Tom MacDonald - "Everybody Hates Me"

  görünümler 20,319,795

Tom MacDonald

2 yıl önce

SUBSCRIBE TO THIS CHANNEL & CONNECT W/ TOM MACDONALD!
FACEBOOK: TomMacDonaldOfficial
INSTAGRAM: hangovergang
TWITTER: IAmTomMacDonald
WEBSITE: www.hangovergang.com
SPOTIFY: spoti.fi/2H35BQR
iTUNES: apple.co/2BQucZO
DIRECTED & SHOT by NOVA ROCKAFELLER
NovaRockafeller
MIXED & MASTERED by Evan Morgan
DRONE OPERATOR Ryan Lo
Special thanks TAYLOR

YORUMLAR
Octane Main
Octane Main Saatler önce
you're trash you're welcome for 10 $
John Blaze
John Blaze 13 saatler önce
Lmao, I needed this. My new favorite artist, don't want to even call this guy a "rapper".
Karson Mercer
Karson Mercer 14 saatler önce
I couldn’t agree with you nore
Karson Mercer
Karson Mercer 14 saatler önce
More *
Karson Mercer
Karson Mercer 14 saatler önce
It’s gonna start snowing
Lauren
Lauren 16 saatler önce
I fucking love this song.
jo mob
jo mob 20 saatler önce
You are my long lost soul twin, wow.
sublime206
sublime206 22 saatler önce
Yup keep up the truth tho
John Heuer
John Heuer Gün önce
dude keep on keeping on your words spreads the msg. clearly legend stuff bru.
tjgassaf_ tjgassaf_
tjgassaf_ tjgassaf_ Gün önce
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Samuel Thompson
Samuel Thompson Gün önce
This man changed my outlook so much, hands down one of the best musicians of our generation!🔥❤️
Donnie Wallace
Donnie Wallace Gün önce
Thumb up
Tyeler Smith
Tyeler Smith Gün önce
everything from P.T.B. records bangs , but sell outs are apart of life , fucking brad !!!!!! Lmfao you may be cool as fuck , but if you link up with P.T.B. on some collabs or anything else , we will be back at the top forsure
RealEstateInvesting101 !
RealEstateInvesting101 ! Gün önce
Lol what are you doing WHITE boy
MichaelHand160
MichaelHand160 Gün önce
Kek
Brucius Maximus
Brucius Maximus Gün önce
nothing but love.
Fluffy Panda
Fluffy Panda Gün önce
Keep being you man, you kick ass
Ulysse Sharpe
Ulysse Sharpe Gün önce
true
Apocalypse WoW!
Apocalypse WoW! Gün önce
You and Nova need to consider opening an account on rumble or odysee and uploading your videos, most of us Patriots are gonna get banned from youtube and you maaaaaay lose alot of audience here. They're coming for all of us who isn't some braindead lefty.
xsentrik
xsentrik Gün önce
I HATE EVERYBODY! BUT I LOVE THIS DUDE & HIS WOMEN! KEEP EM COMING YALL ARE MY PERCOCET!
RoDad66
RoDad66 Gün önce
I wish I could like this more than once.
Hruaizela Chhangte
Hruaizela Chhangte 2 gün önce
Straight people hates me becoz I have the balls to say what they think.... Damnnnnnnnnnnnnnnnn..... I love this guy♥️♥️♥️♥️♥️
Aiono wolf
Aiono wolf 2 gün önce
Best artist I have ever listen to. Keep it up I love your music
GhOst
GhOst 2 gün önce
my" i discoverd tom song" back then.how far they made it all by themselfs is truly 💯🔥
Stever
Stever 2 gün önce
Make America Hate Again mask with the iron cross. Based.
Skullio
Skullio 3 gün önce
2:13 Looks like jake paul
Pat Farmer
Pat Farmer 3 gün önce
Bro I just found you and I’m PISSED!!! How did I never know you before. 😂😂😂 this the best shit on the market right now!!!! Do ya thing homie. Support you 100 percent.
Duncan Engstrand
Duncan Engstrand 3 gün önce
Hey brother, that was stupid dope! I dig it!! Much love From TN, inhale the good exhale the bullshit.
Lindsay Thompson
Lindsay Thompson 3 gün önce
Dude love you!! Always fucking funny haha love the outtakes haha is she tellin yeah haha
Ronald Mcdonald
Ronald Mcdonald 3 gün önce
"Everybody hates me" HAS 327 THOUSAND LIKES !
Aubrey Zieff
Aubrey Zieff 3 gün önce
Your making money off of people who hate you! Because you make more vids off of there stupid comments and we love it! 🤑😵😎😏🤓
rytram prophet
rytram prophet 3 gün önce
when i saw the tween that simply said "something mean" i lost my fucking shit ha ha ha ha
Jayden Valladares
Jayden Valladares 4 gün önce
Yeah it’s really good music tell me you’re really good at singing
oink88
oink88 4 gün önce
this is you i listne to Tom bc he actualy speaks about ral shit not like others
crumb
crumb 4 gün önce
personally i Tom Macdonald because he actually speaks about real world problems unlike other HipHop artists
John Buchanan
John Buchanan 4 gün önce
"How many times did i say nl not yet?" "Twice" Lmfao
troywestleybailey
troywestleybailey 4 gün önce
Loved the behind the scenes stuff
Mandy Wiebe
Mandy Wiebe 4 gün önce
Seriously love you. You speak truth and I LOVE IT!
Dale Boyd
Dale Boyd 4 gün önce
i dont hate you i love your music!!
Derek Church
Derek Church 4 gün önce
This is how many times his head bopped to the lyrics: | \/
Tanner Scranton
Tanner Scranton 4 gün önce
I also feel hate
Tanner Scranton
Tanner Scranton 4 gün önce
Haters back off dude hate on yourself
Russell Sleasman
Russell Sleasman 4 gün önce
My three year olds favorite song lol
Cobe Bass
Cobe Bass 4 gün önce
Your outfits are so wack lol
Zander Brashear
Zander Brashear 4 gün önce
I'm not a hatter but this made me reevaluate my life
Calvin Dirette
Calvin Dirette 4 gün önce
alright bro... I'll give you this one. this is how I feel most the time, so I feel this.
Chelsey Clyburn
Chelsey Clyburn 4 gün önce
I love you and all of your music. Your songs relate to my life 100%% 😘😘😘😘
Zomb13 -dragon666
Zomb13 -dragon666 4 gün önce
FUCK OPPRESSED FEELS 🤙🏻🤬 BE WHAT YOU WANT TO BE 🔥🔥🔥
lightning Striker
lightning Striker 5 gün önce
Sub to Tom Macdonald
light as a Feather
light as a Feather 5 gün önce
All the haters seeing their comments in the video 👁👄👁🤣🤣🤣😂😂😂
Cassius Taylor
Cassius Taylor 5 gün önce
if anyone is haten on you for beein famous the just laugh at them and just let it be
Bryan Damkaer
Bryan Damkaer 5 gün önce
Love ya like a brother Tom ... keep on makin' it real.
ChaserTree
ChaserTree 5 gün önce
lmao chorus
codename e.l.f
codename e.l.f 5 gün önce
you are the best
Joncameron Chavez
Joncameron Chavez 5 gün önce
I don't hate you I think your message is strong and needs to be heard
omnious112
omnious112 5 gün önce
The inspiration is great. Really picks me up out of the gutter.
I'm a giraffe
I'm a giraffe 5 gün önce
"There will be a time when truth will be an unacceptable thing for the society to go through."
Das Pumanator
Das Pumanator 5 gün önce
Man, I heard bout this artist from a friend and I am definitely now a fan. Your an unbelievably talented artist and if you smell like farts then them farts must smell good.
Ray's RC world Shoults
Ray's RC world Shoults 5 gün önce
Tom macdonald Bro everything you do is gold keep on doing your thing brother f the haters . They just jealous bro. But you already know this I just thought I would let you know your music helps get me through my days thank you.I love what's real in the world and what's true. Tom McDonald you are 💯
Michaela Rios
Michaela Rios 5 gün önce
I just wanted to say I love you and your music. 🥰 please always be true to you! I love the truth!
lisa edyta sleiman
lisa edyta sleiman 6 gün önce
If u want the number hit me up. edytasleiman@gmail.com
lisa edyta sleiman
lisa edyta sleiman 6 gün önce
Gta prove its u
lisa edyta sleiman
lisa edyta sleiman 6 gün önce
There's a catfish on ur site saying he's u and ya. U may wanna check it
Kaiser Jericho Hauck
Kaiser Jericho Hauck 5 gün önce
Nah it’s obvious it’s nothin haha
Roozie F
Roozie F 6 gün önce
Absolutely fuckenxx love it!!
lisa edyta sleiman
lisa edyta sleiman 6 gün önce
I wish Tom and Em make a song together
lisa edyta sleiman
lisa edyta sleiman 6 gün önce
Best vid n song. So fun. Also ur so talented. U make music about real issues not dumb crap.. respect. U n Em r top
lisa edyta sleiman
lisa edyta sleiman 6 gün önce
Best vid n song. So fun. Also ur so talented. U make music about real issues not dumb crap.. respect. U n Em r top
rob
rob 6 gün önce
this shit so corny
Kaiser Jericho Hauck
Kaiser Jericho Hauck 5 gün önce
Hey that’s the name of his other song, I’m corny, go listen to it 😉
lisa edyta sleiman
lisa edyta sleiman 6 gün önce
My favorite song n vid. Its so fun . And its story of my life also beside the career . Ppl just hate honestly no reason.
Renee Collins
Renee Collins 6 gün önce
Damn best✌ keep up truth
Erica Moore
Erica Moore 6 gün önce
People be hating him but wtf did he do? He is just telling the truth about what is happening about the world. Tbh he seems like a good guy. Like go hate someone else =_=
Carrie Koffas
Carrie Koffas 7 gün önce
I love u your awesome!! Keep telling the truth
virgel velkov
virgel velkov 7 gün önce
😆😆😅🤟🤟 love the music.. 100% support
kevin burnie
kevin burnie 7 gün önce
THIS MAN IS A LEGEND!!!!!!
desiree M
desiree M 7 gün önce
🥰😍😍😍
henoryry
henoryry 7 gün önce
"Gay people hate me cause when I see something I don't like I say that it's gay" Jesus Christ. How fucking stupid can you be. Imagine if I saw something I don't like and say "that shit is fucking Tom"
henoryry
henoryry 5 gün önce
@NotYourAveragePlug I hate to self-promote but you might like this video I made, especially the part close to the end trshow.info/watch/vkQALc06p5U/video.html
NotYourAveragePlug
NotYourAveragePlug 5 gün önce
@henoryry its so bad too. the worst part is that there's people who agree with him. Theres a middle aged woman who said "wow this is amazing i hope Eminem can make a song with him. Theres no way you can convince me that aint racist!
henoryry
henoryry 5 gün önce
@NotYourAveragePlug fr. And he calls us snowflakes when he’s the one who made this stupid song
NotYourAveragePlug
NotYourAveragePlug 5 gün önce
yea bruh tom keeps questioning why “everyone hates me”. like doesn’t it ring a bell that you’re the problem and not Lgbtq+, poc, peoples??
henoryry
henoryry 6 gün önce
@Roman he literally made a song called Everybody Hates Me...but yeah ok I’m the snowflake here
XxPanda
XxPanda 7 gün önce
is it just me or am i the only that vibes to this guy?
JUICE D.
JUICE D. 7 gün önce
Thanx for edited jams my son and me dig it!
Angelina Villa
Angelina Villa 7 gün önce
well all i have to say is TRUMP 2020 and DONT GIVE UP ON HIM!!!!!!
Angelina Villa
Angelina Villa 4 gün önce
@Conrad St. Dennis and im not dumb
Angelina Villa
Angelina Villa 4 gün önce
@Conrad St. Dennis obviously but i can still impeach biden
Conrad St. Dennis
Conrad St. Dennis 7 gün önce
well he lost the election, you're 2 months too late
jackson martin
jackson martin 7 gün önce
The 33k that hate this are losted in there own heads
Cam Dewalt
Cam Dewalt 7 gün önce
Tom MacDonald is the whole reason i dont giv af about haters they just make you better and i like the way he makes you see things i like how he isnt afraid to put what is reallt out their!!! MAGA TRUMP!!!!!
HEADSOCK GOATLOCK 2
HEADSOCK GOATLOCK 2 8 gün önce
trshow.info/watch/AnSWN66R-fc/video.html
Cam Milly
Cam Milly 8 gün önce
people hate him because he’s too real and they can’t take it tuhhh fuck em.
swampman03
swampman03 8 gün önce
1:09 every one of those represents satan.
swampman03
swampman03 6 gün önce
@Z S illuminati serve Satan. Pagans uknowingly serve Satan too. Their man made religions originated in Babylon. Nimrod, Tammuz, and Samaramis. They learned all the knew from the fallen Angel's and Satan. When the tower of Babel was cast down all humans had their languages changed and were broken into tribes. Each kept thier religion but changed it to suit their people. trshow.info/watch/PdsJs0UIm7s/video.html This isnt just teachings from the Bible but also from freemasonry, the templars, the jesuits and the occult. It's all true^
swampman03
swampman03 6 gün önce
@Z S all magic comes from Satan. High level black/white magic practitioners who became Christian later exposed where they got their teachings from. All of it from the smallest mantra to the biggest incantation are abilities taught by the fallen ones. God says we should abstain from it all completely as it is destructive to yourself and others. It also opens you up to demons (the unclean spirits and nephalim) who hope to posses you by offering more power. Pentagrams are used for white magic when the point is standing up like on the american flag (many people believe it is benign and positive but ultimately temps you to more powerful and evil magics. It also opens you up to the evil ones who offer to be spirit guides and teachers- in an attempt to posses you) when upside down it is meant to use darker magics or "contain demons". Its all a show. Demons can only be detained, cast out, or defeated by God or Lord Jesus Christ effortlessly, or by his angel servants by great effort. Summoning circles are a lie to make you feel safe or that you have power. The demon has legal rights over you if you summon him. You are using its powers to summon it and are merely human with no power of your own. Only the Holy Spirit can protect you from demons here on earth. It is a gift freely given by Lord Jesus Christ but you have to ask him for it. Trust in Jesus not magic and you will find more peace, joy, love, patience, truth, and hope than you could ever comprehend. One leads to only death and the other eternal life. Not a hard choice.
Z S
Z S 6 gün önce
Not really the ring finger is illuminati the first is a pentagram and pagan
lisa edyta sleiman
lisa edyta sleiman 8 gün önce
Tom is the best . Great songs with real life stories . He don't brag . He's funny and they work hard. We need 2 appreciate ppl like them. I love u Tom Nova and hangovergang. Ur great. Thanks for the true raps
brian johnson
brian johnson 8 gün önce
#kingcrisis
zombiecakes 90
zombiecakes 90 8 gün önce
Biggest set of BALLS I've ever seen!!!
Wade Welch
Wade Welch 8 gün önce
Brother. I wish you and nova nothing but love. God bless ya. Keep doin it
LEM LAUGHTER
LEM LAUGHTER 8 gün önce
I love this guy.
Payne Childers
Payne Childers 8 gün önce
Legend. Idk why people don’t like him he spits truth. But that’s probably it
Elisha Jockenhoefer
Elisha Jockenhoefer 25 dakika önce
@Dragon Emperoryou
Undead Ban
Undead Ban Saatler önce
@John Smith some people can't handle the truth, but many lines pass over my head but I look it up on Genius to get a better understanding of Tom's music
John Smith
John Smith Gün önce
Nobody likes hearing the truth
Dragon Emperor
Dragon Emperor 2 gün önce
Clam cake screw off
Mephistopheles Moloch
Mephistopheles Moloch 4 gün önce
That's exactly what the world needs today.
DOUG L
DOUG L 8 gün önce
I just hate you for what you look like. 😜
Roman
Roman 8 gün önce
You prob ugly 💀
Enzo Coil
Enzo Coil 8 gün önce
Nigga why? 😂😂
cameron Linton
cameron Linton 8 gün önce
😤 he stupid in he don't be stupid mean he's dumb you know we talked about at 12 then it gets trashed I'm feeling a button this but you know heat rash
george seirsdale
george seirsdale 8 gün önce
what language is that
cameron Linton
cameron Linton 8 gün önce
Dumb stupid dude make me mad he made me so mad
Tek Notik
Tek Notik 8 gün önce
@Conrad St. Dennis lol ikr
Conrad St. Dennis
Conrad St. Dennis 8 gün önce
I can't tell if this is a joke
Jack Carrier
Jack Carrier 9 gün önce
If he is related to trump what’s wrong with that trump Is the best
kiyeta lewis
kiyeta lewis 9 gün önce
I feel this shit 😆
kiyeta lewis
kiyeta lewis 9 gün önce
Love you so much and you’re so cute
Conrad St. Dennis
Conrad St. Dennis 8 gün önce
he do be kind of buff tho
Resting Bird
Resting Bird 9 gün önce
Great video, I laugh every time 🤣
Alexis Hufstedler
Alexis Hufstedler 9 gün önce
He's perfectly perfect.
Hades Gaming 626
Hades Gaming 626 9 gün önce
I literally thought of this when I gave up on caring about other's opinions. I just love this song so much.
lisa edyta sleiman
lisa edyta sleiman 9 gün önce
I love this video. My fav
Frozen_drippy
Frozen_drippy 9 gün önce
He Just a Dang Savage And talk about stuff he can do whatever I agree they hating it stupid funny😂
Big Chungus
Big Chungus 9 gün önce
This is one of the best songs
Tom MacDonald - "NO LIVES MATTER"
03:13
Tom MacDonald
görünümler 8 Mn
Tom MacDonald - BEST RAPPER EVER
04:33
Tom MacDonald
görünümler 4,9 Mn
Ece Ronay - Karamela (Official Video)
3:15
Ece Ronay Official
görünümler 1,4 Mn
Bilal SONSES - Sebepsiz Boş Yere
3:41
Bilal Sonses
görünümler 2 Mn
Tom MacDonald - "I Wish"
03:35
Tom MacDonald
görünümler 6 Mn
Tom MacDonald - "I Dont Drink"
03:59
Tom MacDonald
görünümler 5 Mn
NF - The Search
04:52
NFrealmusic
görünümler 90 Mn
Tom MacDonald - "This House" (WHITEBOY RESPONSE)
03:27
NF - When I Grow Up
04:01
NFrealmusic
görünümler 130 Mn
Tom MacDonald - "WHITEBOY"
04:32
Tom MacDonald
görünümler 15 Mn
Tom MacDonald - "I Dont Care"
04:23
Tom MacDonald
görünümler 8 Mn
Ece Ronay - Karamela (Official Video)
3:15
Ece Ronay Official
görünümler 1,4 Mn
Bilal SONSES - Sebepsiz Boş Yere
3:41
Bilal Sonses
görünümler 2 Mn
ITZY "Not Shy (English Ver.)" M/V in ZEPETO
3:37
JYP Entertainment
görünümler 3,6 Mn
TREASURE - ‘MY TREASURE’ M/V
3:21
TREASURE (트레저)
görünümler 17 Mn
Can Yüce - Büyüdüm (Official Video)
2:50
Can Yüce
görünümler 39 B
Justin Bieber - Anyone
4:24
JustinBieberVEVO
görünümler 43 Mn
Velet & Zai - Seni Beklerken (Official Video)
3:39
VELET MUSIC
görünümler 581 B
Snow Flower (feat. Peakboy) by V
3:49
BANGTANTV
görünümler 21 Mn
[MV] ONEUS(원어스) _ No diggity(반박불가)
3:44
1theK (원더케이)
görünümler 1,2 Mn