No.1 - Bu Benim Hayatım (Kinetik Tipografi)

  görünümler 559,060

No.1

3 yıl önce

Videoyu "Alperen Çeliker (quArex Design)" yapmış, biz çok beğendik, siz de beğenin. adam olun, efendi olun lan.
quArexDesign
alp1107
quArexDesign
------------ Dijital Müzik Platformları -------------
► Spotify: open.spotify.com/album/6D4oKsRKF0SfnRhzOYCRfy
► iTunes: itunes.apple.com/us/album/bu-benim-hayat-m-single/id1153779117
---------------- No.1'i Takip Edin! ----------------
⚑ Kanala Abone Ol: bit.ly/no1yt
⚑ Twitter: o1No1
⚑ Facebook: no.1AltKat/
⚑ Instagram: llll.1.llll
"Videonun başka kanallara yüklenmesi fiziksel ve ruhsal sorunlar yaratabilmektedir. " ©

YORUMLAR
quArex Design
quArex Design 3 yıl önce
tasarıma başladığımda 6 yaşındaydım! keyifli dinlemeler, güzel olan bir şarkıyı bir de görselleştirelim dedik beğendik. sizde beğenin. :*
ZEHİR BS
ZEHİR BS 18 gün önce
Muqq yapmışsın kral helal olsun video muqq
Rüzgar Tuna
Rüzgar Tuna 4 aylar önce
"Biz beğendik sizde beğenin adam olun efendi olun lan"
Radio Active
Radio Active Yıl önce
@quArex Design 1:56 da bi suret var can abi mi acaba?
THT`No.1
THT`No.1 2 yıl önce
Türk Hack Teamdan Selamlar .)
Arda Deneri
Arda Deneri 2 yıl önce
quArex Design :)
Turan Çelik
Turan Çelik 17 saatler önce
1000. Yorum
Sinem Er
Sinem Er 11 gün önce
Yaşarken ben içimde bir ceset yarattım’
ismiyok soyadı yok
ismiyok soyadı yok 10 gün önce
He tmm
Mutsuzum 123
Mutsuzum 123 14 gün önce
Mutluluktan ağladığım gün bunu önerdi terk ettiği gün dinledim,ağladım :)
Pro Max
Pro Max 19 gün önce
Bu şarkının çok izlenmesi gerek
Sevginin Gücü
Sevginin Gücü 21 gün önce
CAN ABİ SEN VARYA ADAMIN DİBİSİN YAA BU YORUMU GÖRMESEN BİLE ÖNEMLİ DEĞİL UMARIM HEP MUTLU OLURSUN SEVİLİYORSUN ABİ BUNU UNUTMA❤❤
Sahra El-zein
Sahra El-zein 2 aylar önce
_Eskiden altı değil gözlerim karaydı_ _Doktor söyle bende biraz umut var mı_
Ege bayram
Ege bayram 2 aylar önce
Allahtan az biliniyo bu şarkı
Ömer Kılıç
Ömer Kılıç 2 aylar önce
*"Yaşamamın tek sebebi belki de Hip-Hop !"*
Duygu Türkmen
Duygu Türkmen 2 aylar önce
🥰
Hasan Emre
Hasan Emre 2 aylar önce
bu Şarkı Yayınlandığında Yeni Sananlar Vardı
welcome to hell
welcome to hell 2 aylar önce
Bilsen içimi dersin ki; bu yaşıyor olamaz ! no.1
welcome to hell
welcome to hell 2 aylar önce
Rapciysen bilmelisin birden sonra hiç gelir no.1
Avengers Team
Avengers Team 2 aylar önce
Doktor söyle bende biraz umut var mı
DeepY
DeepY 3 aylar önce
Rap'e başladığımda 6 yaşındaydım Yaşamamın Tek sebebide belki Hip Hop
Hazal Erden
Hazal Erden 4 aylar önce
Ayağıma beni denizin dahada derinine çekmesi çin bağladığım taş bile amacını anlayamamıştı
Eray Ocak
Eray Ocak 4 aylar önce
yaşarken ben içimde bir ceset yarattım.
swedish
swedish 4 aylar önce
Bu benim hayatımdı şimdi başkalarının.
Şevval
Şevval 4 aylar önce
Gördüğüm en içten insan...
Berşan Demir
Berşan Demir 4 aylar önce
Hayatımı siktiğimin daha yeni farkına vardım ama iş işten geçti yaşım 14
Hamza Çalişkan Music
Hamza Çalişkan Music 4 aylar önce
“Mutluyken şarkıyı mutsuzken sözlerini dinler siniz.”
Samet Gale
Samet Gale 4 aylar önce
neee
Neslişah Jungkook
Neslişah Jungkook 4 aylar önce
BTS ve no1 beni çok etkiliyor. Hayatımda zor anlarımda bunları dinledim ve hayata tutundum. Diğer insanlar kusura bakmasın da getir götürünü yapamaz no1 in. Bana fanbot falan derseniz deyin no1in sözlerine anlamına kalitesine yakın bir insan yokgrup olarak bts için geçerli 😘
-vMorFin quit
-vMorFin quit 5 aylar önce
Bir No.1 Atasözü Der Ki: *Adam Olun Efendi Olun Lan.*
ERDEM ÇATAK
ERDEM ÇATAK 5 aylar önce
Güzel müzik
Punk
Punk 5 aylar önce
Çabalarım boş gezenin hep gözüne battı
Furkan Yavuzkara
Furkan Yavuzkara 6 aylar önce
Bazen ekmek almak için kredi kartı :)
harley quin
harley quin 6 aylar önce
Can ı dinlemeye başladığımda 14 yaşındaydım Sizde dinleyin ve videoyu beğenin
Bir Fincan Anime
Bir Fincan Anime 6 aylar önce
Düşünmeye gerek yok 1 sadece yap... Yıllardır kendime aynısını söylüyorum terapi olarak.
BABARANZA
BABARANZA 6 aylar önce
bu şarkı çok pahalı dinlemek için ne bi kızı nede bi akrabanı tüm hayatını kaybetmen lazım
Özden Doğan
Özden Doğan 7 aylar önce
Dj
Özden Doğan
Özden Doğan 7 aylar önce
Abi çooooook güzel
Yüşa Atalan
Yüşa Atalan 7 aylar önce
-Newlerin- Oldların *Gözü Yaşlı*
z_voldemort_z
z_voldemort_z 7 aylar önce
*bazen ekmek almak için kredi kartı*
Soner YILMAZ
Soner YILMAZ 8 aylar önce
1001.yorum
Adnan
Adnan 8 aylar önce
300 milyonla 4 şişe viski kaldı diyor şimdi 70 lik ve Redbull alırsan 240 lira falan tutuyor ananı sikim hayat
Manyak Mısın Nur ?
Manyak Mısın Nur ? 8 aylar önce
2020'den tekrar geliyorum. Hiçbir şey düzelmedi hâlâ herşey bok gibi.
FV BARAN
FV BARAN 8 aylar önce
Aynen
BAY SCOFİELD
BAY SCOFİELD 8 aylar önce
İlkokuldan kaçtığım da 6 yaşımdaydım
BAY SCOFİELD
BAY SCOFİELD 8 aylar önce
Tutamadım ellerimden kaydı
Murat ÖZER
Murat ÖZER 8 aylar önce
124 disslike: No.1 bize sövdü
S G
S G 8 aylar önce
Umarım bir gün kendi hayatımın ellerinden tutarımda buraya gelmem aq
Emine Kuzu
Emine Kuzu 9 aylar önce
...
sibel
sibel 9 aylar önce
Hayatın hayatımdı.......
Ali Kurt
Ali Kurt 9 aylar önce
Seni seviyoruz Can abi...
Kastevim
Kastevim 9 aylar önce
beğendik adam olduk efendi olduk lan
GHOST PlayerS
GHOST PlayerS 9 aylar önce
''Bir kral tarafından ebesinin amında yapılmış şarkı''
Yusuf Sahin
Yusuf Sahin 9 aylar önce
Lisenin ilk yılları ne zaman huzunlensem bu şarkıyı dinlerdim. Suan unideyim hala dinliyorum. Bende oluşturduğu o duygu hiç değişmedi.
Lord Trimbau
Lord Trimbau 10 aylar önce
Adam olun,efendi olun lan. -Some nigga problems
berk kılıç
berk kılıç 10 aylar önce
can abi 1 yazan siyah t-shirt'lü fotoğrafının yerini tutmuyo ya
Lee sinin Velihatı
Lee sinin Velihatı 8 aylar önce
@anais ;DD
anais
anais 8 aylar önce
@Lee sinin Velihatı o himmistan cemisi değil miydi .d
Lee sinin Velihatı
Lee sinin Velihatı 9 aylar önce
Hiç bir şey tutmaz
freddbear TR
freddbear TR 10 aylar önce
Ya şakamisin bu adamı koruyun yaşamanın tek sebebi hiphop diyo ama tapu bıraktı
ORÇUN DOĞAN GÜLMEZ
ORÇUN DOĞAN GÜLMEZ 10 aylar önce
Djjdjsjsjsjs açıklamaya bakın
Selahattinn
Selahattinn 10 aylar önce
:))
Kerem Üzümda
Kerem Üzümda 11 aylar önce
Açıklama efsane olmuş aşırı samimi 👌
Cøcøain
Cøcøain 11 aylar önce
Geceleri sevmem efkar yaratır .d
İbrahim Çelik
İbrahim Çelik 11 aylar önce
Milyonuncu dinleyişimdir belki ama yine moraller alt üst
Lyrics 3x3
Lyrics 3x3 11 aylar önce
Sözleri yazmaya gerek yok çünkü herkes biliyor .
Çözeriz
Çözeriz 11 aylar önce
17 Kasım Pazar 2019 dertlerin değişmediği günler hayla devam ediyor...
İrem Karayer
İrem Karayer 11 aylar önce
No 1mmmm
İlke Akgün
İlke Akgün 11 aylar önce
1:54 deki fotoğraf no.1 röportajından
Dai Alamut
Dai Alamut 11 aylar önce
No.1 İn Kanalının Yönetecisi Soru Cevaptan Arda Diye Biliyorum Adını Arda Abi No.1 İn Yeni Şarkı Yaptığı Doğrumu ?
isimsiz isim
isimsiz isim 11 aylar önce
Gözlerimin altı karardı, yani öyle diyorlar gelip bana neden ağlıyorsun filan diyorlar oysa ağlamayor olmama rağmen ve bu şarkıyı çok dinliyorum bu aralar bu bir yam etki olabilir mi¿
İsmail güzel
İsmail güzel 11 aylar önce
açıklama müthiş.
Quintumnia
Quintumnia Yıl önce
Geri dön şef! Ordunun sana ihtiyacı var .
Life Emirhan
Life Emirhan Yıl önce
Milyonluk klip çeksen o siyah ekranın yerini tutmaz .
Chapserths
Chapserths 2 gün önce
@Beyzanur Gürcemalsenin insta nedir
Beyzanur Gürcemal
Beyzanur Gürcemal 7 gün önce
@Emir istek attım bu arada
Beyzanur Gürcemal
Beyzanur Gürcemal 7 gün önce
@Emir sonunda bütün no.1 şarkılarına yorum atan insanın kim olduğunu buldum sağol sşfnsşfnaşdnaödmaş
Emir
Emir 8 gün önce
@Beyzanur Gürcemal instagrama çok az giriyorum ama @1emirbozdag dı yanlış hatırlamıyorsam 11. sınıf oldugumdan bıraktım
Beyzanur Gürcemal
Beyzanur Gürcemal 8 gün önce
@Emir instagram verde takipleşelim kral
Grozix TV
Grozix TV Yıl önce
Kimiin hayatıı buuuğğğ No.1: -Bu benim hayatım
kdrnck
kdrnck Yıl önce
abi keske cenk olsan
gnn xc
gnn xc Yıl önce
No 1 12 yasımdayken kedfettim cok pis anım niye bukadar gec buldum
minflex
minflex Yıl önce
O 112 diskikeyi atan parmakların içini bişeylerle doduriim_:(!!!!!!!)
SANANE kardeşim
SANANE kardeşim Yıl önce
Varmı hala dinleyen 1 2 Qral?
adNan
adNan 2 aylar önce
orjinal versiyonu daha iyidi ya
Foyk10
Foyk10 Yıl önce
Sonunda yeni fanlar tarfindan kesfedilmemis bi sarki be bu aralar no 1 dünya gül babayı sildi bende buraya geliyim dedim anlamli sözlere çok ihtiyaç duyuyor insan
Jowesy
Jowesy Yıl önce
:/ elbet buda keşfedilecek yeni şarkı gelmeyecek çünku
omer sen
omer sen Yıl önce
Bırakma reis
melike başak
melike başak Yıl önce
🖤 10.09.2019
Yağmur
Yağmur Yıl önce
Umrunda olurdum belki yanımda kalsaydın.
Adem Ulusoy
Adem Ulusoy Yıl önce
Reis sen gittmeyeydin . ordunun sana ihtiyacı var geri dön.. 🌹
Efe Sürücü
Efe Sürücü Yıl önce
'Yaşamamın tek sebebi belkide hiphop' Geri dön şef...
Ali Kul
Ali Kul Yıl önce
Adam yollar önce 300 tl ye 4 şişe viski alıyordu şimdi mekanda 1 tanesini en az 300 e açıyorlar aq
nilybutsilly
nilybutsilly Yıl önce
instagram biyografisinde ``istiyorum gökyüzünü simsiyaha boyamak`` yazan bebelerin bu parcadan haberdar olmaması
MD MUSIC
MD MUSIC Yıl önce
Açıklamaya bak adam bize hukmedıyor aq sesimizide çıkaramıyoruz
Esma Bülbül
Esma Bülbül Yıl önce
Bu hikayeye yenisi eklenmeyecek bir daha canımı yakan o be
Emirhan Şen
Emirhan Şen Yıl önce
helal olsun rapi bıraktın iyi bok yedin can beni bizi etkilemiyo eski albümlerde geziyoruz biz ama cidden helal olsun ortalığı çoluğa çocuğa egosunu küfürle tatmin eden karı kılıklı insanlara bıraktın sen mici bu yüzden çalmadın sen bozuk pc ve kırık kulaklıkla rap yapmaya bu yüzden başlamadın unnutma
hasan ha
hasan ha Yıl önce
Arkadaki müzik ne
seni beceririm işin biter olm
seni beceririm işin biter olm Yıl önce
Zorla bilet aldı derken
AVATAR DERNEĞİ
AVATAR DERNEĞİ Yıl önce
bazen ekmek almak için kredi kartı
Mert Can
Mert Can Yıl önce
Mk aciklamayi okuduktan sonra sike sike yorum yaziyom aq
mari mavi
mari mavi Yıl önce
ABİ, seni canlı dinlemek çok isterdim ama hiç olmayacak sanırım .videolarından da gözüktüğü gibi iyi kalpli bi insansın ama sadece içtiğinde içini döküyosun (tabi az bi kısmını) bir cevap yada kalp atsan mutlu edersin be :))
latif korkut
latif korkut Yıl önce
adam samimi Videoyu "Alperen Çeliker (quArex Design)" yapmış, biz çok beğendik, siz de beğenin. adam olun, efendi olun lan.
KARIŞIK ŞEYLER
KARIŞIK ŞEYLER Yıl önce
Bu 104 beğenmeyenler HEPSI POLIS LAN
Alp Eren
Alp Eren Yıl önce
dünyanın en iyi şarkısı
Mert Özkan
Mert Özkan Yıl önce
tutamadım ellerimden kaydı senelerdir ezbere bilirim çok şey öğrettin bana can
Zeynep YUMAK
Zeynep YUMAK Yıl önce
No.1 Ayıl ve Çankırı'ya Gel.
hüzünlü patates
hüzünlü patates Yıl önce
yıl 2019 hala dinleniyosun reyisss
yutup kullanıcısı
yutup kullanıcısı Yıl önce
:)
NXVO
NXVO Yıl önce
amk adam hayatını müzik yapıyor helal lan
Ekin Toprak Doğan
Ekin Toprak Doğan Yıl önce
Çok üzültücü
Ekin Toprak Doğan
Ekin Toprak Doğan Yıl önce
Lan mal
humga -
humga - Yıl önce
bu benim ekonomim tutamadın ellerimden kaydı başkan olduğumda dolar 2 liraydı ünüversteden kaçtığımda 20 yaşındaydım emineyle tanıştığım gün hava -6 emineden vesikalığını aldım ve odamdam merkelin fotorafları kalktı o zamanlar bende hırsızlık belirtisi vardı salak gibi en küçük ayakkabı kutusuyla çaldım eskiden ülkenin bahtı deyil gözlerim karaydı şimdi bunları yazarken vergiyi arttırdım darbe için fetö müsaitti ve halkın gazi kahramanı olmaya 2 gün vardı bir gün taksimde ayaklandı bir kısmı halkın sonra zehir gazları bir bebeğin gözlerini yaktı utan tayyip bir neslin geleceğini çaldın onunlada koruma ve biraz makam aracı aldın ilk mitingi yaptığında 10.000 kişi vardı ATAMMA ayyaş dediğinde yarısı dağıldı sen hiç bi bok yapmayıp yol ve imam hatip yaptın 9 senede bi okadar fen lisesi yıktın
Can kaya
Can kaya Yıl önce
Bomfunk bile yaktı sigarasını
Ekrem Official
Ekrem Official Yıl önce
Adam olun lan 😀
Singleplayer
Singleplayer Yıl önce
Doktor söyle bende biraz umut varmı derken pc kastı sandım.
Lil Dreams
Lil Dreams 2 yıl önce
YAŞAMAMIN TEK SEBEBİ BELKİDE HİPHOP ...
Yiğit Ayhan
Yiğit Ayhan 2 yıl önce
1:18 ne dediğini hâlâ anlamadım aq
No.1 - Bu Benim Hayatım
02:20
No.1
görünümler 9 Mn
Behzat Ç. - Zaaa XD Ne La?
5:42
Behzat Ç.
görünümler 154 B
33. Kattan düşen adam! - Mucize Doktor 35. Bölüm
6:27
Acemi Anneler 10. Bölüm Fragmanı
0:50
Acemi Anneler
görünümler 122 B
Tuğkan - Kusura Bakma (Official Music Video)
2:34
Hidra - Ölüme İnat
03:18
Hidra Fanpage
görünümler 56 Mn
No.1 - Ya Patience (demo)
02:57
No.1
görünümler 2,3 Mn
12. No.1 - Anlatmak İstemedim
03:31
No.1
görünümler 4,9 Mn
05. No.1 - Cehennemin Dibi
04:12
No.1
görünümler 4,3 Mn
NO.1 KOMİK ANLAR DERLEME
07:14
Neob1rzencii
görünümler 39 B
14. No.1 - Böyle İyi
04:33
No.1
görünümler 12 Mn
Nabız
04:19
Hidra - Topic
görünümler 1,6 Mn
No.1 - Beklerken Durakta (Single)
03:57
No.1
görünümler 946 B
Behzat Ç. - Zaaa XD Ne La?
5:42
Behzat Ç.
görünümler 154 B
33. Kattan düşen adam! - Mucize Doktor 35. Bölüm
6:27
Acemi Anneler 10. Bölüm Fragmanı
0:50
Acemi Anneler
görünümler 122 B
Tuğkan - Kusura Bakma (Official Music Video)
2:34
Sezen Aksu - Kendimce (Official Video)
3:51
Sezen Aksu
görünümler 4,4 Mn
O Kız
5:25
Yıldız Tilbe - Topic
görünümler 193 B
Mabel Matiz - Toy
3:29
mabelmatiz
görünümler 5 Mn
Denize Yakılan Türkü
3:16
SASA - Topic
görünümler 55 B