Ailenin yeni lideri İlyas Çakırbeyli! - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 199. Bölüm

  görünümler 1,244,063

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

3 aylar önce

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 199. Bölüm Özeti:
Yaman Korkmaz ve ailesi bu kez namlunun ucundadır. Şahin Ağa’yı Savaş’ın elinden kurtardığı için artık hedef haline gelen Hamdi Korkmaz ve ailesi bu kez büyük düşmanla yüz yüze gelir. Savaş’a karşı masayı satmayan Yaman Korkmaz ise müttefiki Hızır Çakırbeyli’nin hayatı için canını ortaya koymaya hazırdır.

Kimsesiz Doğan’ın ölümü Çakırbeyli ailesi ve dostlarında şok etkisi yaratırken Savaş ve ekibinde zafer sarhoşluğu yapar. Verdiği savaşta sona yaklaştığını bilecek kadar tecrübeli olan Hızır Çakırbeyli, kartların yeniden dağıtılması için kendi hayatını ortaya koyar.

Hızır Çakırbeyli’nin kendisini ortaya koyarak kurduğu planın kilit ismi ise yeğeni Alpaslan Çakırbeyli olur. Savaş’ın mekanına girmek için plan yapan Alpaslan Çakırbeyli amcası Hızır Çakırbeyli’nin hayatının pamuk ipliğine bağlı olduğunu bilerek elinden geleni yapar. İlyas Çakırbeyli ve Behzat Façalı ise Rıdvan’ı ortada bırakarak Savaş’ın yanına geçen Volkan ve Koray’ın peşine düşer. Behzat Façalı ve Hızır Ali Çakırbeyli ise intikamlarına bir adım daha yaklaşır.

atv Resmi TRshow Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN
atv
atvcomtr
atvturkiye

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz Kanalından Öneriler

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz Bölümleri İçin Tıklayın
bit.ly/2HVjRzZ

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz En Sevilen Sahneler İçin Tıklayın
bit.ly/36J1Or8

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Efsane Sahneler İçin Tıklayın
bit.ly/33CdZUC
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz TRshow Kanalına Abone Olmak İçin; bit.ly/2uzVwcw

atv Resmi TRshow Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN

YORUMLAR
Miray özen Kahya
Miray özen Kahya 5 gün önce
Alpaslan la büyürsün İlyasla kaybetmezsin ÜNAL KAPLAN .
ali dönmez
ali dönmez 7 gün önce
Artık Hızır reis sakalları kessin
Mehmet Özden
Mehmet Özden 7 gün önce
Şu dizi de hızıra ayar olan bi ben varım heralde ölmesi gereken kişi hızır sonra intikam alınsın bu dizinin en başrolü Alparslan ve İlyas olmalı İlyas’ı reis yapıp daha güçlü yapın senarist Alparslan da İlyas ölünce reis olsun
Bahar
Bahar 8 gün önce
İçimdeki gurur patlamasını anlatamam jfhfkdndkdn Alpaslan ve İlyas için izliyorum en çok. Hızır ve Hızır Ali çok seviyorum 🖤
dağhan kirişçi
dağhan kirişçi 9 gün önce
Gotfatherden esinlenme diyecem ama.. bu baya araklama yaff😅
M.Süleyman
M.Süleyman 8 saatler önce
@MONA ROSA godfather dan önce mi yaptınız 😂 ulan adamlar o filmi çekerken, bizimkiler inek şabanı çekiyorlardı. 50 yıl öncesi.
dağhan kirişçi
dağhan kirişçi 7 gün önce
@MONA ROSA burdaki olay el öpme değil.. sahnenin tamamı.. sen gotfatheri hiç izmemissin anlaşılan...
MONA ROSA
MONA ROSA 7 gün önce
Sen hiç kurtlar vadisi izlemedin mi çakır İstanbul'un sefiri olduğunda Polat baron olduğunda eli öpülür yemin edilirdi Godfather dan çok daha önce biz yaptık
aydın öngül
aydın öngül 10 gün önce
Bu kadar güzel dizi çekiyorsunuz Godfather dan çalıntı yapmanız oldumu şimdi yani bırakın bu işleri ya !!!!
cancave
cancave 13 gün önce
Hızır alinin biad etmesi çok komik değilmi:-)))
Rahila Jabrayilova
Rahila Jabrayilova 14 gün önce
7 sezon çok güzel bir sezon olacak
soner yıldırım
soner yıldırım 14 gün önce
Hızır bu sezon ölecek galiba
İlyas Akgün
İlyas Akgün 14 gün önce
Baba filim alıntı sahnesi gibi bence 😂 ama efsane
taha aksu
taha aksu 20 gün önce
Ömer gelebilir belki bu sezon büyümüş şekilde
Vuqar Aliyev
Vuqar Aliyev 24 gün önce
Ailenin reisi Alparslan olmaliydi
MURAT ULUDAĞ
MURAT ULUDAĞ 24 gün önce
İlyas önüne gelene sıkar Alparslan yine gizli işler yapar
Bakma Öyle
Bakma Öyle 25 gün önce
Hızır ali karakterinde hiç ağırlık yok zaten yemin ederken alpaslandan sonra aynen dese daha iyi olurmuş
Ali FENİK
Ali FENİK 26 gün önce
İlyas bu diziden ayrılırsa ben bu diziyi izlemem
Mahmut Can SABIRLAR
Mahmut Can SABIRLAR 28 gün önce
Bu sahnenin sonu Godfather son sahne.
Arif Üney
Arif Üney 28 gün önce
Godfather filmi final sahnesi gelecek sezon ömürle ilyas ayrılırsa hiç şaşırmam.
Bedir Bozkurt
Bedir Bozkurt Aylar önce
Godfather :)
Fırat Aslan
Fırat Aslan Aylar önce
Bu dizi faşizmi anlatıo yaşasın devsol✌️⭐✊
diplomasız bilişimci
diplomasız bilişimci Aylar önce
Hızır Ünal kaplana özeniyor galiba.
Emre Sedefoğlu
Emre Sedefoğlu Aylar önce
İlyas bu sezon diziyi net taşıdı önce masanın lideri oldu şimdi ailenin lideri
Sefa Tansel
Sefa Tansel Aylar önce
İlyas reiss
Abdullah İslamoğlu
Abdullah İslamoğlu Aylar önce
İlyas Reisteki yönetim harika olucak
İsa Akçay
İsa Akçay Aylar önce
Lütfen KV den içerik çalmayın
Scorpion ES
Scorpion ES Aylar önce
İlyas'a destek verecek aslan gibi bir karakter lazım.
Zuzu Zuzu
Zuzu Zuzu Aylar önce
Yeni sezon nezaman başlıyor
Aynur Demirel
Aynur Demirel Aylar önce
Eylül
Hüseyin KÜRKCÜ
Hüseyin KÜRKCÜ Aylar önce
İlyas Çakırbeyli abisini aratmayacağını Hızır Abisi hapisteyken gösterdi şimdi devir senin İlyas Çakırbeyli
Cengizcan Kuşin
Cengizcan Kuşin Aylar önce
Yeni sezonda İlyas ölüyormuş.dogru yanlış bilmiyorum
AZ PRODUCTION
AZ PRODUCTION Aylar önce
İlyas Çakırbeyli Ailenin Sefiridir. Biat Edin!
Məmmədova Ceyran
Məmmədova Ceyran Aylar önce
İlyas diziden ayrilmsin
Efkan Caglar
Efkan Caglar Aylar önce
Yeni Micheal İlyas Çakırbeyli ☠️
Iam Jordan
Iam Jordan Aylar önce
Omer gəlse efsane olur
İrem Kalkan
İrem Kalkan 2 aylar önce
06.31 bu dakikada Alpaslana inanan varmış
Mehmet Eren
Mehmet Eren 2 aylar önce
ILYAS CAKIRBEYLI DIZIDEN AYRILIRSA KESINLIKLE IZLEMEYIZ!
emirhan seven
emirhan seven 2 aylar önce
Michael carleone = ilyas çakırbeyli
Kamer Raffi KIRAGOSOĞLU
Kamer Raffi KIRAGOSOĞLU 2 aylar önce
Yuh be bu sahneyide çalıntı yapmışlar
Aynur Demirel
Aynur Demirel 2 aylar önce
Sanki ailede kadın kaldı hızır.
Sevda Altınbilek
Sevda Altınbilek 2 aylar önce
Ne Hızır baba ne Alpaslan baba tek kral ozan akbaba
Black Web
Black Web 2 aylar önce
3 aya hızır azmettiren olarak dışarı çıkacak alparslan kimsesizlerin ve fedailerin başına geldiği için devlet destekli olarak gözaltına dahi alınamayacak yeni dönem de çok büyük çatışmalı senaryolarla gelecek
Yusuf A
Yusuf A 2 aylar önce
Adam 200 bölümde ölecekmiş bu ne biçim iş. Izlemem dahah
Furkan Parlar
Furkan Parlar 2 aylar önce
Godfather'a selam çakıp saygı duymuslar yorumlardaki çalma özenme tarzi mesajlarınızı kendinize saklayın.
egehan sarı
egehan sarı 2 aylar önce
Gelecek sonbaharda sokaklarda su birikintisi değil kan birikintisi olacak yanına dostu yaşar da gelse on numara olur
SIFIR 1
SIFIR 1 2 aylar önce
Saçma sapan bir sahne hatta eskiyanin en saçma sahnesi bu oldu
Ясин Ахмедов
Ясин Ахмедов 2 aylar önce
Bu sahne bana bir şeye benzetiyorum. Maykıl karleone de bir mafya ailesinin babası oluyor ve onada biat ederler ve onun da elini öperler. Ve oda masanın donu olur. Ve bütün mafya dizilerde en güzel sahne. Biat etme sahnesi.
Berkan Atar
Berkan Atar 2 aylar önce
Ilyas ölecek
Toghrul Salehov
Toghrul Salehov 2 aylar önce
Ömeride geri getirin artik diziye.cocuk büyümüştür artik.gelsin Ilyas amcasinin elini öpsün yeminini etsin ve diziye bu vesileyle dahil olsun yeniden,aklimda saglam senaryo var ama kimse takmaz beni zaten😉 Yoksa neler neler anlatirim
Cengizhan Doğar
Cengizhan Doğar 2 aylar önce
İlyas ayriliyormus diziden senarist dalını budagini keseriz canımızı sıkma
Сирож Бахтиярович
Сирож Бахтиярович 2 aylar önce
ILYAS REIS ✊ 1 Number Karakter 👍
Tunahan COSKUN
Tunahan COSKUN 2 aylar önce
Yeni sezonda çıkar Hızır bu sahnede boşu boşuna çekilmiş olur yada en fazla 5 bölüm devam eder
Nurlana Qedirova
Nurlana Qedirova 2 aylar önce
ben bu alparslani anlayamiyorum nedense Ömüre hiç yenge demiyor
Ülker akkurt pamuk
Ülker akkurt pamuk 2 aylar önce
Ben mi dedimmmmmm 😠😠😠her yerden her halti yapın diyeeee😮😮😮😮bir anneyeeee evliyimmm dedikçe 😠😠 rahatsizzzz ettiğiniz ulan hakkaten nasıl erkektinizzzzzzz😠😠😠😠😠😠😂😂😂olumumeeeeee 😍bir halt kalmadı yaaa yasamadigimmm hep dedim ne bir utandinizzzzzz hep havvvv 😂😂😂😂havvvv nerden bileyimmm noluyooo dedik 😮😮😮😮😮hep ciddiydimmmmm ben konuşurken dedimmmm 😠😠😠😠😠😠
Arda IŞIK
Arda IŞIK 2 aylar önce
Hızır niye yemin etmedi 😂, ulan hızır
Murat Yavuz
Murat Yavuz 2 aylar önce
ilyas reis olacak karakterde değil kendi dahil herkezi öldürtür bugüne kadar zaten hızır sayesinde yasadı yoksa çoktan ölmüştü su yüzden bi acı olay basına geldimi plansız fevri hareket edip tuzaga düşüyor sakin olup plan yapmıyor hızır gibi umarım hızır gişbi olmayı ögrenir
Doğu Eşrefoğlu
Doğu Eşrefoğlu 2 aylar önce
Bunu çukurda da yaptılar aynı yerden esinlenme
Cafer Kutlu
Cafer Kutlu 2 aylar önce
İlyas daha acımazsız hızır ve alparslana göre. İlyas ortalığı kan gölü yapar
Kerem Sakaray
Kerem Sakaray 2 aylar önce
Ufaklıklar biat ediyor,diğer ufağa...
mehmet şeremet
mehmet şeremet 2 aylar önce
Herkes efsane demiş son sahneye çalıntı arkadaş çalıntı ne efsanesi? çalıntılar efsane olamaz ne demişti rahmetli müslüm gürses : taklitler aslını yaşatır..
Simar Kaya
Simar Kaya 2 aylar önce
İlyas Çakırbeyli BOSS🔥🔥
onur ölçücü
onur ölçücü 2 aylar önce
Godfather filminden bir alıntı 😁
Taha
Taha 2 aylar önce
Sonunda be İlyas Reis
Hüseyin Çakmak
Hüseyin Çakmak 2 aylar önce
İlyas baba efsane
Gökler Cansu
Gökler Cansu 2 aylar önce
Edho asıl bundan sonra başlıyor yeni sezonda ve diğerlerinde sonuna kadar bu savaş bitmeyecek
KM
KM 2 aylar önce
6 sezon jenerikti simdi asil bölüm basliyor 😂edho ilyasin yolu
Celal Demirsoy
Celal Demirsoy 2 aylar önce
Kay = Ömür 😂
Idris Reis
Idris Reis 2 aylar önce
6:22
Harun Okur
Harun Okur 2 aylar önce
Alpaslan
Sahnur Eyvazli
Sahnur Eyvazli 2 aylar önce
İlyas
Sahneler ve filmler
Sahneler ve filmler 2 aylar önce
İlyas gerçek bir mafya lideri olur onu aldığı sorumluluklarla beraber daha sakinleşmis ve daha çok zekası ve iradesi ile ön plana çıkan biri yaparsanız harika olur.
Medonun Dünyası TV
Medonun Dünyası TV 2 aylar önce
Baba filminden çalmışlar bu sahneyi ulabirşeyiniz orjinal olsun be yine izlemekten vazgecmiyoruz
Zeynep Avşar
Zeynep Avşar 2 aylar önce
7:26 da neden bu üçlüyü koydular çünkü bu üçlünün atölye günlüklerinden arkadaş
enes olmez
enes olmez 2 aylar önce
İlyas herkese nasıl. Lider olunur Hızır dahil herkese öğretecek ilk defa bu kadar ön plana çıkıyor bu fırsatı çok iyi değerlendirecek Ünal kaplan gibi soğuk kanlı Hızır gibi deli olacak
Musa Işık
Musa Işık 2 aylar önce
İLYAS REİS
Musa Işık
Musa Işık 2 aylar önce
İLYAS REİS
Musa Işık
Musa Işık 2 aylar önce
İLYAS ÇAKIRBEYLİ
Musa Işık
Musa Işık 2 aylar önce
İlyas Reis
Musa Işık
Musa Işık 2 aylar önce
İlyas Reis
Mücteba Cetkin
Mücteba Cetkin 2 aylar önce
İlyas Baba..
FURKAN KAVUKLU
FURKAN KAVUKLU 2 aylar önce
The Godfather….
Berecikli Sümer
Berecikli Sümer 2 aylar önce
Biat nedir arkadaş oldu olacak toyda düzenleseydiniz😂😂😂
kamil grovski
kamil grovski 3 aylar önce
GODFATHERDAN ÇALMASAYDINIZ HEPSİNİ :D
Apaçi Mustafa
Apaçi Mustafa 3 aylar önce
Bakalım masanın yeni üyeleri kimler olacak
ERCAN KARATEKE
ERCAN KARATEKE 3 aylar önce
İc savaş cıksa çiçek gibi olur
emine Sütlüoğlu
emine Sütlüoğlu 3 aylar önce
Çok güzel bir dizi
M A
M A 3 aylar önce
Godfather sahnesinin tıpkısı hastasıyız böyle sahnelerin ustaqqa
evde kal Sinema izle
evde kal Sinema izle 3 aylar önce
Abi İlyas benim gibi deli memlekette adam kalmaz
İsimsiz Kanal
İsimsiz Kanal 3 aylar önce
Cukurda gotfather havası vardı ama cumaliye doyamadan harcadilar ilyas çakırbeyli de süper insallah harcamazlar bu adama racon yakisiyor daha çok ağır abi olmali
ozyon emrah
ozyon emrah 3 aylar önce
Bayaaaa saçma bir sahne olmuş😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Celâl RAZ
Celâl RAZ 3 aylar önce
Godfather detayı güzel olmuş
Sadık UZUN
Sadık UZUN 3 aylar önce
Godfather copy paste resmen
artem şavluğ
artem şavluğ 3 aylar önce
Bu ne lan başka film mi kalmadı her dizide bir godfather
ail ali
ail ali 3 aylar önce
senindl ilyas 🔥🔥🔥
Engin Gezer
Engin Gezer 3 aylar önce
Türkiye'de tek dizidir
Engin Gezer
Engin Gezer 3 aylar önce
Süper Süper
Olcay Cömert
Olcay Cömert 3 aylar önce
Alpasdan çok zeki akilli ihyas deli dolu
Muhammet İslamoğlu
Muhammet İslamoğlu 3 aylar önce
Sana sonsuza kadar biat edeceğime yemin ederim 🤣
Musa Işık
Musa Işık 3 aylar önce
İLYAS ÇAKIRBEYLİ
Musa Işık
Musa Işık 3 aylar önce
İLYAS ÇAKIRBEYLİ
Musa Işık
Musa Işık 3 aylar önce
İLYAS ÇAKIRBEYLİ
Musa Işık
Musa Işık 3 aylar önce
İLYAS ÇAKIRBEYLİ
Musa Işık
Musa Işık 3 aylar önce
İLYAS ÇAKIRBEYLİ
Musa Işık
Musa Işık 3 aylar önce
İLYAS ÇAKIRBEYLİ
İlyas ailesine rest çekti! - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 193. Bölüm
8:17
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 1 Mn
İlyas, Sezai'yi infaz etti!  - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 194. Bölüm
11:47
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 2 Mn
Aysel Aydoğan- Dert Ağlar Dertler Ağlar
4:01
AYSEL AYDOĞAN
görünümler 515 B
Yasak Elma 112. Bölüm 1. Fragmanı
0:46
Aşk Mantık İntikam 14. Bölüm Fragmanı
0:44
Aşk Mantık İntikam
görünümler 2,7 Mn
Hızır, Tipi'yi boğdu! - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 192. Bölüm
11:45
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 1 Mn
Haşmet, İlyas'tan özür diledi! - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 195. Bölüm
3:56
Emine evde ağırlığını koydu! - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 197. Bölüm
6:58
Hızır'dan Ömür'e sert sözler! - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 191. Bölüm
5:26
İlyas'ın arabada arabesk sevdası - EDHO Efsane Sahneler
11:23
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 1 Mn
Aysel Aydoğan- Dert Ağlar Dertler Ağlar
4:01
AYSEL AYDOĞAN
görünümler 515 B
Yasak Elma 112. Bölüm 1. Fragmanı
0:46
Aşk Mantık İntikam 14. Bölüm Fragmanı
0:44
Aşk Mantık İntikam
görünümler 2,7 Mn
Çanakkale Köprüsü Rüzgarda Beşik Gibi Sallandı!
1:11
Ezhel - Mayrig
3:18
Ezhel
görünümler 999 B