İncirlik Üssü'nün ABD için önemi ne? Uluç Özülker'den önemli açıklamalar - Akıl Çemberi

  görünümler 67,854

CNN TÜRK

CNN TÜRK

7 aylar önce

Siyasetin gündemine dair her şey Akıl Çemberi'nde değerlendirildi. ABD'ye incirlik resti çekilir mi? kullanımına kapatılır mı? Ankara İncirlik'i ABD kullanımına kapatabilir mi? Başak Şengül sordu, emekli Büyükelçi , Güvenlik Politikaları Uzmanı Mete Yarar, Akademisyen- Yazar Prof. Dr. Mesut Hakkı Caşın ve Gazeteci Nedim Şener yanıtladı.

CNN TÜRK TRshow KANALINA ABONE OL ➤ bit.ly/2LzuZ1H

➤TÜM PROGRAM İÇERİKLERİ İÇİN: www.cnnturk.com/tv
cnnturk
cnnturkprogram
cnnturk
cnnturkprogr ...
cnnturk
➤ trshow.info



YORUMLAR: 170
Murat Akpınar
Murat Akpınar Aylar önce
Yeri geldiğinde başka bişey sallıyıcaz ama...:))
George Tonwashing
George Tonwashing 6 aylar önce
Exelant program egitici ogretici tarihi ders verici.
Zekerya Emun
Zekerya Emun 7 aylar önce
Büyük elçinib anlatım tarzı çok farklı ve oldukça güzel. İzlerken sklmıyor insanlar
Mete Turanli
Mete Turanli 7 aylar önce
Bilmeyenmi var incirlik ve ... 90x atom bombası var, yarısı kadarı TSK kontrolünde, nato da nato atom bombaları kullanma yetkisi olan ~3 ülkeden biriyiz.
İsmail E. Akansel
İsmail E. Akansel 7 aylar önce
ULUÇ BEY ÇOK TEŞEKKÜRLER.BİZİ AYDINLATTIĞINIZ İÇİN
Şevki Biryildiz
Şevki Biryildiz 7 aylar önce
Sayın muhteşem beşli sizin sayenizde bütün Türkiye'nin Amerika ne kadar zarar verdiğini öğrenir inşallah buda öğrenmekle kalmaz o katil amerikayi artık düşman olarak görürler onların Türkiye'ye verdirdigi zararlar parayla pulla ödenmez saygılar sunuyorum muhteşem beşli
Nihat Savmaz
Nihat Savmaz 7 aylar önce
Türkiyenin en büyük hatasi bu güne kadar amerikanin her saldirisina "acimadi ki acimadi ki" gibi anlamsiz bir reaksiyon gösterip samar oglanina dönmesidir. Türkiyenin ilk isi Anti-Caatsa yasasi cikarip türkiyeye carsi atilabilecek bütün ambargo adimlarina karsi adim atma gerekliligi getirmesi olmalidir. Bu baglamda türkiyeye ekonomik siyasi saldiran ülklere karsi adimlar atilabilecegi gösterilmelidir. Mesala hava sahasi askeri olarak kapatilabilmelidir ABDye. Incirligi kapatmaya gerek yok. Hava sahasini kapatinca saten gelip gitmeleri zorlasir ama kapatmis olmayiz. Ondan sonra istikbari ikili iliskiler kisitlanabilir.
Ali Saral
Ali Saral 7 aylar önce
Amerika bize soykırım yaftasını yapıştırıyor ve şantaj yapıyor. Bu cesareti nereden buluyor? Neden sesimiz çıkmıyor?
Eren traş
Eren traş 7 aylar önce
Türkiye ABD yi İncirlik üstünden göndermesi gerekli. Gönderemez!!
reis
reis 7 aylar önce
Profesör çok güzel çok az konuşsun
Mustafa Inci
Mustafa Inci 7 aylar önce
BU Eski büyük emekli elci yalakaligini ve iki yüzlü yanar döner kendi cikarlari yönde hareket ettigini ifade ediyor kekelemesinden belli
Salsaman34
Salsaman34 7 aylar önce
Ne kadar hoplayip duruyor bu Casin! Ne kadar asempatik bir tip! Neden cagrilirsa suraya!
Valeri Lazarev
Valeri Lazarev 7 aylar önce
ermeniler tüm Anadoluyu kendi toprağı sayıyor ve rum-yunanun yani bizans çağunda hala yaşıyorlar çünkü Türkleri işfalci ve 11 yüzylda ancak gelmişler diye ve zırla her şeyi almışlar hem katliamlar yapmışlar ama antik Kilikiya'da yani Çukurova'da 11 yüzyılın sonunda Sekçükler Anadoluya yerleştikçe bunlar da kaptılar o toprakları yani işfal ettiler ve kendi beyliğini kurdular sonunda Rubenlerin yerine Lusinyan yani haçlı hanedan oturmuştu ve bu devletçiğe 14 yüzyulın son çeyreğinde Osmanlular veya Karamanlılar değil de Mısır'dakı Memlük Türk devleti son vermiştir yani Osnanlı türkü bir ermeni devletçiği yoketmedi ve bunları vatansız burakmadı Zaten Doğu Anadoluda da ermeni devleti yoktu Selçüklüler 11 yüzyılda geldiğinde ve Roma yani Rum imparatorluğundan almıştır ve Malazgirt 1071 muharebesinden sonra ki 1071-de olmıştur Anadolunun Türk Yurdu olduğunu ispatlamıştır !
Bekir Damgaci
Bekir Damgaci 7 aylar önce
Biz kendimize devlet diyelim duralım bu Ancak kendimizi kandirmak olur
Nevfel uzun
Nevfel uzun 7 aylar önce
bi sus mesut hakki casin 😡 sayın büyükelcimizin sözünü kesip durma
Sefa ONUR
Sefa ONUR 7 aylar önce
Özülker'in sözünün kesilmesine tahammül edemedim, kapattım.
Antony Crixer
Antony Crixer 7 aylar önce
Uluç Beyi kesmeyin artık şu adam ölmeden insanlar bişeyler öğrensin
alaaddin kurt
alaaddin kurt 7 aylar önce
Bu emekli elçi devletimize ültimatom veren o 126 emekli büyükelçilerden yani Biden'in dostlarından biri değil mi? Yorumlarından da anlamıyor musunuz kime hizmet ettiğini.! Dikkat etmediniz mi Mete Bey bir ara tepki gösterdi ama saygısından sustu.
Antony Crixer
Antony Crixer 7 aylar önce
Caşın araya girmesen daha iyi
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE 7 aylar önce
YAZIKLAR OLSUN Kİ BİZLERE ÇOK ÇABUK UNUTUYORUZ. TAMAM VATAN SEVME KONUSUNDA GERÇEKTEN ÇOK IYIYİZ AMA VATANINI SEVMEK DEMEK KALLEŞ VE ALÇAK ABD'NIN GEÇMIŞTEN BU ZAMANA KADAR KATLLETTIĞI AYDINLARIMIZI NEDEN DÜNYA PLATFORMLARINDA DİLE GETIRMIYORUZ BIRAKIN ÇOK ESKI GEÇMIŞI YAA ŞURDA ÇOK YAKIN ZAMANDA AYDIN YAZARIMIZ SIRF BU ALÇAKLARIN BULUNMA ODAKLARI OLAN VATIKANIN 800 KIŞILIK TEMSILCISINDEN BİRİNİN HESABINA ULAŞTIĞI ANDA HASTANE VE HER YER DOKTORA KADAR AYARLANIP KANINA KANSER YAPICI ZEHİRLER ENJEKTE EDİLEREK ABD TARAFINDAN KATLEDİLDİ. ALLAH İÇİN KİM BİRGÜN ÜZERİNE GİTTİ NEDEN BU KONUYU İŞLEMEDİ TAMAM BU DEĞERLI AYDINLARIMIZDA ĆOK GÜZEL FAYDALI BİLGİLER VERİYOR AMA BİZ ARTIK BU SIRADANLIKTAN ÇIKMALIYIZ.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE 7 aylar önce
BAKIN BURDAKİ KİŞİLER ÇOK DEĞERLİ VE BU KİŞİLER ABD'NİN KATLIAMLARI OLAN DEĞERLİ AYDINLARIMIZA YAPTIKLARINI ARTIK NET BİR ŞEKİLDE YÜZLERİNE VURMALIDIR. AÇIKTAN DÜŞMANLIK YAPAN BU ALÇAKLAR ORDULARININ YAPTIKLARINI YÜZLERİNE VURMAZSAK BUNLARIN PERVASIZCA SALDIRILARINA MARUZ KALMAYA DEVAM EDECEĞIZ.NEDEN BURDA VE BURDA OLMAYAN DEĞERLER ARAŞTIRMACI YAZARIMIZ AYTUNÇ ALTINDAL VE BUNUN GİBİ BİR ÇOK AYDINLARIMIZI ABD'NIN HASTALANDIRARAK KANSERE YAPICI ZEHİRLER ENJEKTE EDEREK KATLEDILIŞINDEN KİMSE NEDEN BAHSETMİYOR ???? BIR TANE AYDINIMIZ KALMAYINCAMI KONUŞACAZ ???
Özcan Tektaş
Özcan Tektaş 7 aylar önce
Bütün siyonist oyunları bozmak için ve yeniden tarih yazmak için geliyoruz YRP FATIH ERBAKAN 👍👍👍
King Kaya
King Kaya 7 aylar önce
Yıllardır kapatılıcak diyorlar ama hiç kapatılmadi hep yalan
Tek Must
Tek Must 7 aylar önce
Türkiye'deki her programda gereksiz bir şekilde yer alan, neden çağrıldıkları bir türlü anlaşılamayan isimler: Mete Yarar, Abdullah Ağar, Metin Metiner, Nagehan Alçı
Tek Must
Tek Must 7 aylar önce
Uluç beyi tebrik ederim, yıllardır olduğu gibi bugünde efendiliğini hiç bozmadı ve tecrübelerini, bilgilerini anlattı. Mete bey yine herzaman olduğu gibi, sanki kahve sohbeti edercesine ikide bir Uluç beyin sözünü kesti, nekadar gereksiz girişler yaptı. Ama Mesut beyde ikide bir olur olmaz yerlerde lafa girdi. Malesef Türkiyede dinleme ve konuşma kültürü AK-troller yüzünden 15 yıldır yok edildi. Almanlar "überflüssige Diskussion" derler buna ve çok ayıptır, oysa Türkiyede çok meşhur, sonu olmayan ve biryere bağlanıp sonuç getirmeyen konuşma ve tartışma anlamına gelir.
Oktay Tosun
Oktay Tosun 7 aylar önce
Bizim herşeyden önce tam bağımsız, sadece memleket ve halkım için karar alıp, uygulayan (kendi çıkarı için değil) yöneticileri devletin başına getirmemiz lazım. Bütün burda duyduğum hainlikler nasıl olurda yıllarca süregelir ve bu derece bize gösterilen düşmanlık görmezden gelinir. Böyle hainler sadece bizde var galiba, Amerikada yok, neden mi çünkü onlar içlerindeki hainleri yok ediyorlar, Kissinger e göre, biz ise seyrediyoruz. Bugün dahi hapiste olanlara dahi avukat ve demeç verme hürriyeti veriyoruz. Batı ne der diye mi diyw korkuyoruz? Bu yüzden Amerika bu hainleri bize karşı kullanıyor, bunu ben değil yine Kissinger söylüyor. Kimse bukadar aptal olamayacağına göre bu hainlerin hapiste bile bizim devlet otoritesine meydan okumasına izin vermek en büyük hainlik değil mi? Çok mu ileri gittim!
omer faruk Harmanci
omer faruk Harmanci 7 aylar önce
Özülker bilgili donanımlı şahane adam👍 Prof mudur nedir NATO askeri gibi güvenilmez bir tip
alaaddin kurt
alaaddin kurt 7 aylar önce
Bu emekli elçi devletimize ültimatom veren o 126 emekli büyükelçilerden yani Biden'in dostlarından biri değil mi? Yorumlarından da anlamıyor musunuz kime hizmet ettiğini.! Dikkat etmediniz mi Mete Bey bir ara tepki gösterdi ama saygısından sustu.
Herr Der Ringe
Herr Der Ringe 7 aylar önce
Amerika Türkiye ermeni soykırımı yapmıştır dedi Hangi delillere dayanarak bunu söyledi?Almanya’da Yahudi soykırımı yapmıştır ve bunun neticesinde ekonomik yönden dünyanın dördüncü büyük ülkesidirdir.Onlar ne derse desin o zaman biz de dünyanın beşinci büyük Ülkesi olalım...Yani değişen bir şey olmaz uzun lafın kısası...
hikmet cengiz
hikmet cengiz 7 aylar önce
Teşekkürler
erbil erdoğan
erbil erdoğan 7 aylar önce
...mutfağın piri, şefi gelmiş, onun için basit bir tarif olan yağda yumurtayı tarif edecek: . -_şimdi efenim, öncelikle şuradan başlamak ve müsaadenizle püf noktasını arz etmek isterim... ( izleyiciler: heh işte, genel hatları biliyoruz, biz de bu püf noktasını merak ettiğimizden, pür dikkat dinliyoruz...) -mete: hocam tava şart de mi? _efendim müsaadenizle devam edeyim (oralı olmadı, sunuma devam edecek) - nedim: yağ hocam, yağ koyacağız de mi? _( iç ses, koycaz tabi .mna koduklarım, tavada yağda yumurta, yaptığımızın adı) kibarlığı bozmadan: efenim geleceğim oraya da... - CAŞIT; (ben de biliyom ayaaağına): indiksüyonlu ocaklara değinelim (bak bak teknik konuştu) _ (iç ses, sizi de yumurtanızı da , tavanızı da...la bi bakın ben siz konuşurken hiç karışıyom mu?) efenim müsaadenizle ben yerime oturayım, diğer konukların hakkını gasp etmeyeyim... ( kibar laf sokma) - sunucu , reklama gidiyoruz efendim, hemen buradayız....olaylar soğur soğur... . yazar notu: buraya kadar yorumumu okuyan olur, beğeni koyarsa, mutlu olurum, ben de sevinirim. en azından benle aynı düşünen biri varmış diye.
erbil erdoğan
erbil erdoğan 7 aylar önce
@alaaddin kurt yoo. o sorun değil ki...zarfa değil mazrufa bakıyorum. söylediklerine bakıyorum, burada eksik bi şey söylemiş mi, gizliden abd muhipliği yapıyor mu? hayır! e o zaman, bana ne kişiliğinden. içeriğe bakarım ben
alaaddin kurt
alaaddin kurt 7 aylar önce
Bu emekli elçi devletimize ültimatom veren o 126 emekli büyükelçilerden yani Biden'in dostlarından biri değil mi? Yorumlarından da anlamıyor musunuz kime hizmet ettiğini.! Dikkat etmediniz mi Mete Bey bir ara tepki gösterdi ama saygısından sustu.
Gorden Gekko
Gorden Gekko 7 aylar önce
amerika ihç bir zaman dostumuz olmamıştır.
Tasarım Elektronik
Tasarım Elektronik 7 aylar önce
Lütfen Hocalarımın sözlerini çok kesmesek iyi olacak. Konular çok önemli. Kesiklikler oluşuyor. Herkese çok teşekkürler.
Nogay Nogayov
Nogay Nogayov 7 aylar önce
Dinlemeye değer bir tek Elçimiz var. Diğerleri mahalle kahvesi, geri zekalıya anlatım, ve birilerinin propagandası derdinde. Bir daha dinlersem
Nogay Nogayov
Nogay Nogayov 7 aylar önce
@alaaddin kurt dinlediğin kanal kime hizmet ediyor? sen kime hizmet ediyorsun? benim neyin ne olduğunu görecek aklım var. Biri bir şey dedi diye, doğru kabul edeceğimi nerden çıkardın? diğerleri dünyadan bi haber, yetersiz bilgi ile vakit dolduran tipler. Sen hizmetine devam et.
alaaddin kurt
alaaddin kurt 7 aylar önce
Bu emekli elçi devletimize ültimatom veren o 126 emekli büyükelçilerden yani Biden'in dostlarından biri değil mi? Yorumlarından da anlamıyor musunuz kime hizmet ettiğini.! Dikkat etmediniz mi Mete Bey bir ara tepki gösterdi ama saygısından sustu.
H T
H T 7 aylar önce
Uluc Ülker her Türk gencin örnek almasi gereken dürüst saygili bir ADAM
H T
H T 7 aylar önce
@alaaddin kurt ben konusmatarzi olarak bakiyorum olaya, icerik olarak haklisiniz muhtemellen.
alaaddin kurt
alaaddin kurt 7 aylar önce
Bu emekli elçi devletimize ültimatom veren o 126 emekli büyükelçilerden yani Biden'in dostlarından biri değil mi? Yorumlarından da anlamıyor musunuz kime hizmet ettiğini.! Dikkat etmediniz mi Mete Bey bir ara tepki gösterdi ama saygısından sustu.
Barış Demir
Barış Demir 7 aylar önce
GKYR deki radar üssü 1 obüs mermisi kadar uzağımızda.
murat buyukasik
murat buyukasik 7 aylar önce
cok suskur bizdede KORALLAR var aartik
murat buyukasik
murat buyukasik 7 aylar önce
6 ,ilyonluk ADANA sehrinin gobeginde nukleer baslikli deylerin olmasi o sehri herhangi bir savasta tehlikeye de koyuyor fakat Amerikada dallasin gobegine dallaslilar nukleer besliklara musaade edermiydi bir kaza olsa adana puf olur mu
her daim bilişim
her daim bilişim 7 aylar önce
Olur bende adanadayim
ALİ HAYDAR SAĞIR
ALİ HAYDAR SAĞIR 7 aylar önce
Mesele karşılık vermemizde. Mutlaka kapatılmalıdır...
MUSTAFA ÖZDİNÇ
MUSTAFA ÖZDİNÇ 7 aylar önce
Bu proğram aydınlatma proğramı
Esma Hildebrand
Esma Hildebrand 7 aylar önce
DEMOKRATİK İSLAM YERİNE,DEMOKRATİK HIRİSTİYAN YAPSALARDIYA ,KİLİSE ,KİLİSE VERGİSİNİ KALDIRSA,,HZ, MUHAMMED ALLAHIN SON PEYGAMBERİ VS, DİYE,,KURAN,,ALAHIN KİTABI,,BUNLARIN DÜZELTMELERİ,, İSLAM HİÇ DİKTATÖR OLMADIKİ,DEMOKRATİŞE İSLAM OLSUN,,ALLAH ONLARIN KUYULARINDA ONLARI ÇÖKERTSİN,,
her daim bilişim
her daim bilişim 7 aylar önce
Ağa nediyon hristiyanlık müslümanlığın beslediğini anlamdim
ayfer sara
ayfer sara 7 aylar önce
Üslerin hepsini kapatalim def olup gitsinler!! Ne deneyler yaptıklarını bile tam olarak bilmiyoruz. Iklim silahı kullandıklarını duydum bilemiyorum ama dünya üzerindeki art niyetli deneylerini okuyoruz ve hala neden bu adamlara toprak satıp istedikleri gibi sinsice kullanmalarına izin veriyoruz????
Avni Durkaya
Avni Durkaya 7 aylar önce
Uluç özulker diyorki amerika ya teslim olmususuz da bağımsız lık mucadelesi veriyoruz ama icimizdeki amerikan uşakları piyonları karşı çıkıyor onlarda muhalefet vs terör örgütleri tusiad onlara bağlı basın aklını batıya satmış olanlar karşı çıkıyor,,,,mücadele şart sol yalandan amerika israil e karşı perde gerisinde sarmas dolas hepsi dünya da böyle......
Harun Ucak
Harun Ucak 7 aylar önce
Emeğine dillerine sağlık hocam kolay gelsin
AYHAN TÜRKER
AYHAN TÜRKER 7 aylar önce
Muhteşem ekip
AYHAN TÜRKER
AYHAN TÜRKER 7 aylar önce
Bu akşam doyum olmadi size tşk. Selçuk reiside çagirin bir akşam bu kapanişta bal kaymak olsun
Cengiz Çolakoğlu
Cengiz Çolakoğlu 7 aylar önce
Bu akademisyen hoca durmadan büyükelçiyi spamlıyor. Sırasını beklemek yerine... sorun değil ama bi rahatsız ediyor arkadan spamlar
Arda yener
Arda yener 7 aylar önce
Mesut hoca her lafa girmese daha izlenebilir olacak gibi
Aydin Bağci
Aydin Bağci 7 aylar önce
Her zamanki gibi şahane program oldu..muhteşem ekip..Uluç beye Allah sağlık uzun ömür versin
Arda Tunaseli
Arda Tunaseli 7 aylar önce
Uluç Bey ve onun gibi nice donanımlı diplomatı monşer diyerek görevlerinden aldılar, sonra da iş bilmez adamları diplomat yaptılar. Çoğu gittiği ülkenin dilini bile bilmiyor. Dış politikada geldiğimiz yer ortada.
T& T
T& T 7 aylar önce
Hani 1. Dünya Savaşı'nda ingize bı kurşun sıkmadan İstanbul'dan defedilmişti !!!
Murat ilik
Murat ilik 7 aylar önce
Koca adami kaldirdilar yarim saat adam harita uzerinde bir sey anlatmiyor ki
osmanlı
osmanlı 7 aylar önce
32:36 mesut hocam ne adamsınız ya :)
HÜSEYİN Yaman
HÜSEYİN Yaman 7 aylar önce
Yeri geldiğinde başka şey sallıcaz dedi ya la hakkı komutan 😂😂
osmanlı
osmanlı 7 aylar önce
aynen orda koptum :)
John Akilli
John Akilli 7 aylar önce
turkiyenin kiymeti, cografi alanindan gelir.aksi takdirde olsaydi coktan ufalamislardi.avrupa , ortadogu, ve asya arasinda istasyon gorevi icin kullanilir.isgal veya parcalanmasina amerika cikarlari icin mudahele edilir. yani turkiye cok onemlidir.
Vefa Akcan
Vefa Akcan 7 aylar önce
E var yıllardır biliyoruz bizim degil ki NATO'NUN yani abd 'nin 😀😀😀
can din
can din 7 aylar önce
Bu ulkenin her diplomati uluç bey gibi doluysa bu ulkenin sirti yere gelmez! Masallah subhanallah, allah uzun omur versin uluc beye tam bi beyfendi. Mesut hoca biraz ornek alsin.
alaaddin kurt
alaaddin kurt 7 aylar önce
@Alper - Bu emekli elçi devletimize ültimatom veren o 126 emekli büyükelçilerden yani Biden'in dostlarından biri değil mi? Yorumlarından da anlamıyor musunuz kime hizmet ettiğini.! Dikkat etmediniz mi Mete Bey bir ara tepki gösterdi ama saygısından sustu.
alaaddin kurt
alaaddin kurt 7 aylar önce
Bu emekli elçi devletimize ültimatom veren o 126 emekli büyükelçilerden yani Biden'in dostlarından biri değil mi? Yorumlarından da anlamıyor musunuz kime hizmet ettiğini.! Dikkat etmediniz mi Mete Bey bir ara tepki gösterdi ama saygısından sustu.
Demir Alay
Demir Alay 7 aylar önce
Adam hukuk profesörü astsubay değil teknik subayliktan emekli olup üniversite hocalığı yapıyor.
berk
berk 7 aylar önce
@Mahcem Öztürk mete yarar bile ozel kuvvetlerde daha yüksek rubeyle, binbasi rütbesi ile emekli oldu. Havadan atip tutuyonuz yicek adam bol tabi.
berk
berk 7 aylar önce
@Mahcem Öztürk kaynak gostersene? Çünkü kendisi bir Astsubab emeklisi.
Ayvaz Mauletov
Ayvaz Mauletov 7 aylar önce
Tabi ki bagimsiz demek, ulkemizde ic bir baska devletin usu,musi olmayacak bir,,ikinci kotu tarafi bu isin o durki eski sovytlerin doktrinde,eger bir nukler savas cikarsa,kesinlikte InIcirlik gibi ustler atom roketle vurulur,simdi ayni doktrin Rusyada var. Yani bu uslere sebeb,biz ic savasa girmesek bile, bizi yok etmek sebebi olmustur. Yani bu sahte demokrasi,sozde dost,ozde en buyuk dusman Amerikaya kurban gidiyoruz,arkadaslar. NATO dan cikar,cikmaz,kendi natomuzu yapmanin zamani gelmistir,fakat usler kesinlikle kapatilmali, bahasi ne olursa olsun.
Berk Bulut
Berk Bulut 7 aylar önce
Başak hanım kaç programdır diş sıkıyor gözüne bakıyor.🤣🤣🤣🤣 Battal Gazi Mesut hocamız kendini tutamıyor. Ben olayı şuna benzetiyorum öğretmen sınıfta soru sorunca herşeyi bilen öğrenci gibi hemen öğretmenim öğretmenim diye parmak kaldıran gençler gibi. Hepsi çok saygı değer Mesut hocaya ben alıştım arkadaşlar.Çokta seviyorum tutamıyor kendini. Tez canlı.
Barbahan
Barbahan 7 aylar önce
Ister sagci Ister solcu Ister dinci Ister ateist olalım.. Abd hepimizin otak düşmanı
Alesta Alesta
Alesta Alesta 7 aylar önce
Yuh yahu hakki casin, hic yetiskin olamamis ergen bir yasli genc gibi kendinizi tutamayip insanlarin lafina daliyorsunuz. Ustelik ne cok yazildi bu davranisiniz burada ama ne anlayan ne dinleyen var, sayenizde aksam cnn turk acmaktan imtina ediyorum zira geriliyorum. Uluc bey ne kadar kibar bir beyfendi, yuzunuze vurmadan sozu kesilse bile devam ediyor, ayip yahu kac yasindaki insansiniz yeminle seyretmek istemiyorum keske programda olmasaniz.
DARK PASSENGER
DARK PASSENGER 7 aylar önce
incirlikte amerikanın 1963 ürettigi B-61 nükleer başlıkları var ve amerika bunları 2018 de nato ülkelerindeki üslerde B-61-12 diye güçlendirilmiş yeni nükleer başlıklarla degiştirdi yeni nükleer başlıkalr B-2spirit F35 lere uyarlandı B-61 bilindigi gibi F-104 F-4 lerde kullanılıyodu türkiyede 3 üsde 50 adet yeni B-61-12 varlıgından söz edilmiş özelikle bu yeni modernize edilen nükleer başlıların nagazaki hiroşimaya atılan bombalardan çok daha fazla tahrip gücüne sahip oldugu belirtilmiş bunu yapan kim ermeni soykırımı ile türkiyeyi suçluyan vietnamda soykırım yapan japonyada savaşı kazanmak için korkakça insanlık suçu işleyen 200 bin insana soykırım yapan amerika ama gelde bunu türkiyede yaşayanlara anlat bogaziçi üniversiteliler geçen eylem yaptıklarında alman filizof karl marksın resmini ellerine alıp hükümeti protesto ediyolardı şimdi ermenilere ögrenciler büyük destek vermişler türkiyede her platformda egitim şart diyorlar ama ülknenin seçkin iddaa edilen ünisi bogaziçililer o karl marks resminde türkler aptaldır yazıyo ve resmi taşıyan ögrenciler biz aptalız diyolar ve onlara destek çıkan svil toplum milet ittifakı ve ittifka oy verenler aptallıkarını resimle tescil ediyolar anlatmaya gerek yok türkiyeyi
AGH Kepenek
AGH Kepenek 7 aylar önce
İncirlik üssünde nükleer başlıklı silahların oldugundan ötürü ABD kira ödüyor zennimce bir milyard dolar, her hagi bir savaşa girdiği zaman üssünden kalkan uçaklar için ayrıca ödemeye yükümlüdür ABD
Güner Umut
Güner Umut 7 aylar önce
Uluç beyin söyledikleri söylemediklerinin yanında buzdağının görünen kısmı.
alaaddin kurt
alaaddin kurt 7 aylar önce
Bu emekli elçi devletimize ültimatom veren o 126 emekli büyükelçilerden yani Biden'in dostlarından biri değil mi? Yorumlarından da anlamıyor musunuz kime hizmet ettiğini.! Dikkat etmediniz mi Mete Bey bir ara tepki gösterdi ama saygısından sustu.
Tc. Türkiye
Tc. Türkiye 7 aylar önce
Gurur duyuyoruz Uluç Bey.İnanınz ki göğsümüz kabarıyor ve Sizlerle gurur duyuyoruz! Türkleri dünya Lütfen Artık İYİ TANISIN ! BİZİ ULUÇ BEYFENDİMİZE BAKARAK TANISINLAR ARTIK ! BİZLER BUYUZ. TANRI TÜRK Ü KORUSUN. DAİM OLUN EFENDİM İNŞALLAH.👏👏👏
alaaddin kurt
alaaddin kurt 7 aylar önce
Bu emekli elçi devletimize ültimatom veren o 126 emekli büyükelçilerden yani Biden'in dostlarından biri değil mi? Yorumlarından da anlamıyor musunuz kime hizmet ettiğini.! Dikkat etmediniz mi Mete Bey bir ara tepki gösterdi ama saygısından sustu.
Ömer Taştekin
Ömer Taştekin 7 aylar önce
Bu ekip harika uyumlu, kardeşler sohbeti gibi, zevkle izliyorum
Ümral TAŞDEMİR
Ümral TAŞDEMİR 7 aylar önce
Aynı fikirdeyim çok keyifli her hafta büyüklerimizi izlemek
Ömer Taştekin
Ömer Taştekin 7 aylar önce
Başak Şengül çok hanım bir bayan
ok
ok 7 aylar önce
Bazi devletlerle isbirligi ayni seytanla isbirigi gibidir bunu bilmemizde fayda var.Bence incirlikden amerikalilari tam cikarmakdansa faliyetlerini öyle bir kisitlansinki onlar muhtac duruma düssün yani önemli faliyetde onlar taviz verme durumuna düssün ,mesela on ucaga düsürmek
serdar cansız
serdar cansız 7 aylar önce
Sn. Caşın müdahale etmesede emekli diplomatımız anlatsa...
alaaddin kurt
alaaddin kurt 7 aylar önce
Bu emekli elçi devletimize ültimatom veren o 126 emekli büyükelçilerden yani Biden'in dostlarından biri değil mi? Yorumlarından da anlamıyor musunuz kime hizmet ettiğini.! Dikkat etmediniz mi Mete Bey bir ara tepki gösterdi ama saygısından sustu.
Sir Ulrich
Sir Ulrich 7 aylar önce
ilber ortaylı bu tarihçiyi örnek alsın. bu kadar mütevazi bi anlatım görmedim. İlber ortaylı olsa kasıntıdan ölürdü
alaaddin kurt
alaaddin kurt 7 aylar önce
@Mahcem Öztürk Benim siyasi duruşum yok. ben ülkemin milletimin tarafındayım. Milletin iradesiyle seçilmiş yönetime karşı imzaladıkları bildiriyle ültimatom veren bunların kimin tarafında olduğu belli değil mi? İyi artık eskisi gibi kendilerinin hizmetinde ordumuz yok da milletimizin iradesini hiçe sayıp, demokrasiyi rafa kaldırmak için darbe yapamıyorlar.
alaaddin kurt
alaaddin kurt 7 aylar önce
@Mahcem Öztürk Neyi anlamamışım ki? Darbe iması ile bildiri yayınlayan generaller gibi bunlar da milletin iradesine karşı bildiri düzenleyip, muhtıra verenleden değil mi? Değilse söyleyin biz de bilelim.! Siz de darbelerden medet umanlardansınız ona diyeceğim bir şey olamaz. Devam edin ama milletimiz sandıkta bunlara yetmiş yıldır olduğu gibi yine gereken cevabı verecektir.
alaaddin kurt
alaaddin kurt 7 aylar önce
@Mahcem Öztürk O zaman devam edin ne diyeyim.. Ne diyor bir bakın, söylediklerini maddi kanıtlarıyla bakıp, zıddıyla kıyaslayın. Çünkü herşey zıddıyla kaimdir ışık karanlıkta parıldar, bu sıcakta suya dönüşür.. Ziya paşa lafa bakılmaz demiş, kişinin ayinesi iştir.!
alaaddin kurt
alaaddin kurt 7 aylar önce
Bu emekli elçi devletimize ültimatom veren o 126 emekli büyükelçilerden yani Biden'in dostlarından biri değil mi? Yorumlarından da anlamıyor musunuz kime hizmet ettiğini.! Dikkat etmediniz mi Mete Bey bir ara tepki gösterdi ama saygısından sustu.
Sir Ulrich
Sir Ulrich 7 aylar önce
@Mahcem Öztürk o zaman çorba yerken salata kaşık uzatırsan kaşığın kırılsın.
Senol Senturk
Senol Senturk 7 aylar önce
Nükleer başlığı bizim ülkemize niye getirmiş abd derhal kendi ülkelerine götürmeleri lazım
HAE
HAE 7 aylar önce
Caşin hocanin agzini kapasan baska yeri konusacak adam hyperactive yerinde duramiyor kucuk vucut koca kafa soo funny and annoying too
Taylan Ercan
Taylan Ercan 7 aylar önce
Amerikayı kovmak istiyosanız incirliği değil chpyi kapatın.
Taylan Ercan
Taylan Ercan 7 aylar önce
@Kadirhan Özübek nickine börü yazınca havalı bir vatansever olduğunu sanan ama malın önde gideni olan bir ergensin muhtemelen :D
Taylan Ercan
Taylan Ercan 7 aylar önce
@Kadirhan Özübek Biden'ın açık açık destekleyeceğiz dediği kişiler babam dimi :)
Kadirhan Özübek
Kadirhan Özübek 7 aylar önce
chp yönetiyor ülkeyi dimi
Salih Öztoprak
Salih Öztoprak 7 aylar önce
Uluç bey Allah uzun ömürler versin
Gökmen Gecimli
Gökmen Gecimli 7 aylar önce
Biri su mesutu sustursun.
Rayso
Rayso 7 aylar önce
mesut hocamıza söyler misiniz lütfen uluc hocamızın sözünü kesmeksin sürekli ve diğer kişiler ayıptır yav yaşlı başlı adam hem ayakta hem söz kesiyorsunuz
gulsen buyukcam
gulsen buyukcam 7 aylar önce
Bizlerde aydınlattığınız için teşekkür ederiz, ferahlatıcı uyarılar !
Maltbyr
Maltbyr 7 aylar önce
incirlikte ocağımıza dikilen incir ağaçları var
blau ates
blau ates 7 aylar önce
DiKKAT ,Amarikalilar incirlikteki NÜKLER Silahlari calip yunana yerlestirmesinler , incirlikteki Amarikali Coniler KOVULSUN
her daim bilişim
her daim bilişim 7 aylar önce
Lan o nukleri amerika verdi
Nihal Atsız
Nihal Atsız 7 aylar önce
Caşının ağzına bant takın Büyükelçi konuşurken.
Nihal Atsız
Nihal Atsız 7 aylar önce
@alaaddin kurt Aynen sandığa gömecek birilerini.
alaaddin kurt
alaaddin kurt 7 aylar önce
@Nihal Atsız O zaman ya Nihal Atsız'ı hiç tanımamış ve yazılarını okumamışsın ya da Nihal Atsız adını adam kandırıp devşirmek için kullanıyorsun. Devam edin ama bu millet önüne sandık geldiğinde yetmiş yıldır olduğu gibi yine bunlara gereken cevabı verecektir.!
Nihal Atsız
Nihal Atsız 7 aylar önce
@alaaddin kurt Büyükelçinin Türklüğünden ve milliyetçiliğinden şüphem yok. Her türlü milliyetçiliği ayağının altına alan, TC yi kaldıran, Türk'e Türkiyeli olmayı dayatana anlat bunu.
alaaddin kurt
alaaddin kurt 7 aylar önce
Nihal Atsız büyük adamdı, onun adını rehber yapanlar sorgulayan, kıyaslayan, lafa kapılmadan uyanık olmak zorunda olanlardır. Bu emekli elçi devletimize ültimatom veren o 126 emekli büyükelçilerden yani Biden'in dostlarından biri değil mi? Yorumlarından da anlamıyor musunuz kime hizmet ettiğini.! Bütün programlardaki konuşmalrında ülkemizi batı karşısında zayıf göstererek özgüvenimizi yıkmaya çalışıyor. Dikkat etmediniz mi Mete Bey bir ara tepki gösterdi ama saygısından sustu.
Mehmet Atlihan
Mehmet Atlihan 7 aylar önce
Mesut hocam biliyoruz ki siz de bilgilisiniz de Allah icin, konunun uzmani olanlara da karismadan konusma firsati verseniz cok makbule gecicek.
fatih sayiner
fatih sayiner 7 aylar önce
@Yusuf detaylı bilgiyle bunun ne alakası var.googlede arat mesut caşinin de uluç özülkerin de kariyeri,tahsili,görev yaptığı yerler çıkıyor.sana kim dedi bana cevap yaz?önüne kemikte atmadım?birde kendini nimetten sanıp trip atiyorsun.ben uluç özülker yada başka biri hakkında istediğimi söylerim.bu ülkenin mahkemesi var.hakimi var.zoruna giden şikayette bulunur.ip adresimden beş dakikada beni bulurlar.kaldıki ben hakarette etmedim.uluç özülker 1 üniversite bitirmiş.mesut caşin 10 üniversite bitirmiş.bunun kıyaslamasını yaptım.o proğramda bilimsel olarak en yetkili ağız mesut caşindir nokta
Yusuf
Yusuf 7 aylar önce
@fatih sayiner bak bu kadar detaylı bilgiye sahibim diyorsun fakat hala seviyen yerlerde.Sana cevap yazmayı bile kendime hakaret addediyorum.Mesut hakkı Caşın beyefendiye bisey dediğim yok kabul ettigimiz bisey eyvallah.Burdaki sıkıntı senin Uluç bey hakkındaki yazım şeklin ayakkabısının kramponu falan filan bu nedir yav.Saygiysa saygı ama herkese saygı Uluç beyde bu ülkenin yetiştirdiği nadir insanlardan biri böyle bir benzetmeye layık birisi değil.
fatih sayiner
fatih sayiner 7 aylar önce
@Yusuf uluç özülker dediğin adam ankara siyasal bilgiler fakültesini bitirmiş birisi.mesut hoca dediğin adamda hukuk alanında amerikada doktora yapmış.f16 uçaklarında egitici subaylık yapmış.istanbul üniversitesinde Güvenlik Stratejileri ve Silahsızlanma bölümünü bitirmiş.yani adam bu alanda okumadığı okul kalmamış.yetmemiş f16 dersi vermiş pilotlara.şimdi bu kariyerleri futbol olarak düşünürsek uluç özülker mesut hocanın kramponlarını taşır.uluç özülkerin ağır duruşu var diye mesut hocadan daha bilgili yapmaz
fatih sayiner
fatih sayiner 7 aylar önce
@Barış Demir şimdi kalkıp dersenki ben mesut caşinin tipini beğenmiyorum.saçını başını kaşını beğenmiyorum.eyvallah zevk meselesi derim.ama sen mesut caşine hiçbirşey bilmiyor.sallıyor lafa giriyor dersen,adamın kariyeri ortada.bu alanda türkiyede en bilirkişidir belki.
Sir Ulrich
Sir Ulrich 7 aylar önce
tamamını izledim, hepsi sözünü kesiyo. Ya şöyle efendi bi şekilde dinlemek bu kadar zormu ? İlla kendini göstericek. Sıra gelince zaten konuşuyo.
Ben Ramses
Ben Ramses 7 aylar önce
TMM İŞTE EL KOYALIM EL. GENE DIŞ GÜÇLER Mİ ENGEL OLUYOR GENE:)
the peasant
the peasant 7 aylar önce
Yav bı sus mesut reis
Serdar Aydın
Serdar Aydın 7 aylar önce
Mete neye Yarar da diyor ki "Amerika'ya maliyeti çok yüksek ... 34:22 Kağıdı para yapan Amerika. " ABD doları pamuktan yapılan kağıda basılıyor. Yani ABD için pamuktan bir don yapmaktan ucuz. Fotokopi makinesinde 1 dolar ile 10000 dolar aynı maliyettir. ABD, Irak'ta askerleri donunu giyemeden vurmuştu. Sonra alay etmek için, çıplak Irak askerlerinin fotoğrafları paylaşılmıştı.
Nazif Salsar
Nazif Salsar 7 aylar önce
Ya bırakın şu ABD yi be İngilizleri övüyorsunuz Türk halkı niçin kurtuluş savaşı yaptı patişahın imzaladı ğı Sevr antlaşması için yaptı Sevr antlaşmasını dayatan kimdi İngiltere Fransa İtalya ve gizliden ABD de neyin kafasını konuşuyorsunuz siz Türkiye incirliği kapatmayacak
alaaddin kurt
alaaddin kurt 7 aylar önce
Bu emekli elçi devletimize ültimatom veren o 126 emekli büyükelçilerden yani Biden'in dostlarından biri değil mi? Yorumlarından da anlamıyor musunuz kime hizmet ettiğini.! Bütün programlardaki konuşmalarında ülkemizi batı karşısında zayıf göstererek özgüvenimizi yıkmaya çalışıyor. Dikkat etmediniz mi Mete Bey bir ara tepki gösterdi ama saygısından sustu.
Avrupali&Türk
Avrupali&Türk 7 aylar önce
Bizim Stratejik düşman. Kim ????? ❤️🇹🇷🇹🇷❤️❤️🇹🇷
omer faruk Harmanci
omer faruk Harmanci 7 aylar önce
Her şeyin başı CEHALET diye düşünüyorum
mtmt
mtmt 7 aylar önce
Aşı için dilenen ülke İHA yapmış. Alkislayalim hadi. Ola ola Olduk Pakistan
Rüyanda görsen inanma
Rüyanda görsen inanma 7 aylar önce
babanda yapa yapa seni yapmış.. Sanki eskiden aşı fabrikan vardı da biz kapattık... Senin hayatında bir icraatın varmı ki, nankörlükten başka...
ömer kazar
ömer kazar 7 aylar önce
Önce bunlara amerikadaki papazlarından giriyor bunlardan çıkıyor hoca daha içeride patlayan bomba girecek bunlara
Taylan Ercan
Taylan Ercan 7 aylar önce
sana da girmiş o ihalarımız anlaşılan :)
Fahri Kirpi
Fahri Kirpi 7 aylar önce
Ne kadar basitsin
Docta Dray
Docta Dray 7 aylar önce
Sayın Prof.Dr. Mesut Hakkı CAŞIN, Uydu konusunu iyi kıvırdınız! Siz benim nedemek istediğimi anladınız, demi? O programdaki Konuklar okadar değerliki, bu dünyadaki paralar yetmez!! Hepinizi çok seviyorum, İyiki varsınız!!
alaaddin kurt
alaaddin kurt 7 aylar önce
Bu emekli elçi devletimize ültimatom veren o 126 emekli büyükelçilerden yani Biden'in dostlarından biri değil mi? Yorumlarından da anlamıyor musunuz kime hizmet ettiğini.! Dikkat etmediniz mi Mete Bey bir ara tepki gösterdi ama saygısından sustu.
Avrupali&Türk
Avrupali&Türk 7 aylar önce
Demokrasi lafına kargalar bile gülüyor “yersen “ 🇹🇷
serdal M Ö 209
serdal M Ö 209 7 aylar önce
Hep paraber devlet diyoruz mete yeleyin güzel mis 🦅🦅🦅
Murat Avci
Murat Avci 7 aylar önce
Birbirlerine başkalarının haklarını tanıyorlar.Hic sormak yok o halklara.Babalarinin mallarını paylaşıyorlar. Ulan yatacak yeriniz yok.
KuroNeko :3
KuroNeko :3 7 aylar önce
Bir söz var: Eğer masada değilseniz menüdesinizdir diye.
Ahmet Cemil Bucak
Ahmet Cemil Bucak 7 aylar önce
Bfj Io
hal5660
hal5660 7 aylar önce
Aahhh,aahhhh!!! Hayret cukaci saksi SENER bi cumle laf eti!!!!!
redd
redd 7 aylar önce
Lan mesut bir sus ya
BÖLÜK BAŞI !💡
BÖLÜK BAŞI !💡 7 aylar önce
ULEN TERÖR İTTİFAKİ NİN 200 CİVARİNDA ABD MENSELİ M.VEKİLİ VAR T.CUMHURİYETİ MİLLET MECLİSİNDE CHPKKLI
Hatice Eken
Hatice Eken 7 aylar önce
Sayın elci bey çok doğru konuştu buravo kendisine tüm konuşmacılar. Hepimizi severek ve hayranlıkla izliyoruz. Teşekkürler size bizleri bilgilendirdiğimiz için
İsmail E. Akansel
İsmail E. Akansel 7 aylar önce
@alaaddin kurt YAV HE HEE
alaaddin kurt
alaaddin kurt 7 aylar önce
Bu emekli elçi devletimize ültimatom veren o 126 emekli büyükelçilerden yani Biden'in dostlarından biri değil mi? Yorumlarından da anlamıyor musunuz kime hizmet ettiğini.! Dikkat etmediniz mi Mete Bey bir ara tepki gösterdi ama saygısından sustu.
Lord Voldemort
Lord Voldemort 7 aylar önce
Bir stüdyoda oturup kanaldan aldıkları para ile insanların gazını alıp bir yandan da gotlerinin üstünde oturup dünyayı kurtaran şu insanların rezilliğine bak hele.
Ayvaz Mauletov
Ayvaz Mauletov 7 aylar önce
Iste cetin mesele.,sadece parayi dusunener bu isi yapamaz,dolari cok seversek bagimsiz olmak zor.
Kadir Kara
Kadir Kara 7 aylar önce
Bilinmeyenleri Türk Milletine Açıkladığınız için Teşekkür Ederim.
Selim Ruzgar
Selim Ruzgar 7 aylar önce
Incirlikteki tûm silahlar bizimdir bu silahlarin bu üste aitir bizim hakımızdır bu üste bu silahlarin çıkışına asla izin vermemeliyiz .bu silahlar buranin toprak kulanma hakıdır kesinlikle subaylarımız bu silahları kendi kontrolumuze almalıdırlar bizden habersiz bir silahın bile ayırmasïna izin vermemelidirler.ayriyeten kurecikte acilen kapatılmalıdır.ef 35 lerin paralarin yerine incirlikteki tüm silahlara acilen el konulmalıdır kesinlikle taviz verilmemelidir
Ayvaz Mauletov
Ayvaz Mauletov 7 aylar önce
Kac para eder o silahlar?
RolloMay
RolloMay 7 aylar önce
@Furkan GS doğru önce niyet etmek lazım
Furkan GS
Furkan GS 7 aylar önce
Yok yazmamistir ama güzel niyet
RolloMay
RolloMay 7 aylar önce
Kardeşim yanlış anlama da gerçekten inanarak mı yazdın bunları
reandy197
reandy197 7 aylar önce
Uluç beyi çok dinlemek istiyorum yanlız etrafındaki insanlar bilgisiz ve dakika başı sözünü kesiyor. Uluç beyin ve bizim şanssızlığımız.
alaaddin kurt
alaaddin kurt 7 aylar önce
Bu emekli elçi devletimize ültimatom veren o 126 emekli büyükelçilerden yani Biden'in dostlarından biri değil mi? Yorumlarından da anlamıyor musunuz kime hizmet ettiğini.! Dikkat etmediniz mi Mete Bey bir ara tepki gösterdi ama saygısından sustu.
reandy197
reandy197 7 aylar önce
Neli olduğunu bilmiyorum ama bütün chpliler Uluç bey gibi olsa keşke. Muhalefetin ve iktidarın kalitesi artar Buda ülkemizin yükselmesi için olabilecek en iyi şey.
Erdoğan SELEK
Erdoğan SELEK 7 aylar önce
Cehape li olduğu için mi seviyorsun. Uluç beyi
Muhammet Öztürk
Muhammet Öztürk 7 aylar önce
İç siyasete bişe diyemem herkesin kendine göre haklı olduğu konular var, dış siyasette özellikle abd konusunda iktidar ve muhalefet birlik olmassa orta yol bulmazsa ülkenin geleceği hiç iyi değil maalesef dahada kötü günler gelecek demektir
Ayvaz Mauletov
Ayvaz Mauletov 7 aylar önce
Evet,bagimsizligin sagi solu olmaz, saflar,renkler bir olacak ve bir baskomutan olacak,Gazi Ataturk ornek.
Egemen Kurt
Egemen Kurt 7 aylar önce
La çasın bi sus la hocayı bölme kahvede degilsin
Tozkoparan İskender 29. Bölüm
1:7:44
Tozkoparan İskender
görünümler 790 B
10 KİLO DÖNER YEDİM - MAKİNE ALEV ALDI!
22:07
MuratAbiGF
görünümler 292 B
Balloon Pop Racing Is INTENSE!
0:17
How Ridiculous
görünümler 80 Mn
Tozkoparan İskender 29. Bölüm
1:7:44
Tozkoparan İskender
görünümler 790 B
10 KİLO DÖNER YEDİM - MAKİNE ALEV ALDI!
22:07
MuratAbiGF
görünümler 292 B
Balloon Pop Racing Is INTENSE!
0:17
How Ridiculous
görünümler 80 Mn
Teşkilat 25. Bölüm
2:23:01
Teşkilat Dizisi
görünümler 1,4 Mn
Helal olsun anneye 👸🏻❤️👶🏻🧿✅
0:25
Gönül Dağı 43. Bölüm Fragmanı
1:03
Gönül Dağı
görünümler 1,5 Mn
Gönül Dağı 42. Bölüm
2:29:54
Gönül Dağı
görünümler 1,5 Mn
Erdoğan Dolara 7 Aralık'ta Vuracak!
14:59
Avrasya Yatırım
görünümler 419 B