BİR BAŞKADIR Netflix "Dizi" İncelemesi | Ben Olsam Utanırdım!

  görünümler 2,160,645

Murat Soner

6 aylar önce

Bir Başkadır, Netflix'in son dönemdeki bütün dizilerini düşündüğümde, özellikle de yerli olanlarını, çok düşük beklentiyle izlediğim bir diziydi. Diziyi izlemeden önce hiçbir yorumu okumamaya çalıştım ama kaçmak ne mümkün. Çünkü izleyen herkes tam olarak bir dizi değil, tüm gerçekliğiyle bizi izlediğinin farkında.
Bir Başkadır, bir dizi olarak herkese hitap etmeyebilecek ama izlenmesi gereken çok farklı bir dizi.
Eğer Netflix'in daha önce yaptığı yerli dizilerden bahsettiğim videoları merak ediyorsanız, birkaçını şöyle sıralayayım;
ATİYE 2. SEZON İncelemesi | TÜM SAÇMALIKLAR ve Beren Saat Eleştirisi
trshow.info/watch/O5yd3u8fGb8/video.html
AŞK 101 - Tüm Saçmalıklar
trshow.info/watch/_g3BYZvd8hI/video.html
Hakan: Muhafız (The Protector) 4. Sezon
trshow.info/watch/QOI1WjwNYzQ/video.html
Sosyal Medya Hesaplarım;
Twitter: goo.gl/oVnQ9J
Instagram: goo.gl/5DVH6h

YORUMLAR
Yüsra Yalçın
Yüsra Yalçın Gün önce
👏👏
Mercimek Örümcek
Mercimek Örümcek 3 gün önce
benim memleketim? ilk aklına o gelenler beğensin bence
Nagihan Aydin Atar
Nagihan Aydin Atar 6 gün önce
Dizi gibi değil, mobese kamerası izliyor gibi 👍
Hilal Demet
Hilal Demet 7 gün önce
Yaa ne tatli yorumluyo cok komik😂😂 yeni keşfettim harikasin. sondaki ferdi özbeğen taklidin de koptum 😂 filmde ne alaka dimi ya 😂
best couple
best couple 7 gün önce
senin tek yaptığın kötü eleştiri.her şeye laf söyleyip kudurman diziyi kötü yapmaz
Ay Tenli Kadın
Ay Tenli Kadın 8 gün önce
bu dizide de bütün tanıdığım oyuncular oynuyor
Kerem Esen
Kerem Esen 9 gün önce
Pahitaht Abdülhamid in yorumlarmısınız
Demet Sert
Demet Sert 10 gün önce
Bir başkayız siz de bir başkasınız sjdjxjf
Aygul Ergul
Aygul Ergul 13 gün önce
İlk defa dinledim sizi çok doğru gözlem ve eleştirileriniz emeğinize sağlık.
ırmak eyiişler
ırmak eyiişler 14 gün önce
Teen wolf incelemesi gelsinnnn
Eray Selcuk
Eray Selcuk 16 gün önce
İlk bölümde sıkılmıştım bu böyle olur falan demiştim hiç biri olmadı 🙈🙈🙈🙈🙈
Yılmaz Aydın
Yılmaz Aydın 17 gün önce
Son kısma BA YIL DIM
Eyüp Tekin
Eyüp Tekin 17 gün önce
senin bir şeyi beğendiğini anlatman aşırı garip geldi, beğenmediğin dizileri daha iyi anlatıyorsun
Yobaz :D
Yobaz :D 18 gün önce
Yanına gelen hasta baş örtülü olduğu için kendisini başka doktara götüren piskolag ! Daha önce Peru'ya gidip ordaki şamanlari bile anlayan ama kendi ülkesindeki insanların halini anlayamayan psikolog !! Offf yoruma bak bee 👏👏👏👏👏👏. Ama ülkemizde bu tiplerden o kadar çok var ki özellikle o iğrenç twitterda 😒😒😒. Özgürlükten , düşünce özgürlüğünden bahsedip ama hep tersi gibi davrananlardan midem bulanıyor keşke yok olsaniz
Sema Aksu
Sema Aksu 18 gün önce
Yorum da dizi kadar güzel olmuş, emeğinize sağlık.
Elif Türkeri
Elif Türkeri 20 gün önce
Fatmayı yorumlar mısınız?
Ayşe Çaşır
Ayşe Çaşır 21 gün önce
Orkun ışıtmak nişanlısına benziyo girişteki bayan
Octaviansouth
Octaviansouth 16 gün önce
hangi bayan
Musa ASLAN
Musa ASLAN 22 gün önce
Baya sacma bir diziydi basi sonu belli degil gardas ya one oyle
azad rehimov
azad rehimov 22 gün önce
seksenler
hacer akbulut
hacer akbulut 23 gün önce
hahahah bayıldım diksiyon, üslup her şey harika ama sonda ferdi özbeğen hazırlıksız yakaladı
shadow man
shadow man 23 gün önce
Şu hurma mevzusu neydi ? Bilen varsa açıklayabilir mi
nanana selena
nanana selena 23 gün önce
dun bitirdim ama tekrar izleyesim geldi
zelişş
zelişş 19 gün önce
@nanana selena haa vende 1 sezon izledim sonra web de bulamadim belki dijitalr gelmiştir dedim
nanana selena
nanana selena 19 gün önce
@zelişş ama tam bitmedi 2.seson gelir bence
nanana selena
nanana selena 19 gün önce
@zelişş 1 sezon 8 bölum
zelişş
zelişş 19 gün önce
Kaç sezon dizi?
Ege Kalan
Ege Kalan 24 gün önce
Tikel dünyanın farklı varyasyonlarının daha üst düzeyde ekrana yansıtılması ve bu yöntemin bolca bulmacavari göndermeler sosuyla tatlandırılması rutinden sıkılan zihinlerin yeni tatmin enstrümanları
Ferhat Sert
Ferhat Sert 24 gün önce
Abim sen zahmet etme ben derim bir başkadır s*x
Octaviansouth
Octaviansouth 16 gün önce
ne saçmalıyon
Siyah Layd
Siyah Layd 24 gün önce
🙄Göbeklitepe🙄
Sen o
Sen o 25 gün önce
Kimse Öykü Karayel'in muhteşem oyunculuğundan bahsetmemiş. Kadın müthiş oynuyor ya tekrar tekrar izledim 💫
İpek Sezer
İpek Sezer 26 gün önce
Başta örnek verilen imdb puanı 6.7 olan dizi hangisi yahu anlayamadım
COVID-19
COVID-19 26 gün önce
Abi kağıtev diye bi dizi çıkmış onuda bi incelesene.
fulya c
fulya c 26 gün önce
Murat Bey, videolarinizi cok buyuk bir keyifle izliyor ve sizi cok basarili buluyorum ama bu dizi ile ilgili yaptiginiz yorumlar bence biraz yuzeysel ve eksik kalmis. Gerek Ferdi Ozbegen sarkilarinin secilmesinin anlami olsun, gerek birbirinden alakasiz gorunen karakterlerin birbirlerine olan bagi olsun, gerek uzun ve gereksiz gorunen sahnelerin her aninin anlami olsun, secilen muzikler olsun, izleyicisine her turlu duyguyu hissettirebilen bir dizi bence. Ve sizden biraz daha derin yorum hakediyordu. Ustelik yazan ve yonetemeni sizin en sevdiginiz dizinin senaristi ve iki dizinin bazi oyunculari ortak. Bence Turk dizi tarihinde kalici bir yer birakacak nadir dizilerden Bir Baskadir. Nacizane yorumumdur, basarilarinizin devamini diliyorum. Sevgiler.
Octaviansouth
Octaviansouth 16 gün önce
bomboş bir diziydi, ne abarttın ya
Nehir Devs
Nehir Devs Aylar önce
Abi lütfen ulan istanbul u incele lütfen
Fuck it
Fuck it Aylar önce
Sonu mükemmel abi skkdkgkgi
Aswang
Aswang Aylar önce
Mükemmel bir detaysın ya😂😂😂
Röya Xəmmədova
Röya Xəmmədova Aylar önce
Bir başqadır😀😉😀
Burcu KUTLUK
Burcu KUTLUK Aylar önce
Bu tarz diziler beni çok iter normalde sıkılırım . Ama sürükleyiciydi güzeldi . Ben begendim valla
anis htm
anis htm Aylar önce
I thought u wanted to talk trash about Ethos too, i was just wondering what else does this man expect from series?? But then i breathed a sigh of relief :)) the series was really original!!!
MÜRSEL SANCAK
MÜRSEL SANCAK Aylar önce
yani izleyelim mi izlemeyelim mi hvhvhgvhgvhg sonu yok izleyicinin kafa yapısına bırakılmış yorum
mg gül
mg gül Aylar önce
2021 de dahi birçok kız sevdiği erkek tarafından tecavüze uğruyor o kadar çok ornek var ki. Erkeklerin asla niyetleri masum bir sevişme olamaz !! unutmayın bekâret zorla alinamaz suçtur tecavüzdür
art brain
art brain Aylar önce
😄😄😄
Aleyna Özdemir
Aleyna Özdemir Aylar önce
Abi süpersin 👍👍
Ceylin Kızılay
Ceylin Kızılay Aylar önce
Bir başkadır (bu kalbe doğann)
Diloş derler
Diloş derler Aylar önce
Ben en çok üzen detay portakallı kekti :')
Miraç ALTINTAŞ
Miraç ALTINTAŞ Aylar önce
Sosyolojik açıdan tam biz. Kırsaldan kente geçişte sıkışan sosyal rol bocalaması ve mekân seçimleriyle gayet başarılı.
şafak küçükisbir
şafak küçükisbir Aylar önce
Bugüne kadar izlediğim en iyi yapımlardan biri.Tamemen yönetmenin vizyonu ve başarısı
Könül Tahir
Könül Tahir Aylar önce
Sandikta sakla aşkini asrlık olsun😉
Kamran Yusifov
Kamran Yusifov Aylar önce
Sənin pəncərəndən baxmaq çox gözəl fəqlilikdi Murad bəy
Maraşlı
Maraşlı Aylar önce
ben izledim bu diziyi ama hiç bir şey anlamadığım için sevmedim 😏
Ariel Claire Warren
Ariel Claire Warren Aylar önce
Yaa son sahne🤭😂💘
ceren Aydın
ceren Aydın 2 aylar önce
Iyiki keşvet e düştün de seni buldum süpersin 👍
ALACA karanlık
ALACA karanlık 2 aylar önce
Eskiden tek izlerdim sizi. şimdi kızımla izliyorum zaman ne çabuk geçiyor.
Busra Şimşek
Busra Şimşek 2 aylar önce
Gerçekten çok güzel bir dizi.
İnci Kübra CÜLFÜK
İnci Kübra CÜLFÜK 2 aylar önce
Abi uykun gelmiş gibi konuşma jcnxjx
Eren
Eren 2 aylar önce
Bir başkadır cidden bir başka olmuş ya
Nayeon
Nayeon 2 aylar önce
Sıkılmadan izlediğim tek kanal:)
Eser ve hayalleri
Eser ve hayalleri 2 aylar önce
😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂
Murat Çakır
Murat Çakır 2 aylar önce
kalburüstü bir dizi.eleştirilerede aynı katılıyorum.
ŞULE Süalp
ŞULE Süalp 2 aylar önce
Senarist ve yönetmen varını yoğunu koymuş bu diziye. Bir benzeri çok zor...
Fatıma Meryem SARITAŞ
Fatıma Meryem SARITAŞ 2 aylar önce
Sesin ne güzelmiş😂
Cihan Rasul
Cihan Rasul 2 aylar önce
ben türk dizilerini bıraktım kore dizisi izliyorum en azından her an dudaktan öpme var ama naif bir şekilde 1 saat bakışma yok gerdekte ancak bazı dizilerde final olarak evendikten sonra öpüşme ile başliyarak 1 dakikika bile sürmeden siyah karartı gösteriliyor yasak ilişki yok yaş hep aynı taciz yok dizi uzatılıp her zaman aralarına biri girmiyo girsede bazı dizilerde sadece bir kere bir bölüm bile sürmüyor gereksizce dizi uzatılmıyor çogu dizi en fazla 30 bölüm benim izlediklerimin hepsi 24 bölümden fazla değil 1 bölüm en fazla 40 dakika benim izlediklerim 40 bile degil benim için bir kore dizisine çekermisin we tv türkiye de kaplan ve gülün aşkı türkçe alt yazılı ve 24 bölümlük 1 bölüm 30 dakika lütfen bütün bölümleri izle özeliklede 24 . bölüm çok ağlatıyo we tv türkiye youtube dizisi l
Cihan Rasul
Cihan Rasul 2 aylar önce
@b evet çok güzel
b
b 2 aylar önce
Japon dizileri de güzel diyorlar izlemedim ama senaryoları güzelmiş. Örneğin "Öğretmen" orijinali
yeahexactlyimnotreal
yeahexactlyimnotreal 2 aylar önce
Ezel incelemesi gelsin lütfen
NURTEN
NURTEN 2 aylar önce
02:03
rumu dinc
rumu dinc 2 aylar önce
Koronaya yakalandığımda yatağımdan bile kalkamazken bir iki günde bitirdiğim dizi. Tekrar mı izlesem acaba
Digiman11
Digiman11 2 aylar önce
2:07 şahikanın ikizimi o
b
b 2 aylar önce
Kendisi dkshadkdfsld
Aysen Kerimli
Aysen Kerimli 2 aylar önce
1:25 Adini sen koy var sjsjs
Genç Ali DÜZGÜN
Genç Ali DÜZGÜN 2 aylar önce
türkiye de ki ilk ve tek gerçek eleştirmen bu adam işte
behter ziyagüll
behter ziyagüll 2 aylar önce
Kendilerini küfredildiği için zıplayanlar
Çakırlar Ticaret
Çakırlar Ticaret 2 aylar önce
Rakı içerken bile damar şarkı gibisin kardeşim
Şerif Ali Şahin
Şerif Ali Şahin 2 aylar önce
Dilimize kazandırılan "fucker bakışı" tabirini nasıl atlamışsın inanamadım😱
öznur
öznur 2 aylar önce
Evet ya dizi çok doğaldı tam gündelik hayat gibiydi ve murat abinin dediği gibi aşıkların 10 saatlik bakışmalarından daha keyifli başka kısımların uzun sürmesi 😒 Bu arada göndermelere bayılıyorum 😂👍👍👍👍
Leydi WIFI
Leydi WIFI 2 aylar önce
Azərbaycan dizilerin de eleştirmenizi isdiyorum lütfen çok merak ediyorum
Julie s
Julie s 2 aylar önce
Gerçekten oyuncuyu mükemmelleştiren yönetmenmiş onu daha iyi anladım.
Yağmur Kralı
Yağmur Kralı 2 aylar önce
Abi safari ye Apple yaz sonra spoti yaz ve nezaman kurulduklarına bak
PORSUK27
PORSUK27 2 aylar önce
Gri renk çok komik bence
RUSCA TV
RUSCA TV 2 aylar önce
* Sıkıldığın bir şeyden keyif almak sorunsalı * peru'ya gidip oradaki şamanları anlayan ama kendi ülkesindeki başörtülüyü anlayamayan psikolog doktor * memnuniyetsiz memur zihniyeti
sibel hall
sibel hall 3 aylar önce
hepsi bir arada bu dizi cok fazla yuklu ama
NARİN ŞENEL
NARİN ŞENEL 3 aylar önce
Ben yeni izledim bitirdim diziyi. Cok sevdim bu diziyi. Memleketin her seyini oldugu gibi gosteriyor. Aklimda sadece bir soru ishareti kaldi: hocanin kiziyla arkadasi olan kiz????
b
b 2 aylar önce
lezbiyen olabilirler açıkça gösterilmedi ama büyük ihtimal öyle
{Gökçe}
{Gökçe} 3 aylar önce
Son Yaz isteriz!
{Gökçe}
{Gökçe} 3 aylar önce
Son Yaz isteriz!
{Gökçe}
{Gökçe} 3 aylar önce
Son Yaz isteriz!
{Gökçe}
{Gökçe} 3 aylar önce
Son Yaz isteriz!
{Gökçe}
{Gökçe} 3 aylar önce
Son Yaz isteriz!
{Gökçe}
{Gökçe} 3 aylar önce
Son Yaz isteriz!
{Gökçe}
{Gökçe} 3 aylar önce
Son Yaz isteriz!
{Gökçe}
{Gökçe} 3 aylar önce
Son Yaz isteriz!
Fatih Çakır
Fatih Çakır 3 aylar önce
Abi ses sana mı ait... Sanki seslendirme sanki :D
Baran Çekin
Baran Çekin 3 aylar önce
Ramo gelsin
E. T.
E. T. 3 aylar önce
Boyle sacma dizi izlemedim hayatimda.
merve nur
merve nur 3 aylar önce
Neresi saçma geldi? Yargılamak için değil merak ettiğim için
Ali
Ali 3 aylar önce
ama mükemmel bi diziydi ya 2. sezon gelse keşke mesudenin öldüğü sahnede gözyaşlarıma hakim olamadım dizide bana göre en kanser tipler yasinle gülbinin ablası çıldırttılar beni diziyi izlerken
HALİDE YAZAR
HALİDE YAZAR 3 aylar önce
Lütfen eski biliyorum ama çalı kuşunu da yap 🥺🥺🥺
Fatime Yükkaldıran
Fatime Yükkaldıran 3 aylar önce
Murat Soner ismini çok duyunca bir izleyeyim dedim eleştirilerini, hiç beklediğim gibi olmadı neden bu kadar tutulmuş ve izleniyor merak ettim
Zzzz Zz
Zzzz Zz 3 aylar önce
Birinin inancı birinin düşünceleri yüzünden 👍
İbrahim Ertas
İbrahim Ertas 3 aylar önce
Gerçekten seni tüm diziler ile dalga geçiyor sanan "güruh" iq. Seviyesi ayakkabı numarasından küçüktür.
halil furkan tutumlu
halil furkan tutumlu 3 aylar önce
04:35 abi bakma òyle gülsem mi ağlasam mı bilemiyom hdjkssgjk
屈
3 aylar önce
10 dklık video yapta emeğinin karşılığını al be
maske mesafe
maske mesafe 3 aylar önce
Abi afk ya da kurulus osmani yapanmii
osama Hammou19 اسامه حمو
osama Hammou19 اسامه حمو 3 aylar önce
والله انت معلم
Koshka Kotikovna
Koshka Kotikovna 3 aylar önce
şahsen beğenmedim
Miraç Demirkan
Miraç Demirkan 3 aylar önce
Cok sacma bir sektor turk dizi sektoru
kemal alak
kemal alak 3 aylar önce
dizi super ,yorumunuzda super ,yerinde ....
Ozlem Şener
Ozlem Şener 3 aylar önce
Bayılıyorum yorumlamalarına 😀
Kemal Jönom
Kemal Jönom 3 aylar önce
Dizi genel olarak gerçekten güzeldi ama beğenmediğim 2 durum oldu. 1 bütün dünyaya açık olan bir platforma dizi yapıp, Türkiyeyi, Istanbulu yine küçücük kapalı çarşı ülkesi gibi göstermiş olmalari. 2 ülkedeki genel mutsuzluk durumunu göstermişler ama ülkede her şeye rağmen mutlu, başarılı, keyifli ve hayatını yaşayan insanlar da var. Herkesi o kadar mutsuz yapmışlar ki, izleyenlerin bilincinde "bak zaten herkes mutsuz ben de mutsuzum ve bu ülkede mutlu olmak imkansız" düşüncesi yer alıyor. Ayrıyetten genç bir zengini yine salak, yine tek fikri sex olan, yine saygısız bir züppe olarak göstermişler. Puanım bu saçmalıklardan dolayi 6/10.
Buray - Alaz Alaz
3:05
Buray
görünümler 2,1 Mn
Yüzlerce roketin İsrail'i vurma anı
1:20
Ulusal Kanal
görünümler 2,1 Mn
ŞAMPİYON BEŞİKTAŞ
1:43:33
Beşiktaş JK
görünümler 344 B
Pakistanlı Alim ERDOĞAN’IN EMRİNE ORDU GÖNDERELİM!
11:44
Buray - Alaz Alaz
3:05
Buray
görünümler 2,1 Mn
Yüzlerce roketin İsrail'i vurma anı
1:20
Ulusal Kanal
görünümler 2,1 Mn
ŞAMPİYON BEŞİKTAŞ
1:43:33
Beşiktaş JK
görünümler 344 B
Pakistanlı Alim ERDOĞAN’IN EMRİNE ORDU GÖNDERELİM!
11:44
DOST KAZIĞI (ECE AĞLADI) w/Ece Ronay
24:08
Emanet | 180. Bölüm
57:18
Emanet Dizisi
görünümler 278 B
Bir Zamanlar Kıbrıs 7. Bölüm Fragmanı
1:03
Bir Zamanlar Kıbrıs
görünümler 532 B
SURVİVOR YENİ BÖLÜM FRAGMANI | AİLELER SURVİVOR'DA!
1:46
Sadakatsiz 30. Bölüm Fragmanı
0:56
Sadakatsiz
görünümler 1,5 Mn
Çukur 4.Sezon 37.Bölüm Fragman
1:01
Cemal Reis
görünümler 1 Mn