Berk Atan ve Cihat Süvarioğlu Sosyal Medyadan Gelen Soruları Yanıtlıyor !

  görünümler 991,601

Onedio

Onedio

8 aylar önce

"Gönül Dağı" dizisinin oyuncuları Berk Atan ve Cihat Süvarioğlu, sizden gelen soruları yanıtladı. Bir videoya bu kadar yakışıklılık fazla diyor ve sizi videoya like atmaya davet ediyoruz :)

Türkiye’nin en çok kazandıran canlı bilgi yarışması Oyna Kazan’ı indir, hemen oyna, hemen kazan! oynakazanapp.com/

Hala Onedio App indirmediysen hemen linke tıkla: onelink.to/onedioyt
Ortamlarda daha önce indirmiştim dersin, kim bilecek!

Onedio TRshow Kanalına Abone Ol: bit.ly/OnedioTRshow

Onedio Yemek Kanalına Abone Ol: trshow.info

YORUMLAR: 2 801
Onedio
Onedio 8 aylar önce
Bu ikiliyle bir video daha gelsin mi 😻
Ayşe Ay
Ayşe Ay 16 gün önce
Eveeeeeeeet
Elif BOZKURT
Elif BOZKURT Aylar önce
Semih Ertürk de istiyoruzzzzz
furkan akarsu
furkan akarsu Aylar önce
üçüyle gelsin
Rabia Ozen
Rabia Ozen 2 aylar önce
Evet lütfen
Rıdvan Pehlivan
Rıdvan Pehlivan 2 aylar önce
Sadece ikili değil semihte katılsın
Burcu Gündüz
Burcu Gündüz 8 aylar önce
Yaa cihatın normal konuşmasına hiç alışkın değiliz fjkdjdkskxk
Zişan Yurtsever
Zişan Yurtsever 11 gün önce
Aynen ya
Aleyna Sapmaz
Aleyna Sapmaz 20 gün önce
Evet canlı gördüm dizideki gibi konuşmuyor
By Peçeneklim Hayran Sayfası
By Peçeneklim Hayran Sayfası Aylar önce
@AlihanHale abone oldum reis inşallah daha iyi yerlere gelirsiniz
Saadet Cebbar
Saadet Cebbar Aylar önce
@💖aybala💖 çok
Efsane Efsane 2
Efsane Efsane 2 2 aylar önce
@AlihanHale bizim sevgilimiz yok yapma kardeş duygulaniyorum
Kevser Nazlıer
Kevser Nazlıer 8 aylar önce
Berk Atan gerçekten göründüğü gibi değil havalı davranıp ben ünlüyüm davranışları yok gerçekten çok efendi ve çok samimi ,Cihat da çok komik ve sempatik 😊
Aleyna Sapmaz
Aleyna Sapmaz 20 gün önce
@Glsm Çmn aynen selamide iyi
Aleyna Sapmaz
Aleyna Sapmaz 20 gün önce
@Mario_bjk evet kesinlikle
Aleyna Sapmaz
Aleyna Sapmaz 20 gün önce
@Glsm Çmn evet sefet aynı dizideki gibi ama ramazan çok sert
Aleyna Sapmaz
Aleyna Sapmaz 20 gün önce
İkisinidr canlı gördüm fotograf cekindik🥰
Peqa GAMİNG
Peqa GAMİNG 2 aylar önce
Sen öyle san 😅😅😅
Süleyman ILGIN
Süleyman ILGIN 8 aylar önce
Şu saçma sapan yaz aşk dizilerinde oynayan genç oyuncular şunlardan örnek alsın sıfır ego ve ponçik sempatiklik 👏👏
Duygu Babuk
Duygu Babuk 5 aylar önce
muhteşemler
Ecrin Beyza
Ecrin Beyza 7 aylar önce
Ayn benim en en sevdiğim dizi hiç saçma şeylerde yok ve benim favorim Veysel ve Cemile
Nilüfer Sümeyye
Nilüfer Sümeyye 7 aylar önce
@Süleyman ILGIN güneşin kızları
Süleyman ILGIN
Süleyman ILGIN 7 aylar önce
@bitkin yorgun hangisinde?
bitkin yorgun
bitkin yorgun 7 aylar önce
Berk yaz dizilerinde de oynandı dkndksksk
Fatma Zehra
Fatma Zehra 7 aylar önce
Gruplarının adının “amcaoğulları” olması, Berk’in Semih’e “yavrum” demesi, Semih’in açar açmaz “eğleniyor musunuz bensiz” diyişi çok tatlı,samimi detaylar bayıldım ya 😍🥰 lütfen bir daha üçü birlikte gelsinler
ayyüce
ayyüce 8 aylar önce
Berk Atan ın önceki oynadığı karakterlerden sonra böyle farklı bir karakterde izlemek ve aslında gerçekte de öyle doğal öyle samimi ve sempatik olduğunu görmek çok güzel resmen Berk Atan fan clup olduk
Aydan KILMAN
Aydan KILMAN 8 aylar önce
Berk Atan'ın kız istemeye gitmiş ya da kızın babasıyla tanışmaya gitmiş erkek gibi asla sesinin tonunun yüksek çıkmaması ve inanılmaz naif oturması. Aralarındaki uyumun bu kadar tatlı olması... Çok minnoşsunuz ya. 💜
Furi Masa
Furi Masa 7 aylar önce
Kız istemeye?? Kızlar eşya mı?? Dünür gitmek desen anlarım da ....
Ebru
Ebru 8 aylar önce
Cihat’ın kendi karakterini izlemek bile çok keyifli Ramazan karakterinin çok sevilmesi boşuna değil
Study Berra
Study Berra 8 aylar önce
' Ne bakıyon dayı, hiç mi mutluluktan oynayan insan görmedin ' En çok güldüğüm sahnelerden JSHUAÖHSHSUDHDHXNXÖ
Rumeysa
Rumeysa 8 aylar önce
Ramazanın babası tarafından uyandırılma sahneleri favorim
Mustafa Şahin
Mustafa Şahin 2 aylar önce
Ramazaaan gah gah gah gah
Recep Bayrak
Recep Bayrak 3 aylar önce
Fahren geht gar gar lan😁😁
Emrah Kurnaz
Emrah Kurnaz 6 aylar önce
Ramazan'ın aynı şekilde babasını kaldırması ve ağzını vurması harikaydı. 😂
MUCİZE DOKOR FİNAL OLMADI KONU KAPANMIŞTIR!!
MUCİZE DOKOR FİNAL OLMADI KONU KAPANMIŞTIR!! 7 aylar önce
RAMAZAN GALK GALK GALK HALK!!!
Mehmet Vaybil
Mehmet Vaybil 8 aylar önce
500. Like
Süm
Süm 8 aylar önce
Keşke Semih Ertürk de gelseydi üçü beraber çok daha fazla eğlenceli olurdu ama Berk ile Cihanda çok iyi. İyi ki gelmişler
Zeynep Gülce Altınel
Zeynep Gülce Altınel 6 aylar önce
@Furi Masa Gerçektenmi?? Niye iptal edilmiş ki
Furi Masa
Furi Masa 7 aylar önce
Normalde Dilek Taner olarak gelecekmiş ama kızın gelişini son anda iptal etmişler cihat gelmiş
sema
sema 8 aylar önce
O zaman Gülsim ve Hazalı beraber, Semih ve Nazlıyı da beraber olarak ayrı ayrı istiyoruz sjsjs lütfeennn
ZEYNEP CİHAN
ZEYNEP CİHAN 7 aylar önce
Evet evet
Tugba Acar
Tugba Acar 8 aylar önce
Şekilleneceği
Beren Moroğlu
Beren Moroğlu 8 aylar önce
Bıyıklı kekim çok guzelllllll Yaa sjnxjxmxjx
Kübra
Kübra 8 aylar önce
Paraya değil oyunculuğa bakan adam akıllı oyuncu seçimi nasıl olunur konuşamayan iki lafı bir araya getiremeyen oyuncular yerine bunların seçilmesi gerçekten kusursuz secim
Taha Aydoğdu
Taha Aydoğdu 8 aylar önce
kanka böyle samimi olsun gerekirse iki lafı bir araya getiremesin nolur sanki
Tubişin Youtube kanalı
Tubişin Youtube kanalı 8 aylar önce
Berk atanın bu kadar yakışıklı olup gram ego ve aşırı sempatik gülüşü👑💙
soleil
soleil 8 aylar önce
Veysel'in olaylara karşı verdiği aşırı benlik tepkileri , ramazanın komiklikleri, tanerin kafa karıştırıcı icatları ve yakışıklılığı, dileğin tepe attıran yemekleri, asumanin güzelliği, cemilenin tatlılığı, sefer ve zahidenin aşkı, elif ve Serdarın dünya üzerinde birbirine en yakışan çift olması... bunun gibi sebepler için bu diziyi çok seviyorum iyi ki varsın #gönüldağı ❤
ENVER
ENVER 5 gün önce
@Efsane Efsane 2 senin son 8 yıldır aldığın başarıların.
Efsane Efsane 2
Efsane Efsane 2 2 aylar önce
Senin güzelliğin
İrem
İrem 8 aylar önce
Çok efendi insanlar oldukları ne kadar belli . Yolları açık olsun çok başarılılar ❤️
Aynur F.
Aynur F. 8 aylar önce
Berk in uslubu hitabı ölçülü tavırları falan çok iyi değil mi ya resmen efendilik akıyo adamdan
ONREFEKY
ONREFEKY 8 aylar önce
Ramazan'ın tipi görünce zaten insanın direk gülesi geliyor çok neşeli bir insan :D
sümeyye ünlü
sümeyye ünlü 8 aylar önce
En sevdiğim sahneler: Selaminin “bahçe duvarından aştım” türküsünü söylediği sahne Ramazanın belediye hoparlöründen Asuman için “kısmet değilmiş mutluluk” şarkısını dinlettiği sahne, Seferin yolunu kesen Fikret’e haddinin bildirildiği sahne Elif ve Serdar sahneleri
eflatun161
eflatun161 8 aylar önce
berk best model of efendi. piyasanın en beyefendi yakışıklı starı olabilir gözlerinden edep saygı iyiniyet ve kalite fışkırıyor. başarıları daim olsun. cihata da yarım kalan aşklarda bayılmıştım gönül dağında da çok başarılı
ayyüce
ayyüce 8 aylar önce
Diziyi izlerken hep set arkasının da öyle doğal ve samimi olup olmadığını düşünüyorum sanırım öyleler ağzım kulaklarımda izledim😍
İskender Bağbaşı
İskender Bağbaşı 8 aylar önce
En sevdiğim 3 sahne 1. 8.bölüm Dilek'in tren yolunun kenarında bekleyen Taner'e sarılıp kavuşmaları 2. Seferin yolunu kestiklerinde kasabadan bir konvoy adamın gelip Sefere sahip çıkması 3. Ciritçi Abdullahla Serdarın yolculuğundaki güneş toplayan adam ve boş mezar sahneleri
İshak Arslan
İshak Arslan 8 aylar önce
Ulan 10 numara dizi lütfen kısa ömürlü olmasın nice sezonlara
Hasan Uzun
Hasan Uzun 8 aylar önce
Gerçekten çok samimi ve içtendiniz. Allah muhabbetinizi artırsın...
Darboğaz Kasabası
Darboğaz Kasabası 8 aylar önce
Sizi seviyorum. Ben genelde hiç dizilere bakmam. Niye saçma sapan dramatik .... Bu dizi gerçek hayatı anlatıyor! Anadolu, Doğ bu gerçek Türkiyedır
Fatih M
Fatih M 8 aylar önce
66'nın gururları.. Dizide şivemizi gerçekten harika yansıtıyorsunuz. Mükemmel iş yapıyorsunuz. Daim olsun. Seviyoruz ve destekliyoruz. Mustafa Çiftçi'nin de yüreğine kalemine sağlık. 👏👏👏👏 Yozgat hepinizi seviyor.
Duygu Şataflı
Duygu Şataflı 8 aylar önce
1) Ramazan ın Dilek'in yemeklerine tepkisi 2) Ramazan ın hayvanlarla sohbeti sahnesi 3) Amcaoğulları dans oyun sahneleri
Peruze bayramoğlu
Peruze bayramoğlu 8 aylar önce
Çok güzel yorum...
Hayvanların Dostu
Hayvanların Dostu 8 aylar önce
*Benim amacım sadece iyiliğe teşvik etme amaçlı videolar çekip hayvan sevgisini insanlara daha çok aşılamak.* *Videolarım terapi gibidir😇☺️*
VİDEONUN Açıklamasına Bak
VİDEONUN Açıklamasına Bak 8 aylar önce
heyprofilimebakrmısn
Kübra Karaş
Kübra Karaş 8 aylar önce
@G C kqksuwwowq
Kübra Karaş
Kübra Karaş 8 aylar önce
Kendo eki el
Büşra G
Büşra G 8 aylar önce
Muhteşem dizi, muhteşem kadro 😍
senanur özkan
senanur özkan 8 aylar önce
berk atan'ın sesi çok sakin, konuşması da hoş..
zahide büyükalparslan
zahide büyükalparslan 8 aylar önce
Dizinin her sahnesi aşırı güzel ve çok komik :)
Murat Özer
Murat Özer 8 aylar önce
uzun yıllardır gönül dagı kadar güzel ve kaliteli dizi gelmemişti teşekkürler gönül dagı
Beyza Çelik
Beyza Çelik 8 aylar önce
Semih'in olmamasına çok üzüldüm yaa nolur o da Nazlı ile gelsin bari her istenileni yapmaya çalışmaları çok tatlı ya bizi kırmayıp Semih'i de dahil etmeleri çok tatlılar yaa
Aslıhan Kaleli
Aslıhan Kaleli 2 aylar önce
@Mirpasa gülsim ali pakistanda ve türkiyede çok hayranı var oda fazla izlenirdi
Pelin Kurt
Pelin Kurt 8 aylar önce
@Raşit Bil izlemediğin için mi bu video nun altındasın.
Pelin Kurt
Pelin Kurt 8 aylar önce
@Raşit Bil başrolde aslında Berk cihat ve Semih var ama kadın karakter olarak da gülsim var yani cihatı getirmeleri gayet mantıklı cihat kesinlikle yan karakter falan değil
Raşit Bil
Raşit Bil 8 aylar önce
@Mirpasa YAN KRAKTER DERKEN GÜLSİMİMİ DIYORSUN.ASIL CIHAT YAM KAREKTER.AYRICA BENDE DAHİL ÇOGU KIŞI IZLEMEDIK.KENDILERI IZLESINLERRR
Mirpasa
Mirpasa 8 aylar önce
ya adamlar izlenecekleri getiyolar yan karakterleri niye getirsinler dizinin en çok öne bir ya da iki kişisini getirmişler ne güzel
Cevat
Cevat 8 aylar önce
Vay be sonunda gönül dağı oyuncularını gördünüz helal olsun. Adamlar reytingleri alt üst ettiler ne bir magazin sayfası ne bir sosyal medya platformu teşekkürler
Naibe Garayeva
Naibe Garayeva 8 aylar önce
Berk’e çocukluğumdan beri hayrandım şimdide samimiyetine daha da hayran oldum😍
Mira Linda
Mira Linda 8 aylar önce
Gönül dağı dizisini final yapmayın arka sokaklar ömrü versin 😂😂😂👍
Waqar Abbasi
Waqar Abbasi 4 aylar önce
Aşırı eğlenceli ikili, çök guldum izlerken😂
feyza karabucak
feyza karabucak 8 aylar önce
Şu gönül dağını sadece ramazan ve babası için izliyorum 😁
Evcil Koala
Evcil Koala 8 aylar önce
Bende bide selami için 😅
AlihanHale
AlihanHale 8 aylar önce
,," Sevgilimle beraber kendi çapımızda videolar çekiyoruz, a-bo-ne olan herkesin tüm dilekleri kabul olsun İN-Ş-ALLAH"//,,
Sena sabcıoğlu
Sena sabcıoğlu 8 aylar önce
dizideki karakterlerinin çocukluk ve gençlik anılarının olduğu sahneler
Gül Kaleminden ESELES
Gül Kaleminden ESELES 8 aylar önce
Samimiyetiniz o kadar güzel yansıyor ki bize.. Bize bizi iyiki siz anlatıyorsunuz canım #GönülDağı ..🤗 #BerkAtan asaleti #SemihErtürk karizması #CihatSuvari zerafeti ve tüm ekip kalite, uyum.. Tek kelimeyle muazzamsınız.. 👌 #gönüldağı #birbozkırmasalı #mustafaçiftçi ..
dnz delen
dnz delen 8 aylar önce
Yaaa bu güne kadar izlediğim en iyi onedio videolarına Bi tanesi. Çok şekersiniz yaaa gerçekten bittim enerjinize samimiyetinize. Aynı ekrandaki gibi. Sizi çok severek izliyoruz amca oğulları ❤️🌸🌸🌸
Deniz Deniz
Deniz Deniz 7 aylar önce
Umarım Arka Sokaklar'ı aratacak kadar uzuunnn bir dizi olur 🙃 Bazı ufak tefek mantık hatalarını saymazsak muhteşem bir dizi, muhteşem senaryo ve ekip. Bu huzurlu beldeyi uzun yıllar izlemek isterim
zehra
zehra 8 aylar önce
Böyle görünce daha bı içim ısındı çok samimi insanlar, umarım hayatıma hep böyle insanlar çıkar
Şiir Sevdası
Şiir Sevdası 8 aylar önce
7:25 kulaklık takıp izleyenlere 1 dakikalık saygı duruşu
Mira Mutlu
Mira Mutlu 6 aylar önce
@Kim pyeong on kötü durumdalar
Kim pyeong on
Kim pyeong on 6 aylar önce
@Mira Mutlu kulaklarrrrrr gg
Mira Mutlu
Mira Mutlu 6 aylar önce
@Kim pyeong on bende😂😂😂
Şiir Sevdası
Şiir Sevdası 8 aylar önce
@Kim pyeong on Arkadaşa 1 dk saygı duruşu
Kim pyeong on
Kim pyeong on 8 aylar önce
Allah kahretmesin, sen yazınca sesi bi fulleyeyim dedim de .....demez olaydım
son yorum bükücü
son yorum bükücü 8 aylar önce
Berk Atanın gülüşü >>>>>> her şey
Laa-Laa
Laa-Laa 8 aylar önce
Cihat'ın dizideki kadar eğlenceli olması jdncmsmcmamc
Deana
Deana 3 aylar önce
Berk Atan'ı Güneşin Kızları zamanlarında tanımıştım ve orda canlandırdığı Savaş karakterinden dolayı gerçekte asla bu kadar doğal ve samimi biri olacağı aklıma bile gelmezdi. Gönül Dağı'ndan sonra tanımaya başladım, zaten önceden severdim artık daha çok seviyorum.
M
M 8 aylar önce
Berkin her an Cihata seni kopeeeegk diye vuracak gibi durması 😂
Enes Oyunda
Enes Oyunda 7 aylar önce
@Aybuke Akcakaya Ayn Doğru Söylüyo
melisa Akdoğan
melisa Akdoğan 8 aylar önce
işin ilginci şivee yoookkkkkk jjfejeefjıfejfjffj
FATMA //Quen
FATMA //Quen 8 aylar önce
No😑😅
Saçmalama Hocam
Saçmalama Hocam 8 aylar önce
Ksjxkakzkaka
Aybuke Akcakaya
Aybuke Akcakaya 8 aylar önce
tam tersi aslında
Ebru
Ebru 8 aylar önce
7:17 diziyle alakalı şeyler paylaşıyoruz birbirimizle genelde Cihat’ın yüzü😂😂
blurry y
blurry y 8 aylar önce
1)Veysel ve Cemile sahneleri 2)Ramazanın "Ne bakıyon dayı ?" sahneleri 3)Amcaoğullarının ortak sahneleri 4) Selami'nin türkü söylediği sahneler 5) Dünürlerin atışmaları Fazla oldu çünkü seçmek çok zor ksgdkwdgksjs
Peruze bayramoğlu
Peruze bayramoğlu 8 aylar önce
Nu da güzel yorum. Her yoruma katılıyorum. Ben tüm diziyi seviyorum demek ki. ❤🧿
Serdar Bey
Serdar Bey 8 aylar önce
En sevdiğim sahneler; 1) Sefer abimin adamlığın kitabını yazdığı sahneler 2)Ramazan'ın bütün sahneleri 3)Düğüncü ve Ağlakçı sahneleri
Dondu Celik
Dondu Celik 8 aylar önce
Harika bir dizi emeginize sağlık inşallah hiç bitmesin
Mehmet Altıntaş
Mehmet Altıntaş 8 aylar önce
Muazzam bir ikili. Allah bu diziye arka sokaklar ömrü versin sğdkdşdmdşxmdpd
SESSİZLİĞİN ASALETİ
SESSİZLİĞİN ASALETİ 8 aylar önce
Şunu her dizinin altına yazmayın artık ya
A】【R】【Z】【U】 Güngör 🌼
A】【R】【Z】【U】 Güngör 🌼 8 aylar önce
2 sene oldu TV izlemeyi birakali ... Tabiki GÖNÜL DAĞI hariç 💗emeğinize samimiyetinize çok teşekkürler 💞
mrsrmsg
mrsrmsg 8 aylar önce
Dileğin kek, pilav ve avokado ile imtihanı... amcaoğullarının bu duruma tepkileri. Özellikle ramazanın tüm sahnelerine bayılıyorum.. çok komik ve eğlenceli bir karakter. Asumanı da çok güzel seviyor yaaaa. Tabi Tanerin de sevgisini görmemezlikten gelemem. Çok severek izliyoruz diziyi. Başarılarınız daim olsun BERK ve CİHAT ve tüm Gönül Dağı ekibi...❤
Hasan Uzun
Hasan Uzun 8 aylar önce
En sevdiğim ve unutmadığım sahne ses yarışmasına giderken Cemileyi unuttuktan sonra ön koltuğa ramazan ve Veysel'in gucak gucağa oturması. Çok komikti .😂😂🤣🤣
hatice Baskin
hatice Baskin 8 aylar önce
Artık okadar aşina olmuşuz ki evde biri sinirlenince yumrugumun gavur tarafı diyolar ve ortam yumusuyor 🤣🤣
Fluffy White Lie
Fluffy White Lie 8 aylar önce
Semih de gelseydi keşke üçlü kadro tamamlanırdı seviyoruz sizi
Nurhale Demirci
Nurhale Demirci 8 aylar önce
Telefonda o, sitemi hissettik, kanalında alacağı olsun 😌 Bir Semih'e mi yer yoktu
C C
C C 8 aylar önce
evet yaa
Elifnaz Gülmüş
Elifnaz Gülmüş 8 aylar önce
Berk abi ile aynı gün doğduğumuz için cidden çok mutluyum, aynı şekilde Cihat abi ile de aynı burç olduğumuz için de çok mutluyum:)))
Çağla Can
Çağla Can 8 aylar önce
En sevdiğim sahne bütün köy halkının 3 amcaoğlunu da omuzlarda taşıdıkları sahne. Ramazan’ın önce korkması sonra havalara girmesi muhteşemdi😄
ingo Tube
ingo Tube 5 aylar önce
Belediye başkanının da 3 kişi diyip ramazanın adını söylememesi 😂😂😂
Kadir Gungor
Kadir Gungor 8 aylar önce
O kadar seviliyolarki direk trende girmiş
eATEŞ
eATEŞ 8 aylar önce
Yaa Cihat SÜVARİ harikasın.🤣😃 Çok iyi bir enerji var aranızda. Çok eğlenceliydi. Teşekkürler.🤣😍
Melike Özbek
Melike Özbek 8 aylar önce
Berk atanın gülerken aniden ciddileşir mütevazi ve efendi davranmasııı senin efendiliğini yerim adam
Beren Moroğlu
Beren Moroğlu 8 aylar önce
@Melike Özbek valla hiç duymadım ben Gürün
Melike Özbek
Melike Özbek 8 aylar önce
@Beren Moroğlu hafikk senin
Melike Özbek
Melike Özbek 8 aylar önce
@Dilan Channel oyyy gardaşum gel sarulalumm
Beren Moroğlu
Beren Moroğlu 8 aylar önce
@Melike Özbek ben de Sivaslıyim ilçe neresi ?
Melike Özbek
Melike Özbek 8 aylar önce
@Dilan Channel sivas neden
Tr. exoforeverot9 Loey
Tr. exoforeverot9 Loey 8 aylar önce
En sevdiğim sahneler 1- Ramazan'ın ne bakıyon hiç mi ....... görmedin cümlesinin olduğu her yer. 2-Ramazan ile babasının olduğu tüm sahneler 3- Amcaoğllarinin dans ettikleri yerler
Dilek Kabakcı
Dilek Kabakcı 8 aylar önce
1.seferin aşkını dillendirmeleri, 2.seferin zahideyi görünce bakışları, 3.hemşire ve hasta çocuğun sahneleri.
UĞUR BAĞCI
UĞUR BAĞCI Aylar önce
Yüzünüzde ki tebessüm ve gülümseme hiç ama hiç eksik olmasın...
Zeynep Uzun
Zeynep Uzun 8 aylar önce
Gülmekten Karnıma Ağrılar girdi!!!!!😂😂😂😂🤣🤣🤣
strawbolly
strawbolly 8 aylar önce
Cihat'ın normal konuşması bi değişik geliyor 😂😂
Emrah Polat
Emrah Polat 8 aylar önce
Bir fark görmüyorum konuşması değişik değil doğal olarak aynı🤭
Chelsea Lover
Chelsea Lover 8 aylar önce
Aynn
SEDEF
SEDEF 8 aylar önce
Aynen 😂
Sergüzeşt
Sergüzeşt 8 aylar önce
Berk güldükçe ben de gülüyorum
Duygu
Duygu 8 aylar önce
İlk defa bu kadar samimi ve komik ünlü görüyorum
Meçhul Gemi
Meçhul Gemi 8 aylar önce
Enerjiniz müthiş, ne kadar samimisiniz.
Veledrom77
Veledrom77 8 aylar önce
En guzel sahnelerrrr, Tanerin avukatla konuşup ayar vermesi. Seferin badegül benim atimin adiydi diyip, zahide ile konustugu sahne... Ve son olarak, Ramazanin, Asumana yetişmek için otobus terminaline gidip Başkan ile harika konuşması 👏🏼👏🏼👏🏼
Ayşe Narin
Ayşe Narin 8 aylar önce
Sahnelerde aralarındaki samimiyetin arttığı, arkadaşlıklarının gerçeğe dönüştüğü belli oluyordu ama böyle izlemek ayrı zevk verdi ♥ Keşke Semih'te olsaydı
Hayvanların Dostu
Hayvanların Dostu 8 aylar önce
*Benim amacım sadece iyiliğe teşvik etme amaçlı videolar çekip hayvan sevgisini insanlara daha çok aşılamak.* *Videolarım terapi gibidir😇☺️*
Beş Mizahşör
Beş Mizahşör 8 aylar önce
@Maça Kızı aaa siz şu dizilere edit yapan fan kanallarısınızz arkadaş olduğunuzu bilmiyordum
Maça Kızı
Maça Kızı 8 aylar önce
@Ayşe Narin 👍🏻😍
Ayşe Narin
Ayşe Narin 8 aylar önce
@Maça Kızı Yaaa ♥ (Bir Gülben nidası gibi düşün sdfvgbh)
Maça Kızı
Maça Kızı 8 aylar önce
Ayşe Narin mıknatısı gibiyim . Hep çekiyorum seni
Fatmanur Gişi
Fatmanur Gişi 8 aylar önce
Allahım ikiside çok samimi ve komikler ya berk abi acayip adamsın çok samimi gerçek, cihat manyak yaaa😂😂😂😂
soleil
soleil 8 aylar önce
Berk'in Semih'e yavrum demesi idneksihensjushe çok iyisiniz ya
𝑇𝑜𝑐𝑎 𝑝𝑟𝑒𝑛𝑘
𝑇𝑜𝑐𝑎 𝑝𝑟𝑒𝑛𝑘 8 aylar önce
Diziye bayılıyorum oyuncuları efsane 🤩 bağımlılık yapıyor ya
Hülya G.
Hülya G. 8 aylar önce
Berk hiç mırıldanmadım diyor ama bağıra bağıra söylediği sahne vardı :D
celile can
celile can 8 aylar önce
Olum bu Berk hep gülsün ya adam gülünce ayrı bı yakışıklı ve sempatik oluyor
Bilgili Panda
Bilgili Panda 8 aylar önce
Ayn
Zeyneeppce.
Zeyneeppce. 8 aylar önce
Gülmelerini izlerken yarıldım.
zeren ekşi
zeren ekşi 8 aylar önce
Berk atan karakterin düşünce yapın çok oturaklı, çok efendi ve objektif tebrik ederim seni bu mecrada zor bulunur boyle
Bozkır Masalı
Bozkır Masalı 8 aylar önce
Bir dahaki sefere Gülsim - Berk, Semih - Nazlı ve Cihat - Hazal gelsin lütfennn. Biz buna doyamadık 😍
Merve bşr öztürk
Merve bşr öztürk 8 aylar önce
Babasının uyandırması İş ararken ilahi söylemesi Babasıyla bütün sahneleri
Meroo
Meroo 8 aylar önce
telefonda ne yazdığını bilmeden cihat ve berke birlikte kahkaha tufanına girenler
Yeliz Halıcı
Yeliz Halıcı 8 aylar önce
Benn
Mahmut Dur
Mahmut Dur Aylar önce
son yıllarda izlediğim en hoş en sürükleyici film. emeği geçen herkese teşekkür ederim. inşallah uzun yıllar sürer. (arka sokaklar gibi...)
cey cey
cey cey 8 aylar önce
Gönül Dağı kızları da gelsin 🥰🌾
Demet Gergez
Demet Gergez 8 aylar önce
Ya siz mükemmelsiniz. 😍🖤
Emel Kurt
Emel Kurt 8 aylar önce
Farkindaysaniz dizideki karakterler le simdiki konusanlar arasinda bi fark yok demekki neymis dogal ve gercek oyuncular boyle oluyormus..valla bravo...bir kere daha samimiyetiniz icin gonulden tebrikler...👌👌🤗🤗
Esmanur Karanfil
Esmanur Karanfil 8 aylar önce
En sevdiğim sahneler 1) Ramaza'nın "ne bakıyon" sahneleri 2) Taner ve dilek sahneleri 3) Mani atışmaları
Gülsüm Doğan
Gülsüm Doğan 8 aylar önce
@AlihanHale abla her yerdesin ya 🙈
Karl Marx
Karl Marx 8 aylar önce
Yazım yanlışı
Zxcvbnmöç Asdfghjklşi
Zxcvbnmöç Asdfghjklşi 8 aylar önce
Benimki ağıtçı hüseyin sahneleri:))
Ayşegül
Ayşegül 8 aylar önce
Veysel ve cemile sahneleriiii
AlihanHale
AlihanHale 8 aylar önce
,," Sevgilimle beraber kendi çapımızda videolar çekiyoruz, a-bo-ne olan herkesin tüm dilekleri kabul olsun İN-Ş-ALLAH"//,,
Hazal KARA
Hazal KARA 8 aylar önce
elif ve serdar yani utku ateş ve zümre meğreli gelseler süper olur. Daha öncesinde arkalarında popüler bir sosyal medya hayran kitle olmamasına rağmen beş on dk sahneleriyle büyük bir kitleye hitap eden kısa sürede kendilerinden bahsettirmeyi başarmış bu çifti burada görmeyi çok isterim. #elser
Nisa Cetin
Nisa Cetin 8 aylar önce
Yaaa grupları adinin "amca oğulları" olması ne güzel 😍❤❤❤
Melike Aydin
Melike Aydin 8 aylar önce
Dizide en ciddi kişi taner en ciddiyetsiz ramazenken burada farklı en ciddi cihat en ciddiyetsiz berk olmuş bu da güzel
SV can
SV can 8 aylar önce
7:22 o nası bi gülüş yaa çok tatli
•Hayat Su Durak•
•Hayat Su Durak• 8 aylar önce
Cihat SüvariOğlu'nun her an " Ne bakyon teyze hiç mi İki başarılı adam görmedin?" diyecek gibi gelmesi
Sena Ay
Sena Ay 8 aylar önce
Ya çok tatlilar Abilerimiz gibi oldunuz seviyoruz hem diziyi hem oyunculari😍
Sümeyye Şenay Genç
Sümeyye Şenay Genç 8 aylar önce
Cihata bayılıyoruuum♡ Ramazanı nasıl benimsediysem artık Cihatı Ramazan'ın mimikleriyle izledim dkkdkdkd
Erhan Seyhan
Erhan Seyhan 8 aylar önce
En sevdiğim sahneler 1)Cemile'nin unutulma sahneleri 2)Amcaoğulların dans sahneleri 3)Ramazan'ın "ne bakıyon" sahneleri
Hamide
Hamide 8 aylar önce
Bütün sahneler birbirinden güzel ama uçağın ilk uçtuğu sahne çok güzeldi emeklerinin karsiligini aldiklarini görünce en az amcaoğulları kadar sevindimmm...
e s
e s 8 aylar önce
Dilek'in yemeklerine verilen tepkiler favori sahnelerimden ama böyle imrenerek izlediğim sahne Ramazan'ın asumana nasıl aşık olduğunu anlattığı sahne😍 ayrıca yorumlara baktıkça ay evet bu sahne de vardı diyorum.. ya galiba ben seçemicem yayınlanan tüm bölümler favori sahnelerim
Nezahat KIZILIRMAK
Nezahat KIZILIRMAK 8 aylar önce
Bnce cemileyle Veysel de gelmeli. Çok iyi ikililer. Bayılıyorum onlara. Gelsinler lütfen lütfen 🤗
Kibir Beyzanur
Kibir Beyzanur 8 aylar önce
Nasıl ayırt edilirki bütün sahneleriniz muhteşem sizleri çok seviyoruzz iyki siz iyki gönül dağı dizisi🥲❤️👍🏻
Gamze Nalbant
Gamze Nalbant 8 aylar önce
cihatı görünce aklıma gelen 2 sey " ne bakiyon teyze( dayida olabilir ) hiçmi aşık olmuş adam görmedin " 2. " kaşların karasîa kaşların karasına gurbanım arasına " valla hiç hitmesin bu gönül dağı ❤❤
Kamera Arkası - Gönül Dağı
2:05
Gönül Dağı
görünümler 974 B
EMİRHAN ÖZHAN'IN EN ÇILGIN ŞAKASI 😂
0:35
Emirhan Özhan
görünümler 1,5 Mn
MASAL
2:52
Motive - Topic
görünümler 39 B
İbrahim Selim ile Bu Gece #96 Aytaç Şaşmaz, Lara Çayan
1:18:16
Zorlu Performans Sanatları Merkezi
görünümler 202 B
Gönül Dağı 46. Bölüm
2:34:12
Gönül Dağı
görünümler 2 Mn
GÖNÜL DAĞI İnceleme - ÇOK ŞÜKÜR!
8:09
Murat Soner
görünümler 2 Mn
Gönül Dağı Oyuncuları - Instagram Canlı Yayını
13:46
"Geçmişe Gitmişimdir" Part 14
0:33
Yonas Mers
görünümler 245 B
SOKAKTA KIZA EL ŞAKASI !(En Riskli Şaka)!!!
0:23
SERVET SELÇİK 2
görünümler 829 B
SURVİVOR 5. BÖLÜM FRAGMANI | İLK ÖDÜL OYUNU
1:19
Survivor Türkiye
görünümler 1,2 Mn