SPIDER-MAN (2002) - İNCELEME

  görünümler 339,091

Filme Gitmeden Önce

4 aylar önce

Tobey Maguire'ın Peter Parker'ı canlandırdığı orijinal Spider-Man filminin eleştirisiyle karşınızdayım!!

Giriş 00:00
Yapım aşaması ve Kerem Bürsin: 01:06
spoilerlı eleştiri 04:15

Spider-Man into the Spiderverse'te kullanılan harika teknik: www.youtube.com/watch?v=HZYyi...

😱Muhteşem Filme Gitmeden Önce instagram sayfası filmegitmed...
🍿 tekrar hayata geçen web sitemiz filmegitmedenonce.com

Netflix'ten kaç para alıyorum? www.youtube.com/watch?v=evPV-...
3 Spider-Man, tek film www.youtube.com/watch?v=ip73E...
En İyi Spider-Man Hangisi? www.youtube.com/watch?v=kquHl...

Bu video Can Başak tarafından seslendirilmiştir: canbasak65...

YORUMLAR
Filme Gitmeden Önce
Filme Gitmeden Önce 4 aylar önce
Dostlar bu arada Marvel filmlerinde Drax'ı canlandıran Dave Bautista abiyle de bir röportaj yaptım. O da iyi bi video oldu, izlerseniz sevinirim! trshow.info/watch/lwlpg9TD3As/video.html
ဗCKO Mappingဗ(geri dönecek...)
ဗCKO Mappingဗ(geri dönecek...) 18 gün önce
2:17 hangi tom holland filminin sahnesi acaba?
Slow Jazz
Slow Jazz 3 aylar önce
Spiderman 2 incelemesi de umarım gelir
İlyas Demirezen
İlyas Demirezen 3 aylar önce
Terminator fark fate gelmez mi be
huseyin
huseyin 4 aylar önce
Hitop films kanalındaki spiderman videosundan calıntı
FİLMKOLİK GENÇ
FİLMKOLİK GENÇ 4 aylar önce
@the saladass hem trol hemde atarlı bir çocuk 😱başa bela!
amenon
amenon 6 gün önce
6:35 ben de farketmiştim :)
Zoo Fucker
Zoo Fucker 11 gün önce
I missed the part where that's my problem akskkksa
Ozzy Un
Ozzy Un 12 gün önce
Orjinal spider man film değil çizgi romandır illa televizyon veya sinema diyorsan çizgi filmine bak filmlerinden daha orjinal Filmlere gelince hepsi fiyasko.
Abdul Kerim
Abdul Kerim 14 gün önce
Bana göre şu serinin 3 serisi gibi bir Spiderman filmi çıkamadı bence
Barış Sevinç
Barış Sevinç 17 gün önce
3:02 Kollarını ağ ile köprüye bağlıyor lafında yuh la tecavüzmü ediyor diye kahkaha attım
Barış Sevinç
Barış Sevinç 17 gün önce
3 ay sonra hepsini görecez insallah 5 yasimda goblin vardı şimdi 21 yaşımda
BÖRÜ 3450
BÖRÜ 3450 19 gün önce
A HABERCİ ABI BIZDE OYLE
Anıl Ross İle Yaşama Sevinci
Anıl Ross İle Yaşama Sevinci 21 gün önce
İstediğim üni gelir umarım. Hatırlatın seneye ağustosta güncelleyeyim
sewuq
sewuq 21 gün önce
Ne istiyorsun dostum bende şuan üniversite sınavına çalışıyorum da
Konul Mammedova
Konul Mammedova 22 gün önce
aynen.spidermanse onu mutant spider isirdi.tabii ki ag elinden cikmali
İşsiz_1Mümin
İşsiz_1Mümin 22 gün önce
J Jonah james terminatörde de hemen hemen her filmde oynamis ve terminatörün robot oldunu bilen bir karakterdi
Adolf Hitler
Adolf Hitler 22 gün önce
guzel
mossawi
mossawi Aylar önce
o meshur opusme sahnesi burdanmi geliyomus aq ewqewqeqewqeqwewq
Efkarlı Köpek
Efkarlı Köpek Aylar önce
Uberkuloz
deneme deneme1
deneme deneme1 Aylar önce
Yapılan en güzel şeylerden biri de tüm örümcek özelliklerine sahip olup (hatta olmayan bile ) kendi ağını üretmemesi. Örümcek adamın cihazla ağ atması saçmalığına bir türlü anlam veremedim. (biliyorum orijinali cihaz ile ağ atması)
Zeynep Beşir
Zeynep Beşir Aylar önce
Yapım aşaması ve Kerem Bürsin xzucdxcbhjxn
MERT
MERT Aylar önce
Tepsi yakalama sahnesi gerçekten 159 kez çekilmiş hiçbir ip halat vs kullanılmamış tamamen refleks oralarak olmuş bu gerçek flimdir beee derim 👌🏻yeşilcin kostüm değiştirildi 156 tane metal parçadan yapılan bir kostüm olmuş hatta kostumu giymek tam 1 saati alıyormuş bu bilgiyide unutmayalım 👍🏻
Erkek kedi
Erkek kedi Aylar önce
Hayatımda en sevdiklerim filmler örümcek adam harry potter bruce lee jackie chan jet li terminatör rambo ve oyuncak askerler flimleri
Ali Ulusoy
Ali Ulusoy Aylar önce
Ne harrysi ne spideri. Yüzüklerin efendisinin yanından bile gecemezler.
ridvo
ridvo 2 aylar önce
1:35 adamsın stan lee
Fast Son
Fast Son 2 aylar önce
İç savaş filmindeki kostümü yapmacık bulup bu filmdeki bayrak direğinde duran cgi spiderman den bahsetmemiş olmanızın nedeni nedir?
Legen Diamond
Legen Diamond 2 aylar önce
Buraya James Cameron ile donaticam
Legen Diamond
Legen Diamond 2 aylar önce
Jamesin bu senaryosunu okumam lazim 🤗🤗🤗🤗heycan heycan heeeeycaaaan
Legen Diamond
Legen Diamond 2 aylar önce
Jaaameessss Caaameeerooooooonnnn
Yahya Kolo
Yahya Kolo 2 aylar önce
Tamam nostaljik.Tamam belkide bir çok insanın il sevdiği "süper kahraman" filmi. Ama çok klişe var.Çok sığ senaryo.Çok ezber. Yani haftasonları öğlen saatlerinde Atv de yayınlanan genco filmleri tadında bir hikaye. Cidden üzerine konuşmaya değer şeyleri sadece adı.Gerisi eğlencelik çerez film işte :DDD
Ad Soyad
Ad Soyad 2 aylar önce
Harry Potter fanı mı? Hemen takip edem 💗
Berdan Yıldız
Berdan Yıldız 2 aylar önce
Tobey Maguire’ın Brothers filmindeki performansı kesinlikle oscarlık bence.Savaştan dönmüş bir askerin psikolojik durumunu çok iyi yansıtmış.
deneme deneme1
deneme deneme1 2 aylar önce
Kirsten Dunts ve Tobey 'i kim seçtiyse bence filmin en iyi işini yapmış.
Selimcan Akpınar
Selimcan Akpınar 3 aylar önce
Biz Y Kuşağına, Örümcek Adamı Sevdiren Film...
Ciwan İrencin
Ciwan İrencin 3 aylar önce
Abi sana katılmıyorum bence Tom Holland daha iyi ama bu filmleri de severim
Ciwan İrencin
Ciwan İrencin 3 aylar önce
Bence bu filmin en kötü özelliği Mary Jane. Yani biraz cinsiyetçi bir laf olacak ama bu filmdeki MJ'in nasıl ifade edeceğimi bilmiyorum kevaşe diyeyim filmin başında Flash ile çıkıyor sonra Flash'tan ayrılıyor buraya kadar bir sıkıntı yok sonra Harry ile çıkıyor ama Harry ile çıkarken onu Örümcek Adam ile aldatıyor sonra da filmin sonunda Örümcek Adam hayatını kurtarınca Peter'a aşık olduğunu söylüyor ayrıca Peter ile MJ'in filmin başında birbirleriyle arkadaş bile değilken birden yakın arkadaş olmaları sonra da MJ'in onu sevdiğini söylemesine deginmiyorum bile
Ciwan İrencin
Ciwan İrencin 3 aylar önce
James Cameron'a bir lafım var ağ atma makinesini bir çocuğun bulması biraz saçma olabilir ama bence orada düşünülen şey Örümcek Adam'dan başka kim ağ atma makinesi icat etmeyi düşünür ki yani olay bilim adamlarının icat edemediği bir şeyi bir çocuğun icat etmesi değil bilim adamlarının bu makineyi icat etmeyi düşünmemesi düşünseler icat ederlerdi herhalde
Ciwan İrencin
Ciwan İrencin 3 aylar önce
Dallamaya bak :) Ne içten hakaret ettin be abi
Amazon Rockstar Games
Amazon Rockstar Games 3 aylar önce
Marvel evreninde gelmiş geçmiş en süper ömurcek adam filmi serisi bu adamla cekildi en iyisi
James Jaden Bond
James Jaden Bond 3 aylar önce
Gerçek Spiderman nedir ya? Hakiki Tosun Paşa gibi 😂😂
önder taştan
önder taştan 3 aylar önce
Mustafa Bostanci
Mustafa Bostanci 3 aylar önce
Playstation 3'ün Spider Man Edition u da var bu arada
LYCN
LYCN 3 aylar önce
lee ye tekrar üzüldüm be
Furkan Çağlar
Furkan Çağlar 3 aylar önce
SPIDER-MAN 2 nerde kaldı koca yureklı adam
Jack Shephard
Jack Shephard 3 aylar önce
Görüntülerden telif yenmiyor mu? Merak ettiğimden soruyorum cevaplarsanız sevinirim.
fnnymomnts
fnnymomnts 3 aylar önce
Dislikelar tom holland hayranları
Yung Slam
Yung Slam 3 aylar önce
iyi hoş ama buna"gerçek" diyen hayatında spiderman animasyonu, roamnı tüketmemiştir. net
Erdinç Yılmaz
Erdinç Yılmaz 3 aylar önce
Kesinlikle en güzel örümcek adam filmidir bu.
gökhan gökhan
gökhan gökhan 3 aylar önce
Ya ben hala.cocugum ama 32 yasinda cocuk
MEHMET KONUŞ
MEHMET KONUŞ 3 aylar önce
Bu filimi beğenen insanlardan film önerisi olmak istesem? Çıkar güzel bir tane?
emre
emre 3 aylar önce
Spiderman 2 incelemesini yaparmisin
Doğa Nature
Doğa Nature 3 aylar önce
bunu izleyince farkettim ki öyle sahneler var ki ilk kez görüyorum o zamanlar TV de verirken hep kırpmışlar sanırım
Hali X
Hali X 3 aylar önce
reklam alan admin fazla oldgunu dusunen ben : YAVAŞLA KAÇ TANA ALIYON
Ahmet Özhan
Ahmet Özhan 3 aylar önce
abi bana hiç inandırıcı gelmedi spiderman flimlerini 4.5 ay önce izlemeye başlayaıp daha yeni xmen serisini beğenememiştim öyleyse bu vidyo 2014 yılının 13 ağustosta çekilmiştir yani bu flim geldikten sonra spiderman 3 gibi bişey olmasın sakın olursada bully maguire yerine bully holland mı çıksın
Niki
Niki 3 aylar önce
James francoya bok atma reyis
Tony Stark
Tony Stark 3 aylar önce
Abi Arka sokaklar ne zaman final oluyor :D
Egemen Kuş
Egemen Kuş 3 aylar önce
O reklam ne o reklam shsjdjdjd instagramda katıldığın sjsjsjsksk
ahmet cengiz karakeleş
ahmet cengiz karakeleş 3 aylar önce
Eskiden örümcek adam derdik ben hala öyle diyorum sonuçta bu bir isim değil sıfat önada lakap Turkceye çevrilmesini çok önemsiyorum fakat Kültür emperyalizmine yenik düştük
Yung Slam
Yung Slam 3 aylar önce
sana olayın gerçeğini söyleyeyim HİÇBİR ÖNEMİ YOK karakteri sen bulmamışsın. Çevirilerini tüketiyorsun ve ismini tabi ki ingilizce kullanıcaksın. Bu kadar kültür emperyalizmi vesaire cart curt diye dert edinen birinin yabancı kökenli bir materyali bile tüketmemesi lazım.
Enes Malik Uzuner
Enes Malik Uzuner 3 aylar önce
lotr> harry potter
Eray Erer
Eray Erer 3 aylar önce
Tobby > tom
Nyx
Nyx 3 aylar önce
Joker abimiz oynasaydı.. ne olurdu merak etmeden edemiyorum...
softxstranger
softxstranger 3 aylar önce
Abi senin videolarini çok seviyorum çok güzel ve emek var 😇🔮☁️🌙
Berzan Baytekin
Berzan Baytekin 3 aylar önce
Bence en iyi örümcek adam filmi bu serisiydi
Samet ADA
Samet ADA 3 aylar önce
Burda arka sokaklardaki abimizin düşünceleri mi yoksa kanalın sahibinin düşünceleri mi evet okadar zamandır izliyorum ama isimlerini bilmiyorum 😊😊
Ege Özçelik
Ege Özçelik 3 aylar önce
dünyada oyuncusu değiştirilemeyecek tek karakter benim içinde wolverine
sıdıka vişne
sıdıka vişne 3 aylar önce
ben de en çok tobey maguire'ı sevdim fakat oradaki mary jane çok irrite ediciydi. daha iyi bir mary jane isterdim. Hatta yapımcıların amazing Spiderman serisini sırf mj de yanlış bi seçim yaptıkları için çektiklerini düşünüyordum
fırat tavas
fırat tavas 3 aylar önce
MÖSYÖ TAHADAN GELDİM
MS K
MS K 3 aylar önce
02:17 milletin o zamanlar sinirlendiği şeylere bak, bir de şimdiki Spiderman'in Iron Man'in yancısı oluşuna bak. 3:38 Sam Raimi şu tip ve tarz ile aslında Dr. Octopus'u da oynayabilirmiş. 3:47 Kendisine bir kez daha hayran kaldım. 9:50 şimdi fark ettim. Bu garip sahnede arkada duran bayrak da enteresan geldi. Kırmızı fon üzerine güvercin ve yıldız. Ama ilk anda bir anlığına da olsa sovyet bayrağı gibi geliyor. Renklere uyuma, ufak detaylara önem veren bir film olduğu için dikkate değer.
Yung Slam
Yung Slam 3 aylar önce
cahilce yorum. 2002 spidermanı direk olarak lise yıllarının bitişinde başlıyordu. mcu da ise 15 yaşında spiderman oldu. Yani 15 yaşında bir çocuğun rol model edinmesi yancılık mı :D
4TALON 4TALON
4TALON 4TALON 3 aylar önce
Ya bi .....
Kutay Sayan
Kutay Sayan 3 aylar önce
Abi normalde türk dizilerini pek sevmem ama hekimoğlu dizisini inceler misin? Derinlikli ve çok kaliteli bir dizi '' bence''
Seyit Haymana
Seyit Haymana 3 aylar önce
İnterstate 60 filmi için de bir inceleme yapar mısınız film çok bilindik bir film değil ama izleyenler tarafından çok beğenilen bir film
Seyit Haymana
Seyit Haymana 3 aylar önce
@Mert Kaan Türkyılmaz tavsiye ederim güzel bir konusu efsane bir kadrosu var Gary oldman kurt russel gibi
Mert Kaan Türkyılmaz
Mert Kaan Türkyılmaz 3 aylar önce
nasil film izliyeyim mi?
Berke Çelikkol
Berke Çelikkol 3 aylar önce
Şu Peter'ı Enes Batur'a benzeten bir ben mi varım?
Kaan Özcan
Kaan Özcan 3 aylar önce
Gercek ve en iyi spider-man
savraali A
savraali A 3 aylar önce
Reis madem eskilere döndük çığlık serisini de bı bakıver sana zahmet
Oğuzhan
Oğuzhan 3 aylar önce
Sedat Peker inceleme istiyoruz
Ata Yağız
Ata Yağız 3 aylar önce
dünyanın en iyi spider man filmi budur
Marvel Studios Türkiye
Marvel Studios Türkiye 3 aylar önce
Seni bekliyoruz Tobey.. No Way Home'un fragmanı 1 ay içersinde çıkmalııı.
Ata Sezgin
Ata Sezgin 3 aylar önce
Bence de değiştirilemeyecek rol-oyuncu ise Hugh Jackman - Logan
Pınar
Pınar 3 aylar önce
Videoyu beğenmeyen 174 kişi bi rahat durun ya derdiniz ne sizin hahahaahaa
Mert Kaan Türkyılmaz
Mert Kaan Türkyılmaz 3 aylar önce
+++
İlknur Demirel
İlknur Demirel 3 aylar önce
Kardeşim 4 yaşında bu filmin büyük hayranıydı, sürekli izlemek istiyordu ama televizyonda her zaman çıkmıyordu tabii ki. Ayrıca internet vs. de yoktu Biz de dvd'sini almak yerine çözümü eski bir kamerayla kaydetmekte bulduk sjskjdksjsj tv'de oynarken aynı zamanda kameraya cekiyorduk sjsksksks kardeşimin muhteşem sesleri eşliğinde güzel bir kayıt yapıp bilgisayara aktardık ve sorun çözüldü hala düşünüyorum o kadar kamera, bilgisayar varken neden aklımıza bu çözüm geldi diye jdjdjsjjsjsj
Hill T
Hill T 3 aylar önce
Coca cola firmasının çok eskiden sinema gecesi etkinlikleri olurdu. Babam orada çalıştığı için etkinliklere bizler de katılırdık. Yıllar önce çocukken izlediğim ilk filmlerden biriydi(ilki harry potter) spiderman ve çok sevmiştim etkilenmiştim yeri ben de ayrı ve gerçekten iyi bir filmdi bana öre
Ruzgarxates
Ruzgarxates 3 aylar önce
AYNEN ÇOK KEYİFLİ
Ruzgarxates
Ruzgarxates 3 aylar önce
ÇOK HAVALISIN
Ruzgarxates
Ruzgarxates 3 aylar önce
ABİ NEDEN BİR TEK FİLM VİDEOSU YAPIYOSUN
Tarik Egemen İliksiz
Tarik Egemen İliksiz 3 aylar önce
canım çekti gidip bir oturuşta hepsini izleyem
aleyna
aleyna 3 aylar önce
ya spider man en sevdiğim kakakterken tom hollandlı filmlerden sonra soğudum. heyecanla filme gidip hüsran yaşamıştım. devam filmlerine bakmadım bile. ve iyi ki leonardo oynamamis
Serife Tekerek
Serife Tekerek 3 aylar önce
PS3 dedi oyun oyun
Only Japone
Only Japone 3 aylar önce
Abi inş başına birşey gelmemiştir. Çok fazla sana ve annene sövdüm , her yerde senin Trendyol reklamın çıkıyor da
Velit Akbalı
Velit Akbalı 3 aylar önce
ulan heralde bu videoyu izlemişimdir diye baktım video yeniymiş
King of Baja
King of Baja 3 aylar önce
0:07 şimdi ramço. ben bu filmi ilk çıktığında tam yılı hatırlamıyorum tr'ye ne zaman geldiyse işte o zaman izledim. vcd olarak sinemada değil. senin bu 0:07 güzel tespitin şimdiye ait değil mi. ilk izlediğinde şakgadanak veya şırrraaak diye(seç beğen) anladığın bir olay değil. geçte olsa film hakkında bir video yapmak istedin ve ne anlatabilirim ne anlatabilirim derken bunları buldun veya daha kötüsü yabancı forumlarda yorumlarda dikkatini çekti ampul yandı falan. olaylar böyle mi vuku buldu yoksa "yooo, hatta o sıra elimde de çekirdek vardı aklımdan hepsi geçtiydi" şeklinde mi. salda bizde bilek yani. bizi sal. not: olum videolarında 16 saniyelik geçilemeyen reklamlar çıkıyor lan vay anasını. bereketli işler.
fiber wire
fiber wire 3 aylar önce
Amma boş yapmışsın be
Serpikoz _
Serpikoz _ 3 aylar önce
Bu yeşil cin sadece benim çocukluğumda gece rüyalarıma girmiş olamaz doğru mu ?
Emre Zengin
Emre Zengin 3 aylar önce
Tüh spoiler yedik n'apıcaz şimdi (!)
Bektaş Turan
Bektaş Turan 3 aylar önce
Film izlemenin de aslında sanatın bir parçası olduğunu bunu bize gerek ses tonuyla, gerek dikkatleriyle, gerek rasyonel eleştirileriyle addeden ismini bilmediğim ve yeni keşfettiğim arkadaş teşekkür ediyoruz.
arnavut kizi
arnavut kizi 3 aylar önce
Benim icin spiderman kiyafetlerini mjden aliyor diger filmlerde bunu kullanmadiklari icin sevmiyom onlari
Gglzar
Gglzar 3 aylar önce
Neredeyse 1 milyon olucaksınız 🎉
Lord of the rings
Lord of the rings 3 aylar önce
Army of dead eleştirisi istiyoruz.
luna ism
luna ism 3 aylar önce
Tom hollandı sebepsizce sevmiyorum.asla spiderman olarak kabullenemiyorum.eski her zaman en iyisiydk
Mert Kaan Türkyılmaz
Mert Kaan Türkyılmaz 3 aylar önce
YENİ VİDEO GEKDİNA ARTİK
Enes Eroğlu
Enes Eroğlu 3 aylar önce
Orijinal olmayan Spiderman'i hiç izlemedim çünkü petere saygısızlık olurdu.. kararlıyım.
Ved Arovski
Ved Arovski 3 aylar önce
Bu film, çizgi roman filmlerini göğe çıkarttı. Şu an MCU'nun bu kadar büyük olmasında önemli payı var.
Ved Arovski
Ved Arovski 3 aylar önce
J.J.J.'in tekrar geri dönmesi ve J.K. Simmons tarafından oynaması çok güzel. İlk gördüğümde mutluluktan çıldırmıştım. Nostaljinin doruklarını yaşamıştım bee.
Cılkı Çıkmış Muhabbet
Cılkı Çıkmış Muhabbet 3 aylar önce
Abi venom 2 nin fragmanını görmedin galiba
Türkçe Öğretmenimiz
Türkçe Öğretmenimiz 3 aylar önce
Benbu filmi sinemada, en önün köşesinde izlemiştim.
Dr. Van Nostrand
Dr. Van Nostrand 3 aylar önce
Muthis yorumlamissiniz
Emir Han
Emir Han 3 aylar önce
Yahu tam da ilk spidermanın açlığını çekiyodum iyi geldi
NE LAN BU SNYDER CUT?
15:00
Filme Gitmeden Önce
görünümler 395 B
Avengers Endgame sonrası çıkacak 11 Marvel filmi
19:17
Filme Gitmeden Önce
görünümler 573 B
Stray Kids "강박 (방찬, 현진)” Video
3:18
Aysel Aydoğan- Dert Ağlar Dertler Ağlar
4:01
AYSEL AYDOĞAN
görünümler 183 B
Yüzyüzeyken Konuşuruz - Son Seslenişim
4:37
YuzyuzeykenKonusuruzVEVO
görünümler 140 B
MET GALA 2021 KIYAFETLERİNİ YORUMLUYORUM ✍🏻
20:05
SUPER-SHOWDOWN-BOWL! - TOON SANDWICH
38:27
ArtSpear Entertainment
görünümler 44 Mn
Batman'in yaratıcısı neden çok KÖTÜ biri?
9:01
Filme Gitmeden Önce
görünümler 351 B
NEDEN ESKİ FİLMLERİN GÖRSEL EFEKTLERİ DAHA İYİ?
7:29
Filme Gitmeden Önce
görünümler 982 B
The Complete Story of The Matrix
28:22
Shockvoice
görünümler 359 B
KİM ULAN BU KANALIN SESİ? (SORU-CEVAP)
12:26
Filme Gitmeden Önce
görünümler 408 B
3 Spider-Man, tek film! SONUNDA OLACAK
9:21
Filme Gitmeden Önce
görünümler 834 B
Stray Kids "강박 (방찬, 현진)” Video
3:18
Aysel Aydoğan- Dert Ağlar Dertler Ağlar
4:01
AYSEL AYDOĞAN
görünümler 183 B
Yüzyüzeyken Konuşuruz - Son Seslenişim
4:37
YuzyuzeykenKonusuruzVEVO
görünümler 140 B
MET GALA 2021 KIYAFETLERİNİ YORUMLUYORUM ✍🏻
20:05
Barbaroslar Akdeniz'in Kılıcı 1. Bölüm
2:31:03
Barbaroslar: Akdeniz'in Kılıcı
görünümler 1,4 Mn
Çok Güzel Hareketler 2 - 90.Bölüm
2:3:26
Çok Güzel Hareketler
görünümler 2 Mn
Dalga
2:06
Batuflex - Topic
görünümler 47 B
Sadakatsiz 32. Bölüm Fragmanı
0:46
Sadakatsiz
görünümler 2,1 Mn