Seren Serengil Mustafa Sandal'a demediğini bırakmadı / Magazin Turu

  görünümler 99,284

Söylemezsem Olmaz

3 aylar önce

Söylemezsem Olmaz yeni bölüm ile ekranlara geldi. Arto ile Serengil Serengil'in hazırlayıp ve sunduğu Söylemezsem Olmaz'ın bugünkü bölümünde verilen Mustafa Sandal haberi izleyenleri şaşırttı. Çıkarttığı kitapla eski ilişkilerini gün yüzüne çıkartan Mustafa Sandal'ın yaptığı yanlışı belirten Seren Serengil eski arkadaşım diye söze başladı ve Mustafa Sandal'a ağır ithamlarda bulundu. #MustafaSandal #SerenSerengil #SöylemezsemOlmaz
Elısabeth Mas'ın test sonuçlarından büyük şok!
Aslıhan Turan oğlunun dövmesini yaptırdı
Mustafa Sandal eski sayfaları açtı
Ünlülerden soyal medya paylaşımları
Gülşen ve Edis'ten yeni şarkı 'Nirvana'
Söylemezsem Olmaz TRshow Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/soylemezsemolmaz
Bizi Takip Edebileceğiniz Diğer Sosyal Medya Hesaplarımız:
Söylemezsem Olmaz | Instagram: solmazyeni_
Söylemezsem Olmaz | Twitter: solmazyeni

YORUMLAR
Söylemezsem Olmaz
Söylemezsem Olmaz 3 aylar önce
Magazin gündemini belirleyen Söylemezsem Olmaz kanalımıza abone olmayı unutmayın 🤩
akpkklıfetöcu siken ULU TÜRK cCc
akpkklıfetöcu siken ULU TÜRK cCc 3 aylar önce
Bu iki salak kız vardi onlar nerede kovdularmi 😂😂
obstinate00
obstinate00 3 aylar önce
arto ve seren uyumu daha iyi olmuş... 3. kişi olarak canan danyıldız gelsin hem gazeteci hem yorumları cesur... bircan çocuk izni yapsın 3 5 yıl :D
sevda eren
sevda eren 3 aylar önce
Artooooo Seni seviyoruz ya iyi ki ekranlara döndün💖
Sahra Colorades
Sahra Colorades 27 gün önce
Seren Hanım evlilik dışı ilişkiyi savunma 🤢🤢🤢
B. k.
B. k. Aylar önce
Arto seren ve evlilikleri hakkında dedikleri cok doğru bence
Selma Sandal
Selma Sandal 2 aylar önce
Seren serengil sende hem emrahın altına yat hemde emragın yegeniyle sen kendine bakkk mall kafa mustafa sandala bakacagna enazndan senin gibi namussuz değil adamcazz
Esra Nur Yılmaz
Esra Nur Yılmaz 2 aylar önce
Arto hem seren hem de Hülya hakkında çok doğru söyledi valla
Beyaz
Beyaz 2 aylar önce
Abi seren gibi empat Bi kadına neden bu kadar olumsuzsunuz. Kadın olduğu gibi başı kıçı ayrı oynamıyor diye mi beğenmiyorsunuz?
Emel Babat
Emel Babat 2 aylar önce
sizin yorumlarinizi, programinizi izlemek iyi oluyor ama, bazen öyle boktan bos konusmalariniz varki, cok gereksiz,
Gulsum İlyasova
Gulsum İlyasova 2 aylar önce
Arto icin izliyorum
Esra Güden
Esra Güden 2 aylar önce
Seren konuşmaya başlayınca ileri sarıyorum. Hala seren konuşuyo oluyo 🤦‍♀️ neden biraz nefes almıyorsun biraz dinlemiyosun?
tanyatanya Tanya
tanyatanya Tanya 2 aylar önce
Seren sen taraflar evliyken kimse bir şey yaşayamaz diyordun
tanyatanya Tanya
tanyatanya Tanya 2 aylar önce
Programın sayesinde artoyu sevdik.
Oya Seymen
Oya Seymen 3 aylar önce
yaaa art o muthissin. Bütün arabeskcilere duyulur konuşması harikaydi.
Oya Seymen
Oya Seymen 3 aylar önce
Ben mi yanlış hatırlıyorum önceki yıllarda seren boşanma aşamasındayken bile çiftlerden biri yeni aşk asla yaşayamaz derdi. Asla kabul edilemez derdi. şimdi normal karşılıyor.
Ayse Müge Kavas Erkall
Ayse Müge Kavas Erkall 3 aylar önce
Su arto ne sinir bir tip
Zuhal Doğan
Zuhal Doğan 3 aylar önce
Seren e laf söyleyenler yorumlarda kötü eleştiri yapıştıranlar kurban olun seren e içiniz kötü negatif insanlarınız neyi var elli tane etiket yapıştırdınız
Justin Case
Justin Case 3 aylar önce
19.50 Kurban oldugum Allah'im aklima mukayet ol. Insallah Koronavirus ulkemize gelmez mi dedi bu adam? 😁 2020ye de kotu baslamisiz cunku Kobe Bryant olmus ve Avusturalya'da yangin cikmis. 😁 Iste ulkenin gerceginden ve sorunlarindan uzak olunca boyle komik durumlara dusuyormus insan demek. 😂😂😂
Irade Mamedova
Irade Mamedova 3 aylar önce
sevimsiz seren
Can Ekmekci
Can Ekmekci 3 aylar önce
34:15 den sonra seren serengil hande yeneri o kadar övüyor ki. İki yüzlülüğü asla sevmem. Daha düne kadar ben hande yenerin başarısına inanmıyorum diyordun şimdi ne değişti. Daha düne kadar hande yenerle birbirinizin çıblak resimlerinizi paylaştınız. Demet akalınla aran iyi oldugunda en başarılı Demet akalın diyebiliyodun. Şimdi aran bozuk tabi salla hande yener başarılı falan filan die. Abi bu sanat camiası nedir böyle. Sanatcı dediğimiz insanlarda haysiyet kalmamış. Onur kalmamş
Tt Tt
Tt Tt 2 aylar önce
Sanat mı? Popçular sanat mı yapar oldu
Leyla Leyla
Leyla Leyla 3 aylar önce
Yaw bu tuğba nin ustune den tren gecmedi pislik
Bahar Bayramı
Bahar Bayramı 3 aylar önce
aslıhan doğan hukukçu
nathalie davidova
nathalie davidova 3 aylar önce
Seren Donatella Versace ye benzemiş...
Yegane Namazova
Yegane Namazova 3 aylar önce
Seren yine üstü kapalı eceyi savundu.ya serencik bizimi kandırıyorsun
mns mns
mns mns 3 aylar önce
Seren yüzünden izleyemiyorum. Boş kadın konuşması boş, uzun , değersiz konuşuyor manasız. Hep ben hep ben diyor ve kendi konuşuyor. Bide konuşmayı becerse🤷🏻‍♀️
mehmet Almali
mehmet Almali 3 aylar önce
Arto güldürme insanları seren görünce kimse seyretmiyoruz sizi sende yine bizi seçtiler diyorsun sizin verdiğiniz haberler sizden evvel başka kanallarda veriliyor siz galiba oralardan haber alıyorsunuz serenin yorumundan ne olur kovulmadigi kanal kaldımi kovulanlar beyaz TV ye ciddi kanallarda calistirmazlar sizin taraflı olduğunuzu bilmeyen varmı eceyi savunuyordunuz ne oldu foş çıktı seren ne oldu magazin yapan Gülşen haklilimiymis ne oldu seren işin gücün taraflı yorum ve sallamak sen nerde reyting yaptın yapamazsınız yürü seren başka kapıya ancak beyaz TV ye zamanında bunları da atıyordun seren ne oldu
Tuba Tuba
Tuba Tuba 3 aylar önce
Xyx
Komutan Logar
Komutan Logar 3 aylar önce
Arto on numara kimseden çekinmeden taraf tutmadan fikrini beyan ediyor 👏🏻
zez leonezez
zez leonezez 3 aylar önce
Seren artık estetik dokunuşlar yaptırma hiç miniğin kalmamış sempatikliğin gitmiş !
Zeynep Süner
Zeynep Süner 3 aylar önce
Arto seren atismaliri ikiside ne bilir tugba gazeteci cabas as unutum karisi eski pardon rezil seyma kankasidi donem sonsasyanol cabaz tahamul ettis
Ulviye Temel
Ulviye Temel 3 aylar önce
arto senin yorumun doğru seren saptırıyor tuba konusunda bir sus yaa seren
royan yesm jennings
royan yesm jennings 3 aylar önce
sadettin saran ve hulya avsar noktayla Virgul gibiydi..
Sez
Sez 3 aylar önce
Serenin ağzında hep yemek varmış gibi konuşuyo ağzını açamıyo artık estetikten Ajda Pekkan gibi oldu sıfır mimik hep bi güzel görünme çabası yapaylık
Cig Ttk
Cig Ttk 3 aylar önce
Kavga etmeyin ya illa biriniz haklı olmak zorunda değilsiniz. Seren aşırı direnme lütfen geriliyoruz
Trans Nermin
Trans Nermin 3 aylar önce
Ben azerbaycandan yaziyorum bence seren serengil insanlari kirmamaya calisiyo bence soylemezsen olmaza cok yakisiyo #soylemezsemolmaz #serenserengil
Aynur Kaplan
Aynur Kaplan 3 aylar önce
Hülya türkiyenin en güzel kadını sadetine en yakışan hülya hiç ayrılmıycaklardı
Aynur Kaplan
Aynur Kaplan 3 aylar önce
Mustafanın duruşu yeter defne hanın eşini aldatın dediler seni kim afetcek mustafaya yapma allah aşkına serencim sen yapma iyi zaten mustafa iyi bi insan çok
Leyla Yildiz
Leyla Yildiz 3 aylar önce
Arto bey ve ya seren hanımda ne kadar düzgün yaşıyorlar 👏👏 çocuklar için yaşamak kalmadı çok yazık!
Fatma Tepetam
Fatma Tepetam 3 aylar önce
Seren hanım konuyu hep kendi tarafınıza çevirip anlatmanız antipatik bir hal aldı...
melek melek
melek melek 3 aylar önce
Bu dünyada esra erol gibi kendi hayatını saklayan insanlardan korkmalisnz ve antipatik bulmalisnz bu kızın gizliycek biseyi yok cok icten
Zuhal Doğan
Zuhal Doğan 3 aylar önce
Sana göre antipatik her şey batıyor size
Deniz Ucan
Deniz Ucan 3 aylar önce
Bu ikisi dedikodudan baska ne ise yariyorlar?
fatma gserin
fatma gserin 3 aylar önce
Süper ikili👍💞
Boncuk Inci
Boncuk Inci 3 aylar önce
Bir GUN hepimiz yaslanicas. Bu ne terbiyesizlik. Bide kaliteden knusuyorsnuz. Her KEzin kendine Gore yasi var, biz asil kendimizi kac yasinda hissetgimiz onemni. Hulya hanim da kendini boyle beyeniyor yasiyor. Artocuk sana ne. Bakiyorumda programa baya kapilmissin, nerdenes Serene laf vermiyosun.
Neslihan Şirin
Neslihan Şirin 3 aylar önce
Arto gelince bir sakinlik gelmiş sohbet güzelleşti. eskiden yüksek sesle konuşuyorlardı
Irmak Kervancioglu
Irmak Kervancioglu 3 aylar önce
Arto habire sereni bozuyor 😀😀
Cano TV MHMC
Cano TV MHMC 3 aylar önce
Arto sereni surekli alt etmeye calisiyor cok bozuyor surekli gerginlik var gibi ama helal olsun guzel elestirmis kendini seren cok ovuyordu ah arto dogru soyleyeni dokuz koyden kovarlar bence azcik dilini tut 😃
Zekiye Kop
Zekiye Kop 3 aylar önce
Seren cok tatlisin
Zekiye Kop
Zekiye Kop 3 aylar önce
Artoooo harikasinnnn
jasmin tt
jasmin tt 3 aylar önce
Arto cok iyi yakisti bu programa 🤗🤗🤗
fatma orakci
fatma orakci 3 aylar önce
Hah tamam kadro tamamlandi 2 BIDI BIDICILAR bulustular gozumuz acik gitmez artik 👏
Mustafa Begeç
Mustafa Begeç 3 aylar önce
Aynı kitabı bi kadın yazıp geçmişte bi erkekle flört ettim, olmadı gibi bi şeyler yazsaydı erkek güler geçerdi. Ama erkek kadına yazınca namus zedelenmiş oluyo. Bu ne saçmalık
Xi Lu
Xi Lu 3 aylar önce
Yasadiysa yazsin
Cihan Gorkem
Cihan Gorkem 3 aylar önce
Aynen katiliyorum ama Durumun yasanildigi ulkenin deger yargilariyla ilgisi olsa gerek !
Gunay Sezgi
Gunay Sezgi 3 aylar önce
Çok modern düşünüyor seren serengil kişiye göre yorum valla pes hiç inandırıcı değil
Coskun T.
Coskun T. 3 aylar önce
Seren cok sacma konustum yasamini kaleme almis ne var bunda bunca unlu insan yaziyor Mustafa yazinca neden olmuyor?
Coskun T.
Coskun T. 3 aylar önce
Korkuyor butun ciktigim erkekler konusursa rezil olurum diye
D A
D A 3 aylar önce
Seren artodan rahatsız arto serenle ilgili yorum yaptıkca gerılıyor rahatsz oluyor
Emre Demirkaya
Emre Demirkaya 3 aylar önce
Bircan gelsin ayarınızı verir sizin kdkdkdkdkdjdjd
adl hyn
adl hyn 3 aylar önce
Tabi canım hiç bir sorun yok bunun altından kalk digerinin altına yat hiiiiç sorun degil 👎
Bilge Katırcıoğlu
Bilge Katırcıoğlu 3 aylar önce
Seren, sen HÜLYA'nın avukatımısın? Evet, Hülya 50 yaşında değil, 57 yaşında ve artık yaşlandı. Artık sıra gençlerde... Senin de miadın dolmak üzere, farkında değilsin herhalde !
Bilge Katırcıoğlu
Bilge Katırcıoğlu 3 aylar önce
@Biricik Solak Anne olacakkk !!! Olamazda! Oldu diyelim,,, çocuk 'down sendrom'lu olur.
Biricik Solak
Biricik Solak 3 aylar önce
cok ayıp hulya 60 yasında ve hala guzel seren daha anne olacak
Siena Tan
Siena Tan 3 aylar önce
Arto çok haklısın.. Saadettin Saran in yanında Hülya Avşar çok yaşlı duruyor..O kadar spora vücudu çok hantal ve sarkmış.. Gerçekler acıdır Seren
N A
N A 3 aylar önce
artoooooo on numarasinnnnnnnnnnnn abahaahahajshdfjsadg
N A
N A 3 aylar önce
seren kendinle cok celisiyosun onceki sene yasar senden ayrildiginda baskasiyla beraber oldu beni aldatiyo cunku nikahliyiz hala , benim icin nikah dusene kadar evli sayilir baskasiyla birlikte olan kiside esini aldatmis sayilir diyodun seninde kafan sulanmis baya
Lacin Dima
Lacin Dima 3 aylar önce
Olmuş olması değil Seren "olması"
Meral Karacaer
Meral Karacaer 3 aylar önce
Seren serengili tolere edicez diye partnerleri kırk takla atıyor. Yorumcuyum diye ortaya çıkmış ama yıllar içinde kendini hiç geliştirmemiş. Her olaya kişiselleştirip yorum yapmaya çalışıyor. Hayatla,gerçeklerle ilgili en ufak bir yorumu ve fikri yok.
Pamuk Pasam
Pamuk Pasam 3 aylar önce
2020 ye entrasan basladik diyo kobe nin olumu diyor simdi bu ulusal bir felaket mi yani cahil mis cidden
Mine Körler
Mine Körler 3 aylar önce
Serenin konuşması nasıl bayıyor offfff!!!!🙇🏼‍♀️
Hatii
Hatii 3 aylar önce
Seren Serengil neden hep konuyu kendisine getiriyor? Gercekten bayiyor bu artik. Bisey anlatirken yuz yil geciyor, Arto direkt konuya giriyor. Adam tak tak anlatiyor, konuyu uzatmiyor.
Fatma Ceyhan
Fatma Ceyhan 3 aylar önce
Pardon hülya Avşar 1963 yanlış yazmışım üzür
Fatma Ceyhan
Fatma Ceyhan 3 aylar önce
Hülya avşar 1961 doğumlu Seda sayan pardonda 1954 doğumlu kaç defa yaşını küçüttürdü bilmiyorum seda sayanda çok sevdiğim sanatçı her tarafını estetik yaptırayaptıra ağzını açamayacak yakında hülya da hiç estetik yok
wollehey52391
wollehey52391 3 aylar önce
İkiside 63 doğumlu.. Sibel Can 70,Seren 71
Azize Zantur
Azize Zantur 3 aylar önce
Arto çok özlediğimiz sahici yorumlarla hoşgeldin.Yapmacik Bircan sen de çocuğunu kendin büyüt lütfen....Böyle çok güzel...
Eda Tulay Cankaya
Eda Tulay Cankaya 3 aylar önce
Ögff Seren bir sus ,eskiden aklı başındaydın,Arto nun en son ağzını açtırcan ,adamı çok yoruyorsun Seren ,sana bir patlıycak Arto o vakit anlarsın .
Foruzan Bahrami
Foruzan Bahrami 3 aylar önce
Hulya afshar hep guzal ve sadeh arto de huliysye sever fagat kizdi chon kevbiliyo hulya biraz kandini baksa tash chikarir
Foruzan Bahrami
Foruzan Bahrami 3 aylar önce
Seren sosmiyor yaaa arto konoushson biraz
Sabriye Akbayrak
Sabriye Akbayrak 3 aylar önce
Hülya Avşar güzel Dİ "gençken"
Yasemin Ür. Işık
Yasemin Ür. Işık 3 aylar önce
Arto'nun dişlerini hangi doktor yaptıysa, sarhoşken mi yaptı naaptı :))
Melek Soylu
Melek Soylu 2 aylar önce
🤣🤣🤣
Pamuk Pasam
Pamuk Pasam 2 aylar önce
Toyboxtan cikmis beles
Merve Çelik
Merve Çelik 3 aylar önce
Sağ aşağı doğru hızla iniyor.😂
Nazan Cabbar
Nazan Cabbar 3 aylar önce
Defnenin kizlar buyumuste kendi buyumemis akli ask ysamakta kizlarina firsat versin illede ask diyorsa
Ebru Irel
Ebru Irel 3 aylar önce
Artooo yorumlarına sonuna kadar katılıyorum özellikle seda sayan hülya avşar karsilastirmasinda 💜
Arzu Mazman
Arzu Mazman 3 aylar önce
Nealakasi var adamin ekonomisi olmayinca olmuyormus hep kendi hayatindaki insanlara laf atmak icin nededigini bilmiyor sacmaliyor seren. Eski sevgilinle evlimiydi
Sevgi Sevgi
Sevgi Sevgi 3 aylar önce
Bunun yamuk dislerinden biktik
Ayse Balci
Ayse Balci 3 aylar önce
Seren yakında ankaraya getirir artoyu kendi dişlerini tunalıda sponsorlu yaptırdı estetikerinide ali sahana yaptırdı zaten dedi dişçide artoyuda getircem sana dedi doktorda getir dedi yakinda yapılır dişleri yandan yapmışlar dişlerini.
Krmz Gül
Krmz Gül 3 aylar önce
turk erkekleride bi tuaf oldu.koca miydeli olmuş bir kesim.
Buket Sahre
Buket Sahre 3 aylar önce
Artonun burda olması çok iyi oldu ne kadar dobra bir adam 👏🏻
Aslı Aslan
Aslı Aslan 3 aylar önce
Agziniza saglik Arto👏👏👏👏👏👍👍👍🤍
Hobi Sevdası
Hobi Sevdası 3 aylar önce
Arto Beyfendi kesinlikle bu programda çok dürüst ,Seren hanımla harika bir programları var, zevkle izliyorum.İkisini de kutlarım.
Rza Ali
Rza Ali 3 aylar önce
@Hobi Sevdası ne demek olur oyle seyler
Hobi Sevdası
Hobi Sevdası 3 aylar önce
@Rza Ali Pardon düzelttim.Dalgılığıma verin.
Rza Ali
Rza Ali 3 aylar önce
Seda hanim kim?
obstinate00
obstinate00 3 aylar önce
arto ve seren uyumu daha iyi olmuş... 3. kişi olarak canan danyıldız gelsin hem gazeteci hem yorumları cesur... bircan çocuk izni yapsın 3 5 yıl :D
marvelouss_ziggan666 VamoS
marvelouss_ziggan666 VamoS 3 aylar önce
😂😂😂😂😂😂
Hulya Onal
Hulya Onal 3 aylar önce
Mustafa sandal yakışırdı defneye
Hulya Onal
Hulya Onal 3 aylar önce
Cem yılmaz gibi bir adamla çıkması sonu oldu samyelinin ciddî bir kadınım ben demesini boşa çıkardı çok ciddiysen daldan dala uçan adamla ne işin vardı.seni sevdi diyemi düşündürsün adam diliyle para kazanan bir adam bunu sende de kullanmış kazanmış valla
Melahet Sarıyeva
Melahet Sarıyeva 3 aylar önce
Seren senin isin gucun yokmu
Hulya Onal
Hulya Onal 3 aylar önce
Defne mustafayla ilişkisini kimse bilmiyodu ortaya çıkması defneyi kızdırmış varsa ortada bir ilişki bunda mahkemeye gidecek konu değil
Mirace Ilgın Şimşek
Mirace Ilgın Şimşek 3 aylar önce
Yahu kadın evliydi o zaman. Musti birlikteydik dediği zamanda evliydi Dafna. Adam yattık kalktık diyo, elele parkta keten helva yedik demiyo.
Mirace Ilgın Şimşek
Mirace Ilgın Şimşek 3 aylar önce
Hiç sorma benim de beynim bugün üç dalga tsunami yaşadı. Yeminle karıncalandığını hissettim böyle gımıl gımıl oldu böyle cips poşeti gibi hışırdadı resmen. Bastım koka kolayı kıvrımları üstüne böyle buz gibi biraz normalleşip soğudu. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Nasıl Delirdim? Az sonraaaa 🤣🤣🤣
Mirace Ilgın Şimşek
Mirace Ilgın Şimşek 3 aylar önce
Fetöcü sülümancı ülkücü kominist ocu bucu olmadığımdan yer edinemedim ünivde, galaktik federasyon zaten Beni çoktan satmıştı şeytanla işbirliği yapıyordu.
Mirace Ilgın Şimşek
Mirace Ilgın Şimşek 3 aylar önce
Ben master da yaptım cınım Eğitim Psikolojisi alanında Tezli. 🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓 🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴
Aslı Aslan
Aslı Aslan 3 aylar önce
Arto ne guzel oldu ya adam cok yakisti beyaz tv Arto ile çalismaniz mukemmel oldu
Mirace Ilgın Şimşek
Mirace Ilgın Şimşek 3 aylar önce
4 oldu Seren. Cengiz Ozan Musa Yaşar. Yaşar reklam evliliği okduğu için bilinçaltın onu saymadı ve 3 deyiverdin.
Mirace Ilgın Şimşek
Mirace Ilgın Şimşek 3 aylar önce
Ahhhaaaa bircan bali doğurmuş. Birdi iki oldu hadi vatana millete geçmiş olsın 🤣🤣🤣🤣
Mirace Ilgın Şimşek
Mirace Ilgın Şimşek 3 aylar önce
Salak kadın kendi kaşınmış.
Mirace Ilgın Şimşek
Mirace Ilgın Şimşek 3 aylar önce
Çingene pempesi pardon fuşya 🤔 rengine bayılırım.
Mirace Ilgın Şimşek
Mirace Ilgın Şimşek 3 aylar önce
Bu adamlar niye günde beş kere mikrofondan ğaaaaaa diye bağırıyor?????
Melissa Yilmaz
Melissa Yilmaz 3 aylar önce
Seren yaşını küçültmek için mi çocukluk arkadaşım dediğin Mustafa Sandal’a çocuk diyorsun Hahahha
Pamuk Pasam
Pamuk Pasam 2 aylar önce
Haketten 50 yasi da biri cikiyor cocuk soyle cocuk boyle birde yaslardan bahsederken daaa 50 55 gencecik diyor😀
Mirace Ilgın Şimşek
Mirace Ilgın Şimşek 3 aylar önce
Saldır Seren 🤣🤣🤣
Mirace Ilgın Şimşek
Mirace Ilgın Şimşek 3 aylar önce
Seren bu Artoyu döver bak benden söylemesi
Kids & Toy Adventure
Kids & Toy Adventure 3 aylar önce
Artı o gömleğin rengi nedir yahu bir daha giyme çok çirkin
Miss Gigi
Miss Gigi 3 aylar önce
Mustini arasi gülbenle iyiya ondan!!seytan!!
Zara Leander
Zara Leander 3 aylar önce
Seren cok kaybettin, cok tarafli ve asiri cok konusuyorsun . Karsi tarafi dinlemek erdemlik ve donanimli insanlar yakisir!! . Maales benim icin artik inandiriciligini tamamen kaybettin!! Cok bod seylerle ugrasiyoruz. Bunlari dinleyecegimize kitap okusak Keske..
İnci
İnci 3 aylar önce
Arto serene guzel diyorsa ben dunya guzeliyim seren guzel degil bakimli
ayse k
ayse k 3 aylar önce
Arto erkek yada kadinin baskalariyla birlikte olup tekrar eski eslerine donup hicbirsey olmamis gibi iliskilerine devam etmesi hakkindaki konusmasi cok dogru tebrik ediyorum.
Sam Yeli
Sam Yeli 3 aylar önce
Seren bilirkisi olarakmi oturuyo artoyu susturuyo hemen
Arto'dan şoke eden Demet Akalın iddiası! / Magazin Turu
47:58
Dünyanın Tanıdığı Adam !!
5:41
HUGOLA
görünümler 244 B
Söylemezsem Olmaz 26 Ağustos 2020
1:23:57
Söylemezsem Olmaz
görünümler 63 B
Söylemezsem Olmaz 4 Aralık 2020
1:13:45
Söylemezsem Olmaz
görünümler 23 B
Dünyanın Tanıdığı Adam !!
5:41
HUGOLA
görünümler 244 B
Sol Yanım 3. Bölüm Fragman
1:01
Sol Yanım
görünümler 1,1 Mn
Seher Yeli Nazlı Yare
4:41
Ahmet Aslan - Topic
görünümler 88 B
20+ WEIRD AND CRAZY INVENTIONS AND HACKS
14:37
5-Minute Crafts LIKE
görünümler 846 B
En çok ben bilirim! | Dorukhan vs. Necip #1
4:02
Beşiktaş JK
görünümler 333 B
Son Zamanların En Kötüsü! 9 KERE LEYLA | FİLM İNCELEMESİ
3:48
Masumlar Apartmanı 12. Bölüm
2:43:25
Masumlar Apartmanı
görünümler 4,3 Mn