MasterChef Türkiye 107. Bölüm Fragmanı | MAKARNA GÜNÜ!

  görünümler 659,322

MasterChef Türkiye

Aylar önce

MasterChef Türkiye 107. Bölüm Fragmanı Sizlerle.
MasterChef Türkiye 106. Bölümünü İzlemek İçin Tıklayın!: trshow.info/watch/WwHMjVMhHtY/video.html
MasterChef Türkiye’ye Abone Olmak İçin Tıklayın!: bit.ly/3paKvpP
TV8 ekranlarında yayınlanmaya başladığı günden itibaren izleyicileri ekran başına kilitleyen yemek yarışması programı MasterChef Türkiye’de her bölüm nefes kesiyor! İşte MasterChef Türkiye’nin 23 Kasım 2020 tarihli 106. Bölümü.
TV8'in heyecan dolu yemek yarışması MasterChef yeni sezonda da tüm hızıyla devam ediyor. Dünyaca ünlü şefler Mehmet Yalçınkaya, Somer Sivrioğlu ve Danilo Zanna'nın karşısına çıkacak yarışmacılar, adeta ecel terleri döküyor. Peki kendilerinden istenen yemekleri, servis edilebilir hale getirmek için tüm gayretlerini ortaya koyan yarışmacılardan hangileri geçer not alacak?
👩‍🍳🔥👨‍🍳 DAHA FAZLA MASTERCHEF TÜRKİYE 👇
MASTERCHEF TÜRKİYE'YE VEDA EDEN İSİM!: trshow.info/watch/B6ilEMdwNEw/video.html
Avantaj Oyununun Kazananı Belli Oldu : trshow.info/watch/nGOdOwRzKxE/video.html
FURKAN'IN VEDASI EMİR'İ DERİNDEN YARALADI : trshow.info/watch/LgVPoH1MEbU/video.html
Furkan'ın MasterChef Yolculuğu: trshow.info/watch/zHW2VWg3DLI/video.html
Kırmızı Takımdan Olay Giriş: trshow.info/watch/27_X7jwDIi4/video.html
🍳 SOSYAL MEDYA HESAPLARIMIZ 🍅
Instagram : masterchefturkiye
Twitter : TvMasterchef
Facebook : MasterChefTurkiye
Web Site : www.tv8.com.tr/masterchef-turkiye
#MasterChefTürkiye #TV8 #SomerŞef

YORUMLAR
MasterChef Türkiye
MasterChef Türkiye Aylar önce
MasterChef Türkiye'nin 106. Bölümünü izlemek için 👉trshow.info/watch/WwHMjVMhHtY/video.html
YKS2021mağduru
YKS2021mağduru Aylar önce
@peach pepi Kadınlara da küfür etmiş gardaş bu nasıl gurursuzluktur ki hâlâ onu koruyorsun.
peach pepi
peach pepi Aylar önce
@YKS2021mağduru ii yapmis agzina saglik
Zeliş Tilaver
Zeliş Tilaver Aylar önce
Uğuru gösterin bu ne ya
YKS2021mağduru
YKS2021mağduru Aylar önce
@beyza Neresi saçma zorluyorlar işte
YKS2021mağduru
YKS2021mağduru Aylar önce
@peach pepi Adamlara küfür etmiş ne yapacaklardı.
InspiredByPriyanka
InspiredByPriyanka Aylar önce
Masterchef makes me want to cook 24/7 ! Haha ! Thanks !
Gülay Karakuş
Gülay Karakuş Aylar önce
Valla sefayı yaptığı yemek tatmin ettiyse benide tatmin etti demektir🤣😅😅🤣🤣🤣
ersen çakır
ersen çakır Aylar önce
Uğur nezamn gidecek biri söyleyebilir mi
Metanet Ehmedova
Metanet Ehmedova Aylar önce
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
A 1110
A 1110 Aylar önce
Bu Uğur diskalifiye olmamişmiydi
Salazar Slytherin
Salazar Slytherin Aylar önce
Twettirdan artistlik yapanacun bey ben neden kovulan uguru 4 bölümdür hala ekranda görüyorum ? Ayrıca onceki cekim olsa bile uğur gönderildikten sonraki bölümleri yayınlarım gözünüzü para bürümüş anca şov sıfır samimiyet
unicorna kafa tutuyorum
unicorna kafa tutuyorum Aylar önce
Barbaros baya kilo almış
MİCHAEL JACKSON
MİCHAEL JACKSON Aylar önce
eray artistlik yapma !! artık
Ömer Yıldız
Ömer Yıldız Aylar önce
Sefa destekçileri sizleri seviyom ya nasıl da tepki gösteriyolar ama ne yazık ki kimse bizim tepkimizi takmıyo ama sefa giderse izlenme düşer kesin çünkü neden düşmesin ki adamın çok destekçisi var.
Ayşe Özarslan
Ayşe Özarslan Aylar önce
Makarnayı Makoran sanan masum ben
Eker Ayran
Eker Ayran Aylar önce
Ya danilo şef makarna,pizza,kruvasandan başka bir şey biliyor mu
Cavid Quliyev
Cavid Quliyev Aylar önce
Sefa🇦🇿🇹🇷
busra
busra Aylar önce
Eray kadar huzursuz sıkıntılı bir tip yok
Rabia Emekli
Rabia Emekli Aylar önce
Serhat💓
Rabia Emekli
Rabia Emekli Aylar önce
Şu Masterchef üçüncü sezondayız Mehmet şefin sevdigini yerden yere vurur hala anlamayanlar var Adam kimi çok severse ona daha çok kızıyor 🙃
HASAN AKSU
HASAN AKSU Aylar önce
ne sefasi siz de yaaaaaaaaaaaa
emre doğan
emre doğan Aylar önce
Ugur orda
Sedat Sedatca
Sedat Sedatca Aylar önce
Hala yarışmada bu ugur denilen saygısız sayın cumhurbaşkanımıza da hakaret etmiş hala neden orada tutuyorlar
EMİNE MİNŞAH
EMİNE MİNŞAH Aylar önce
Yarışmayı izlemek istiyorum fakat şeflerin bazen uslupları o kadar rahatsız ediciki.Bu programı her yaştan bireyler izliyor,gençlere örnek olunması gerekmez mi?Kocaman adamlar laf söylerken rahatsız olup kanal değiştiriyorum.
KoAlAkİnG KoAlA
KoAlAkİnG KoAlA Aylar önce
Yorumlar %1 fragman %99 sefa Ne bu sefa aşkı anlamıyorum cidden sıralamada istatistikde sondan 2. ve hala onu övüyüyonuz burası yemek yarışması güzellik veya kibarlık değil gelen gardını alacak arkadaş!
ezgi
ezgi Aylar önce
uğur :(
Faruk Karacan
Faruk Karacan Aylar önce
Sefa avantajı kazandı, kazandığı avantajı kullandırtmamışlar.. Yemeği yapacakları değiştireceksen niye avantaj oyunu oynatıyorsun? Ne mantığı var?
Yigitcan Yilmaz
Yigitcan Yilmaz Aylar önce
Hani uğur hala burda ya
Yildiz Yildiz
Yildiz Yildiz Aylar önce
Uguru kovmus acun yok gitmis
bet aa
bet aa Aylar önce
Avantaj için düello yapıyorlar, kaptan avantajı kullanıyor ve birden avantaj dezavantaja çevriliyor. E madem istasyonlar değişecekti ne diye avantaj oynuyor bunlar. Ne gereği var, eğlence diye emek çöp oldu.
balyoz50
balyoz50 Aylar önce
Köstebek diskfalifiye edilmemişmiydi hâlen orada anlamadım valla.
Zeynep Aytaç
Zeynep Aytaç Aylar önce
Çok ayıp oğlum oha bunlar ne ayıp
sevinç kaya
sevinç kaya Aylar önce
Ebru bi konuşma yi ogrense herkese oglum oha bu ne ya git artik ebru
handan kaykısız
handan kaykısız Aylar önce
Admin şu yorumları gereken yerlere ilet şefler sefa ne yaparsa tatmin olurlar yarışmanın başından buyana sefa ya yapılanların açıklaması nasil olur .
Oğuzhan Bayşeker
Oğuzhan Bayşeker Aylar önce
Uğur ne zaman elenicek??
Zeliş Tilaver
Zeliş Tilaver Aylar önce
Uğuru gösterin bu ne ya .
Gül Çelikçi
Gül Çelikçi Aylar önce
Valla bence masterchef şampiyonu serhat net erkek kazanır
Hatice Gümüş
Hatice Gümüş Aylar önce
"Çi"kıymanin çig konuldugu için adı çi borek degil,kıpcak lehcesinde "çi"lezzetli anlamindadır o yüzden "çi börek =lezzetli börek "tir Eskişehir'e yolunuz düşerse yemeden gitmeyiniz
galata saray
galata saray Aylar önce
uğur diskalifiye olursa artık tv 8 i asla izlemem artık zaten bi emir bi uğur için izliyorum kimse kusura bakmasın ☹
Yalcin Mete
Yalcin Mete Aylar önce
Makarana istiyoruz makaranaaa
Hasan Hüseyin Açıkgöz
Hasan Hüseyin Açıkgöz Aylar önce
UĞUR GİTMEDİ Mİ YİNE YA
deenizx1
deenizx1 Aylar önce
E uğur hani diskalifiyeydi?
winx
winx Aylar önce
Ayyucesiz hiç tadı yok
SuNa Esenyurt
SuNa Esenyurt Aylar önce
Sefa seviliyorsun hemşom benim❤️
Aynur Orucova
Aynur Orucova Aylar önce
Bi rahat bırakın Sefayı🇦🇿🇹🇷
deniz lila
deniz lila Aylar önce
Barbaros kilo almış🤣
GÖZEL Mahnilar
GÖZEL Mahnilar Aylar önce
Uğur hale gitmemiş sanki oyunda
garimim
garimim Aylar önce
Buyrun aşk ile: seeeefaaaa sefa sefaaaa sefa mcmssmdoos :) niye herkes sefacı
Musa Cakmak
Musa Cakmak Aylar önce
Özgür iradesiyle mavi takımı tutan var mı gerçekten??
Meursault 0726
Meursault 0726 Aylar önce
Elenmez dediklerim elendi Furkan, Ayyüce vs, elenir dediklerim kontenjandan devam bilmiyorum bu işi vesselam...
Baby Ali
Baby Ali Aylar önce
Danilo sefede eylence cikti😄😄
ZEKİ ADAM
ZEKİ ADAM Aylar önce
Ugur ne zaman gidiyor
Ayşegül Sarı
Ayşegül Sarı Aylar önce
Oğlum niye herkes sefanın üzerine oynuyo.(emir hariç)
Mücahit kayra cakir
Mücahit kayra cakir Aylar önce
Ebru sen hep gül
Buz Kristali
Buz Kristali Aylar önce
heyecanı kalmadı artık
Mücahit kayra cakir
Mücahit kayra cakir Aylar önce
Ebru daha düzgün yaptı sefa kazandı ben şok
Selmin Uzunca
Selmin Uzunca Aylar önce
8 yarışmacı kalmış, ilk alımlarda aklınız nerdeydi.ugura bu yapılan hiç hoş degil gençleri topluma kazandıralım derken siz insanları üstüne kışkırtıyosunuz.onun hareketi yanlış, e sizin bu yaptığınız hareket ne kadar doğru.
Saliha Bektaş
Saliha Bektaş Aylar önce
Hiç kimse: Somer şef: hayatımda yediğim en tatsız yemek hic tat yok
Saliha Bektaş
Saliha Bektaş Aylar önce
no one: danilo şef: makarana istiycez
Cemil Yuksel
Cemil Yuksel Aylar önce
Şeflerden en kaliteli mehmet şef
ali akkoç
ali akkoç Aylar önce
program kaç gün ilerden çekiliyorda bu uğur hala orada nerdeyse son dörde kalacak adam
HUMRA and dady Na
HUMRA and dady Na Aylar önce
Sehifeme destek olsaniz minnetdar olaram 🇦🇿🌼
Zaman Eliyev
Zaman Eliyev Aylar önce
Safa barbarosss🇧🇫🇧🇫🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷♥️🪀🪀🪀🪀🪀🪀🪀♥️🪀♥️🪀♥️🪀♥️🪀♥️🪀♥️🪀♥️🪀♥️🪀♥️🪀♥️🪀♥️🪀♥️🪀♥️🪀♥️🪀♥️🪀
ÖMER TOPRAK
ÖMER TOPRAK Aylar önce
Yörü haaa
Yıldız Sağlam
Yıldız Sağlam Aylar önce
Sefanın yıldızı parlamaya devam ediyor..🌟
damla
damla Aylar önce
Canım makarna çekti
fazilet sarıman
fazilet sarıman Aylar önce
Uğur bu bölümde yok. Gitmis,Acun gerçekten almış onu.
Royal Blue
Royal Blue Aylar önce
Arkadaşlar sefa ilgili yaptığınız yorumları beğenmekten yoruldum artık yorum yapmayın AKXJAKDHAKDHAL
Fen Şarkıları
Fen Şarkıları Aylar önce
1000. YORUM
Pınar Pınar
Pınar Pınar Aylar önce
Hayatımda vazgeçemediğim tek yemek makarna
Osman Babaarslan
Osman Babaarslan Aylar önce
Uğur ne zaman gidiyo ya :)
Tivi
Tivi Aylar önce
Şampiyon SEFA
Kübra Erdoğan
Kübra Erdoğan Aylar önce
Madem Uğur’u fragmanlarda keserek cezalandırıyorsunuz eleyin daha iyi böyle zaten bir yerlere gelemez ki
Aleyna Ünsal
Aleyna Ünsal Aylar önce
Danilo Şef bulmuş oyuncağını yine :D
Archive Ruk
Archive Ruk Aylar önce
Danilo sef de delirdi. Hayirli olsun.
Pervanes Tr
Pervanes Tr Aylar önce
uğurun 8 yıl önce 'gençken' yaptığı yorumu şimdi göz önüne çıkarmak.. uğur 4 aydır burda hala aynı uğur ne değişti . yazık tv8 bizim için bitti
Pervanes Tr
Pervanes Tr Aylar önce
Uğuru fragmana koymamak komiksiniz
Elif İzgen
Elif İzgen Aylar önce
Bayılıyorum Danilo Şef'e yaa 😄 Adam ne kadar da enerjik ve etrafına sürekli gülücükler saçıyor🙂
Zeynep zeynep
Zeynep zeynep Aylar önce
Ebrunun kaptan oldugu hafta makarna yapmalari tesaduf mu shdhdb
Hilal Kaya
Hilal Kaya Aylar önce
Yorumların% 95'inin özeti:SEFA
Akifx Fenerbahçe
Akifx Fenerbahçe Aylar önce
Bende bıktım
Serdar Doğrul
Serdar Doğrul Aylar önce
Sefanin tabağı bugün kaybetmiş belli
Mehmet Kaya TV
Mehmet Kaya TV Aylar önce
Uğur kovulmuşdu hani noldu
Hakan Dedeoglu
Hakan Dedeoglu Aylar önce
Böyle bi sacma yarışma görmedim
sevgi ozan
sevgi ozan Aylar önce
Bu sefayı çok seviyorum bebek yüzlü oğlum
Damla Zengin
Damla Zengin Aylar önce
uğuru fragmanda göstermemek için her şeyi yapmışlar :|
G Cftci
G Cftci Aylar önce
Mehmet şef ebruyu son 4e bırakır o kız asla gitmez. Gitsin dedikçe kalıyor. Zaten geçen gün Mehmet şef ebruya sen cemreye benziyorsun demişti. Ebru cemrenın tırnağı OLAMAZ
Savage
Savage Aylar önce
bu hafta pota efsane olacak ebru ozgul hep ayni takimda cunki oylamada istedini gonderiyorlar serhat emir potada 100de100 ozgul veya ebru gelirse skinti yok ama karsi takimdan gelirse skinti olur
HASAN AYDIN
HASAN AYDIN Aylar önce
Sefa iyi biri ama böyle giderse 1.liğide kaptırcak 2. olcak
Akifx Fenerbahçe
Akifx Fenerbahçe Aylar önce
Ne ikisi 5 olur en fazla takım oyunlarındaki perfonmaslara bakma bireysele bak hep
Gülşah Bilir
Gülşah Bilir Aylar önce
Ebru sen nasıl bişeysin oha nedir ya biraz edep yahu biraz edep!
hümeyra.hümeyra Akbulut
hümeyra.hümeyra Akbulut Aylar önce
Sefa abi den yazanayiz..ebru ❌
Naz B.
Naz B. Aylar önce
Uğur ne zaman gidiyor???????
drea.m world_
drea.m world_ Aylar önce
Makarona dan başka bisey yokmu ya😅
fatma odr
fatma odr Aylar önce
Ah be sefa kurtlar sofrasına düştün (seni seviyoruz şampiyon olucaksın❤)
Azat Karaca
Azat Karaca Aylar önce
Bana şimdi diye bildirim geliyor ama bı bakiyim diyom sonuç 12 saat önce diyor
Enes Yıldız
Enes Yıldız Aylar önce
Acun twittere bile yazmış uğur devam edemicek diye neden hala burda...
HİLAL ÖZBEK
HİLAL ÖZBEK Aylar önce
Dün Eray beni çıldırttı yaa ne boş adam boş boş yorum yapıyor geçen hafta kekikten laf yedin karışmasana herşeye ben burada sinir oldum..
Erdem Çetin
Erdem Çetin Aylar önce
Uğur elendi diskalifiye oldu deniyo adam hala yarışıyo
Leyla Nəsibova
Leyla Nəsibova Aylar önce
Makarno😋
Sebnem Abdullayeva
Sebnem Abdullayeva Aylar önce
Sefayı dışlıyorlar mı bilmem zaten ordakıların hiç biri onun arkadaşlığına layık deyil orası ayrı ama şefler kötü davranıyor orası kesin ya da belki ben sadece ona olan kötü yorumlara dikkat ediyorum. Neyse yine de favori ve son 4e kalır. Yorumları okurken bu kadar Sefacı kesim görmek beni çooook mutlu ediyor.
Sevgi Yeşil
Sevgi Yeşil Aylar önce
Sevgili şefler oyunun cılkını çıkarmaya devam ediyorlar
eylul d
eylul d Aylar önce
sefa'yı yetiştiren ailenin elini öpebilir miyim acaba? bu nasıl bir sabır, aylardır çocuğun psikolojisini parçaladılar ama hiçbir zaman saygısızlık yapmadı.
Yaren pekaltin
Yaren pekaltin Aylar önce
Sefa yi murat ceylan nin karakterine cok benzetiyorum ikiside sabirli efendi karkateri 10 numara
Janna d'ark
Janna d'ark Aylar önce
Uğur neden yok ?
Kübra Aktaş
Kübra Aktaş Aylar önce
Özellikle mehmet sef sefanin çok üstüne gidiyor. Hadi ebruyada aynı şekil davran. Kusura bakmayın ama şefler çok adaletsizlik yapıyor birdaha izlemiycem
MasterChef Türkiye 107. Bölüm Özeti | ÖDÜL SAVAŞI
1:49:44
MasterChef Türkiye
görünümler 311 B
MasterChef Türkiye 2019 En Komik Anlar! | MasterChef Türkiye
25:04
Cem Adrian & Mark Eliyahu - KÜL
4:55
Cem Adrian
görünümler 523 B
Akıncı 3. Bölüm
2:16:45
Akıncı
görünümler 1,2 Mn
Tozkoparan İskender 5.Bölüm Fragmanı
0:42
Tozkoparan İskender
görünümler 954 B
MasterChef Türkiye 108. Bölüm Fragmanı | YARIŞ KIZIŞIYOR
02:07
MasterChef Türkiye 109. Bölüm Fragmanı | EKİP KAPADOKYA'DA
02:35
MAKARNA MASTERCLASS'I | MasterChef Türkiye 45. Bölüm
38:02
MasterChef Türkiye
görünümler 187 B
Eray'ın MasterChef Yolculuğu | MasterChef Türkiye
35:47
MasterChef Türkiye
görünümler 256 B
Cem Adrian & Mark Eliyahu - KÜL
4:55
Cem Adrian
görünümler 523 B
Akıncı 3. Bölüm
2:16:45
Akıncı
görünümler 1,2 Mn
Tozkoparan İskender 5.Bölüm Fragmanı
0:42
Tozkoparan İskender
görünümler 954 B
Masumlar Apartmanı 18. Bölüm Fragmanı
0:46
Masumlar Apartmanı
görünümler 3,6 Mn
Konuşan Kediler 25 - En Komik Kedi Videoları
8:20
EFSANE YAĞLI KAZIK YARIŞMASI!! #2
11:32
Deli Mi Ne?
görünümler 1,7 Mn
AMİRAL BATTI! - KAFALAR VS TEAM ELWİND
28:36
Baraj 23. Bölüm Fragmanı
0:51
Baraj
görünümler 1,5 Mn
Yasak Elma 94.Bölüm Fragmanı
0:51
bi'lok
görünümler 830 B