Minecraft'ta Arkadaşımı Katil Bebek Chucky ile TROLLEDİM!

  görünümler 212,932

Erenay Bey

Erenay Bey

Aylar önce

Minecraft'ta Katil Bebek Chucky Modu ile yayıncı arkadaşımı trolledim.
🎮Discord Sunucuma Katıl - discord.gg/erenay

Bu sefer Katil Bebek Chucky Modu ile Cinavar'ı trolledim , Ferited ve Armut ise cinavarı trollememde bana yardımcı oldu video gerçekten eğlenceli ve keyifli oldu like atmayı ve abone olmayı unutmayın

Videodaki arkadaşım: @Cinavar , @Ferited , @Armut

📷Instagram - erenaytuncel
🐦Twitter - buerenay
🎮Discord Sunucuma Katıl - discord.gg/erenay
🛏Sponsorship & business: erenay@thinkonline.com.tr

Bu Video haricinde Bugraak'ı trollediğim minecraft videosu yayında,
Minecraft'ta Arkadaşımı Poppy Playtime 2 Modu ile TROLLEDİM! : trshow.info/watch/eePHG_Oj5PU/video.html

Bu Video haricinde Cinavar'ı trollediğim minecraft videosu yayında,
Minecraft'ta arkadaşımı ben 10 modu ile trolledim : trshow.info/watch/cRAdmsC-khs/video.html

Minecraft'ta ZÜMRÜT ve KÖMÜR görselini değiştirerek TROLLEDİM!
trshow.info/watch/skVKakZ8_x0/video.html

minecraft ama BÜYÜCÜ OKULUNDA 100 GÜN @Minecraft Evi
trshow.info/watch/15p6KNAUdUg/video.html

------------------------------------------------------------------------------------------
Selamlar ben Erenay , 21 yaşındayım yaklaşık 2 senedir youtube türkiye de minecraft kategorisinde içerik üretmeye çalışıyorum crazycraft , skyblock , survival , skywars , bedwars , minecraft troll , herobrine troll ve diğer aklınıza gelebilecek bütün mini games lerde video çekiyorum , videolardaki temel amacımız eğlenmek ve gülmek keyifli seyirler...

YORUMLAR: 1 870
Cinavar
Cinavar
yine başladık 🙄
Ressty
Ressty
"Chucky" Abi Devamı Gelsin. Emeğine Eline Sağlık, Cok Güzel Olmus Like Attım Kral :)
Uğur Durna
Uğur Durna
Cinavarcık yine trollendi🤣😂🤣 Daha Fazla Chucky Trolleri Gelsin
Ege Poyraz
Ege Poyraz
Yine mükemmel video ama keşke bedwars dönülse eski zamanlar çok güzeldi
Yuri_boyka_fans11
Yuri_boyka_fans11
"Chucky" Video eğlenceli ilgi çekici macera dolu olmuş tebrikler.!😊
cinavar TV
cinavar TV
Yine erenay yine cinavar ve yine troll seviliyosun erenay abi
TikTok Popular Songs
TikTok Popular Songs
CHUCKY trollü çok komik olmuş, eline sağlık :)
ahmet kerem toprak
ahmet kerem toprak
Abi çok güzel trolller yapıyorsun.Gerçekten ''Chucky'' trollün çok güzel olmuş.Çok güzel sesin var abi sanki dublaj sesi gibi.Umarım inşallah 200 bin abone olursun.❤🇹🇷👍
베 툴 에 킨 시 오 글 루
베 툴 에 킨 시 오 글 루
"Chucky" abi troll videolarını çok seviyorum umarım kısa süre içinde 1milyon olusun 😍🐣
iAnılAcar
iAnılAcar
"Chucky" Abi böyle videoların devamı gelsin <3 İnş 1m olursun AMİN :) (Abi Cinavarı Trolleme video atamıyo)
Agageldi Rahmedow
Agageldi Rahmedow
Chuky Ile cok guzel trolledin trollere devam abi sevilyosun💙
Yağız Uluce
Yağız Uluce
Feritedin minecraft adından gerçek adını öğrenince gelen mutluluk hissi:)
Mʀ.Sᴀɴᴏᵃⁿⁱᵐᵉᶜˡᵘᵇ
Mʀ.Sᴀɴᴏᵃⁿⁱᵐᵉᶜˡᵘᵇ
Cinavar Şüphelenmesin
Twos
Twos
"Chucky" trol videoları çok iyi sarıyor inşallah kısa zamanda 1m olursun abim 🦁
Yasar Kenar
Yasar Kenar
Abi "chucky" trollünün devamı gelsin çok güzel olmuş :)
CoCtubEr - Clash of Clans Türkçe
CoCtubEr - Clash of Clans Türkçe
"Chucky" devamı gelsin abi <3
OGUZ PML
OGUZ PML
Seviliyon abim❤❤
batuhan Erdoğan
batuhan Erdoğan
"Chucky" Abi seviliyosun videolara devem♥️
Alp Ay
Alp Ay
Geçmiş olsun erenay abi trollere devam ediyo ve "chucky" çok korkunç ve 15 bin like değil 20 bin like atın ve cinavar abim üzgünüm bu seri böyle bitemez
Ne Bakıyon Bildiğin kanal
Ne Bakıyon Bildiğin kanal
Yani şu troll videoları na bayılıyom hele hele erenay abi atınca(seviliyosun kral)
Parkour - Animation vs. Minecraft Shorts Ep. 22
17:16
Minecraft AMA her BLOK ile ZIRH yapabiliyorum
20:09
25.000 LASTİKLE TRAMBOLİN YAPTIM!
21:38
Uras Benlioğlu
görünümler 176 B
Kubilay Karça - Sen Böyle Değildin (Full Albüm)
21:09
İnsanlar Neden Kıyıcı? #shorts
0:19
Oğulcan Aşıkoğlu
görünümler 413 B
Minecraft ama ÖZEL ELMALAR var..
23:20
Cinavar
görünümler 826 B
minecraft ama BÜYÜCÜ OKULUNDA 100 GÜN
12:42
Minecraft Evi
görünümler 110 B
Aşırı Gerçek Fizikli Minecraft..
18:05
chickenHolmes
görünümler 476 B
FERİTED VS MİNECRAFT #222
8:01
Ferited
görünümler 424 B
25.000 LASTİKLE TRAMBOLİN YAPTIM!
21:38
Uras Benlioğlu
görünümler 176 B