Hesap Kitleme Kapışması - Geç Gelen Hesabı Öder!

  görünümler 450,034

OHA diyorum!

OHA diyorum!

Aylar önce

Selam,
Bu videoda ekibimiz sabah ofise gelirken bir iddiaya girdiler ve iddiaya göre ofise son gelen kahvaltıyı ısmarlayacaktı. Bakalım ofise son gelen ve arkadaşlarına kahvaltı ısmarlayan kim olmuş?

Instagram ► ohadiyorum....
TikTok ► vm.tiktok.com/ZSohdbUV/

Videolarda kullandığımız müzikler için; www.epidemicsound.com/referra...

Bu kanalımızda da çok eğlenceli videolar var:
► Yapyap: trshow.info

YORUMLAR: 127
Merve Sarıyılmaz
Merve Sarıyılmaz Aylar önce
Bu formata bayıldım
ASEL AYVAZOGLU
ASEL AYVAZOGLU Aylar önce
Başkanın açılışı aynı ben🤣😊🤪
Harun Aliyev
Harun Aliyev Aylar önce
ekipteki her kesin yaşı kaç kamera arkasi dahil
Ğğğğ
Ğğğğ Aylar önce
Vayy başkan devin ne kadar büyümüş Maşalah🧿🧿🧿
egedja
egedja Aylar önce
Gece yemeği olsun yeni konsept
YGOrica
YGOrica Aylar önce
Amsterdam güzel degil onun icin 100bin like gelmiyor… tokyo ya gidin bak nasil geliyor likelar 🤣
AD
AD Aylar önce
Emeyzing 💜
fig hter
fig hter Aylar önce
şeyma ben de sabahları sirkeli su içerim ama dişlere zararı olduğunu öğrendim pipetle içiyorum artık yazık olmasın güzel dişlerine
Cansel Akçay
Cansel Akçay Aylar önce
Kurayla şehir belirleyin oraya gidip hesap kimde yapın bence eğlenceli olur 😁😁
Arda Çelik
Arda Çelik Aylar önce
Başkannn Allah bağışlasın ♥️
Gulchin
Gulchin Aylar önce
Güzel bir bölüm❤️🧿🌺
Fatime Qasimova
Fatime Qasimova Aylar önce
Siz hepbyiyin yaaaaaaa💕💕💕💕💕💕💕
Fatime Qasimova
Fatime Qasimova Aylar önce
Harikasinizzzzzz
Fatime Qasimova
Fatime Qasimova Aylar önce
Guzel devami gelsinnnnnnn
Emre17EmreNe7
Emre17EmreNe7 Aylar önce
24:25 28ığ dediler 😂😂😂
Ada
Ada Aylar önce
1 saat önce mükemmel bir ekip muhteşemsiniz ya❤❤❤❤
Emre17EmreNe7
Emre17EmreNe7 Aylar önce
böyle vlog tarzı içerikler gelsin
Emre17EmreNe7
Emre17EmreNe7 Aylar önce
böyle evde videolar güzel
Emre17EmreNe7
Emre17EmreNe7 Aylar önce
bu tarz içeriklerin devamı gelsin
İrem Akdur
İrem Akdur Aylar önce
Sizi çok seviyorum yaa motivasyon kaynagimsiniz
Erhan on cloud
Erhan on cloud Aylar önce
Yemek sepetinin gelirleri ile kanal ayakta kaliyor resmen
Yusuf Kenan BAYRAK
Yusuf Kenan BAYRAK Aylar önce
Amsterdama giderseniz beni de götürün ya gsgssgs
AHMET OZEN
AHMET OZEN Aylar önce
kemal formdasin spor iyi gelmis
Batuhan Ağca
Batuhan Ağca Aylar önce
şöyle bi yerde çalışmayıı çok isterdim ya
Esra Kocaoğlu
Esra Kocaoğlu Aylar önce
Başkanın kızı kocaman ya ne kadar tatlı 🥺
Kubra Qeribqizi
Kubra Qeribqizi Aylar önce
Devami gelsin.
ENJOY
ENJOY Aylar önce
4:44 çoook şirin ❤️
HaYaLeT
HaYaLeT Aylar önce
Koskoca video da ekmek sıkıntısı sjsjsjs buran uzatacaktım ekmeği 😂
Berfin Turan
Berfin Turan Aylar önce
Yazılar çok iyi yaaa 😂
Trox pm
Trox pm Aylar önce
Aynı konsepti yaparsanız Kemal ofisten ayrılmaz dd.
Zeynep Keles
Zeynep Keles Aylar önce
kemal'in telefonda bir kadınla konuşurken kibarlığı, her zaman kuryelere vs. teşekkür etmesi çok güzel😍
MaDMaN70906
MaDMaN70906 Aylar önce
26:30 Melih gene Şeyma'nın sırası geldiğinde baltalamış :D Aşırı iyi ya.
Mesut Güngör
Mesut Güngör Aylar önce
Şu videolara like atalım hakediyorlar lütfen !!
okyanus
okyanus Aylar önce
Keyf mukbang yapmalı sabaha kadar izlerim💜😍
Orkun Tokat
Orkun Tokat Aylar önce
Devamı gelsin
safsltnele
safsltnele Aylar önce
100bin like icinnnnn
akıncıgamer tv
akıncıgamer tv Aylar önce
trol mutfak gelsin artık özledik seriyi trol mutfak serisini özleyenler +1lesin
Ersel Çelebi
Ersel Çelebi Aylar önce
Bazlama değil schiacciata he derseniz 100 tl eder mi bilemiyorum ancak iyi ekmek ve iyi şarküteri bulmak gerçekten çok zor.
RapsyyanKiLS
RapsyyanKiLS Aylar önce
1111111111111111
Berfin Alaca
Berfin Alaca Aylar önce
Devin çok tatlıı
Aysu Ehmedova
Aysu Ehmedova Aylar önce
Şeymanin ağlayarak simit varmıı demesi shsksjsj
Aynur Mammedalieva
Aynur Mammedalieva Aylar önce
_Kemali Arzu kizim okuyarak karšilamak ah Melih😆😆😆😆kópeginin tatliligina bak hele.Tešekkur ederim Azerbaycan šarkisini okudugunuz icin._
Ali emre Özturk
Ali emre Özturk Aylar önce
saaala kemal
Hayalet _Ş
Hayalet _Ş Aylar önce
30:45 Şeyma neden ekibin annesi gibi davranıyor herkes ondan yemek alıyor keyif bile bide en son o yiyor 🤣 Şeyma Mom 😇
✨Ceylin Çelik✨
✨Ceylin Çelik✨ Aylar önce
Bence bunun öğlen yemeği versiyonuda gelsin
Selda Oluç
Selda Oluç Aylar önce
Beni fark et
marmelat
marmelat Aylar önce
Kemalcim bana ismarlayabilirsin yemek olsun yeter
Cansu Güngör
Cansu Güngör Aylar önce
Oysaki ilk kemal varacak gibiydi niye öyle oldu ya 😂😂😂
Mehbube İ-li
Mehbube İ-li Aylar önce
Devin😍😍😍😍 4:43
Esra Tuncel
Esra Tuncel Aylar önce
Devin çok tatlıııı.
Ali Ozan Guven
Ali Ozan Guven Aylar önce
21:50 eski melih olsa o kruvasanı tek hamlede yutardı.sen de yaşlandın be, nerede o ağzına 100 tane çubuk kraker sokan melih
tetro55ela
tetro55ela Aylar önce
😍😍😍🥰🥰😍😍😍
Semanur Gülsoy
Semanur Gülsoy Aylar önce
25:40 niye kaba kuvvet uyguluyosunuz djnsnskdkdndndnd
maybe
maybe Aylar önce
06:37 Kemal telefon teklifini kabul etmişş
Emre Can İnce
Emre Can İnce Aylar önce
Başkan kopardı beni.
robloxwlover w
robloxwlover w Aylar önce
yine efsane ekip efsane eğlence efsane video,bayılıyoruz size
Ender Salcı
Ender Salcı Aylar önce
Geç gelene para ...•́ ‿ ,•̀
Adolf Eichmann
Adolf Eichmann Aylar önce
şeymanın şaka yaptığı zaman durdurup ağzımızı yüzümüzü yamulatarak güldüğümüzü zannetmesi ve bunu tekrarlaması... yapma bacım vallaha gülmüyoruz :Dd
T H S B O Z O TR
T H S B O Z O TR Aylar önce
Melih bey mutlaka cevap verir 😆😆 digerleri vermesede 😆
Merve Baltacı
Merve Baltacı Aylar önce
Yazık kemalime😢
Eymen Sarıkavak
Eymen Sarıkavak Aylar önce
Artık ne kadar geç kalıyorlarsa böyle bir video çekmiş ler tebrikler mad lama
f'ck🖤
f'ck🖤 Aylar önce
❤🇦🇿❤🇦🇿❤❤❤❤🇹🇷❤🇹🇷❤
Qacay Eliyev
Qacay Eliyev Aylar önce
3:25 başkan galiba arabayı satmış
Angel-Music
Angel-Music Aylar önce
Seviliyorsunuz ne olur kalp koysanız
Keziban Kurt
Keziban Kurt Aylar önce
What
Feride Mercan
Feride Mercan Aylar önce
ORMANDA 1 GÜN KEMALE YAPMIŞTİNİZ DİĞERLERİNE DE YAPALIM
Keziban Kurt
Keziban Kurt Aylar önce
Slam
Kemal boz
Kemal boz Aylar önce
Ooo günde 1 videolara geri dönüyoruz
Adem Şahin
Adem Şahin Aylar önce
Cips yeme kapışması gelsin diyenler +1
Özkan Bodur
Özkan Bodur Aylar önce
Kendi düşen ağlamaz kemalcim kendin kaşındın spordu falan
BERAT YILDIRIM
BERAT YILDIRIM Aylar önce
Her Zaman ki gibi Yine Mükemmel Bir Video :D
Yağmur Gümüş
Yağmur Gümüş Aylar önce
Vidioyu gördüğümde söyledim şarkı -oha diyorum diyo diyoruummmmm 🙈😻
Melis Uslu
Melis Uslu Aylar önce
Emre ve utkuyu kamera önünde görmek isteriz ve utkunun yazılarını görmek istiyoruz o bizim iç sesimiz 😅
LDR ᵒᵖJwas 舎
LDR ᵒᵖJwas 舎 Aylar önce
TRshow ta video bakarken gelen o bildirim hissi muazzam cansınız mad lama ❤️
Melis Uslu
Melis Uslu Aylar önce
Ruhu bozulmayan tek ekip
Melis Uslu
Melis Uslu Aylar önce
Ya bu ekibi çok seviyorum ya💜💜💜
MUSTAFA DAR
MUSTAFA DAR Aylar önce
0:16 başkan adamsın yaaa 😂👍👏 3:11
Ömer Çiftçi
Ömer Çiftçi Aylar önce
Video atılalı 4 dakika olmuş 9 dislike neden acaba neyi izlediniz
Sena Özdemir
Sena Özdemir Aylar önce
Şeyma'nın cildinin güzelliği????????????????? ACİL TRICK ŞEYMA
Melis Uslu
Melis Uslu Aylar önce
Offf hazır mısınız müthiş bir videoya👌eminim mükemmel bir video
Ali Rauf Yıldız
Ali Rauf Yıldız Aylar önce
31.yorum Sj
Sipan Encü
Sipan Encü Aylar önce
41 benim hahahahahha
Serkan Yener
Serkan Yener Aylar önce
Herkezde araba var Kemal yayan geldi
Boş işler
Boş işler Aylar önce
Mükemmel
Yasin Ciplak
Yasin Ciplak Aylar önce
Melih abi başka anahtarı nasıl ala bilirsin ya 😂😂🙈
Büşra Öz
Büşra Öz Aylar önce
Önceki videonuzu izlerken yeni video bildirimi geldi çok hoş oldu 😊
Musab Allı
Musab Allı Aylar önce
İlk
Burak
Burak Aylar önce
Tuna tavusa karşı 4 ünüz yarışın
özgür Akkanat
özgür Akkanat Aylar önce
Bildirim gelmio
Ömer Can Holat
Ömer Can Holat Aylar önce
Koca yürekli madlama görüntüleme yok diyor ama 64 beğeni var bu TRshow nasıl birşey ya
İbrahim Enes K.
İbrahim Enes K. Aylar önce
❤️❤️❤️
ARSLAN~onur⚡
ARSLAN~onur⚡ Aylar önce
Çok güzel olmuş
E K
E K Aylar önce
Ay sizi sizin ekibinizini çok seviyorum ne olur bı❤️ koyun
Sami
Sami Aylar önce
Troll mutfak, yasak kelime tarzı eski videolar gelsin
Alptürk Kansaran
Alptürk Kansaran Aylar önce
İlk yazınca noluyor be arkadaşlar? 😄
gelmemeyegidenadam
gelmemeyegidenadam Aylar önce
Güzel içerik güzel video
SUDENAZ Karakurt
SUDENAZ Karakurt Aylar önce
...
Mehmet Boztepe
Mehmet Boztepe Aylar önce
Abi nolur beğwn
Nisa Doğan
Nisa Doğan Aylar önce
Kesin çok güzeldir şimdiden ellerinize sağlık
Qenire Nuriyeva
Qenire Nuriyeva Aylar önce
İlk
Tüm Gün Her Şeye “Evet” Dedik!
39:42
OHA diyorum!
görünümler 452 B
Sempatuco | Sinirli fatih
0:31
Shortçu Bey
görünümler 3 B
ÇOCUK KİME BENZİYO CHALLENGE! #shorts
0:48
Şahangiller
görünümler 2,6 Mn
Ligde 13. Hafta Liderlik Yarışı (Derbi Özel)
1:26
Tahsin Hasoğlu
görünümler 466 B
MAMİ - SİNAN - AHMET | ÇILGIN YOLCULUK
9:18
Ahmet Mazı
görünümler 116 B
4 KİŞİ BİR KARAVANDA YAŞAMAK!
35:59
OHA diyorum!
görünümler 419 B
MELİH'E EN SEVDİĞİ KAHVALTIYI KİM HAZIRLAYACAK?
26:24
EN DÜŞÜK PUANLI RESTORANLARI DENEDİK!
29:33
OHA diyorum!
görünümler 693 B
Fiyatını Bilirsen Yersin - Eğlenceli Kapışma
31:00
AKLINA İLK GELEN YEMEĞİ YE!
26:35
OHA diyorum!
görünümler 571 B
ÇOCUK KİME BENZİYO CHALLENGE! #shorts
0:48
Şahangiller
görünümler 2,6 Mn
Ligde 13. Hafta Liderlik Yarışı (Derbi Özel)
1:26
Tahsin Hasoğlu
görünümler 466 B
MAMİ - SİNAN - AHMET | ÇILGIN YOLCULUK
9:18
Ahmet Mazı
görünümler 116 B
VALES VE CAKAL ANNA DENİZ HAKKINDA KONUŞUYOR - FULL
10:08
BU TİKTOK VİDEOLARINA BAYILIYORUM !?
8:28
Görkem Karaaslan
görünümler 229 B
Teşkilat 23. Bölüm
2:22:35
Teşkilat Dizisi
görünümler 3 Mn
Kıbrıs Zafere Doğru 16. Bölüm
2:37:27
Bir Zamanlar Kıbrıs
görünümler 167 B