ÇAKMA İPHONE SATMAYI DENEDİK!

  görünümler 6,473,909

Orkun Işıtmak

Orkun Işıtmak

Yıl önce

ÇAKMA İPHONE SATMAYI DENEDİK!
Bugün sahte iphone , rolex saat ve altın mücevher alıp inceliyor, daha sonra da satmayı deniyoruz!
Orkun Işıtmak
orkunisitmak

Reklam & İşbirlikleri:
www.orkunisitmak.com

Müzik Epidemic Sound: bit.ly/2b3Hv9A

YORUMLAR: 13 110
yagmur.
yagmur. Yıl önce
Orkun bir gün çok iyi meydan dayağı yiycen haberin olsun smskkss
YuriXZ PBE
YuriXZ PBE Yıl önce
Orkun:Çakma iPhone 11 varmı
Selin Şahin
Selin Şahin Yıl önce
"En kaliteli çakmaları alacağız"
AYKUT ELMAS
AYKUT ELMAS Yıl önce
KÜÇÜKKEN MERDİVEN ALTI ÜRÜNÜ CİDDEN MERDİVEN ALTINDA YAPIYORLAR ZANNEDİYORDUM
T.
T. Yıl önce
Aslına bakarsan her şeyden önce videoya neşeli ve enerjik giriş yapan insanları daha çok izlemek istiyorum video içeriği 2.sırada geliyor sen ve birkaç youtuber böyle tşkler ✨
Ayşenur Albay
Ayşenur Albay
-Taşı attın
İbrahim
İbrahim Yıl önce
ShowHaber: Ünlü TRshowr insanları dolandırıcılığa alıştırıyor. İşte o görüntüler.
Mehmet Poyraz
Mehmet Poyraz Yıl önce
Biz sahte telefon satmıyoruz
Mixed Edits
Mixed Edits Yıl önce
Orkun: Abi iphone nin çakması varmı?
Neden ?¿
Neden ?¿
16:00
Rima Vatandaş
Rima Vatandaş Yıl önce
TRshow Türkiye'deki en başarılı ve en kaliteli içerik üreten kanalsın. Seninle gurur duyuyorum Orkunuç 🌸
İbrahim Erdoğan
İbrahim Erdoğan
7:36
Latife Başaran
Latife Başaran Yıl önce
Kameraman: sümük böceği ezdin
Buse Özaslan
Buse Özaslan Yıl önce
kimse bizim için bu kadar çabalamadi seni seviyoruz orkun 8,18 milyonu hakediyosun(hemde fazlasiyla)💛🤗
Kuzey İrginer
Kuzey İrginer Yıl önce
02:51
It’s Derin
It’s Derin
05:10
zeynep tekiner #mucizedoktoryeniden
zeynep tekiner #mucizedoktoryeniden Yıl önce
Gerçekten çok iyi içerikler üretiyor bizleri bilgilendiriyorsun ve düzgün sakin aşırıya kaçmıyorsun gerçekten bravo zor bulunur senin gibisi🔮
Enes Lort
Enes Lort Yıl önce
16:15
Mysterious
Mysterious Yıl önce
Orkun reis bir günlüğüne yetimhanedeki çocukları ziyaret edebilirsin. Eminim çok mutlu olacaklardır.
Ahmet Mustafa BALAMUR
Ahmet Mustafa BALAMUR Yıl önce
TRshowde ki en güzel ve eğlenceli videolar sende abi izlerken sıkılmıyor insan 💥
ASMR GACI OLİMPİYATLARI ! @Mesut Can Tomay
36:27
1.500.000 TL lik Koleksiyon Evleri Turu !
24:42
Noluyo Ya ¿
görünümler 411 B
ÇİFTLER YARIŞIYOR! Orkun & Merve VS. @Noluyo Ya ¿
22:24
FROM THE OLD COUNTRY HOUSE to the CANDY!
32:32
Школа Ремонтника
görünümler 6 Mn
8TL Kebap vs. 1000TL Kebap (#SonradanGörme)
25:06
Orkun Işıtmak
görünümler 9 Mn