ON - BTS(방탄소년단) [뮤직뱅크/Music Bank] 20200306

  görünümler 7,864,500

KBS Kpop

6 aylar önce

ON - BTS(방탄소년단)
KBS2 TV 뮤직뱅크|매주 금요일 오후 5시에 방송됩니다.

YORUMLAR
BreadSeokjinnie
BreadSeokjinnie Saatler önce
Jins visuals tho..
Jy Kim
Jy Kim 3 saatler önce
수십번을 봐도 이렇게 멋진 퍼포먼스는 내 평생 처음 본다.. 나 나이 많음...
Rhylee Skvarek
Rhylee Skvarek 3 saatler önce
every one is talking about jin what about jimin he is so HANDSOME
Nikki Singh
Nikki Singh 4 saatler önce
MY GOD JINNNNNNNNN....HE IS SO HANDSOME. THIS GUY APPEARANCE IS NO JOKE MAN.....HE CAN SING,DANCE,MAKE US LAUGH...HE IS SO CHARMING AND CHARISMATIC. ABSOLUTE ENTERTAINER.....💜💜💜💜💜💜💜
• • BTS, My Purple DNA • •
• • BTS, My Purple DNA • • 7 saatler önce
Thw goth look that they were in. Their visuals are no joke. I mean all the members visuals. We need protect our selves ARMY. Their visuals are getting hotter and more handsome by ever passing day
Hareem Abdul Rauf
Hareem Abdul Rauf 7 saatler önce
Dynamite V is just sooo GORGEOUS but BLACK haired V was just something else. He looked intimidating. WAIT!! WHO AM I KIDDING?? V LOOKS INTIMIDATING TO ME IN EVERY ERA. EVERY ERA A NEW CHANGE AND HE JUST LEFT ME BREATHLESS AND SPEECHLESS. I SEE HIM AND I DON'T HAVE COURAGE TO BREATH ANYMORE. AND MIND YOU IT'S JUST ON SCREEN. IF I EVER GET LUCKY TO SEE HIM LIVE ( IN MY WILDEST DREAMS) ILL JUST IDK WHAT ILL DO
Grxce frxncxs
Grxce frxncxs 9 saatler önce
jks solo gets me every time
بنين علي
بنين علي 9 saatler önce
❤️❤️❤️❤️❤️❤️💋
DeAnna
DeAnna 23 saatler önce
JIN why?? why? Why are so Handsome? JIN answer me 💜🔥💜
threedots king n queens
threedots king n queens Gün önce
Jungkook forever💞🔥🔥🔥🔥
Anika Beohar
Anika Beohar Gün önce
short jimin in your area jin's forehead in your area
kethellen emilly
kethellen emilly Gün önce
🇧🇷🇧🇷BRASIL MARCANDO PRESENÇA 🇧🇷🇧🇷
Spill the tea tae
Spill the tea tae Gün önce
Those visuals killed me but jk's wink brought my soul back☁️ God blesshuu
Akshata Upponi
Akshata Upponi Gün önce
I’m sorry but at this point all of them are visuals
oswin 57
oswin 57 22 saatler önce
Preach 🙏
jiminie pabo
jiminie pabo Gün önce
The backup dancers are also handsome oooOooOhhH bighit really I-
Cat And Dog
Cat And Dog Gün önce
Grape 🍇 Joon 💜
Chim chim mochi
Chim chim mochi Gün önce
They are so disrespectful 🙅call the cops💜
Im in love with BTS
Im in love with BTS Gün önce
I love that hair on namjoonn. It looks so goooood
Anusha
Anusha Gün önce
Whaaaat? No dance break? That is the best part!!
Ankita Mallah
Ankita Mallah Gün önce
There dance moves always rock 💪💯👌😍💜♥️
08효니
08효니 Gün önce
여기 한국인 없나여
Maria Dominguez
Maria Dominguez Gün önce
Las caritas de Jin y Jungkook estoy muertita
alexandra beard
alexandra beard Gün önce
jhope is haaandsome.
이수정
이수정 Gün önce
진짜 방탄 넘 멋있당...💜 칼군무는 데뷔때부터 유명했지..😍 노래도 잘해, 랩도 잘해, 심지어 춤도 잘춰, 게다가 멤버 다 너무 착해, 이정도면 못하는걸 찾는것보다 잘하는걸 찾는게 훨씬 쉽다..💕👍 아무튼 방탄 맨날 행복만 하고, 건강하고, 코로나도 조심 또 조심! 💜 💜방 💜방탄 💜방탄보 💜방탄보라 💜방탄보라하 💜방탄보라하고 💜방탄보라하고사 💜방탄보라하고사랑 💜방탄보라하고사랑해 💜방탄보라하고사랑해:) 💜방탄보라하고사랑해 💜방탄보라하고사랑 💜방탄보라하고사 💜방탄보라하고 💜방탄보라하 💜방탄보라 💜방탄보 💜방탄 💜방 💜
Byeongshin Kim
Byeongshin Kim Gün önce
일곱명 다 절정의 폼인거같은데 투어못하는거 개안타깝다.. 그룹으로서도 정점을 찍어야하는 때에.. 시간 너무 아까움
Zotei rokhum
Zotei rokhum Gün önce
Why is Joonie so handsome,I love his grape colour hair
Soobin's trash
Soobin's trash 2 gün önce
I'm not an army, but it upsets me how much autotune bighit use because as you can see here, their natural vocals are incredible, they don't need the autotune. They did it with cat and dog by txt too, especially the english version. Petitioknto get bighit to calm down with the autotune because their artists are perfect already 🙌
Dania Mughal
Dania Mughal 2 gün önce
Okay but v's fake tattoo tho 🥵
aesthetic unnie
aesthetic unnie 2 gün önce
Ya'll be talkin bout Jin's forehead but , _Yall His V neck and vocals are better than you_
idk whoiam
idk whoiam 2 gün önce
Me: Trying to focus on every member Tae and Jin: Nah dear not today
Gauri Vats
Gauri Vats 2 gün önce
Omg namjoon slayed it 🔥💜
Sintel Multi
Sintel Multi 3 gün önce
Jungkook 👑🔥
SeokjinieIsMyBae
SeokjinieIsMyBae 3 gün önce
This hairstyle of Jin needs to come back please..!!!!! THIS IS SOOOO HOT...!!!!!
Samantha Bett
Samantha Bett 3 gün önce
2:35 just 😍😍
Samantha Bett
Samantha Bett 3 gün önce
The look on V's face @ 1:58 🥺😍 Like I can watch that part on repeat 100 times
Rio
Rio 3 gün önce
3:41 DID YALL HEARD THAT!?
Prerona Gogoi
Prerona Gogoi 3 gün önce
Jin is litreally attacking our hearts with his powerful sexy forehead
【honora】ぬ雨亜
【honora】ぬ雨亜 3 gün önce
You see this what 2020 was supposed to look like
Akerke Dauylbaeva
Akerke Dauylbaeva 3 gün önce
Ооуо
Sofia Mendez
Sofia Mendez 3 gün önce
Voces angelicales hechas por los mismos angeles