Sen benim kahramanımsın! - Sen Çal Kapımı 42. Bölüm

  görünümler 1,191,876

MF Yapım

3 aylar önce

Kiraz ve Serkan'ın duygusal anı...💖
Sen Çal Kapımı Ailesine Katılmak için: bit.ly/3jB1Rsj
Sen Çal Kapımı Resmi TRshow Kanalı: bit.ly/3dxNPVW

Dizi, oyuncu kadrosunda; Kerem Bürsin ve Hande Erçel’in yanı sıra Neslihan Yeldan, Evrim Doğan, Anıl İlter, Elçin Afacan, Başak Gümülcinelioğlu, Alican Aytekin, Sarp Bozkurt ve Sinan Albayrak gibi birçok başarılı isimleri barındıran diziye son olarak Sinan Helvacı, Sina Özer, Doğa Özüm, Ayşe Akın, Ahmet Efe Metekoğlu ve Maya Başol katıldı.


YORUMLAR
Beyza Şen
Beyza Şen 2 aylar önce
İlk defa Serkan bolatın mutluluktan yüzü güldü
Ahmet Başpınar
Ahmet Başpınar 2 aylar önce
Kiraz da maşallah çok güzel babası ve anası ne güzel çocuk yapmış
vspxhelpp✨
vspxhelpp✨ 2 aylar önce
slowmotion’u duzeltın🔫
Mediha Kızılkaya
Mediha Kızılkaya 2 aylar önce
Sen yabancı mısın Serkan Bolat 😍
Eliyev Elmeddin
Eliyev Elmeddin 2 aylar önce
🤗🤗🤗🤗🤗😭😭😭😭😭😭
Ahmet Başpınar
Ahmet Başpınar 2 aylar önce
Kan kanı çeker
Biricik Turkgil
Biricik Turkgil 2 aylar önce
Serkan ile kiraz arasında bir bağ var asla kopmayan.😊Ve bu arada kirazın bu sahnede serkana çok içten sarılması beni benden aldı çok duygulandım💟👨👧
Goo Gle
Goo Gle 2 aylar önce
Kiraz cok tatli degilmi yaa
Goo Gle
Goo Gle 2 aylar önce
H k
Goo Gle
Goo Gle 2 aylar önce
H ❤ K
Hatice Cikaray
Hatice Cikaray 2 aylar önce
Kiraz çok tatlı ve güzel bir kız ve inatçı very
Dilber
Dilber 2 aylar önce
İnternet Olmayınca galeriye girenler Burda mı?
Maria Colilles Oliva
Maria Colilles Oliva 2 aylar önce
Que bonic,es preciós veure lo bé que s'entenen els dos
M.FATİH BOZ
M.FATİH BOZ 2 aylar önce
TRENDLERDE 34 NUMARA
El El
El El 2 aylar önce
Siz iyi insan larsınız bu mafiyalar la hiç ilgilenmeyecem gereksiz insanlar bari siz tövbe edin de sizlere sonsuzluk verelim onlardan adam olmaz
oiuet souiu
oiuet souiu 2 aylar önce
Bravo
Zeynep Kayar
Zeynep Kayar 2 aylar önce
Mayanın gerçek sesi bu mu
Douaa Abid
Douaa Abid 2 aylar önce
❤❤❤😭
Sky
Sky 3 aylar önce
Kiraz çok tatlı 🍒❤️
RYM BENSLAMA ÖZKABALCI
RYM BENSLAMA ÖZKABALCI 3 aylar önce
Türkiye de gerçekten evlenmeden bir çocuk yapılır mı?
talya talya
talya talya 2 aylar önce
@RYM BENSLAMA ÖZKABALCI estağfurullah önemli değil bunlar günahını almayayim önce bebek sonra nikah furyası yaparlar herhalde
RYM BENSLAMA ÖZKABALCI
RYM BENSLAMA ÖZKABALCI 2 aylar önce
@talya talya ben bu konudan bahsediyorum bu dizi de ki kız öyle değil mi ? Bunlar farklı bir turkiyeyi tanıtıyorlar insanlara ...pardon sizi yanlış anladıysam...eminim bu karakterler gerçek hayatlarında böyle bir şey kabul etmezler
talya talya
talya talya 2 aylar önce
@RYM BENSLAMA ÖZKABALCI ben evlenmeden hamile kalacagim demedim ki
RYM BENSLAMA ÖZKABALCI
RYM BENSLAMA ÖZKABALCI 2 aylar önce
@talya talya aynen sen evlenmeden hamile kal bakalım abin, ailen seni kabul edecekler mi ? Bu diziler saçmalıyorlar
talya talya
talya talya 2 aylar önce
@RYM BENSLAMA ÖZKABALCI hahahah kendinizi avutmaya devam edin iyi uykular iyi geceler size
Aygun Memmedli
Aygun Memmedli 3 aylar önce
Kiraz Cox quzel ❤️❤️❤️♥️💜💙😘......? Edanin. Qizi. Elebil ozudu ❤️😘
Büşra Begüm K.
Büşra Begüm K. 3 aylar önce
Kirazın gözünü kapatıp gülümsemesine kalbimi bıraktım.. 💘
Nermin Türkdoğan
Nermin Türkdoğan 3 aylar önce
Kan cekiyor
Humeyra Polat
Humeyra Polat 3 aylar önce
Bu kız oynayamıyor
Zekine Tastan
Zekine Tastan 3 aylar önce
Sondaki serkanın gülüşüü
Denizz
Denizz 3 aylar önce
serkan bolat da serkan bolat şu Bolat neymiş be sıkıldım
Jack Sparrow
Jack Sparrow 3 aylar önce
Ben ne izledim şimdi?
Rumeysa Kara
Rumeysa Kara 3 aylar önce
sırf keremi sevdiğimden ilk defa dizinin bir parçasına tıkladım hande erçelin kızını oynayan küçük kız bile rol yapamıyor bu diziyi izleyenlerin kesinlikle ergen tayfa olduğuna artık eminim
Eylül
Eylül 2 aylar önce
Cocuk daha kucucuk ya biraz alttan alsan nolur?
MisfitS
MisfitS 3 aylar önce
diziyi 5 kıtada milyonlarca kişi izliyor, her yaş grubu, din ve ırktan izleyicisi var, sana hitap etmemiş olabilir ama izleyenlere ve sevenlere saygı duymak büyük bir meziyettir.
Fatma ÇELİK
Fatma ÇELİK 3 aylar önce
Hande gūzelim deme bir sivilce yeter zenginim deme bir kıvılcm yeter serkanın elini bırakma
Masall Duman
Masall Duman 3 aylar önce
Muhteşem bir sahneydi. Sen benim kahramanımsın “ baba “ demesini Sabırsızlıkla bekliyoruz 🙏
bcvbb hyui
bcvbb hyui 3 aylar önce
Ya kiraz çok tatlı YAĞĞ sanki Serkan babası olduğunu biliyo gibi sarıldı 🥺❤️
Didi
Didi 3 aylar önce
So cute
um e saad
um e saad 3 aylar önce
Lots of love from pakistan 🇵🇰😢
um e saad
um e saad 3 aylar önce
I want translation of this beautiful video between baba and her daughter plzzzz. Translate in English
Merve Türker
Merve Türker 3 aylar önce
Bu sahne beni benden aldı
Merve Türker
Merve Türker 3 aylar önce
Aynen daha güzelleri dileğiyle ❣
bcvbb hyui
bcvbb hyui 3 aylar önce
İşte Serkan'a da böyle bi hareket yakışırdı 🙄
se eliyeva
se eliyeva 3 aylar önce
O prenses diyil
Necla Akkaya
Necla Akkaya 3 aylar önce
çok yapmacık
nieooj gotoy
nieooj gotoy 3 aylar önce
O icten baba kız sarilmasi💜👍 Birbirlerinden haberdar olmasalar bile baba kız olduklarini cok guzel hissettiriyorlar💙💙
MisfitS
MisfitS 3 aylar önce
ÇOK TATLILAR
Bade Tüter
Bade Tüter 3 aylar önce
Serkan ve Kiraz tatlı🥲
Ayşe Ünsal
Ayşe Ünsal 3 aylar önce
♥️♥️♥️😘😘😘😍😍😍🤩🤩🤩
bağlandı
bağlandı 3 aylar önce
2:02 çok tatlı diyimi
nieooj gotoy
nieooj gotoy 3 aylar önce
"Neden herkes birinin sözünü yazıyor?" -Nikola Tesla
MisfitS
MisfitS 3 aylar önce
SEN YABANCI DEĞİLSİN SERKAN BOLAT :)
Earth Angel
Earth Angel 3 aylar önce
SEN YABANCI MISIN SERKAN BOLAT?
Lamya kaleli
Lamya kaleli 3 aylar önce
🥺🥺🥺
ww. videos
ww. videos 3 aylar önce
1:47 Ya bu sahnede serkanın kendi çocuğu olduğunu biliyomuş gibi içten sarılmasıı pekii
Earth Angel
Earth Angel 3 aylar önce
çok güzel bir sahneydi
Sadece Poncik
Sadece Poncik 3 aylar önce
O Sonda ki gülüş aaâaaa
Gamze Aydın
Gamze Aydın 3 aylar önce
İşte Serkan'a da böyle bi hareket yakışırdı 🙄
Leyla Akdoğan
Leyla Akdoğan 3 aylar önce
Nasılda güzel mesajlar veriyorlar...hayata dairrr...yaşantısal...👩‍👩‍👧‍👦💞👏
Sıla Ertaş
Sıla Ertaş 3 aylar önce
Allahım bu baba kız sahnelerinden daha çok görmek isteyenler
Sıla Ertaş
Sıla Ertaş 3 aylar önce
@MisfitS bende ya
MisfitS
MisfitS 3 aylar önce
ben isterim. :)
Ülker akkurt pamuk
Ülker akkurt pamuk 3 aylar önce
Dünya sol devrimciyim dedik ✌️✌️✌️✌️hep söyledim 😍 sonrada ✌️✌️✌️hakkkaten namusumlaaa😠😠yaşarken sizleri😂😂😂izledimmmm ✌️✌️✌️kurdooo vede egedensolum😂😂😂halk size diyorum😂😂Akdeniz'e 😂😂😂dedimmm soyledimmmmm ve ✌️✌️halende soyledimmm😂😂😂✌️✌️✌️
{•Jichum Pikachum•}💫
{•Jichum Pikachum•}💫 3 aylar önce
İkiside çok tatlı ya 🥰
Aylin Rzazade
Aylin Rzazade 3 aylar önce
Tsk prenses Kiraz: ben prenses degilim Serkan: o prenses degil😂😂
♥️Handemmmmm♥️
♥️Handemmmmm♥️ 2 aylar önce
Həəəə çooox gözəldi🍒
nieooj gotoy
nieooj gotoy 3 aylar önce
" sen daha kotu durumdasin serkan bolat " demesini basa sarip sarip izledim
Ayşegül Güneş
Ayşegül Güneş 3 aylar önce
Ağlıyorum Serkan kiraz sahnelerinde allah kimseyi babasız bırakmasın
Çift Bilet
Çift Bilet 3 aylar önce
"Neden herkes birinin sözünü yazıyor?" -Nikola Tesla
Nərgiz Mirzəyeva
Nərgiz Mirzəyeva Aylar önce
Evet ya aklımı okudun
Seda Yılmaz
Seda Yılmaz 3 aylar önce
her videonun altinda bunu görüyoruz yeter
k. eylül
k. eylül 3 aylar önce
Sen yabancımısın serkan bolat ? Hayır baban 😔 Serkan sanki hissetti ya gerçekten öyle sarıldı baba kız sarılması ilk kez ❤️
Earth Angel
Earth Angel 3 aylar önce
çok güzeldi bu sahne
Mila Lore
Mila Lore 3 aylar önce
Kiraz Serkanla Edanın mix'i , hem dee çoookk tatlıııııı
Mila Lore
Mila Lore 3 aylar önce
Evett yaa
Earth Angel
Earth Angel 3 aylar önce
gerçekten aşırı tatlı.
Benim dünyam
Benim dünyam 3 aylar önce
Bu sahne beni benden aldı
Earth Angel
Earth Angel 3 aylar önce
aynen
begüm
begüm 3 aylar önce
Sen yabancımısın "SERKAN BOLAT" 🤣😃❤
Earth Angel
Earth Angel 3 aylar önce
yabancı sayılmaz :)
maria k
maria k 3 aylar önce
They are so sweet together!!!!
Şərmin Yusifova
Şərmin Yusifova 3 aylar önce
1:56 Bu ikisinin tüm sahneleri harika,ama en güzeli bu bence...
Emine🌺👍
Emine🌺👍 3 aylar önce
Bence ♥️♥️♥️❤️💙💙💜💚
Emine🌺👍
Emine🌺👍 3 aylar önce
Kız çok tatlı
Sessiz d
Sessiz d 3 aylar önce
Adamdaki kaslar fena ha
Duru Işçimen
Duru Işçimen 3 aylar önce
1:48 “ Sen benim kahramanımsın sen bana cesur olmayı öğrettin” 💖 SerKir {Baba kız sevgisi} Sen hazırsın baba olmaya Serkan Bolat bu kadar şirin bir kızın var 💘Maya'mm Sen ne kadar güzel oynuyorsun güzel kuzenim💖💕(Teyzemin kızı)
*MURSELİN TÜRKAN*
*MURSELİN TÜRKAN* 3 aylar önce
Trend videolardan #5 numara
Lal öz
Lal öz 3 aylar önce
Küçük kız çok güzel ama oyuncluğu iyi değil maalesef çok ezbere ve öğretilmiş oynuyor duyguyu veremiyor
•Helios•
•Helios• 3 aylar önce
Kesinlikle katılıyorum, sevemedim kızı.
Earth Angel
Earth Angel 3 aylar önce
Bence çok iyi rol yapıyor ve çokta tatlı.
TC Derya Gültekin
TC Derya Gültekin 3 aylar önce
🌟🌟🍒🍒🌹🌹
Selin Özturk
Selin Özturk 3 aylar önce
Kiraz ve Serkan bu ikiliye ölebilirim...
Earth Angel
Earth Angel 3 aylar önce
Aşırı tatlılar
EDSER & ESZAN KLİP
EDSER & ESZAN KLİP 3 aylar önce
serkan ve kiraz cook tatlı yaa
hümeyra yılmaz
hümeyra yılmaz 3 aylar önce
Kiraz Baba sevgisini serkan da buldu aslında gerçek babasında
Earth Angel
Earth Angel 3 aylar önce
Aynen
Earth Angel
Earth Angel 3 aylar önce
SERKİR SAHNELERİ ÇOK TATLI
MisfitS
MisfitS 3 aylar önce
aynen bence de
Vefa ismayilova
Vefa ismayilova 3 aylar önce
bu dizide Kiraza baxiram ancaq
Nouf Miyy
Nouf Miyy 3 aylar önce
🥺♥️
Nouf Miyy
Nouf Miyy 3 aylar önce
Wowwwwww
Ebru Koç
Ebru Koç 3 aylar önce
Minnoş kiraz çok tatlı
Yağmur
Yağmur 3 aylar önce
Bu sahneden sonra saatlerce kendime gelmeyip ağladım. Çok duygusaldııı
MisfitS
MisfitS 3 aylar önce
NE SAHNEYDİ.
sinan sinan
sinan sinan 3 aylar önce
Off normalde izlemem keşfete düştü bakayım dedim. Her şey ne kadar yapmacık yok o prenses değilmiş yok yabancı değilmiş havalı havalı konuşmalar falan ...
MisfitS
MisfitS 3 aylar önce
İzlemediğin dizinin diyaloglarının anlamını bilemezsin ki zaten, bir söylenen söz vardır bir de yarattığı his vardır. o yüzden yorum yapman olmamış.
MİN YOONGİ
MİN YOONGİ 3 aylar önce
Aynen yaa 👏👏👏
Mekenin Nur Melegi Nur Melek 😎😊
Mekenin Nur Melegi Nur Melek 😎😊 3 aylar önce
Seni Af Etmek icin bi arsa al Bu karsiki koyle bi Ev Bana Yap bi Ev kendine Yap evlerimiz Yan yanda olsun Guzel Ev Yap dupleks olsun ustkar Guzel Bi yatak odasi Guzel Bi dus olsun alt katta bi salon mutfak Banyo levabo olsun 😎😊
İlhan Berk
İlhan Berk 3 aylar önce
Bunlar diziyi sessiz mi çekiyor ? bana dublaj gibi geldi
Gülsün Bahadır
Gülsün Bahadır 3 aylar önce
Keçi sakalı tip siz adam
HAMSİ TV
HAMSİ TV 3 aylar önce
Şöyle bir kizimizolsundiye sanabile evet derim. Zalimin. Kizi
Ahmad. Mero
Ahmad. Mero 3 aylar önce
🤣🤣🤣🤣🤣Ne kahrama nı ymış ya
Aybüke yıldırım
Aybüke yıldırım 3 aylar önce
Arkadaş bu bahçede ne piknik yapılır ama
Rosi Hernandez
Rosi Hernandez 3 aylar önce
Por favor q no se acabé
Kova Boğa Aslan
Kova Boğa Aslan 3 aylar önce
Sen benim Kahramanımsın
Nurcan Yavru
Nurcan Yavru 3 aylar önce
Baba - kızın ilk sarılması 😊🥰
Tülin
Tülin 3 aylar önce
erkeklerin küçüklerle konuşurken eğilmesi çok hoş değil miii
Ecrin Bilge
Ecrin Bilge 3 aylar önce
"Sen yabancı mısın Serkan Bolat?" kalbimi en çok parçalayan sahne 😍😥
sas f
sas f 3 aylar önce
❤️
Gök Börü
Gök Börü 3 aylar önce
Allah daimi dostumuz olsun Allah'u Teala kalbimize nur yolu açsın amin 🌺 18/KEHF-102: E fe hasibellezîne keferû en yettehızû ibâdî min dûnî evliyâ’(evliyâe), innâ a’tednâ cehenneme lil kâfirîne nuzulâ(nuzulen). Yoksa kâfirler, kullarımın Benden başka dostlar edineceklerini mi zannettiler? Muhakkak ki Biz, cehennemi kâfirlere bir ikram (kalacak yer) olarak hazırladık.
K H
K H 3 aylar önce
Bu sahneye gelip gidip bakıyorum ve her seferinde ağliyorum
MisfitS
MisfitS 3 aylar önce
çok etkileyici
Furkan Erdem
Furkan Erdem 3 aylar önce
Berbat yazarlık berbat oyunculuk
MisfitS
MisfitS 3 aylar önce
@Furkan Erdem evet yanlış yere yorum yazmışsınız.
Furkan Erdem
Furkan Erdem 3 aylar önce
@MisfitS yanlış yer
MisfitS
MisfitS 3 aylar önce
berbat yorum
bosver adımı
bosver adımı 3 aylar önce
Her şey çok güzeldo taki fragmana kadar "ben baba olmaya hazır değilim"
Sıla Ertaş
Sıla Ertaş 3 aylar önce
@bosver adımı Ayn
bosver adımı
bosver adımı 3 aylar önce
@Sıla Ertaş çok kırıcı ya
Sıla Ertaş
Sıla Ertaş 3 aylar önce
SORMA YAA SERKAN NASIL BÖYLE BİR ŞEY SÖYLEYEBİLİR
EDİT YUTB
EDİT YUTB 3 aylar önce
2 GÜNDE TANIŞTI DİYE HEMEN KAHRAMAN OLDU 🤔 sjsjsjsjsjsjs
Nur
Nur 3 aylar önce
Kiraz nedense her seferinde Serkanin babası olduğunu biliyormuş gibi hareket etmiyor mu 😂🤭
sara
sara 3 aylar önce
kiraz and serkan scenes are the best i love them so much
um e saad
um e saad 3 aylar önce
I also love. Bt cannot understand
MisfitS
MisfitS 3 aylar önce
me 2
rosieoflyrics
rosieoflyrics 3 aylar önce
Kirazın hareketlerine sinir oluyorum cidden
Nazlı Aydın
Nazlı Aydın 3 aylar önce
Çok güzel yaaa
entertainmentlove
entertainmentlove 3 aylar önce
Love this scene
Sen Çal Kapımı || Once Said
4:14
Pamuk şeker
görünümler 14 B
Serkan Bolat'ın annesi... - Sen Çal Kapımı 41. Bölüm
1:43
Ferhat Göçer - Hüküm (Official Music Video)
3:43
Ferhat Göçer
görünümler 35 B
İyi ki geldin baba! - Sen Çal Kapımı 45. Bölüm
4:33
Sen Çal Kapımı
görünümler 2 Mn
DNA testi sonucu çıktı! - Sen Çal Kapımı 42. Bölüm
7:00
Kiraz'ı ikna ediyor... - Sen Çal Kapımı 47. Bölüm
5:38
Serkan'ın sırrı... - Sen Çal Kapımı 43. Bölüm
5:19
Kızını seven baba... - Sen Çal Kapımı 47. Bölüm
2:25
Serkan ve Kiraz (+ Eda) - funny moments
5:14
LuvSamS _
görünümler 487 B
Büyü biraz Serkan... - Sen Çal Kapımı 42. Bölüm
2:31
Görüşeceğiz Serkan Bolat - Sen Çal Kapımı 41. Bölüm
2:15
Ferhat Göçer - Hüküm (Official Music Video)
3:43
Ferhat Göçer
görünümler 35 B
Yargı 2. Bölüm 2. Fragman
1:02
Yargı
görünümler 1,6 Mn
Edis - Arıyorum (Official Video)
3:19
Edis
görünümler 5 Mn
Kuruluş Osman 3.Sezon Fragmanı
1:12
Kuruluş Osman
görünümler 588 B
EŞYALI YENİ EV TURU!
22:06
Meryem Can
görünümler 1,3 Mn
GARİP YİYECEKLER YEDİK  (ASMR)w/ @Cemre Solmaz
18:23
EĞLENCE MERKEZİNDE TÜM ÖDÜLLERİ KAZANDIM!
20:41
Uras Benlioğlu
görünümler 259 B