MİZAHIN LUGATI VE DOĞAÇLAMA... | Bonboş #20 w/Ali Atay, Feyyaz Yiğit & Mert Denizmen

  görünümler 685,948

Post42

11 aylar önce

Evet bonboşa takviye geldi... Onları artık övmeye bile gerek yok, adamlar o derece iyi yani... Ali Atay, Feyyaz Yiğit ve Mert Denizmen; konudan konuya zıpladığımız canım içeriğimiz bonboşa dahil oluyor ve olaylar gelişiyor. İyi seyirler...
--
Post 42'deki 42 ne diye sormayın, bunun için bambaşka bir TRshow kanalı açmamız gerekiyor.
BİZİ BURALARDAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ:
post42team
post42falan
--
Video özeti isteyenler için: Post42 ekibi, Cinayet Süsü ekibinden Ali Atay, Feyyaz Yiğit ve Mert Denizmen ile boş yapıyor. İyi seyirler.
#post42 #cinayetsüsü #bonboş

YORUMLAR
Post42
Post42 11 aylar önce
İLK FİLM!!
Pentagram Mezarkabul
Pentagram Mezarkabul Aylar önce
Ya sonda herkes ölmüyodu ki ben mi yanlis hatirliyorum
sebahattin öğüt
sebahattin öğüt Aylar önce
Mert denizmen in konuşmadığı programa hoş geldiniz
Ti-Yatır O
Ti-Yatır O 5 aylar önce
merak edenler için Mert Denizmen ağzını ilk defa 27:52 de oynatıyor 😂😂 onda da kalabalıkta kaynıyor, ne dediği yine anlaşılmıyor 😂
Mustafa Akin
Mustafa Akin 5 aylar önce
Post42 belki n’aber yazmışsınızdır diye yoruma baktım
Hacı Seyit Kabasakal
Hacı Seyit Kabasakal 10 aylar önce
ilk sonuna kadar izleme
Ümit İbrahim
Ümit İbrahim Gün önce
26.45 billur kaya mı dedi o bana mı öyle geldi dili sürtüştü herhalde
Duygu Türkmen
Duygu Türkmen 2 gün önce
❤❤❤
Doğan Can
Doğan Can 21 gün önce
Feyyaz Yiğit aslında her filmde "kendisi oluyor" gibi bi hali var adam default komik lan
Hilal Dal
Hilal Dal 24 gün önce
19:26 ‘şeyi anlatsana kakan gelmişti’/‘şeyi anlatsana mekanını taramalılarla bastılar’ güzel gönderme :D
Ahmetcan Aksu
Ahmetcan Aksu 24 gün önce
4:15 de biri cips yiyor sanırım
Merve
Merve Aylar önce
Herkes niye aynı anda konuşuyor ya 3 dk zor izledim
y.e.
y.e. Aylar önce
üst üste konuşmanız bile benziyor mükemmel... dszkjgnrkfmnz
Esin Aktaş
Esin Aktaş Aylar önce
Genelde bütün videoları 1,5 hızda izlerim o kadar çok üst üste konuşulmuş ki hiç gerek kalmadı teşekkürler 😂
Izel Aksoy
Izel Aksoy Aylar önce
Noolur dünyanın durduğu film de gelsin❤️
Volkan B. Süle
Volkan B. Süle Aylar önce
Çok da spoiler :D
Yalçın Tetik
Yalçın Tetik Aylar önce
İki filmde de gözümden yaşlar geldi. Ne yazsam bilemedim, Ali Atay çok büyük bir yetenek.
Tugba Er
Tugba Er Aylar önce
Biriniz konuşun lan sinirmizi bozdu uz
bahar patlar
bahar patlar Aylar önce
Ölümlü dünya gibi neredeyse dört dörtlük bi filmi izledikten sonra cinayet süsü beni gerdi, cunku; cok kopuk kopuk, akmadi film, ardarda eklenmis skeçler gibiydi, muhabbetlere gelince bu harika oyuncular bu repliklere nasil müdahale etmediler dedim çoğu zaman, keske etselerdid edim, film izlemeyi pek sevmeyen erkek arkadasimi bak bu adamlar yaptıysa süper filmdir diye neredeyse zorla oturttup, yaklaşık 15-20 dakika sonra pardon dedim, vakit kaybi ve büyük hayal kirikligi,ama olsun yine film çekse bu grup yine gidicem, yine merakla bekliycem...
Aysel M.
Aysel M. Aylar önce
Ali Atay ın gülüşü çok tatlı ve güzel değil mi izleyip izleyip gülüyorum duyduğum an bile gülüyorum😂
Çeri çeri Leydi
Çeri çeri Leydi Aylar önce
7 at oturmuş...
einstein & bohr
einstein & bohr Aylar önce
7:50 - 8:20 wtf?
Yağız Cooper
Yağız Cooper Aylar önce
Mert denizmen çok fazla konuşmuş biraz susup diğerlerine izin verseydi keşke
Cenk ALTINKILIÇ
Cenk ALTINKILIÇ Aylar önce
Ölümlü dünya 2 harbi çıksın 👍🏻
Yusuf Yücel Çakan
Yusuf Yücel Çakan Aylar önce
bu kadar ince işçilik yapan insanlar varken youtuberların film yapmaya çalışması ve saçma bir şekilde geçmesi.
Yusuf Yücel Çakan
Yusuf Yücel Çakan Aylar önce
mert denizmen yerine heykel konsaydı ayırt edemezdik öyle kabullenip izlerdik.
Kara Biber
Kara Biber Aylar önce
keşke mert denizmen de gelseymiş
ELÇİ BEY
ELÇİ BEY Aylar önce
Ali atay var diye açtım diğerlerinde kafa bir milyon sacma sapan sorular soruyolar kendi kendine gülüyorlar
Rafet Yalman
Rafet Yalman Aylar önce
2:50 feyyaz alinin ayağı deymesin diye biraz öteye kayıyor ve dünya 2saniyeliğine güzelleşmiyor
Basri Özdemir
Basri Özdemir 2 aylar önce
Mert Denizman: Bitse de gitsek..
Jarin Hepgul
Jarin Hepgul 2 aylar önce
Feyyaz’ın kafasının üstündeki Dr Nowzaradan’a bakmak istemiyorum ama kendimi alamıyorum.
Cengiz Yiğit
Cengiz Yiğit 2 aylar önce
15:53 kim osurdu
Orkhan Meh
Orkhan Meh 2 aylar önce
evet arkadaşlar, nedir?
Doğukan
Doğukan 3 aylar önce
Ali ve feyyaz abi videoda boş baksa Gülerim çok kral adamlar mimikleri yeter
Mehmet Göksu
Mehmet Göksu 3 aylar önce
07:42 program yaptığını unutup bayram ziyareti gibi gruplu muhabbete dalmak asdfgfdsasdfghgfdsdfgh
Emre Ersoy
Emre Ersoy 3 aylar önce
bu nasıl ses izlemek istiyorum ama kulaklarım kanıyor
Nimet Güler
Nimet Güler 4 aylar önce
Keske serkan keskinle osman sonantda olsaydi 😵
Abdullah Yüksel
Abdullah Yüksel 4 aylar önce
Ali Atay ayağını masaya sürdükçe çok "bass" ve rahatsız edici sesler geliyor
İbrahim Ethem Güney
İbrahim Ethem Güney 4 aylar önce
Feyyaz’ın kafası Koca Kafalar’a benzemiş
Mustafa Aka
Mustafa Aka 4 aylar önce
Mert Denizmen tek kelime etmiyor, hadi onu anlarım da; niye kimse " abi niye konuşmuyorsun?" demiyor.
Batuhan Yılmaz
Batuhan Yılmaz 4 aylar önce
şu muhabbetin üzerine çıkamadınız.
jane asher
jane asher 4 aylar önce
10 adam toplanmış aynı anda konuşup gülüşüyo sinirlerim bozuldu
Tolga Dlblt
Tolga Dlblt 4 aylar önce
Kireçburnu sapığını unutmuşsunuz😂
metin erbilgin
metin erbilgin 4 aylar önce
Uğur abi de sıçıyormuş arkadaşlar, 10. Tamamen izleyişim. 21:00 Sonat; o da sıçıyo mudur acaba? Deyince Ali Atay; sıçıyomuş sıçıyormuş diyor
My Honest
My Honest 5 aylar önce
Forşodow a dikkat edelim arkadaşlar bilen varsa aydınlatsın bizleri
Mehmet Akkaya
Mehmet Akkaya 5 aylar önce
ali atay mecnun gibi değil de kendisi gibi konuştuğunda tanıyamadım, podcast şeklinde arka fonda dinliyordum.
Cumhur Temurcin
Cumhur Temurcin 5 aylar önce
Son film övücüler.
damla uysal
damla uysal 5 aylar önce
Herkesin ayrı bişey konuşması aynı anda çok zorlandım anlamakta
Abdullah Doğan
Abdullah Doğan 5 aylar önce
samimiyetin doruklara ulaştığı kaka muhabbeti. ör: sen ne diyon
Tengrikut Motun
Tengrikut Motun 5 aylar önce
Bayramda uzaktan akrabalar gelmiş,salonda herkes bireysel sohbet ediyormuşcasına bir video olmuş.
Ali Osman Aktaş
Ali Osman Aktaş 5 aylar önce
28:34 feyyaz Yiğit'in çabası
tlg zgr
tlg zgr 5 aylar önce
olm 8 kişi program çekiyosunuz ve hepiniz aynı anda konuşuyosunuz ve doğal olarak hiçbirşey anlaşılmıyor ve daha yarısına gelmeden kapatıyorum.Lütfen biraz bu duruma özen gösterin
SEMİH ÇETİNTAŞ
SEMİH ÇETİNTAŞ 5 aylar önce
öğlen uyanmışım da evde bayram kalabalığı var herkes kendi gruplarına bölünmüş başka bişey konuşuyo gibi
Erdoğan Buğra
Erdoğan Buğra 5 aylar önce
sonant denilen şahıs kadar oksijen israfı başka biri yoktur herhalde!
Meryem Özcan
Meryem Özcan 5 aylar önce
Güzel bir program olmuş ne ara başladı bitti anlayamadım. Ancak beni rahatsiz eden bi sey var ki yazmadan edemedim. Feyyaz Yiğit'e gevrek gevrek "ya aslında biz çok benzeşiyoruz" demeniz, bir diğer arkadaşın Ali Atay'a "Ölümlü Dünyayı izlerken hasedimden gülemedim" demesi... yani ben bazı şeyleri anlayamıyorum, karşınızda yıllardır bu işi Türkiye'de yapan en iyi isimlerden biri oturuyor ve sen ona hasedimden gülemedim diyosun... Afedersin de sen kimsin ki Ali Atay'a hasetleniyosun...Sen ona hasetlenecek bir konumda mısın? Yani evet program güzel sohbet güzel ancak had bilmek gerekir, karşınızdakilerin mizah anlayışı ve hoş sohbeti onların sanatçı olduğu ve farklı konumlarda olduğunuz gerçeğini değiştirmez. Gelişigüzel muhabbetiniz hoş olmuş ancak kim olduğunuz ve karşınızdakilerin kim olduğunu unutmadan yapacağınız muhabbetler daha kaliteli olur. Teşekkürler :)
Tayfun Anlar
Tayfun Anlar 5 aylar önce
imdat hiçbir şey anlamıyorum ama çok gülüyorum herkes üst üste konuşuyor :D bonboş özeti yemin ediyorum ya
Ateş Toğrul
Ateş Toğrul 5 aylar önce
For shadow nedir yav
Büşra Sürek
Büşra Sürek 5 aylar önce
Hayata karşı Mert Denizmen gibiyim..
Ben Kendim
Ben Kendim 5 aylar önce
Korsana düşmedi mi hâlâ
Ediz Kucukoglu
Ediz Kucukoglu 5 aylar önce
abi hepinizi çok seviyorum ama tek tek lütfen yaaaa
Kaan TATLICA
Kaan TATLICA 5 aylar önce
Mert DENİZMEN konu mankeni olarak katılmış. Ayıp olmasın diye gelmiş.
Buğra KINAÇ
Buğra KINAÇ 5 aylar önce
Cinayet süsü çıktığında amerikadaydım. Hala amerikadayım bu yüzden sinemadan izleme fırsatı bulamadım. İnternette de her halta baktım ama film nedense düşmemiş internete. Netflix üyeliği bile aldım ama orda da yoktu film. Bilgili bir insan evladı bana bu konuda yardımcı olursa çok sevinirim.
Buğra KINAÇ
Buğra KINAÇ Aylar önce
Yazdıktan bir gün sonra netflix’e yüklendi
ozan sahin
ozan sahin Aylar önce
4 ay olmuş bulmuşsundur heralde,bulamadıysan söyleyeyim netflixte var,belki baktığın zamanda yüklenmemişti
MrSezermehmet
MrSezermehmet 5 aylar önce
aynı anda konuşuyorsunuz gülüyorsunuz hiç bir şey anlaşılmıyor
BARIŞ ERTÜRK
BARIŞ ERTÜRK 5 aylar önce
Bu nasıl bir şey ya herkes aynı anda konuşuyor keyifsiz ve anlamsız bir şey olmuş 7 dakika sabredebildim.
nagehan tam
nagehan tam 5 aylar önce
Niye konuk alıp hepiniz aynı anda konuşuyorsunuz? Nasıl dinleyeceğiz biz?
Yavuz Selim AVCIOĞLU
Yavuz Selim AVCIOĞLU 5 aylar önce
Umarım bütün filmler yayınlanır yayınlanmaz Netflix gibi platformlara hızlıca yüklenir. Tekrar tekrar izleyebilme imkanımız olur.
mustafa ali Sağman
mustafa ali Sağman 5 aylar önce
8den sonra kendi aralarında konuşuyorlar
Leila Gou
Leila Gou 5 aylar önce
DOCTOR NOWZARADAN ARKADAN AZ YE ÖKÜZ DİYE BAĞIRIYOR YÜZÜME ahahah
Özgün Eke
Özgün Eke 5 aylar önce
Ani niye hep beraber konuşursunuz bi sussun da ali Atay la feyyazım konuşsun aaaaaaaa
Kahin Logar
Kahin Logar 5 aylar önce
ölümlü dünya yı izlememiştim,dedim bi izliyim de geliyim gerçekten harika komik bir film bayıldım
Mehmet Can
Mehmet Can 5 aylar önce
Arkadaşlar For Shadow nedir? :D
serkan ozyurt
serkan ozyurt 5 aylar önce
Feyyaz'ın oynadığı bir filmin tutması %0
Yalçin Namli
Yalçin Namli 5 aylar önce
Son yıllarda vizyondaki Türk filmlerine gitmekteydim. Ne yazık ki, Cinayet Süsü filmi beni düş kırıklığına uğrattı. Dolayısıyle de Türk filmlerine küstüm.
İlmar M
İlmar M 5 aylar önce
Herkes aynı anda konuşuyor, kimsenin ne dediği anlaşılmıyor. 👎
Sadık Avcı
Sadık Avcı 5 aylar önce
Lan nasıl kaçırmışım bunu 😂
Umut Dündar
Umut Dündar 5 aylar önce
19:38 dsgfadfgasfdgafdhadfgafadGDSGZDGDgfdGAFGADF
Abdussamed Demir
Abdussamed Demir 5 aylar önce
Feyyaz abi seni zorla tutuyolarsa göz kırp
Fatih ÜNAL
Fatih ÜNAL 5 aylar önce
Abi güzelim yayın ne hale gelmiş her kafadan başka bir ses.....
Hande Aykurt
Hande Aykurt 5 aylar önce
oğlum niye aynı anda konuşuyonuz oğluum
Erolcan Maltaş
Erolcan Maltaş 5 aylar önce
mert denizmen oturmaya mı gelmiş
Prepot
Prepot 5 aylar önce
19:30 "bi önceki aptal" offff be abi :D
Kadir Kartal
Kadir Kartal 6 aylar önce
daha ne kadar üst üste konuşabilirler dedim daha da konuştular.
Onur kızıldeli
Onur kızıldeli 6 aylar önce
Bu nasıl bir aynı anda konuşmaktır!!!!! :D:D:D:D
N. U.
N. U. 6 aylar önce
Böyle program mı olur lan
Ugurcan R
Ugurcan R 6 aylar önce
For shadow ne ya anlatın lütfen
Ahmet Eren Etyemez
Ahmet Eren Etyemez 6 aylar önce
mert,ali,feyyaz.
Berke Can Uğur
Berke Can Uğur 6 aylar önce
Sayenizde izliyorum filmi
Azize Duygu
Azize Duygu 6 aylar önce
feyyaz yiğitin kafası o kadar vücuduna ait değil ki başka hiçbir şeye odaklanamadım
Erhan Okutan
Erhan Okutan 6 aylar önce
ben bu vidoyu neden 5 defa izledim
metin erbilgin
metin erbilgin 6 aylar önce
20:58 o da sıçıyo mudur acaba SD:A DAXZCASC
sevda düzdiker
sevda düzdiker 6 aylar önce
Dünyanın en güzel bonboşu
Kerem Çakır
Kerem Çakır 7 aylar önce
Ya abi seste bişey var ama ne var anlayamadım bi sorun var sanki
Ömer Yıldız
Ömer Yıldız 7 aylar önce
4:49 kuşbaşılı pide söylerken me
ER 2
ER 2 7 aylar önce
20:38
Murat Orhan
Murat Orhan 8 aylar önce
abi yine üstüste konuşmuşsunuz hiçbişey anlaşılmıyor harika olmuş böyle devam
Ö F K
Ö F K 8 aylar önce
Ölümlü Dünya'daki sahnelerden bahsederken bile gülmem...
Ahmet Emre Kocasakal
Ahmet Emre Kocasakal 8 aylar önce
Kaç ay oldu netflix gibi bir yere verilsin artık film
abuzer dağ
abuzer dağ 10 aylar önce
Feyyaz yiğitti feyyaz it diye duyan bir ben miyim....
GamerSeferman
GamerSeferman 10 aylar önce
dövdü dövdü dövdü duvara attı
şifremneydi
şifremneydi 10 aylar önce
Eve akrabalar gelince de bizim ev boyle oluyo babamla erkek akrabalar annemle kadin karabalar farkli farkli konular
Delias Mysis
Delias Mysis 10 aylar önce
Dünyanın nasıl durduğuna ikna olamayanlar arabada çorba içerken frene bassın, ona benzer ya da öyle birşey işte.. Deneyin kendiniz..
Zeynep Aydoğan
Zeynep Aydoğan 10 aylar önce
tek tek konuşun abi izleyemedim sizin yüzünüzden
Ayhan Özyazıcı
Ayhan Özyazıcı 10 aylar önce
aptal da bize ne anlatıyorsunuzun videosunu bulan var mı ?
ahmet kısacık
ahmet kısacık 10 aylar önce
Tam bir sohbet havası var herkes kafasına göre konuşuyor bu yüzden muhteşem içimizden gibi
Mosby TV
Mosby TV 10 aylar önce
lütfen daha çok üst üste konuşun
رأي الناس عني في الشارع 🤬
11:47
Mevzular 41 - Ulan Sezai...
13:00
BaBaLa TV
görünümler 442 B
KISIRLAR ODASI AÇILDI!!! | Bonboş #17
35:29
'Kendi mizahımızı dünyaya satmalıyız'
10:39
Anadolu Ajansı
görünümler 94 B
رأي الناس عني في الشارع 🤬
11:47
Mevzular 41 - Ulan Sezai...
13:00
BaBaLa TV
görünümler 442 B
AYI KAFESİNDEN SON ÇIKAN KAZANIR!!!
13:13
Alper Rende
görünümler 1,9 Mn
Baraj 10. Bölüm 2. Fragmanı
0:54
Baraj
görünümler 918 B
Troll Otel / Tek Yıldız vs Beş Yıldız
29:06