CEMRE SOLMAZ İLE YAZDIĞINI OYNARSIN #2 (SÜRPRİZ TİKTOK İÇERİR ! )

  görünümler 421,648

Cihan Albayrak

Aylar önce

Merhaba arkadaşlar
Bu sefer Tiktok ve TRshow'da çok sevilen isim olan Cemre Solmaz ile yeni bir yazdığını oynarsın videosu ile karşınızdayım. Videoda konuğuma sorular sordum ve aldığım cevaplarla öncesinden hazırladığım skeçteki boş kalan yerleri doldurdum.Cevapları aldıktan hemen sonra konuğumla birlikte o anda tamamlanan skeci canlandırdık.Çok eğlendik vuhuu!
Eğer başka konuklar da alarak seriye devam etmemi isterseniz yorumlara yazın arkadaşlar :)
Bu dar zamanında beni kırmayarak videoma konuk olan Cemre Solmaz'a tekrar teşekkürler ederim.
Kendisine çıkardığı yeni şarkısında başarılar dilerim : trshow.info/watch/NDpXZu3iK44/video.html
Tek Tıkla Abone Misss : www.kisa.link/NQom
Ateş Yuttuğum Video: trshow.info/watch/NcKBh3tEtGs/video.html
Atlarla Bir Gün Geçirme : trshow.info/watch/mWpbk3eHgIg/video.html
Dev Yunuslarla Bir Gün Geçirdiğim Video : trshow.info/watch/fz4HaU2qRwI/video.html&t
24 Saat Tuvalette Kaldığım Videom : trshow.info/watch/5DGRcfB3qFM/video.html&t
10 Dakika da Takla Atmayı Öğrendiğim Video : trshow.info/watch/tSuN-1m4HYI/video.html
Yamaç Paraşütü ile Konser Verdiğim Vidoyu İzleyebilirsiniz : trshow.info/watch/pXJ6F59XCcI/video.html
TRshow Giriş Videomu İzlemek İsterseniz : bit.ly/3gJgtE6
Instagram'dan Beni Takip Edebilirsiniz : bit.ly/3hGLwBE
İletişim : cihanalbayrak@welogsocial.com

YORUMLAR
bilge
bilge Gün önce
999 yorum vardı bozayım dedim
Lucifer Morningstar
Lucifer Morningstar 3 gün önce
Konukların fazla cahil kalıyo yanında aslann sorduğun her kelimeyi açıklamak zorunda kalman içler acısı :((
FİLM KESİTLERİ
FİLM KESİTLERİ 3 gün önce
trshow.info/watch/pshBDTWapGQ/video.html
Gülbeyaz Kesecek
Gülbeyaz Kesecek 5 gün önce
Atakan Özyurt gelsin
Abdullah Ürper
Abdullah Ürper 7 gün önce
Skeç on numara olmuş
Yunus Emre SUİÇMEZ
Yunus Emre SUİÇMEZ 8 gün önce
Eline mikrofonu alan şarkıçı oluyo
Işıl Ceren
Işıl Ceren 9 gün önce
Aşırı iyi devamke
Necla Çetin
Necla Çetin 10 gün önce
O pirimci dediği insan şahısı kim acaba 😈 bu olabilirmi sizce (csfc seni çok seviyor cemoş)
Döndü Nur GÜL
Döndü Nur GÜL 10 gün önce
Abi bana nolur Cemre ablanın önundeki tatlının ismini soyke ismini düşünüyorum düşünuyorum bilamadim biliyosan ya da bilen varsa bi soyleyebilir mii
mira ozaner
mira ozaner 11 gün önce
Cemre solmaz olmasaydı begencektim doendlwma
mesut kılıç
mesut kılıç 10 gün önce
Eeeee
Mehmet Erkekoğlu
Mehmet Erkekoğlu 11 gün önce
12:36 WLJFOWNFOWUGGOK2UFOQMCQOFH
VIP - Batıkan Sancar
VIP - Batıkan Sancar 11 gün önce
cidden çok güzel ya..cihan > youtube.. cemre > tiktok
Melih Çakır
Melih Çakır 13 gün önce
Çok iyi olmuş.
Futbol Tv
Futbol Tv 14 gün önce
Abi sanki önceden youtuberli biliyorsun gibi
Vites6
Vites6 16 gün önce
[İLK VİDEO ÇOK YAKINDA YAYINDA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN] Arkadaşlar merhaba, Vites6 ekibi olarak kısaca kendimizden bahsedelim. Bizler yirmili yaşlarda, yıllardır otomobillere ve diğer araçlara olan merakımızı, yeteneklerimizi, bilgi ve tecrübelerimizi harmanlayıp size sunmayı hedefleyen 3 arkadaşız. Araçlar hakkında dilimizin ve imkanımızın yettiğince sizlerle 2.el otomobilleri tanıtıp araç sahibinden araçlarının yorumlarını dinleteceğiz.
Rest Gaming
Rest Gaming 17 gün önce
cihan alyarak
lordnecron king
lordnecron king 18 gün önce
Video basında boş yapmayı biraz azaltsan
Berkay Sönmez
Berkay Sönmez 18 gün önce
acaba gerçekten kendini şarkıcı sanıyormu xmmxmdmdxmdmcmcjc
yusuf baran ergün
yusuf baran ergün 19 gün önce
Olum adam m güldürüyor la
Ozan Arif Temiz
Ozan Arif Temiz 20 gün önce
Şu tutuklama sahnesi keşke gerçek olsaydı ☹️☹️
Mehmet Berke Schener
Mehmet Berke Schener 21 gün önce
TRshow'un farklı bir katmanı,farklı bir boyutu.
Ahmet faruk
Ahmet faruk 22 gün önce
ARKA SOKAKLAR YENİ ÜYESİ CİHAN ALBAYRAK
Ahmet faruk
Ahmet faruk 22 gün önce
cihan abi ali ve mesut ablalarla takıla takıla onlar gibi cevaplar vermeye başlamış :D
görkem maden
görkem maden 22 gün önce
Çok boş konuşuyorsun cihan daraltıyorsun
asdasdas dasdasd
asdasdas dasdasd 22 gün önce
adamsın cihan severek izliyoz kankam çok iyisn
Muhammed SAMİ AK
Muhammed SAMİ AK 22 gün önce
Oynatma hızını 0.5 yapın rakı masasına dönüşüyor
LİVA
LİVA 22 gün önce
devaam
İnanç KUŞAT
İnanç KUŞAT 23 gün önce
Yapıyosun bu işi
Orkun Elçi
Orkun Elçi 23 gün önce
Cihan kalite kattın be ofise
Fahrettin Bayraktar
Fahrettin Bayraktar 24 gün önce
Lânet olsun beceriksiz tiktokculari alma lütfen
Fahrettin Bayraktar
Fahrettin Bayraktar 24 gün önce
Şu tiktokculari alma cihan ya
Alaattin Bektaş
Alaattin Bektaş 25 gün önce
Kimse farketmedimi lan Ali biçimin ofisi falan Venüs apartman no/6 alındınız.:D
Okan Sezgin 61
Okan Sezgin 61 25 gün önce
Vay cihanım toprağım inşallah seni milyon aboneler de görürüz o kadar hak ediyorsun ki skeç yazıyor adam sonuçta yotube de o kadar boş tenekelere abone olacağınıza bir şeyler üreten birine olun
FERHAT Öztürk
FERHAT Öztürk 25 gün önce
Cemrenin sağlam medcezir fanı olduğu belli oldu tabağın da bıraktığın pirinç tanesi kadar çocuğun olur medcezir Eylül sahnesi 😂😂
Baran İlgar
Baran İlgar 25 gün önce
Abi baya güzel olmussssss
Safa Çelik
Safa Çelik 25 gün önce
Konsept güzel konuk kötü
ben Doğukanım
ben Doğukanım 25 gün önce
Cemre ayan malesef
Furkan Tekin
Furkan Tekin 25 gün önce
Harbi çok iyyy yaa 😂😂
Enes Doğan
Enes Doğan 26 gün önce
Sen bu işi biliyorsun gral 👍
UqTurk
UqTurk 26 gün önce
Atakan atakan
Mesut Kıray
Mesut Kıray 26 gün önce
tiktoktaki videoların çok iyi bu platformda da başarılar
TutDUM
TutDUM 26 gün önce
Hayatım boyunca izlediğim en boktan video 🙏
Erdem Çetin
Erdem Çetin 26 gün önce
Hiç sevemedim şu cemreği
_playback_
_playback_ 26 gün önce
Venüs apt. No.56 Geliyorum
Enes Uncu
Enes Uncu 26 gün önce
Kız çok yapmacık
akın yeşil
akın yeşil 26 gün önce
magazin programı demiş :d sen kimsin ya ünlü falan zannedio kendini
Mr Wanted
Mr Wanted 26 gün önce
Celllat gelsin 😘
Mr Wanted
Mr Wanted 26 gün önce
Cellatttttttt
Maestro wind
Maestro wind 26 gün önce
Cihan şaka mı yapıyorsun ciddi misin bazen anlayamıyorum.
ahcxxx ahcxxx
ahcxxx ahcxxx 27 gün önce
-süpriz tiktok içerir -nerden duydun bunu
Abdullah AKALAN
Abdullah AKALAN 27 gün önce
Nerden Duydun Bunu?
anlaki bruh
anlaki bruh 27 gün önce
bu cemre cihana yanık, ama öyle böyle değil bak şöyle; Y A N I K C EM R E
BİLAL ÇALIŞKANOĞLU
BİLAL ÇALIŞKANOĞLU 27 gün önce
Apartman ismi?
Üç Melek
Üç Melek 27 gün önce
BUNe ya herkes cemreyi videosuna çagrıyor benim cemoşumu çağırmayın Enes sen herkes çağırıyor n’oluyo
EREN İSTEKLİ
EREN İSTEKLİ 27 gün önce
Mukemmel bir vidio
mark85gmballer battleship
mark85gmballer battleship 28 gün önce
Cemreeeee'm
Muhammed Ali Kaya
Muhammed Ali Kaya 28 gün önce
Ali biçim senin üzerinden yaptığı onca şaka bazlı içerikler varken kalkıp senin bu cümlene atar gider yaptıysam bitmiştir o bizim için...
sumeyye durgun
sumeyye durgun 29 gün önce
konsept müq
Bensu Yildirim
Bensu Yildirim Aylar önce
Çok iyi hee video bence bu ikiliyle daha çok video gelsinn
Aytekin Tirsi
Aytekin Tirsi Aylar önce
Abla benim en sevdiğim yemekte pilav
Begüm Şeker
Begüm Şeker Aylar önce
Kendi tatlı olduğu için tatlı sevmiyor kaktusum🌵
Reynmen
Reynmen Aylar önce
Lan niye video atmıyorsun
Ertuğrul Demir
Ertuğrul Demir Aylar önce
Videoyu sevdim konulu
furkan korkmaz
furkan korkmaz Aylar önce
bu da ünlü oldu ya
Ali Avcu
Ali Avcu Aylar önce
Abi nedense her getirdigin kız fenomenler ile aşk yasiyosun gibi hissediyorum hepsiyle cok iyi bir ilişkin var
Sadettin Erden
Sadettin Erden Aylar önce
Çok güzel olmuş
Huseynov Yasar
Huseynov Yasar Aylar önce
Ulan su cemrede her youtuberin kanalina gelfi
Sadık Furkan Uludüz
Sadık Furkan Uludüz Aylar önce
çok iyiydi
Elifnaz Kılıç
Elifnaz Kılıç Aylar önce
Cellatın da iyi dedikodusunu yaptınız he
Emirhan Yurdunal
Emirhan Yurdunal Aylar önce
Karşıyım herşeye karşıyım var mı ? Rabbim Adaletin bu kadar mı ? KRALSIN..!!
Baran Uygar
Baran Uygar Aylar önce
hep bunu yapmak istemişimdir cihan dalyarrak
qayaz çapan
qayaz çapan Aylar önce
Bu videoyu aykut elmas la çek diyenler +1
Abrork Abdkdl
Abrork Abdkdl Aylar önce
Güzel olmuş
Hacer Nisa Solak
Hacer Nisa Solak Aylar önce
YAREN ALACA İLE GELSIN
Ayşegül er
Ayşegül er Aylar önce
Çok guzellllll
Azra Atan
Azra Atan Aylar önce
Cemre abla ye sevenler 👇 👇 👇
Azra Atan
Azra Atan Aylar önce
Cemre abla Coooooook Guzel sen ♥️♥️♥️♥️
Azra Atan
Azra Atan Aylar önce
Cemre abla ye coooooook seviyorum ♥️♥️♥️♥️
Başak Kılıç
Başak Kılıç Aylar önce
BU KONSEPTİ SEVDİM ESKİ CİHAN ALBAYRAK VİDELARI GİBİ OLUŞ DEVAMke
Mustafa İlgü
Mustafa İlgü Aylar önce
1:03 durdurun videoyu adsaddasfdsadaf
Süleyman Kızılay
Süleyman Kızılay Aylar önce
tebrıkler basarılı
Süleyman Kızılay
Süleyman Kızılay Aylar önce
cemre o bu herkez böyle kazanıyorda acaba geride ne kalıyor o ağırmı gelıyor bize, yoksa öbür tarafda farkına varıyoruz
Begüm Biçer
Begüm Biçer Aylar önce
16:25 bir an Cellat zannettim 😳😳
Yunus Emre Fidan
Yunus Emre Fidan Aylar önce
Helal
Bilal Kavali
Bilal Kavali Aylar önce
Şu cemre evlatlık gibi yav hic sevemedim şu kızı sen kaliteli bir kardessin kaliteni bozma boyle sacma tiktokcularla birakin onlar çöplüğünde boğulsun
HorseDog
HorseDog Aylar önce
sırf 1:57'deki cemre için beğendim. OLUM O NEĞ!? asdfghwşkmlkrhefsdg
elif
elif Aylar önce
Abi cok iyiyaaa ellerinuze saglik 😂
Wonrain
Wonrain Aylar önce
Sende mi youtuber oldun lan boş adam
Demet Gül Aslan
Demet Gül Aslan Aylar önce
udhrujf
Şahin Rıza Yavuz
Şahin Rıza Yavuz Aylar önce
Ali biçim ve mesut nerdeeeeeee
Rabia Uçar
Rabia Uçar Aylar önce
Cemre için bu vidoeyu izleyip beğenenler burda mı???
Emrah Cevizci
Emrah Cevizci Aylar önce
Dakika 16:45=yaptiklarimdan pisman degilim aklim hala yapamadiklarimda
Fatih Cevik
Fatih Cevik Aylar önce
Cihan'a da herkes yuruyor gibime geliyor
Özgürcan Kutlu
Özgürcan Kutlu Aylar önce
Usandım artık yazmaktan #birdilek #usandım
Emir Özdemir
Emir Özdemir Aylar önce
abi yakışiosunuz he sev olun +1
Efe Yorulmaz
Efe Yorulmaz Aylar önce
Ben bu konsepti çok sevdim devamı gelsin
Celal EGE
Celal EGE Aylar önce
SEVİYORUM BU ADAMI YA
Hayrettin Gül
Hayrettin Gül Aylar önce
Köpek yarışları hangi kanalda?
İnanç Turan
İnanç Turan Aylar önce
Besim 🆎 napan
Bülent Muhacir
Bülent Muhacir Aylar önce
Abi bu videonun serisi gelsin 3ü gelsin
YAZDIĞINI OYNARSIN ! w/ Başak Karahan
19:34
Cihan Albayrak
görünümler 398 B
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 174. Bölüm Fragmanı
1:06
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 2,3 Mn
Menajerimi Ara 15. Bölüm Fragman
1:01
Menajerimi Ara
görünümler 1,4 Mn
ERKEKLER ADET/REGL SANCISINI DENEDİ!!!
20:11
TepkiKolik
görünümler 2,8 Mn
TİK TOK DANSLARINI ÖĞRENİYORUZ @Cemre Solmaz
18:52
TRAMBOLİNDE 10 DAKİKADA TERS TAKLA ATMA CHALLENGE !
19:58
DEV BEYAZ BALİNA BAKICILIĞI YAPTIM 🐋
16:36
Cihan Albayrak
görünümler 141 B
Konuşanlar 15. Bölüm
1:16:53
Konuşanlar
görünümler 6 Mn
GERÇEK HAYATTA AMONG US ❌ 🔪
24:20
Enes Batur
görünümler 7 Mn
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 174. Bölüm Fragmanı
1:06
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 2,3 Mn
Menajerimi Ara 15. Bölüm Fragman
1:01
Menajerimi Ara
görünümler 1,4 Mn
ERKEKLER ADET/REGL SANCISINI DENEDİ!!!
20:11
TepkiKolik
görünümler 2,8 Mn
Benim Adım Melek 41. Bölüm
2:14:50
Benim Adım Melek
görünümler 1 Mn
Ligde 10. Hafta Liderlik Yarışı (Derbi Özel)
1:18
Tahsin Hasoğlu
görünümler 407 B
BİR GECE BETÜL'ÜN EVİNDE SAKLANMAK!!
16:25