor bilinçli 🙌🏻 Diskalifiye olmalı.
Seher Akkaya
Seher Akkaya 4 aylar önce
Ne kadar düşük verirse versin kendisi birinci olamaz 😁 o mümkün değil. Anca kendini rezil ediyo
Sedef Tekdemir
Sedef Tekdemir 4 aylar önce
Ya gerçekten şu gülseni diskalifiye edin nasıl bi kadın kıskanç resmen bu kadar belli etmesi çok değişik
Gülfem Kuran
Gülfem Kuran 4 aylar önce
Yarın bence Gülsen kesin Diskalifiye olur olması lazım
Tuana.
Tuana. 4 aylar önce
Gülsen hanım gerçekten herkesi size verdiği puanlara pişman ettiniz bu ne biçim bi terbiyesizlik
sedef ce
sedef ce 3 aylar önce
Gülsen hanıma tahammül edilecek gibi değil hepsi çok sabirliymis tek tek tebrik ediyorum.Bu şekilde hak yiyerek birinci olunmaz İnsallah bugün Kadir bey gerekeni yapar hakkaniyetli olur inşallah.
megan farrell
megan farrell 4 aylar önce
Daghan bey bosa nefesinizi tuketmeyin cahile laf atmak zordur insani yorar degmez
Nuray Akgul
Nuray Akgul 4 aylar önce
O Gülsen yarin diskafiliye olmazsa daha önce Diskafiliye ettiğiniz insanlara çok büyük Adaletsiz haksızlık yapmış olursunuz..yeterr bu ne terbiyesizlik görgüsüzlük..?
hasret hasret3460
hasret hasret3460 4 aylar önce
Kadir by şu kadını hala niye tutuyorsun kendi bisey yapamadi halde konusuyor kazanmak icin düşük veriyor ne kadar sinir bozucu bunun çalışdığı yerde nasil dayanıyorlar buna hayret .. GITMESINI ISTEYEN TEK BENMIYIM ACABA 😡
Serap atil
Serap atil 3 aylar önce
kalite heryerde kendini belli eder ..dağhan beyle gülsen gibi insanlarda özellikle...dağhan bey nezih ve adil insansiniz
Mavi Deniz
Mavi Deniz 4 aylar önce
Gülten hanımın Kastamonulu olduğunu karşılamasından direkt anladım kahve servisinde Kastamonu tepsisini görünce şok oldum. Bir Kastamonulu misafiri bu şekilde karşılar işte 👏🏻👏🏻👏🏻
Aynur Akyildiz
Aynur Akyildiz 4 aylar önce
Gülsen hanım sizde hiç utanmak, Allah korkusu, vicdan yokmu...
Elif Aktas
Elif Aktas 4 aylar önce
Sarma bicaklnai yenir ayilar
Seyda Dayi
Seyda Dayi 4 aylar önce
Bu ilk gun yarismacisinin icine ne giriyor anlamiyorum. Resmen cildirmis gibiler. Her zaman degil ama genelde boyleler
Serpil Türker
Serpil Türker 4 aylar önce
Bugünde 2 puan verdi bu kadın yarışma dışı kalmalı tam bir terbiyesiz ve adaletsiz resmen kendine oynuyor bakalım yarın ne puan vericek
Nevroz br
Nevroz br 4 aylar önce
Dağdan bey ne kadar kibar doğru bir insan herşey biter gider karakter konuşur parada neymis
yunus öner
yunus öner 4 aylar önce
Kadir, Gülten hanımın yaşadıklarını o kadar iyi anladığı belli ki ... :(
Hatice Yılmaz
Hatice Yılmaz 4 aylar önce
Damak tadima hitap etmedi diye bir sey yok bilerek düşük puan verdu gulsen kendi gunu gecince kendi masaya nardak bile koymadi baskalarina bahane veriyor
Serap Altunyh77yu.
Serap Altunyh77yu. 4 aylar önce
Kadir bu gulsen denilen sahsı gerçekten son gün diskalifiye et yarışmadaki adaletini birkez daha görmek istiyoruz hiç haketmiyor bu kadın bu yarışmayı
songül çil
songül çil 4 aylar önce
Tek taktir ettiyim adalet hanım çok hanım efendi ve adaletli puanlar verdi inşallah o kazanır
Melek Arısoy
Melek Arısoy 3 aylar önce
kadir bey çok güler yüzlü neşeli allah yolunu açık etsin. yarışmacıların ooo çatalla yemeği oraya buraya itiyorlar ya nimete büyük sayısızlık yapıyorlar onu bulamayan var biraz uyarın yarışmacıları lütfennnn
Gamer2012
Gamer2012 4 aylar önce
Dağhan çok harika bir insansın yolun hep açık olsun
Everything About Beauty
Everything About Beauty 3 aylar önce
Inshallah Daghan bey veya Adalet hanim kazanir en akillica, mantikli efendi konusan ve davrananlar👏🏻👏🏻
Serapjım
Serapjım 4 aylar önce
ilk yarışmalarda bi kızı diskalifiye etmiştiniz 2 puan verdiği için Gülseni niye atmadınız yarışmadan
Sennur Celen
Sennur Celen 4 aylar önce
Cok sinirleniyorum artik Kadir niye herkesin damak tadina yemek yapilmiyor demiyorsun önceden siparis alin bari
Eda Bi
Eda Bi 4 aylar önce
Kadir elesin şu kadını. Özellikle Dağhan ve Burcu genç olmalarına rağmen insallık dersi verdiler sana Gülsen hanım anladıysan tabi
Ferayy
Ferayy 4 aylar önce
Mutfak dolaplarına bayildim😊😊
Sevda Kara
Sevda Kara 3 aylar önce
Kadir vallahi çok komiksin konuşma tarzına bayılıyorum sen olmasan izlenmez bu program
Mehmet Güneş
Mehmet Güneş 4 aylar önce
Hiiiiiç 1. olmayı hak etmeyen Gülsen Hanım.😡😳
Hll A
Hll A 4 aylar önce
Bu kadar doğal alçak gönüllü bir sunucu olduğu için bravooo
Alida Mamedova
Alida Mamedova 4 aylar önce
Gülşeni diskalife edin Çok kudurmuşşşş⁉️🤬😡
Aii Rıdvan Yatağan
Aii Rıdvan Yatağan 4 aylar önce
Gülsen diskalifiye edilmeli rakip menü dedi yorum larda kadına 2 puan verd herkesin 4 puan verdi kendisi kazansın diye hiçbir şeyi beyen kedi kadir bu haksızlığa dur demeli
Aylaaa .46
Aylaaa .46 4 aylar önce
Dağhann çok naif ve kibar bir insan 👍🏻👍🏻
jessica Mestas
jessica Mestas 4 aylar önce
Gülten hanım annesıne babasına merhamet etmeyen , bakmayan. kedıye kopege hıc baknaz . Hayvan seven annesını babasını ve bütün ı sanları sever!!!!!!!
Ece Kucuk
Ece Kucuk 2 aylar önce
Gülşen’i her zaman görsem sıfatına insan değilsin derdim. Tek bildiği berbat şekerli tatlılar ve yemek deyince 2 yaşında ki çoçuğun bile yaptığı hamur işi 🤣🤣🤣🤣
Asya Çiftci
Asya Çiftci 4 aylar önce
Gülten ve dağhanın atışmaları çok hoşuma gidiyor 😍😍😍
Eldegül Korhanerdem
Eldegül Korhanerdem 4 aylar önce
Gülsen puan vermemek için resmen can çekişti
Seher Burada
Seher Burada 4 aylar önce
Benim anladığım kadarıyla erkekler bu yarışmalarda daha adil ve seviyeli, kadınların gözünü hırs ve kin bürümüş insan gördükçe hayret ediyor ve utanıyor.
MELİKE ÜLGER
MELİKE ÜLGER 4 aylar önce
Gülsen hanım inşallah 1. olmaz parayı hiç haketmiyor valla.
Feyza Nur
Feyza Nur 4 aylar önce
Ya Allah aşkına artık şu gülsen midir nedir diskalifiye edin. Efe efe hareketler bi tuhaf tavırlar. Kadir de eskiden anında müdahale ederdi şimdi tık yok. Inşallah yarın diskalifiye edilir yoksa olacak iş değil yani.!
Gülşen Gülşen
Gülşen Gülşen 4 aylar önce
gülsen hanim begenmemek icin her türlü bahaneyi inci gibi dizdi
boncuk mavi
boncuk mavi 4 aylar önce
Dağhan çok efendi ve edepli bütün edepsizliklere rağmen
Tugba Arslan
Tugba Arslan 4 aylar önce
söylemeden gecemicem zevkine bayıldım. banyo mutfak çok beğendim.zevkli kadınsın vesselam🤗👍👏yürüyen kuyumcu belki bileziklerini bozdurupta az evini dekor eder zevksizlik abidesi😀evin çok hoşuma gitti Allahim sağlık mutlulukla uzun ömür uzun yıllar yasamayi nasip etsin insallah🤲
ᦔꫀꪗꪜỉᦔ ꪖꪶꪶꫀ᭢
ᦔꫀꪗꪜỉᦔ ꪖꪶꪶꫀ᭢ 4 aylar önce
Bi çıkartmadı gitti görgüsüz o bilezikleri ya 😅 tuvalete de onlarla gidiyor diye düşünmeye başladım 🤣
Habibe Güneş
Habibe Güneş 4 aylar önce
Dağhan seni tebrik ediyorum kendimi çok güzel yetiştirmişinniz
Mehmet Güneş
Mehmet Güneş 4 aylar önce
Kadir amca Kadir amca. Ne var? Bezin var mı? Var var. Bang'ın var mı? Var var. Ellerin var mı? Var var. Ne duruyorsun. Temizlik yapsana, temizlik yapsana, vay vay temizlik yapsana. Kadir Beye Özel Şarkı.😊
Canan Yücel
Canan Yücel 4 aylar önce
Gülsen hanım 40takla attın beğenmemek için biz dahil kimse bunları yemiyo artık yarışma biter bu yaptıkların bitmez hayat boyunca karşına çıkar ve üzerler seni...
Füqen Türker
Füqen Türker 4 aylar önce
Geçen haftanın sayqisiz yarismacisi Kadriye diskalifiye olsun diye izleyenler yorumlarda belirttiler ve tencere setiyle uqurladiniz bu haftanın hicbirseyden anlamayan qereksiz ve fesat qülsen i de büyük ödülle mi uqurlamayi düşünüyorsunuz KADİR BEY??? Adaletinize Noldu?
Everything About Beauty
Everything About Beauty 3 aylar önce
2:00:24 Daghan bey bosuna nefesinizi tuketmeyin beyni kit olan birisi icin bence 😄
Gül Gül
Gül Gül 4 aylar önce
Mutfak dolaplari harika , çok beĝendim 👍👍 gule gule kullanin
Bilge Çakır
Bilge Çakır 4 aylar önce
Artık pes yaa, pess!! Gülsen bu yarışmada olmayı haketmiyor...
Bilge Çakır
Bilge Çakır 4 aylar önce
İnsan değilsin Gülsen, başka da bir şey demiyorum, önce Allah'ın sonra da Kadir'in adaleti tecelli etsin!!!
Evlilik Hakkında Her Şey 33. Bölüm (Final) Fragmanı
0:46
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 698 B
Bee Career & Tech Days 2. Gün
1:31:35
IEEE Çankaya Üniversitesi Öğrenci Kolu
görünümler 2 B
Ben Barış Yesari'yim - Mahkum 23. Bölüm
6:55
SİNEMAYA HAYVAN SOKMANIN YOLU DİLA KENT
8:26
Dila Kent
görünümler 1,8 Mn