Pi Cemiyeti - Bölüm 7 - TEKRAR ETMEK - ÇAĞAN ŞENGÜL - YASİR MİY - NURSENA DEMİR - YILBAŞI

  görünümler 30,550

BaBaLa TV

10 aylar önce

Pi Cemiyeti - Bölüm 7 - TEKRAR ETMEK - ÇAĞAN ŞENGÜL - YASİR MİY - NURSENA DEMİR - YILBAŞI
BenReha, #picemiyeti ile her Perşembe radyo programının yanı sıra artık Babala TV’de. Her hafta yeni konunun yanı sıra sürpriz konuklar da bu videolarda karşınıza çıkabilir. Ben Reha & Pi Cemiyeti
👉Babala TV TRshow kanalına abone olmak için: bit.ly/BabalaTV
Sosyal Medya Hesaplarımız;
Instagram ► babalativi
Facebook ► babalativi
Twitter ► babalatv
#babalatv #benreha #picemiyeti
İzlediğiniz için Teşekkürler.

YORUMLAR
Pi Cemiyeti
Pi Cemiyeti 10 aylar önce
peki ya sizin son yılda hayatınızda en çok tekrar eden şey nedir?
İrem Kılıç
İrem Kılıç 5 aylar önce
Okumak ve uyumak
pınar Hakan
pınar Hakan 6 aylar önce
Neden artık video yok ?
Pubg Sevdalısı
Pubg Sevdalısı 6 aylar önce
Yayınlar nerede yapılıyor
Sadece acil Mailler
Sadece acil Mailler 9 aylar önce
Dibe vurmak.Daha ne kadar düşebilirim dedikçe daha derine düşüyorum
Serkan Gökdemir
Serkan Gökdemir 10 aylar önce
Hayal kırıklığı.
Mabel
Mabel 4 aylar önce
Evet 2020 çok aynı geçti ya korona hep vardı
Canan Dursun
Canan Dursun 5 aylar önce
çağan şengül de yasir miy de pinç lik konuklar bence orada olmalılar
Big Baby
Big Baby 6 aylar önce
Çağan & Yasin😍😘😘
Hüseyin K.
Hüseyin K. 8 aylar önce
türküye eşlik etmeyeydi iyidi 2020 hayatımı s*kti daha ilk aydan söyleyeceklerim bu kadar
Gözde Atacan
Gözde Atacan 8 aylar önce
Nursena düşüncelerimi kelimelere döktün
Yusuf Ayiş
Yusuf Ayiş 9 aylar önce
👋❤
sertug güray
sertug güray 9 aylar önce
REHA midesinden mi konuşuyor, ağzı hiç kıpırdamıyor yav
ÇALIKUŞU
ÇALIKUŞU 9 aylar önce
Çağana katılıyorum kesinlikle aşk bir kere yaşanır başkalarında ayrıldığınızı ararsınız net robotmuyuz ya 😅
Ecem Akgul
Ecem Akgul 9 aylar önce
🥰
anonim
anonim 9 aylar önce
Çağan Şengül ve Yasir Miy’in en sevdiğim şarkısı seni kaybettim biri bi şarkı öner dediğinde tek söylediğim şarkı
Seda Akfırat
Seda Akfırat 9 aylar önce
2018’den 2019’a kadar taşıdığım bir yükü bırakarak 2020’ye başladım hadi hayırlısı 😄
Merve Doğan
Merve Doğan 9 aylar önce
En sevdiğim üçlü😢🖤
Ulaş Alkan
Ulaş Alkan 9 aylar önce
Nursena Demirin askerleriyizz ❤
sadece nura
sadece nura 10 aylar önce
No one: Çağan: kesme hakkımız var dimi Yasir: buraları da keselim mi? Kesicez mi napcaz
Serkan Güç
Serkan Güç 10 aylar önce
NURSENAAA 👏🏼🌹
tughan sezer onder
tughan sezer onder 10 aylar önce
"Sen söyle biz içelim Nursena"
Kdr Shn
Kdr Shn 10 aylar önce
35 geçiyor nerede Pirinç 🧐
Hüseyin Kocatürk
Hüseyin Kocatürk 10 aylar önce
Boyle kaliteli yutube serileri vallaha baya azaldı
fatma zehra
fatma zehra 10 aylar önce
canlarııııımmmmm
cordelia penelopia
cordelia penelopia 10 aylar önce
🙏
Furkan Bektaş
Furkan Bektaş 10 aylar önce
Bosshh
RAYİF BAYRAM
RAYİF BAYRAM 10 aylar önce
siyah tişört giyiyorsun kafanın yarısı yokk
DelirttinizAma
DelirttinizAma 10 aylar önce
Sabahın 4 ünde tepinmemek için zor duruyorum benim bebeklerim gelmişş
DelirttinizAma
DelirttinizAma 10 aylar önce
Allahım deliriyorum 2019un son gününün güzelliği😻😻
Emir
Emir 10 aylar önce
Çağan Şengül...Çok iyisin abi umarım yayılmazsın
Büşra Dikmen
Büşra Dikmen 10 aylar önce
Çağan Şengül 🖤
uykusuz ve dengesiz
uykusuz ve dengesiz 10 aylar önce
yarın sınavım var ama valla yarın akşam izlicem 😂👊🏻
Hasret Efe
Hasret Efe 10 aylar önce
Çağan ve yasirrr aşkımmısınızzzz yaaaa
Sabri Kaya
Sabri Kaya 10 aylar önce
Çağan ile yasirin sohbet hep yarıda kesilmiş :(
Röya Mədətova
Röya Mədətova 10 aylar önce
Aşk 1 kere olunur ve her dafasında onu başkalarında ararsın..
Merve Koç
Merve Koç 10 aylar önce
Pi cemiyeti ,Çağan Şengül ,Yasir Miy bu üçlüyü beraber görmek beni inanılmaz mutlu etti . Daha nicelerini görmek dileğiyle ❤
Başak Turan
Başak Turan 10 aylar önce
İki gözümün çiçeği ❤
aysgl gs
aysgl gs 10 aylar önce
Nursena ➕ 1 💙🍀
Ömer Ü.
Ömer Ü. 10 aylar önce
babamın oğlu Kemal ne olduuu
Gizem e.l.f
Gizem e.l.f 10 aylar önce
çağan ve yasir için geldiğim gerçeği :D :D
Rumeysa Nur İZCİ
Rumeysa Nur İZCİ 10 aylar önce
Bildirim geldi cemiyetten gelelim dedim. Tam da partideki videolara bakıp mabel gözlerine dinliyordum.
Enes Yılmazer
Enes Yılmazer 10 aylar önce
La sikrcem atın şu pinç in yeni bölümünü atın artık
Yld Mrc
Yld Mrc 10 aylar önce
Çağan❤️huzur sesli adam❤️
Ayşenur Baş
Ayşenur Baş 10 aylar önce
Umarım her yer aağağağa Çağan mığğ Yasir miiii yaa evet biliyorum hastasıyıııımmmm diyen yapmacık insanlarla dolmaz
Ayşenur Baş
Ayşenur Baş 2 aylar önce
Ya bişey dicem de Yorumlara bile bakmadan yazdım bunu sadece bir anda popüler yapılan sonrasında unutulup gidilen sanatçılar gibi olmalarını istemediğim için böyle bir yorum yaptım üstüne alınma yani benim bahsettiğim 1 gün şarkısını dinleyip ertesi gün yıllarca dinleyiciymiş gibi yapan sahte fanımsı kişilere
Ya bişey dicem de
Ya bişey dicem de 2 aylar önce
Çağan mii yasir miii diye yorum yapmıştım. Dolayısıyla üstüme alındım ister istemez.Gayet samimiyim. Samimiyeti neye göre ölçüyorsunuz ki ?
Sema Yetişir
Sema Yetişir 10 aylar önce
Sınavım var yarın gece izlemeyi unutmam umarım :/
Çağanşengüllyrics
Çağanşengüllyrics 10 aylar önce
Çağanın gelmesi baya iyi olmuş 🌸
Hisaronu
Hisaronu 10 aylar önce
Siktirin lan sahneniz yok burda ne işiniz var...Baballa tv yi mort ertmeyin siktirin sahne arkasına...oğuzhannnnnnn!.bunlar ibne mi la
Aleyna Gül
Aleyna Gül 10 aylar önce
Emir Can İğrek istiyoruuuzzz
Damla OZAN
Damla OZAN 10 aylar önce
Çağan Şengül görünce ağzımın açık kalması peki..
sadece nura
sadece nura 10 aylar önce
Ağağağ çağanaşkımla yasiraşkım💛😻
Şerife Çelik
Şerife Çelik 10 aylar önce
Çağanım,canım, en sevdiğim kişi ❤🌸
Furkan Çakır
Furkan Çakır 10 aylar önce
Bana pi cemiyetini eskiden sevdiğim kız tavsiye etmişti Sinem belki görürsün bu mesajı görüyorsan sen bende bir yama kaldın.
Melike Ulaş
Melike Ulaş 10 aylar önce
Uzuuuun zaman sonra, harika 💙
Ali Uzun
Ali Uzun 10 aylar önce
İron man ölmüşken optimus ölse kaç yazar be kral?
Tural Cabbarov
Tural Cabbarov 10 aylar önce
Yine bi efsane video
Can Unal
Can Unal 10 aylar önce
Çağan reiss
Beyza Nur Polat
Beyza Nur Polat 10 aylar önce
çağanın tatlılığıııı yicem resmen
Esila Sayın
Esila Sayın 10 aylar önce
videonun '05:50' zaman diliminde başlıyor çağan ve yasir ile olan kısım
DelirttinizAma
DelirttinizAma 10 aylar önce
Allah razı olsun
İlayda Baş
İlayda Baş 10 aylar önce
aşşığım size yasir ve çağannn ❤
zehra gündüz
zehra gündüz 10 aylar önce
Civciv Çağan💛
Burak Ekinci
Burak Ekinci 10 aylar önce
görünce bi mutlu oldum be çağan herkes gibi bilinecek ama bizi unutmasa bariiii
Rüveyda Y
Rüveyda Y 10 aylar önce
Herkes mutlu olsun ama çok mutlu olsun♥️
Sevgi Ceylan
Sevgi Ceylan 10 aylar önce
Cok güzel sohbet olmuş yüreğinize sağlık 🙏🏻👍👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Mali Pişman İnsanlar Cemiyet'inden
Mali Pişman İnsanlar Cemiyet'inden 10 aylar önce
100 lerce yorum atamıyorum o yüzden sadece şunu söylemek istiyorum "Abi çok iyi ya"
Mali Pişman İnsanlar Cemiyet'inden
Mali Pişman İnsanlar Cemiyet'inden 10 aylar önce
@Afra Butasım Buraya az yorum at dendi bana :)
Afra Butasım
Afra Butasım 10 aylar önce
Instagramdan sonra olmadı bu performans düşüklüğü sjjsjsj
luna
luna 10 aylar önce
Canım Çağan
luna
luna 10 aylar önce
Canım ikilim
Güneş '
Güneş ' 10 aylar önce
Gerçekten ya dostlukları hiç bitmesin💞
Sevgi Ceylan
Sevgi Ceylan 10 aylar önce
#picemiyeti m abimmm😍😍😍😍 abim iyiki🌼🕊🙏🏻 yeni yila durmak yok yola devam 👍😊🙏🏻🕊🤲🏻😍😍😍😍
Onur Başar Karaman
Onur Başar Karaman 10 aylar önce
3310 la mı çektiniz naaptınız
serdar karakurt
serdar karakurt 10 aylar önce
2019’un son ve en güzel videosu🌹
İlayda Özçay
İlayda Özçay 10 aylar önce
Şu sınav haftası video atmayın kalcaz sınavlardan
Fasta Derse
Fasta Derse 10 aylar önce
Ses ve görüntü farklılığı sinirimi bozdu msğaöaiaçaiaşa (sesle görüntünün alakası yok) kötü birşey demedim yanlış anlamayın
Yıkık Değil İtalik
Yıkık Değil İtalik 10 aylar önce
Hasret sona erdi 💞
Çağan Şengül
Çağan Şengül 10 aylar önce
🙏
Rumeysa nur Özcan
Rumeysa nur Özcan 10 aylar önce
artık ekran karşısında değil de gerçekte de görebilsem seni
Merve Koç
Merve Koç 10 aylar önce
Her geçen gün senin yükselişini görmek mükemmel bir duygu belkide seninle geçirdiğimiz 3 yılı doldurduk çağanım. Ve yeni yıldan en büyük beklentilerimden biri konserinize katılmak umarım bir gün orada görüşürüz kendine çok iyi bak çağanım ❤
Nisan Papatya
Nisan Papatya 10 aylar önce
Ayayyayayayaay ❤🌼
Yld Mrc
Yld Mrc 10 aylar önce
❣️
Şerife Turgut
Şerife Turgut 10 aylar önce
🖤
Akveran Akveran
Akveran Akveran 10 aylar önce
Bir an hiç olmayacak sandım.. Harikasınız.. 🌼 🕊️ ✌🏻
Nazife Şahin
Nazife Şahin 10 aylar önce
😊
Reyhan Tuncer
Reyhan Tuncer 10 aylar önce
Geldi yine tipini sevdiğim 😍 nasıl özlemişim ❤️
Batuhan
Batuhan 10 aylar önce
Çağan Şengül ve Yasiri tanımama vesile olan kişi ve o kişiyi tanımama vesile olan arkadaşım hayatımda değil.Hayat çok garip
Hazal Dadaş
Hazal Dadaş 10 aylar önce
❤❤❤❤
Reis Reisov
Reis Reisov 10 aylar önce
Çağan aşkı benim kafadan yaşıyor, dayı biz hep bundan üzülüyoruz bak
Betül Sansa
Betül Sansa 10 aylar önce
Akıyo akıyooooo 😂
Ceren Balkan
Ceren Balkan 10 aylar önce
Çığlık attım en sevdiklerim gelmiş ♥️
Hasan Turçin
Hasan Turçin 10 aylar önce
Hoş geldin abii 😂
Sıdıka Sarıbuğday
Sıdıka Sarıbuğday 10 aylar önce
Özlemiştik babacım 😍😍
Bengüsu Kurtuluş
Bengüsu Kurtuluş 10 aylar önce
Geldi gençlerrr
Kupa Kızı
Kupa Kızı 10 aylar önce
Sonunda beklenen bölüm geldi 💕💕🙏🙏
Furkan Özhan
Furkan Özhan 10 aylar önce
Lan pinç nerde
Türkan Dikmen
Türkan Dikmen 10 aylar önce
Ya yarın iki sınav var yapmayın söyle şeyler ya 😀
Güneş '
Güneş ' 10 aylar önce
ne Ne NE
Popüler bilim
Popüler bilim 10 aylar önce
TRshow’da düşündürücü kanal listem Barış Özcan Başak Kablan Evrim Ağacı Alıntılarla Yaşıyorum Türkan Bakırlı Ortopia Karavandaki Adam Dilozof Haluk Tatar Bebar Bilim... Beğenin de insanlar bu kanalları keşfetsin. TRshow Türkiye’nin çöp olmadığını anlasın. Not: Sıralama yoktur.
BurakÇavuş
BurakÇavuş 9 aylar önce
👍
SaSeSo
SaSeSo 10 aylar önce
SaSeSo da geliyor bu listeye 👍🏻
Sude Ceviz
Sude Ceviz 10 aylar önce
Umarım çağanı tüm Türkiyeye tanıtmazsınız :((
Emil Azizov
Emil Azizov 10 aylar önce
@Sude Ceviz ksjdksldjlsskkdls
Sude Ceviz
Sude Ceviz 10 aylar önce
@Emil Azizov geç görmeseydim silerdim zmamsksmsksd
Emil Azizov
Emil Azizov 10 aylar önce
İnan ki aklımdan tam olarak bu geçiyodu.Yalnız sen bu yorumu yaparak tanıtmış oldun sil yorumu 😂
Funda Bulut
Funda Bulut 10 aylar önce
Çağaaaaaaaaannnnnn Yaaaaasssiiiiiirrrrrrrr 💙💙💙💙💙💙💙💙
Dara BAKIRCIOĞLU
Dara BAKIRCIOĞLU 10 aylar önce
CEMIYETLENDİNİZ ❤
Dara BAKIRCIOĞLU
Dara BAKIRCIOĞLU 10 aylar önce
Hasret bitti geri döndük. Nasıl da özlemişiz bee ❤❤
Yusuf Beyaz
Yusuf Beyaz 10 aylar önce
Salak salak şeyler ya
Aycan Mira
Aycan Mira 10 aylar önce
Çağan 👑💕
Ya bişey dicem de
Ya bişey dicem de 10 aylar önce
Neee pi cemiyeti mii çağan mi yasir mii abi bu nasıl kral bir bölüm. Ağlayacağım şimdi
Tahsin Kırca
Tahsin Kırca 10 aylar önce
Geldi yine tipini sevdiğim ❤️🌹
sadprey
sadprey 10 aylar önce
Çağan ve Yasir ikilisi nerede ben oradayım... hele pi cemiyetindelerse...
Hikmet_Ka
Hikmet_Ka 10 aylar önce
Bende şuraya bi lik koyimmmm bari trshow.info/watch/7vQGqix-JCI/video.html
Melike Meryem
Melike Meryem 10 aylar önce
Sonundaaaaa 🌸
Murad Quluzadə
Murad Quluzadə 10 aylar önce
Selam oğuzhan abi🖐
Aydoğan
Aydoğan 10 aylar önce
Oğuzhan uğur +1
dj AKMAN
dj AKMAN 10 aylar önce
Kadro efsane yalnız
ÇİZGİ DİZİLERİN JENERİK MÜZİKLERİ
ÇİZGİ DİZİLERİN JENERİK MÜZİKLERİ 10 aylar önce
ilklerdeyiz
Mevzular Özel ( Dr. Serdar SAVAŞ ) :  YKS 2020
41:33
Konuşanlar 11. Bölüm
1:01:40
Konuşanlar
görünümler 1,8 Mn
Oğuzhan Koç - Küskün
2:57
Oğuzhan Koç
görünümler 1000 B
Sıla - İnandım
3:34
SilaVEVO
görünümler 1,1 Mn
Artık Her Şeyi Görüyorum: Süper Teleskop Kamera Testi
10:16
Ruhi Çenet Videoları
görünümler 591 B
KATARSİS - 8. Bölüm ( MANUŞ BABA )
26:51
BaBaLa TV
görünümler 456 B
Konuşanlar 23. Bölüm / Konuk: Eda Ece
58:37
Konuşanlar
görünümler 2,8 Mn
KATARSİS - 6. Bölüm (Onur BÜYÜKTOPÇU)
27:43
Konuşanlar 14. Bölüm
1:20:01
Konuşanlar
görünümler 2,1 Mn
Oğuzhan Koç - Küskün
2:57
Oğuzhan Koç
görünümler 1000 B
Sıla - İnandım
3:34
SilaVEVO
görünümler 1,1 Mn
Artık Her Şeyi Görüyorum: Süper Teleskop Kamera Testi
10:16
Ruhi Çenet Videoları
görünümler 591 B
1 GÜNLÜĞÜNE KÖY MUHTARI OLDUM!
27:09
Orkun Işıtmak
görünümler 1,7 Mn
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 38. Bölüm Fragman
0:59
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 1,9 Mn
Kuruluş Osman  31. Bölüm 2. Fragmanı
1:06
Kuruluş Osman
görünümler 862 B
Boynu Bükük Emrah | Bizim Köyün Şarkısı
10:03
Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM)
görünümler 2,6 Mn