MASTERCHEF TÜRKİYE 60. BÖLÜM FRAGMANI | YENİ YARIŞMACI

  görünümler 722,347

MasterChef Türkiye

Aylar önce

MASTERCHEF TÜRKİYE 60. BÖLÜM FRAGMANI
#TV8 ve #MasterChefTürkiye 'yi takip et, ilk haberdar olan sen ol 👉 bit.ly/2k0x6Ut
TV8'in heyecan dolu yemek yarışması MasterChef yeni sezonda da tüm hızıyla devam ediyor. Dünyaca ünlü şefler Mehmet Yalçınkaya, Somer Sivrioğlu ve Danilo Zanna'nın karşısına çıkacak yarışmacılar, adeta ecel terleri döküyor. Peki kendilerinden istenen yemekleri, servis edilebilir hale getirmek için tüm gayretlerini ortaya koyan yarışmacılardan hangileri geçer not alacak?
-----------------------------------------------
👩‍🍳🔥👨‍🍳 DAHA FAZLA MASTERCHEF TÜRKİYE 👇
MasterChef Full Bölüm Özetleri ➡ bit.ly/2CZUw5o
Sadece TRshow'da "Özel Tarifler" ➡ bit.ly/311e8wF
Yarışmacıların Özel Anları ➡ bit.ly/2IzxcLM
Jüri Özel Sahneleri ➡ bit.ly/2Mr5Ad5
Tüm Bölümler ➡ bit.ly/30Wdj8b
------------------------------------------------
🍳 SOSYAL MEDYA HESAPLARIMIZ 🍅
Instagram - masterchefturkiye
Twitter - TvMasterchef
Facebook - MasterChefTurkiye
Web Site - www.tv8.com.tr/masterchef-turkiye

YORUMLAR
Remzi Buga
Remzi Buga Aylar önce
Bence b........u cikarmayin isterdeniz.
Zeynep Su
Zeynep Su Aylar önce
Hosgeldin gonlumun sultani
çicek çiçek
çicek çiçek Aylar önce
Sertaç ya da ege gelsin lütfenn
Xylee
Xylee Aylar önce
Bu önceden de gelmişti.
Guniz Egeli
Guniz Egeli Aylar önce
Ay cok sükür ..........
Zeynoxy ve foxy
Zeynoxy ve foxy Aylar önce
Kanalımda kediler ile ilgili videolar çekiyorum. Eğer sizde kedinize numaralar öğretmek isterseniz kanalıma beklerim. Patili günler dilerim🐾💖🐱
Zeynep Tegin
Zeynep Tegin Aylar önce
Kayhan gelsinler 👍 +like
Sparkyfire
Sparkyfire Aylar önce
Walison'u reyting icin getirmisler. Digerleriyle ayni seviyede degil zaten. Geldigi gibi gider.
Fidan Abbaslı
Fidan Abbaslı Aylar önce
Wallisonun bir kelimesi aklıma geldi"kafa orda kafa burda" sjhsjhsjhsjhsjhsjh
Emir Pırlant
Emir Pırlant Aylar önce
Totem mi oldu bu yeni gelen kaptan seçilip eleniyor arem, selin bakayım walisonada yapılcakmı aynısı
tuhaf sevimli
tuhaf sevimli Aylar önce
Bunun böyle olacağı belliydi zaten
Refeeance
Refeeance Aylar önce
Sakın inandık şefim'i geri getirmeyin
M_D_S Production
M_D_S Production Aylar önce
Üstad Wallisson Yine Aramıza Hoş Gelsin ❤🤘 Azerbaycandan Seni İzliyoruz
--
-- Aylar önce
Yes wallison geldi celalin arkadawi eray sen kimsinki celali eleyesun 🇦🇿👍
Rabia K
Rabia K Aylar önce
walisondan baskasini bulamadinizmi bidakinede busrami gelcek? Adam is yapamio resmen yem olarak atiosunuz
Berkay Kızılbayrak
Berkay Kızılbayrak Aylar önce
"Kurşuna benziyor ya domdom kurşununa benziyor"Mehmet şef 😄
Adem Talha Çelik
Adem Talha Çelik Aylar önce
noldu ya reytingler mi düştü :DSFÖLSŞF
Kebab Yiyen Koala
Kebab Yiyen Koala Aylar önce
Ya benim anlamadigim bu yarismaya surekli yedekmi girip cikicak. Artik azalmaya baslasin yarismacilar. Surekli yeni biri girip sonra elenip gidiyor. Artik finale dogru gitmesin mi yarisma. Artik birakicam izlemeyi . Bu ne ya
loresima
loresima Aylar önce
barbaros tabağı yere düşürdükten sonraa çok aşırı itici gelmeye başladı ya... ah küçük furkan keşke sende atsaydın yere de o kadar üzülmeseydin... bu kadar kolay olmamalıydı.. barbaros bi ceza filan alsaydı bari...
Muazzez Özübek
Muazzez Özübek Aylar önce
Reyting için walison u Mehmet defin okulunda yetiştirdiler getirdiler
Nilo's daily
Nilo's daily Aylar önce
Siz reytingin köpeği olmuşsunuz
Mustafa Aslan
Mustafa Aslan Aylar önce
Türkiye de Reklam uzatmada bokunu çıkarma rekoru kırdınız. Daha izlemem evdekilere de izletmem. Tek kelime ile Ayıp... Şef in ağzından çıkacak tek kelime için insanları yarım saate yakın bekletiyorsunuz. Bu ne ya. Benim için bitmiştir iyi yayınlar.
büşra maraşlı
büşra maraşlı Aylar önce
sonundaa bee knkii
Oğuzhan Tascioglu
Oğuzhan Tascioglu Aylar önce
Barbaros birde Erzurum da okudum diyor, Barbaros eğer Erzurum'un ekmeğini yediysen Erzurum da sahtekarlık yapılmayacağını da bilmen lazım
Aysel Aslan
Aysel Aslan Aylar önce
Yahu kırk yıllık Antepliyim böyle kötü içli köfte görmedim yani bunlar arasından bide iyisi bulunacak ohooooo😅
Tatlı Panda
Tatlı Panda Aylar önce
Bi şey diycem bi ara elemelerde bi tane kadin geldiydi kocası sushi şefiydi galiba sahi ne oldu ona
Esqi Plt
Esqi Plt Aylar önce
Neyi gavuracaan gördük gavvurmayi 😂😂😂 mehmet sefim yaaa birtane ❤❤❤
Berfin Çakmak
Berfin Çakmak Aylar önce
Mehmet şef Tanya gibi konuşursa🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Barış Yıldız
Barış Yıldız Aylar önce
Dom dom kurşunu benzetmesi çok iyi...
ddemq
ddemq Aylar önce
Biliyordum onun gelecegini
Samira Muradkhanova
Samira Muradkhanova Aylar önce
0:35 😂
Mukerrem Karakaya
Mukerrem Karakaya Aylar önce
Içli kofteyi şefler sizlerde bilmiyorsunuz.yoğurt olmaz limon olmaz. Ayrıca salça olmaz.lutfen orjinal icli koftetenin aslını bozmayin.bos yapmayin.dunya mutfagini yapiyorsunuz.ama mezopotamya yemeklerini bilmiyorsunuz.
Mukerrem Karakaya
Mukerrem Karakaya Aylar önce
Bu ne ya nasıl icli kofte yemek limon sikip yiyiyorsunuz.ayip ya nasil sef olmussunuz.
*Carmenta*
*Carmenta* Aylar önce
Şakamatik eray
Fidan Abbaslı
Fidan Abbaslı Aylar önce
Yaa Wallisonun gelmesine çok sevindim.Hatta sevinçten ne yapacağımı şaşırdım.Zaten elemede elendi diye çok üzülmüştüm.Artık her gün onu izleyip eğlenceli,komik vakit geçiricem.Wallison çok tatlısın.
Necmiye Asanova
Necmiye Asanova Aylar önce
Ben bu yarışma bir isim kurtlarchef vadisi kuzulara yer yok başka ulke masterchef baktim ordaki juriler mavi takımını kaptanin kırmızı takımin da kaptaninda onlar seçiyor çünkü yemekleri onlar tatip onlar seçiyor.... masterchef türkiye diger ülkere karşi juri seçtiği zaman mavi kaptanı seçtiği zaman kirmizi takimı seç sanki yemeği tadi da önay veriyor ..... da kaptan seçiyor ...... %0 siniz artik düşük oranı gelen arkadaş höş geldin dilden hadi eyvallah zihinle ile bu böyle anladik artik 😁😁😁😁😁😁😁
Derya Kızıl
Derya Kızıl Aylar önce
Sırf Wallison abinin gülüşü için de olsa izliycem:)
say hello
say hello Aylar önce
Tamam haftaya olmazsınız o zaman ahahaağahah
Gülbahar AKYÜZ
Gülbahar AKYÜZ Aylar önce
😍😍😍😄
yasemin kurt
yasemin kurt Aylar önce
Sevgili yarışmacı arkadaşlar lütfen peçeteleri biraz dikkatlimi kullansak
Büşra Bedir
Büşra Bedir Aylar önce
Bakalım şimdi neler olucak 😂😁😄
Büşra Bedir
Büşra Bedir Aylar önce
Adamım gelmiş yaaa 😁😁
Muhsin Türkoglu
Muhsin Türkoglu Aylar önce
Ebru suratını asarsa gönderin yeter artık
Kod Adı TÜRK
Kod Adı TÜRK Aylar önce
elenen yarışmacı yı niye çağırıyosunuz aw haksızlık, e o zaman elemeseydiniz b okunu çıkardınız
Hatice Bulut
Hatice Bulut Aylar önce
Walison geldi diye sevinenler like atsın sayımızı bilelim
joker
joker Aylar önce
-Eray:özgül(burda) celal(burda) sefa (burda) tamam hafaya olmazsınız o zaman hahahaha😂🤪
Gülay Bilensoy
Gülay Bilensoy Aylar önce
Wallisonun geleceğinden adım gibi emindim. Cocugu elenince Mehmet şef eğitim yerine gönderdi ücretsiz. Orda eğittiler ekrana çok yakıştığı için hazırlayıp tekrar aldılar. 😌
Zeynep A.
Zeynep A. Aylar önce
Kim elendi?
Kahve Rengi
Kahve Rengi Aylar önce
Tanya gtsn düzgün konuşan gelsn
Nermin Kiçemel
Nermin Kiçemel Aylar önce
Bu barborosun altın da yay mı var acaba sürekli yaylanıyo😀
Perviz Qarayev
Perviz Qarayev Aylar önce
Eray duygu esra serhat bacariglidir
HSNS 1907
HSNS 1907 Aylar önce
Bu malı neden getirdiniz
Eldəniz Məmmədov
Eldəniz Məmmədov Aylar önce
WALISON HARIKASIN
Songül Yılmaz
Songül Yılmaz Aylar önce
Video yu açtım karşıma biscolata reklamında Walison çıktı😅😅😅🤣🤣🤣😅😅
EGOVİÇ YTB
EGOVİÇ YTB Aylar önce
Rating online beyler
Nurgeldi Şahyr
Nurgeldi Şahyr Aylar önce
Sadece Furkan ve Esra ablani seviyorun💕Onlar uchin izliyorun. Furkan Esra olmasa artik bakmakda istemiyorun bu programmaya😊
Gelincik Leyla
Gelincik Leyla Aylar önce
niye bu yabancilar gelipte bizim televizyonlarda ünlü oluyolar? hadi danilo sef işinden dolayi adam bsyler yapiyor meslegi var ondan ünlü ama bu walison ne alaka? brezilyada olsa bir Türk erkegini birak ünlü yapmayi ekrana bile pok çikarirlar.
kasabalı
kasabalı Aylar önce
Peros sadece peros hayatın anlami peros...perossuz bir dünya dusunulemez..peros varsa sorun yok..peros....😏
De Luna'
De Luna' Aylar önce
Walison:sen istedi ben geldi şimdi kaptan olup gidicek hadi bakalım
Rahşan Aslan
Rahşan Aslan Aylar önce
Yorumlarda herkez wallisonu tercih ediyor süpersin
Rahşan Aslan
Rahşan Aslan Aylar önce
Mehmet şefin yemek lwrin tadına bakınca o hareketleri yorumları benden beni alıyor süpersin Mehmet şef wallisonunun dediği gibi adamsın
Rahşan Aslan
Rahşan Aslan Aylar önce
İnanın kaç haftadır wallisonu beklıyorum ne zaman bu bölüme katılacak diye yine birincisin masterchef
Rahşan Aslan
Rahşan Aslan Aylar önce
, wallısona hasta olan sadece benmiyim
sergen koşum
sergen koşum Aylar önce
Daha ne kadar yedek yarışmacı gelecek bu nasıl format
Djshshshsh Djdjdjejje
Djshshshsh Djdjdjejje Aylar önce
Ya Walison üzümlü kekim benim iyki geldin ya🤩💓😍
galip tasar
galip tasar Aylar önce
Bir daha seferede inandık kayhan gelir
Alperen Keser
Alperen Keser Aylar önce
Ne kadar bayılıyoruz yarım yamalak Türkçe konuşan tatlı yabancılara yav
Cagri Shn
Cagri Shn Aylar önce
Hadi Bakalımmmmmm 😉😎
AZRA CENGİZ
AZRA CENGİZ Aylar önce
*_Peki tam bunu izleyecekkken önüme çıkan reklam_* *: Sen istedin biscolata* 😂😂 iyi insan lafının üzerine gelirmiş
Musa Azimov
Musa Azimov Aylar önce
0:34 Mehmet chef - Hepsini kavuracan mı sen onu? Tanya - Gavuracam. Mehmet chef - Neyi Gavuracan? Sade Gavurmamı Oliğğ?😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
çağrı ender
çağrı ender Aylar önce
Sen istedi ben koştu geldi. Iğema Türkiye benim evi oldu
Burçak Ece Uluçay
Burçak Ece Uluçay Aylar önce
ŞÜKÜR!
Gökhan Elik
Gökhan Elik Aylar önce
iki hafta da iki kaptan gitti arem ve selin bakalım bu hafta ne olacak işin ilginci arem'de selin'de kırmızı takım kaptanı olup elendiler
Helin Ertaş
Helin Ertaş Aylar önce
Eray gerçekten çok iticisi ha ha ha
Panda Sweet
Panda Sweet Aylar önce
Arka planda vivaldi summer'mi çalıyor banamı öyle geldi....
Fatmanur Çetin
Fatmanur Çetin Aylar önce
walisonıda aynı yasin gibi survivora gidicek diye elerler
Fatma Uçak
Fatma Uçak Aylar önce
Şükürler olsun
unicorna kafa tutuyorum
unicorna kafa tutuyorum Aylar önce
Şuraya Sertaç gelmiyor ya deki oluyorum
Ayfer Sarıkaya
Ayfer Sarıkaya Aylar önce
Bunuda amma şişirdiler.
summer smith
summer smith Aylar önce
Sertac ve egeyi bekliyorum umutsuzca
Berin Yağmur
Berin Yağmur Aylar önce
YEYEYEYEYYEYEYE
Fearless
Fearless Aylar önce
Berker eleniyor
Mehmet Arslan
Mehmet Arslan Aylar önce
Hic hak etmedi bence ne yapdida gelmeyi hal etdi?
Lehman Brothrs
Lehman Brothrs Aylar önce
Eray da iyice omen.e dönüştü ..666 eray😈
Mehmet Cagan Sahin
Mehmet Cagan Sahin Aylar önce
Vay biscolata erkeği gelmiş.
Nisanur Usta
Nisanur Usta Aylar önce
Walisonun gelmesine cok mutlu oldum. Insallah uzun bir sure kalir
Cizgifilim
Cizgifilim Aylar önce
Niye hep birileri geliyo onu anlamadım hep yeni gelenler Elenir büyük ihtimal. ve eskiler hep kalır ve her elenenin yeri dolarsa masterchef bitmez ve kimse şampiyon olamaz
Emine
Emine Aylar önce
bari rezzanı getirin de garibanın yüzü gülsün
Sümeyye Kurt
Sümeyye Kurt Aylar önce
nobody: Walison: sen istedi ben yaptı biscolata mood 😍😍😍😍
coco loco
coco loco Aylar önce
Esra alır bunu
coco loco
coco loco Aylar önce
Yenilerin gelmesi saçma bence ve ordakilere haksızlık
Ferize Rzayeva
Ferize Rzayeva Aylar önce
Ohbeeee serhatt🤪🤪🤪super konusuyo ve isleri herseyin isbati
Naz
Naz Aylar önce
Şampiyon geldii
meryem meral
meryem meral Aylar önce
Off be Eray, Sefa’yı da Özgülü de elemeye yolladın. Hala daha ne istiyorsun? Sal bi milleti yaaa.
cem ali coşkun
cem ali coşkun Aylar önce
neden hep birisi elendiginde yeni yarismaci geliyor
Bakmışken Dua Et
Bakmışken Dua Et Aylar önce
Hani Yağmur Yağınca Çok Güzel Toprak Kokusu Kokar Ya , Eray da Buram Buram Dayak Kokuyor. Ne Kadar Gıcık, Ne Kadar İtici Birisin Sen Yaaa.
Esra Gökkaya
Esra Gökkaya Aylar önce
Bu ne zaman bitecek? Biri gidiyor, arkadan biri geliyor.. 🤣
Rbi yhn
Rbi yhn Aylar önce
Öf yine mi bu adam
Melda Korkut
Melda Korkut Aylar önce
Reklamda da walison fragmandada
Msp Tania
Msp Tania Aylar önce
Geldi gözümün nuru ♡
asgard man
asgard man Aylar önce
Bir hafta Wallison sayesinde eğlenceli olacak
MasterChef Türkiye 2019 En Komik Anlar! | MasterChef Türkiye
25:04
Boynu Bükük Emrah | Bizim Köyün Şarkısı
10:03
Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM)
görünümler 2,6 Mn
Oğuzhan Koç - Küskün
2:57
Oğuzhan Koç
görünümler 1000 B
MasterChef Türkiye 87.Bölüm Özeti | HAFTANIN İLK TAKIM YARIŞI
1:51:21
MasterChef'te Vedalar! | MasterChef Türkiye
30:38
MasterChef Türkiye
görünümler 967 B
MasterChef Türkiye 59. Bölüm Özeti | ELEME GECESİ!
1:43:07
MasterChef Türkiye
görünümler 405 B
MasterChef Türkiye 2019 FİNALİ!
1:35:10
MasterChef Türkiye
görünümler 722 B
WALİSON GERİ DÖNDÜ! | MasterChef Türkiye 60. Bölüm
10:23
MasterChef Türkiye
görünümler 135 B
Çok Güzel Hareketler 2 | Bastır Şef (28.Bölüm)
20:12
Çok Güzel Hareketler
görünümler 10 Mn
Boynu Bükük Emrah | Bizim Köyün Şarkısı
10:03
Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM)
görünümler 2,6 Mn
Oğuzhan Koç - Küskün
2:57
Oğuzhan Koç
görünümler 1000 B
Bir Zamanlar Çukurova 70. Bölüm Fragmanı
0:56
Bir Zamanlar Çukurova
görünümler 1,3 Mn
Boynu Bükük Emrah | Bizim Köyün Şarkısı
10:03
Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM)
görünümler 2,7 Mn
İbrahim Selim ile Bu Gece #42: Miray Daner, Erkin Arslan
1:9:08
Zorlu Performans Sanatları Merkezi
görünümler 421 B
EN İYİ ÇİZEN KAZANMAZ SİLEN KAZANIR OYUN KENT
11:53