LGS 2021 | Sınavı Kötü Geçenlere 3 GÜZEL HABER

  görünümler 130,158

Partikül Matematik

6 gün önce

📚Partikül Matematik LGS Yeni Nesil Soru Bankası bit.ly/3v5JQrk

YORUMLAR
Uğur Çiçek
Uğur Çiçek 3 saatler önce
Sözel den çıktığımda aileme bana bi fen lisesi seçin dedim sayısal dan çıktığımda bana meslek lisesinde yer ayırın dedim
Melek Vural
Melek Vural 8 saatler önce
bana daha doğrusu bizlere moral ve destek verdiğin için teşekkur ederim😊
Jimile Teyze ✓
Jimile Teyze ✓ 11 saatler önce
40 soruyu boş bıraktım :< yetişmedi sorular okuyamadım ama yinede 240 puan aldım .d iyi bence yinede deneme lerden 140 falan alıodum
Springtrap
Springtrap 11 saatler önce
Örnek sorulara benzer sorular çıkarmadılar bu çok üzücü bir deneyimdi umarım Üniversite sınavında aynı şeyleri yaşamayız
hesolaynGT
hesolaynGT 12 saatler önce
beyler bence boş bırkamam iyi oldu çünküabi yanlışlara göre öne geçilebiliceğn, söylüyorf ben o zorluğu gördüm ve 3 tane soru yapıp bırakdım hepsini sallıyanlar geçmiş olsun :
Ömer Kaya
Ömer Kaya 13 saatler önce
Benim puanım 2020 verilerine göre 357. Sizce 391 lik bir liseye gidebilir miyim?
Lolmanyağı Challenger
Lolmanyağı Challenger 13 saatler önce
Benim puan ediyor 420 ulan denemelerde 450 ve üstü aliyodum böyle matematik mi olur emeğimin karşılığı bu mu olmaliydi ya ne kadar saçma
Selda Hannan
Selda Hannan 13 saatler önce
Hayatımda ilk defa babam bana güvenip yapabileceğimi söyledi. Özür dilerim baba ama yapamadım.
ECLİPSE HOLMES
ECLİPSE HOLMES 15 saatler önce
Matematiği zaten sevmiyordum Lgs'den sonra daha da nefret ettim.
Merve Özbay
Merve Özbay 16 saatler önce
Her bölüme eşit bir şekilde zorluk derecesini ayiracaktiniz sadece matematikle olmuyor o işler sadece ne yaptiniz 2021 LGS ogrencilerini matematikten sogutuyorsunuz elleriniz dert görsün inşallah
Özgür Kız Derya
Özgür Kız Derya 16 saatler önce
Sinava girmeyen ogrenciler konusunda sizinle ayni göruste degilim. Sinava kendini ueterli gormeyen kazanamayacagina inanan ve adrese dayali bir liseye gitmeyi dusunen ogrenciler girmedi cogunlukla. Bu da standart sapmayi ve yuzdelik dilimleri olumlu yonde etkilemez. Bence...
İbrahim Göndaş
İbrahim Göndaş 16 saatler önce
Alta yazın sayısal kaç doğru kaç yanlış? Benimki Fen:19 doğru 0 yanlış Matematik:10 doğru 1 yanlış
Aradığımız Şarkılar
Aradığımız Şarkılar 16 saatler önce
Hocam lgsden 2 gün önce denemeye girdim 465 alarak %6 ya girdim ama lgs baya kötü oldu beni batıran türkçeydi 11 net kalıyor ne yapabilirim?
Aradığımız Şarkılar
Aradığımız Şarkılar 16 saatler önce
Hocam Türkçe 11 net mat 8 net fen 17 d 2 y inkılap 9 d 1 y ing din full nasıl bir sonuç gelebilir lütfen cevaplar mısınız?
UTKU HD
UTKU HD Gün önce
Hocam deneme sinavlarindan 420 430 aliyordum sinavda heyecan yapip sozeli bile yapamadim buda benim morelimi bozdu sayisalida yapamadim ne yapmam lazim
ADIMI BOŞVER
ADIMI BOŞVER Gün önce
HERKES AŞAGI PUANINI YAZSIN LÜTFEN DÜRÜST OLUNNN
Oğuz
Oğuz Gün önce
Hocam gecen seneye gore 1.42 yuzdelik dilim bu sene kac olur?
Osman babacan Sndn
Osman babacan Sndn Gün önce
Basitti
Meryem deniz Cengiz
Meryem deniz Cengiz Gün önce
Pandemiden dolayı okula gidemedik ve eğitim yoktu evet canlı dersler vardı fakat çok verimli geçmiyordu matematik sorularını bu kadar zor sormaları bence adil değildi
Medine Secen
Medine Secen Gün önce
Çok zordu kesin 500 puanım fuullllllllllllllllllllllll
İBRAHİM TOPAL
İBRAHİM TOPAL Gün önce
İlk yarı kötüydü 2., yarıya bakıcam masada
Muhammed Tutal
Muhammed Tutal Gün önce
HOCAM TERCİH VİDEOSU ÇEKERMİSİNİZ ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM
Adem Sarıdağ
Adem Sarıdağ Gün önce
Allah sabır versin hepimize 🤲
Melisa Şahin
Melisa Şahin 2 gün önce
ALLAHIM BİZ ÇALIŞTIK ÇABALADIK EMEĞİMİZİN KARŞILIĞINI İNŞALLAH İYİ BİR ŞEKİLDE ALIRIZ (ama hiçde umudum yok kendimden) 😭
Melisa Şahin
Melisa Şahin 2 gün önce
Sözel çok kolay geçiyor diyorsunuz benim sözelimde zordu iyice psikolojim bozuluyor zaten sayısal aşırı derecede zorrrrr😭
ayo can
ayo can 2 gün önce
En son çözdüğüm denemeden 430 puan civarı almıştım LGS den 270 bile alamiyacagjm en iyi olduğum konular çıkmadı hani eşitsizlik hani denklem??? Fende elektirik neredeydi??? Türkçede yazım kuralları vs. Neredeydi??? Hakkımı kimseye helal etmiyorum benim bu sene yaşadığım şifresi bir Allah birde ben biliyorum günlerdir ağlamaktan uyuyamıyorum... Biz yandık bari bir sonraki sene sınava girecek olan öğrenciler yanmasın hani bu sene kolay olacaktı MEB hazırlıyor diye??? Adaletiniz bu mu sizin?????? Keşke hiç emek göstermeseydim....
Bekir Şirin
Bekir Şirin 2 gün önce
Arkadaşlar artık sınavınız bitti ve güzel 4 sene sizi bekliyor ama arkadaşlar unutmayın öğretmenlerinizin dediği gibi lisenin ilk dönemini salamıyacağınız haberiniz olsun çünkü lise de de zorluklar olucak sakın salmayın özellikle sayısal dersleri bu yaz dinlenin iyi tatiller şimdiden İşallah istediğiniz liseye yerleşirsiniz 😊
Muhammet Tilki Oğlu
Muhammet Tilki Oğlu 2 gün önce
Hocam ben lgs den türkçe=8 doğru.12 yanlış. inkılap=7 doğru. 3 yanlış. Din=9 doğru.1 yanlış. ingilizce=0 doğru. 4 yanlış. matematik=6 doğru. 4 yanlış. Fen=6 doğru.14 yanlış Puanım kaç
Medine Secen
Medine Secen Gün önce
Kocaman 0
Muhammet Tilki Oğlu
Muhammet Tilki Oğlu 2 gün önce
Hocam ben Anadolu İmam hatip lisesine gitmek istiyorum okulun puanı 262 ben 265 çeksem gidermiyim
Zehra Yuzgec
Zehra Yuzgec 2 gün önce
5:30 herkezin gitmek istediği okulun kontenjanı arttırılırken benim gitmek istediğim okulun kontenjanı azaltılıyor önceki sınıfların LGS si çok kolayken bizimki son yılların en zor sınavı ahhğğ benim kaderim diyenler
Ezgi tutug
Ezgi tutug 2 gün önce
Psikolok olmak istiyorum ve sözelden ilerliyeceğim ama sayısal o kadar zordu ki puanımı düşürecek ve ben iyi bir liseye gidemeyeceğim sözeli ilerlemeyi bile sayısal belirliyo bu nasıl bir sistem
Caner Seyrek
Caner Seyrek 2 gün önce
Üzülmeyin gençler bu ülkede okuyunca bı bok olmuyor. Yüzerek uçarak koşarak bı şekilde kendinizi edirneden öteye atın. Bı abi tavsiyesi
Ören Bayan
Ören Bayan 2 gün önce
8 yıl Lgs,12 yıl Yks bilmem 15-16 yıl Kpss,ALES,tus,DGS,YDS! AKLI OLAN BU SİSTEMSİZLİKLERDE SANCILAR YAŞAMADAN ÜLKEYİ TERKETSİNNNN!!!! Sonu s ile biten sınavlardan bıktık.Finlandiya olmak çok mu zor???? Bu yorumumu haykırışımı umarım bir devlet erkanı görür.Ataması yapılmayan öğretmenler bu sistemin en en büyük kurbanlarıdır maleseffff!!!!!
Gulsen Cetik
Gulsen Cetik 2 gün önce
Emek var EMEK
Zeynel Z. Çelik
Zeynel Z. Çelik 3 gün önce
Ben 7.sınıf ım bu lgs nasıl bir şey merak ettim😨😰
Efe ayran
Efe ayran 3 gün önce
Çok kötü gerçekten 10 saat çalıştım günlük şuan kötü bir okula gideceğim diye çok korkuyorum
Seyfettin Alptekin
Seyfettin Alptekin 3 gün önce
Kimse kusura bakmasın ama ben de geçen sene lgs ye girdim ve bizim sözelimiz bile zordu matematikten 6 sorudan 4 doğrum vardı ve ben sözde çalışkanım bence bizim tayfaya çooooooooooook haksızlık oldu ve benim ailen corona oldu ve ben sınava 1 hafta kala eve geldim bize hiç bir şey yapmadılar , istediğim lissenin yanından bile geçemiyorum ama yine de iyi bir lisedeyim siz onu bunu geçin Türkiye'de yaşadığınıza yakının. Ama bu senede matematikten uçmuşlar sonra neden ülke gelişmiyor , almanya kıskan bizi!
YAKUB
YAKUB 2 gün önce
@Seyfettin Alptekin geçen sene çok kolaydı bu sene çok basit diye bir şey yok tabii ki. O sorular benzerdi diye gündeme gelmesi örnek sorular değil, bir tane yayının soruları çaldığı iddasıdır. Geçen sene de zordu tabii hazırlanmak. Ama bu sene sınav berbattı. Hocalar bile böyle diyor. Yazık gerçekten ülkemize yazık.
Seyfettin Alptekin
Seyfettin Alptekin 2 gün önce
@YAKUB evet ama bizim örnek sorulara baktıysanız lgs ile alakası yoktu bu sene çok benzerleri var diye gündeme geldi sınav her zaman zor olacak geçen sene, bu sene , önümüzdeki sene devlet bize imkan sağlamıyor geçen sene bilmem kaç kere eba çöktü öğretmenler giremedi bize afedersin ama boktan bi sınav yaptılar bu senede sözelde yayalım sayısalda sıkalım mantığını yapmışlar yapacak bir şey yok çalışanda yapamıyor çalışmayanda yapamıyor.
YAKUB
YAKUB 2 gün önce
Doğru ama geçen sene konu dağılımları, müfredat, ölçme değerlendirme kısacası sınav sistemi daha iyiydi. Bu sene matematikten 2 3 konu, fende de 2 3 konu Türkçe desen noktalama işaretleri bile çıkmadı. Çalışmayan da yaptı. Çalışan da yaptı sözeli,, bir anlamı kalmadı.
salih emir Akman
salih emir Akman 3 gün önce
Ayrìca okula bağlı örneğin benim okulum LGS den daha zor soruyordu ben 380 puan alıyordum fakat şu an internetten puan hesapladım LGS puanım 436 çıktı Hepsi olmayabilir ama bazı özep okullar öğrenciler onlara bağımlı kalsın diye denem sınavında kolay yayınları öģrencilere yaptırıyorlar öğrenci de sįnavda iyi yapıyor ve LGS de ailesinin ve çevresinin ondan beklentisi daha da artıyor fakat sınavdan sonra öģrenci perişan oluyor ve hayatlarının 4 yılını liseye hazırlanarak geçiriyor ve sonuç üzücu yani çocul ne kadar çalışırsa çalışsın okulun ilgisi onu daha da ileriye götürür İNŞALLAH ALLAH size RAHMAN adıyla şeref verir (AMİN)>~iyi geceler
salih emir Akman
salih emir Akman 3 gün önce
ALLAH MEB bakanìnì başımızdan eksik etmesin (sınavım iyi geçti)😂
ozlem sahin
ozlem sahin 3 gün önce
Tercih dönemi tam olarak hangi tarih olacak?
Sude
Sude 3 gün önce
Ailemin yüzüne bile bakamıyorum istediğinizi başardınız SAYIN ZİYA SELÇUK.
Fatoş
Fatoş 3 gün önce
Keşke çalışmasaymışım. Emeklerime yada test kitaplarına verdiğim para umrumda değil. Sınavdan çıkınca bana umutla bakan annemle babama üzülüyorum. 3 gündür ağlıyorum.
Only ASG
Only ASG 3 gün önce
Her gün 6, 7 saat matematik çalışmanın sonucu=5 doğru 3 yanlış
Nadire Dönmez
Nadire Dönmez 3 gün önce
Hocam çok teşekkür ederim içime su serptiniz .😊
Oktay Babalık
Oktay Babalık 3 gün önce
Matematik ters köşe yaptı öğrencileri
camilaa
camilaa 3 gün önce
10. Sınıfa geçen ben burada ne yapıyor diye sormayın
SILA'JG
SILA'JG 3 gün önce
340 alıyoruz İstanbul'da nereye yerleşeceğim? İmam Hatip istemiyorum ama bi Anadolu lisesi bile yok ne yapmalıyım? Ya emeklerim... normalde 380-400 alırken bunu almak...
quinn usuhs
quinn usuhs 3 gün önce
Bütün sene boyunca çalıştım aldığım puan 314 keşke hiç çalışmasaydım üzüldüğüm şey dershane ve kitap paraları.
Şilan Ardo
Şilan Ardo 3 gün önce
Benimdee aşırı sebeplerim vardı derse giremedim aglicam resmen ancak derse girsem ne faydaki ziya Selçuk jn soruların kazı k olunacağı nereden bilinidiki.
Şilan Ardo
Şilan Ardo 3 gün önce
Matematik Allah senin cezanı vermeye mebe güvenmeyin sakın kandirikcilar ziyz selcukta diyorki bunlar hepsi dedikodu hehehe o yüzden mı bunca insanlar yıpratıyor kendini hı allah Allah ya off
Ilknur Ozdemir
Ilknur Ozdemir 3 gün önce
LGS matematik ile örnek soruların arasındaki sosyal mesafeyi lütfen hayatımızda uygulayalim
faruk yigit
faruk yigit 3 gün önce
Hocam herkes geziyordu ben hariç tüm arkadaşlarım internet kafelerde oyunlarda falan geziyorlardı ama ben maddi durumum olmamasına rağmen bile çalıştım elimden gelen her şey yaptım sonucum böyle olması beni çok üzdü benim biraz heyecan sorunum var sınavda biraz heyecan yaptım ama hakkımızda hayırlısı olsun ne diyelim artık bu da bize ülkemizin kazığı olsun gerçekten de yani siz Einstein yetiştirmek istiyorsunuz Ziya Selçuk öğretmenime sesleniyorum ile buradan yani sen o zaman Türkiye'deki eğitim sistemini çok beğeniyorsan neden çocuklarını başka ülkelerde okuyorsun torunlarını başka ülkelerde okuyorsun bu Adalet mi bu Türk adaletimi
Yağız Yılmaz
Yağız Yılmaz 3 gün önce
Arkadaşlar herkes yapacak diye bir şey yok. Denemelerde 410 alıp da 480 almayı beklemeyin zaten. Herkes yapabilseydi teog dan farkı kalmazdı. Ayrıca üniversite sınavına lisenin pek bir önemi yok. Çalışanlar çalışmaya devam etsin, çalışmayanlar da ağlamayı bıraksın.
İdil İSTENCİ
İdil İSTENCİ 3 gün önce
hadi bakalım siz bizden olmayan intikami almaya calisirsaniz biz de hodri meydan deriz OY MOY YOK
Elif Özcan
Elif Özcan 3 gün önce
Türkçeyi fullemek isterken ana dilim bile olmayan İngilizceyi fullemem şoku
Yusuf Eren Hamarat
Yusuf Eren Hamarat 3 gün önce
Bence lgs kaldırılmalı öğrencilerin hobilerine göre okullara gidilmeli örneğin polis olmak isteyen öğrenci lisede o mesleğin eğitimini almalı bence.Fikirlerinizi yazmayı unutmayın.
YAsemin
YAsemin 3 gün önce
MATEMATİĞİN İŞLEMLERINDE BOĞULUN İYİCE SUYUNU ÇIKARDINIZ ARTIK YETER ⚖⚖
《YÜSRA》.《YÜSRA》
《YÜSRA》.《YÜSRA》 3 gün önce
Amin
gülten uğurlucan
gülten uğurlucan 3 gün önce
Sırf matematikten bitirdiğim kitapları tarttım 25 kilo kitap çıktı asfadadas
Metehan Kolay
Metehan Kolay 3 gün önce
kanalımda lgs sonrası ziya selçuk montaj var bakarsan sevinirm
Rumeysa Demiroglu
Rumeysa Demiroglu 3 gün önce
Arkadaşlar örnek sorulara kesinlike benziyordu çoğumuz benzemiyor demişsiniz örnek sorularda dili Türkçe sormuşlar LGS yide demi ama
Metehan Kolay
Metehan Kolay 3 gün önce
kanalımda lgs sonrası ziya selçuk montaj var bakarsan sevinirm
Atakan Aynacı
Atakan Aynacı 3 gün önce
Sınava iyi geçenler var mı ki
Metehan Kolay
Metehan Kolay 3 gün önce
kanalımda lgs sonrası ziya selçuk montaj var bakarsan sevinirm
Rojhat Fırtına
Rojhat Fırtına 3 gün önce
Matematik sadece 11 doğru çıktı😞
Metehan Kolay
Metehan Kolay 3 gün önce
kanalımda lgs sonrası ziya selçuk montaj var bakarsan sevinirm
Rabia Ylcnky
Rabia Ylcnky 3 gün önce
Benim mat 1 y 6b
Erva Sünger
Erva Sünger 3 gün önce
@Metehan Kolay baktımy yazma artık
Metehan Kolay
Metehan Kolay 3 gün önce
@Erva Sünger kanalımda lgs sonrası ziya selçuk montaj var bakarsan sevinirm
Metehan Kolay
Metehan Kolay 3 gün önce
kanalımda lgs sonrası ziya selçuk montaj var bakarsan sevinirm
Erva Sünger
Erva Sünger 3 gün önce
@Rabia Ylcnky birde en önemlisi bana söyler misin nasıl çalıştın lütfeeeen
Erva Sünger
Erva Sünger 3 gün önce
@Rabia Ylcnky dershane peki ?
Kugisaki
Kugisaki 3 gün önce
Hayaller 427 hayatlar 371 :)
Kugisaki
Kugisaki 3 gün önce
@Erva Sünger 3 yanlis 1 dogruyu goturmeseydi herkes sallayip yuksek alirdi :D Türkçede dil bilgisi kaldirildi yani fulll paragraf calissan fulleyebilirsin
Erva Sünger
Erva Sünger 3 gün önce
@Kugisaki ben 7 yim ve seneye hiç çalışmıycam sadece sallıycam belki daha çok tutar:d
Kugisaki
Kugisaki 3 gün önce
@Erva Sünger denemelerde ise genelde 300-350 civari aliyordum ama son oldugum deneme sinavlarinda 420yi gectim. Tum oldugum deneme sinavlarini bir kutuya koyup cope attim bugun.
Kugisaki
Kugisaki 3 gün önce
@Erva Sünger babam bana kucuklugumden beri ingilizce ve matematik calistiriyor. O iki dersime inan cok az calistim bu sene. Ve lgsde de sure skintisi disinda istedigim netleri elde ettim. 8. Sinifta dershaneye basladim ve duzenli olarak bize soru cizelgesi veriyorlardi, ona hic uymadim hergun kafama ne eserse onu cozuyodum ve 2 haftada bir deneme sinavina giriyodum. Son haftalar ise nerdeyse her gun 1 deneme cozdum ve olan sonuc bu. Gercekten cok uzgunum.
Erva Sünger
Erva Sünger 3 gün önce
@Kugisaki inşallah istediğin yere gidersin ama nasıl çalıştığını sorabilirmiyim
Ayşenur Kartal
Ayşenur Kartal 3 gün önce
İlk defa tatilde kitapları kendinden uzaklaştır diyen bir hoca seviliyorsun hocam
Merve GÜZEL
Merve GÜZEL 3 gün önce
Boşa gitti bütün çabam
[《Ebubekir》]
[《Ebubekir》] 3 gün önce
Beni tuvalete göndermediler 5 6 kişi birden gitti diye onlar gelince sınav başladı gidemedim hem ayağım ağırdı hem sıkıştım sorulara zormu değilmi odaklanamadım bile doğru dürüst 4 boş var 5 doğru var 11 y var biz bunları hak etmedik bu arada MATEMATİKTEN NEFRET EDİYORUM ETMEYEDE DEVAM EDECEM BİR SORU ICIN 300TANE IŞLEM YAPILIYOR
Leyla Demir
Leyla Demir 3 gün önce
Sistem yanlış
Mehmet
Mehmet 3 gün önce
Basitti Sınav Toplam 1 Yanlışım Var
Metehan Kolay
Metehan Kolay 3 gün önce
@Erva Sünger kanalımda lgs sonrası ziya selçuk montaj var bakarsan sevinirm
Metehan Kolay
Metehan Kolay 3 gün önce
kanalımda lgs sonrası ziya selçuk montaj var bakarsan sevinirm
Erva Sünger
Erva Sünger 3 gün önce
He he kanka aynen
Mortune_Gaming
Mortune_Gaming 3 gün önce
Bayrakları indirdim :(
Metehan Kolay
Metehan Kolay 3 gün önce
kanalımda lgs sonrası ziya selçuk montaj var bakarsan sevinirm
Süleyman Abravcı
Süleyman Abravcı 3 gün önce
Merhaba, öncelikle herkese geçmiş olsun. Oğlum sınava girdi. Denemelerle kıyaslanamayacak kadar sonuç düşük geldi. Türkçe: 16 D 4Y İnk 10D Din 8D 2Y İng 10D Mat: 16 D 3 Y 1boş Fen 18D 2Y
tybal_tab
tybal_tab 3 gün önce
yürübe hocam ü
DEVRAN_GÖYÜK
DEVRAN_GÖYÜK 3 gün önce
Hocam aldığım kitapları satmaya kalkmış olsaydım kırtasiye açardım😶☹🙁😭😟🥺😧😦😨😰😢😭
elif busra
elif busra 3 gün önce
Sizce okulların taban puanların da 50-60 'lık bir inme olur mu?
HÜSEYİN ERYILDIRIM
HÜSEYİN ERYILDIRIM 3 gün önce
KONTEJAN AZALIR PUANLAR AZALMAZ.
Just safiye
Just safiye 3 gün önce
keşke...
Ateist pikaçu
Ateist pikaçu 3 gün önce
Gerçekten dershanede tam 11 matematik test kitabı bitirdik diğer dersleri saymıyorum bile. Dershanede ki hocalarımız bu test kitaplarından çözdürdü ve ekstradan denemelerde aldık okul hocalarımız ise meb örnek sorular çözdürdü LGS'de kesin bu tarz sorular çıkacak diye. Tabii nerden bilebilirdik ki bize TYT sorusu soracaklarını? Yani anlayacağınız tüm emeklerimiz boşuna gitti resmen! Bir test kitabı nerden baksanız 50 lira. Az para mı yahu? Sanki çok okula fln gitmişiz gibi birde üstüne zor soru sormaları iyice sinirlerimi alt üst ediyor! Yahu biz 1.5 yıl okula gidemedik biraz insaf ya gerçekten başka bir şey demiyorum. Dershaneye gittim ama dershaneleride bir süre kapattılar yemin ederim dershaneye verdiğimiz para ve test kitaplarına verdiğimiz para boşuna gitti! Yazıklar olsun sizin gibi insanlara bir sürü öğrencinin hakkına girdiniz!
bilinmeyen insan
bilinmeyen insan 3 gün önce
Matematikten soğutmak için ellerinden geleni yapıyorlar.
Necla Tok
Necla Tok 3 gün önce
Ebob ekok nasıl sorulmaz ya
Necla Tok
Necla Tok 3 gün önce
HOCAM LGS İPTAL OLURMU
Arda Altunsaçan
Arda Altunsaçan 3 gün önce
LGS amca insan akrabasına bunu yaparmı ):
Necla Tok
Necla Tok 3 gün önce
Hocam sesimizi duyuralim lütfen
Necla Tok
Necla Tok 3 gün önce
😭😭😭
Nuran Işık
Nuran Işık 3 gün önce
Lgs den çıktığım an o kdr sinirliydim ki evdeki bütün denemeleri mi ,test kitaplarımı ve en önemlisi emeklerimi çöpe attım.
Muhammed Kaan
Muhammed Kaan 3 gün önce
Arkadaşlar çalıştığınızın karşılığını alamadım diye üzülmeyin liseye geçince ortaokulda öğrendiğiniz konular ile lisede daha başarılı olacaksınız
Nur Sima Buldu
Nur Sima Buldu 3 gün önce
Ne yıldı ama be 9 ay ya 9 ay böyle geçtik masanın başında kambur kambur gözümüz bozulana kadar omuzumuz dikleşmeyene kadar oturduk ders çalıştık kendimiz yaptık bunu BİZ yaptık emek verdik buralara gelirken bile tek başımızaydık biz bir buçuk yıldır tek başımızayız tek başımıza çalışıyoruz en azından bunuda hesaba katarak soru sormaları gerekirdi girdiğimiz hiç bir denemeye benzemiyordu çözdüğümüz hiç bir soruya benzemiyodu her dersten ortalama 6 ünite varken sadece bi kaç ünite odaklı soru sormuşlardı o kdar saçma bi sınavdı ki 😐
Ayşenaz Biçer
Ayşenaz Biçer 3 gün önce
Bütün yıl boyunca çalıştım boyum kadar test kitapları bitirdim puanım 470 in altına düşmüyordu ama şimdi... Türkiyedeysen eğitim sisteminden ne beklersin zaten
Su
Su 3 gün önce
EVET MATEMATİĞİM ÇOK İYİYDİ MATEMATİK ÖĞRETMENİ OLUP ÖĞRETMENİMİN AYNI BANA SEVDİRDİĞİ GİBİ HERKESE MATEMATİĞİ SEVDİRİP ÇOK İYİ BİR ÖĞRETMEN OLMAK İSTİYORDUM ŞİMDİ MATEMATİK ÖĞRETMENİMİN YÜZÜNE BAKAMIYORUM ÇÜNKÜ MATEMATİK ÖĞRETMENİM O KADAR EMEK VERMİŞKEN BEN NASIL İŞLER ÇIKARDIM! MATEMATİK ÖĞRETMENİ OLMAK KALSIN MATEMATİK DUYMAK İSTEMİYORUM EVET HAYALLERİ YIKTIN MEB MATEMATİK SEVEN ÖĞRENCİYİ NEFRET ETTİRDİN GELECEĞE KİMİN MATEMATİĞİ SEVDİRMESİNİ BEKLİYORSUN BU NESİLİ NEFRET ETTİREREK😔 ÇOK YAZIK!
BEŞİKTAŞ JK
BEŞİKTAŞ JK 3 gün önce
Benim evde ki kitapları saysan 150 yi geçer nerdeyse 5000 tl ye yakındır
Bilimi sevdiren adam
Bilimi sevdiren adam 3 gün önce
OHBE TREND LERDE COK SUKUR
Simge Ezel
Simge Ezel 3 gün önce
HOCAM LGS'DE ŞAİBE İDDİASİNA AÇIKLAMA YAPAR MISINIZ? ÇOK MERAK EDİYORUZ
Berat Yılmaz
Berat Yılmaz 3 gün önce
Denemelerde 370 360 alan ben bu sınavdan 440 aldım hocaları bile şaşırtmışım sene boyunca telefonu hiç elimden almadılar sürekli telefonla oynadım ama her gün 3 4 saat derste çalıştım
ZİYA HAKKIMI VER ULAN
ZİYA HAKKIMI VER ULAN 3 gün önce
Arkadaşlar ben 349 aldım diploma notunuda ekleyerek çok çalıştığım halde benim istediğim lise 372 puandaydı geçen yıl sizce gidebilirmiyim lütden kendi fikirlerinizi söyleyin kafayı yicem çünkü😑😔
Mihriban Bingöl
Mihriban Bingöl 3 gün önce
Sözel bölüm ilk geldiğinde biraz tedirgin oldum üzerinde özel kurumlar felan yazıyor strese girdim ama sonradan biraz rahatladım ama sözelimde güzel geçmedi pek ama eve gelince cevaplarıma bakınca okadarda kötü değilmiş dedim ama sayısal😪 ne ben söylem ne siz anlayın
Songül Can
Songül Can 3 gün önce
Arkadaşlar kaç puan bekliyorsunuz.
Arif Eren Gökçen
Arif Eren Gökçen 3 gün önce
Hocam trendlere girdik
Love to hate me
Love to hate me 3 gün önce
Gençler bende 2020 lgs mağduruyum kendiniz canınızı sıkmayın çünkü siz emek verdiniz evet emek verdiniz çalıştınız eğer kendinizden emin Bir şekilde emek verip çalıştıysanız ki öyle ozaman ortada hiç bir problem yoktur bu NASA sınavıda olsa başka bir sınavda olsa böyledir şimdi bı darbeyle yıkılmayacaksiniz herhalde ayağa kalkın 9.simifin konularına odaklanın ondan önce küçük bir tatil yapın bı dipnotta düşeyim 9.sinifin konuları çok çok önemli çünkü YKS min temeli 9.sinif önünüzdeki maçlara bakın şunu sakın unutmayın Türkiye'nin eğitim sisteminde eksik olan şeyler 1-Eğitim 2-Sistem bununda Z kuşağı asla unutmasın.(Bunun sorumlusu tek kişi ZIYA SELÇUK).
Necla Tok
Necla Tok 3 gün önce
@Love to hate me bisey daha sorucam. Paragraf kitabı alıp onu cozsem nasıl olur
Necla Tok
Necla Tok 3 gün önce
@Love to hate me teşekkür ederim 😊😊
Love to hate me
Love to hate me 3 gün önce
@Necla Tok bence okul başlayinca başla öyle acele etmene gerek yok ama okul zaman hiç bir konunu eksik bırakma...
Necla Tok
Necla Tok 3 gün önce
@Love to hate me yada geçmiş yıllarda su konuya tekrar çalış dediginiz bi konu varmı
Necla Tok
Necla Tok 3 gün önce
@Love to hate me peki konulara önceden başlayalım mı
nehirc000
nehirc000 3 gün önce
Sizce 370 puanla 414 puanlı bir lise tutturabilir miyim
BETÜL YILDIZ
BETÜL YILDIZ 3 gün önce
Ben korkudan cevaplarımı kontrol etmedim. Matematik hakkında hiç konuşmak bile istemiyorum hocamız ne dediyse tam tersi çıktı. Matematik sorularını bu denli zor soracak ne vardı inanın hiç anlamıyorum.
BETÜL YILDIZ
BETÜL YILDIZ 3 gün önce
@Necla Tok Bizim hoca ders kitabından sorucaklar dedi adam kaç aydır ders kitabından ilerledi
Necla Tok
Necla Tok 3 gün önce
Evet bizede kolay olacak dediler
Beren Karadoğan
Beren Karadoğan 3 gün önce
Yazıklar olsun.. Benim 1.5 yılım şu an gerçekten çöpte. Allah bunlara sebep olan herkese belasını versin.. Ben başka bir şey demiyorum. Normal denemelerde matematik 12/13/14 soru çözüp en az 10'u doğru çıkarken Lgsde yaptığım 7 sorudan 1 doğrum çıktı. Yazıklar olsun... MEBi tebrik ederim 👏👏
Aleyna :)
Aleyna :) 3 gün önce
Şuan ki gençler ne hissediyor biliyor musunuz? -Bozuk bir psikoloji -Uykusuzluk -Ders çalışmama isteği -Can sıkıntısı Ve *TÜKENMİŞLİK* , cidden artık yeter .
Kulaklıklı Köpek
Kulaklıklı Köpek 3 gün önce
Aile problemlerinide eklermisin?
Beren Karadoğan
Beren Karadoğan 3 gün önce
Yazıklar olsun.. Benim 1.5 yılım şu an gerçekten çöpte. Allah bunlara sebep olan herkese belasını versin.. Ben başka bir şey demiyorum. Normal denemelerde matematik 12/13/14 soru çözüp en az 10'u doğru çıkarken Lgsde yaptığım 7 sorudan 1 doğrum çıktı. Yazıklar olsun... MEBi tebrik ederim 👏👏
MUSTAFA PUBG
MUSTAFA PUBG 3 gün önce
2022 tayfaya önerim 1. örnek sorularla vakit kaybetme tyt soruları çöz 2. Sadece matematiğe yüklenme zaten hiçbir zaman yapamıyoruz en azından digerlerinden yanlış çıkmasın 3. Düzenli kitap oku uzun sorular çok
Gülistan Bertan
Gülistan Bertan 3 gün önce
Trendlere girmiş
YEREL EKSTREMUM NOKTALARI
29:19
Mustafa Yağcı
görünümler 6 B
TWICE "Alcohol-Free" M/V
3:34
JYP Entertainment
görünümler 52 Mn
YETER ARTIK! #lgs2021 #lgs #eglencelihocam
10:41
EĞLENCELİ HOCAM
görünümler 6 B
e- Okul Üzerinden LGS Tercihi
25:27
Tonguç 8.Sınıf
görünümler 123 B
LGS GÜNÜ VLOG
22:28
Duru Üst
görünümler 269 B
Adding Yourself To Music ! Edush Voice Analysis
11:39
Emre Yücelen Şan Dersi
görünümler 92 B
TWICE "Alcohol-Free" M/V
3:34
JYP Entertainment
görünümler 52 Mn
Cam Tavanlar 1. Bölüm
1:58:30
Cam Tavanlar
görünümler 1,4 Mn
Ada Masalı 1. Bölüm Fragman
1:06
Ada Masalı
görünümler 361 B