Seksenler 544. Bölüm

  görünümler 156,743

Seksenler

Seksenler

Aylar önce

Seksenler 544. Bölüm özeti:

Rukiye, Amelie ve Çağatay'ın tartıştığını düşünür ve Ahmet'den yardım ister. Butik Ali futbolcu menajerliği işine girer. Bu sırada komik olaylar yaşanır.

Unutulan değerleri bize tekrar hatırlatan “Seksenler”, hafta içi her gün Ana Haber öncesinde TRT 1'de.

YORUMLAR: 188
devran soylu
devran soylu Aylar önce
Butik Ali zırvalığı ile bitti bir bölüm daha.. Ne gerek var bu kadar itibarsızlaştırmaya butiği
Enes Bulut
Enes Bulut Aylar önce
Diziyi buradan seyredince daha eğlenceli oluyor 😂 1.5 saatlik dizi 30 dakika da bitiyor gereksiz yerleri sardırarak
Meryem Sezen
Meryem Sezen Aylar önce
Rukiye ne kadar abarttı bu durumu tartışmış bile olsalar ona ne yani karı koca arasına girmemeli kimse
Ender Aras
Ender Aras Aylar önce
,,süpersin,,,die übertreibt zurzeit mächtig,,,
Meryem Sezen
Meryem Sezen Aylar önce
@Kaan Karavar annedir tabi ki üzülür ama burda durum abartılmış çocuğuna da inanmıyor.
Kaan Karavar
Kaan Karavar Aylar önce
Tartışılır
Huseyin Bigec
Huseyin Bigec Aylar önce
Bu Butik Ali kabak tadı verdi bu adam evini nasıl geçiştiriyor artık buna netlik getirin adam resmen dolandırıcı konumundan bir gün yorganı bir gün kumaşı bir gün kuyumxu elinsaf kabak tadı verdi senaryoyu yazanlar lütfen
hasan budak
hasan budak Aylar önce
Birde mahalleli bu tecrübeleri yaşadıktan sonra butik Ali ye hala nasıl para kaptırıyor hayret senaryo gereği bile olsa hayatın akışına ters !!
Samir Mehmed
Samir Mehmed Aylar önce
Saygılarımı ve tebriklerimi sunarım Seksenlere!Güzel iş yine!😂😂👍👍
Erkan Sœ
Erkan Sœ Aylar önce
Bu günde Çağatay kavgamı etti diyerek ve gene butik alinin saçmalığıyla geçti artık 15 dakikada bitiriyorum Onur’da nasıl bitti diye
Emin Sezgin
Emin Sezgin 28 gün önce
Rfereeeruuhhwrgyyhjghhtthhghhjuthhiuu Uuuuuuuuuhgfgghhhjjrfffghhhjggggg Tyuhhhyrrgghythhhijeeesy54jggjjh Ttyuhijnnnhhhbbyhgtghhhjhyhi Ttyttttgguhggbbniyyyyehhjjhb Yhurrffhggghhhhdrghhhhjjggghhhhhhhhhhh Hujnhhhhhhhhhjhgvgghhjjgggghh Gggggghbhhbbbbbbhhhhhhhhh Ffghhkjjyhhhghvhbhghhughghh Fgggggvhhhjjvbhhjjjjhhrggggujjkyhj Hhrrrtghhhhhhhhhbbbbgffjbnmbjhnvjh Uhjjjjhtyyyhhhhbhhjjjnnnnnnnnnrtfgggghhhhghbjhjhj Yfgghjj Yfggffeedddddddffbbnfhjjbn Fcvvhjhhhfgghiighjjuiijyyyyyhhhjjjk Fdduufffdduyutgghhhghjjujiijjjjjjjvvvvghhhh V Grfffggghyuufgghhhhhhjjj 6678i9
VATAN_TÜRKİYE öƝƇЄ_VƛƬƛƝ Ç. OğuzTürk
VATAN_TÜRKİYE öƝƇЄ_VƛƬƛƝ Ç. OğuzTürk Aylar önce
@Erkan Sœ butik işte elbet birgün zengin olacak yapımcı acaba butiğe mantıklı bir zengin olma yolunumu arıyor bilemedim.. 😅
Erkan Sœ
Erkan Sœ Aylar önce
@yigit acıkalın tamamda seneryoda tutarsızlıklar yokmu canım kardeşim mesela butik Ali su işine girecekti sonra sigortacı oldu şimdide başka birşey yapıyor
yigit acıkalın
yigit acıkalın Aylar önce
İzleme o zaman kardeşim sie
omer Saygi
omer Saygi Aylar önce
111111111
Selin Korkmaz
Selin Korkmaz Aylar önce
Eskiden kayinvaldeler her şeye karışıyordu şimdi kayinvaldeler hiç bir şeye karışmıyor şimdide gençler çok saygisiz. bu elvanida anlamıyorum hicmi annesini anmaz dizi bile olsa keşke Sibel e gösterdiği anlayışı birazda annesini savunarak annesinede gosterseydi
Oğuz Yavuzgül
Oğuz Yavuzgül Aylar önce
2013 YILINDAN BERİ SEVEREK İZLEDİĞİMİZ BİR AİLE DİZİSİ KESİNLİKLE DİZİNİN BİTMESİNİ İSTEMİYORUZ ÇÜNKÜ BAŞKA DİZİ İZLEMİYORUZ TÜM EKİBE KUCAK DOLUSU SEVGİLER.
ibrahim Alkan
ibrahim Alkan Aylar önce
rıza beyin eski hanımı çok daha gerçekci oynuyordu..bu şapka bir polise yakışmıyor..
Fatma
Fatma Aylar önce
Hiç bir şair sırf şiir yazdığı için yasaklanmamalı...Hiçbir insanda sırf şiir okuduğu için hapse atılmamalı... Güzel Söz👏👏👏👏👏👏👏👏
yağmur günaydın
yağmur günaydın Aylar önce
Kesinlikle katılıyorum
Taner Ayaz
Taner Ayaz Aylar önce
Annem Seksenler demiyo "urkiler"diyor..Yani Rukiye'ler...Şiveden dolayı Rukiye ye Urki derler bizim oralarda..Rica etsem dizinin adı "Urkiler"olarak değişebilir mi?😂😂😂
Eda Celik
Eda Celik Aylar önce
Yaa şu rukiye yi artik bogasim geldu ben oglumu bilirim yok kavga ettiler yok söyle yok böyle sanki herseyi o biliyor ya yeter şu kadini eski uysal rukiyeye cevirin ve butiginde artik bir isi olsun biktik hep ayni senaryolari izlemekten şahini demiyorum bile
Efe Nur
Efe Nur Aylar önce
Allah aşkına bari futbolcuya benzese Afrikalı , futbolcudan başka herşeye benziyor tekstil atölyelerin birinden kapıp getirmiş siniz gibi , 🤣
bv bvv
bv bvv Aylar önce
Ne horlamaymış arkadaş! En kötü senaryo ödülünü haketmiş gerçekten senaristimiz, bravo👏👏👏.Peki bunu çeken yönetmene ne demeli?
Asya D
Asya D Aylar önce
Rukiye hanimi gercekten cok antipatikle$tiriyorsunuz yaaaaaa etmeyin eylemeyin biz on u seviyoruz
Suat Sagnak
Suat Sagnak Aylar önce
Kerdesim lütfen adam gibi senaryolar yazın olurmu. Yazık o oyunculara.
Kaan Karavar
Kaan Karavar Aylar önce
tamam kerdesim
Yılmaz Kayhan
Yılmaz Kayhan Aylar önce
uyuz çağatay 22:27 sabahın körü denmez sabah hayrıyla dükkan açılır ://
Burhan aladağ
Burhan aladağ Aylar önce
Seksenleri ilk bölümünden beri izliyorum.Beni çocukluk ve gençlik yıllarına götürüyor ancak bu dönem konular çok basit ve yavan kalıyor artık bir heyecan vermiyor.Bölümün yarısı basit bir konu atılıyor ortaya çınaraltı esnafı geyik muabbeti yapıyor.Sanıyorum bu her gün yayınlanmasından dolayı konu bulmakta güçlük çekiyorlar.Bence bu diziyi zirvede bırakmaları lazımdı.
Serdar Sengül
Serdar Sengül Aylar önce
Yahu nasıl insanlarız herşeye eleştiri kardeşim şu anda bu ülkede bizi en neşelendiren ve güldüren dizi bu hiçim hatır yok gayet güzel laf atmayın izlemeye devam
natiq mirzeyev
natiq mirzeyev Aylar önce
abi siz ne içip, ne yaşıyorsunuz ya. allah aşkına sizi hiç ikaz eden falan yok mu çevrenizde. bu nasıl salakça senaryodur. oturmuşlar Çağatay horluyor mu diye kontrol nöbet tutuyorlar. bir bölüm bunun üzerinden döndü 1 saat boyunca. ayıptır artık ya
Samir Mehmed
Samir Mehmed Aylar önce
Elinde kaldığı Butik Ali.Şimdi ne olucağ??😂😂😂
Mecnun '
Mecnun ' Aylar önce
Seyfi baba çok haklıymış butikden asla adam olmaz nerde abuk subuk işler peşinde
Ak Saçlı
Ak Saçlı 24 gün önce
Bu butik ali de ne işe girse patlıyo kalıyo bulmuş bi zenci kulüpler alıcakmı almıycakmı belli değil boşuna borca girdi o kadar. Girişimcilik iyi güzel ama tutarlıysa netse güzeldir bu şekilde değil!
rettenthetetlen
rettenthetetlen Aylar önce
Konu aslında şöyle::Rukiye(Emine), Amelie(Meltem) ve Çağatay'ın(Haluk) tartıştığını düşünür .Yani kısaca Mintin klasik kozu:yanlış anlama... 99999 defa işlenmiş olabilir..Butik Ali(Hüseyin-Şükrü) futbolcu menajerliği işine girer.Yani Butik Hüseyin Şükrü iklisinin yaptığı işlerin aynısını yapıp hüsrana uğrar..Mesela Hüseyin Şükrü ikilisi su işine de girmiş (ATV),futbolcu menajerliğine de soyunmuşlardı(FOX TV) ...Birde şu horlama mevzusu daha önce hangi dizideydi ?..Tabi ki Çocuklar Duymasın(Fox Tv)...İpucu:İdil-Tansel..Yani özetle aynı senaryoları döndürüp duruyorlar..
Xalid Qasimov
Xalid Qasimov Aylar önce
Salam yoldaş düz deyirsiniz. Eyni mövzuları döndürüb yola verirlər. Çünki artıq mövzu yoxdur. Və buna görə də yaradıcılıq yoxdur. Birol Güven də əvvəl yaxşı başladığı işi mütləq batırmalıdır da.
Sahan Karas
Sahan Karas Aylar önce
Anadolu gitti. Yerine yeni bir araç lazım.
Serkan Şahin
Serkan Şahin Aylar önce
Birde MR bıyık baydı artık Ahmetlerin evinde savcıyı oynuyorsan kafan evin genç kızlarında olamazzzz yani her savcı sahnesi basit olmamalı biraz rolün hakkı verilmeli yani senarist kardeş. Kimsede görmüyorum bunları ya !!!!
dadaş aslan
dadaş aslan Aylar önce
Savcı dediğin adam zaten senarist
Serkan Şahin
Serkan Şahin Aylar önce
Ya Rukiye horladıysaaaaa !!!! Yada amelie ?. Saçma sapan bilseydi ya biz ne izledik
Ahmet ÖZKAN
Ahmet ÖZKAN Aylar önce
Ya bekçi bekirin radyocu olması en saçma konulardan biriydi. Hani tüm mahalle o sesi merak ediyordu. İmza istiyordu. Tanışmak istiyordu. Hani mahallede büyümüştü. Biride bekire sormadı kimmiş diye. Kimse merak etmedi gizemli radyocuyu. Senarist kadro mu değişti.
Sahan Karas
Sahan Karas Aylar önce
Sami ustanın bebeğini gösterin artık.
AKCAPS_AK
AKCAPS_AK Aylar önce
Bu dizinin senaristleri değişmeli bence.... Konular hep tekrara düşüyor. Bazı konular çok absürt...
sıradan pixel
sıradan pixel Aylar önce
ve fehmi abiyi öldürdükleri gün daha kötü oldu zaten kötüydü daha kötü oldu
Sahan Karas
Sahan Karas Aylar önce
Daha derin konular lazım.
omer Saygi
omer Saygi Aylar önce
@Kaan Karavar 111111
omer Saygi
omer Saygi Aylar önce
@Kaan Karavar 22222222
Kaan Karavar
Kaan Karavar Aylar önce
doğru söylüyosun
veysel eken
veysel eken Aylar önce
Sami Çelik bozkirli gurur duyuyor hemserim
Flû
Flû Aylar önce
İlker Ayrık'ın eşi rolündeki hanımefendi gayet samimi iken İlker Ayrık çok yapmacık gözüküyor.
Ali Celep
Ali Celep Aylar önce
Bu çağatayın final bölümde evleneceği bir kadın vardı ne oldu o da ameliyle evlendi
Gülizar Ak
Gülizar Ak Aylar önce
Süper bir bölüm daha gecti,keske cumartesi ,pazarda olsaydı,aile olarak izliyoruz
ibrahim Alkan
ibrahim Alkan 27 gün önce
SEN ANLADIN SANIYORUM????????
Emin Sezgin
Emin Sezgin 28 gün önce
Hhhhjggghghhjhhhhhhrrggggygghhhhh Ggvvttthhhhhggghhhhghhhhhjbjjjhbbngvbbbhh Ggghgvvbhhfhhhjbbbbjjhjhhgghjjjyhhhhhhhhhhhjjjjjhhhj Gggghhhuigvbbbhhhhhjbjnnnnnnbbnn Gvbbbnkkkkjjjjjkkjhhhhhhjjjjjjj 777888
Emin Sezgin
Emin Sezgin 28 gün önce
@ibrahim Alkan jjnnbbbbbnnnbdddcvhkjnnnkmkll Vbbbbbhbbbbbhhhjhhggghhhrrtthhhhfhjjjhbjj Bbgvvbhhhhkjujhhggggghhhhjhhhhhhbhhbb Hhhgghhhhhhhhhhjjuughhhhghhhhh Hhhhhhhhhhhjhhhhhhhhhhghhhuuihhh Yyyyuuhhhhjiijolnnnnn 899990
Emin Sezgin
Emin Sezgin 28 gün önce
Trhhjjhhjjhhhbbbyyhhhhhhhhhjjnhhjnnnnnm Fffvjkkjjjjujjhjjyhkkkhbbbnnnnnnnnhhjjj Gggggvuyhhhuujhnnnnefffftfhhhhbnnnnbbn Vbjjhhbbbbbbvggghhhbhhjhhhhjfffgbhjjnn Ghhhhhhbgfffghbbbbhnnjjj. Hghffjytyjjbnbnbbnhj jjhhjjnjgghjjkjjjkknhhhhjhbhhhhhhnjbggghhhhhh Vbbbbbbbbnnnmm jkjghhjjk 3345t6uui
ibrahim Alkan
ibrahim Alkan Aylar önce
hayret ettik size..
Mümin Papaz
Mümin Papaz Aylar önce
Dil konusunu işlemeniz çok iyi olmuş. Ben de bu durumdan müzdaribim ama ister istemez Türkçe olmayan kelimeleri konuşuyoruz maalesef.
Asya D
Asya D Aylar önce
Iremi de daha fazla görelim
Mert Kartal
Mert Kartal Aylar önce
Rukiye ne boş bir karakter oldu ya gerçekten soğuttu diziden
EbruAa Aa
EbruAa Aa Aylar önce
Suna’yı seyretmeye doyamıyoruz 🧡
Berkay Doymaz
Berkay Doymaz Aylar önce
Bir Çağatay ayrı yatakta yattı die amma uzatıldı 20 dk Çağatay'ın yatak konusu çok saçma ya diziden soğutmayın düzgün çekin şu filmi
GÜNCEL REYTİNGLER
GÜNCEL REYTİNGLER Aylar önce
bu ne ya bu rukiye karakteriyle butik ali sıktı sanane anasını satayım aramız iyi diyorlar işte başında sabahlamak ne
şuayip ünal
şuayip ünal Aylar önce
ya bu diziye ne oldu haclılar elemi gecirdide bizim haberimiz yok bi paris bi ingilizce haltı yiyonuz bide saminin karısı kazino haltı yiyo sizi seyreden neye özendirmeye calışıyonuz
weltraummatrose
weltraummatrose Aylar önce
Ya Çağatay horlamadan değil, yellenme yüzünden ayrı yatsaydı..!?
Cengiz Erarslan
Cengiz Erarslan Aylar önce
Ulan 1 saatimizi horlamayla aldınız iyice saçma dizi olmaya doğru yön aldınız.
arap ahmet 27 funda kasetcilik
arap ahmet 27 funda kasetcilik Aylar önce
Eskiler Bilir Aklıma Sülün Osman GELDİ Buda Sülün Jeron 🤣🤣
TANER SOĞUKPINAR
TANER SOĞUKPINAR Aylar önce
Bu Rukiye'de iyice baydı
Erkan Agca
Erkan Agca Aylar önce
Senarist daldan dala atlar gibi birini bitirmeden ötekine geçiyor butik bu bolümde menejer oldu sonraki bölümde çelik kapı işine giriyor
Semo Rassill
Semo Rassill Aylar önce
Senaristlerin kafası karışmış onları birazdaha sürükleyici bir hikayelere davet ediyorum cozgifilm gibi olmaya doğru gidiyo he man
Muhittin ÇİMEN
Muhittin ÇİMEN Aylar önce
İyice zırvaladılar artık izlemeyeceğim.
Osman uymaz
Osman uymaz Aylar önce
Rasim Öztekin kemal Kuruçay Allah rahmet eylesin mekani cennet olsun
Bensu USNEB
Bensu USNEB Aylar önce
inşallah 😞🤲
Burak Gul
Burak Gul Aylar önce
1 saatlik bir dizi baştan sona kadar çağatayin horlamasinin konusuyla geçiyor cidden iyice sıktı artik bu senaryo senarist nasil bi senaryo yaziyo anlamiyorum eskisi kadar tat vermiyor dizinin basindan beri full çağatayin horlamasiyla geciyor nasil bi sacmalik bu ya araya farkli sahneler koyun heycan katın bu ne ya 1 saatlik dizi çagatayin horlamasiyla rukiyenin şüpheleriyle geciyor
utkucan doğan
utkucan doğan Aylar önce
adama kaçak karanfilli sigara ismi vermişler ya fksdjhfklsdfr
Turan Tarımcı
Turan Tarımcı Aylar önce
Bu dizi önceden bir konu üzerine kurulu değildi eski bölümleri daha güzeldi iyice saçmalamışlar
Insustiable Donut
Insustiable Donut Aylar önce
Hiç eski seksenler havası yok, çok yüzeysel konular, horlama, bisiklet sürme, gazinoya gitme vs., konular bir kaç bölüm sürse hadi neyse, yoksa hiç keyfi kalmadı
Ayla Yılmaz
Ayla Yılmaz Aylar önce
Rukiye annenin endişesini anlıyorum ama abartıyor
ASLI NIN EMRESİ
ASLI NIN EMRESİ Aylar önce
SUNA SANKİ KONUK OYUNCU SADECE 1 SAHNEDE VARDI
Aygün Bedelova
Aygün Bedelova Aylar önce
Salam axr vaxtlar hec yei bolumlerde yenlikler yoxdr yenliker olsa yaxsl oladdl ❤❤❤🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿
Kaan Karavar
Kaan Karavar Aylar önce
çox düz danışırsan
Mert Hakan
Mert Hakan Aylar önce
300000 mark, 24000 butik alinin ayrica kac turk lirasi yapiyor.
remzilatrik
remzilatrik Aylar önce
Seksenler de leyla ile mecnun selam
Levent Bahadir
Levent Bahadir Aylar önce
bazı oyuncular gönülsüz yapıyo rolünü..konuda çok saçmaydı..eeey senarist sana günlük yaşadığım olayları anlatayım istersen..hergünüm ayrı bir heyecan işine yarar belki
Zeynep hanım
Zeynep hanım 6 gün önce
fena fikir değil. herkes bir olay yazsa da yapımcılara da fikir olsa.
Kısa Samsun
Kısa Samsun Aylar önce
Gercekten kız çocuklarının büyüklerinin yanındaki saygılı davranışları çok güzel Elvan olsun yasemin özellikle yasemin analarının babalarının bacak bacak hiç istifi bozmak yok .....esra ezmecinin oturuşu o zamanlardada trend mis
Hasan Marangoz
Hasan Marangoz Aylar önce
Çağatay'ın horlama konusu ve Butik Ali'nin futbolcusu iyice absurd olmuş
omer Saygi
omer Saygi Aylar önce
@Kaan Karavar 111111
omer Saygi
omer Saygi Aylar önce
@Kaan Karavar 2222222
Kaan Karavar
Kaan Karavar Aylar önce
tamam
Nur Ray
Nur Ray Aylar önce
sana ne Rukiye? sana ne Ahmet ? Boyle ailelerde var demek ki?!!
GEZGİN SİNAN
GEZGİN SİNAN Aylar önce
evet kesinlikle katılıyorum size
İrfan K
İrfan K Aylar önce
Dk 3 ulan 😁😁
Şule Sel
Şule Sel Aylar önce
Gülden hanım botoksdan mimiklerini kullanamıyor kaşlar hiç kalmıyor mesela. Eski bölümlerdeki gülden hiç yok donun gibi oynuyor sanki
Kaan karadag
Kaan karadag Aylar önce
Butikaliyi oyun hamuruna çevirdiniz dolandırıcı yaptınız okadar sıkıcı ki🤬🤮🤬🤮🤬🤮
Bayram Beyaz
Bayram Beyaz Aylar önce
❤️❤️❤️❤️
Serdar Karaman
Serdar Karaman Aylar önce
Rukiye çok sinir bozucu sun gerçekten artık olmasanda olur butik Ali cirkinsin İdris levent ve Sibel 🤮🤮🤮🤮 Sinan'ın da suyu ısındı
Mert Hakan
Mert Hakan Aylar önce
Rukiye cok gicik eskiden boyle degildi....
GTA TÜRK MAFYASI
GTA TÜRK MAFYASI Aylar önce
Sizi çok seviyorum....❤❤❤❤
Joakim Brodén'ın Güneş Gözlüğü
Joakim Brodén'ın Güneş Gözlüğü Aylar önce
Rukiyee benl slnlr ettiiiiiiiin
ALTAN GÜVEN
ALTAN GÜVEN Aylar önce
Konular basit biraz daha derin olsun. Syg
Melikcan Kıldize
Melikcan Kıldize 26 gün önce
hızı 1.5 yapıyorum yoksa katlanılmıyor
Serkan Sahverdi
Serkan Sahverdi Aylar önce
Butikle rukiye kabak tadı verdi.
Sinem Kobal Selena
Sinem Kobal Selena Aylar önce
💕💜💙💖💚💜💕
Emre Özgün
Emre Özgün Aylar önce
insanlar şiir okudu diye içeri atılmamalı
Asya D
Asya D Aylar önce
O yillarda , türkler. Yurt di$ina giderler di Ve vize Cali$ma belge si ile türkler ugra$irdi
SELAMUN ALEYKUM
SELAMUN ALEYKUM Aylar önce
riza amir neden hep sapkali?
Rukiye 34 Yarba
Rukiye 34 Yarba Aylar önce
Saç ektirdi galiba
Özgür Kafkasyalı
Özgür Kafkasyalı Aylar önce
Seksenlerde çocuklar anne babalarının yanında bacak bacak üstüne atmazlardı.
Fatma Simsek
Fatma Simsek Aylar önce
Simdide yapmasinlar
AVNİCAN YILMAZ
AVNİCAN YILMAZ Aylar önce
SENARYO ÇOK ZAYIF, AMİR RIZA NIN KAFASI NİYE HEP KAPALI , SAÇINDA MI SORUN VAR
Dündar Güney
Dündar Güney Aylar önce
Fasulyacılar
CeV
CeV Aylar önce
Ay herşeye herşeye karışıyo
Atakan Küloğlu
Atakan Küloğlu Aylar önce
1992 21 Kasım Yılında Zaman Geçiyor.
ASLI NIN EMRESİ
ASLI NIN EMRESİ Aylar önce
ALİŞAN KONUK MU OLACAK YOKSA KADRODA MI OLACAK
Rukiye 34 Yarba
Rukiye 34 Yarba Aylar önce
Konuk oyuncu
ömer türker
ömer türker Aylar önce
dizinin tadı tamamen kacar
ömer türker
ömer türker Aylar önce
sakın gelmesin bir burası kalmıştı
Orhan Gençaslan
Orhan Gençaslan Aylar önce
Ya izleyeceksiniz izleyin sevmiyorsanız izlemeyin hergün aynı şeyler hep eleştiri hep şikayet diziyi yerin dibine sokuyorsunuz yorumlarınızla herkesin keyfine göre senaryomu yazacaklar hoşuna gitmiyorsa basıp gideceksin
Erkan Agca
Erkan Agca Aylar önce
Bu rukiyede her şeye karışıyor
Josef Playz
Josef Playz Aylar önce
Sanane
mavsar 1
mavsar 1 Aylar önce
Tek izlediğim dizi fakat konular sürekli aynı dönüyor rukiye sahneleri her bölümde 5 dk yeterli, rukiyenin tek derdi oğlu ile gelini arasında sorun mu var , 2 oğlanın derdi aman annemiz duymasın muhabbetleri. Suna ile nevzat ilişkisi hiç istemiyordum çünkü çekilecek 20 bölümlük senaryoyu tahmin edebiliyordum . Her bölüm neden birilerinden bişey saklanmak zorunda ve arkadan iş çevrilmek zorunda, yapımcı bazen çocuklar duymasın dizisi çekiyor sanki seksenlerde, çünkü o dizide de hep böyle birilerinden bişey saklanır işler çevrilirdi.
ibrahim Alkan
ibrahim Alkan Aylar önce
bu gerçek bir svda..rukiye hanım olmasa...biz o yıllada böyle sevdik..
Aysun Elizade
Aysun Elizade Aylar önce
Azerbaycandan salamlar ilk yorum ❤
Atakan Küloğlu
Atakan Küloğlu Aylar önce
@ZeroTwoFan 1992 21 Kasım Yılında Zaman Geçiyor.
Atakan Küloğlu
Atakan Küloğlu Aylar önce
1992 21 Kasım Yılında Zaman Geçiyor.
ZeroTwoFan
ZeroTwoFan Aylar önce
😀♥️
ZeroTwoFan
ZeroTwoFan Aylar önce
Aleykum Selam
ElAy
ElAy Aylar önce
Manasız karakter butik👎🏻
Yasin Günay
Yasin Günay Aylar önce
Aile dizisi.
CeV
CeV Aylar önce
Ev üstüne ev olmaz. Herkes kendi evinde olmalı
Flû
Flû Aylar önce
İki taraf da halinden memnun ise ve aileler çiftlere samimi ve dürüst yaklaşıyorlarsa bu sizi hiç ilgilendirmez.
Emre Zarifoğlu
Emre Zarifoğlu Aylar önce
Çok teşekkürler
Andre Petrov
Andre Petrov Aylar önce
Sekizinci benden 🤗
Atakan Küloğlu
Atakan Küloğlu Aylar önce
1992 21 Kasım Yılında Zaman Geçiyor.
Mira Mira
Mira Mira Aylar önce
Butik Alını çok uzatıyosunuz bıktım artıq
Bensu USNEB
Bensu USNEB Aylar önce
ben fransa da yaşıyorum bide f3ansızxa da biliyorum
Turcomeno
Turcomeno Aylar önce
Eee ?
Deniz Avcı
Deniz Avcı Aylar önce
eee napalım
Mehmet Çaylan
Mehmet Çaylan Aylar önce
Alt yazı kaldırılsın
Mehmet Çaylan
Mehmet Çaylan Aylar önce
Ne sacmaliyorsun salak cc nedir
metin Keyikeyisi
metin Keyikeyisi Aylar önce
Geri zekali CC ozeligini kaldir.
Karavas Restaurant
Karavas Restaurant Aylar önce
Bu gulten kaynanasindan yasli gorunuyor kaynana diye onu oynatsalar daha gercekci bu kamera ne halta bukadar yakin cekime girriyor helal yonetmen
Fatma Simsek
Fatma Simsek Aylar önce
Bide cok asik suratli, Ameli gibi guler yuzlu degil.
Asya D
Asya D Aylar önce
😂
Deniz Akar
Deniz Akar Aylar önce
👍👍👍👍👍💕💕💕💕💕
Serdar Karaman
Serdar Karaman Aylar önce
Bir horlama mevzusu da bu kadar uzatilmaz don lastiği gibi şaşırdınız iyice
ömer diyer
ömer diyer Aylar önce
selami komiserde eskilerden ilk bölümlerde oynadı niyazi kimlik soruyor yazın çıkar
Masal Kahramanı
Masal Kahramanı Aylar önce
💓💓💓💓💓
Seksenler 554. Bölüm
1:26:03
Seksenler
görünümler 150 B
Seksenler Yılbaşı Özel (565. Bölüm)
3:21:37
Seksenler
görünümler 352 B
Seksenler 543. Bölüm
1:10:39
Seksenler
görünümler 128 B
Seksenler 516. Bölüm
1:22:28
Seksenler
görünümler 154 B
Seksenler 537. Bölüm
1:14:19
Seksenler
görünümler 128 B
Seksenler 513. Bölüm
1:11:35
Seksenler
görünümler 158 B
Seksenler 523. Bölüm
1:10:09
Seksenler
görünümler 148 B
Seksenler Yaz 12. Bölüm (503. Bölüm)
2:15:59
Seksenler
görünümler 435 B
Seksenler 536. Bölüm
1:19:02
Seksenler
görünümler 138 B
Seksenler 534. Bölüm
1:15:56
Seksenler
görünümler 171 B
Seksenler 546. Bölüm
1:20:13
Seksenler
görünümler 134 B