YOUTUBERLARIN EVLERİNE TEPKİ!!!

  görünümler 1,708,232

TepkiKolik

Aylar önce

Bu bölümümüzde Enes Batur, Reynmen, Bilge Su Işık, Damla Altun ve Cemre Solmaz gibi Influencer'ların oturdukları evlere tepki verdik.
Enes Batur: trshow.info/watch/7-KIiuCQOkU/video.html
Reynmen: trshow.info/watch/nTYDDNdrdZM/video.html
Bilge Su Işık: trshow.info/watch/OCsBYYxQy5o/video.html
Damla Altun: trshow.info/watch/6Mz7BAqcxjw/video.html
Cemre Solmaz: trshow.info/watch/55uwqPv6Kpg/video.html
---------------------
Kanal Sahibi: Burak Tatlıcı
buraktatlici
Bu bölümde tepki veren kişiler:
Melina Zurnacı - 18 yaşında
melinazurnaci
Aren Zurnacı - 29 yaşında
arenzurnacii
Burak Topel - 29 yaşında
buraktopel
www.twitch.tv/butotv
Can Karako - 29 yaşında
can_karako
Ahmet Batuhan Çebi - 25 yaşında
ahmetbatuhancebi
Günce Sönmez - 22 yaşında
guncesonmez
----------------------
İşbirlikleri için: tepkikolik@creatorstation.com
Twitch Kanalımız: www.twitch.tv/dasquad
Instagram Hesabımız: tepkikolik
Tepki verilmesini istediğiniz videoları, oyunları, yemekleri ve eşyaları yorumlara yazabilirsiniz:)

YORUMLAR
BETESE'ci
BETESE'ci 18 saatler önce
1:21 O şey kaçmadı değil.
Sevde Özdemir
Sevde Özdemir 23 saatler önce
O kadar egoistsiniz ki anlatamam hiçbir başarınız katkınız yok bu Dünyaya Cemre Solmaz ile dalga geçiyorlarya siz öldünüz okeyyy
Feyzanur
Feyzanur Gün önce
Bende en çok bilgesu ışığın evini beğendim
Büşra Shn
Büşra Shn Gün önce
Ev gibi vila tabi vila gibi evde neyin nesi
Cebrail Güleç
Cebrail Güleç Gün önce
1:34 de Anıl videoya dahil oluyor 🤣
Yağmur Daşkesen ile hayal et Daşkesen
Yağmur Daşkesen ile hayal et Daşkesen 2 gün önce
Enes ağabinin evine puan verirken ordaki 1 ablanın puanını işlemedi o kazanacaktı 60 olacaktı işlemedi
Zümra Yakar
Zümra Yakar 2 gün önce
Csfc fan değil family culup yanlış dediniz
Taha Aksu
Taha Aksu 3 gün önce
1:21 ki adam kimya
Azad Huseynov
Azad Huseynov 4 gün önce
Hiç bir evde kütüphane yok...
HİLAL DEMİR
HİLAL DEMİR 4 gün önce
yaaaaaa niye hep bunlar cemoşumun başına geliyoooo :D csfc nin kaktüsleri arkasında :D
Muserref Cingoz
Muserref Cingoz 4 gün önce
Can karakonun çıktığı ilk yerde anılın küçük fotosu var farkedenler like
itszei
itszei 4 gün önce
Offf sizin evler olmalıydı 2. Part 😄
özgürtürk
özgürtürk 5 gün önce
sizin kültür seviyenize güvendiğim için kötü niyet olmasızın yorum yapmak istedim.göründüğünüz kadarıyla okumuş kültürünüz normalin üstünde genclersınız ve bu vıdeoya hayranlıkla bakmanız beni üzdü .neden mi ?bu ülkenin sizin gibi genclere ihtıyacı var . bu şatafatlı hayata özenmenız beni biraz üzdü .onlar youtuber olup çok para kazanabılırler ama siz ve sizin gibi genclerin biligısi ve kulturüyle bu ülkeye yardımcı olmanız bence en büyük zenginlik.hepınız pırıl pırılsınız boş işlere özenmeyin .nasıl uydu yaparım nasıl bılımde sanatta ulkeme yardım edebılırım diye düşünün bence .yınede benım naciz düşüncem üzmek ıstemedim sizleri ..saygılarımla ..ayrıca hüseyin cage ve batuhan kardeşlerimi ayrı sevdim .ilk kes görürsünde sanki yıllardır tanıyormuşsun gibi için ısınırya işte öyle birşey .hepiniz pırıl pırılsınız sevıdim sizleri kardeşlerim.hepimizALLAH a emanet amin...
kaan yazanxx
kaan yazanxx 5 gün önce
19:50 de anıl ın ne işi var
Alinagi Agazade
Alinagi Agazade 5 gün önce
1:22 o neydi lan 🤣
Kazıklı Voyvoda
Kazıklı Voyvoda 6 gün önce
12.51 " Ben şurada otururdum ha..." Aklımdan geçen tek şey djsbksbeksnsm çok iyi saklambaç, nerf işte ne bileyim kurgu oyunları falan oynanır orda.
Esra Ay
Esra Ay 6 gün önce
Kendi evlerinizi çekinn
Hakikatı Söyleyen
Hakikatı Söyleyen 6 gün önce
Acar kentte yaşıyorum evi karşımızda o ev satılırken milton dolarlar dahada uçuyordu bu cocuk kazanıyor kazanmam v.s diyo ya yalan oo
Vice City
Vice City 6 gün önce
Ya ben senin yapcağın montaja yaa reyn man in bahçesindeki helikopteri niye göstermedin
Çınar Boran Bulut
Çınar Boran Bulut 6 gün önce
No1 parçalarına tepki gelsin
ceylan Cesur
ceylan Cesur 6 gün önce
10:33 arkadaş neden yorum yaparken sağ eliyle hareket çekiyor. Subliminal mesaj nedir ??
Kemal Fındık
Kemal Fındık 7 gün önce
ab 19:50 de adamın yanından 1 saniye foto çıkıp geliyor sadece ben mi gördüm acaba emin olamadım gerçekmi o
A7 Telefon
A7 Telefon 7 gün önce
Reyninki ev değilki ajans
Enes Cifci
Enes Cifci 7 gün önce
19:49 kenarda kim çıkıyor
Bilal Tepe
Bilal Tepe 8 gün önce
Neyse , bende gidiyim tavandaki rutubetleri sileyim.
serela
serela 8 gün önce
1:22
Sinem Keskin
Sinem Keskin 8 gün önce
Bilgesunun evi ÇOK GÜZEEEL Aşık oldum yaaa
kro köpek
kro köpek 8 gün önce
Bilge su blabla abi niye takım elbiseli adam var?
Zeynep Uzun
Zeynep Uzun 9 gün önce
BÜYÜNCE FENOMEN OLCAM JSJSJSJSJSSSSSSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSSJSJSJJ
dkdjhdhd dhdhjd
dkdjhdhd dhdhjd 9 gün önce
Allahım haksız kazanç bunlar kafayı yer dibini sıyırısın yaaa offf
EMİR BABASI OYUN KAFASI
EMİR BABASI OYUN KAFASI 9 gün önce
Boşa yaşıyoruz amk
Burak Mert Aydoğdu
Burak Mert Aydoğdu 10 gün önce
Satın aldı Enes
Nurgul
Nurgul 10 gün önce
Videoyu 0,25 hıza alıp iki saattir 1:22 deki eklenen fotoğrafta durdurmaya çalışıyordum meğersem anılmış kdvldkbkdmg
๖ۣۜǤнσsτ kïllér
๖ۣۜǤнσsτ kïllér 11 gün önce
CSFC ÖDCFC
Aleyla Saye Han
Aleyla Saye Han 11 gün önce
Can Karako bu bölümde GRANDSON'a benziyor
Aleyna Soydemir
Aleyna Soydemir 11 gün önce
enes abi
Melek Hilal
Melek Hilal 11 gün önce
Benim de cahilliğim
Melek Hilal
Melek Hilal 11 gün önce
170 biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin🤭😄😄😄😄😄
Melek Hilal
Melek Hilal 11 gün önce
Orkuuuuuuuuuuuuuuuuuuun😍😍😍😘😘😘🥰🥰🥰🥰
Sena Akkılıç
Sena Akkılıç 12 gün önce
Ben csfc fanı olarak söylüyorum bu lafları demiş sosyal medyadan kazanıyor tabi harciycak
MeLiS DeFNe
MeLiS DeFNe 12 gün önce
🥰🥰🥰🥰👏👏👏👏👏🥰🥰🥰🥰
Ela Av
Ela Av 12 gün önce
Enes i kıskanırken ki mimikler ah ah
Furkan
Furkan 13 gün önce
200 bine yaklasiyo en acilinden en en en hadi seri yeni videoooo
Gölge Name
Gölge Name 13 gün önce
19:50 anıl detayı
Abdullah kerim gurdal
Abdullah kerim gurdal 14 gün önce
170 k gelmis bile
Kerime Kılıç
Kerime Kılıç 14 gün önce
Melina ve Aren hiç hiç uymamış kanala , yorum vs. çok kötü yani boş yapmışlar. Diğer yorumcuların yanına yakışmıyorlar .
Yiğit efe Kayar
Yiğit efe Kayar 14 gün önce
Salaklar fanı var gibi diyolar CSFC AİLESİ 6MN
Velican Yilmaz
Velican Yilmaz 14 gün önce
1:21 de Sol arkada saatin orda biri beliriyor
Nisa Yılmaz
Nisa Yılmaz 14 gün önce
Batuhan bu kadar yakışıklı olmak zorunda mısın aslanım
Can Y
Can Y 15 gün önce
Aklima baturayin Evi geldi HAHSHSHDVVDJD
Merve Çapkın
Merve Çapkın 15 gün önce
bu bir terbiyesizlik cemoşum sonda olamaz CSFC
Şevval ÖZDEMİR
Şevval ÖZDEMİR 16 gün önce
anılın fotosunu koyduğu yer nfkmvkmbşlbbö boşluğuma denk geldi
MUCİZELER KANALI
MUCİZELER KANALI 16 gün önce
Abi ne boş evler ne boş hayatlar var
Bizim Köy 03
Bizim Köy 03 16 gün önce
1.22 de anıl abinin ne işi var ya 🤣 Fark edenler +1
Selen Hacıoğlu
Selen Hacıoğlu 16 gün önce
168 bin olmuş 100 bin beklediğiniz video efsaneee
Taha Pınar
Taha Pınar 16 gün önce
Son iki kişiden birinin ev blogu yok
Elis
Elis 16 gün önce
Bazıları kıskanmış bence oyuzden duşuk poan verdiler.........
Yağmur .k
Yağmur .k 17 gün önce
Serinin 3.sü sizin evleriniz olsun
Zeynep
Zeynep 17 gün önce
Aren iyi de Melina ya hic isinamadim :(
Esmanur Çınar
Esmanur Çınar 17 gün önce
Cemre kendi evine çıkmadı annesi ve abisiyle yaşıyor sizin şu basit gördüğünüz evi csfc yazısı bizim için bir gurur çünkü bende cemrenin fanıyım ve cemre bizi fanları olarak değil ailesi olarak görüyor AİLE.
Esmanur Çınar
Esmanur Çınar 15 gün önce
@Büşra Kaya ayrıca tek kürşat için değil hem cemre hem kürşat için söylüyorum
Büşra Kaya
Büşra Kaya 15 gün önce
Kanka ailede sadece bir kişi doyuyorsa o aile değildir, bence boşuna birilerinin fanı olucam diye yorma kendini kendi hayatına bak
Zeynep Başer
Zeynep Başer 17 gün önce
Cemrenin bir çoo büyük marka ile çalışması dışında hiç sorun yok
Selman Demir
Selman Demir 17 gün önce
olum şu turuncu kafayı çağırmayın bi daha kafa açıyor
Asbiyieum -
Asbiyieum - 17 gün önce
Abi çok saçma bir yayindan 1500 dolar kazanan ve onu kendi babasi yerine koyan yetmedi dedemiz Mustafa Kemal Atatürk ten daha cok seven,karşılaştırılan bir cellat babanız tarımla ilgilenen doktorluk yapandan daha fazla para kazaniyor milletime hayranim ama REZILLIGINIZLE :)
şişman bebek
şişman bebek 17 gün önce
Iyi
Semih Özlüsoylu
Semih Özlüsoylu 17 gün önce
3:38 family clup
Taze Motorcu
Taze Motorcu 18 gün önce
bizde 2 yıllık üni kazanmak için biyerlerimizi yırıtıyoruz :dd
The Esra
The Esra 18 gün önce
Started 02:27
Kuurokia
Kuurokia 18 gün önce
Melina ve Aren mi ne onların yerine Can abi ve arkadaşı gelse(adını unuttum aklıma gelmedi özür dilerim)
Betül Kocasakal
Betül Kocasakal 19 gün önce
EN GÜZEL ENES BATURUN EVİ
Mochiach TLM
Mochiach TLM 19 gün önce
1:22 5:06
Clynty
Clynty 19 gün önce
1:21 Anıl: Sürpriz Yaparım
nom nom
nom nom 19 gün önce
1.22 ve 19.50 de arka masada Anıl beliriyor ya, korktum lan kskskkskskls
Kaya Root
Kaya Root 20 gün önce
01:59 Şirinevlerde oturan bne 😳😳
Elif Evcimen
Elif Evcimen 21 gün önce
Tatlıcı dan da enes Batur evi bekliyorum😅😅
Z
Z 21 gün önce
Bilgenin evi fav
Kuzey tuni
Kuzey tuni 22 gün önce
5:06 orda noldu çekmecenin üstünde
Emre Akpınar
Emre Akpınar 22 gün önce
5:06 xD
Hasan Kılınç
Hasan Kılınç 23 gün önce
05:06 da sol ortaya, sol alt arasında çıkan adamı gören tek ben miyim?
Kübra
Kübra 24 gün önce
Damla o ev öyle mi döşenir be? Berbat etmiş, çok kötü duruyor çok 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Emre Tekinel
Emre Tekinel 24 gün önce
10:35
Ayşe Atamer
Ayşe Atamer 25 gün önce
05:07 anıl sadassdss
Emirhan Yücel
Emirhan Yücel 25 gün önce
1:22 de Anıl Kaya 'yı fark edenler +1lesinde görelim kaç kişiyiz
Emirhan Yücel
Emirhan Yücel 25 gün önce
5:06 da da var
Mavi saruher
Mavi saruher 25 gün önce
Düşünen anılı görmek için 0,25 hızla salise salise durdurup oynattım
Kasım Öztürk
Kasım Öztürk 25 gün önce
tik tok dan mı kazanmıs bu evi dedıgınde baya guldum
Bünyamin Kılınç
Bünyamin Kılınç 26 gün önce
lan 05:06 da arkada anil var ahahahahahahahahahahah
normal bişi
normal bişi 26 gün önce
Bir videoda da kendi evlerinizi gösterin Batuhan abi sevinir HDHSHSHSH
mini mevsim
mini mevsim 26 gün önce
Enesin evi okadar büyük güzel ama niye tuvaletteki sabun migrosun sabunu
normal bişi
normal bişi 26 gün önce
Dikkatli SHHSHSHSH
loly
loly 26 gün önce
Doğuş Çabakçor’un evi de gelsin
Ozan Karakaya
Ozan Karakaya 26 gün önce
Alın terleri ile çalışıp maddi geçimi zor olan bir Türkiye var iken, TRshow'r lerin çoğunun yararsız video çekip çok para kazanması adaletsizliği. TepkiKolik, dislike atıyorum, video içeriğiniz ve bu durumları baz aldığım için. Lakin canımsınız TepkiKolik.
Erhan Aksoy
Erhan Aksoy 26 gün önce
oynatma hızını 2x alınca şu saatin orda bişeymi çıkıyo yoksa benmi sorunluyum fgdhkfgkdfhjdfghdfggf
Ecrin Nur Yıldızlı
Ecrin Nur Yıldızlı 26 gün önce
arklar hızı 0, 25 e alıp 1:21 i açın 1:22 deki şu yandaki mumun yanındaki şeye bakın müq dşaixöziaödşsöad
Durmuş Doğan
Durmuş Doğan 26 gün önce
Uff artık anlayın abi Reynmen youtuber felan değil Şarkıcı
Efe Yağcı
Efe Yağcı 27 gün önce
artık youtube'dan zengin olmak çıkmış piyasaya.Sonradan görme bir milletiz, adamlar altın varaklı lavabolar,kapılar yaptırıyor.Avrupa'da bile böyle aşırılıklar yok.insanların "zenginlik" anlayışı altınlar ve gümüşlerden ibaret olmuş sanırım.enes batur,reynmen vb. gibi adamlar 300.000,500.000 gelirle zengin olduğunu sanıyor.Dublex villaları zenginlik sanıyorlar.Dünyada öyle zenginler var ki aklın çıkar.Ve işin üzücü tarafı da, bu enes batur, reynmen, cemre solmaz gibi insanların youtube kapansa bir baltaya sap olamayacağı cidden çok üzücü.Adamlar çoluk çocuğu eğlendirmek için saçma sapan şeyler yapıyor youtube'da (istisnalar var tabiki), diğer tarafta da yıllarını harcamış akademisyenler,doktorlar,mühendisler işsiz.Gerçekten sonradan görme bir milletiz 300 bin tl, 500 bin tl ile kendimizi zengin sayıyoruz.zenginliğin bile bir kalitesi vardır.Paraya aç bir milletiz.Türkiye dışında ülke görmemiş insanlar kendini milyarder sanıyor.Hak etmedikleri paraları kazanmalarına değinmeme gerek yok zaten (istisnalar var tabiki ama çoğu aynı).
Bengisu Çepoğlu
Bengisu Çepoğlu 27 gün önce
Abi yüz bin like gelmiş ikincisini çekin
•Ầĸīκø•
•Ầĸīκø• 27 gün önce
3:05 sen çok mu komiksin ya?
Carøl
Carøl 27 gün önce
cemre solmazı neden buraya aldınız youtuber değil o tiktoker tiktokdan yükselmese büyümez bu kız
burak inep
burak inep 28 gün önce
Ekip evi diyor Enes Batur
Mabel
Mabel 28 gün önce
Melina ile Alper ne oluyor soyadlari ayni
merve aydın
merve aydın 28 gün önce
Videodan sonra okumaktan vazgecesim geldi boşa okuyoruz aga şunlara bak teske büyüyünce bizde calistigimizin karşılığını alsak ama nerdegggg para kötü kişilerin elinde cidden yaa evlere bakk ev değil villaa apartman ne varsa bsbsbs
B ü ş r a !
B ü ş r a ! 28 gün önce
10:31 hahahshhshshs
YOUTUBERLARIN EVLERİNE TEPKİ! #2
28:58
TepkiKolik
görünümler 1,4 Mn
Haluk Bilginer - 7 (Şekspir Müzikali)
1:49:04
Pasaj Müzik
görünümler 502 B
Yasak Elma 100. Bölüm 2. Fragmanı
0:46
Yasak Elma
görünümler 3,2 Mn
TALİHSİZ KARE
3:01
batesmotelpro
görünümler 32 B
SURVİVOR 2021 36. BÖLÜM FRAGMANI
1:52
Survivor Türkiye
görünümler 1,4 Mn
2020'DE EN ÇOK İZLENEN VİRAL VİDEOLARA TEPKİ!
31:43
TİKTOK'UN ZENGİN ÇOCUKLARINA TEPKİ!
23:03
TepkiKolik
görünümler 1,8 Mn
YOUTUBER ŞARKILARINA TEPKİ #5
14:15
TepkiKolik
görünümler 1,1 Mn
ŞARKICILARIN İLK VE SON ŞARKILARINA TEPKİ
19:50
TepkiKolik
görünümler 1,1 Mn
ERKEKLER ADET/REGL SANCISINI DENEDİ!!!
20:11
TepkiKolik
görünümler 4 Mn
Dev Market Alışverişi ! Kendimizi Kaybettik
24:54
Noluyo Ya ¿
görünümler 1,8 Mn
Masumiyet 1. Bölüm
2:01:31
Masumiyet
görünümler 5 Mn
Yasak Elma 100. Bölüm 2. Fragmanı
0:46
Yasak Elma
görünümler 3,2 Mn
TALİHSİZ KARE
3:01
batesmotelpro
görünümler 32 B
SURVİVOR 2021 36. BÖLÜM FRAGMANI
1:52
Survivor Türkiye
görünümler 1,4 Mn
TozKoparan İskender 12. Bölüm
1:12:52
Tozkoparan İskender
görünümler 1,6 Mn
Kağıttan Hayatlar | Resmi Fragman | Netflix
1:56
Netflix Türkiye
görünümler 687 B
Uyanış: Büyük Selçuklu 24. Bölüm 1. Ön İzleme
1:09
Uyanış: Büyük Selçuklu
görünümler 933 B
Sefirin Kızı 42. Bölüm 2. Fragman
0:57
Sefirin Kızı
görünümler 1,6 Mn
HİÇ - 1. BÖLÜM
24:05
Sıfır Bir
görünümler 1,4 Mn