Cristiano Ronaldo | Bir Başka Meydan Okuma

  görünümler 767,171

Hastalık Bu Futbol

Hastalık Bu Futbol

5 aylar önce

Cristiano Ronaldo'nun Manchester United'a transferi, 36 yaşına gelmiş olmasına karşın hala meydan okumaktan vazgeçmediğinin en büyük kanıtıydı çünkü Ronaldo, adanın son yıllardaki en iyi takımına katılmayı değil, onlara meydan okuyan tarafta olmayı seçti. Bugün onun hikayesini anlatıyoruz, Cristiano Ronaldo hikayesi...

Keyifli seyirler!

EKİBİMİZE ÜYE OL ► bit.ly/2tkwxcC
ABONE OLMAYI UNUTMA ► bit.ly/2Tf87ZO
TÜM VİDEOLARIMIZ ► bit.ly/2ModPpU

HBF INSTAGRAM ► bit.ly/2R4sIOM
ALİCAN TWITTER ► bit.ly/2YypsiJ
ÖZGÜN TWITTER ► bit.ly/2HE2OP6

Introdaki şarkı: Neffex - Show
****

YORUMLAR: 2 267
Hastalık Bu Futbol
Hastalık Bu Futbol 4 aylar önce
"Ne kadar uzağa gidersen git, basladığın yere dönersin sonunda." HBF INSTAGRAM ► bit.ly/2R4sIOM ALİCAN TWITTER ►bit.ly/2YypsiJ ÖZGÜN TWITTER ►bit.ly/2HE2OP6
TİKİ-TAKA
TİKİ-TAKA 4 aylar önce
@AVAX_PNG🔺 acaba gerçekmi ronaldoya kanalı soruyorlar cardiffteki finalden sonra
AVAX_PNG🔺
AVAX_PNG🔺 4 aylar önce
👍👍👍👍
TİKİ-TAKA
TİKİ-TAKA 4 aylar önce
Ronaldo bile kanalı beğenmiş be
Evren Yıldızay
Evren Yıldızay 4 aylar önce
Öğrenciyim youtube 'den gelir kazanmak istiyorum aileme yük olmamak için bu kadar insan içinde 100 kişi bile gelse bana cesaret vermek için yeter, şimdiden teşekkürlerr
Amca Pubg
Amca Pubg 4 aylar önce
@Yasin Cetin porofilimde 30 yazıyor 50 yaparız değilmi
Erbay Güleseven
Erbay Güleseven 4 aylar önce
Ne kadar Messici olsam da bu adama hayran olmamak elde değil❤️⚡️
SoccerVideos
SoccerVideos 27 gün önce
@Vacant No Name evet ama 2 🐐 bırakıyor
SoccerVideos
SoccerVideos 27 gün önce
Bende
XXXTENTACİON FAN
XXXTENTACİON FAN Aylar önce
@The Best of the Best ulan bastonu kırık,Sen O cücük Kadar Futbol Tarihinle bu kadar insan içinde kendini rezil etme Ronaldoyu taniyacaksan youtube Ronaldo Yaz çıkan videolari teker teker izle.Bu yorumlarini silersin emin ol.
Emin Kibar
Emin Kibar Aylar önce
@GOA7 messi hiç bir zaman 91 gol atamadı sezonda en fazla 73 gölü var bi taraflarinizdan sallamayın.
tural ismayilov
tural ismayilov 4 aylar önce
@Vacant No Name anan da oyle
Emirhan Işık
Emirhan Işık 4 aylar önce
''Bir kez kırmızıysan her zaman öylesindir...Ronaldo eve dönüyordu!! '' tüyler diken abi, o ne güzel son öyle.
Damon Salvatore
Damon Salvatore 4 aylar önce
Veled ag 😂
Osman Bayram
Osman Bayram 4 aylar önce
Emre belezoğluda başladığında kırmızıydı sonra içinden kırmızı düşmanı lacivert çıktı
Tolga uğur
Tolga uğur 4 aylar önce
Harbiden diken oldu bu yorumu gorunce daha da hosuma gitti
Fenerbahce e
Fenerbahce e 4 aylar önce
Valla dıken olduuu orman gıbı
Yaşar Solak
Yaşar Solak 4 aylar önce
"Yaptıklarım için pişman değilim, aklım hala yapamadıklarımda." C.Ronaldo
Burak YÜZEN
Burak YÜZEN 4 aylar önce
@Servet Çelik 13:12
Servet Çelik
Servet Çelik 4 aylar önce
@Burak YÜZEN o ne alaka
Burak YÜZEN
Burak YÜZEN 4 aylar önce
Michael Jorden
Servet Çelik
Servet Çelik 4 aylar önce
😂😂😂
Selçuk Buğra Gökalp
Selçuk Buğra Gökalp 4 aylar önce
Zamanında "Beckham'ın yerini bu mu dolduracak şimdi?!" dediğim adamdan en takdir ettiğim oyuncuya dönüşen CR7'nin ManU'suna dönmesi insanda nostaljik hisler uyandırıyor
Mehmet Ali
Mehmet Ali 4 aylar önce
@Selçuk Buğra Gökalp Espri yapıyorum abi haklısın yoksa 😄
Selçuk Buğra Gökalp
Selçuk Buğra Gökalp 4 aylar önce
@Mehmet Ali o zaman herkes aynı şeyi düşünüyordu. Beckham sansasyon yaratarak ayrılmıştı ve biz Sir gibi O'shea nin migrenini azdıracak kadar iyi olduğunu görmemiştik, başlarda çok az şans buluyordu.
Mehmet Ali
Mehmet Ali 4 aylar önce
İleri görüşlülük desen yok
Rune King Thor
Rune King Thor 4 aylar önce
*Oblak Messi'nin penaltısını kurtardıkdan sonra* Spiker: Dünya'nın en iyi oyuncusunun penaltısını kurtardın bu nasıl bir duygu? Oblak: Ben bilmiyorum daha Ronaldo'nun penaltısını kurtarmadım.😎
⚓David Beckham⚓
⚓David Beckham⚓ 4 aylar önce
@Ali Çınar Erol 😉Sen devam et inanmaya
Ali Çınar Erol
Ali Çınar Erol 4 aylar önce
@⚓David Beckham⚓ evet
⚓David Beckham⚓
⚓David Beckham⚓ 4 aylar önce
@Samed Knk o çoğu menajer ve futbolcu Allah yok da diyor onlara mı inanalim diskskakwkaldjyeksaka
Şavaley
Şavaley 4 aylar önce
@Palaska rav ahahabbaba
Samed
Samed 4 aylar önce
Ssjzj öncelikle yalan böyle bişey yok küçük götunden uydurdun ikincisi çoğu futbolcu ve çoğu menajer messi daha iyi diyo ztn
Moon Goddess
Moon Goddess 4 aylar önce
Videolarınızın belgesel tadında olması ayrı bir güzel
İslam AYYILDIZ
İslam AYYILDIZ 2 aylar önce
Zaten belgesel değil mi
Rauf Bekirov
Rauf Bekirov 3 aylar önce
@Yusuf Akar abi eline ağzına sağlık
XEdits
XEdits 4 aylar önce
Neden her yerdesin ve neden hep yorumların tutuyor
Gudrat Bayramov
Gudrat Bayramov 4 aylar önce
@Amca Pubg yio
Amca Pubg
Amca Pubg 4 aylar önce
@han porofilimde 30 yazıyor 50 yaparız değilmi
Serkan Player
Serkan Player 4 aylar önce
Tarihin en büyük iki futbolcusunu görmek bize nasip oldu. Çok şanslıyız
Mercimek Cumo
Mercimek Cumo 4 aylar önce
@Mehmet Can Aksu Messi xavi gittikten sonra her yarı final ve çeyrek finalde 3-5 yiyerek Cl den uzarken Ronaldo baba Juventusu yırtıyordu (: psgde görüyoruz ne büyük olduğunu ahahahha
Mehmet Can Aksu
Mehmet Can Aksu 4 aylar önce
@Hasan nasıl değil sadece 1 avrupa kupası bile 5 laliga 5 ispanya süper kupasına eşit ardarda 3 UCL kim almış tarihte veya 3 kere premier lig kim almış ardarda? Uluslararası mecrada kim daha başarılı Ronaldonun mirası messiden kat kat büyük
Hasan
Hasan 4 aylar önce
@Mehmet Can Aksu Messiden nasıl daha önde kariyer olarak :D ?
Mehmet Can Aksu
Mehmet Can Aksu 4 aylar önce
@Mehmet Ali Ronaldonun kariyeri Messi ve maradonadan kesinlikle önde Bir daha bu tip birini izleyemeceksiniz Ronaldo benim içim GOAT 2006 Roma maçından beri izliyorum benim içinde 2018 de tartışma bitti
Serkan Player
Serkan Player 4 aylar önce
@Mehmet Ali Ronaldo’nun kariyeri Maradona’nın kariyerinden çok daha büyük. Futbola etkisi daha büyük. Eğer yetenek olarak bakarsan işe farklı. Ama futbola verdiği etki ve kariyerinde ki başarılara falan bakarsan Ronaldo ve Messi radarına girecek futbolcu yok.
ismail kaya
ismail kaya 4 aylar önce
Cristiano'yu tekrar manu formasıyla izlemek işte bu mükemmel bir duygu.
emirhan celik
emirhan celik 4 aylar önce
@Botku nedion
Botku
Botku 4 aylar önce
@TC emirhan Kavak teşekkürler bu çok iyi geldi
TC emirhan Kavak
TC emirhan Kavak 4 aylar önce
@Botku ben ederim
Botku
Botku 4 aylar önce
@ismail kaya özür dilerim. Beni affedecek misin?
ismail kaya
ismail kaya 4 aylar önce
@Botku ''İzlerken'' yaşadığın hisler = duygular , mal mal yorum yapmak için yorum yapmayın be abi.
Mert Birgören
Mert Birgören 4 aylar önce
Bu videolar ileride o kadar değerli olacak ki... Çocuklarımız, torunlarımız bunları izleyip "vaay beee" diyecek. Ellerinize, aklınıza, kaleminize, emeğinize sağlık. İyi ki varsınız beyler.
Versus XY
Versus XY 3 aylar önce
@Emrullah dostum virüsler ve savaşlar hep vardı. Hatta savaş tarih boyunca neredeyse hiç bitmedi. Dünyanın bilinen tarih boyunca barış halinde olduğu dönem sadece 200 yıl civarı. Binlerce yıl içinde. Geri kalanında hep savaş vardı. Evet, savaş berbat bir şey ama insanlar bu kadar aç gözlü olduğu sürece savaş falan bitmez. Covid mevzusuna gelirsek de, eskilere nazaran teknoloji ve tıp alanında tüm dünya çok ileri seviyelerde. Aşılar bulundu ve tedavi de bulunmak üzere. Ve covid geçmiş tarihler de yaşanmış virüslere nazaran daha az ölümcül. Tarih ile kıyaslarsak virüsü kıl payı atlatıyoruz desem yeri var.
Emrullah
Emrullah 3 aylar önce
@Versus XY ne demezsin viruslerin pik yaptigi, ekonomik sikintilarin zirve yaptigi, savaslarin bitmedigi cok guzel bir doneme denk geldik.
Versus XY
Versus XY 3 aylar önce
İşin güzel tarafı bizim bunlara direkt olarak tanıklık etmiş olmamız. Çok güzel bir dönemde doğmuşuz.
EFE KAYNAR
EFE KAYNAR 4 aylar önce
o zamana silerler bir sürü güzel bideoyu sildiler
Emrullah
Emrullah 4 aylar önce
Tabi you tube o zamana kadar kalırsa
Çağrı Karakaya
Çağrı Karakaya 4 aylar önce
İsterseniz kabul edin isterseniz etmeyin bu adam futbolun tarihinin en iyi 2 kişisinden biri Messiden daha iyi olabilir yada olmayabilir bunun bir önemi yok o ikisi yapboz parçaları gibi biri olmadan rsim tamamlanmaz ama yaptığı bu son meydan okuma bile bir idolün nasıl olması gerektiğini gösteriyor o CR7💥
gorki bruhmaz
gorki bruhmaz 2 aylar önce
@Mehmet Ali Ronaldo 2015ten beri forvet oynuyor, prime döneminde kanat oynadı 10 sene, cahilseniz yazmayın
Burak Yavuz
Burak Yavuz 4 aylar önce
@Mehmet Ali yukarda bile anlatmış kanatta süratli çalım atmayı seven bir oyuncu sen hala anca gol atar diyon
eray kaya
eray kaya 4 aylar önce
@Abdulbaki Yuce boş konusuyorsun kardeş futbolu taraflı izliyorsun ronaldoyu ben 2003 den beri izlerim aramizda 1 yaş var zaten, sen premier lig izlememişssin messiyi kral zannediyorsu n bu adam 6 yıl oynadı bu ligde ronaldo her anlamda komple bir fulbolcudur
Abdulbaki Yuce
Abdulbaki Yuce 4 aylar önce
@İbrahim Macit messinin mevkisi açık oyuncusu ama mevkisinde durmayan her yerde oynayan bi oyuncu ama mevkisi sağ açıktır. Ronaldo kanattan evrilme bir forvettir ve neredeyse 10 seneyi aşkındır oyun stili böyle prime manu ronaldo felan demeyin ronaldo manu döneminde iyi bir dripçi olabilir ama ronaldonun attığı drippling sayısı messinin 30 yaşından şu ana attığı drip sayısını bile geçemiyor messinin sadece 2012 senesindeki yaptığı istatistik ronaldonun manu kariyerinde yaptığı istatistikle neredeyse aynı 3 5 gol farkı var yani siz bunları bile bilmeyen cahiller olarak futbol izlemeyi bırakın size futbol izlemek yaramaz sağda solda siuu diye gezinen futboldan hiç anlamayan küçük beyinli holiganlarsınız.
Abdulbaki Yuce
Abdulbaki Yuce 4 aylar önce
@İbrahim Macit futbol cahili arkadaşım antrafor mevkisiyle forvet aynı mı santrafor en uç oyuncu kanat forvet vs ne olursa olsun ceza sahası içinde santraforların buluştuğunun yarısı kadar topla buluşmuyor futbolun f'sini bilmiyorsun millete yazmışsın messinin tarzı ne maradonaya benziyor ne de başka çalım atan birisine sen futbolu gözünle izleyememişsin şu ana kadar gol ve ucl hariç neredeyse her istatistikte önde olan ve 3 yıl geriden gelip bunları yapabilen bi oyuncuya saf yetenek bi oyuncuya onun tarzında oyuncular var demek zaten tek kelimeyle aptallık. Her şey ortada Messi dünyanın en skorer oyuncusu. Dünyanın en büyük bireysel ödülü ballon d'or ve messi 6 tane ile zirvede oturuyor ısı haritaları bile zaten hangi oyuncunun iyi olduğunu söyler. Ronaldo dünyanın en iyi santraforudur ama dünyanın en iyisi messidir zaten bunun aksini iddia eden varsa futbol izlemeyi felan bıraksın hentbol voleybol basketbol gibi bir sürü spor dalı var gitsin onları izlesin.
Mr. White
Mr. White 4 aylar önce
Ronaldo bir başkadır. Beğenilmeyen Juventus performansı bile çoğu futbolcunun ulaşamayacağı bir performanstı. O yapması gerekeni yaptı. City transferi sürecinde kendini huzursuz hissetmesi ve Sir Alex'in tek bir telefonuyla Untied'a gitmesi her şeyi açıklıyor. Bu adam tarihin en iyisi.
ULU TÜRK
ULU TÜRK 4 aylar önce
juventusta gol krali oldu. transfre gelince keşke city ye gitseydi
Emir
Emir 4 aylar önce
Yalnız adam juventus tarihinin 1 sezonda en cok gol atan oyuncusu oldu 2 senedir ronaldo olmasa juventus ilk 5 e giremezdi buna ragmen begenmeyen adam messinin akrabası falandır
Devil Snake
Devil Snake 4 aylar önce
Ronaldonunda hakettiği gibi mükemmel kurgulanmış olağan üstü hazırlanmış bir video elinize emeğinize sağlık .👏👏👏
Ozan
Ozan 4 aylar önce
Siz bu işi farklı bir seviyeye taşıdınız gencolar.. ellerinize sağlık...👏👏
Tolga Kayaalp
Tolga Kayaalp 4 aylar önce
Gerçekten özenle hazırlanmış bir video. Kurgusu, zaman akış çizelgesi, olayları anlatım ve işleyiş biçimi, konuyu dağıtmaması... Gerçekten harika. Bu işi gerçekten yapıyorsunuz. Arada sırada bu yoğun ve yorucu hayata ufakta olsa ara verip birşeyler ile kafa dağıtmak istediğimiz futbolu zevkli hâle getiriyorsunuz. Kendim adıma teşekkür ederim.
Marşal Medırs
Marşal Medırs 4 aylar önce
Aklınıza gelebilecek her çeşit golü atabilen bir makine o. Gerek 30 metreden çatala gerek çarprazdan köşeye Gerek harika bir kafa golüyle gerek frikikten çünki o CR7
Coşqun Nəsibov
Coşqun Nəsibov 3 aylar önce
@TRshow Hesabı sen o topun düz gittigini mi saniyorsun mal😂. Elit prime kaleciler düz vurulan topu tutamiyorlar oylemi. Ronaldonun her vuruşunu farkli kamera açilarindan izle derim.. takib etmek nerdeyse imkansizdir. Top bi sağa bi sola gidiyor
TANRILI SÜLEYMAN
TANRILI SÜLEYMAN 4 aylar önce
@TRshow Hesabı kardeşim o sert vurus teknigine rivaldo teknigi denir. Bide o hic şansa vurmadı .2 teknigi en iyi kullaniyor . Rivaldo teknigi ve ölü yaprak
ahmet güler
ahmet güler 4 aylar önce
@TRshow Hesabı hahahah😅😅😅 dalgamı geciorsun dostum sen adam son yıllarda frikik atmadı die adam bala gote frikik atıyor diyorsunuzya insanı güldürüyorsunuz Ronaldonun attığı frikiklerin cogunu iki tane kaleci olsa cikaramaz
ahmet güler
ahmet güler 4 aylar önce
@Burak Çoğan kaç yaşındasın abicim 😅
İbrahim Macit
İbrahim Macit 4 aylar önce
@kitap kurdu ronaldo m.uniteda hızlı kanat forvetiydi, kimlere karşı mücadele edip başarı elde etmiş git bi bak. Real madrid ronaldoyu fiziği güçlü strafor yaptı yani gol makinasına çevirdi. M. Uniteda ki ronaldo yani 2007de ki ronaldo ronaldinhodan balandoru aldı o zaman messi kumla oynuyordu. C.Ronaldonun gençliği messinin futbol hayatına bedel.
ALP ACİNO
ALP ACİNO 4 aylar önce
Dünyanın en iyisi avrupanin en iyi 3 liginde istikrarini bozmadan devam eden CR7.
ShiroxVLR
ShiroxVLR 4 aylar önce
tüyler diken diken gözlerim doldu siz inanılmazsınız gerçekten inanılmaz
Mustafa Batumluoğlu
Mustafa Batumluoğlu 4 aylar önce
Bir Messi'ci olarak videoyu tüylerim diken diken izledim. Süper bir anlatım, süper bir belgesel. Ve tarihin en iyilerinden Cristiano. Daha ne olsun?
AYDIN 7
AYDIN 7 4 aylar önce
" bir kez kırmızıysan her zaman öylesin" vayy bee duygulandım Welcome to home Cristiano
Muhammed Aydın
Muhammed Aydın 4 aylar önce
Giriş mükemmel ötesi olmuş CR7 nin hastasıyız 👍
Çok Yorgun Patates
Çok Yorgun Patates 4 aylar önce
Tecrübe , kariyer, kararlılık, kaptan - Ronaldo Gol,azim,kaptan, mutluluk - Messi (Bana göre böyle )
x x
x x 4 aylar önce
TRshow çöplüğünde sizin gibi elmasları görmek cidden harika bir şey Mutlak Rekabet serisi gibi böyle hikayeler de muazzam elinize,emeğinize,yüreğinize,ruhunuza,aklınıza sağlık Hastalık Bu Futbol ekibi.
ibrahim ısık
ibrahim ısık 4 aylar önce
Siz nasıl bir kral adamsınız soluksuz izledim yapım kurgu şuan ki filmler de daha iyi gerçekten iyisiniz bu yolda devam edin bu aile sizi her zaman olduğu gibi taşımayan devam edecek elinize sağlık 🤗🤗🤗
Cryaso7
Cryaso7 4 aylar önce
Tarihin en büyük oyuncusu tarihin en büyük meydan okumasını yapıyor. Teşekkürler Ronaldo.
Niye bu kadar yiyorum?
Niye bu kadar yiyorum? Aylar önce
@Çağlar Kaya kanka afedersin ama yukarıda gerçekten "Ben Messi fanı değilim, yanlış anlaşılmasın." yazmışsın. Sonrasında Messi fanıyım demişsin. "Fanı olduğum için en iyisi değil, en iyisi olduğu için Messi fanıyım" demekle ben Messi fanıyım demek arasında fark yok. İkinizden birini savunmuyorum haberini vereyim.
Mr.
Mr. 4 aylar önce
@Çağlar Kaya Ahahahahaha Ronaldo ya dribling yapamıyor diyor bu kadarda mal ca bir yorum olmaz.
Çağlar Kaya
Çağlar Kaya 4 aylar önce
@Mr. 2 gol harici ne bir asist ne bir kilit pas ne bir adam akıllı dribling hiçbir şey yok, sadece son vuruşları yapan adamdan en iyisi olmaz olamaz, en iyisini bırak ilk 3e giremez.
Mr.
Mr. 4 aylar önce
@Çağlar Kaya Sen git Pes oyna cahil ya da FM de takım yap. Gerçi sen bu cahillikle oradaki takımlarıda batırırsın ama bir dene belki bala başarılı olursun cahil.
Mr.
Mr. 4 aylar önce
@Çağlar Kaya Çağlar pabucu yarım gel Ronaldo'yla top oynayalım. Hahahahaahahahahaha Futbol cahili Çağlar, aç PL izle Ronaldo abin şov yapıyor.
Olcay Zengin
Olcay Zengin 4 aylar önce
1 tarafta yıllarca aynı takımda oynayıp ayni şehirde yaşamak ve dünyanın en iyi orta sahaları ile kadroda olmak. Seviyesi düşük bir copa amerika da son anda bir kupa almak. Bir tarafta 3 farklı takımda ve şehirde oynayıp rekorları egale etmek. En zor lig olan Avrupa futbol şampiyonasında sampiyon olup bir de üstüne en fazla gol rekorunu kırmak. Hangisi daha değerli? CR7 sen başkasın dostum
Mehmet Demirci
Mehmet Demirci 4 aylar önce
Her videoda ağlatmayı nasıl başarıyorsunuz helal olsun emeğinize, kazandığınız kazanacağınız herşeyi sonuna kadar hakediyorsunuz, izleyicilerine bu kadar saygı gösteren videolarına bu kadar özen gösteren elit seviyede video çeken bir spor kanalı hiç görmedim helal olsun size 🙏🏻
Allah'a Emanet LOL Kanalı
Allah'a Emanet LOL Kanalı 4 aylar önce
Elinize sağlık gene harika bir içerik. Türkiye'de futbolun seviyesini yükseltiyorsunuz :)
Erkan Erol
Erkan Erol 4 aylar önce
Videonun sonunda geldiğimde gözlerim doldu. Tek kelimeyle harikasınız. Emeğinize sağlık.
LAZ ZİYA
LAZ ZİYA 4 aylar önce
Girişe bayıldım emeğinize sağlık HASTALIK BU FUTBOL EKİBİ❤️
LAZ ZİYA
LAZ ZİYA 4 aylar önce
@Kerim Koçak önemli değil kanka:D
Kerim Koçak
Kerim Koçak 4 aylar önce
@LAZ ZİYA teşekkür ederim kanka
LAZ ZİYA
LAZ ZİYA 4 aylar önce
@Kerim Koçak Neffex show knk
Kerim Koçak
Kerim Koçak 4 aylar önce
Şarkının ismi ne acaba
SEIN GAMES
SEIN GAMES 4 aylar önce
Müthiş bir belgesel olmuş. Emeğinize sağlık..
Talha Deniz
Talha Deniz 4 aylar önce
Her zamanki gibi bitmesine üzüldüğüm bir video olmuş. Elinize sağlık
Alihan ÇORAKLI
Alihan ÇORAKLI 4 aylar önce
Gerçekten muazzam duygu yükü barındıran bu video için tebrik etmek isterim. Müthiş çalışma, harika anlatım.
Eleştiri Adamı
Eleştiri Adamı 4 aylar önce
Tüylerim diken diken oldu elinize sağlık çok güzel bir belgesel olmuş çok güzel bir anlatım vardı elinize sağlık. 💙😍
Ömer SARAL
Ömer SARAL 4 aylar önce
Sezonun adı; Diriliş MANU Yıllardır geri dönecek elbet diye beklediğimiz o sezon bu sezon oldu. Ve öyle bir zamanda geldi ki tam da Manu iyi bir kadro kurmuşken. Tek eksik, sırtı şeritli,ensede şeytan logolu ve aıg sponsorlu o efsane forma :))
Amca Pubg
Amca Pubg 4 aylar önce
@müzik dünyası Ali_Kaan porofilimde 30 yazıyor 50 yaparız değilmi
Evren Yıldızay
Evren Yıldızay 4 aylar önce
Öğrenciyim youtube 'den gelir kazanmak istiyorum aileme yük olmamak için bu kadar insan içinde 100 kişi bile gelse bana cesaret vermek için yeter, şimdiden teşekkürlerr
Ömer SARAL
Ömer SARAL 4 aylar önce
@Arslann yıldızformamda satıyorlar alabilirsin :)
son soru bukucu
son soru bukucu 4 aylar önce
Ve aig sponsor oluyor + formayi degisiyorlarmis... Fena olur
Ali Tarık Ekiz
Ali Tarık Ekiz 4 aylar önce
YNWA! :)
Oğuzhan OKYAR
Oğuzhan OKYAR 4 aylar önce
Bu ne kadar güzel bir video tıpkı diğerleri gibi, tek nefeste izledim, ellerinize sağlık 🙏
yağız acar
yağız acar 4 aylar önce
İşte şimdi futbolun tadı çıkıcak 🔥 seviyorum seni hastalık bu futbol ❤️
İbrahim Yiğit Şen
İbrahim Yiğit Şen 4 aylar önce
Harika bir anlatım , mükemmel ötesi bir video olmuş . Tebrikler 👏🏽
veli koç
veli koç 4 aylar önce
Sizin video standartınız da ronoldanın standartından farksız. Çok ileri seviyeye geçtiniz ve artık başka bir spor kanalı izleyemez olduk. Elinize emeğinize sağlık
Clahs Edit
Clahs Edit 4 aylar önce
Abi "GEMİYİ TERK ETMEYEN KAPTAN MARCO REUS " HİKAYESİ GELSİN
Evren Yıldızay
Evren Yıldızay 4 aylar önce
Öğrenciyim youtube 'den gelir kazanmak istiyorum aileme yük olmamak için bu kadar insan içinde 100 kişi bile gelse bana cesaret vermek için yeter, şimdiden teşekkürler...
Hasan Basri Ünsal
Hasan Basri Ünsal 4 aylar önce
@EMİR CAN azeri değil Azerbeycan türkü
Kapgan Kağan
Kapgan Kağan 4 aylar önce
Önce bı Totti abisi gelsin Reus sonra da gelir
Yusuf
Yusuf 4 aylar önce
@The Order Reus u real madrid gib dev takımların hepsi onu almaya çalıştı eğer kendisi ağır sakatlıklar geçirmese hala alırdı ki hala o düzeyde olabilecek bir oyuncu büyük yeteneği var ve kullanıyor eğer reus istese idi lewa ile aynı sene transfer olabilirdi bayerne ve istediği çoğu kupayı alırdı muhtemelen
KANAL 2 BİN ABONE OLANA KADAR VİDEO YOK
KANAL 2 BİN ABONE OLANA KADAR VİDEO YOK 4 aylar önce
@Emir o anlamda değil kankam çok türk olupta azeri ismi koyan ve taklit eden gördüm ondan yani yanlış anlama
Koray Yılmaz
Koray Yılmaz 4 aylar önce
Eline emeğine sağlık kardeşim Güzel bir anlatım, güzel bir sunum Tebrikler 💪
KizilDereliVeji
KizilDereliVeji 4 aylar önce
Çok güzel, emeğinize ve yüreğinize sağlık ❤
Ugur Koc
Ugur Koc 4 aylar önce
Hastalık bu futboldan gelen bir bildirim her şeyi unutturuyor. Elinize emeğinize sağlık.
AMEDLİ 21
AMEDLİ 21 4 aylar önce
Ronaldo ya en cok yakışan forma m.united formasidir güzel oldu ❤️
Fair Always
Fair Always 4 aylar önce
Gerçekten muhteşem bi adam, muhteşem bi futbolcu. Alex fergusonun onu yedek bıraktığı maçlardaki ağlamaklı ifadesi, nasıl duygusal ve tutku dolu olduğunu kanıtlıyor. O azmi, duyguları ve yetenekleriyle bir futbolcudan çok daha fazlası. Yaşa Ronaldo
ByDemir
ByDemir 4 aylar önce
Hemen hemen her videonuzda gözlerim doluyor Teşekkürler Hastalık Bu Futbol ekibi
Walter White
Walter White 4 aylar önce
Gerçekten emeğinize, uğraşınıza sağlık. Videodan her zamanki gibi kalite akıyor.
Adem Arslan
Adem Arslan 4 aylar önce
Helal olsun.. böyle açıklayıcı, böyle sürükleyici bir anlatım.. ağzına sağlık
herhangi biri
herhangi biri 4 aylar önce
Hastalık bu "HASTALIK BU FUTBOL" ❤️
Gülcan Soy
Gülcan Soy 4 aylar önce
@Can Yaşar ve ben eve geldim
Can Yaşar
Can Yaşar 4 aylar önce
@Gülcan Soy az iç şu mereti
Gülcan Soy
Gülcan Soy 4 aylar önce
Yeni bölüm fragmanı izle HD ırmak gerçeği açıklıyor ve ben ve köpek kriptoyu ve köpek maması Küçük resimleri çok Güzel Bir gün evde bakım ücreti ne kadar karakterli bir ihtimal u ve Cumhurbaşkanı François ozon tedavisi nasıl yapılır ve Stil önerileri ve Fransa ve İngiltere Fransa favoriydi çok iyi takip et yeni yorumlardan haberin olsun çok daha fazla mesajını bul ve ben eve gelen tamirci adam gibi adam gibi adam gibi adam gibi adam gibi adam gibi adam olmalı ama bu sefer çok o zaman 2 lig maçında da bu sefer iyi is on fire in forum sadece bir oyun değil de mantıklı bir açıklaması vardır ki o kadar çok daha fazla bak.
Eda Derin
Eda Derin 4 aylar önce
Belgesel gibi video olmuş, emeğinize sağlık.👏👏
Remzi Türkmen
Remzi Türkmen 4 aylar önce
Son zamanlarda izlediğim en kaliteli iş, teşekkürler 👌🏽
Özkan Demir
Özkan Demir 4 aylar önce
Sen anlatılması güç bir sayfasın hastalık bu futbol çok teşekkürler:)
Halil İbrahim Yüksel
Halil İbrahim Yüksel 4 aylar önce
Bu adam durmak bilmiyor. Bugün evinde ilk maçına çıkıp 2 golle başladı. Harika bir kariyer.
Alim Aydın
Alim Aydın 4 aylar önce
Bu adamı canlı olarak izleyebildiğimiz için çok şanslıyız. O her zaman daha fazlasını istiyor. Zaten bu özelliği sayesinde dünya tarihine adını yazdırdı. Her ne kadar Messi hayranı olsam da , iyi ki varsın CR7 ...
Ömer Şahin
Ömer Şahin 4 aylar önce
Biri olmasa diğeri bu kadar büyük olmazdı, bu iki ikon farkında olmadan birbirini sürekli besledi ve daha mücadeleci hale getirdi.
Kamer Karataş
Kamer Karataş 4 aylar önce
Cr7 olmasaydı messi yi sevmenin bir anlamı olmazdı
Hasan Asil
Hasan Asil 4 aylar önce
Ronaldo'nun keriyeri yoktur! Kariyerin Ronaldo'su vardır! Izlettiğin futbol için çok sağol kral adam!
weyis hocabayev
weyis hocabayev 4 aylar önce
Emeğinize sağlık. Efsane olmuş!!
Elmir Musayev
Elmir Musayev 4 aylar önce
Futbolu daha da bizim üçün gözəl edən sizlərə təşəkkürlər👏🏻
Yusuf Biçer
Yusuf Biçer 4 aylar önce
yine muazzam bir içerik. umarım hak ettiğiniz yere gelirsiniz. ronaldo için zaten söylenecek söz yok. return king
Hasan Polat
Hasan Polat 4 aylar önce
İşte karşınızda Dünyanın en iyi oyuncusu C.Ronaldo 🔥
ScorpiONv
ScorpiONv Aylar önce
@KeyN_N boş yapma canım
GS AŞIĞI
GS AŞIĞI 4 aylar önce
@Mehmet Mergen ya bırak silktir et knk
KeyN_N
KeyN_N 4 aylar önce
@GravtyLove ben herşey dribling dedim de haberim mi yok? Messi oyun kuruculuk,asist ve şutörlük bakımından da en iyisi. Zaten bunu geçen ki arjantin maçında da görebilirsin.
GravtyLove
GravtyLove 4 aylar önce
@KeyN_N knk herşey dribling olsaydı dünyanın en iyi oyuncuları neymar ronaldinho fln olurdu
Mehmet Mergen
Mehmet Mergen 4 aylar önce
@KeyN_N Bunun karşı görüşle alakası yok adamın dribling yeteneği olmadığını iddia eden futbol cahilidir. Ortam çocuğuymuş 😂😂😂
Samed Korkmaz
Samed Korkmaz 4 aylar önce
Tek kelimeyle MUHTEŞEM Tüylerim diken diken
Gökhan Üstün
Gökhan Üstün 4 aylar önce
Sinema filmi gibi izledim TV den . O kadar güzel editlemissiniz ki. Elinize sağlık. Herkes size abone olmalı bence. Takip ettiğim tek futbol kanalıdır hastalık bu futbol . Tebrikler 🙏❤️
Ömercan Oğuz
Ömercan Oğuz 4 aylar önce
Futbolun Devrini Değiştiren Adamlar Ronaldo Messi ⚽️❤️
Ron's Channel
Ron's Channel 4 aylar önce
Hikaye tadında izliyoruz :) eline sağlık
AltannKorayy
AltannKorayy 4 aylar önce
HOCAM SİZ BU İŞİ YAPIYORSUNUZ.ELİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK
Kerem Erbey
Kerem Erbey 4 aylar önce
SEN DÜNYANIN GELMİŞ GEÇMİŞ EN İYİ FUTBOLCUSUSUN ❤️
gültekin zeybek
gültekin zeybek 4 aylar önce
Bende bir tahminde bulanayım, kırmızılara dönmesinin bir nedenide meydan okumalara başladığı yerde bırakması olabilir, jübilesini burda izleyebiliriz. Yine baştan sona gözümü kırpmadan izlediğim bir çalışma, sen bu işi kaliteli yapıyorsun👏👏
Okan Bekgöz
Okan Bekgöz 4 aylar önce
gerçekten müthiş bir video olmuş ronaldo abimi izlerken duygulandım helal olsun
Samet Ay
Samet Ay 4 aylar önce
Ronaldo bee ♥️ gerçekten efsane bi video olmuş ellinize sağlık 👌
onur turanlar
onur turanlar 4 aylar önce
Herkez bir gün evine Döner CR7❤️ Sen bi efsanesin Adamım 🔥❤️🏅
Batuhan Aktaş
Batuhan Aktaş 4 aylar önce
Ronaldoyu kimse senin gibi anlatamıyor helal olsun 👏
Ziya Bıyıklı
Ziya Bıyıklı 4 aylar önce
Düşündüğüm, aklımdan geçen ne varsa böyle mükemmel bı metin ve anlatış tarzıyla anlatmışsınız ki. Çıtanız çok yüksek bee..
ozeronline
ozeronline 4 aylar önce
Mükemmel bir Yapım olmuş, Edit, söz, kurgu her bakımdan emek akıyor.. Tebriklerr
Yavuz Türkmen
Yavuz Türkmen 4 aylar önce
Farklı bir bakış açınız, zekanız var. Her videoda ayrı bir tebessümün sebebisiniz
Çağatay Şimşek
Çağatay Şimşek 4 aylar önce
Ağır Messiciyim Ama Bu adam Bi Harika 🤩
Mehmet Can Aksu
Mehmet Can Aksu 4 aylar önce
Hiç tartışmıyorum cidden bu adamın kariyeri ve zorlukları delmesi... Bu adam GOAT
Onur Canyiğit
Onur Canyiğit 4 aylar önce
Önemli olan hangi stat'da veya hangi forma altında oynadığın değil forma numaranda CR7 yazmasıdır. Evine hoşgeldin RONALDO♥
ÇocukOyunları
ÇocukOyunları 4 aylar önce
30 dakikalık kısa film gibi hiç bitmesin istiyorsun. Her anından keyif alıyorsun.
EDGE REİS🌐
EDGE REİS🌐 4 aylar önce
DÜNYANIN TARTIŞMASIZ GELMİŞ GEÇMİŞ EN AZİMLİ OYUNCUSU
emre terzi
emre terzi 4 aylar önce
kronolojik versiyonunu da izlemek fena olmazdı. öyle bi opsiyonumuz olsa onu seçerdim. ellerinize sağlık
murat demir
murat demir 4 aylar önce
Baska formalari terletirsin ama aklinda ki formayla ölürsün..❤
Batman
Batman 4 aylar önce
Her ne kadar Messi nin daha iyi olduğunu düşünsemde ronaldoya da hayranim başarilar CR7 ❤️
Tarafsız Tv
Tarafsız Tv 4 aylar önce
I Iııııç ..
İbram Engin
İbram Engin 4 aylar önce
@Amca Pubg yoo
Amca Pubg
Amca Pubg 4 aylar önce
@Melih porofilimde 30 yazıyor 50 yaparız değilmi
Amca Pubg
Amca Pubg 4 aylar önce
@İbram Engin porofilimde 30 yazıyor 50 yaparız değilmi
Melih
Melih 4 aylar önce
Al kullan 🧠
Ahmet Nazım Kaymazalp
Ahmet Nazım Kaymazalp 4 aylar önce
Yepyeni bir dönem başlıyor. Ronaldo'nun paslanmaz bir adam olduğu tekrar ortaya çıkacak. Bu adam hala harika işler çıkarabilir, çıkardı da, çıkaracak da... Juve dönemi de bence çok iyiydi, hele ki bu yaşta. Neyse Manchester'a dönmesi beni çok mutlu etti. Bizi maziye götürecek. Sabırsızlıkla bekliyorum. :)
Efekan Sağır
Efekan Sağır 4 aylar önce
Ben United'a dönmesine çok çok sevindim.Kariyerini burada bitirmeliydi,futbolun romantik tarafına uygun oldu.Ayrıca yeni bir meydan okuma var dediğiniz gibi,burada şampiyonluk gelirse yine çok epik bir hikaye çıkacak ortaya.Manchester'ın kırmızı tarafı bu sene gülen taraf olacak inşallah
Eren Toker
Eren Toker 4 aylar önce
Usta çok iyi kanalsınız be tüm duyguları yaşatıyorsunuz, çok emek veriyorsunuz iyi ki varsınız teşekkür ederim.
Hakan Uygun
Hakan Uygun 4 aylar önce
İzlemesi çok keyifliydi harika video olmuş elinize sağlık 🤩💓
EliteHit HD
EliteHit HD 4 aylar önce
Gerçekten gelmiş geçmiş en iyi iki oyuncu ronaldo ve messi bize bi heyecanı yaşattıkları yeterde artar
Emre Balyemez
Emre Balyemez 4 aylar önce
Mükemmel bir video. Ellerinize sağlık.
Tolga Sarı
Tolga Sarı 4 aylar önce
Anlatmak istediğiniz hikayeyi anlatmak için farklı yollar seçmenizi gerçekten takdir ediyorum.
Azat Sosan
Azat Sosan 4 aylar önce
Bi insan bi kanalı takip ettiği için kendini ayrıcalıklı hisseder mi? Sanırım ben hissediyorum. Emeğinize sağlık.
Döwlet Hydyrov
Döwlet Hydyrov 4 aylar önce
Sen ne Kralsin be Ronaldo🔥 Seni seviyorum ❤️❤️
Onur KOÇVER
Onur KOÇVER 4 aylar önce
Tüyler diken diken ! İlk bu adamı 2008 de izledim o zamandan beri de takip ederim
Zeynel Abidin Turan
Zeynel Abidin Turan 4 aylar önce
Sırf sadece giriş için izlemeden beğenilecek bir video olmuş elinize, emeğinize sağlık 🙏
Enes Işıldak
Enes Işıldak 4 aylar önce
Son zamanlarda izlediğim en güzel videoydu abartısız söylüyorum ellerinize sağlık
Emre Kasal
Emre Kasal 4 aylar önce
Bir Manu hayranı olarak son cümleye gözler doldu.. Başarılar Kırmızı Şeytanlar ve CR7
Mert Ali Kılıç
Mert Ali Kılıç 3 aylar önce
"Hayatın kuralı bu ne kadar uzağa gidersen git başladığın yere dönersin sonunda Ne kadar değişirsen nerede mutlu olduysan hep oraya çevirirsin kafanı nereye gidersen git şunu unutma" HERKES GÜN OLUR EVİNE GERİ DÖNER"!!!
PatricK J
PatricK J 4 aylar önce
Elinize emeğinize sağlık her zaman ki gibi klas bir video
My Derivative
My Derivative 4 aylar önce
Adam gerçekten de eski türkler gibi Hedefi koymuş kızıl elma yani bitmeyen çabalanan yol Hem de sonsuza kadar
Mehmet Şerif Demir
Mehmet Şerif Demir 4 aylar önce
Abi bir video kokar mı bilmem ama bu video kalite kokuyor. Bir gerçek var Kİ bu adamlar gerçekten yapıyor bu işi ve videonun her saniyesi, söylenilen ve ağızdan çıkan her sözcük kalite kokuyor, belgesel tadında, hiç sıkılmıyorsun, görseller, montaj, grafikler, diksiyon.. kusursuz.. “TEŞEKKÜRLER HASTALIK BU FUTBOL”
Selehattin Kaynarca
Selehattin Kaynarca 4 aylar önce
36 yaşında tekrar premier lige dönüş ... Bu kadar para bu kadar şöhret hangimizi bozmazdı . .hergün aynı şeyleri tekrarlamak uyku yemek ve antrenman çalış çalış çalış . inanılmaz bir istikrar bu yaşta tıpkı 20 yaşında gibi dripling gerçekten şanslıyız böyle bir efsaneyi izliyoruz
zana haznedar
zana haznedar 4 aylar önce
Bu nasıl güzel anlatma sabaha kadar dinlerim keşke benim hayatımıda böyle anlatsanız gerçi çok acı ama olsun vallahi gece gündüz acar dinlerim.
MUTLAK REKABET: Cristiano Ronaldo vs Lionel Messi (1. BÖLÜM)
45:46
Yeni dünya, Yeni düzen, Yeni PSG...
20:53
Hastalık Bu Futbol
görünümler 471 B
Alparslan Büyük Selçuklu 10. Bölüm
2:17:49
Alparslan: Büyük Selçuklu
görünümler 1,9 Mn
Kardeşlerim 37. Bölüm Fragmanı | Emel nerede? @atv
0:51
Lionel Messi ve Arjantin...
22:49
Hastalık Bu Futbol
görünümler 329 B
MODERN FUTBOLUN TAKTİKSEL EVRİMİ
26:43
Hastalık Bu Futbol
görünümler 396 B
Lionel Messi'nin Vedası
22:17
Hastalık Bu Futbol
görünümler 719 B
FENERBAHÇE'NİN TARİFSİZ ŞAMPİYONLAR LİGİ YOLCULUĞU
38:30
ARDA TURAN | "HESAP VAKTİ"
27:24
Hastalık Bu Futbol
görünümler 2 Mn
SELÇUK İNAN | "HESAP VAKTİ"
45:37
Hastalık Bu Futbol
görünümler 704 B
EN ÇOK PARA HARCAYAN 10 TEKNİK DİREKTÖR
23:23
Hastalık Bu Futbol
görünümler 341 B
FENOMEN RONALDO | "Gördünüz mü? O geri döndü!"
18:51
Hastalık Bu Futbol
görünümler 528 B
EN KOMİK FUTBOL VİNELARI
14:10
Nevzat Özkur
görünümler 195 B
18 ŞUTTA 3 İSABET YAPARSAN! MALATYASPOR 1 BEŞİKTAŞ 1
10:28
Gol sevinçleri😂
0:12
biraderlerfutbol
görünümler 1,5 Mn