TK EKİBİ HAKKINDA BİLİNMEYENLER! ---- SORU & CEVAP!

  görünümler 789,125

TepkiKolik

Aylar önce

Bu bölümümüzde ekibimiz hakkında merak ettiğiniz iş, okul vs. gibi temel soruları ve kanal hakkındaki düşüncelerini öğrendiğimiz soruları sorduk. İyi Seyirler:)
---------------------
Kanal Sahibi: Burak Tatlıcı
buraktatlici

Bu bölümde tepki veren kişiler:
Mert Soydan - 29 yaşında
mertsoydan
Burak Topel - 29 yaşında
buraktopel
www.twitch.tv/butotv
Gözde Gürbak - 28 yaşında
gozdegurbak
Dalia Kittani - 26 yaşında
daliakittani
Yaren Kılıç - 23 yaşında
kilicyarenn
----------------------
İşbirlikleri için: tepkikolik@creatorstation.com
Twitch Kanalımız: www.twitch.tv/dasquad
Instagram Hesabımız: tepkikolik

Tepki verilmesini istediğiniz videoları, oyunları, yemekleri ve eşyaları yorumlara yazabilirsiniz:)

YORUMLAR
TENSES .
TENSES . Gün önce
Yan odada mining çiftliği var heralde kapı açıldığı an fan sesleri coşturuyor. Benim sorum da şu olsun o zaman miningden ne kadar kazanıyorsun?🤣
Skynet T800
Skynet T800 3 gün önce
benim merak ettigim bu kanalın gelir paylaşımı? Neticede bu elemanlar olmasa kanalın anlamı yok
Delphi Lestrange
Delphi Lestrange 3 gün önce
SHIP DAMARIM PATLADIIIIIIIIIIIIĞĞĞ BUREEEEEEEN (Burak/Yaren)
Delphi Lestrange
Delphi Lestrange 3 gün önce
12:20 AAAAAAAAAAAAAAAAYYYY AY KALPTEN GİDİYORUM TUTSUN BİRİ BENİİİİİİİİİİİİİİİİĞĞĞĞĞ BURAK YAREN SHİPLİYORUM VE ŞUAN ÖLÜCEEEEEEEEEEEEĞĞĞĞM HADİ EVLENİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİĞĞĞĞĞĞĞĞĞNN
Doğan Avcı
Doğan Avcı 4 gün önce
Orhan her bölüm de olmalı
Sevgi
Sevgi 7 gün önce
Ben bunların hepsi burağın eline bakıyo sanıyodum hepsi zenginmiş burağa üzüldüm ben
seval Aydınoğlu
seval Aydınoğlu 7 gün önce
Mert'e olan hayranlığım 2 kat daha arttı sebebi ise müzik zevkinden dolayı bende animelerin müziklerini dinliyorum.
Sevinç Özdinçer
Sevinç Özdinçer 7 gün önce
Bence paranormal bölümleri çok iyi
🤦‍♀️:) DELİ
🤦‍♀️:) DELİ 7 gün önce
Yaren asık olmuş lan kajsjsjsjajkja😅
🤦‍♀️:) DELİ
🤦‍♀️:) DELİ 9 gün önce
Burak ve yaren 😍😍:-D
serendipity
serendipity 10 gün önce
Yarenle burki sevgili değilmiş peki neden bizim duygularımızla oynadınız yaren sevgiliymişsiniz gibi konuşuyor
serendipity
serendipity 10 gün önce
Benim merak ettiğim herkesi tek tek mi çekiyor yoksa oraya gelip toplu mu bekliyorlar sıralarını
Güzeşte
Güzeşte 10 gün önce
Yaren yürüme be çocuğa ahshdhs
Emir Nevzat Baykal
Emir Nevzat Baykal 11 gün önce
batuhan abi olmaliydi
sümeyye
sümeyye 14 gün önce
ya yaren aşırı tatlı değil mi
Meltem Polat
Meltem Polat 14 gün önce
Gözde'nin her geçen gün daha da güzelleşmesi peki kadın yıllanmış şarap gibi yüzüne her videoda bir renk ışıltı geliyor.
beri
beri 14 gün önce
Hüseyin nerde sorusu için izledim soru ortada yok😄
Mehmet Aslan
Mehmet Aslan 15 gün önce
Korku çek 1000 kere izleyecem hadeee
ROYAL BLİNK ✨
ROYAL BLİNK ✨ 15 gün önce
Burak'ın saniyesinde Yaren'e "Benim dışımda." demesi tatlılığı 😂😂
ROYAL BLİNK ✨
ROYAL BLİNK ✨ 15 gün önce
Yaren her bölüm olsun lütfen be
Emre Baki
Emre Baki 15 gün önce
Türkçe Rap diye aptalları saydılar bitik durum...
Berfin Gerehan
Berfin Gerehan 15 gün önce
Yaren sanki çok şey saklıyorsun... Tabii açıklayıp açıklamamak sana kalmış ama çok merak ediyorum.
Berra Aktaş
Berra Aktaş 16 gün önce
Yine Anıl hakkında hiçbir şey öğrenemediğimiz bir bölüm daha
MYZAkar
MYZAkar 16 gün önce
18:20 aynı kafadayız Mert kardeşim üzülme saçma sapan şarkılardan bin kat daha iyi.
Elifff
Elifff 18 gün önce
Yaren neden böyle içmiş mi acaba 🙄
sena gedik
sena gedik 18 gün önce
Yarenin cringe dolu olduğu bir video daha... komik olmayan herşeye gülen komik olana gülmeyen bi insan enteresan
umeyr
umeyr 19 gün önce
18:20
Timitket Marbell
Timitket Marbell 19 gün önce
Yaren sus artık karnım ağrıy- AHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
Rana Ertüfekçi
Rana Ertüfekçi 20 gün önce
yaren yürümüyor koşuyor
bayonetta Ss
bayonetta Ss 20 gün önce
Gözdenin git gite fıstıklı baklava gibi güzelleşmesi
İrem Karadağ
İrem Karadağ 21 gün önce
En kaliteli bölüm cinayet masası bu aradaa
Yesu
Yesu 21 gün önce
11.11 mert ilk kez haklı
PET RESCUE PLAY
PET RESCUE PLAY 21 gün önce
Gerçekten açıp izlediğim tek kanal ve bir gün ben de tepki vermek konuk olmak çookkk isterimmm🥰👍
Aslı Korkmaz
Aslı Korkmaz 22 gün önce
Yaren cidden öf bir insansın ya seni izlerken öfff sus diyorum
Halime Kaya
Halime Kaya 22 gün önce
Paranormal nasıl izlenmiyo yaaaaa
Асылым Бекболатова
Асылым Бекболатова 22 gün önce
Doğum yapmamış kızlar doğum acısı çeksin
Pamira Su
Pamira Su 22 gün önce
Yaren çok boş çocuk gibi yaa, yıllardır bu kanalı izliyorum ama hep aynı bi tık ilerlemedi hep geriliyor. Çok iticisin, hiç komik ve sempatik filan değilsin.. Aşırı rahatsız oldum yaa bu bölüm, her bölüm zaten mıymıy üff burak iyi hazmediyo seni valla, ne olduda güldü bu kız bu kadar anlam veremedim
William Cvs
William Cvs 22 gün önce
Vay be yöneticiler
H
H 23 gün önce
Uf yarene gicik oldum
Sümeyye KARAKOÇ
Sümeyye KARAKOÇ 23 gün önce
Dalianın kombinine bayıldım
Alper TÜRKER
Alper TÜRKER 23 gün önce
Yaren ablayı çoook severim ama bu kadar gülmesi cringe olmuş.
Gözde Yakut
Gözde Yakut 24 gün önce
yaren psikolojimi bozdu ya sjsj niye gülüp duruyor öyle
Beyzanur Kaya
Beyzanur Kaya 24 gün önce
Öyle bir konuşuyorlardı ki süt ve süt ürünleri bekliyordum herifler holdinglerde çalışıyor be
uzra
uzra 24 gün önce
06:30 garip gurup ayetler?
Cafer Firket
Cafer Firket 24 gün önce
Ben yaren'e aşığım galiba ya
Blink Berry
Blink Berry 25 gün önce
18:21 benden biriii UwU
yasemin
yasemin 25 gün önce
Hüseyin geri dönemez mi ve ekip maaşa bağlanacak mı soruları yok
Eylül Kaçan
Eylül Kaçan 25 gün önce
yaren burağa aşıksın dimi kabul et
Bigem Firuze
Bigem Firuze 25 gün önce
Yaa annesi mi vefat etmis kiyamam sana :(
YORUM ADAM
YORUM ADAM 25 gün önce
Tepkilolik beni duyuyor ise, gözde ile tanışmak istiyorum 🙏 hiç düşünmeden evlenme teklifi edebilirim.
Zeynep Eren
Zeynep Eren 25 gün önce
Bu arkadaş grubunu o kadar kıskanıyorum kiii🙂🙂nolur böyle arkadaş grubum olsuun🙏🏻🙏🏻
Metin Koçuk
Metin Koçuk 26 gün önce
Hepiniz çok tatlısınız bir ekip olarak hepinizi seviyorum
Ayşenur Çeçen
Ayşenur Çeçen 26 gün önce
İzleyiciler: PARANORMAL İSTİYORUZZ Burki: Eveeeett... Bugün de çok eğlenceli bir bölümle karşınızdayııız
Nisa Nur Çiftçi
Nisa Nur Çiftçi 26 gün önce
Mükemmel openingler var
Nisa Nur Çiftçi
Nisa Nur Çiftçi 26 gün önce
Cinayet masası nası izlenmiyo ya çağır orhanı şöyle güzel bi olayı çözelim beraber
Yusuf Arslan
Yusuf Arslan 26 gün önce
Yaren ablaya ne olmuş ya böyle sanki üzgün ama üzgünlüğünü gülerek gizlemeye çalışıyor gibi
Aynur Nəzifli
Aynur Nəzifli 26 gün önce
hepsi çalışıyormuşki😅
Medine Esgerova
Medine Esgerova 26 gün önce
Mert Soydan: Bu niye mutlu ya? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣Ya çok iyi yaa
KinoAparAt
KinoAparAt 26 gün önce
Uzun zaman oldu tk izlemeyeli. Yine izledim ve özür diliyorum, Yaren hala salak.
piano music archive
piano music archive 26 gün önce
7:52 Dalia'nın baba parasıyla bir yerlere geldiğine en iyi örnek bu değil mi ocak ayında çalışmaya başladığı şirkete Eylül'de nasıl yönetici olabilir? ? bu kaçıncı seviye millet ne kadar üniversite bitirirse bitirsin yıllarca çalışıyor o pozisyon için. Dalia'ya resmen "konuyu öğren gel yönetici yapalım" demişler gibi.
Tewxticl #
Tewxticl # 20 gün önce
Aga zaten çok iyi biri bitirmiştir bu kız,üniversite bitirmiş ve dalın da iyi ise girmişse bu torpil değildir network dür,torpil falan farklı bir şey ve sanki senin çok paran olsa çocuğuna hiç yardım etmeyecekmiş gibi konuşma
Enes
Enes 22 gün önce
Üni bitirmiş zaten
piano music archive
piano music archive 26 gün önce
neden dalia ne derse desin bana baba parası ve torpille elde etmiş gibi geliyor..?
Realkingfear
Realkingfear 26 gün önce
Hayır 😂
Realkingfear
Realkingfear 26 gün önce
Yer altında mi ?
Yaren Günaydın
Yaren Günaydın 26 gün önce
Ben de istiyom böyle bi kanalda olmak yok mu kanal açan gelim hemen
Damla Karamazak
Damla Karamazak 26 gün önce
Yarene ne içirdiniz 😅😅😅
zehra karaduman
zehra karaduman 27 gün önce
Yarenin burkiye salça olması peki niye shipledim ki şimdi😂😂
Fatima
Fatima 27 gün önce
4:34 The Office'de miyiz noluyor
ren
ren 27 gün önce
mert ve burak’la müzik tarzımız benzermiş, birkaç puan aldılar benden
ren
ren 27 gün önce
bayağı güzel bölüm
S. Krdln
S. Krdln 27 gün önce
Ben bi inançlarının olup olmadığını varsa da hangi dine mensup olduklarını merak ediyorum. Seviliyorsunuz❤️✨
oy hesabı
oy hesabı 27 gün önce
vayy mert anime op dinliyormuş🥺🥺 çok sevindim nedense
Buse
Buse 27 gün önce
Paranormal nasıl izlenmiyor yaa kanalın yarısının en sevdiği içerikti bu. Cidden uzun zamandır da gelmiyor.. :(
Alperen Göklüoğlu
Alperen Göklüoğlu 27 gün önce
yaren böyle devam Gülmek sana yakışıyor ikinci olarak ta yok ayrıldı diye gülüyor herşeye vs vs diye toksitlik yapanlar ulan bir salın ya , ne yaşadınız da ne biliyor sunuz ... Herkes psikoloji , beden dili uzmanlığı vs okudu da biz mi bilmiyoruz.. kız gülme gününde işte gülüyor kendi ile eğlene biliyor kafasında kurup gülüyor salın la milleti
Nərmin👌😈
Nərmin👌😈 27 gün önce
Cinayet masası muhteşemdi yaa
EMİR
EMİR 27 gün önce
Ben:dizi izleyem Beynim:yarenin kolyesi pen*se benziyo
ismail vatansever
ismail vatansever 27 gün önce
yaren sıkmadı mı bu yürüme espirileri falan ?
Zxcvbnmöç Asdfghjklşi
Zxcvbnmöç Asdfghjklşi 27 gün önce
Dalia hangi bölüme sarhoş geldi acaba
Elif Büşra Göbül
Elif Büşra Göbül 27 gün önce
Üfffff yaren her şeye gülmek zorundamisin sinir ettin ya
Elif Büşra Göbül
Elif Büşra Göbül 27 gün önce
Allah allah ya
Yasin Günaydın
Yasin Günaydın 27 gün önce
bu bölümü 3. kezdir izliyorum niye bilmiyorum belki de çok işsizim
hayat
hayat 27 gün önce
18:21 ben
Nur TEMEL
Nur TEMEL 27 gün önce
mertin anime şarkılarını dinlemesi
Outlaw Dodo
Outlaw Dodo 27 gün önce
Bundan sonra paranormal çekmen yok mu peki
Tugba
Tugba 27 gün önce
CİNAYET MASASI GELSİN LÜTFEN KANALINIZIN EN SEVDİĞİM SERİSİ YAZIK ETMEYİN 💔💔
Busra Canitez
Busra Canitez 28 gün önce
Mert müzik zevkin muazzzam anime opening leri çooook güzel ve sana sempatim iki kat arttı
römer yollu
römer yollu 28 gün önce
14:17 Bu sorunun asıl cevabı Burak Tatlıcı bizi rehin aldıysa sonraki videoda 14 düncü dakikada göz kırpın
Düşler Sokağı
Düşler Sokağı 28 gün önce
ya yiyicm şu yareni😂
Düşler Sokağı
Düşler Sokağı 28 gün önce
mert in annesi mi ölmüş 😢başı sağolsun 😢
Berna Karataş
Berna Karataş 28 gün önce
Gözde bu bölümde aşırı güzel geldi gözüme 🌸
Merve Marazoğlu
Merve Marazoğlu 28 gün önce
Bence tk ekibinin ilk videolarına tepkisini çek
ylds`
ylds` 27 gün önce
cok eskiden cekmislerdi..
gülbin Asnuk
gülbin Asnuk 28 gün önce
Orhansız video gelmese keşke
Nazlıcan
Nazlıcan 28 gün önce
Gözdeciğimin suratı çok asık, çok durgun, morali bozuk gibi gerçekten :(
ALİ RIZA TÜRKER
ALİ RIZA TÜRKER 28 gün önce
Yaren kaç kutu antidepresan içmiş
Çiğdem İç
Çiğdem İç 28 gün önce
Artık paranormal
Firuze Ülgün
Firuze Ülgün 28 gün önce
Cinayet masası gerçekten çok sıkıcı bir seri hiç ama hiç sarmıyor paranormali de normalde çok seviyordum ama o kadar çok söylenip şikayet ediyorlar ki tepkiden çok yakınma izlediğimiz için eski keyfi kalmadı soğudum ondan da
Nur Receb
Nur Receb 28 gün önce
Anime soundtrack ❤
Asude Yücel
Asude Yücel 28 gün önce
mert saçlarını böyle uzattığında elin oğlu’ndaki manuel’e benziyor dkdldldk
Hüseyin ÖZDEMİR
Hüseyin ÖZDEMİR 28 gün önce
Mert'in "annem vefat edince ben devralmak zorunda kaldım" derken yutkunması bķyle bi moralinin bozulması ben çok etkiledi ya. Allah rahmet eylesin. Kimseye de böyle bi acı yaşatmasın inşallah
Hüseyin ÖZDEMİR
Hüseyin ÖZDEMİR 3 gün önce
@Enes Polatdemir orası zaten tamam knk. Ben öyle bişey kastedmedim ki. Hani öyle erken bi yaşta falan. Yoksa tabi yani herkes olcek
Enes Polatdemir
Enes Polatdemir 3 gün önce
Senin annen ölmicek mi olum? Her insan ölecek, nasıl yaşatmasın?
Smile to Life Be Happy
Smile to Life Be Happy 28 gün önce
Bu soruları olmayan kişiler için de çek lütfen!!!
İkoMelo
İkoMelo 28 gün önce
Bu bölümden sonra burki ve yaren evlenmedi mi peki SHBSDSID
Khatira Mammadli
Khatira Mammadli 28 gün önce
18:18 Anime müzikleri dinlemeyi ben de seviyorum. Yalnız değilsin 😂😂
Kağan Dürrüoğlu
Kağan Dürrüoğlu 28 gün önce
Ayçaya noldu ya onun tepkileri de çok güzeldi konudan konuya atlayıp duruyordu falan yani bence geri gelmesi gereken biri
AMSTERDAM VLOG - PART 1
32:00
Kerimcan Durmaz
görünümler 531 B
EĞLENCE MERKEZİNDE 10.000 TL HARCAMAK ! w/@Ali Biçim
24:15
ÜLKELERİN KAHVALTILARINI DENEDİK!
22:06
TepkiKolik
görünümler 933 B
TWITCH YAYINCILARININ BİZE TEPKİLERİNE TEPKİ!
21:23
Тайная жизнь собак | Документальный фильм Би-би-си
45:49
ÜLKELERİN ASKERİ YEMEKLERİNİ DENEDİK!
22:31
TepkiKolik
görünümler 878 B
ÜLKELERİN OKUL YEMEKLERİNİ DENEDİK #2
24:31
TepkiKolik
görünümler 990 B
TK EKİBİNİN FAVORİ ATIŞTIRMALIKLARINA TEPKİ
28:18
Adele Carpool Karaoke
14:52
The Late Late Show with James Corden
görünümler 244 Mn
AMSTERDAM VLOG - PART 1
32:00
Kerimcan Durmaz
görünümler 531 B
EĞLENCE MERKEZİNDE 10.000 TL HARCAMAK ! w/@Ali Biçim
24:15
Emrullah Sürmeli - Baba (Bedel)
3:07
netd müzik
görünümler 1,5 Mn
Ceren Yaldız - Ara Ara (Official Video)
2:21
Ceren Yaldız
görünümler 2,2 Mn
Genius hacks for Awkward situations #Shorts
0:55
5-Minute Crafts SHORTS
görünümler 42 Mn
Kıbrıs Zafere Doğru 10. Bölüm
2:31:53
Bir Zamanlar Kıbrıs
görünümler 725 B