HALKADA BULUŞALIM ANKARA !

  görünümler 757,151

Kafalar

Kafalar

2 aylar önce

Yeni Konseptimiz " Halkada Buluşalım" 2. Bölümü ile Ankara "Tam Bana Göre" Festivalinde!

Selamlar arkadaşlar, Kafalar kanalı üyeleri olarak her hafta sizlere bir birinden güzel içerikler çıkartmaya çalışıyoruz. Elimizden geldiğince sizleri mutlu etmek istiyor ve daha profesyonel işlere hep birlikte ulaşmak istiyoruz. Her hafta saat 18:00 'da yayınlamaya çalıştığımız bu içerikleri siz değerli takipçilerimizin beğenisine sunuyoruz. Sizlere ne olursa olsun teşekkür ederiz ve bu desteğin yükümlülüğünü bildiğimizi bilmenizi isteriz. Hatalarımız için lütfen bizi yorumlarda ''uygun'' bir dil ile uyarınız. İyi seyirler, like atmayı ve abone olmayı unutmayınız :)

Discord Kanalımıza Katılarak bizlerle fikirlerinizi paylaşabilirsiniz: discord.gg/V3PduMSNd6

Gün Geçirme Videolarımız : trshow.info?list...

Challenge Videolarımız : trshow.info?list...

Hesap Kimde Videolarımız: trshow.info?list...

Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
trshow.info/on/7Lu.html...


2.Kanalımıza Abone olmadıysanız olabilirsiniz: trshow.info/on/1VM.html...

Diğer videolarımızı izlemek için tıklayabilirsiniz :
trshow.info/on/7Lu.html...

Instagram Hesaplarımız:
Resmi Hesabımız: kafalarresmi
Atakan Özyurt : atakanozyurt
Fatih Yasin : fatihyasinim
Bilal Hancı : bilalhanci

Twitter Hesaplarımız:
fatihyasinim
bilalhanci
atakannozyurt

YORUMLAR: 3 906
Almira Özer
Almira Özer 2 aylar önce
10 lahmacunu götüren abimizin hak ettiği 200 tl olmamalıydı bence…
Yağmur
Yağmur Gün önce
@cafune o zaman net bir şekilde bunu söyleyebilirdiniz. Sırf sizin gibiler yüzünden kimse kimseye güvenmiyor. Ayrıca paranız olduğu halde gelip prim yaparak dilenmekte açgözlülük.
F S
F S 28 gün önce
Lahmacun tanesi nekadar ? + 200 tl migde doldu + 3 Gün yemek yememisdir Daha ne olsun karli cikdi her yönden:)
Dry Brain
Dry Brain Aylar önce
Bedavadan lahmacun yiyor bide pra mı vercek😂
ugur akkoc
ugur akkoc Aylar önce
@Takke adam
Olity
Olity Aylar önce
@Haydar Aydın Z. vermiştir belkide
The Pusat
The Pusat Aylar önce
şu kötü günlerde aslında çok güzel olmuş, herkes her şeyi unutmuş eğlenmiş tebrikler
Sinan Gültekin
Sinan Gültekin 2 aylar önce
şu kötü günlerde aslında çok güzel olmuş, herkes her şeyi unutmuş eğlenmiş tebrikler
Hatice Kılıç
Hatice Kılıç Aylar önce
Ya varya muhteşem bi konsept bu hem eğlenceli hem halkın da kazandığı bi konsept bayıldım
Oğuz Okkay
Oğuz Okkay 2 aylar önce
Her videonuzu severek izliyorum sizide seviyorum . Sizlik bir durum yok neticede yarışmayı kazanan o oldu ama bence video bitmeden o lahmacunu yiyen adama da çıkarıp en kötü 500-1000 lira vermeliydi video kapanmadan parayı direk alıp cebine koydu bence o adam ondan daha çok haketti…:
R•U•B•B•Y
R•U•B•B•Y 2 aylar önce
Bende ordaydım konsere diye geldik karşılaştık. Cidden sempatiniz videodakiyle aynıydı . Özelliklede vd dan sonra takipcilerinizle ilgilenip fotoğraf fln cekinmenizde çok hoştu teşekkürlerr
Yağmur
Yağmur Gün önce
@Ömer Keskin burda yorum yapacağınıza bence terbiye nedir araştırın.
Ömer Keskin
Ömer Keskin Aylar önce
@PLAY GAMER ay gtüm
dede
dede Aylar önce
@cafune kanka onu bunu bilmemde böyle abone dilenerek parayı zor kazanırsın
Bebe Gg
Bebe Gg 2 aylar önce
Ben alper rendeyi gordum keremle hic videodeki gibi degil diler somuruyorlardi belki o an öylelerdiler ama yuzume bile bakmadilar nerdeyse
Tahsin Kurt HD ꪜ
Tahsin Kurt HD ꪜ 2 aylar önce
*Lise ögrencisiyim TRshow den gelir kazanmak istiyorum aileme yük olmamak için bu kadar insan içinden 10 kişi bile gelse bana moral vermek için yeter, şimdiden sağolun hepinize teşekkür ederim Cansınız
Icon Music
Icon Music Aylar önce
Amasya Hiç Fark Edilmeyen Bir Şehir. Aslında Çok Güzel Ve Tarihi Bir Şehir Ve Küçük Bir Yer 1 Günde Amasya/Merkez'i Gezebileceğiniz Güzel Bir Yer. Lütfen Siz Fark Edin Gelin Kafalar.
Kiezsa Mobil
Kiezsa Mobil Aylar önce
Ayn keşke farketseler
Kerem Ertürk
Kerem Ertürk Aylar önce
Bence halkayı çok kalabalık olmayan insanların çok olmadığı bir yere kurup, gerçekten hikayenizi görüp gelenlerle oynamalısınız oyunu...
Soner BELEVİ
Soner BELEVİ Aylar önce
sayın kafalar başta belirteyim sizi çok seviyorum severek izliyorum bu videoyu biraz çekip video atmış olmak için çekmişsiniz gibi geldi siz çok çok çok daha iyi içerikler çıkarırsınız SAYGILAR...
Ahmet Arif Altun
Ahmet Arif Altun 2 aylar önce
millet bahçesinde herkesin dolaştığı yerde bir de kocaman halkada buluşalım bayraklarıyla yarışmanın hiç bir anlamı kalmamış
Ali Dinç
Ali Dinç 2 aylar önce
Tanıdık tanımadık insanların birbirleriyle iç içe olup bir etkinlik yapması gerçekten özlem duyduğumuz şeylerden birisidir. Maglum hayat şartları ekonomi derken herkez yaşadığını nefes aldığını unuttu. Yapmış olduğunuz bu tarz etkinlikten dolayı KAFALAR ekibine teşekkürler devamı gelmeli bence. 👍
rasy0nalist
rasy0nalist 2 aylar önce
@Ali Dinç rica ederim
Ali Dinç
Ali Dinç 2 aylar önce
@rasy0nalist dogrudur tam zaman bilmiyorum tahmini söyledim 1 hafta diye bilgilendirme için teşekkürler. 👍
rasy0nalist
rasy0nalist 2 aylar önce
@Ali Dinç 2 3 gün olmuştur festival salı günü başladı tgb festival Ankara
Ali Dinç
Ali Dinç 2 aylar önce
@Merve Nur video çekimi 1 hafta olmuştur. Yeni yayinliyorlar
Merve Nur
Merve Nur 2 aylar önce
Tarih ne zamandı
Kaan Çelik
Kaan Çelik Aylar önce
GÜÇLÜLER ANKARAGÜÇLÜLER 💛💙
Abdurrahman Kuluk
Abdurrahman Kuluk 2 aylar önce
Salı festivalin ilk gününde ordaydik ta istanbuldan gitmiştik akşamı geri döndük çarşamba günü kafalar orda şansa bak be 😂 (Bu arada festival çok güzel ve eğlenceliydi)
Edip Yıldız
Edip Yıldız 2 aylar önce
Götür beni gittiğin yere devamını istiyoruz
yiğit akyol
yiğit akyol Aylar önce
Kışkırtmaları çok özlüyoruz bee
Muhammed Albayrak
Muhammed Albayrak 2 aylar önce
Birbirini tanımayan insanların bir anda samimi olmaları çok güzel
ebrar06🦋
ebrar06🦋 Aylar önce
Ankara işte ..😃💕
Ercan
Ercan Aylar önce
Lahmacun yiyen ile başında ki gözlüklü arkadaş diğerleri de öyle hepsi Ak Parti sincan ilçe gençlik teşkilatından :)
Yusuf Şimşek
Yusuf Şimşek Aylar önce
her zaman emeğe saygı fakat eskisi gibi asla olmuyor kıyaslamak adına söylemiyorum fakat mami emen kanalının 1.8 milyon abonesi var 2 gün önce yükledikleri vidyo 1m geçti ve trendlerde sizin 7.5 abone 2 günde 500k izlenme çok seviliyorsunuz fakat haftada bir vidyo ve içerikler asla eskisi gibi mükemmel değil
abdullah
abdullah Aylar önce
İzmir'e gelin 3. büyük şehir sıralamasından gidin lütfen
Anilcan Karaca
Anilcan Karaca Aylar önce
Yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum 🤣
bold pilot
bold pilot 2 aylar önce
alihan 200 tl nedir ayıptır o adamın hakkı 1000 tl dir
Deniz Oztop
Deniz Oztop 2 aylar önce
Yarismanin birincisi zaten kolaydı ikincisinde ise baskalari yaristi adam bedavadan paraya kondu yani haksiz bir para aldi hakeden deil haketmeyen kazandi bide cok kisa surdu video ben uzun bir seruven beklerdim 2 tane basit bir yaeidmayla gecti en azindan 3 uncu etap olabilirdi bence konsept guzel ama daha da guzellestirilebilir daha iyi fikirlerle
Miradrialessa
Miradrialessa Aylar önce
@THE WAST Zara
THE WAST
THE WAST Aylar önce
Atakan abinin üstündeki giydiğini bilen varmı?? Çok beğendim
Ahmet Emre Ayaz
Ahmet Emre Ayaz Aylar önce
Kardeşim konseptin amacı kendi yetenek becerileriyle değil başkaları,başkalarına bişe yaptırmak konsept bu zaten .
Hulk
Hulk Aylar önce
Hesat olmayın Yarışmayı yapan memmun yarışan memnun herkes memnun gereksiz şeylere kafa yormayın
Samet öz · 10 sene önce
Samet öz · 10 sene önce 2 aylar önce
Bosver kazanan kazandı kafanı yorma
Can Asilsoy
Can Asilsoy Aylar önce
Harika bir konsept eğlenerek izliyoruz.
yusufcan marley
yusufcan marley Aylar önce
Adana’ya gel be gardascıgım güzel memleketime birde ağırlayalım seni en krallar hibi
Macun-Bs
Macun-Bs Aylar önce
3. Bölüm Mersin'de olmalı ve bizede haber verin Mersin sahili çok güzeldir yada başkanı bir yer heryer guzel mersinde
Meditasyon
Meditasyon Aylar önce
BU YARIŞMAYI MARDİNE BEKLİYORUZZZZZZZZZ ♥
Dümbüllü
Dümbüllü Aylar önce
Yeni ülkeler yeni insanlar yeni kültürler görmek istiyoruz.
İsmail Kurtman
İsmail Kurtman Aylar önce
Abi Bursa’da istiyoruz lütfen geleceğiniz tarihi yayınlayın gelmek istiyorum sizi görmeye lütfen lütfen 🙏
SEZOO
SEZOO Aylar önce
Kafalar ekibi olarak çok iyisiniz böyle tarz bir videoda çanakkale de görmek istiyoruz
Talat Erdoğan
Talat Erdoğan Aylar önce
Birdahakine Antalya gelin kafalar kapalı yolda çok güzel bir çekim olur
Kenan Mustafa KIRBAŞ
Kenan Mustafa KIRBAŞ 2 aylar önce
Vine zamanından beri takipçinizim. Story de görünce nasıl sevindim. Hemen hazırlandım koşa koşa geldim hatta millet bahçesine. Geldiğim de video başlamıştı katılamadığım için mahvoldum ama sizin güzel yüzünüzü görünce kendime geldim :(
Zwolex
Zwolex 2 aylar önce
Üzüldüm knkm
Yusuf Ayna
Yusuf Ayna Aylar önce
Abi keşke bide Erzurum a gelseniz çok güzel olur abi 🌹🌹❤️❤️🌹🌹❤️
Abdulvehap Uzunkaya
Abdulvehap Uzunkaya Aylar önce
TRABZONDA OLSUN 3.BÖLÜM🙃(LÜTFEN)
Hilal UÇAR
Hilal UÇAR 2 aylar önce
Bu halkada bulusma isini down sendromlu genclerle birlikte yapsaniz super motivasyon olabilir :)
Maryjane
Maryjane Aylar önce
Daha çok Ankara'da olun lütfen... Ve keşke daha uzun olsaymış video
Muharrem Ortatepe
Muharrem Ortatepe 2 aylar önce
Kazanan kişinin kişisel bir yetenek sergilemeden yarışları tamamlaması olmamış sanki biraz. Yinede yaptıkları bu yeni içeriği gayet başarılı buldum 👍🏽
OreO 07
OreO 07 2 aylar önce
Aynen bence 1 oyun daha olmalıydı
Taha Yilmaz
Taha Yilmaz 2 aylar önce
@shrike haklı ama
shrike
shrike 2 aylar önce
Sen beğenmesen ne yaparlardı
SAFA ÇELİK
SAFA ÇELİK Aylar önce
Abi farkında mısınız 2021 in başında konseptleri değiştiricez artık daha güzel olucak dediğinizden beri videolar kötüleşti izlemeleriniz düştü cidden analiz yapın etkileşiminiz çok azaldı. En sevdiğim kanalın düşmesi beni üzüyor. İyi günler
ayça naz
ayça naz Aylar önce
Varya bir gün atakan la tanışmak en büyük hayalim inşallah bir gün gerçek olur😘😘
Zekeriya Amiroğlu
Zekeriya Amiroğlu 2 aylar önce
Abi bence il bittikten sonra ilçedede yapın.SEVİLİYORSUNUZ
Mehmetcan Gümüş
Mehmetcan Gümüş Aylar önce
İstanbulda tekrardan olması dileğiyle :))
Nazan Akyol
Nazan Akyol 2 aylar önce
Merhaba oğlumla çok sıkı takipçinizim. Mümkünse götür beni gittiğin yere çekermisiniz. Şehirleri tanıtmanızı ,kültürel değerlerimizi eğlenerek öğrenmeyi seviyoruz. Özellikle Atakan'ın her gittiği şehre mensup bir vatandaş gibi davranması çok eğlenceli Allah birliğinizi bozmasın.
E P
E P 2 aylar önce
3. Bölümü mutlaka Mersin de olmalı
Zehraa
Zehraa Aylar önce
Yaa ne kadar samimiydi yarismacilarr Gönül dağı dediği yerde çok güldüm 😅
Sümeyra Kahraman
Sümeyra Kahraman Aylar önce
Gelmez mi bi anneler ve gelinleri videosu 😂
Demir
Demir Aylar önce
Abi bence şöyle yapın izmir adana Antalya devamını çektikten sonra düşünürsünüz
Yusuf Çakı
Yusuf Çakı 2 aylar önce
Abi bölümleri biraz uzatın çok çabuk bitiyor. Hani kimse bir şey yapmadan bitti neredeyse. Birkaç bölüm daha ekleyin. 1.2. ve 3.kazanan olsun sonra onların arasında da bir yarışma yapın. Böyle daha zevkli olur
Osman Aru
Osman Aru Aylar önce
Abi Kırıkkaleye’de Bekliyorum İnşallah Gelirsiniz Sizlerle Tanışmayı Fotoğraf Çekinmeyi Çok İsterim ♥️🤝
iSwankyWinner
iSwankyWinner Aylar önce
abi istanbul millet bahçesinde yapın
Emir Can
Emir Can Aylar önce
Oyunlar çok kısa oluyor birsz daha uzatıp biraz daha fazla oyun yaparsanız daha iyi olur
Şemunel Güler
Şemunel Güler 2 aylar önce
Parayı vermeyince adamın sıfatül eşgal 😂
Leo Hyba
Leo Hyba 2 aylar önce
Kafaların Adanaya hiç gelmediğini duyduk. Güzel sıcak Adanamiza bekliyoruz Kafalar. 👍🏻
Melike Bilgin
Melike Bilgin Aylar önce
Cimri o yemese kazanamayacaktin ben olsam 200 u kabul etmezdim başta klasik Ankara krosu işte
Nisa Şahin
Nisa Şahin Aylar önce
Trabzona gelin 💙❤️
Kübra Öngüç
Kübra Öngüç Aylar önce
200 TL'yi bı verseydin Alihan gözümüzle bi gorseydik 😀
Alper eren Tufek
Alper eren Tufek 2 aylar önce
kuşadasına gelin lütfen ya cidden burada efso olur ama yorumu görmiceginiz belki ama bi umuttur sizi görmek 😂
Semanur Al
Semanur Al 2 aylar önce
İmkanınız boyunca her şehirde yapın ki herkesin gönlü olsun bence.❤
BisikletKolik
BisikletKolik Aylar önce
Abi gençleri alsanız daha güzel olur yani 30 yaşından üstünü almayın zevki olmuyor
Rümeysa Sarıaslan
Rümeysa Sarıaslan Aylar önce
bence onlarda renk katmış eğlenceliler
Tans Kuasar
Tans Kuasar 2 aylar önce
*Tuna Tavus'la bir gün geçirip yemek yeme üzerine video çekin*
Umut Kimsesiz
Umut Kimsesiz 2 aylar önce
ABİ ŞİMDİDE İZMİR'E BEKLERİZ.
Emre İnci
Emre İnci Aylar önce
HELAL OLSUN SİZE
FİRDEVS AYAZ
FİRDEVS AYAZ 2 aylar önce
Çok iyi bi ekip gerçekten helal olsun bidahaki yarışı dört gözle kocaeli darıcada bekliyoruz
Bravoo Codm
Bravoo Codm 2 aylar önce
Zuhal abla favorim , inşAllah o kazanmıştır :D
Ömer Hacı Bekiroğlu
Ömer Hacı Bekiroğlu Aylar önce
Çok güzel olmuş ellerine sağlık kaflar
Burak Krkmzz
Burak Krkmzz Aylar önce
2000-2000 paylaştırılmalıydı adam hiçbişe yapmadan kazandı
Reyhan Mühürdaroğlu
Reyhan Mühürdaroğlu Aylar önce
Erzincan'a da geliiin ❤️
Karışık Sever
Karışık Sever 2 aylar önce
Yarışma başladığı vakit video neredeyse bitmişti.🙂👋
Beyza Ertürk
Beyza Ertürk Aylar önce
Bence konsept çok güzel süresi uzatılıp başkaları değil bizzat kendileri yarışması gerekir video kısa olduğu için oldu bittiye gelmiş ve de farklı farklı aşamalar koymanızı da öneririm
Engin
Engin Aylar önce
Hocam ben gelemiyorum oralara ama siz BALIKESİR/ Edremit’e gelirseniz çok mutlu olurum 😂
Esra Büyük
Esra Büyük Aylar önce
Buyuk odulun 4 bin tl olmasi hesap kimdelerin yalan olmasi beni dusuncelendiriyor
Zavra
Zavra 2 aylar önce
Bu seride çok emek var belli umarım değeri bilinir. Yine TRshow Türkiye de bir ilk. Helal olsun
Rafa Bagirbeyova
Rafa Bagirbeyova Aylar önce
Yaa hayir dersen olersin oynasaniz keshkee cok komik yaa valla tum enerjimi yukseltiyorsunuz 😂❤️❤️❤️
End\slayer
End\slayer Aylar önce
Hesab kimde çekin özledik:(
ezgi
ezgi 2 aylar önce
Toplulukta çekeceğiniz videoyu anket yapın oylayaaalım lütfen artıkkkkkk 😔😔
Elvin Adopt Me
Elvin Adopt Me 24 gün önce
Laan 1 ay önce bizde okulla Ankara’ya gittik sizi keşke gördeydimmmm😩
Yakub Alsaç
Yakub Alsaç 2 aylar önce
Eskişehir e de bekleriz. Eskişehir'de Espark önünde, Kanatlı önünde,Hamamyolunda, Porsuk çayında (Adalarda),Millet bahçesinde... konseptinizi yapmaya tam müsait. Küçük bir eleştiride bulunacağım. Çok kısa tutuyorsunuz bu konseptteki videonuzu. Diğeri de kısaydı. Biraz daha uzun olmalı bence
Mehmet Karataş
Mehmet Karataş 2 aylar önce
Espark kanatli gibi yerlerde olursa izdiham çıkar
Marshmallow
Marshmallow 2 aylar önce
Esparkta olsun knk efsanee yer zaten
Vahab krbb
Vahab krbb 2 aylar önce
Aga be ordan Sivasa gelseler keşke:(
SHP | FURKAN
SHP | FURKAN Aylar önce
Abi trabzon da çeke bilirsiniz guzle olur ;)
Luis Chesto
Luis Chesto Aylar önce
Abi kendi memleketlerinizde cekin !!! Mesela kastamonu dan baslayin !!!
Ozge Saglam
Ozge Saglam 2 aylar önce
Trabzon a da gelin yapın ama az havalar ısınsın , valla donuyoruz yağmur çamur... 😀😀😀 Parola da bellli : mekanın sahibi geri geldi
Hilal Dindar
Hilal Dindar 2 aylar önce
Ağbi uzun zamandır takip ediyorum çok eğlenceli bir kanalsınız çok eğlenerek izliyorum sizi çok emek veriyorsunuž😊😊😊😊
cemal
cemal Aylar önce
Abi çok kısa yapıyorsunuz 5 etap fln yapın hemen bitmesin
mustafa köse
mustafa köse Aylar önce
Adanaa ya gelinde ortam olsun 😉
Jade Torhell
Jade Torhell Aylar önce
Yılbaşında eşlerinizle birlikte götür beni gittiğin yere gelsin
Tamam
Tamam Aylar önce
Memleketlerinize gidin orda yapın bu seriyi
Celâl Yazıcı
Celâl Yazıcı 2 aylar önce
İzlediğim en güzel videolardandı. İnsanları bir arada toplamanız eğlendirmeniz Ödül vermeniz İzleyicilere bu görüntüleri sunmanız ve samimiyetiniz için en önemlisi de beni eğlendirdiğiniz için teşekkür ederim Seviliyorsunuz
Celal Turan
Celal Turan Aylar önce
Manisa/Şehzadeler bekleniyorsunuz krallar. :)
Murat Perçin
Murat Perçin Aylar önce
Fark ettiğim bir nokta var eskisi kadar çok izlenilmiyor videolar bu konu için düşünülüp çaresine bakılmalı
Fahri Bozdoğan
Fahri Bozdoğan 2 aylar önce
Abi Kayseri ye gelin burada para için tabağı bile yerler
Ömerfarukppy
Ömerfarukppy 2 aylar önce
lahmacun yeme etabında keşke bende olsaydım rekorum 6 saniye lahmacun herkezi geçerdim
Yagmuryalm
Yagmuryalm 2 aylar önce
En güzel konseptlerden birisi harikasınız 🤩
Furkan Serkuş
Furkan Serkuş 2 aylar önce
İşte gerçek TÜRK budur 08:13 😂😂
ensar yangaz
ensar yangaz Aylar önce
ABİ NOLURSUN DÜZCEDE YAPARMISIN ama perşembe günü olsun nolursun abiiiii
Sibel Dal
Sibel Dal Aylar önce
KASTAMONU ‘ya bekliyoruz Fatih Yasin memleketini unutma lütfen 😃
Ahmet Sağlam
Ahmet Sağlam Aylar önce
alanya müthiş olur abi hem güzel yerleride var
Saniyee
Saniyee Aylar önce
Yarışmacılar çok komik ya özellikle mi buldunuz hahahah Yaradana da sığınıp ya hak deyip çekiyoruz bu arada bende Ankarada yaşıyorum paylaşımı akşam gördüm çalıştığım için çok üzüldüm birdahaki sefere olursa artık
Huseyin Kemer
Huseyin Kemer Aylar önce
Bir sonra ki video aksaray olsun tarihi bir şehir çok tanınmasa da sizler sayesinde taninabilir
Atakan Akduman
Atakan Akduman Aylar önce
Trabzon da yapın reis 👍
Rana Gümüş
Rana Gümüş Aylar önce
İzmir e gelin lütfen yaaaaa
Emir Fırat
Emir Fırat Aylar önce
Kışkırtmalara geri dönün.
Zarife Nur ŞEN
Zarife Nur ŞEN 2 aylar önce
Konyaya da gelin lütfen
KİNG TRADERS
KİNG TRADERS 2 aylar önce
TAM KAFAMA GÖRE İYİKİ VARSINIZ...
ANLAT BAKALIM OYNADIK ! @Baturay Anar  @Mert Eren
28:52
Cihan Albayrak
görünümler 185 B
Futbolcuların Takma İsimleri ve Sebepleri
26:17
Hastalık Bu Futbol
görünümler 138 B
ELİNİ SON ÇEKEN KAZANIR! w/ MARTI!
22:14
Kafalar
görünümler 1 Mn
GÖTÜR BENİ GİTTİĞİN YERE ! / MARDİN
1:00:41
Konuşanlar 50. Bölüm Shot
8:59
Konuşanlar
görünümler 738 B