AHMET MAZI - ARABESK MASHUP 2020

  görünümler 140,249

Ahmet Mazı

Ahmet Mazı

Yıl önce

Merhaba arkadaşlar sizler için 3 şarkıyı birleştirip arabesk mashup yaptım. Şarkılar; Sazım, Yalan dünya ve Sevme. Umarım beğenirsiniz. İyi Seyirler.

Katkıda bulundukları için: Özkan Batit ve Mustafa Enser'e teşekkürler.

AHMET MAZI - ARABESK MASHUP 2020

Şarkı Sözleri:

Vay bu ne sitemdir
Kimedir nazın
Bir haykırsan duyulurdu avazın
Neden sesi gelmez?
Duttan ağacın
Kime küstün bugün
Çalmazsın sazı

Keşke gelmeseydim yalan dünyaya,
Bu bitmeyen dertlerinden usandım,
Meyil verdim bir vefasız Leyla'ya,
Mecnun olup çöllerinden usandım.
Meyil verdim bir vefasız Leyla'ya,
Mecnun olup çöllerinden usandım.

Tutma benim gibi, onun elini
Onu benim gibi, sevme sevme
Ben kimseyi sevmedim senin gibi
Sende benim gibi, sevme sevme
Sende benim gibi, sevme sevme

YORUMLAR: 565
Şatlyk Hümmedow
Şatlyk Hümmedow Gün önce
Yolunda gönlün gibi acyk olsun.Kardeşim agzyna saglyk
BeRaT ÜNaL
BeRaT ÜNaL Gün önce
Sana bi güzel klip yapılsa varya patlar oartlar sesinde mükemmel
Ali Şıhca
Ali Şıhca Aylar önce
Adamsın ahmet
Dimitar Inci
Dimitar Inci 2 aylar önce
Sesin cok guzel
Hasan B.
Hasan B. 2 aylar önce
Elbet birgün emin ol bu ses duyulacak içten söylemişsin burda fenaaaaaa
Malatyalı
Malatyalı 2 aylar önce
Yüreğine sağlık kardeşim
Bi Düşün !
Bi Düşün ! 3 aylar önce
tebrıkler kardeşim👏👏👏
B R C V Z
B R C V Z 3 aylar önce
Reis Çok istedim Bir Türkü Söyleyip Paylaşmak Ama Sana Nasip Olmuş İnşallah Daha İyi Yerlere Gelirsin . :)
Фуркан Динчеров
Фуркан Динчеров 3 aylar önce
Merhab aabi
Фуркан Динчеров
Фуркан Динчеров 3 aylar önce
Selam abi
Nilüfer Güngör
Nilüfer Güngör 4 aylar önce
♨️♨️♨️♨️♨️👍👍👍👍👍👍
şair amca
şair amca 4 aylar önce
bastaki parcayi ful söyle abi
Merve Karamazı
Merve Karamazı 4 aylar önce
Hayırlı olsun şarkın abim inşallah çok dinleyen olur 👏👏❤❤
HARUN KARAKAŞ
HARUN KARAKAŞ 4 aylar önce
abi mükemmelsin ağzına yüreğine sağlık inşallah daha iyi yerlere geirsin
Ufuk Uras
Ufuk Uras 6 aylar önce
Abi azına yüreğine sağlık
Yavuz Tirki
Yavuz Tirki 6 aylar önce
Ahmet Sefa ile barışın be kardeşim beraber çok iyisiniz
Melike Mangal
Melike Mangal 6 aylar önce
Yeni keşfettim seni ama mükemmel sin ya 🔥
Criminal Sorry
Criminal Sorry 7 aylar önce
Adamsın bro
Elif Pak
Elif Pak 7 aylar önce
Harika olmuş süper 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Mustafa Can
Mustafa Can 7 aylar önce
Çok ama çok güzel
Memo Dalston PRODUCTION
Memo Dalston PRODUCTION 7 aylar önce
Ahhhhh ahhh ulan ahhhh
binbesyuz yirmi
binbesyuz yirmi 7 aylar önce
Bazi sanatciyim diye gecinenlere gelsin ne kadar guzel soylemissin Ahmet kardesim... Allah yolunu acik etsin insaallah.
ZENOW
ZENOW 8 aylar önce
OYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Ibrahim Karacan
Ibrahim Karacan 8 aylar önce
Adam bu işi biliyor
OLUMLU  BAK
OLUMLU BAK 8 aylar önce
Allah sana bu güzel yeteneği vemiş sende çok iyi kullanıyorsun emek ederek helal olsun
Kerem Gedik
Kerem Gedik 9 aylar önce
Emeklerin boşa cıkmasın
Bahtiyar Büyükoğlan
Bahtiyar Büyükoğlan 9 aylar önce
Helalin var
CerErtug Yaman
CerErtug Yaman 9 aylar önce
Efsane gidiyorsun böyle devam reis arkandayız
Yusuf Ölmez Official
Yusuf Ölmez Official 9 aylar önce
Şimdi de yanlız kalanlar için yakıyoruz 😔💔🚬
Yusuf Ölmez Official
Yusuf Ölmez Official 9 aylar önce
Aga bee 1. Parça beni bitirdi 😔💔
Siyah&Beyaz
Siyah&Beyaz 10 aylar önce
LO AHMET KALP BIRAKMA CEVAP YAZ LO .NE ZAMAN GELECEK O ŞARKININ TAMAMI???
Siyah&Beyaz
Siyah&Beyaz 10 aylar önce
AHMET ŞU VİDEON BENDE BAĞIMLILIK YAPTI KARDEŞİM SANA NERELERDE ÇALDIĞIMIZIN VİDEOSUNU ATACAM YAKINDA
Melek Sarsılmaz
Melek Sarsılmaz 10 aylar önce
Vay başarılar süpersiniz maşallah ahmet mazı
Kubatbostanıvar Bostanıvar
Kubatbostanıvar Bostanıvar 10 aylar önce
Sesine yüreğine sağlık kardeşim başarılar diliyorum 👋🙏
Siyah&Beyaz
Siyah&Beyaz 10 aylar önce
ahmet şu sevme şarkısını tam söylesen harika olacak ne kadar hoş soft bir sesin var
Sezgin Kartal
Sezgin Kartal 10 aylar önce
Adam isini biliyo süper ses var adamda
Göktuğ çimen 23
Göktuğ çimen 23 10 aylar önce
Çok güzel olmuş ❤
Can Cubukcu
Can Cubukcu 10 aylar önce
Usta dinlerken ağladım dert paket 😭😭
Alperen beydullah Öksüz
Alperen beydullah Öksüz 10 aylar önce
İşallah abonen daha cok yükselir
mevlüt yıldırım
mevlüt yıldırım 10 aylar önce
HARİKAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Emre Erdoğan
Emre Erdoğan 10 aylar önce
Bilal sonsesle düet gelirmi acaba
Mehmet Açmaz
Mehmet Açmaz 10 aylar önce
Abi walla sen işi biliyorsun
Oktay Aslan
Oktay Aslan 11 aylar önce
Adamsın be
Hakki Kaya
Hakki Kaya 11 aylar önce
Azına salik cok guzel olmus
fatih ustaoğlu
fatih ustaoğlu 11 aylar önce
sen gendine kel ahmet demelerine takma kafana
Zubeyde Ustaoglu
Zubeyde Ustaoglu 10 aylar önce
Aynen
fatih ustaoğlu
fatih ustaoğlu 11 aylar önce
çok iyisin Ahmet abi
Kadir Olca
Kadir Olca 11 aylar önce
Sefa buna niye yol verdi
berkann tamparlak
berkann tamparlak 11 aylar önce
Ahmet seni Maminin videosunda tanidim,Yolun acik olsun kral
efe atar
efe atar 11 aylar önce
Seniii cokk seviyorum ahmet mazii adamsinnnnn👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻🥰🥰🥰🥰🥰🥰🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹samsundan slmlar
Bahtiyar Buyukoğlan
Bahtiyar Buyukoğlan 11 aylar önce
Sahne ahmetimin
Mehmet cagdas Turkkan
Mehmet cagdas Turkkan 11 aylar önce
Saçlar şakil 😅😅😅
oyun
oyun 11 aylar önce
Abi sesin muhtesem
Göktuğ Kılıçarslan
Göktuğ Kılıçarslan 11 aylar önce
Helal abi
Hasan B.
Hasan B. 11 aylar önce
Mamii adamı gönderi ver sende o ses Türkiye'ye harcama adamı😃😃
fatma karcı
fatma karcı 11 aylar önce
mükembel
Abdulkadir Karakuş
Abdulkadir Karakuş 11 aylar önce
Helal 👏👏👏
Ahmet Tekiner
Ahmet Tekiner 11 aylar önce
Kral sen bu işi biliyorsun 👑👑
Veydel Veydel
Veydel Veydel 11 aylar önce
Sinan Poyraz ve Jön Ahmet'e Selam olsun.. Sinan Poyraz ile ortak video bekliyoruz..
Yaşar TOPAL
Yaşar TOPAL 11 aylar önce
Sesinin hakkını veriyosun... 👏🏻👏🏻👏🏻 👏🏻👏🏻👏🏻 👏🏻👏🏻👏🏻 👏🏻👏🏻👏🏻 👏🏻👏🏻👏🏻
Yaşar TOPAL
Yaşar TOPAL 11 aylar önce
helal kardeşim ağzına sağlık beaaa
Sedat Aygun
Sedat Aygun 11 aylar önce
Ben bu sarkıyı mami emenlerler cektıgınız bır vıdeo vardı orda ılk defa dnlemıstim lütfen uzun versıyonu ceker mısınız (keske gelmeseydim yalan dünya ya) aylardır sızden uzun versiyon beklıyorum
Mustafa MULK
Mustafa MULK 11 aylar önce
Abi ağzına sağlık çok güzel olmuş daha nice takipcin olur
arda  sarıbal
arda sarıbal 11 aylar önce
👏👏👏
ReCeP
ReCeP 11 aylar önce
helal olsun güzel olmuş
jöh pöh
jöh pöh 11 aylar önce
Güzel olmuş saçlı Ahmet abi
Berkay Kocakaya
Berkay Kocakaya 11 aylar önce
Kel ahmet
Berkay Kocakaya
Berkay Kocakaya 11 aylar önce
Kel ahmet
Berkay Kocakaya
Berkay Kocakaya 11 aylar önce
Kel ahmet
Berkay Kocakaya
Berkay Kocakaya 11 aylar önce
Kel ahmet
Berkay Kocakaya
Berkay Kocakaya 11 aylar önce
Jel qhmet
Harun reşit Yücel
Harun reşit Yücel 11 aylar önce
Kral ağzına saglık
BARIŞ
BARIŞ 11 aylar önce
Mami emen e selam olsun
BARIŞ
BARIŞ 11 aylar önce
@mami emen den gördüm
Artık Oyundayız
Artık Oyundayız 11 aylar önce
la kel
Turkish Müzisyen
Turkish Müzisyen 11 aylar önce
Normal video çek 👍
Tg Kesitler
Tg Kesitler 11 aylar önce
ADAM YA ADAM DESTEK ÇIKARSAK KONSER VERDİĞİ GĞNLERİDE GÖRÜRÜZ İNŞALLAH
Osman Akkoç
Osman Akkoç 11 aylar önce
Abi yüreğine sağlık seni hep izliyorum Sefa abiden adanaya gelicem asker arkadaşlar im orda eyerki isteğimiz oluyor sa mausa limanını çalar mısın
enes tekin
enes tekin 11 aylar önce
Sefa kindir la küstünüz mü abi videolarda yoksun
GAKKOŞ 23
GAKKOŞ 23 11 aylar önce
Helal olsun kardeşim başarılar sana
İki Kafadar
İki Kafadar 11 aylar önce
Kalbin çok temiz abi inşallah başarılı olursun 🤗
abidin demirtas
abidin demirtas 11 aylar önce
KRAL sesin acayip güzel maminin ve ya sefanın videosuna gittiğindede hep söyle sende seviliyosun
osman can
osman can Yıl önce
herşeyi ile süper olmuş diline sağık daha fazla arabesk bekiyoruz ses yakıyor kardeşş
Gönül Özçakır
Gönül Özçakır Yıl önce
👏👏👏 adam iş biliyo👏👏👏
Abidin Eraslan
Abidin Eraslan Yıl önce
Yüreğine sağlık kardeşim
Mutlu EsEs
Mutlu EsEs Yıl önce
ahmet her zaman agzından düşmeyen sarkı varya onu soylesene evlerının onu yonca dıye olan
Veydel Veydel
Veydel Veydel Yıl önce
Jön Ahmet'e(Kel Ahmet) selam olsun... Seviliyorsun Kral...
Damla Özer
Damla Özer Yıl önce
sese bak ya maşallah dinlerken içim gitti agzına yüregine saglık
Semih Başaran
Semih Başaran Yıl önce
Sevmeyin gardaş sevmeyin ne siz okuyun bu sarkilari ne biz dinleyelim ne biçim hayat lan bu biri çok sever yazar şarkıyı okur kimide hiç sevmez bizim gbi malları bu şarkılara müptezel eder azına sağlık dedeee
Zehra Poyraz
Zehra Poyraz Yıl önce
Süper yolun bahtın açık olsun
Muharrem Balki
Muharrem Balki Yıl önce
Abi sefa abiyle kavga ettiniz hic vudeo çekmiyor sunuz
Barıs Altay
Barıs Altay Yıl önce
Öncelikle nazar değmesin kardeşim kalbinin temizliği sesine yansımış allah yolunu açık etsin inşallah
Emirhan Kılkış
Emirhan Kılkış Yıl önce
Gerçekten efsane sesin var Allah yolunu açık etsin inşaallah ❤️👏
Volkan Kocak
Volkan Kocak Yıl önce
Bu sesin değerlendirilmesi lazım muhteşem sesi var helal olsun. cidden tam bi sanatçı ruhu var
Yavuz Selim Kahveci
Yavuz Selim Kahveci Yıl önce
Diline sağlık Ahmet baba adamsın
Fethi Eren Karadenix
Fethi Eren Karadenix Yıl önce
ileride şarkı çıkaracaksanda öyle abzurt zabzurt şarkılar çıkarma bak geçmişte yapılan müzikiler hala dinlleniyo ama şuan yapılan sokukça şarkılar 10 sene sonra bile dinlenmeyecek
Levent Altunkürek
Levent Altunkürek Yıl önce
Abi marasliyim İskenderun'da oturuyorum ağzına saglik
ELMASIN ÖRGÜLERİ
ELMASIN ÖRGÜLERİ Yıl önce
Agzina saglik abi seviyorum seni
İdris Sahiner
İdris Sahiner Yıl önce
Yılların kel ahmetine bak be yakıyorsun abi❤️❤️
Kadriye Özcan
Kadriye Özcan Yıl önce
Çok güzel olmuş abi
Ahmet ÖZDEMİR
Ahmet ÖZDEMİR Yıl önce
Ağzına sağlık Ahmet kardeşim çok güzel sesin var başarılar
ŞARKIYI DEVAM ETTİR | CEZALI @Mami Emen
18:44
Ahmet Mazı
görünümler 798 B
Ahmet Mazı - Drama köprüsü
0:31
Ahmet Mazı
görünümler 30 B
YÜCEL'E DOĞUM GÜNÜ SÜRPRİZİ
14:03
mustafa canik
görünümler 1 Mn
ŞARKIYI DEVAM ETTİR #3 | CEZALI |  @Mami Emen
16:00
ÇILGIN HIRSIZ POLİS OYUNU (CEZALI)
32:19
Facia Üçlü
görünümler 1 Mn
$456,000 Squid Game In Real Life!
25:42
MrBeast
görünümler 85 Mn
BTS & Papa Mochi Are Reunited!
10:11
The Late Late Show with James Corden
görünümler 8 Mn
Tozkoparan İskender 28. Bölüm 2. Fragmanı
0:58
Tozkoparan İskender
görünümler 698 B
Kardeşlerim 29. Bölüm @atv
2:20:53
KARDEŞLERİM
görünümler 9 Mn
MINGWEIROCKS - The FASTEST way to make M&Ms! #shorts
0:59