En İyilerin Dokunulmazlık Yarışı 1. Kısım | Survivor All Star 2022 - 123. Bölüm

  görünümler 247,473

Survivor Türkiye

Survivor Türkiye

6 aylar önce

YORUMLAR
Şura Kara
Şura Kara 6 aylar önce
Nisa fırtına estirmeye devam ediyor çıktığı 39 oyundan 30 tanesini kazanmayı başardı 👏👏
yüksel çelik
yüksel çelik 6 aylar önce
5 ay hakkı yenen Nisa sürekli dışarda bırakılan Nisa ve hakkını yiyenlerin tek tek gidişini izleyen Nisa bugün Show yaptı…Tam da demek istediğimiz buydu..İlk günden beri diğerleri gibi oyunlara çıkabilseydi hele zayıf rakip seçseydi % 70 lerdeydi bu kız…Rabbimin adaleti şaşmaz
Cumahal Niyazova
Cumahal Niyazova Aylar önce
Ewet şaşmaz kardesim Allah'ım sonunda verdi ,Allah'ım büyük
Cumahal Niyazova
Cumahal Niyazova Aylar önce
Aferin karfesim nadilda tam cuk fiye oturdu iyi ,doğru söyledin ağzına saglik
Selin Yy
Selin Yy 6 aylar önce
@Sed Nur yok yüzde 100 oluyor wksks
Selin Yy
Selin Yy 6 aylar önce
@Sed Nur ee kalmasaydi abartı kendi suçu bu da
Selin Yy
Selin Yy 6 aylar önce
@Sed Nur siz düşünmeye devam edin o zaman
Gözde
Gözde 6 aylar önce
Hikmet'in rezil konuşmasından sonra Nisa'nın 4/4 yapması ve hikmet'in aday olması 🔥
kelebek masalı
kelebek masalı 6 aylar önce
Nisa bu gün 4/4 performansla inanılmaz iyidi.
Esra Allen
Esra Allen 6 aylar önce
Hikmet Nisa'nin arkasından böyle kötü bir şey söyledi ama Nisa duymadığı hâlde cevabını parkurda vermiş oldu. 4/4 Aferin Nisa!
Güner Dincel
Güner Dincel 4 aylar önce
090i
Su
Su 6 aylar önce
Zaten takım olarak ayrıldılar
Constantine A
Constantine A 6 aylar önce
@Gülbahar Baydar ogeday niye cevap versin? Hakikaten ayrildilarmi? Ben takım olarak söyledi diye biliyorum
y a ğ m u r
y a ğ m u r 6 aylar önce
@Hülya sudeyi savunmuştu ama bu arada hikmet cok pis bi insan ya
Hülya
Hülya 6 aylar önce
@Gülbahar Baydar ogeday pasif kaliyor
Ece Gökalp
Ece Gökalp 6 aylar önce
Nisa artık oyun dışı bırakılmıyor herkesle seçmeden oynuyor ve yeniyor harikasın Nisa 🙏🧿👏
yeter karaca
yeter karaca 6 aylar önce
ECE GOKALP NISANIN TAKLALARINI GORDUNMU FRAGMAMDA
Cihdem Mutlu
Cihdem Mutlu 6 aylar önce
Az kaldılar ondandır
Buse Dökmetaş
Buse Dökmetaş 6 aylar önce
hiçbir zaman rakip fark etmeksizin mücadelesini sonuna kadar veren nisa harikasın
Tuba Ç
Tuba Ç 6 aylar önce
Nisa oyunlardaki hırsın ve isteğin mükemmeldi çıktığın tüm sayılarını da aldın . Kendi sınırlarını zorlayacağı ve gücünün farkına varacağı bir hafta olacağına inanıyorum .
Filolografi
Filolografi 6 aylar önce
Nagihan performans birincisi olmayı haketmiyor elenmeli Evrime bile yeniliyor
Şura Kara
Şura Kara 6 aylar önce
Nisa bugün 2 kere nagihanı 2 kere ayşeyi yenerek 4/4 yaptı oyunlara çıkma fırsatı buldukça kendini buldu
Şevval Erdemci
Şevval Erdemci 6 aylar önce
Aylardır dışarıda kalmasaydı Nisa'dan 4/4 5/5 6/6 çok görürdük 😢 Neyse başlıyoruz Nisa Bölükbaşı kupayı almaya geliyor 🧿🔥
Sənan İsayev
Sənan İsayev 6 aylar önce
Ok
Gökhan
Gökhan 6 aylar önce
@whitE444×ruoK adem her iki tura ve best off a çıktı nisa az oyun oynadı ama ademde çok iyiydi
Erva yıldırım
Erva yıldırım 6 aylar önce
İnşAllah ♥️🏆
whitE444×ruoK
whitE444×ruoK 6 aylar önce
Bu gunun en iyisi ve dunun en iyisi ADEM KILICCIDIR 8/7 VE 9/7
Alk Yone
Alk Yone 6 aylar önce
Seda elendikten sonra Nisa gayet iyi gidiyor kırmızı takımda da seçme hakkı bulabiliyor buna rağmen zayıf biri yerine güçlü Nagihanı seçti her sayı aldığında 4 ayını nasıl yedikleri aklıma geliyor şaka gibi ya belki Seda Sude Hikmet Berkan gibi isimlerle başlamasaydı sezona şu an eminim yüzde 60'la falan oynardı kızın aylarını yediler resmen.
⭑𝙎𝙩𝙖𝙧𝙢𝙮
⭑𝙎𝙩𝙖𝙧𝙢𝙮 6 aylar önce
@Yusuf işte ayşecik gibi korkup en zayıfı yani ayşeye seçmedi nagihanı seçti
Ozlem Eksi
Ozlem Eksi 6 aylar önce
@Yusuf Daha iyi ya işte. En iyisiyle oynuyor zaten. Baştan beri de öyleydi 😁
Yusuf
Yusuf 6 aylar önce
Seçme hakkimi kaldi , zaten iki kadin var rakipte saçma yorum
Alk Yone
Alk Yone 6 aylar önce
@Ozlem Eksi seda sude yağmur berkan anıl ve özellikle hikmet aylarca yediler kızı bir ara 3. Tur girip sayı alıyor ya da veriyor her türlü nisa senin atışın iyiydi best offa çık sadece 1 oyuna çıkarıp bunu yapıyorlardı izlesinle şimdi evlerinden
Ozlem Eksi
Ozlem Eksi 6 aylar önce
Yaptıkları o kadar çok şey vardı ki. Kızı 3. Tur oyunun en iyisine veriyorlar. Kaybedince de küçümser tavırlarla konuşuyorlardı. Yağmur ,Seda nın dışında Anıl Berkan da yapıyordu bunları.
pudingli sarma
pudingli sarma 6 aylar önce
Nisa bugün 4 te 4 yaparak en başarılı kadın yarışmacı oldu bravo nisa sana
moon sun
moon sun 6 aylar önce
Ayşenin 3 sayıyı evrimden alıp sevinmesi..Nisanın ise 2 sayıyı nagihandan alması. Üstüne birde bestoffta ayseyi yenmesi gerçi garanti sayısı çok da zor olmadi. Ayşe de nasıl kaybederim diye kara kara düşün surv hayatin evrimde isto kasmakla geçiyor. Nagihan Nisa mucadelesi mukemmel
deniz camcı
deniz camcı 6 aylar önce
Bence nisa hikmete cevabını çok güzel verdi morali bozuk değildi sevgilisinden sonsuza kadar ayrılmadı ama adaları değişti ve nisa hikmete olgun nagiyi yenerek cevabını verdi
Ebru Harman
Ebru Harman 6 aylar önce
@Sude takım anlamında dedi yoksa moralleri baya bozuk olurdu bir de adem dün röportajda dedi zaten yakınlıklarını yani takımdan bahsetti
Sude
Sude 6 aylar önce
@T T ayrıca onlar zaten asker arkadaşı gibi takılıyorlar şu an bir şey varsa bile anlayamayız ki hahahha ama yoktur tabiki
Sude
Sude 6 aylar önce
@T T ya neden böyle düşündünüz anlamadım siz diyince aklıma bu ihtimal geldi sadece tabii ki o anlamda söylemedi hikmet
Merve Calis
Merve Calis 6 aylar önce
@T T Daha dün Adem röpte dedi ilişkisi var diye üzgün diye
T T
T T 6 aylar önce
@Sude eminmisin ya 🥺
Büşra
Büşra 6 aylar önce
Aysecim Evrimden aldığın sayılara benzemez Nisa böyle oturup düşünürsün alacaktım nasıl kaybederim diye . Nisa'nın mücadelesi çok güzel heyecanla izliyoruz mükemmel ilerliyor yolun sonu kupa olsun kızım 🏆
Satranç Emir Tofan
Satranç Emir Tofan 4 aylar önce
Oldu
Kemale aliyeva
Kemale aliyeva 6 aylar önce
İnşeAllah❤👍🙏
yeter karaca
yeter karaca 6 aylar önce
Insallah
Ayşe
Ayşe 6 aylar önce
4.5 ay dışarıda kalmasına rağmen son 2 haftadır oyunlara çıktıkça eli ısındı muhteşem sayılar alıyor kırmızı takım nisaya da iyi geldi
Sed Nur
Sed Nur 6 aylar önce
@Mevhibe Ay inşallah bende artık kırmızıyi tutuyorum nisa sağolsun😂
Ayşe
Ayşe 6 aylar önce
@Mevhibe Ay aynen öyle inşallah
Mevhibe Ay
Mevhibe Ay 6 aylar önce
Daha önce mavi takımı tutuyordum ,nisa kırmızıya geçince artık kırmızı takımı tutuyorum. İnşallah hep başarılı olurlar
Ss
Ss 6 aylar önce
Aylardir takimindan göremediği desteği iki günlük takımdan gördü ya hayretler içerisinde izliyorum. Kırmızı takim iyi geldi kızımıza. Afferin nisa, odağının bozulmasına izin verme. Oralar sana, buralar bize emanet 🤙🏻
Gulmira Nartajiyewa
Gulmira Nartajiyewa 6 aylar önce
Bencede iy geldi kirmizi Ogedaýyñ yanynda odagı bozulyordu.
Ss
Ss 6 aylar önce
@Tuğba Çakır Dağ ayısı kızın moodunu düşürüyordu
Tuğba Çakır
Tuğba Çakır 6 aylar önce
Bende farkettim mesela karşı takımda sürekli eleştiri yapıyorlardı seçme hakkında fikrini almıyorlardı geri planda kalıyordu. Kırmızı takım eşleşmede fikirlerini soruyor destek oluyorlar
Amine
Amine 6 aylar önce
Adem ve Nisa bugün çok iyiydi.
Sen yoksun yanimda
Sen yoksun yanimda 6 aylar önce
@Filolografi kafanmi guzel orada en guzel kadin yarismaci net sekilde nagihan sen survivor izliyomusun nagihan hic evrimle oynamadi 1 2 de her kesin kotu oldugu oyun olur nagihan 5 aydir her kesi yeniyor
Filolografi
Filolografi 6 aylar önce
Nagihan elenmeli Evrime bile yeniliyor
Y.Ç
Y.Ç 6 aylar önce
Nisa bomba gibi geliyor hep arka planda kalıyordu dışarıda kalıyordu artık kendini bulmaya başladı aslında seda gittiğinden bellidir iyi ilerliyor ve kazanınca sessizce kendi halinde sevinip bencine oturuyor survivora medeniyet getirdi walla
Aysel Candaraz
Aysel Candaraz 6 aylar önce
Hikmet'in rezil patavatsızlığından sonra 4/4 yapman...Mükemmelsin sen nisa bölükbaşı
Aysel Candaraz
Aysel Candaraz 6 aylar önce
@Buse Dökmetaş Asla kabul etmiyorlar asla.Boşuna uğraşma onun için.He de geç
Buse Dökmetaş
Buse Dökmetaş 6 aylar önce
@Gül bu olayın neresinde kayırma var hanfendi.benim lafım takım değiştirmesine değil ki adapte olmasına. ki zaten ilk gün biraz çeindi ertesi gün yani bugün gayet adepte olmuş bi nisa vardı lütfen at gözlükleiyle bakmayın olaya
Gül
Gül 6 aylar önce
@Buse Dökmetaş işte o bakış açısı objektif bakmak olmuyo nisayi kayırmak oluyo anladin mi? Ben objektif baktigim için söylüyorum nasil ki herkesin takimi değişebiliyorsa nisanin da degisebilir. Nisanin ordaki kimseden bi farki yok o da herkes gibi kabul etmeli yeni düzeni
Buse Dökmetaş
Buse Dökmetaş 6 aylar önce
@Gül herkes aynı yapıda değil maalesef bence objektif biçime bakarsanız 5 aydır berabr olduğu takımından ve adasından ayrılıyo şahsen bende aynı durum içerisinde olsaydım bende adaptasyon sorunu yaşardım
Gül
Gül 6 aylar önce
Ne adasi ya orda kimseye özel ada tahsis edilmiyo nerde kalacaksin derseler oraya gitmek zorunda, yarışma platformu burasi alışamayan gitsin. Herkesin takimi degisiyo o zaman herkes ayni şeyi mi yapmalı? Herkes nisa kadar şımarık olsa yarışacak kimse kalmaz ortada
dsavh kjirf
dsavh kjirf 6 aylar önce
Nisa bugün maşallah harikaydı nagihan gibi bir yarışmacıdan iki sayı aldı maşallah ayşe zaten tek evrimden sayı alıyor
Sen yoksun yanimda
Sen yoksun yanimda 6 aylar önce
@petrikor35 kikinin kafasi guzel kardesim bos ver evrime oyun kaybeden zayif olmuyor ona kalsa evrin sema olarken 7 6 yapti 2 de evrimle oynamadi bile her kesin kotu oldugu oyun olur nagihan net en iyi kadin yarismaci
Seher G.
Seher G. 6 aylar önce
¹¹
petrikor35
petrikor35 6 aylar önce
@Filolografi hadi sen bunu yazıyorsun. Ona birşey demiyorum da. Beğenenler neyden dolayı beğeniyor?
Filolografi
Filolografi 6 aylar önce
Nagihan performans birincisi olmayı haketmiyor elenmeli Evrime bile yeniliyor
Ağlamaya Devam edebilirsin
Ağlamaya Devam edebilirsin 6 aylar önce
nisa ve Adem gerçekten harikaydı bide Ayşe anca evrimdan sayı alabilir nagi ve beko bile söylediler
boş.
boş. 6 aylar önce
@Ağlamaya Devam edebilirsin ABART ABART biraz daha ABART ta evrimin götü de Allah katına çıksın abi bi aralar Ayşe ile evrim en başında zaten aynı takimdalardi aynı takımda da mı birbirleri ile yarisiyorlardi? Allahim beni sınadığın kişilere bak yarabbim kimlere cevap veriyorum ben
Emre Altun
Emre Altun 6 aylar önce
@Ağlamaya Devam edebilirsin BENCEDE BELKIDE ONDAN MORELİ BOZUKTU NAGIHANIN İKI OYUNU KAYBETTILER ÜST ÜSTE AYŞEDEN Bİ HALT OLMAZ GİDICI O
Metin Bozkurt
Metin Bozkurt 6 aylar önce
@boş. İsmin gibi harbiden tam bir boşsun😃
Ağlamaya Devam edebilirsin
Ağlamaya Devam edebilirsin 6 aylar önce
@boş. Git bunu külahıma anlat canım, git genel tablosu bak Ayşe bugüne kadar sayılari hepsi evrimden aldı
boş.
boş. 6 aylar önce
@Ağlamaya Devam edebilirsin Kardeşim bu oyundan bahset ya da bahsetme istemsizce nagihan nisa karşılaşması yapiyosun ve bu sezon nisa nagi karşılaşması 2 tür anca çıktı ayrıca Ayşe sadece evrimle yarismiyor ki öyle anlar oldu ki Ayşe nisa ile çıktığı karşılaşma da takımına Meksika ödülünü getiren kişi oldu nisa yeri geldi ayseye kaybettiği sırada taklidini yaptı seda yeri geldi Ayşe ile çıktığı karşılaşma da sitem etti ve nagihan yeri geldi Ayşe orada ki en iyi kadın onunla yarışırken zorlanıyorum dedi ve siz bunlara rağmen daha 2 günlük bi parkurda evrimi seçen ayseyi bu kadar takilmissaniz bende niye nagihan evrimi seçmedi diye bu kadar takılırım hadi bakalım hodri meydan
Elif
Elif 6 aylar önce
Nisa mükemmelsin 4/4 👏🏻👏🏻👏🏻 2si nagihandan 👊🏻bu saaten sonra bu kızı kimse tutamaz Bireyselde çok çok iyi olcak bu kız 🧿
Fairytale🌼
Fairytale🌼 6 aylar önce
Nisa durdurulamıyor harikasın be kızım 4/4 ⭐
Sezer Keskin
Sezer Keskin 6 aylar önce
@Filolografi senin bir nagihan düşmanı oldugu kesin.hadi git az ötede ağla
yorumcu
yorumcu 6 aylar önce
​@Filolografi Neeeeee gerçekten böyle düşünüyorsan sende akıl varmıdır şüphe ederim kadın 5 aydır en iyisi halada öyle genel tabloda erkeklere bile üstünlük kurmuş %70 ile yarışan bir kadın yarışmacı 1. geliyor nasıl kötü diyebilirsiniz kıskançlıktan başka birşey değil bu Nagihanin başarısını kucumseyemessiniz 2 oyunda
Fairytale🌼
Fairytale🌼 6 aylar önce
@Filolografi o kadarda değil ya o da iyi bir yarışmacı haksızlık ediyorsun bence
Filolografi
Filolografi 6 aylar önce
Nagihan elenmeli Evrime bile yeniliyor
Filolografi
Filolografi 6 aylar önce
Nagihan performans birincisi olmayı haketmiyor
Aleyna
Aleyna 6 aylar önce
Kırmızılar çok iyi oldu bizi bozmayın anil adem batuhan nisa çok iyisiniz beeeee
Anıl Daldagül
Anıl Daldagül 6 aylar önce
Nisa ve Adem mükemmel best off ikilisi oldular...
Gitme Kal
Gitme Kal 6 aylar önce
@Filolografi yok yapma kanka sende bir gün kötü olmuş hemen gömmüşsun
S Atalar
S Atalar 6 aylar önce
Aynen 👏👏👏
Eren S
Eren S 6 aylar önce
@Filolografi sezonun basindan beri kadinlarda ezici ustunlugu olan kadin tek hafta ucundan kotu performansla şu yorumu aldi ya :d kimin fanboyusunuz Allah bilir :D
Filolografi
Filolografi 6 aylar önce
Nagihan performans birincisi olmayı haketmiyor
b
b 6 aylar önce
cidden rakipleri yok
Erva yıldırım
Erva yıldırım 6 aylar önce
Nisa öyle bir kız ki nereye koyarsan oraya değer katıyor sempati katıyor. Mesela farkında mısınız Anıl gülüyor Batu espri yapıyor falan. Mesela bak mavi takıma ruhu çekilmiş gibi neden? Nisaları yok çünkü.
Zeynep
Zeynep 6 aylar önce
@bistaa dışardan görünmeleri olarak değil de kendi içlerinde eğlenmeleri açısından söylemiş diye anladım ben
bistaa
bistaa 6 aylar önce
Yalnız mavi takım son 2 aydır zaten iticiydi çok antipatiklerdi
Büşra Okm
Büşra Okm 6 aylar önce
Nisa Nagi ve Nisa oge rakip olarak kalmalı yeni takımında Nisaya ilk defa fikri soruluyor söz hakkı var takım arkadaşı gözüyle bakılırken diğer takımda ogedayın gölgesi altındaydı aynı şekilde Nagehandan atışları iyi veya aynı olsa bıle şans diyor kendısının farkında değildi ayrıca nagi ve Nisayı rakıp olarak izlemekte aşırı keyifli
anka
anka 6 aylar önce
Nisa sen her zaman finallerin ve best offların kadınıydın ve oralara çok yakışıyorsun başarılı güzel kızım🧿🏆🔴 kırmızı belki de sana yeni bi can oldu ama renk bahane önemli olan senin oyuna çıktıkça iyileşmen ve eski nisayı geri getiriyor olman. başarılar allahım yardımcın olsun. dilerim artık hep kırmızı takımda olur ve inanılmaz başarılara imza atarsın.
агали алиев
агали алиев 6 aylar önce
Nisa'nin da dedigi gibi oyunlara cikinca aciliyor 4/4 cok iyi Maşallah devami da gelir inşallah
Tuğçe Topal
Tuğçe Topal 6 aylar önce
Nisa Dominik rüzgarını arkasına aldı ve mükemmel performanslar sergiliyor daha nicelerine inşallah
sanlı
sanlı 6 aylar önce
Nagihan iyi ki Ayşe'yi seçmiş de Nisa kırmızıya gitmiş. Nisa kolay lokma değil herkese çok iyi göstermiş oldu bunu
Umutcan Kurt
Umutcan Kurt 6 aylar önce
@Filolografi abartma bir tek 2 gündür kötü
Filolografi
Filolografi 6 aylar önce
Nagihan performans birincisi olmayı haketmiyor elenmeli Evrime bile yeniliyor
Fjf Nbh
Fjf Nbh 6 aylar önce
Bravo Nisa Bölükbaşı 4'/4👏🏻👏🏻👏🏻🌪️🧿
Y.Ç
Y.Ç 6 aylar önce
Nisa sayesinde kırmızı takımın iyi yanlarını görmeye başladım nisa nereye gidiyorsa orası güzelleşiyor sanki
Sultan Durmuş
Sultan Durmuş 6 aylar önce
Hikmet "yetişkin bi Nagihan sevgilisinden yeni ayrılmış bir Nisa'yı yener." Nisa: Aynen canım ya 4/4
zara
zara 6 aylar önce
@Orhan Bayram hayir, sevgili olarak ayrildilar diyor
Orhan Bayram
Orhan Bayram 6 aylar önce
@zara ata benli takım olarak mı ayrıldılar diyor
zara
zara 6 aylar önce
@Sudeee bence de takim olarak. Ata Benli de ayrildilar diyor.
Sudeee
Sudeee 6 aylar önce
​@zara takım olarak dedi sanırım
zara
zara 6 aylar önce
Ayrildilar mi?
mineeryr
mineeryr 6 aylar önce
kırmızı takımı nisa sayesinde sevdim daha ıyı morel verıyorlar ve en ıyısının o oldugunu belırtıyorlar buda nısayı yukseltıyor
SPORA DAİR
SPORA DAİR 6 aylar önce
Mavi takımda neşelendirecek, pozitiflik yayacak bir karakter yok. Hepsi genelde soğuk kişilikler. Kırmızı takımda Batu mod yükselten biri, birbirlerini de iyi anlıyorlar. Nisa kendini yeniden bulacaktır.
Ecem
Ecem 6 aylar önce
gururlu bir anne gibiyim çünkü biz 4 ay boyunca yırtındık o kızı oyuna sokmayıp sonra en iyi atanla eşleştirip kendileri güçsüz takip seçtiler bu kız robot değil yani eli alışmış kişileri sürekli yensin ama bütün şartlar eşit olunca nisa diye bir gerçek var herkes bu gerçekten korktuğu için bastırmaya çalıştılar ama kendileri kazdıkları kuyuya düştü nisaya göre rakip rakiptir en iyi oynayan en hızlı koşan fark etmeksizin çıkıp oynar yeter ki adaletli şeyler olsun o zaman gerçek nisayı izlemiş oluyoruz
Nisanur
Nisanur 6 aylar önce
Nisa harikasın 4/4 Maşallah 🧿 kırmızı takımda kendini buldu bulmaya devam eder inşallah 🔥🙏
Serdar Doğrul
Serdar Doğrul 6 aylar önce
BİZLER NİSAYI SEVİYORUZ, DESTEKLİİYORUZ. AFERİN KIZIM BÖYLE DEVAM ET.
Filolografi
Filolografi 6 aylar önce
Nisa Nagihan'a asla sayı kaybetmez. Doğum günü olduğu için Nagihan'a sayı verdi hep.
ᔕEᑎOᖇITᗩ
ᔕEᑎOᖇITᗩ 6 aylar önce
Hikmet'in gereksiz bir şekilde, sevgilisinden ayrılmış bir nısayı yener) diyip ve Nisa'ın bugün hiç yenilemesi!!!!! 🦦💜
ᔕEᑎOᖇITᗩ
ᔕEᑎOᖇITᗩ 6 aylar önce
@emine ☺💜
emine
emine 6 aylar önce
Aradığım yorum
ᔕEᑎOᖇITᗩ
ᔕEᑎOᖇITᗩ 6 aylar önce
@Oghuz Kagan orda susup birşey dememesi yanlıştı bence, en azından bır haftalık bir şey, yada sadece takımlar ayrıldı diyebilirdi ama demedi
ᔕEᑎOᖇITᗩ
ᔕEᑎOᖇITᗩ 6 aylar önce
@Xanim Veliyeva ayrıldılar derken, takımları ayrıldı demek istedi
Oghuz Kagan
Oghuz Kagan 6 aylar önce
@Xanim Veliyeva inşallah ayrılmıştır. Çünkü bu adamdan bi halt olmaz. Ancak Nisa'yı harcar. O yüzden erkenden kurtulur inşallah. Tabi hayırlısı olsun yine de.
sanlı
sanlı 6 aylar önce
Nisa bugün harikaydı kendi ilk seçimi yapıp zayıfla oynamayıp nagihanı seçti Best Of’ta da nagi kendini geri çekince ayşeyle oynadı onu da yendi 4/4 müthiş bireyseli sabırsızlıkla bekliyorum
se-
se- 6 aylar önce
@Küçük Prens evet katılıyorum ki nagihani taniyoruz yani mutlaka itiraz eder ortalığı birbirine katar morali de eksta bozuktu bugün
Fairytale🌼
Fairytale🌼 6 aylar önce
@se- sert attıkları için hızlı düştü bende ondan bahsediyorum
Küçük Prens
Küçük Prens 6 aylar önce
@se- NAGİHAN ve küp ssnce hangisi iyiydi. Semadan sonra mecburen kadın rekabet olsun diye kurgu olduğu çok belli NAGİHAN atışları değil bariz oyun veriliyor kör olan bile anlar. Bunlarda loserleri iyi olduğunu sanıyor. 😃😃
se-
se- 6 aylar önce
@Fairytale🌼 hayır kırmızıların çok hızlı düştü her attıkları düştü neredeyse bundan bahsediyorum
Fairytale🌼
Fairytale🌼 6 aylar önce
@se- çünkü kırmızıların atışları iyiydi o yüzden hızlı düştü
jennie
jennie 6 aylar önce
Ay Nisam Hikmeti nasil zort etti😁
aurora
aurora 6 aylar önce
hikmetin sevgilisinden ayrilmis bir nisa kazanamaz sozunden wonra nisanin herkesi yere seri0 4/4 yapmasi ademden bahsetmiyorim bile sampiyonluk sesleri geliyor🥊💪🏻
seyma
seyma 6 aylar önce
Hikmet zort
Nilay
Nilay 6 aylar önce
Nisa sadece bugün iyi degil ki son otuz oyundur yüzde yetmisle oynuyor kiz lütfen
Gizem YılmaZ
Gizem YılmaZ 6 aylar önce
@Sen yoksun yanimda nagihandan iyi değil ama nagihana rakip olucak potensiyelde biri. Seda elendikten sonra kız nasıl açıldı demek ki önünü kapatanlar vardı. Dışarda kalmasaydı şuan çok farklı olurdu
Sen yoksun yanimda
Sen yoksun yanimda 6 aylar önce
@Gun El ben hafifami aldim ben diyom en iyi kadin yarismaci nagihan 2018 bireyserde nagihan semayi 10 gun bireyserde yendi hic kaki gitmeden 3 4 gunde kazandi ben demedim nisa kotu orada 1 tane evrim kotu diyom en iyi kadin nagi
Gun El
Gun El 6 aylar önce
@Sen yoksun yanimda evet, ondan da iyi. Nisaya fırsat verilseydi şu an nagiden üstte olurdu. Nisayı kimse hafife alamaz
Sen yoksun yanimda
Sen yoksun yanimda 6 aylar önce
Simdi evet iyi ama nagihandan iyimi aciq olun lutfen?
Ecem
Ecem 6 aylar önce
takım değiştirdiği için değil yanındaki insanlar değiştiği için değil oyunlara çıkabildiği için nisa böyle bu zamana kadar her zaman söyledim şartlar eşit olsaydı şuan neler olurdu şartları eşit tutmamak için direnenler elenmelerine direnemediler madem siz şartları eşitlemezsiniz ilâhi adalet sizi bulur nisaya başından beri sonuna kadar inanıyodum 1 gün bile tereddüt etmedim çünkü gerçek nisayı biliyorum ve şuan gerçek nisayı izliyoruz hep böyle devamı gelir inşallah ben inanıyorum
Qjjwjwjwj Wııw
Qjjwjwjwj Wııw 6 aylar önce
4 /4 mücadele hırs azim Nisa bölükbasi ❤️
Kerem Baç
Kerem Baç 6 aylar önce
Nisa ve adem kemik suyuna çorba yaptı bu gece nagehan a oh olsun ama çok pişman oldu bu gece bence nisayi almadığı için 👻👻
Sadece ölüler görür
Sadece ölüler görür 6 aylar önce
Nisa karşı takıma geçtikten sonra kendisini buldu diyebiliriz. İnşallah bu başarıyı bireyselde Nagihan'a karşı da sürdürür.
se-
se- 6 aylar önce
yok sürdüremez
Berivan Damla
Berivan Damla 6 aylar önce
Terbiyesiz hikmet sevgilisinden ayrılmış nisa nasılda sizden çatır çatır sayı aldı
excalibur.
excalibur. 6 aylar önce
içlerinden geçti desek daha doğru olur.
Filolografi
Filolografi 6 aylar önce
Nagihan performans birincisi olmayı haketmiyor elenmeli Evrime bile yeniliyor
Qjjwjwjwj Wııw
Qjjwjwjwj Wııw 6 aylar önce
Ben nagihana ve ayseye sayı vermeyen nisa'dan razıyım
sude
sude 6 aylar önce
neredeyse 5 ay hakkı yenen nisaya yapılanları nisa unutsada biz unutmayız bu kızın hakkını yiyenler allahından bulsun nisa bomba gibi geliyor☺️❤️❤️
BenMavi
BenMavi 6 aylar önce
Nagihanın içinden keşke Nisayı seçseydim dediğine eminim ama kanitlayamam 😂
yorumcu
yorumcu 6 aylar önce
​@MusicİsMyLife gerçketen böyle devam ederlerse nisadan nefret ettirirler nisa da Nagihanda iyi bir yarışmacı ama başarı dersek Nagihan erkeklere bile üstünlük gösteren tek Kadın yarışmacı genel performası %70 bir iki oyunda kaybedince kadın kötü olmuyor kadınlar zaten az oynuyor Nagihanin 9 kere çıktığı oyunlarıda hatirlatirim o zaman kadın ne kadar çok oynasa o kadar çok kazanıyor ama bu embesiller nisayi ovuyim derken Nagihani gömmeye çalışıyorlar 5 ay boyunca nisami evrimmi aysemi emek vermiş
Sen yoksun yanimda
Sen yoksun yanimda 6 aylar önce
@MusicİsMyLife bos ver knka nagihan 2 kere nisaya kaybetmis nagihat kotu olasi oldu nagihan 9 kere oyuna cikib 6 sini kazanmis bireyserde gorusecekler nagihanen iyi kadin yarismaci
Emre Altun
Emre Altun 6 aylar önce
@Filolografi Senin NAGİHANLA ALIP VEREMEDIGIN NE KIKI EFENDI?
MusicİsMyLife
MusicİsMyLife 6 aylar önce
@Filolografi Nagihan kimseye iftira atmaz, Nisa da 2 oyun kazandi diye Nagihan kadan 9 kere ard arda oyuna cikip oynayamaz , bos laflar ya , Nagihan dan bahs ediliyorsa oyun kayb edince bile performans birincisi kadin .
Sed Nur
Sed Nur 6 aylar önce
Bende bende
Ersin Demir
Ersin Demir 6 aylar önce
5 aydır bu ani bekliyordum🤗🤗 sonunda Nisa gerçek performansını gösterdi 💙💙 koloni hakkini yedi kızın 5 aydır şuan istatistikte en ustlerdeydi
Angel
Angel 6 aylar önce
Yetişkin nagihan Moralı bozuk, sevgilisinden ayrılmış nisayı yener Her şeyde bir şey söylemezsen ölür müsün ? Nisa 💝
Zeliş Zeliş
Zeliş Zeliş 6 aylar önce
Bence ogeday nisadan ayrı kalınca oyunlarsan koptu
Narın Abilova
Narın Abilova 6 aylar önce
Ogedayda mal mal kaldı ağzını açıp bişey söylemedi🤮
??????
?????? 6 aylar önce
Ölür 😊
Peri
Peri 6 aylar önce
Cidden ya sanki tamamen ayrıldılar
Sevda Demir
Sevda Demir 6 aylar önce
Ya bu insanlar ne terbiyesiz ya kimsede çıkıp bir şey demiyor takımından de bari sevgilisinden ne
Peri
Peri 6 aylar önce
Hikmet in Yetişkin bir Nagihan ve sevgilisinden ayrılan Nisa demesi ne kadar gereksiz,patavatsız,terbiyesiz bir cümleydi haftalık takımlar gene buluşur sevgilisiyle sen merak etme Hikmet tamamen bitirmedikleri sürece sıkıntı yok sen o boş beynini yorma
ayşe demir yerlikaya
ayşe demir yerlikaya 6 aylar önce
72 puan ile 33. Performans birinciliği hayırlı olsun Maşallah Survivor'ın sefiri Adem Kılıççı
Selcuk Cifci
Selcuk Cifci 6 aylar önce
Yüzde 72.7 puan degil
whitE444×ruoK
whitE444×ruoK 6 aylar önce
72 mi oha lan
Zeliha Öksüz
Zeliha Öksüz 6 aylar önce
İşte bu yüzden nisa Bölükbaşı ❤️❤️
ayşe demir yerlikaya
ayşe demir yerlikaya 6 aylar önce
Atakanın finale gitmesi için Adem ile zıtlaşmak röportajlarda arkasından sallayıp gündem olmakdan başka çıkış yolu yok.. Bu çıkış yolu mavi takım erkeklerinin hepsi için geçerli.. 24 saat içinde 14 sayıyı alan Ademi tebrik ediyorum.
Cahid Mahir Cingitaş
Cahid Mahir Cingitaş 6 aylar önce
@Professor Atakan Adem'in sol eli etmez 2016 değil sene 2022 ve Survivorin en büyüğü 2018 Adem Kılıççıcidir aksini iddia eden kördür yada fandir.
Professor
Professor 6 aylar önce
yine boş yapmısın. doğru soyluyor Adem kazanmayı ve kaybetmeyi bilmiyor sadece bir kaç gundur iyi hemen havalanmış bunun daha bireyseli var 1 ay survivor daha var. Atakan Ademi garanti sayı yapıcak izle
scorpion
scorpion 6 aylar önce
Gümbür gümbür Nisaa be,en başindan beri olması gereken bazı engellemeler yüzünden olmadı.kendine geldi kız performans olarak.hep böyle kalır inşallah ve finale zımba gibi adını yazdırır.
Zeze
Zeze 6 aylar önce
Hikmetin nisa hakkında söylediği (nisa oyun basinda olduğu icin duymadı) hadsiz cümlesine karşı susanlar olmuş ama nisa parkurda cevabını cok iyi verdi ve potaya hikmet girdi. Ister ilahi adalet diyin ister karma. Ben buna cok sevindim.
sanlı
sanlı 6 aylar önce
Nisa Bölükbaşı 2 kere Nagihan’ı 2 kere Ayşe’yi yenerek oyunu kazandırdı ! 💪 Nisa son düzlükte performansı çok iyi ! 4/4 🔥🔥💪
علي قادر
علي قادر 6 aylar önce
Ne kadar abarttınız ya allah aşkına adem iki gündür 19 öyna çikiyo 16 oyun alidi bu kadar könşlmadi şimdi Nisa 4 oyunu alıdi diy bütün yörmlarida nisa
Filolografi
Filolografi 6 aylar önce
Nagihan elenmeli Evrime bile yeniliyor
Filolografi
Filolografi 6 aylar önce
Nagihan performans birincisi olmayı haketmiyor
sanlı
sanlı 6 aylar önce
Gönüllüler’de önce Seda, Seda elenince Nagihan’ın ardında 2.planda kalan Nisa Ünlüler’e geçince gerçek performansını ortaya koymaya başladı üstelik sürekli genel performans 1. si Nagihan’la yarışarak. Böyle devam kızım böyle devam! 🥑
Ozlem Eksi
Ozlem Eksi 6 aylar önce
Aslında sezon başından beri hep en iyilerle oynadi Nisa. Ama o zamanlar rakibi 3. Oyununa çıkmış parkuru ezberlemisken, Nisa ilk turuna çıktığı için kaybediyordu. Nagihan o şartlarda oynasa o da kaybederdi . Nisa Nagihan dengi biri zaten 😊
Sude
Sude 6 aylar önce
👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼⚔️⚔️
Filolografi
Filolografi 6 aylar önce
Nagihan performans birincisi olmayı haketmiyor
Ozlem Çelik uyur gibi go romeo p broom FL FL b v u
Ozlem Çelik uyur gibi go romeo p broom FL FL b v u 6 aylar önce
Hikmet nasıl bir üslupla konuşuyor insanın bir sınırı olur.Nisanin zamanındaki açıklamaları yersiz değil.Nisa en güzel cevabı farkında bile degilken galibiyetle verdi.
Ozlem Eksi
Ozlem Eksi 6 aylar önce
Sema gidince Nagihan in çekisecegi rakip kalmadı nasıl elenir Sema , diye yorum yapanlar ve masalarda ki yeterliliklerini sorguladığım yorumcular. Nagihan in rakibinin Nisa oldugunu halk biliyordu . Survivor korkakları ve Nagihan dan kaçacak delik arayanları sevmez. Böyle giderse Nisa nın çekişecegi rakip yok diyeceksiniz. Bu kız hep iyiydi siz goremediniz onun üzerine oynanan oyunları . Bu kız o kadar iyi yürekli ki yaşadığı onca kötülüğe , haksızlığa rağmen şimdi hala mütevazı ve saygı sevgi çerçevesinde hareket edip , konuşuyor.
süper roblox videoları
süper roblox videoları 6 aylar önce
Puhaaaa sanırsın Nisa süper kahraman gözünüzle neden görmüyorsunuz Ademi şampiyon yapacak Acun
nurr
nurr 6 aylar önce
nisam boyle devam ke💓💓💛💛
izmir egenin incisi 💖
izmir egenin incisi 💖 6 aylar önce
ay birde hikmete bakın çok güldüm .diyorki naginin atışları iyi olan mı yoksa nisa sevgilisinden ayrılan mı .sonra nisa çıktığı tüm oyunlarını alması şoku 😂😂😎
izmir egenin incisi 💖
izmir egenin incisi 💖 6 aylar önce
@Fikret Uyp aynen knk😊
Zeynep
Zeynep 6 aylar önce
@Damla Duman kraliçemiz gibi allah kalbine göre versin diyelim dldğxğxldpxpx
Damla Duman
Damla Duman 6 aylar önce
@Zeynep evet ve hep bel alti vurarak yapiyor bunu. Suan ki net en antipatik yarismaci. Umarim o da en kisa süre de yaverleri berna, yagmur, seda ve sude gibi gider.
Zeynep
Zeynep 6 aylar önce
@Damla Duman ya hikmet kadar sinir bozucu biri yok orda herkese sataşıyor herkese karşı takımda kim varsa
Damla Duman
Damla Duman 6 aylar önce
@Zeynep ben o yüzden bu hafta Hikmetin gidicegini düsünüyorum. Her ne kadar performans olarak biraz daha kalmayi hak ediyor olsada karakteri 0. Nisa gecen hafta ünlülere „Allah herkesin kalbine göre versin“ dedikten sonra ünlülerden Adem haric herkes aday olmustu 😅😂😂
BARANSEL
BARANSEL 6 aylar önce
Nisa Böyle Devam Efsane Gidiyorsun Seni Çok Seviyoruz ❣️❣️
ayşe demir yerlikaya
ayşe demir yerlikaya 6 aylar önce
Ademi bunun için seviyorum,adaleti herkese işler kendinede ayni adaleti uygular hatasını da kabul eder, haddini bilmeyenede haddini bildirir.
Gül Acım
Gül Acım 6 aylar önce
Bunca zaman dışarıda kalmasaydı oyun oymama alışkanlığı kazanma alışkanlığı nisa da olsaydı düşünün şuan nasıl olduğun. Masallah nisa sana
Nn
Nn 6 aylar önce
Şu bir gerçekki Nagihanın istatistiği Yağmursan Bernadan ve Evrimden aldığı sayılarla artı ama Nisa hep en iyilerle yarıştı Sema Merve Elif Birsen ve Sude gibi bu yüzden Nagihanın istatistiği sahte
Ozlem Eksi
Ozlem Eksi 6 aylar önce
Nagihan Sema gibi kötü ve onun kadar korkak ve plancı bir yarışmacı değil kesinlikle. Seda yi hiç saymıyorum bile. Ama Nisa Nagihan ile denk . Hatta su parkurlarında ona rahat üstünlük kurar. Nagihan ıckesinlikle küçümsemek saçmalık olur. İyi oyuncular rakipleri ile yükselir. Nisa ile Nagihan i bireyselde görmek için sabırsızlanıyorum. İyi olan kazanır zaten😊
Kanlı Dolunay
Kanlı Dolunay 6 aylar önce
@MusicİsMyLife 😂😂 ne güzel kandırıyorsun kendini. Aylarca izledi seyirci nisa fanı olmayan herkes neyin ne olduğunu görür. Asıl son zamanlarda oyun aldı diye kaf dağına nisayı çıkaran sizsiniz. Nisanın nagihandan iyi olduğunu düşünene nagihandan tek söz iletmek isterim kıskanıyorsun. Kadın şampiyon olursa bu nagihan olur. Ha ölümüne nisa fan tayfa kadının emeğine kör sağır. Göz var nizam var istediğinizi şampiyon yapın en iyi survivor kadın nagihan hayal kurmaya devam et. Şunu fark ettim nisa fanlar nisayı övmek için hep bir kıyas diğer yarışmacılırı kötüleme çabasına giriyor. Umarım halk o kadının emeğini harcatmaz saçma fan takımına
MusicİsMyLife
MusicİsMyLife 6 aylar önce
Yok yaaa😂 baska, ben Nagihanin Evrimle oymadigini gormedim onu hep Semayla cikarirlardi Nisayla cok oymadi Ayseyle ve orda bir cok iyi yarismacilarla oynadi kadin , yok kotulerle oynamismis , Erkekler icinde bile kadin performans 1 cisi bu ne demek biliyormusun? Nisa da 1 2 oyun kazandi diye sevinmesin
Kanlı Dolunay
Kanlı Dolunay 6 aylar önce
Nagihan en başından beri performans olarak iyiydi. Bu nasıl hastalıklı fanlık anlamadın at gözlüğüyle sadece nisayı haklı bulacak şekilde izliyor yorum yapıyorsunuz. Nisa elif merve semayla yarıştığı zamanlarda performansı yerkerdeydi. Nagihan önde gelmesine rağmen atışta kötüydü kadının kaç ay emeğibi bir iki haftadır ona hitap etmeyen atışlı parkurda oynayacak zaten 2 kız varken nisaya yenildi diye yerle yeksan ediyorsunuz. Benim gözümde şampiyonluğu hak eden kadın nagihandır. İnşAllah atışlarda ona hitap eden parkurlar olur yoksa onun emeğini heba edecek halk oylaması
Ayşe Güneş
Ayşe Güneş 6 aylar önce
Aferim Nisaa 4/4 Başarılarının devamını dileriz. 🔴
S Atalar
S Atalar 6 aylar önce
@Filolografi valla söz konusu nagihan olunca insan bi utanır ya nagihan oradaki en başarlı kadın ben nagihanci değilim ama bu yorumu her yere yazıp kadının hakini yiyemesin ya yazık günah
Filolografi
Filolografi 6 aylar önce
Nagihan performans birincisi olmayı haketmiyor elenmeli Evrime bile yeniliyor
Cem PvP
Cem PvP 6 aylar önce
7/9 yapan Adem Swordsman'i tebrik ediyoruz . En önemli işi Adem'e röportajda sallamak olan Atakan yine Adem'in başarısından pay almaya çalışarak yaverleriyle beraber dedikoduya devam ettiler...
Ramazan Adıgüzel
Ramazan Adıgüzel 6 aylar önce
@mahmut sahin ona ne diyorsun
Ramazan Adıgüzel
Ramazan Adıgüzel 6 aylar önce
@mahmut sahin knk ademde bugün atakani 3 kere yendi
YBK TEAM
YBK TEAM 6 aylar önce
@mahmut sahin 3 galibiyetini kimden aldı onuda söyleyelim mi
mahmut sahin
mahmut sahin 6 aylar önce
kardeş 2 yenilgisini kimden aldı onuda şöyle
Ramazan Adıgüzel
Ramazan Adıgüzel 6 aylar önce
Valla billa çok iyi tespit
BARANSEL
BARANSEL 6 aylar önce
Nisa Efsane Gidiyor Be
sanlı
sanlı 6 aylar önce
Nisa aslanlar gibi Nagihan’ı seçip çatır çatır yeniyor, Ayşe Korkak ve istatistik peşinde 2 oyundur Evrim’le oynuyor :) Best Of’ta iki kere ayşeyi yenen Nisa harikasın 4/4
se-
se- 6 aylar önce
@Ağlamaya Devam edebilirsin Ayşeci değilim ?
Ağlamaya Devam edebilirsin
Ağlamaya Devam edebilirsin 6 aylar önce
@se- tatlım kudurma nisa Ayşeye karşı %67 oynuyor o yüzden Ayşe nisanın garanti sayısı
se-
se- 6 aylar önce
alt tarafı 2 oyun yendi ne abarttiniz oqkahdowoamshwoqkjewoql
Sude
Sude 6 aylar önce
Mavinin tüm kadınlarını ikişer kere yendi. Bugün hiç yenilmedi. Final sayısını alarak takımına dokunulmazlığı getirdi. 4/4 🔥 NİSA 🤩
Didier Mavisi
Didier Mavisi 6 aylar önce
@Filolografi evrimle oynamadı ki daha iyi misiniz ya. Ne biçim algıcı insanlarsınız!
Sed Nur
Sed Nur 6 aylar önce
@Filolografi Ayşe elenmeli Nagihan evrimle oynadi ama Ayşe kaç haftadır evrimden istatislik kasıyor
Sed Nur
Sed Nur 6 aylar önce
@Filolografi Ayşe mi hakediyor oraya mi getiriyorsun konuyu
Sude
Sude 6 aylar önce
@Ramazan Adıgüzel aynen ama nisa olmasa işleri zor evrim mi kazanacak
Sed Nur
Sed Nur 6 aylar önce
@Ramazan Adıgüzel adem zatn iyi
dkyıldrm
dkyıldrm 6 aylar önce
Nisa ne kadar iyi yarışmaya başladı. Keşke önceden bu kızın oynamasına izin verselermiş.
m_selimzadee
m_selimzadee 6 aylar önce
kırmızı takımı destekleyeceğim hiç aklıma gelmezdi. ama Nisanın olduğu takım demek benim desteklediğim takım demek🤙
Muslum Guevara
Muslum Guevara 6 aylar önce
ADEM KILIÇCI VITESI ARTTIRDI TAM GAZ DEVAM EDİYOR 🔥🔥🔥
Gulcan Boztepe
Gulcan Boztepe 6 aylar önce
Nisa harikasın Rabbim yolunu şansını açık etsin. Hikmet seninde kör kuyular etsin
HÜSAMETTİN İNAN
HÜSAMETTİN İNAN 6 aylar önce
HELÂL OLSUN ADEM KILIÇCI.BÖYLE EZMEYE DEVAM! SONUNA KADAR GERÇEK EFSANE ŞAMPİYON ADEM KILIÇCI⚔️🗡️🛡️👍👏
Sabiha Caca
Sabiha Caca 6 aylar önce
Adem killici yine farkını koydu 💪🏆
jennie
jennie 6 aylar önce
Nisa Bölükbasi 4/4❤️‍🔥
patrice anledra
patrice anledra 6 aylar önce
Peki nisanin nagihana hic sayi vermemesi best female competitor💪🏻🏆
Didier Mavisi
Didier Mavisi 6 aylar önce
Bugün vermedi de dün üç tane verdi??
yorumcu
yorumcu 6 aylar önce
​@Emre Altun gerçketen böyle devam ederlerse nisadan nefret ettirirler nisa da Nagihanda iyi bir yarışmacı ama başarı dersek Nagihan erkeklere bile üstünlük gösteren tek Kadın yarışmacı genel performası %70 bir iki oyunda kaybedince kadın kötü olmuyor kadınlar zaten az oynuyor Nagihanin 9 kere çıktığı oyunlarıda hatirlatirim o zaman kadın ne kadar çok oynasa o kadar çok kazanıyor ama bu embesiller nisayi ovuyim derken Nagihani gömmeye çalışıyorlar 5 ay boyunca nisami evrimmi aysemi emek vermiş
Sen yoksun yanimda
Sen yoksun yanimda 6 aylar önce
@whitE444×ruoK knka bos ver bireysel yaklasiyo gorusucekler
Sen yoksun yanimda
Sen yoksun yanimda 6 aylar önce
@Emre Altun aynen ya bunlar neyin kafasinda bireyser geliyor az kalmis
Emre Altun
Emre Altun 6 aylar önce
Hemen yerden yere vuruyosuz Nagihani Onun kadar iyi yarisan yok orda
asdas fdghdg
asdas fdghdg 6 aylar önce
Atakan Berkan ve Ogedayin Ademin arkasindan konusmalarindan cok sıkıldım.Igne deligi kadar acik bulsalar ordan gecmeye calisiyorlar.Atakan disarida Ademle arkadassin Adem senin arkandan hic konusmadi.Ayip yaptigin hikmeti de isine geldiginde ademe karsi savunuyorsun adam basarili oldugunda da isine gelmiyor potaya koyuyorsunuz
Ozlem Derya Çilingir
Ozlem Derya Çilingir 6 aylar önce
Nisa Nisa Nisa aylarını çalan koloni olmasaydı biz seni hep böyle izleyebilecektik. Geç olsun güç olmasın bu son ay çalınan aylarının aksine senin ayın olsun
Roshna Tawfeeq
Roshna Tawfeeq 6 aylar önce
En guzel dokunulmazlık oyunuu Nisooooo harikasin Ogeday artik iyice soguduk senden
D-Nerd
D-Nerd 6 aylar önce
Naptı ogeday
Sed Nur
Sed Nur 6 aylar önce
Nisa Bölükbaşı Adem Kılıççı🔥💍
S Atalar
S Atalar 6 aylar önce
@Sed Nur bencede kalsın yani
Sed Nur
Sed Nur 6 aylar önce
@S Atalar aman aman kalsın
S Atalar
S Atalar 6 aylar önce
@Sed Nur hımm valla ne bilim dedim yoksa bizim billet bu sefer de ademle nisayı mi yapiştıracak birbirine 😂😂😂
Sed Nur
Sed Nur 6 aylar önce
@S Atalar adem için ateş nisa icin yüzük yanlış anlama adem nisa shiplemesi değil😂
S Atalar
S Atalar 6 aylar önce
Yüzük ne alaka
Yalçın Yılmaz
Yalçın Yılmaz 6 aylar önce
nisayı izlemek ayrı bir keyif, nihayet kendini buldu
Qjjwjwjwj Wııw
Qjjwjwjwj Wııw 6 aylar önce
Nisa 2 sayı nagihandan, 2 sayı ayseden alarak 4/4 yapıyor ve şampiyonluk yolunda ilerliyor!
Büşranur Ö.
Büşranur Ö. 6 aylar önce
Nisam çok iyiydin kızım böyle devam et hikmet gibi boş insanları sustur
Emre Altun
Emre Altun 6 aylar önce
@FilolografiNerde Nagihan yenilip bi sefer yenilipse yerden yeremi vurmak lazim Bu güne kadar Nagihan gibi yarisan kadin yatismaci oldumu olmadi bir ikinin günahi olmaz kadin terminatörmü insan moreli bozuktu bu gun günunde degildi
Filolografi
Filolografi 6 aylar önce
Nagihan elenmeli Evrime bile yeniliyor
Filolografi
Filolografi 6 aylar önce
Nagihan performans birincisi olmayı haketmiyor
Emine Simsek
Emine Simsek 6 aylar önce
Ademmm👏🏼👏🏼Allah nazarlardan korusun 🤲🤲
S Atalar
S Atalar 6 aylar önce
Amin
Hazal Acar
Hazal Acar 6 aylar önce
Nisa Bölükbaşı gümbür gümbür geliyor 📿💃
Filolografi
Filolografi 6 aylar önce
Nagihan elenmeli Evrime bile yeniliyor
S.
S. 6 aylar önce
Nisa 6 kere de oyuna çıksa sayilarini alirdi. Harikasın nisa aylarca seni dışarıda birakanlar utansın kızı oyunlara küstürduler nefret ettiler. Şuan da kırmızı takimın güçlü kadın yarışmacisi olması gururlandırıyor. Bugünkü performansı da harikaydi tebrik ederim.
ayşe demir yerlikaya
ayşe demir yerlikaya 6 aylar önce
Atakan ve dedikodu çetesi Siz oturun full dedikodu yapın teyzeler. En iyi yaptığınız iş. Adem Kılıççı; eze eze şampiyonluğa koşuyor ..
Ekrem Altan
Ekrem Altan 6 aylar önce
Survivorda hepsi birbirinin arkasından konuşur durumu olduğu gibi konuşmak sıkıntı değil bence iftira olmadıği sürece
SPORA DAİR
SPORA DAİR 6 aylar önce
Son 5 oyun ; Nisa 21 Oyun / 14 Galibiyet Ayşe 27 Oyun /13 Galibiyet Not ; Ayşe’nin aldığı son 8 sayı Evrim’e karşıdır.
sevdaa_muhamet
sevdaa_muhamet 6 aylar önce
Tebrik ederim nisa harikaydin ünlüler tebrikler
Filolografi
Filolografi 6 aylar önce
Nagihan performans birincisi olmayı haketmiyor
selo. konyalı.
selo. konyalı. 6 aylar önce
NİSA normalde sevmezdim seni ama bugün beni kendine hayran bıraktın özellikle sevimsiz Ayşeyi yendiğin için seni kutlarım ve bu saatten sonra seni destekliyorum başarılarının devamını dilerim NİSA 👍🏼
user
user 6 aylar önce
nisa bugun harikaydi, 4/4 yaparak gunu buyuk bi basariyla kapatti
Syemon gard
Syemon gard 6 aylar önce
Ogedayin en iyilere çikmasi gerekirken atakanın en iyilere çikmasi kadar saçama bir durum yok bu şu atakan baya rahatsiz etmeye başladi atakan çok bireysele oynyo
ALL STAR'IN EN KOMİK ANLARI | Survivor All Star 2022 - Final
8:25
yaktın bizi reis
32:58
140journos
görünümler 371 B
Küçük Esnafta Ödeme Sorunsalı
1:00
Halil İbrahim Göker
görünümler 760 B
TAKİPÇİME MAAŞIMI VERDİM!! (ÇATIR ÇATIR YEDİ)
27:55
Kısmetse Olur: Aşkın Gücü Çok Yakında Sadece Youtube'da!
1:05
Kısmetse Olur: Aşkın Gücü
görünümler 349 B
РАЗГОВОР ПО МЪЖКИ
10:40
Светът на Ванката
görünümler 727 B
3 Saatte SURVİVOR 2021
3:00:01
Survivor Türkiye
görünümler 499 B
nisa hepsi bana ozeniyor aldirmiyom😂 #ayseyuksel
1:33
Aileler Yarışıyor - Asuman Krause - 292. Bölüm
1:23:47
Aileler Yarışıyor
görünümler 166 B
Çöp Adam 1. Bölüm
1:47:46
Çöp Adam
görünümler 2,3 Mn
КОГА ЩЕ ЯДЕМ? - ЧАСТ 2
10:14
Светът на Ванката
görünümler 896 B
konusanlar
0:58
ANAHİTA MİTRA(🎥ULZTV)
görünümler 263 B
Komedi
1:00
mahmutunbiri
görünümler 848 B
Çukur | Kafasına Sıkacağım! #shorts
0:57
Müge Anlı ile Tatlı Sert | 5 Aralık 2022 Pazartesi
2:13:54
Müge Anlı ile Tatlı Sert
görünümler 688 B