Ferah Zeydan - Aşk Performansı - X Factor Star Işığı

  görünümler 22,755,084

Xfactor Türkiye

Xfactor Türkiye

8 yıl önce

Ferah, sesi ile izleyenleri ve jüriyi büyüledi.
X Factor Star Işığı, her Pazartesi Kanal D ekranlarında sizlerle.
Resmi İnternet Sitesi: xfactor.kanald.com.tr
Facebook: xfactortr
Twitter: xfactortr

YORUMLAR: 9 440
@yakub6795
@yakub6795 Yıl önce
Küstahça küçük düşürmek için kilosunu soran jüriye sesiyle tokat vuran güzel kalpli zeydan🦋
@plumadelaluna5293
@plumadelaluna5293 Yıl önce
Kaç yıl geçti hâlâ hak ettiği yerde değil be, üzüyo
@burcudemirci7062
@burcudemirci7062 Yıl önce
09:58
@ilknurerdogdu1674
@ilknurerdogdu1674
8 yıl geçmiş üstünden vay be, hala ne zaman dinlesem tüylerim diken diken oluyor...
@humayshovhedova9978
@humayshovhedova9978 2 yıl önce
"Kilonuz kaç,baban nerde" hiç iyi olmadı....
@zeydesenizyeter5641
@zeydesenizyeter5641 Yıl önce
Yıllar sonra izleyip duygusallanıp ağlayan tek ben olamam dimi
@lemo5007
@lemo5007 6 yıl önce
bu ülkedeki bazı insanlardan daha fazla değeri hakediyo bu kız
@olorafresa7796
@olorafresa7796 Yıl önce
Bir insan kilolu olabilir, bir insan sivilceli olabilir bunlar geçici şeyler ama sizin karaktersizliğinizin geçeceğini pek sanmıyorum.
@se7enthsense
@se7enthsense 2 yıl önce
Şu kızı biri bulsa da tekrar bir şans verseler. Böyle güzel bir ses çok daha fazla kişi tarafından duyulmayı hak ediyor.
@onurdiyebiri5008
@onurdiyebiri5008 Yıl önce
Saçma sapan sorular dışında herşey mükemmeldi..teşekkürler ferah ❤️
@zeyn5797
@zeyn5797 Yıl önce
Emre Aydın'ın o güzel, tebrik eden bakışlarını asla unutmam. Mükemmel cidden..
@pd1890
@pd1890 Yıl önce
kizin yuzu o kadar guzel ki sesine zaten diyecek yok tek kelime ile muhteşem 👏
@ibrahimacses2169
@ibrahimacses2169 3 yıl önce
Bir mankene sesin güzel mi diye soruyorlar mı? Hayır. Peki bi şarkıcıya neden kaç kilosun diye soruyorlar? O vücudunu göstermeye gelmemiş ki. O sesini göstermeye gelmiş.
@muguetdelmastro4576
@muguetdelmastro4576 Yıl önce
Kimseyi üzmeyin, ağlatmayın ya! Özele bu kadar girip ağlatıyorlar ve sizin yerinize o melek kalpli “özür dilerim” diyor 😢
@rumeysawayne3473
@rumeysawayne3473 Yıl önce
Emre Aydın, sen Türkiye'nin başına gelen nadir güzelliklerdensin.
@semagnyk691
@semagnyk691 Yıl önce
Kilo bazen psikolojik sıkıntıların olduğunun da göstergesidir. Duygusal yemek yeme hastalığı var. Böyle saçma sorular sorulmaz. O kişi isteyerek kilolu olmayı seçmez. Ayrıca bu kız şimdi zayıf ve sesi mükemmelll.
@bulutacar4237
@bulutacar4237 Yıl önce
Dış görünüşü ile harcanan ve değer bulamayan efsanelerden. Günümüzde kendini açarak ve dijital çöp sanatçıların (dijital çöplerin) hepsine bedel bir ses ferah
@user-kt5jf8gj4t
@user-kt5jf8gj4t 21 saatler önce
Очень нежный и приятный человечек с чистой душой и красивым голосом !
@cemkarakus6854
@cemkarakus6854 2 yıl önce
Emre Aydın sen ne büyük bir değersin, Kız ilk geldiğinde o kadar korktu ki başarısız olucak diye, şarkının sonunda adamın suratında resmen kendi öz çocuğu başarılı olmuş gibi tebessüm ve gururun yüze yansıması vardı, ne kadar çok sevindi kız için :D
@Linazz721
@Linazz721 2 yıl önce
Şu zamana kadar dinlediğim en iyi sesti ferahın ki. O zamanlar da televizyonda ne hissettiysem izlerken şimdi de aynı şeyleri hissettim. Hala dinlerken bu performansı tüylerim diken diken oluyor