Sefirin Kızı 29. Bölüm - Beni Öldürsen De Boşanmayacağım!

  görünümler 1,184,298

Sefirin Kızı

Aylar önce

Sefirin Kızı bütün bölümleri startv.com.tr'de → www.startv.com.tr/dizi/sefirin-kizi/bolumler/29-bolum
Sefirin Kızı'na Abone Olmak İçin → bit.ly/sfrn-kizi-dd-sub
29. Bölüm Özet:
Halise, hem gelenekleri yerine getirmek hem de Elvan’la Yahya’nın bir araya gelmesini sağlamak için ailecek gidip Nare’yi usulune uygun bir şekilde istemeye karar verir. Ama Nare’yi kimden isteyeceklerdir?
Menekşe, Sancar’la Nare’nin evlenmesini engellemek için üfürükçüye başvurur ve yaptırdığı büyüleri yerleştirmek için konağa gider. Ama tüm cehaletiyle yaptığı bu hareket, felaketine neden olur. Menekşe’nin başına ne gelecektir?
Nare’yi gelin getireceği bir konak olmayınca Yarıcı’nın oğlunun evlenemeyeceğini bilen Gediz, Efeoğlu ailesini batırma planlarını başlatır. Nare’yi Sancar’dan da Sahra’dan da korumaya kararlıdır. Ama başarılı olacak mı?
Herkes evlenmelerini engellemeye çalışırken, Sancar Nare’nin bir şeyleri içine attığından ve onu gerçekten affetmediğinden şüphelenir. Nare, Sancar’ı affetmiş midir yoksa içine attıkları, aralarındaki mesafenin açılmasına mı neden olacaktır?
Yapım: O3 Medya ve NGM
Yönetmen: Emre Kabakuşak
Senaryo: Ayşe Ferda Eryılmaz - Sedef Nehir Erdem
Oyuncu Kadrosu:
Sancar Efeoğlu: Engin Akyürek
Nare: Neslihan Atagül Doğulu
Gediz: Uraz Kaygılaroğlu
Yahya: Doğukan Polat
Elvan: Hivda Zizan Alp
Refika: Özlem Çakar Yalçınkaya
Akın: Erhan Alpay
Güven: Erdal Küçükkömürcü
Halise: Gonca Cilasun
Menekşe: Tülin Yazkan
Müge: Esra Kızıldoğan
Zehra: Cemre Öktem
Kavruk Ömer: Edip Tepeli
Melek: Beren Gençalp
#SefirinKızı #SefirinKızıS2 #EnGüzelAn

YORUMLAR
Şeyma duman
Şeyma duman 3 gün önce
Ya şu kızın kaderi çizme oşdu be ama yalan değiş çizmede yakışmıyoda değil yani
Xursud Agayeva
Xursud Agayeva 12 gün önce
Yahya da ne istiyir hele bawa duwmurem
Hulya Ozsoy
Hulya Ozsoy 17 gün önce
Yahya gibi serefsizler bakar 👍🏻
Feridun Baki
Feridun Baki 18 gün önce
Duduyu semiyorum
fatma Altan
fatma Altan 26 gün önce
İnşallah Elvan hamile olur inşallah
Sedef Yılmaz
Sedef Yılmaz 28 gün önce
Elvan kocasizda mutlu olur ama bu dizideki diger kadinlarin konak aşkı ne yaaa
Islam Haktir
Islam Haktir Aylar önce
neden kullanılan biz oluyoruz diyor evli adamı ayartan kişi haklı gösteriyor kendini kadınların en büyük düşmanı hemcinsleri
Arzu Quliyeva
Arzu Quliyeva Aylar önce
çok güzel bir dizi
Yasemin Atac
Yasemin Atac Aylar önce
Mal yahya
MERYEM ALKIŞ
MERYEM ALKIŞ Aylar önce
Bu Sancar ın yüzsüzlüğüde beni bıktırdı sanki sen evliyken nareyi öpmedin neyin afrası bu ya dizi gerçekten sinir bozucu bir hal aldı
Sevim döger
Sevim döger Aylar önce
7:30 dakika kaçıncı bölüm acaba bilen var mı lütfen söyler misiniz
Nilufer Musayeva
Nilufer Musayeva Aylar önce
6:38 cok agladim oyret dedi be 😭
Sedat Sedat
Sedat Sedat Aylar önce
Bu Yahya tam bela
deniiz
deniiz Aylar önce
Cidden sıktı artık bu dudu meselesi he
Sessiz Şehir
Sessiz Şehir Aylar önce
Bütün kızlar yorumda 🤭
Melike Uce
Melike Uce Aylar önce
Bence elvan hamile kalcak
E.Z. A.
E.Z. A. Aylar önce
Volkan-yahya Derin-dudu
Yegane Ağayeva
Yegane Ağayeva Aylar önce
Yahyaya bi sağlam osmanlı tokatı duduyada iyi bir saçın elimde kaldı kavgası lazım
ELSEN Nəbizadr
ELSEN Nəbizadr Aylar önce
Evli kisilərin altına girəndə dusunməlisiz bunları artığ fjkirləsmiyinki yatım sonra ailesin dağıdıb onunla evlenirim dusuncəsi kuranlar hep bez oldu
ELSEN Nəbizadr
ELSEN Nəbizadr Aylar önce
Ahlaksızların behanələri cok nə kadar kullanmaya meyilli olucaqsınız o kadar bez olmaya mahkumsunuz
EZGİ
EZGİ Aylar önce
Dudu hamileyim demezse bende türk dizileri hakkında hiçbir şey bilmiyorum
Nazir Shamiyev
Nazir Shamiyev 18 gün önce
🤣🤣🤣🤣🤣
asuman görkem
asuman görkem Aylar önce
yani şunu soylıyım yani bu işte kadın erkek yoktur karakterlik yani ne bileyim ama lütfen anlayışlı olalım ya kadim ya erkek hiç önemli değil önemli olan adam gibi sevmek,onun için herşeyi yapmak vb budur sevmek:))
Irmak Kılıç
Irmak Kılıç Aylar önce
Şu elvanı yicem yaa aşırı tatlı
Irmak Kılıç
Irmak Kılıç Aylar önce
Dudu hamile kalır kesin
Zaur Qaziyev
Zaur Qaziyev Aylar önce
Sen gel evli kişiyle bərabər ol sonra de niye biz kullaniyoruz kəndini kullandirmasaydin yuzsuz
Fatma Polat
Fatma Polat Aylar önce
Allahım ya ne yaşıyo bu dudu
fevzanur yılmazer
fevzanur yılmazer Aylar önce
Aldatılmak ne kötü. Karaktersiz insanlar yüzünden üzülen kadınları, erkekleri ne diyim. Allah güç kuvvet versin.
hayzerim
hayzerim Aylar önce
neslihan yaşlı kızılderili yerli kadınlara benziyor oysa menekşe çok güzel şans işte.
Fatma tuba Gürbüz
Fatma tuba Gürbüz Aylar önce
100 numara ne dedim bir an
Sevim Topaloglu
Sevim Topaloglu Aylar önce
Dududan nefret ediyorum tam bir yılan onun gibi kadınların yüzünden bir sürü yuvalar yıkılıyor işte böyle neden illa evli erkekler acaba
ikbal koçak
ikbal koçak Aylar önce
Dudu ya keşke ölsen karaktersizlikte son noktasın 😡😡
Seyfəddin Niftalıyev
Seyfəddin Niftalıyev Aylar önce
Çünkü evli adamlarla birlikdə oluyosunuz, yuva yıkıyonuz da o yüzdən! Niyesi, sebebi, cevabı budur!.
Aslı Tekin
Aslı Tekin Aylar önce
Ayy Elvan üzerinde ki beyaz bluz çok güzel nerden aldın kızzzzz 😅🤭🤔
Feride Memmedova
Feride Memmedova Aylar önce
Bu yahyaya baxe oyret der dudunu oze necə aşiq elesin necə o eybecer sifeti sevdirdin elə seveydin arvadinda severdi seni şərəfsiz belə kiwilere ecebdir ayrilandan sonra qedirlerin bilirler sizinle gəzən qadinlarda bir gün atacaq bawqa kişi tapacaq onda qalacaqsan arvadi dalinca ağlaya aglaya
Hasret Gurbet
Hasret Gurbet Aylar önce
Elvanin bulizine bayildim
Hasret Gurbet
Hasret Gurbet Aylar önce
He dislek dudu o soylediyini ruyanda gorursun
da nu
da nu Aylar önce
Dudu bu noktada hakli. Neden hep onlarin istedigi gibi olsun?
Jale Teymurlu
Jale Teymurlu Aylar önce
Söz dizisində abi kardes burda sevgili 🤣🤣
Mobina Gholamreza
Mobina Gholamreza Aylar önce
Can anyone translate please what elvan and his husband said together ?
Zeynep Kaplan
Zeynep Kaplan Aylar önce
Yahya sen dalga mı geçiyorsun Hem Elvanı aldat hem de aşkı öğret diyor adam daki yüzsüzluge bak bi de seninle barismasini istiyorsun.Senin yediğin halttan sonra sana döneceğini mi zannettin.😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡 Dudu ve Yahya yüzsüz insanlar😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
Selenay Yoldaş
Selenay Yoldaş Aylar önce
Bu dudunun ağzı da çok çikin.😂
Hazal özdemir
Hazal özdemir Aylar önce
dizide en temiz kalan elvan
ilayda tural
ilayda tural Aylar önce
Yahya gibileri akıllanmaz insan 7 sinde neyse 70 inde odur
ilayda tural
ilayda tural Aylar önce
Bu yahya ne istediğini bilmiyo böyle erkekleri sitti sene affetmiceksin
Jam Jam
Jam Jam Aylar önce
Baydı artık. Bu dizinin rollerini güzel oynayamayan oyuncuları baydı. Engin Akyürek saçma ve yapmacık hareketleriyle sanki amatör oyuncu. Bu ne ya? Yönetmen mi amatör acaba?
Ugur Mesimli
Ugur Mesimli Aylar önce
Alcaxliq et qayit gel de oyret sevmeyi,erkekler ayni
Ayşe Demirayak
Ayşe Demirayak Aylar önce
Kimse kusura bakmasın ama ne elvan masum nede Yahya elvan yahyayla parası için evlendi sevmedi sonra sevdi ilk başlarda elvan adama nasıl davranıyordu Yahya şerefsizin teki dudu ilk başlarda Gediz için gelmişti ne oldu da yahyanın metresi oldu
GLS B.
GLS B. Aylar önce
diziyi izliyemedim nezamandir noldu elvanla kocasina fln
Maral Geldimammedowa
Maral Geldimammedowa Aylar önce
Elvan çok doğru söyledi Aşk denen şeyin tarifi yok kuralı yok adaletide yok
tuba Şenyuva
tuba Şenyuva Aylar önce
Bu dudunun ağzına 2 tane çarpan yok mu:)
Dilek Demir
Dilek Demir Aylar önce
Beni öldursen de bosanmayacagim diyen Yahya sonrada gidip dudu ya seni bu konaga gelin gerircem dio vay arkadaş
Bêrîwan
Bêrîwan Aylar önce
Kahraman ve Elvan çok güzel olurdu ya 💔
pineapple
pineapple Aylar önce
Dudu senin amacın ne ya, kahramanın adamımısın, yahya yamasımı ? bir git şu senaryodan Allah aşkına! Yahya ile Duduyu bir araya getirmek gibi bir hata etmezsiniz umarım!!!
Rufane Ezizova
Rufane Ezizova Aylar önce
Valla benim bu senaryoda kimseye diyeceyim yok Elvanla Yahya arasinda bi bag yok sevgi de awk da yok ne diye surduruyorlar ki....Dudu ile Yahya belli ki awik olmuwlar evlensinler Elvan da mutlu olur yaaaa inwallah
Defne Ergin
Defne Ergin Aylar önce
Napıyo bu yahya ya hem duduyla birlikte ol hemde ayrılmayacağım elvandan de terbiyesiz
Nida Yolaç
Nida Yolaç Aylar önce
Bu dudu yüzünden elvan üzülürse birdaha izlemem bu diziyi dudu denen yılanı görmek istemiyoruz artık
Sengul Demir
Sengul Demir Aylar önce
Niye kaybeden biziz demezmi kaşar dudu hayır demeyi bilsen kaybetmezsin sokak süpürgesi hjhjhkhjhkgj 😅
büşra gördük
büşra gördük Aylar önce
*Elvan çok yüce gönüllü biri bence*
Ismayil Hawimov
Ismayil Hawimov Aylar önce
Jn.n.
merve sy
merve sy Aylar önce
Ya elvan neden söylemiyo aldattığını çıldırıyorum
Withsum
Withsum Aylar önce
Tc erkeği yine şaşırtmıyor kürkçü dükkanı misali
Ayşenur Tekin
Ayşenur Tekin Aylar önce
Rahatsız olan varsa kendisi mi defolup gider? Şey pardon orası Zehra’nın evi alooooğ
akbaba 25
akbaba 25 Aylar önce
Şu kızdan nefret illet igrenc
Iayşe Estelik
Iayşe Estelik Aylar önce
Ama bu yahya elvana boşandindan sonra o cadie evlenmesin ya
Deniz Deniz
Deniz Deniz Aylar önce
Su alt yazıları düzgün çevirin bari insanlarla dalga ggecilio sesten çeviri yapıo farkındayım ama halise evi istiyor dio hadise devi istiyor diye gösteriyor ekranda
Fatma Büşra Tümer
Fatma Büşra Tümer Aylar önce
Kötülük kötülük kötülük. Hiç güzel birşey vermeyecek mi bu tv ler.
Джейхун Азмамедов
Джейхун Азмамедов Aylar önce
Elvana uzuluyurum yaa yahya cok surunsun pewinden istiyorum
Novruz Mustafayev
Novruz Mustafayev Aylar önce
Elvan cok mutlu olsun
адамик
адамик Aylar önce
Опять нет русского перевода. Окажемся от подписки!
Husne Özkan
Husne Özkan Aylar önce
Yüzsüz Yahya utanmaz yahya
by_afa Cosmetologists
by_afa Cosmetologists Aylar önce
Bu dudu nə imiş aman allahım məsum üzün arxasında iblis kadınlar çok var bu devirde
ttt to
ttt to Aylar önce
Bence dudu hamileyim diyecek
Özlem Öztürksoy bayram
Özlem Öztürksoy bayram Aylar önce
Ah Elvan, seni o kadar çok iyi anlıyorumki yaşadıklarımız aynı...
Nergiz Yarim
Nergiz Yarim Aylar önce
9
tu da
tu da Aylar önce
Elvan nareden daha cok süslenmis😂
Nazlı Yıldırım
Nazlı Yıldırım Aylar önce
Yahyayı kesinlikle haksız buluyorum. Ama sırf dudu sevinmesin istediği olmasın diye yahya ve elvanın boşanmasını istemiyorum.
Samirə Həbibova
Samirə Həbibova Aylar önce
Əla bölümdür
Yummy yumm
Yummy yumm Aylar önce
Böyle erkekler olduğu sürece yüzümüz gülmeyecek . Tabi ki gülmek için bir erkeğe ihtiyacımız yok ama siz dediğimi anladınız 😉
Farida Ismayilova
Farida Ismayilova Aylar önce
Bu kiz ne kadar itici cok cirkin bi karakteri canlandirdikca hepten itici oluyo.
Nesrin Yaraş
Nesrin Yaraş Aylar önce
30. Bölüm fragman istiyenler 👇
Рухсора Тожибоева
Рухсора Тожибоева Aylar önce
Elvan aynı Dudunin Elvan, Dudu ile birlikte olmadığı için Yahya'yı affetmelidir. Tam da Dudu amacına ulaşamadığı için.
Рухсора Тожибоева
Рухсора Тожибоева Aylar önce
Bu Dudu ne yerden çıkmişya. Ben hiç bir anlamıyorum, ne kerek bu kadin?
humay Muatafayeva
humay Muatafayeva Aylar önce
Eşeye üzüldüm
l p
l p Aylar önce
Merhaba, seveceğiniz bu güzel ve harika video trshow.info/watch/VN_LrweLgr4/video.html
ümmühan elmas
ümmühan elmas Aylar önce
Yahu bi sen anlat karadeniz de nefes'in beyaz montundan,birde Nare'nin beyaz çizmelerinden yeminle gına geldi ya ıyyyyyy...yine çekmiş dizine kadar çizmeleri
Suna Akan
Suna Akan Aylar önce
Dudu gidene kadar izlemicez
Suna Akan
Suna Akan Aylar önce
Şu yılan dudu bir geberse ıyi olur kulandirtma kendini pislik adamın evli oluduğunu biliyodun paçavra
Sövket İsgenderova
Sövket İsgenderova Aylar önce
Biri bu dudunu bane versin onu parca parca yapim🤨😡
derya Gurgen
derya Gurgen Aylar önce
Su dudu cikaydin diziden
Kiymet Çolak
Kiymet Çolak Aylar önce
Elvan sen daha iyilerine layıksın canim ya ne güzel karaktere nasil koca yazmışsın senarist boyle.insallah final olmadan bu guzel kadına da bir sevda yazarsın....
SeNa
SeNa Aylar önce
Yahya gibi yüzsüz de olmamak lazım hayatta 🙄😒
rümeysa akyıldız
rümeysa akyıldız Aylar önce
Aga elvan Yahya olacaksa Yahya dudu ile evlenmek gibi bir hataya düşmesin daha fazla hata yapmasın ya elvan daha fazla acı çekmesin çekecekse bile Yahya tarafından çekmesin
Ebrar Musfafa
Ebrar Musfafa Aylar önce
Dudu neyin kafasında ya
Teréz Kovàcs
Teréz Kovàcs Aylar önce
Sefkrizi krizi 🌹💗🌷💗🌷🇭🇺❤️👆👆 🐦 nare 🐦❤️👆🇭🇺🐦 ❤️👆👆🐦 sancar 🌴🐦❤️🐦❤️🐦❤️🐦❤️🐦❤️🐦❤️🐦❤️🐦❤️🇭🇺
Fatma Onal
Fatma Onal Aylar önce
Narged istiyordum
Bonu Ahmedova
Bonu Ahmedova Aylar önce
Sevmeyi oğretenesinki 😔
Miranın Benim
Miranın Benim Aylar önce
Aşıklar şehri sefirin kızı narsan
Vedat Çınar
Vedat Çınar Aylar önce
Dududan nefret ediyorum
Qu een
Qu een Aylar önce
Dudu yahyani evli olduğunu biliyon neden hemen yatakta buluyon kendini sen namuslu olsaydın başka kadını namusu ile oynamazdın 😡😠😵😳😨😱
N Ö
N Ö Aylar önce
Metres yüzsüzlüğü
Sefirin Kızı 35. Bölüm
2:30:28
Sefirin Kızı
görünümler 1,9 Mn
Sefirin Kızı 30. Bölüm - Yarın Ben Boşanıyorum!
10:40
Sadakatsiz - Asya ve Yoga Eğitmeni Pınar
2:32
Pınar Akın
görünümler 696 B
Mert'in aldatma videosu! - Sadakatsiz 13. Bölüm
2:35
Sol Yanım 7. Bölüm
2:13:16
Sol Yanım
görünümler 2,5 Mn
Sefirin Kızı 25. Bölüm - Zehra'dan Nikaha Şok Baskın
06:59
Sefirin Kızı 23. Bölüm - Yahya Zor Durumda
06:45
Sefirin Kızı
görünümler 1 Mn
Sefirin Kızı 29. Bölüm Özet
47:17
Sefirin Kızı
görünümler 35 B
Sefirin Kızı 19. Bölüm - Olaylı Akşam Yemeği
08:40
Sefirin Kızı
görünümler 1,6 Mn
Sefirin Kızı 30. Bölüm - Hamamda Sıcak Gelişme
07:36
Menajerimi Ara 20. Bölüm
2:34:36
Menajerimi Ara
görünümler 1 Mn
Sadakatsiz - Asya ve Yoga Eğitmeni Pınar
2:32
Pınar Akın
görünümler 696 B
Mert'in aldatma videosu! - Sadakatsiz 13. Bölüm
2:35
Yasak Elma 93.Bölüm 2.Fragmanı
0:53
bi'lok
görünümler 470 B
REKLAMCILIK | Harbi Hayatlar | Röportaj Adam
16:15
Röportaj Adam
görünümler 737 B
Masumlar Apartmanı 17. Bölüm Fragmanı
0:52
Masumlar Apartmanı
görünümler 4,9 Mn