Kaç Paraya Yersin? - Açık Artırmalı Abur Cubur Yeme Kapışması

  görünümler 1,563,279

OHA diyorum!

Yıl önce

Açık artırmalı kapışma serimize yeni bir video ile devam ediyoruz. Bildiğiniz gibi her arkadaşımızın 250 TL'lik bütçesi var ve herkes ortaya gelen yiyeceği satın alarak yemeye çalışıyor. Amaç rakiplerinin parasını bitirmek. Bakalım günün kazanını kim olmuş?

Bu kanalımızda da çok eğlenceli videolar var:
► Yapyap: trshow.info

YORUMLAR
Niğda Fidan
Niğda Fidan 10 aylar önce
Hakkaniyetlisin
Beren
Beren 10 aylar önce
Melih tüm yiyecekleri tek tek yeseydi çok daha rahat yerdi
Veli Aydemir
Veli Aydemir Yıl önce
Bundan sonra moderatör şeyma olsun acımasızlığı melihden öğrenip daha da acımasız olmuş 😂😂😂😂
merve kayı
merve kayı Yıl önce
Melih abiye çok güldüm yaa nasıl içerlenmiş SANANE! falan nasıl güzel diyor 🤣🤣😂😂 Kemal da yazık sürekli afiyet olsun abiiiimm diyor ya kıyamam valla 😂🤣
ZİRVENİN SAHİBİ
ZİRVENİN SAHİBİ Yıl önce
Kemalle kapisirim ALLAH PEYGAMBER çarpsin nolur like atın görsünler abi nolur
Sude Durmaz
Sude Durmaz Yıl önce
Melih sen bi daha bu oyunda olma ya cidden Kemalin kazanmasına bende sinir oluyorum ama ilk kez kazansın istedim bu neeeğ 😅
Bedia Uysal
Bedia Uysal Yıl önce
Melih jelibonu yerken ben yoruldum
Rustam Mammadli
Rustam Mammadli Yıl önce
Melihhh abiye Hellalllll olsun ya ❤️❤️
gökce
gökce Yıl önce
Melih cips yerken lays reklamı çıkması hdhdhdhdhd
Miray Avan
Miray Avan Yıl önce
Kemal niye mantıklı davranmıyorsun eti pufu başkan da Melih'te 70 e yemezdi hemen 50 diyorsun
eyüp coşkun
eyüp coşkun Yıl önce
Melih King Konuştu Yine 💗💗💗
Bedia Uysal
Bedia Uysal Yıl önce
Porsiyonları bi tık azaltın bence.
Umut Can Yüksek
Umut Can Yüksek Yıl önce
Yemek yemek dışında farklı daha heycanlı daha farklı formatlarda gelsin. Tamam bunları seviyoruz izliyoruz da böyle böyle nereye kadar :D
Aysel Seyidova
Aysel Seyidova Yıl önce
Bu arada Melih abi jelibonu 100liraya değil 40 liraya yemeği kabul etmisdi orda haksızlık oldu
Fatih Kıyak
Fatih Kıyak Yıl önce
Kemale kovulma şakası yapın +1
Salih Akyol
Salih Akyol Yıl önce
11:23 zevkine
Muhammed Ali İnan
Muhammed Ali İnan Yıl önce
çakal kemal shaco ya benziyor
Mustafa Karakuzu
Mustafa Karakuzu Yıl önce
ilk defa 30 dk lık video gördüm mükemmel :)
Kara Üzüm Habbesi
Kara Üzüm Habbesi Yıl önce
Kaça yersin 213.bölüm Ambulans çağırırım 50liraya
Buse Şahin
Buse Şahin Yıl önce
Üstüne gitmeyin Melih abimin ya :D Melih abi kraldır. :)
BEDİRHAN ÇOBAN
BEDİRHAN ÇOBAN Yıl önce
Google asistan ne derse onu yiyin
Zihni Barış Tığlı
Zihni Barış Tığlı Yıl önce
Videodaki adalet gözümü yasartti teşkilat kurun adı da kemali tutmaya çalışanlar olsun
Esra Akşit
Esra Akşit Yıl önce
Melihi izlerken benim disim agridi
Sıla Akalın
Sıla Akalın Yıl önce
MELİH ABİ SENİ SEVİYORUM 😂❤️
Kerem Aykol
Kerem Aykol Yıl önce
kemal abi dizine ne oldu mediakraft lütfen cevap verin!!!!
Nicky Neo
Nicky Neo Yıl önce
Hakkaniyetsiz Şeyma +1
Neşe Sanver
Neşe Sanver Yıl önce
B!ence kemalin yeme performwnsi düstü
Jennie Pink
Jennie Pink Yıl önce
Blinkler burda mı
OyuN BozaN
OyuN BozaN Yıl önce
Biz 5 TL ye cips alıyoz adamlar 20 TL ye cips yiyor.
Berkay Alp
Berkay Alp Yıl önce
Kemalimin ve baskanimin aynı renk giymesi ayrı bi mutlu etti :)
Meryem Öznur Günal
Meryem Öznur Günal Yıl önce
Başkan 290₺ yerine 280₺ üzerinden değerlendiriliyor
Emin Sulu
Emin Sulu Yıl önce
Sizi çok seviyorum
Aliaga Mehdili
Aliaga Mehdili Yıl önce
İçeriklerin farklılığı tamam da, her zaman yemek yemek yemek yemek yemek yemek yemek yemek yemek yemek yemek yemek yemek yemek yemek yemek yemek yemek yemek yemek yemek yemek yemek. Bıktık ya. Yeni tamamen farklı içerikler lazım. Katılanlar +1
Rüya Tabirleri
Rüya Tabirleri Yıl önce
Ben 60 tane eticin yerim kesin 😊
?Yakup? ?Kaya?
?Yakup? ?Kaya? Yıl önce
2.50tl VS 250tl Gelsin.
Magnaguard Deniz 61
Magnaguard Deniz 61 Yıl önce
Lütfen bireysel oynayın resmen Kemal'e kumpas kurdunuz Kemal intikamını çok kötü alacak...
[TR] STATİON
[TR] STATİON Yıl önce
Melih abiye haksızlık var diyenler 👇🏻
Zeynep Bulduk
Zeynep Bulduk Yıl önce
Diyette olduğum halde izlicem videoyu hadi bismillah
Bubbliiqs
Bubbliiqs Yıl önce
MediaKraft da bu yıl tatile gitmedi galiba😄🤣🤣
Esra basn
Esra basn Yıl önce
İyi yaptınız sıkılmıştık kazanmasindan
Furkan Manap
Furkan Manap Yıl önce
12:03 Atakan yapma gözün öyle kalacak 😂
Hüseyin Mercan
Hüseyin Mercan Yıl önce
melih abi şeyma abla çok güzel yarışmayı yönetti
Esra Eğlence Kanalı
Esra Eğlence Kanalı Yıl önce
Hiç kimse: Melih:Kemal kazanmasın
Gökçe Kelly
Gökçe Kelly Yıl önce
Ya şu eski fortmatlari istiyoruz artık
Kerem
Kerem Yıl önce
Fiyatını bil senin olsun çok güzel formattı bence tekrar çekin
Sait Çetin
Sait Çetin Yıl önce
beniyarışmaya alsalar hepsini5 tl ye yerim vallaha
KartalBatuhan
KartalBatuhan Yıl önce
TROLL MUTFAK GELSİN NOLURRR🍔🌭🥓🥩🍖🌮🥙 SEVİLİYOSUNUZ❤️❤️
Arda Soylemez
Arda Soylemez Yıl önce
Abi kemalsu aldi ama parasini almadiniz eti puf
Emin Çelik
Emin Çelik Yıl önce
Mühtişim ikili win
Cansu Orhan
Cansu Orhan Yıl önce
Hdudueyd çok farklı bir o kadar çok
Murad Eliyev
Murad Eliyev Yıl önce
Elinden geleni yaptın ve başardın
Murad Eliyev
Murad Eliyev Yıl önce
Melih abi helal be
Emine Leblebici
Emine Leblebici Yıl önce
Şeyma sen bidaha sunucu olma
Nurgül Tekne
Nurgül Tekne Yıl önce
Melih abinin moderatörlüğünün yokluğu o kadar belli
Shi4ER
Shi4ER Yıl önce
#melihiçinadalet :D
Balıkların Dünyası
Balıkların Dünyası Yıl önce
Melih Abi'nin canı cips istemiş ondan yemiş
Şehmus Poyraz
Şehmus Poyraz Yıl önce
Abi valla kalp krizi geçiriçeksiniz 3 video nun 2 si yemek yakında 2021 evet Arkadaşlar bu gün kim daha önce obez olcaz hadi başlayalım diye video olcak diye korkuyorum biraz dışarda videolar çekin bıktık yemek videolarından herkes bu yorumu beğensin yemek videoları bitsin #bıktıkyemekvideolarıbitsin. Herkes beyensin
Ramazan TUNÇ
Ramazan TUNÇ Yıl önce
başkanın çocuklarına istediğini aldık diye bir video çekin
Gizem
Gizem Yıl önce
Şeyma moderatör olmasın bir daha hiç iyi olamamış
mustafa demirtaş
mustafa demirtaş Yıl önce
12 .5 kemali m neyapiyon 😂
BattleTeams Burak
BattleTeams Burak Yıl önce
Arkadaşlar Hadi hep birlikte Bütün yorumlarda Kemal ve Şeymayı shipleyelim :) #KemalŞeymaşkı
Yok Artık
Yok Artık Yıl önce
Şeyma ile Kemal i yalan makinesine bağlayın artık
Arda Şahin Balcı
Arda Şahin Balcı Yıl önce
Şeyma videodan önce ben yiyemem abi cildim bozulur
Berke
Berke Yıl önce
Melihin serum masraflarını kemal mi serdar mı karşılayacak?
Ali Samet Kara
Ali Samet Kara Yıl önce
Kemal'e kışkırtma çekin dediniz aha Kemal'e kışkırtma :D
ela yüce
ela yüce Yıl önce
Melih'in midesi kaç günde kendine geldi acaba
Çağrı Davarcı
Çağrı Davarcı Yıl önce
24:30 cam ķirigini kemal koltugun arkasina atiyo
KAPTAN Exe
KAPTAN Exe Yıl önce
Ee napsin
KAAN MUSA YILDIZ
KAAN MUSA YILDIZ Yıl önce
MELİH ABİ HEP SEN OYNA SEYMAYİ BOŞVER ✔️
Jisoo'nun Tavşanı
Jisoo'nun Tavşanı Yıl önce
2.5 vs 250 formatı gelsin 😊 (Beğenin görsünler)
Şehmuz
Şehmuz Yıl önce
Sonunda Melih abim de katıldı be şenlendik.
Buse nur Kaba
Buse nur Kaba Yıl önce
Kemal çok gıcık bence
yok
yok Yıl önce
Videoyu iyi ki künefe ve peynirli börek yiyerek izliyorum yoksa bitmiştim djfjskfndkgbdjfnd
Eren Aksaz
Eren Aksaz Yıl önce
Abi kalp atın ❤️♥️♥️♥️♥️♥️
Fatmanur Eriş
Fatmanur Eriş Yıl önce
Kemal beyin dizine ne olduğğ
Kbr Bozkurt
Kbr Bozkurt Yıl önce
37 dk önce
burak burak
burak burak Yıl önce
kemal abartmıştı iyi oldu. insan biraz sportmenlik yapar diğerlerine fırsat tanır.Helal melihhhhhh
burcu ince
burcu ince Yıl önce
Hep Kemal'e oynadınız haksızlık 😄 . Bu arada melih'e çok güldüm ya mide fesati gecirecekti 😄😄
AAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA Yıl önce
Ddostum bu melih çok komik 😎😳
Yunus emre inan
Yunus emre inan Yıl önce
8:00 kemal ağlama
pnex
pnex Yıl önce
KEMEL GİYSİN
cavad Memmedov
cavad Memmedov Yıl önce
Guzel sen yaris meli kiz yiyemiyor
Tufan Anar
Tufan Anar Yıl önce
Yemekler gerçekten benden istiyoruz
Emirhan Turan
Emirhan Turan Yıl önce
MÜMKÜNSE BİDAHA ŞEYMA MODERATÖRLÜK YAPMASIN İZLERKEN KAFAMA SIKASIM GELDİ. HİÇ HEYECANLI SATMIYO. MİLLETİ GAZA GETİRMİYO.
Halil Saraykoy
Halil Saraykoy Yıl önce
kemal senin yüzünden yedi senin hegamanyonu bitirmek için bedavaya cips yedi
Görkem Şimşek
Görkem Şimşek Yıl önce
Kemal abinin bacağına nolmuş
Kara Üzüm Habbesi
Kara Üzüm Habbesi Yıl önce
Melih'i bıraksalar kendi bitirirdi.😂😂😂😂
Kara Üzüm Habbesi
Kara Üzüm Habbesi Yıl önce
Kendi kendini yazacaktım
Mehmet Yılmaz
Mehmet Yılmaz Yıl önce
Nobody: Kemal:abi tıkar
Burak Şahin
Burak Şahin Yıl önce
Soğuk odadan son çıkan 1000 tl kazanır gelsin
Rzayev Nicat
Rzayev Nicat Yıl önce
22:50 hoşbeşi 10 tl alıb sonra yiyemiyorum deseydi başqan kazanıyodu
king•joonie☘️  #yenihesapdandevamediyor
king•joonie☘️ #yenihesapdandevamediyor Yıl önce
Vaaay Melih uzun zamandan sonra ilk kez yarışıyo. Her zaman moderatör oluyordu, bu iyi olmuş. Daha çok yarışspn bence
Eda Gec
Eda Gec Yıl önce
*Melih abini sağlığına bi baktırın bence* 😅
Bayram Aydın
Bayram Aydın Yıl önce
Bu oyunda kemal abi beni yensin ben 100 lira vercem
Vusal Shabanovı
Vusal Shabanovı Yıl önce
Adamlarda ne mide var anlayamadım gitti😅
TwitchTrollTT
TwitchTrollTT Yıl önce
ŞAKA DEĞİL BEN GÜNDE EN AZ 700 GRAM ABURCUBUR EN FAZLA 1 BUÇUK KİLO YİYOM ABUR CUBUR İÇEÇECEK AYDA 30 LT VARDIR
Yankı Yanarsönmez
Yankı Yanarsönmez Yıl önce
Yemekler gerçekler benden geldinn
melisa erdem
melisa erdem Yıl önce
Kema e geçmiş olsun Melihe abi ye de Allah kolaylık versin inşallah
Dimitrios Pelkas
Dimitrios Pelkas Yıl önce
Herkesin kemale oynaması TEKSIN ŞEN DRAGON
Süleyman Yalcın
Süleyman Yalcın Yıl önce
Beyler hadi bu yorumu tutturun
kayhan çelebi
kayhan çelebi Yıl önce
32:50 Melih adamsın adam kemale yaptığın şeyde çok haklıydın kendi yaptımı sorun yok kendine yapıldımı ağlıyor ağla Kemal ağla senin kadar kıl Bi çocuk görmedim
Taylan Deniz Garguli
Taylan Deniz Garguli Yıl önce
Sineği gören
Kaç Paraya Yersin? - Tatlı Krizi
28:29
YAPYAP
görünümler 2 Mn
1 Dakikada En Pahalı Kebabı Kim Sipariş Edecek?
15:06
Çağan Şengül - N'olur Gitme (Official Video)
3:24
Çağan Şengül
görünümler 48 B
Amerika'da Sözleşmeli Askerlik Yapmak
39:47
Gokhan Oner
görünümler 543 B
100 TL'ye En Çok Kaloriyi Kim Alacak?
13:16
OHA diyorum!
görünümler 1 Mn
750TL'lik Suşi - Pes Eden Kaybeder
24:35
OHA diyorum!
görünümler 1 Mn
Yala - Isır -  Boş Geç
19:45
OHA diyorum!
görünümler 648 B
Kaç Paraya Yersin?  -  Sokak Yemekleri
41:41
Kaç Paraya Yersin? - İzleyicimiz Konuk Oldu
29:41
OHA diyorum!
görünümler 2 Mn
Çağan Şengül - N'olur Gitme (Official Video)
3:24
Çağan Şengül
görünümler 48 B
Amerika'da Sözleşmeli Askerlik Yapmak
39:47
Gokhan Oner
görünümler 543 B
Camdaki Kız | 15. Bölüm
2:12:22
Camdaki Kız
görünümler 2,4 Mn
LISA - 'MONEY' DANCE PRACTICE VIDEO
2:56
BLACKPINK
görünümler 18 Mn
Barbaroslar Akdeniz’in Kılıcı 5. Bölüm
2:11:49
Barbaroslar: Akdeniz'in Kılıcı
görünümler 980 B
GERÇEK HAYATTA AMONG US | ARAMIZDAKİ HAİN KİM?
35:16