Ekonomi Nasıl Düzelir? ALİ BABACAN | Olmaz Öyle Saçma Ekonomi B16

  görünümler 962,509

Flu TV

Flu TV

23 gün önce

Bir yıl sonra yeniden Deva Partisi Başkanı Ali Babacan’la yine sohbetteyiz.

Ekonominin son durumunu bir bilene danıştığımız bu bölümde sorular kuşaklar boyundan geliyor. İlker Canikligil, Mustafa Seven ve Z kuşağından Duygu Uysal, Gülsema Tuğay, Hava Ulaş, Kemal Durmuş ve Mert Can Demirtaş sorular soruyor.

Ekonomimiz nasıl düzelir? Türkiye battı mı? YEM nasıl bir proje? Merkez Bankasında para kalmadı mı? Hükümetin ekonomik çözümleri ne kadar doğru? Döviz hareketlenmeleri ne zaman düzelir? .z kuşağı gelecekten umutlu mu?



FluTV "Dünyanın En Otantik İçeriklerini Sunan" yepyeni bir dijital platformdur.
Videolardan haberdar olmak için lütfen abone olun:
➡ bit.ly/FluTv

Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
trshow.info/on/-xT.html...

Kripto Destekleri için: 0x87a9538Af8f5f80371233951438b7faf9570B82C

Ekonomi Nasıl Düzelir? ALİ BABACAN | Olmaz Öyle Saçma Ekonomi B16 videomuzu beğendiyseniz en güncel diğer içeriklerimize göz atabilirsiniz.

➡2021’in Son Konseri - FluTV Mutlu Yıllar Diler
trshow.info/watch/LIkD_s_cyUQ/video.html

➡İlker Canikligil Kitap Fiyatlarına Sinirlendi! - HABERİNGO | Gülsema Tuğay & Kemal Durmuş - B04
trshow.info/watch/lZvm9wmTalk/video.html

➡(H)EY Türk Gençliği! - İslamcılık - B02
trshow.info/watch/QDOyd_dcX24/video.html

➡Kürk Mantolu Madonna ve Erdoğan - Böyle Buyurdu Kültür - Prof. Nevzat Kaya - B19
trshow.info/watch/AyGla7Zz_QM/video.html

➡SEZON FİNALİ - Woody Allen - Olmaz Öyle Saçma Şey Z - İlker Canikligil - S04B29
trshow.info/watch/sUKaAFuSZ-A/video.html

➡HABERİNGO - Canlı Yayın | Mina Ekeman & Kemal Durmuş - B03
trshow.info/watch/MmcSrgxoDaQ/video.html

Kanalımıza katılın: uye.flutv.me
Patreon destek sayfamız: flutv.me
Kanal: flutv.online
Twitter: flutivi
Instagram: flutv.online
FluTV Discord: discord.flutv.me

YORUMLAR: 5 850
cem neshe
cem neshe 21 gün önce
Ne dünya lideri istiyoruz, ne kurtarıcı ne de kahraman! İşini hakkıyla yapan hukuka, kanuna, adalete ve demokratik değerlere uyan liyakatli yöneticiler istiyoruz sadece..
Mustafa Arslan
Mustafa Arslan 2 saatler önce
Harika bir yorum
Kördüğüm K.E. *mahşerde bile sevebilecekmisin??*
Kördüğüm K.E. *mahşerde bile sevebilecekmisin??* 10 saatler önce
Dünyanın en iyi ekonomisti damadı en iyi danışmanı kızı seçilse bile ayıptır diye bakanlık vermeyen cumhurbaşkanı istiyoruz sayın babacan ben eski saadet partiliyim 29 yaşındayım ne bira içip sakarya da karı ile kız ile eşitlikden kominizimden dem vurup bu şehre yalnızlık çöktü şarkısını söyledim ne bıyık bırakıp akşam meyhanede kabadyılık yapıp üfleyip gündüz cuma namazından sonra mafyacılık oynadım ,ocaklarda gruplaşıp adam dövdüm nede rabia yapıpn kapı kapı çay dağıtıp yalakalanaral belediyeye çaycı olarak girip onbinlira maaş aldım hatta ben bunaiyasi partilerden ne bir ideoloji ne bir fikir nede güvülecek uğruna ceza yatacak bi dava almadım devletten de bi bok almadım ben cebindeki kimlikle bu devletin toprağının ortağı yım ortağı olduğum kurumun başındaki hükümet de ona dur diyecek muhalefet de onlara denge saglıycak siyasi vekiller de hep benden aldı hiçbibok vermediler dava açma hakkım varsa hakikaten açmak isterim o kadar paranız pulunuz toprağınız itibarınız yatınız katınız var hala bizden birşeyler istiyorsunuz , oy mesela !!!! Bende diyorumki hep biz veriyoruz yiyosa bide siz verin çayınız çorbanız yemeğiniz bizden kalacak yer bizden servisle alıp servisle eve bırakacağız sgk da yapacağız tatilinize kadar bizden bu ülkeyi yönetmek isteyen iktidara talip olan her kez bedava çalışacak VW her vekilin bakanın hatta cumhurun reisi nin bile kethüda sı olacak ağzından çıkanın bana menfaati olmaz kendine olursa kimse onun yanındaki adam bize bildirecek eski sistem devam parayla ülke yönetilmez hemşerim paraya değer vermeyen gelain
cem neshe
cem neshe Gün önce
@Rabiya Koçak Haklısın LOZON anlaşması bi bitsin dünya liderliğinden galaksi liderliğine nasıl geçiş yapacığımızı tüm küffar görecek ! Az kaldı..
Rabiya Koçak
Rabiya Koçak Gün önce
@Mesut Aygün 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 put perestler iyi bilir put yapıp tapmayı bizin Erdogan sevgimizi anlıyamazlar vatan sevdamızı anlayamazlar
Rabiya Koçak
Rabiya Koçak Gün önce
@cem neshe afrikada 168 proje imzalandı ham maddeyi artık afrikadan çıkartmaya başladık malüm lozon anlaşmasında vatan peşkef çekildigi için kendi topraklarımızdaki ham maddeyi çıkartamıyoruz Erdogan bunada çözüm buldu ham maddeyi afrika topraklarından çıkartmak için 168 tane proje anlaşma imzaladı dışarda ... keşke biraz tarih bilseniz ama nerde Erdogan degil feriştahıda gelse eli kolu baglanmış lozon anlaşması denen hezimetle neyse ki sadece bir sene kaldı geçerliliginin bitmesi için 2023 te bitiyo lozon anlaşmasının şartları
Uğur Gürhan
Uğur Gürhan 9 gün önce
Şimdiye kadar izlediğim en iyi Ali Babacan performansı. Genç arkadaşların da performansları süper. Keşke bu video televizyonlarda da yayınlansa. Daha çok insan izlese. Milyonlarca insan izlese. 😊
ismail güven
ismail güven Gün önce
@Naz Ak ne ekonomisti dalga mı geçiyorsunuz imf'nin verdiği planları uyguladılar imf de para aktardı karşılığında barış süreçleri ergenekonlar
Axeloth1
Axeloth1 6 gün önce
@Naz Ak bak bak görevde
Naz Ak
Naz Ak 6 gün önce
⚠️İyi ekonomist ama daha genç 2028 den sonra muhafazakar siyasetin yeni lideri olabilir ama REİS 2028 E KADAR GÖREVİNDE 👍
Mehmet Biçim
Mehmet Biçim 9 gün önce
Şu yorum çok hoşuma gitti ''Ne dünya lideri istiyoruz, ne kurtarıcı ne de kahraman! İşini hakkıyla yapan hukuka, kanuna, adalete ve demokratik değerlere uyan liyakatli yöneticiler istiyoruz sadece..''
Atanur ATEŞ
Atanur ATEŞ 11 gün önce
Ülke ekonomisi için bir umudum oluştu. O kadar bilgili , direk cevap verebilen , düşünmeden rakamlarla cevap veriyor. Nebati gibi gözümün içinde ne görüyorsunuz demiyor. Takdir ettim gerçekten. Takipteyim. Bu gidişle oyum size olur..
ismail güven
ismail güven Gün önce
@İlker Saygın babacan 17 - 25 ten daha fazlasını gözleriyle görmüştür acaba neden konuşmuyor
ismail güven
ismail güven Gün önce
@İlker Saygın yahu dalga mı geçiyorsun siyasal islamcı olmasaydı 15 yıl akp de kalmazdı şimdi sıkıştı laik oynamay çalışıyor
İlker Saygın
İlker Saygın 4 gün önce
@Son of a Meme Yaşım küçük değil. Ali Babacanın ekonomi bakanlığı görevini yaptığı aynı zamanda AB bakanı olduğunu , dışişleri bakanlığı yaptığını dönemleri gayet iyi biliyorum
Son of a Meme
Son of a Meme 5 gün önce
@İlker Saygın Sanırım yaşın küçük olduğu için Ali Babacan'ın AKP döneminde ekonomi bakanı olarak görev yaptığından haberin yok. Ali Babacan bir anda parti kuran bir siyasi parti liderinden ibaret değil. Biraz geçmişini araştırmanı öneririm.
İlker Saygın
İlker Saygın 8 gün önce
@Kam Davulu Döviz getirisi olmayan sektörlere başta İnşaata kaynak aktarılmaması için babacan yasa çıkartmaya çalıştı. Bil bakalım kim engelledi senin o çok rant inşaat beton sever Erdoğan Reisin engelledi. O devasa inşaatlardan kimlerin zengin olduğunu, kimlerin el altından cebine para indirdiği ortaya çıksa ağzın yamulur. Gerçi siz 17-25 te ki ses kayıtlarına bile montaj diyebilen bir beyinsiz olduğunuz için sıfırladın mı olum 😂😂😂
zed koc
zed koc 17 gün önce
O dönemleri bilmeyen kardeşlerim için bir örnek vereyim. Sene 2010 arkadaşımın babası sıfır Passatı 55 bin TL ye almıştı ve babasının maaşı aylık 4.5 bin TL idi. Gerçekten alım gücü çok kuvvetliydi.
ismail güven
ismail güven Gün önce
@Smashing - yanlış Türkiyede hep insanlar asgari ücretle çalışıyordu
Elmiras
Elmiras Gün önce
@Z E R O Bence ironi yapmıştır ya o kadar olamaz...
Kam Davulu
Kam Davulu 8 gün önce
@Smashing - Babacanı siktiret. bir şekilde hemfikiriz nasıl biri olduguyla alakalı. önemli olan bu. finansal bilgisi varsa da asar diplomasını övünür. Bu arada Evet sol görüşlüyüm. Sosyalistim. şuan İsveç demokrasisini bırak normal demokrasi bile hayal Türkiye'de. Ülke otokrasiyle yönetiliyor. CHP de düzenin partisi.Sol bir parti değil .asla değil . Sosyal demokrat sosuna bulanmış merkez sağ partidir. Düzenin partisidir. Dediğin gibi sağ ile ittifak yaptıkları için bir bok olmaz. Şuan ki siyasi konjonktürde bu partiler hiçbirşeyi de değişteremezler. Halkı örgütlemedikleri ve halkın gücünü arkalarına alıp sokakta bu gücü göstermedikleri sürece bir şey değişmez. Öyle grup toplantısından demeç vererek ,Öztırak gibi ulusalcılara prompter okutarak değişim gelmez. zaten RTE ve saz arkadaşları gram sallamıyor bunları. Demokratik olarak bir değişiklik şansı bu ülke için maalesef kalmadı. AKP kendi oyunuyla insanları sokağa dökmeden,Muhalefetin organize bir şekilde kuralları kendi koyup sokağa çıkması gerekiyor artık. Bu iş her türlü sokakta bitecek . öyle görünüyor.
Smashing -
Smashing - 8 gün önce
@Kam Davulu Çin'in dış borcu 2,7 trilyon dolar? Ekonomisi büyük olup borcu büyük olmayan ülke diye bir şey yok. Her boka öyle bir şey yok deyip sallayamazsın. Babacan'ın hem siyasal islamcı hemde ortalama bir liberal kapitalist olduğunu da biliyorum ve zaten kendisine de oy verecek değilim. Fakat bunların hiçbiri adamın ekonomiden ve ticaretten anladığı gerçeğini değiştirmiyor. Yazdıklarına bakarak solcu olduğunu farz ediyorum çünkü kapitalizmi en azından Amerikan versiyonunu sevmiyorsun, ki hak verilecek bir durum. Sıkıntı şurada sosyal demokrasiye bile geçemeyen, cehaletten kuduran ve hala AKP'yi savunan bir ülkede sosyalizme nasıl geçiş yapacaksın? Babacan'ı çoktan salladım zaten önceden de dediğim gibi adamın ideolojisini bende beğenmiyorum. Bu ülkede özellikle soğuk savaş döneminde yapılan red scare propagandasının haddi hesabı yok. Ayrıca Amerika gibi bir zorba ensende solurken, siyasetçileri muz cumhuriyetlerindeki gibi kontrol edip, onların iplerini oynatırken büyük bir değişiklik yapamazsın. Gelip kafana vururlar. Amerika'daki çalışan sınıfın demokratik yollarla değişim yapma ihtimali de yok çünkü oradaki Bernie Sanders gibi parmakla sayılacak kadar az sayıda seçilmiş insan hariç zenginler ve mega şirketler tarafından mal gibi alınıp satılmayacak bir siyasetçi de yok. Eğer tek isteğin Amerikan kapitalizmini bırakıp ortalama bir İskandinav sosyal demokrasisine geçiş yapmaksa öyle bir seçenek elimizde kalmadı çünkü CHP gidip sağcılarla ittifak kurdu.
Kam Davulu
Kam Davulu 9 gün önce
@Smashing - Ben 37 yaşındayım bu 2002 -2019 a kadar bu dönemi canlı canlı yaşadım. Başka bir ülkede değildim. Babanın maaşı dönem şartlarına göre çok astronomik. asla bir kıstas olamaz. Alım gücünün bu döneme ve önceki döneme göre daha iyi olduğunu inkar etmiyorum fakat böyle araba almak rahattı falan geçelim bu işleri. 2010 da yeni mezun biri taş çatlasın 2000 TL maaş alıyordu. nereden mi biliyorum. kendimden biliyorum. Babamdan değil .Şuan Almanya'da yaşıyorum bir süredir. Buradaki durumu da çok iyi biliyorum. Buradaki maaş skalasıyla ilgili fikrin yok bence. o yüzden fazla iddia etme istersen. Babacanın ekonomiden anladığı tezi dönemi sonu (2015) itibariyle başarısızlık olduğu için sadece fazla olumlu bir varsayım olarak kalabilir. Madem sözü dinlenmedi basacaktı istifayı 2012 den sonra. Benim gözümde Babacanın RTE 'den pek bir farkı yok. Siyasal İslamcı.bu hükümetten dolayı ebediyen sabıkalı, korkak, cesaretsiz ve sinsi. Bence ikircikli biri. Ayrıca kendisi Fethullahçıdır. varsa cemaatçi etrafında sor. herkes kendisini desetekler. Son olarak Babacan söyledi diye kendi tezleri ekonomik anayasa olacak diye birşey yok. Ekonomi büyüdükçe borcun da büyür tezi tamamen bir safsatadır. Amerikan ekonomisi buna örnek gösterilemez. Dünya ticareti bu adamların merkez bankasında bastığı dövizle, dünyaya dağıttığı kağıt parçası olan tahvilleriyle dönüyor.kapitalizmin kalbi Amerika ve sistemin sahibi . öyle olmasa bak bakalım bu kadar har vurup harman savurabiliyorlarmıydı. Çin şuan neredeyse dünyanın en büyük ekonomisi ve dış piyasadan 1,5 Trilyon alacağı var. dış borç -alacak dengesinde borcu yok. alacağı var. neden çünkü Üretim ekonomisi.. Türkiye gibi ekonomisi zayıf ve gelişmekte olan bir ülkenin ihtiyacı olan üretim ekonomisi modeli. Kapitalist para politikaları değil .Babacan Amerikan kapitalizminin bayrağını taşıyan truva atıdır.
dost sohbeti
dost sohbeti 19 gün önce
Fazla değil 5 yıl bu ülkenin başına gelse….bildiğiniz zengin oluruz…bizim halk akla değil ideolojiye oy veriyor malesef😔
Altuğ
Altuğ 9 gün önce
Allah' ım Türkiye milletinin bu gibi adamlar tarafından yönetilmesini bize nasip et.Etki müslüman bir ülke layık olduğu bir seviyeye ulaşabilsin.
Vijayawada
Vijayawada 14 gün önce
Gelmiş geçmiş en sempatik ve izlerken dinlerken kendimi yakın hissettiğim adam deva partisine üye olup siyasete atılmak çekti canım
Zeynep Şahin
Zeynep Şahin 19 gün önce
Sayın Babacan’ı dinlerken dinginlik, güven ve rasyonalite sarıyor insanı. Ülkenin ihtiyacı olan tam da bu.
Mustafa Erdem
Mustafa Erdem 21 gün önce
Ali Babacan söyleyene kadar 2013 te arabaların ne kadar ucuz olduğunun farkında değildim. hakikaten 2013 te normal bir memur 10-12 ayda orta segment sayılabilecek araba alacak durumdaydı. şimdi 60-70 ay çalışsa ancak alabilir o da bu kadar sürede arabanın fiyatı artmazsa
Ercan Adlı
Ercan Adlı 10 gün önce
Ben 2013 Aralık ayinda 69.000 TL'ye 4x4 Amarok highline manuel, 32.000 TL'ye VW polo bulue motion almıştım şimdi ikisi 1.500.000 yapıyor yanına bile yaklaşamam alım gücüm bitmis 2013 ve göre. Şuan şahin bile alamiyom sefilim lan ben bitmisim
Kerem Ergün
Kerem Ergün 11 gün önce
Hakikaten doğru. 2013 senesinde sıfır highline dsg dizel jetta almıştık 72 bin liraya. 3 senelik kredi ile ufak ufak ödeyip binmiştik.. O zaman normal geliyordu da şuan düşününce bi baya baya iyiymişiz.
Naz Ak
Naz Ak 13 gün önce
ALİ BABACAN EKONOMİDE. BASARİLİYDİ LİBERAL POLİTİKALARA HAKİM, İKLİM DEĞİŞİMİ VE TEKNOLOJİK DEĞİŞİMLERE HAKİM REİS 2028 YİLİNDAN SONRA SİYASETİ BIRAKTIĞI ZAMAN DESTEK VERİLEBİLİR DAHA GENC 👍
Ercan Adlı
Ercan Adlı 16 gün önce
cep telefonunu harçlıkla alıyorduk
Bilgi Kurdu
Bilgi Kurdu 17 gün önce
@Niyazi D. Oyun böyük yeğenim
Gugu Mills
Gugu Mills 13 gün önce
Gençler harikasınız! Süper bir program olmuş!
Remzi Demirtaş
Remzi Demirtaş 19 gün önce
Muazzam bir program olmuş. Ali Babacan desteği çok hakeden bir siyasetçi. Umarım siyasette çok başarılı olur. Ülkenin böyle liderlere ihtiyacı, var.
BnZzzz...
BnZzzz... 19 gün önce
Tamamıyla sohbet havasında bir program olmuş, sorular esasında halkın, gençlerin ortak düşündüğü sorular. Ve Ali BABACAN gerçekten umut vaadeden; mantıklı, tutarlı, objektif ve kendinden emin konuşuyor. Bu da şahsımı çok iyi yönde etkiliyor. İnşallah yeni dönemde Ali BABACAN'a oy vermek nasip olur. 🙏
Amir Garipler
Amir Garipler 18 gün önce
Elinize sağlık İlker hocam harika olmuş keyifle izledim. Ali Bey ve oradaki bütün arkadaşlar çok teşekkürler umuyorum ki bu röportaj vatandaşları bilgilendirme ve aydınlatma konusunda yardımcı olur.
WTF.ContenX
WTF.ContenX 21 gün önce
Gençler arasında hızla sayın Babacana olan sevgi artıyor, güncel hayata uygun zihniyeti ve erdemli duruşu umut veriyor 💧
Tamer Saraç
Tamer Saraç 16 gün önce
@Sercan Kılıç 👍
MAL AVCISI
MAL AVCISI 18 gün önce
@WTF.ContenX daha ne olması gerekiyor senin için :D?
mustafa kayacetin
mustafa kayacetin 19 gün önce
​@WTF.ContenX İmamoğlu ne güne duruyor
WTF.ContenX
WTF.ContenX 19 gün önce
@mustafa kayacetin Mansur Yavaş bende isterdim ancak aday olmayacağını açıkladı.
WTF.ContenX
WTF.ContenX 19 gün önce
@Sercan Kılıç 17/25 Aralık kendi partisini eleştirdiği ve daha sonra parti'den ayrıldığını bir ben mi biliyorum. Hatta kendisi akp de iken 17/25 Aralık olayları olunca kararları yargı kararını tekrar incelenmesi gerektiğini söylemişti. Aslında yapılan hatalara hiçbir zaman susmadı.
Ali Kaan BAŞHAN 'ın Kanalı
Ali Kaan BAŞHAN 'ın Kanalı 17 gün önce
Açık konuşayım 35-45 dakikalık internetteki ders videolarını izlerken sıkılıyorum, fakat 93 dakikalık anlatımınızı beğendim. Parti gibi değilde, ülkeye faydalı biri olarak anlatmanız gerçekten hoş. Geçmişte neydi diye bilmek ve bunu anlayabileceğimiz şekilde anlatımınız için diyebileceğim şey hem dinlemesi keyifli hem anlaması.
m. Güç
m. Güç 8 gün önce
O kadar uzun bir videomuydu 😊 hiç fark etmedim aşırı iyiydi
Kadir Çevik
Kadir Çevik 16 gün önce
Beni umutlandıran tek siyasi lider. Bilgili tecrübeli ve alanında uzman insanların ülke yönetiminde olması gerekiyor. Ali bey kendini çok iyi açıklayabilen ve samimi birisi. Tek eksiği sosyal medya propagandası yapamıyor olmaları. Sosyal medyada açıklamalarını daha çok duyuracak bir ekip kurması. Umarım ülkemizi bu anlayışta bu donanımda insanlar yönetir.
ismail güven
ismail güven Gün önce
mavi akp
Muhammet Dalgıran
Muhammet Dalgıran 18 gün önce
Şu an aklı başında her insanın Ali Babacana bi şans vermesi lazım..
TS Bilişim
TS Bilişim 14 gün önce
Ülke olarak bilinçli, kendini yetiştirmiş, dünyayı anlayan ve gören, demokrasi ve hukuka saygılı birini izlemek umut vaadediyor. Umarım güç kazanmak için değil gerçekten bu ülkeye faydalı olmak için cabalarlar.
Mücahit ŞENGÜL
Mücahit ŞENGÜL 21 gün önce
Ben artık İlker Hocanın içten içe Ali Babacan'a inanmak istediğini hissediyorum. Yapabilecek, düzeltebileceğine olan inanç var.
Sarp
Sarp 17 gün önce
Sorular o kadar sıradan ki ben olsam neden anayasanın ilk 4 maddesi tartışılabilir dediniz ? Veya milli bayramlardan rahatsız olan dindar vatandaşlar kimlerdir diye sorardım
Enis Özel
Enis Özel 20 gün önce
riozkan arkadaşa katılıyorum, İlker Bey programa çıkarabildiği ve çatır çatır soru sorabildiği birisine niçin güvenmesin.
riozkan
riozkan 21 gün önce
Karsisina alip sorgulayabildigi ve karsilik alabildigi baska birisi oldugunda kiyaslama sansi olacak
Oktay Fırat Ural
Oktay Fırat Ural 18 gün önce
Mükemmel bir program olmuş. Sorduğunuz sorular şahane, en ufak bir geri çekilme yok, bravo.
Voli
Voli 19 gün önce
inşallah düzelir ekonomi nefes alacak gücümüz kalmadı allah yardımcımız olsun
nuremrah2209@hotmail.com Nesoema
nuremrah2209@hotmail.com Nesoema 18 gün önce
Sıkılmadan izliyorum aynı anda yaziyorum.Türk halkının insanca yaşaması çocukların yalın ayak gezmedigi gençlerin kaçmadigi bir ülke istiyorum.
Arthur SCHOPENHAUER
Arthur SCHOPENHAUER 17 gün önce
Sayın Babacan'ı ülkenin başında görmeyi sabırsızlıkla bekliyoruz
yılmaz yiğit
yılmaz yiğit 21 gün önce
Gerçekten muhteşem bir üslup,elimden dilimden geldiğince herkesi DEVA partisine oy vermesi için ikna edeceğim Ali babacan bu ülkenin Ortadoğu'dan kurtuluşudur
Aynur Fisengi
Aynur Fisengi 17 gün önce
Bende kutuplasma yi bitirecek tek insan olarak Ali babacan I goruyorum. Kendisi ve partisindeki insanlar gercek liberaller. Akparti icinde Mustafa yeneroglu cok tartisti hukuksuzluk yuzunden sonunda bileti Kesildi. O da geldi deva da devam ediyor. Almanyada cok. Secilen bi siyasetciydi. Terore desdek vermeden hukugun dusunce özgürlügünü savunan biri. Ben de ailemden ve esimin ailesinden herkesle konusuyorum deva partisine verin artik kurtulsun su ülke diye.
Harun Kılıç
Harun Kılıç 19 gün önce
Gençleri aydınlatıcı bilgilerinizle kusattiginiz için teşekkürler Ali Babacan ekonomiden anladığınizi kanıtladıniz ekonomiyi siz yonetseniz ülkemizin karanlık yardımlardan kurtulacağına inancımız olur önümüzdeki 1.5 sene çok karanlık günler bizi bekliyor gibi düşünüyorum umarım yanilirim
İrfan Gerek
İrfan Gerek 18 gün önce
Deva Partisinin sitesinden Eylem Planlarını inceledim zamanın gerektirdiği ve gerçekten ülkeye fayda sağlayacak ayakları yere basan politikaların geliştirildiğini görmek umut verici. Fakat daha çok kişiye ulaşmak zorunda. DEVA partisi ne yapıp edip etkili bir tanıtım yapmak zorunda. Ayrıca kamuoyunda saygınlığı olan, tanınan, bugüne kadar siyasete girmemiş isimleri de bünyesine katabilirse yada en azından onlarla yan yana olduğu algısını oluşturabilirse heyecan ve sinerji oluşur. "Hamaset mi Liyakat mi?" sorusunu seçmenin zihnine işlemek lazım. Tabii bu kelimelerin anlamlarını bile bilmeyen seçmene de onların anlayacağı dilde ulaşarak. Aksi takdirde yazık olacak bu güzel projelere.
Ahmet Şeker
Ahmet Şeker 18 gün önce
senin gibi bilgili, güler yüzlü, naif bir lidere ihtiyacımız var. Sn. Ali babacan
Çağrı Kara
Çağrı Kara 7 gün önce
Sayın Babacan ekonomi konusunda çok büyük tecrübeler edinmiş bir kişidir. İnşallah onun gibi bir ekonomi lideri gelirde şu bataklıktan kurtarır bizi 🙏
Abdurrahman gürener
Abdurrahman gürener 21 gün önce
bir buçuk saat su gibi geçti ve herşey çekinilmeden soruldu ve konu dağılmadan tane tane cevaplanıldı. Bu zamanda bu kadar açık sözlülük ve gerçeklile cevap verebilecek siyasetçi az umarım hak ettiği yerde olur.
TAHEP
TAHEP 18 gün önce
Ülkenin içinde bulunduğu krizin sebebinin ne olduğu bundan daha iyi anlatılamazdı herhalde, çok keyifli bir yayındı, emeği geçen herkese teşekkürler
Fatih Ergin
Fatih Ergin 17 gün önce
Valla chpye verecektim. Seni dinledikce fikirlerim değişiyor. Nekadar donanimli nekadar egitimli ve haklı birisiniz. Keske akp de hiç calismamis olsaydiniz. Ozaman gözüm kapali oy verirdim. Akp ve cevresindeki hicbirseye içim isinmiyor. Ama sana vericem oyumu yinede
Yörük Strenght
Yörük Strenght 6 gün önce
@Fatih Ergin için rahat olsun trshow.info/watch/cO3NFaappUk/video.html
Fatih Ergin
Fatih Ergin 14 gün önce
@DAVUT POLAT valla oldukça bilgili ve egitimli. Konuşma hitap sekilleri ve anlatim bicimi, tümden gelim metodu, sosyoloji ve siyasi alanda etkin basarisini gosteriyor ona ikna oldum. Lakin akp den çıkma işte. Akp de sen hiç ülkesine iyi iş yapan gördün mu? Benide o killandiriyor işte.
DAVUT POLAT
DAVUT POLAT 14 gün önce
Evet akpde çürük elmalar çıktı ama ali beyin ekibinde Birtane çürük elma bulamassınız
Ahmet Çelik
Ahmet Çelik 19 gün önce
Mükemmel bir hitap, mükemmel bir diksiyon, mükemmel bir bilgi. reizin neden kötüye gittiği belli böyle profesyonelleri kaybetmesi
GOAT GR1NGO OR STH
GOAT GR1NGO OR STH 18 gün önce
Kaliteli bir siyasetçi. Bu video ile çok insanın unutlaeı yeşerecektir. Oyum size
Görkem Seyhan
Görkem Seyhan 21 gün önce
Programı hazırlayan, soruları soran ve bu kanalı kuran İlker hocaya aynı zamanda destekleriyle kanalı var eden izleyicilere çok teşekkür ederim. Ki böylece bu tarz videolar izleyebiliyoruz. Ülkeyi ve siyasetçileri daha derinlemesine ve samimi bir yolla tanıyabiliyoruz. Ali Babacan’ ın konuşması diğer partilere göre daha fazla güven veriyor. Ülke için hem şu an yaşananlara hem de yaşanacaklara hazırlık yaptıklarını söyledi. Umarım hazırlıkları sağlam etkilidir. Ama bunun kanıtı elimde olmasa bile şu ana ve geleceğe hazırlık yaptıklarını ve vatandaş yaş ve kesim fark etmeksizin ulaşmaya çalıştıklarını söylemesi bile iyi geliyor. Diğer partiler de yaptıkları ve yapacakları şeyleri youtube olsun başka bir yayın kanalı olsun fark etmeksizin açıklamaları gerekiyor. Tekrardan herkese teşekkürler.
Mert Ersoy
Mert Ersoy 18 gün önce
@Mehmet Flu tv'deki tüm videolarda var. bu videoya özel bir şey değil. diğer program türlerinde de var. sadece cümle aralarındaki beklemeleri kesiyorlar. zamandan tasarruf etmek ve sıkıcılığı gidermek için.
mindtropy
mindtropy 18 gün önce
@Mehmet evet ben de genelde sinir oluyorum. Bazı bilgi odaklı videolarda ardı ardına bilgi bombardımanı yapmak için kullanımı kabul edilebilir oluyor. Olmaz öyle saçma şey konseptinde hep bunu yapıyorlar. Bence amaç videoyu sardırma isteğini engellemek, sardırırsan diyalog kopacağı için sardıramıyorsun
Mehmet
Mehmet 19 gün önce
@mindtropy Emin olamayız ki ama. Sanki ali bey konuşmamışda bunlar söyletmiş gibi duruyor. Söyleşi magazin vs olsa tamam lakin siyasilerde hoş olmuyor biz en doğal halleri ile görmeliyiz
mindtropy
mindtropy 19 gün önce
@Mehmet yok bu; youtube da jump-cut benzeri isimle anılan bir montaj yöntemi. Cümle anlamı değişecek hiçbir müdahele içermiyor. Bu tarz kırpmalarla herkesi akıcı konuşuyor gösterebiliyor ve dinleyiciyi tetikte tutabiliyorlar. Herkes sevmiyor ama
Mehmet
Mehmet 19 gün önce
Sorun şu ki bu kadar montaj olmamalı. Neredeyse kelime kelime montaj yapmışlar sürekli kesik kesik oluyor. Siyasilerde bu böyle olmamalı. Nasıl konuştuysa koy gitsin ali bey ne dedi ben bilmiyorum mesela şuan o kadar montaj olmaz ki
Klimkov
Klimkov 18 gün önce
Gündelik/haftalık polemiklere cevap vermek siyaset yapmak değildir. Siyaset yapmak ülkenin içindeki problemlerin doğru bir şekilde tespit edilmesi ve seçmene çözüm önerilerini sunmaktır. Siyasetin temelini bu oluşturmalıdır. Deva partisi ve kadroları tam bu çizgi üzerinde yürümektedir. Mevcut siyasi partiler içinde Deva Partisi gibi detaylı eylem planları hazırlayan her maddesi takvime bağlanmış ve bütçesi hesaplanmış bir çalışma yürüten bir parti yoktur.
Nurşadiye Karabacak
Nurşadiye Karabacak 18 gün önce
Türkiye genç nüfüsü ile tarım alanı ve tarım ürünü çeşitliliği ile turizm ile kalkınma potansiyeli olan bir ülke sadece yanlış yönetilmiş. İyi yönetim ile çok iyi günler yaşamak mümkün. Umarım o günler cok uzak değildir ve bize deva olabilirsiniz.
Sürekli Dönüşüm
Sürekli Dönüşüm 7 gün önce
Hiç bir partiyi tutmadım, tutmuyorum. Bir sosyolog olarak dinlediğim en akıllı, bilimsel ve tecrübeyle başarısı sabit lider. İlk defa bir lideri ciddiye alarak dinledim.
Ersin Dur
Ersin Dur 17 gün önce
İlk defa sağ partiden birine oy veresim geldi. Kıvrak zekası ile sorunları pratik bir biçimde ele alıyor. Çözümleri ikna edici... Yolun açık olsun BABACAN ADAM. Türkiye'nin önümüzdeki 10 yılında 2 isim çok konuşulacak: Biri İmamoğlu, diğeri Babacan. Bunu görebiliyorum.
DAVUT POLAT
DAVUT POLAT 14 gün önce
Bunun sağı solu yok artık kim ülkeyi bu durumdan çıkara bilecekse ona veririm oyumu
Ege Yılmaz
Ege Yılmaz 21 gün önce
Çok güzel sorular sorup kendilerini ifade eden yaşıtlarıma, ilker hocama ve mustafa 7'a çok teşekkür ediyorum.
hakan T.
hakan T. 15 gün önce
@Burak Arslan "tartışma kültürü seviyeni gösteriyor"., "ders çıkarmak" falan. seviye konusunda önce kendine bakmalısın. aşağılamanı lafların arkasına saklamaya çalışıyorsun. ben insanların bana yaklaşmasına göre yaklaşırım. ilk başta düzgün yaklaşsan düzgün bir tartışma olurdu.
Burak Arslan
Burak Arslan 15 gün önce
@hakan T. Çelişki konusundaki tespitimde bir hata olduğunu sanmıyorum. Bundan ders çıkarmayı seçmemek tercihiniz tabi. Üslubunuz hoşuma gitmiyor sizden herhangi bir insandan alamayacağım bir konuşma hazzı almıyorum. Cevaplarınızı yazılanı içselleştirmeden verdiğiniz çok açık. Zevkli bir tartışma olsun isterdim ama mümkün görünmüyor. Cevap vermeye devam etmeyeceğim. İlk yorumum muhtemelen yazacağınız her yoruma uygun cevap olacaktır.
hakan T.
hakan T. 15 gün önce
@Burak Arslan Rica ederim. Yazımda çelişki yok. z kuşağına ciddi önyargı ile yaklaşıyorum ve bunun için üzgünüm. Bu önyargı son 10-12 yılda sadece sosyal hayatım değil iş hayatımda da gördüklerimle ciddi anlamda sabitleşti (sosyal medya konusunu açmıyorum bile). Z kuşağından birisinin sadece cümle kurması değil argumanını örneklerle, araştırmalarıyla, okuduğu makalelerle desteklemesi ve ikna etmesi gerekiyor benim için. Bilgi çağında yaşadığımız doğru. bilgiye ulaşmak ta çok kolay. ancak ulaşılan bilgi ne derece doğru? bu bilginin karşısındaki görüşe ne kadar hakimim ve bu edindiğim bilgileri birleştirip doğru sonucu üretebilecek "Analitik Zeka" ya sahip miyim. Gençlerin önce kendilerine bunu sorması lazım. özellikle analitik düşünme kısmında gerçekten sıkıntı var. dediğim gibi Analitik düşünme :). "önce bir anlamaya çalış merak et ne demek istemiş." sence anlamadım mı? merak etme o düşüncelere 90'larda sahiptik. farkındalığımız sadece yaşadıklarımızdan değil.
Burak Arslan
Burak Arslan 15 gün önce
@hakan T. Uzun bir cevap olmuş teşekkürler. Balık baştan kokar misali yazı ilk cümleden kendiyle çelişik. Karşınızdakinin bilgi birikimini küçümsememekten bahsediyorsunuz. Fakat benim bilgi birikimim konusunda vardığınız hükümden eminsiniz . Ayrıca bilgi çağında yaşıyoruz. Bilgi birikimi uzmanı olunan konuda yapılır. Yoksa hammallıktır. Benim anadalım siyaset değil. Dolayısıyla kesin yargı cümleleri kurmadım. Kendi düşünce matematiğimi anlattım cevap verdiğiniz yorumda. O yorumu rica ederim tekrar okuyun. Dilara adlı arkadaşın söylediklerinin doğru olup olmamasının önemine vurgu yapıyorum. Dolayısıyla evet o yorum aynen bu yorum içinde geçerli. Özellikle "önce bir anlamaya çalış merak et ne demek istemiş." kısmı. İyi günler.
hakan T.
hakan T. 15 gün önce
@Burak Arslan ​ :) hiç bir şey bilmiyorsunuz inan. öncelikle karşındaki insanları küçümseme. Belki onun sahip olduğu birikimin yanından geçmiyorsundur. tartışmayı seviyeli hale getiren yaklaşım kadar insanların o konudaki bilgisi ve birikimidir. kesinlikle eminim ki hayatınız boyunca ne bir koalisyon gördünüz ne de oturup ta "koalisyon Avrupa ülkelerinde nasıl işliyor, oradaki siyasi ve sosyoekonomik durumla bizdeki arasında ne farklar var ve bizde 50 yıl boyunca neden işlemedi ve ülkeyi neden hep bataklığa götürdü" konusunda kafa yordunuz. yapmadınız değil mi? Koalisyon güçler dengesini getirir. doğru şekilde işletilirse faydalıdır. Ama Türkiye'de işler farklı yürür. kaç tane gördün dediğim bundan. öncelikle farkındalığını geliştir. Koalisyon Türkiye'de hiçbir zaman çalışmadı bu yüzden bir yılda 2-3 hükümetin değiştiği oldu bu ülkede. Çalışmamasının sebebi de ülkenin şartları o kuzey Avrupa ülkelerinden biraz farklı. burada siyaset ölüm kalım meselesi gibi işletilir ve din gibi oluşumlar fazlaca siyasetin içindedir. siyaset halkın değil batı, derin devlet, tarikatlar, ordu veya din'in işlettiği bir şeydir(hatta şimdilerde terör örgütünün yönettiği parti bile var.). Bu yüzden bırak karşıt görüşlüleri aynı görüşe sahip farklı partiler bile koalisyon yapsa anlaşamaz. Çünkü öncelikleri devlet ya da halk değildir. Babacan konusuna gelince; bak ben 2012 gibi "ABD faiz arttırsak mı acaba" dediğinde arkadaşlarıma "... satın dolar borcunuzu ödeyin" dolar önce 7-8 olacak sonra da 90'lardaki gibi katlanarak artacak demiştim. daha erken bekliyordum ama yine de dışardan bir takım baskılar da gerçekleşince söylediğim gerçekleşti. o zamanlar indikator falan yazma kafasına girmiştim biraz ilgileniyordum yani ekonomi ile. detaylara girmeyeceğim. Ancak anlayacağın dilde :) ; Babacan'ın politikaları benim gençliğimde, maaşımla her haftanın altı günü taksimde rock barlarda 30-40 liraya 6-7 tane elilik bilmem kaç tane shot içmemi sağladı. güzel bi gençliğim oldu hemen her gün yedik içtik eğlendik müziğe doyduk. Şimdi sizin de aynı barda o 40 liraya bir tane bile bira alamamanızın sebebi bizim 40 liraya tüm gece içmemizi sağlayan "Düşük dolar kuru ve bol dış borç ile halkın alım gücünün yüksek tutulması" politikasıdır. "yıllara göre Türkiye'nin dış borcu" ve yıllara göre "Türkiye'nin cari açığı" cümlelerini google'da aratırsan n demek istediğimi anlarsın. Babacanın politikası sayesinde bizim nesil evini arabasını aldı hatta bazıları 2. 3. evlerini de aldı. şimdi onların borcunu siz ödeyeceksiniz. işin komik yanı hala babacan diyorsunuz ve gelmiş bana bilgiden kültürden bahsediyorsunuz.
Nur Elçik
Nur Elçik 8 gün önce
Ali Bey cok kapsamlı ve anlasilir sekilde anlatmis, aslında finansın ne kadar politik bir mevzu oldugunu anlamış olduk bir kez daha. Demokrasiye, özgürlüklere ve bunların ekonomi iliskisine yaptigi vurgu da onemli. Fakat yine de kendi donemini eleştirmeden anlatmasını, sadece olumlamasini cok doğru bulmadım. Bir de su donem yapılan yolsuzlukların, hak ihlallerinin temelleri kendisinin doneminde atıldı. Bizatihi kendi yaptı demiyorum fakat tüm bunlar etrafında olup biterken o koltukta kalmak da sorgulanması gereken bir konu.
Yasin Melikoğlu
Yasin Melikoğlu 18 gün önce
Ali Babacan'dan sonra şu soruyu kendime çok sordum. Neden devletin önemli yöneticileri TED kıvamında akademik insanlar olmasın.
Yasin Melikoğlu
Yasin Melikoğlu Gün önce
@Blue Sky Değerli bilgi için teşekkür ederim. Değişikliği yaptım. Tedx in gerçekten local ve bağımsız içerik ürettiğini bilimyordum =)
Blue Sky
Blue Sky 3 gün önce
TedX'in Ted ile alakasının olmadığını öğrendiğinizde kendinizi kötü hissetmeyin diye size nazikçe yorumunuzu silmenizi telkin ediyorum :) TedX bağımsız kuruluşların Ted iştiraki ile organize ettiği bölgesel (küresel olmayan) odakl ilham verici - teşvik edici - tecrübe paylaşımı içeren konuşmalardır.
Onur Yıldırım
Onur Yıldırım 19 gün önce
Mevcut siyasi liderler arasında en mantıklı, akla-bilime dayalı konuşan Babacan. Umarım halk bunu anlayabilir ve umarım Babacan da eline yetki geçtiğinde değişmez.
UĞUR ÖZDEMİR
UĞUR ÖZDEMİR 16 gün önce
@Umut Kılınç sana nasıl lider lazım kardeş düşmanın elini ayağını bağlayıp bağırta bağırta kırbaçlayan lider mi lazım
Yasin Tekin
Yasin Tekin 16 gün önce
@Umut Kılınç sana bagiracak bir laik kemalist Atatürkçü lazım kardeş 😃
Umut Kılınç
Umut Kılınç 17 gün önce
30 yıl keder yemiş biri gerekli anlıyormusun bu adam başkanımız olsa kendimi güvende hissetmem aq
Umut Kılınç
Umut Kılınç 17 gün önce
ya arkadaşım ben solcuyum ve koyun değilim ama bu adam fazla akla bilime dayalı apartman çocuğu gibi aq ülkeyi yönetecek adam biraz lider olmalı tamam hani bilgili de olsunda apartman çocuğu gibi al yanaklı minnoş olmasın kardeş
Selçuk
Selçuk 17 gün önce
Bu güç testini 13 yıllık bakanlığında en iyi şekilde geçen ve sürekli olarak zaman sınırını vurgulayan adama güvenebilirsin 👍
Esraa
Esraa 14 gün önce
Bir ihtimal Ali Babacan bu mesajları okur diye yazıyorum. Naçizane bir tavsiye vermek istiyorum: maalesef ülkemizin büyük bir kısmı düşük eğitim seviyesine sahip haliyle çok fazla terim ifade içeren konuşmaları halkımız yeterince anlamayabilir o yüzden daha basit bir şekilde konuşmanız bir siyasetçi olarak halka daha iyi hitap edebilmenizi sağlar diye düşünüyorum. Saygılar... Bir de siyasi anlamda cam çerçeve inmeliydi bence.
Tedbir olarak adımı yazmamayı tercih ediyorum.
Tedbir olarak adımı yazmamayı tercih ediyorum. 21 gün önce
Bence DEVA Türkiye'deki en seçilebilir parti.DEVA'nın aşırı kutuplaşmış Cumhur İttifakı ve Millet İttifakı'na mensup kişilerin ön yargılı şekilde yaklaştıklarını düşünüyorum.Umarım parti, hakkettiği yere gelir.
riozkan
riozkan 15 gün önce
Ayıp etmişsin, millet ittifakı için millet ittifakındakiler sorgulanmaz, ama cumhur ittifakının herşeyi sorgulanır, bikere bakkalalar kendi taraflarına, bi kere, 20 yildir akp düşmanlığından gözleri kör beyinleri salak oldu, ilkokul çocuğu olsa anlardi 20 yılda problemin cumhurca değil millet ittifakında olduğunu. Son seçim, 2018, erdoğan 26 milyon oy almış, geriye 33 milyon oy hakkı kalmış, erdoğan nasıl seçildi? Kim salak olduğu için? Ulan adam çoğunluk oyu alsa tamam da, adam azınlık oyla 20 yildir başkan, çünkü chp salatın önde gideni, bu yüzden adamlar ana muhalefet
riozkan
riozkan 21 gün önce
Cumhur ittifakina bisey diyemem adamlar milyar dolar yiyor da millet ittifakinda hicbir seyi sorgulamayanlari insanl merak ediyor, sorsalar bi kere, madem chp mv kiralayacak aralarinda fark yok iyi ile chp nin, o zaman aksener niye chp ye katilmadi niye chp de baskanlik yarisina girmedi diye keske birisi sorsa. Ama sorgulamak cumhur ittifakinda ve millet ittifakinda hak sadece diger taesftakileri sorgulamak, kendi paeti baskanlarini partilerini sorgulamak haram.erdogan tek adam, chp de kilicdaroglu tek adam degilde ne, 20 yildir baskanini degistirmemis partide, ulke kendini yakmis yakmaya devam etmrye yemin etmis millet ittifakiyla, sorsana bi kere kardedim 20 yilda chp baska bi tane adam bulamadi mi baskan olacak, madem mv veriyor o zaman alsaydi akseneri chp ye baskan secseydiler? Liyakat diye laf ebeligi lazim, herkes liyakali olmali ama parti baskanlai laf ebesi olmali. Burdan bakinca erdogana ne diyeyim ki
Seda Kuleli
Seda Kuleli 19 gün önce
30. dakikada gelen soruyu gözümde yaşlarla izledim yazık bu çocuklara da bize de diye ve 49. dakikada gelen sorunun güvensizliği bu kadarnazikçe söyleme başarısına da hayran kaldım. Üsluptan nasibini almamış toplumun gözüne üslup soktunuz sorular ve cevaplarla. Hayran kaldım.
Oğuz Alparslan
Oğuz Alparslan 18 gün önce
Millet ittifakı bu değerli insanı aday göstersin
Alattin Ersoy
Alattin Ersoy 17 gün önce
Aynen öyle
Batuhan KARADENIZ
Batuhan KARADENIZ 19 gün önce
Ali BABACAN ile alakali hic izlemeyenler icin 140 journous 'ün SAKIN KADER DEME belgeselini izlemenizi tavsiye ederim.
Ali BİNGÖL
Ali BİNGÖL 12 gün önce
Ben oy verecek birini bulamıyordum. Bütün muhalif liderleri dinliyorum. En mantıklı , en gerçekci adam yine bu adam. Ben galiba karar verdim.
Ali BİNGÖL
Ali BİNGÖL 12 gün önce
Bu ülkeye sağcı , solcu , yakışıklı , hitabeti iyi , uzun boylu , alnı secdeye değen falan değil. Gerçek liberal ve ekonomist bir adam lazım . Oda şuan için Ali Babacan sır.
SPHAR3X
SPHAR3X 21 gün önce
Genel başkanlar statüsünde saatlerce dinleyebileceğim tek kişi Ali Babacan . Hem bilgili donanımlı hemde rahat sohbet eder tonda konuşması var . Diğer başkanlar her an kavgaya gidecek gibi yüksek tondan konuşuyor . Umarım Ali Babacan gibi birini tekrar yönetim kadrosunda görürüz . Bu ülke güzel günleri hak ediyor
Blue Sky
Blue Sky 3 gün önce
@riozkan hep reise gerek yok diyosun hem de "verdigimiz parayi bizim icin kullanacak birisine ihtiyacimiz var," diyorsun. Zaten bütün olay da bu değil mi? Sevgili halkım siz çalışın bana verin paranızı ben de sizin için harcayayım > sevgili halkım bu kadar para yetmiyor biraz daha verin ki sizin için daha çok harcayayım. Devlet bildiğin cuma çıkışı para toplar gibi şurada köprü yapacaz para verin burada şunu yapacaz para verin. Ta ki nefes alıyorsun eğer nefes almaya devam etmek istiyorsan para ver, bak herkes veriyor sen vermiyorsun al sana ceza milletin hakkına giriyorsun vs....
solenny egueretdo
solenny egueretdo 12 gün önce
@taylan acar adamin islamiyetle alakali konuşmasi yok lan, ha varsada sanane lan sanane, adam burda doğru duzgun konuşuyor, ve adamin hiçbir plan proglaminda islamiyetle alakali bişey yok,sizin gibi trollerin eğer mansur veya ekrem iş yapamazsa tıpış tıpış devaya geleceği gunu iple çekiyorum
İlker Saygın
İlker Saygın 13 gün önce
@taylan acar Dini özel yaşantısında yaşayan biri illa ki siyasal islamcı olacak diye bir durum söz konusu değil. Belki özel yaşantısında namazlarını kılan birisi olabilir ama bu siyasal islamcı olduğunu göstermez. Partinin populist , etnik ve din temelli bir siyaset dili yok. Demokrasi, özgürlük, adalet ve hukukvurgusu ön planda. Siyasal islamcı olsaydı LGBT ile alakalı herkesin yaşam tarzına saygılıyız demezdi. Sosyal medyada 3-5 sayfada siyasal islamcı diyen birilerini görüp hemen siyasal islamcı etiketi yapıştırmak hiç etik değil. Parti söylemlerini ve eylemlerini dinlemeden bunları söylemen çok yanlış. Kemalist , sosyalist yada komunistsen acaba oylar buraya kayar mı kaygısıyla siyasal islamcı iftirası atmanı makul karşılayabilirim tabiki de orası ayrı mesele. Evrensel hukuk kuralları ve insan hakları temelli bir ikinci siyasi parti yoktur. Diğer partiler populist, rövanşist söylemlerle oy toplama kaygısında olabilir. Fakat Deva Partisi öyle bir yanlışın içinde düşmeyecek. İlke temelli siyaset yapmaya devam edecek. Ayrıca diğer partiler gibi yan gelip yatan değil bugünden iktidara geldiklerinde 20 alanda eylem planı hazırlığı yapan bütçesi ve süresi planlanarak yapılan bir başka parti yok. Ev ödevine iyi çaşılışan gün geçtikçe partiye ilgi ve alakanın arttığı gözlemleniyor. Sağın iktidara geçip solu ezdiği veya solun iktidara geçip sağı ezdiği dönem eskide kaldı. Eski siyaset anlayışını bir kenara bırakıp farklı fikir ve düşünceleri düşmanlaştırmadan, sorunların ortak bir masada konuşulduğu , ortak aklın ve bilimin ön planda olduğu Türkiye "Deva Partisi" ile Türkiyeyi geleceğe taşıyacak. İyi günler
taylan acar
taylan acar 13 gün önce
@İlker Saygın siz siyasal islamcı olduğunu anladığınız zaman...
İlker Saygın
İlker Saygın 19 gün önce
@taylan acar Siyasal islamcı değil bunu ne zaman anlayacaksınız çok merak ediyorum
Aykut Demirören
Aykut Demirören 19 gün önce
Flu TV'yi tebrik ediyorum. Harika bir içerik olmuş. Konuşmalarda aklımda kalan iki şey var. Birincisi Hava kardeş harika, akıcı, anlaşılır ve kültür kokan konuşuyor. İkinci Duygu kardeş ise tam bir Türkiye genci gibi konuşmak istiyor ama derdini anlatmakta zorluk çekiyor. :)
Güneş Kumsal
Güneş Kumsal 17 gün önce
2006'da milli gelir hesaplama yönetemi değişti. eski hesaplama ile 5.500 usd olan kişi başı gelir bir anda kağıt üstünde 7.500 usd oldu. gösterilen tablolarda geçmiş gelirlerin yeni hesaplamaya göre düzeltilmediği görülüyor. bu nedenle elmalar ile armutlar karşılaştırılıp, çok yüksek bir başarı gösterilmiş gibi gösterilmiş durumda. bu yöntem 2016'da yine değişti bu arada. tekrar bir artış sağlanmıştı o yıl. sayın babacan da ihracattaki artışı sağladığını gösteriyor yine ancak nedense ithalattaki artış hiç dikkate alnımıyor. asıl başarı ikisi arasındaki farkın azaldığı yıllarda gerçekleşir bizim gibi bir ülkede. Fed 2001 asya sonrası krizi atlatmak için genişlemeci para politkası izlemiştir. 2007'de bu para bolluğunun sonucu da mortgage krizi olmuştur. sirkülasyondaki para arttı deyip bu gerçeği yok saymak da hoş değil. ilk 9 dakikadaki eyyorlamam bu kadar.
Güneş Kumsal
Güneş Kumsal 17 gün önce
kamu borcunu düşürdük denliyor. doğru ancak burada kamu düşerken özel sektör borcu katlanarak arttı. kamu yerine özel sektör tercih edildi. maastricht kriterleri de dahil olmak üzere kamu borcu ülke riski için dikkate dilen kriter oluyor ancak özel sektör borcu dikkate alınmayabiliyor finansal kuruluşlarca. burada bunun tercihi yapılmış o dönem. ancak özel sektör borçlarının da büyük bir risk içerdiği ve toplam borcu dikkate alan yeni bir kriter oluşturulması gerektiği konuşuluyor son yıllarda. bu nedenle o kısma da tam olarak katılamayacağım.
mustafa kemal özyanık
mustafa kemal özyanık 18 gün önce
Şu adamdan başka ekonomi konusunda adam akıllı bişey açıklayabilen yok kesinlikle en liyakatli genel başkan
Onder Kurtoglu
Onder Kurtoglu 18 gün önce
Ne güzel , olağan doğal ego yok , ne güzel doğal sorulara doğal bir şekilde cevap vermek , bu sahneyi görmeyeli uzun zaman oldu . özlediğim tablo , inş koltuk geldiği zamanda bu şekilde doğal kalınabilir.
solenny egueretdo
solenny egueretdo 12 gün önce
Bu tabloyu gorduğumuz zamanmi oldu?
Osman ÇETİN
Osman ÇETİN 21 gün önce
Valla hayranlıkla izledim. Sn Babacanı dinleyince, muhalefet ve iktidarda siyaset yapan tv lerde konuşan kişilerin ne kadar vasıfsız ve boş magazinsel siyaset yaptığı kanaatine vardım.
Ders Alan Adam
Ders Alan Adam 20 gün önce
Aynı durumu ben de fark ettim
Ahu Bozkurt
Ahu Bozkurt 20 gün önce
👏🏻👏🏻👏🏻
A.Emre Demirbağ
A.Emre Demirbağ 10 gün önce
sevgili flu çalışanları şu ses kalitesini nasıl sağlıyorsunuz valla helal olsun! keşke herkes örnek alsa. tebrikler
SUARON
SUARON 17 gün önce
Tam bir Avrupa siyasetçisi biz alışmışız bagiranin haklı olduğuna..
Utkan K
Utkan K 19 gün önce
Cok guzel bir soylesi olmus! @alibabacan’nin fikir alisverisinde bulundugu ekonomist Daron Acemoglu’nun J.A Robinson ile beraber yazdigi “Why Nations Fail” -“Uluslarin Cokusu” adli kitabi herkese oneririm. Bu kitapta “cografya kaderdir” ve bunun gibi kliselesmis bir cok soylemi, somut orneklerle nasil yiktigini gorebilirsiniz. Gelismis ulkelerin neden ve nasil zenginlestigini okuyabilirsiniz. Ulkemizde, yapilmasi ve degismesi gereken cok seyler var. Umarim, ilk olarak insanlarimiz futbol takimi tutar gibi parti tutmayi bir an once birakirlar.
Naci Koru
Naci Koru 18 gün önce
Çok güzel bir program olmuş. Kutlarım. Gençlerin yayınları her zaman çok farklı oluyor.
Mehmet Fatih
Mehmet Fatih 21 gün önce
Olaylara neden sonuç içinde yaklaşıp objektif tutum sergileyeb bilgili nadir siyasetçilerden.Tıp okuyorum, videoyu izlerken neredeyse kendi hocalarımın vaka anlatımlarını dinlercesine heyecanlandım. Sağlıkta ne ise ekonomide de o olamalı her işi ehli yapmalı
Yasin Bilgin
Yasin Bilgin 21 gün önce
İlker Canikligil mucizesi tam olarak söylediğiniz sebepten kaynaklanıyor. Kanala çıkardığı her kişi objektif ve rasyonel bir zihne sahip olduğu için, ister İslamcı olsun ister Milliyetçi, kendini dinletiyor. (bkz: FluTV Aydaki Adam serisi) İlker hocamın söyleyemese bile Babacan zaafı da buradan kaynaklanıyor bence. Yalnızca bu program değil, diğer programlarında da ülke için gerekli olan lideri tanımlarken direkt olarak Babacan’a referans verdiğini düşünüyorum.
riozkan
riozkan 21 gün önce
Bu ulkenin problemleri yaslilari degil gencleri, onlar bile hala reis lider ocj bucu ararken yaslilar ne yapsin kardesim. Babacan, begenirsin begenmezsin, ama karsina alip canli normal konusabilirsin, ulkede birilerine hayran olmaya hayraniz, illa bi ilah lazim, neci olduklarinin onemi yok. Yil olmus 2021 daha paeti ilahlarina srn kimsin lan diemiyor gencler bile, hadi gectim iktidar devlet gucu var da, muhalefeti trmizle be kardesim, muhalefete agzini acamayan genclik varken gerisi ne yapsin. Lafa gelince z kusagi der herkes iceaata gelince 20 yildir parti koltugundan kalkmayana hayran olmaya devam edelim der, bu ulkede beyinleri sifirlamak lazim. Ali babacani begenmeyen alsin diger parti baskanini ayni konulari konussun elle tutulur bisey alsin, basit ama yok, illa bizi birileri daha opmeli. Ulkede ayrin gecinenler 20 yildir koltuklara yapismislara hayran
Kenan Day
Kenan Day 18 gün önce
Bu adamın cevapları bana samimi geliyor, ve yapmak isterdiklerine bakınca yapabilecek potansiyeli var gibi geliyor. Ülkemize taze kan lazım, diğer parti liderlerin neler yapabileceğinden emin değilim ama ali babacan kendini ekonomide ıspatladığı için bana daha sıcak geliyor.
ahmet yunus uslu
ahmet yunus uslu 11 gün önce
programlardan bahsedilmesi, şu durum için şunu düşündük denmesi ne kadar güzel ve alışık olmadığımız şeyler
Ümit Çakal
Ümit Çakal 18 gün önce
Eeeyy Babacaaaan, bayrağımızı indiremeyeceksiiiiin, ezanımızı dindiremeyeceksiiiin. Diye başlar yakında büyük reis!!! Ali Babacan gibi demokratik ve liyakat sahibine oyum sizin allahın izniyle.
Nesrullah Sonay
Nesrullah Sonay 19 gün önce
Nasıl başarılı, nasıl güzel bir adamsınız… İyi ki sizinle aynı ülkede yaşıyorum😊 Umut dolusunuz👏
Raconizm
Raconizm 17 gün önce
Amerikan'nın eğitimini alan adam bile bak nasıl bilgi küpü, aydın, entel (artık adını siz koyun) oluyor... Ya yemin ederim gel de sevme bu ülkeyi ya 🇺🇸❤️ (not: Ali Babacan ODTÜ Elektirik Müh'den sonra ABD'deki Northwestern University de ekonomi eğitimi görmüştür.)
Ümit ÇOPUR
Ümit ÇOPUR 21 gün önce
SİYASETTEN KAVGADAN KÜFÜRDEN GERİLİMDEN KİBİRDEN UZAK İNSANLARI BİRİBİNE DÜŞÜRMEDEN SAMİMİ ,BİLİMSEL,ÇAĞDAŞ EKONOMİ KONUŞULMASINI ÖZLEMİŞİM. BU ÜLKENİN BÖYLE İNSANLARA İHTİYACI VAR. TEBRİKLER...
Ertugrul Gazi
Ertugrul Gazi 18 gün önce
ben de caps büyük yazan insanları özlememişim
Zorro Zorro
Zorro Zorro 19 gün önce
Çok güzel, çok isabetli yorum. Aynen katiliyorum yorumuna, kardesim.
recep sariboga
recep sariboga 19 gün önce
Sayın babacan çok temiz ve net konuşuyorsunuz. Umarım seçimlerde koalisyonun içinde olursunuz.
Burak Üren
Burak Üren 18 gün önce
Elinize sağlık, dolu dolu bir yayın olmuş
Cem Mumcu
Cem Mumcu 14 gün önce
Gösterişten uzak, kendi hikayesinden bir trajedi yaratmaya ihtiyaç duymayan, toplumun kutsallarını kullanmayan, analitilik ve bilimsel verilerle konuşan bir siyasetçiyi görmek insanı umutlandırıyor. Umarım boş bir umut değildir..
Mavi Mavitr
Mavi Mavitr 10 gün önce
@Cem Mumcu eger bu yazdıkların hepsi onun elinde olsaydı bu tipler meydana bile çıkamazdı kime ve kimlere destek verdiklerine bir bakın ben akp li degilim ama şu yazadıklarını okuyunca yargı yürütme hukuk tanımazları daha tanıyamamışsınız mustafa kemal cumhuriyet kalk fırkasıyla siçime girecegi zaman muhaleftin kapısına asker koymuştu şeçime giremediler haktan hukuktan bahsediyorsun fakat bu ve bunun gibiler zaten hukuk tanımazlar unutma iyi veye kötüde olsa cumhur milletin başıdır sayğı duymak zorunda herkes oy versin vermesin ..
Cem Mumcu
Cem Mumcu 11 gün önce
@Mavi Mavitr Partisinin kuruluş felsefesine, değerlerine ihanet ettiyse eğer o lider, kendi iktidarı için her türlü yolu kendine mübah görmeye başladıysa, yol arkadaşlarını tek tek partisinden uzaklaştırdıysa, milletin her türlü manevi değerlerini iktidarı için kullanıp sömürüyorsa, mitinglerde kutsal kitabımızı eline alıp oy isteyecek kadar ileri gidiyorsa, yargı, yürütme ve denetlemeyi tek elde toplayıp her şeyde tek söz sahibi olma ihtirasındaysa, anayasayı, hukuku ve kanunları tanımıyor ve evrensel normlara göre değil kendi keyfince yorumluyorsa o lider asıl ihanet hala o liderin peşinden gitmeye devam etmektir.
Mavi Mavitr
Mavi Mavitr 11 gün önce
bundan ne lider olur nede millete hayır olur kendi liderine ihanet eden bu ülkeyede ihanet eder .
SUNSET POİNT
SUNSET POİNT 18 gün önce
Bu adamı seviyorum çünkü eğitimli çünkü sadece ben bilirim demiyor...
Murat Gül
Murat Gül 21 gün önce
Çok başarılı bir yayın olmuş herkesin emeğine sağlık. Ali Babacan iyi ki parti kurmuş diyorum bize umut veriyor. Türkiyede böyle bir siyasinin çıkmış olmasına şaşırıyorum. Uslup olarak zaten tüm siyasilere örnek olmalı
Random Human
Random Human 11 gün önce
Onların bağırıp çağırmaları cahil halk üzerinde gerçektende etkili oluyor. Bu da bir gerçek.
riozkan
riozkan 21 gün önce
Diger siyasi parti liderleri uslup olarak boyle konusursalar geriye posalari kalir😂 bagirip cagirmalari lazim ki millet gaza grlsin bisey anlamasin, ataturkcuyuz allahciyiz ulkucuyuz kurtcuyuz haydiii ver mehter ver😂 tane tane konusan insan seninle beyinle iletisim.kurar bilgisine guvenir guvrnmeyen de bagirir cagirir hakaret eder namussuz serefsiz namert hain vs der durur, diger siyasiler babacani ornrk alamazlar bu bitisleri olur
Creation Nachrichten
Creation Nachrichten 18 gün önce
Su an demokrasi (tam adalet) + egitim = EKONOMI demektir. Gelismis ülkelerin güzergahi budur. Babacan'i bu yönüyle destekliyorum.
Emine Bayraktar
Emine Bayraktar 19 gün önce
Katılıyorum ; yabancı arkadaşlarım benden birikimlerini Türkiye'de değerlendirmemi istemişlerdi ve Türk ekonomisine o kadar güven duyuyorlardı ki : yatırım seçeneğini bana bırakmışlardı ... Fakat ben , sürekli sorun yaşanılan ekonomimize güvenemediğim için bu sorumluluğu kabul etmedim... Sistem değişmediği sürece , Türkiye ekonomisinde istikrar sağlanamaz . Her şeyin , TEMELDEN değismesi lazım...
Envin Lightfinger
Envin Lightfinger 19 gün önce
Benim oyum bu adamın lan :D Ne güzel konuştu tam istediğim şey işte. Boş vaatler yok, ayağı yere basan bir özgüvenle konuşuyor. Beni inandırdı arkadaşlar. Artık Mansur reis bile aday olsa kararsızım bu adama verebilirim oyumu... Başka biri seçilse bile hatta ben bile oyumu başkasına versem bile keşke bu adam ekonomi bakanı olsa.
Yuşah Suiçmez
Yuşah Suiçmez 10 gün önce
Çok mantıklı ve bilim ışığında konuşuyorsun herşey güzel aklıma yatıyor.Fakat olay şu bizim insanımız böyle konuşanı seçmez kardeşim az akıllı ol:)Milleti galeyana getirip kutuplaştırmadan bir taraf olmadan seçim zor belki gelecek nesil yapar bu işi ama oda min 5 sene sonra
Abdullah Kozan
Abdullah Kozan 21 gün önce
"Hükümetin başarısızlığına endeksli bir parti olamayız. Kendi plan ve programımız var." 👍
Slippin Jimmy
Slippin Jimmy 10 gün önce
@Alaaddin Keykubad kırmızı fanatikler hükümetten ziyade Babacan dan daha çok nefret ediyor.
Sami Güneş
Sami Güneş 17 gün önce
@Alaaddin Keykubad Yorumundan kalite akıyor üstad
Alaaddin Keykubad
Alaaddin Keykubad 18 gün önce
ilk cümlenin yüklemini çıkardığında karşına kırmızı bir resim zuhur ediyor.
Süleyman Korkmaz
Süleyman Korkmaz 20 gün önce
🇪🇺🇹🇷🇪🇺🇹🇷
RestalFox
RestalFox 18 gün önce
Umarım Ali Babacan bu ülkede söz sahibi olan kişilerden birisi olur gerçekten ihtiyacımız olan tek kişi olabilir.
Gugu Mills
Gugu Mills 13 gün önce
Serbest rekabet ve özgür piyasa olmadığı sürece yükselemeyiz.
Batuhan İkibas
Batuhan İkibas 16 gün önce
Ali Babacana yorumları için teşekkürler güzel konuştu dedikleri harfiyen doğru. ben söylediği sözlere katılıyorum ve daha önce bu işi yapmış biri olarak kendisine güveniyorum.Kendisine ve partisine başarılar dilerim.
Hakan Akkaya
Hakan Akkaya 18 gün önce
Adam haklı. 2013 de 3 yıllık bir çalışandım maaşım 3300 tl idi ve sıfır opel corsayı 38bin tl ye yani 1 senelik maaşımla almıştım tabi düşük kredi faizi ile. Şimdi ise aynı sektörde 3 yıllık çalışan bir arkadaş aynı arabayı 2.5 yılda alabiliyor faizi söylemiyorum bile
Traggg
Traggg 10 gün önce
İnanılmaz sakin,güzel ve kaliteli bir üslubunuz var.Dediklerinizin tamamıda dogru,ve eğer iktidara gelirseniz bu günden cok daha güzel günler göreceğimizede eminim,ama tek emin olmadıgım konu mecbur kalırsanız mevcut iktidarla ittifak yapabilme olasılığınız.O konuda emin olabilsem,size tam destek vereceğimde.Emin olamıyorum malesef.Malesef çok gördük hesap sormazsam namerdim deyip ardından biyat edenleri.Oyumun mevcut iktidara,dolaylı bir sekilde de olsa,gitmesi beni kahreder.
emre yıldırım
emre yıldırım 16 gün önce
'Önyargısız bilgi dolu Geleceğe daha fazla umutla bakmamızı sağladığı için Ali bey'e ve flutv ekibine sonsuz teşekkürler..
Muhammed Çelik
Muhammed Çelik 18 gün önce
Bu adamı dinlerken umutlanıyorum videonun bir kere bile sardırmadım ve tek solukta hiç sıkılmadan bitti. Çok başarılı bir yayın olmus adeta ders niteliğinde. Babacan gibi politikacılara ihtiyacımız var umarım bu halk kıymetinizi bilir.
SEMİHA SEHER
SEMİHA SEHER 19 gün önce
Bana göre ekonominin emanet edileceği tek siyayasettci
İSMAİL ÖZSOY
İSMAİL ÖZSOY 21 gün önce
Çok kaliteli bir program olmuş . Flu TV yonetimine ve Ali Babacan a tebrikler. Ülkenin çok daha özgür çok daha müreffeh bir ülke olması mümkünken bu durumu yaşamak zorunda kalmak çok çok acı.
Sedabisus
Sedabisus 21 gün önce
ömrümün yarısından fazlası bu zorundalığa maruz kalarak geçti, gerçekten çok acı bu durumu yaşamak.. helal etmiyorum ömrümün yarısını..
Bozkurt Tanrı Dağından
Bozkurt Tanrı Dağından 17 gün önce
Sayın Ali Babacan'ın gençlerle söyleşisi oldukça kaliteli ve yapıcı. Temel sorunun kötü yönetim olduğunu belirtiyor. Katılmamak mümkün mü?
Şebnem Ersoy
Şebnem Ersoy 19 gün önce
Çok keyifli umut vadeden bir program olmuş teşekkürler başkanım
Crypto Talha
Crypto Talha 19 gün önce
Adam kedi sevdi diye mutlu oldum. Öyle kötü insanlarla yönetiliyoruz ki en ufak normal bişey çok farklı geliyor insana
AssBurner
AssBurner 19 gün önce
bu adamı seviyorum ve seçimde beklenenden çok daha yüksek oy alacağını düşünüyorum.
serzeniş xd
serzeniş xd 21 gün önce
Türkiye yaşlı siyasetçileri sırtından atmalı, umarım halkımız Ali Babacan kalitesinde bir siyasetçinin değerini bilir.
riozkan
riozkan 21 gün önce
@Kentsoylu 😂
Kentsoylu
Kentsoylu 21 gün önce
İmamoğlu 51 Mansur Yavaş 66 Meral Akşener 65 Erdoğan 67 Bahçeli 74 Kılıçdaroğlu 73
recep aaa
recep aaa 21 gün önce
@Wigg genç işte. Nolcak yeni üniversite mezunu biri mi yönetecek ülkeyi?
M.Görkem Eraslan
M.Görkem Eraslan 21 gün önce
@Wigg kemal 75 yaşında ?
Wigg
Wigg 21 gün önce
54 yaşında adam
GNC KPSS
GNC KPSS 17 gün önce
Umarım sizi herkes görür ve analiz eder. 40 yas alti insanların sizi sindirmesini temenni ediyorum
Soner YILMAZ
Soner YILMAZ 19 gün önce
Ali babacanı dinledikçe türkiyede bir değerim varmış gibi hissediyorum.Bu hissi ilk defa yaşıyorum.İktidar umudumuzuda çalmış olsa gerek.:D
ahmet şahan
ahmet şahan 17 gün önce
SÜPER BİR VİDEO OLMUŞ TÜM EMEĞİ GEÇENLERE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. DEVAMINI İSTERİZ. ÇOK BİLGİNLENDİRİCİ OLMUŞ.
Yucel Teymur
Yucel Teymur 12 gün önce
Flue tv ye çıkmaya cesaret eden tek parti lideri, yani ali Babacan'ın flue tv yi kendine yer edinmesi ve flue tv izliyicisinin kalitesini bile bile burada olmasi büyük cesaret ve başarı..
SimülasyonTÜRK
SimülasyonTÜRK 20 gün önce
Hava'nın soruları mükemmel tam yeni nesil Z kuşağı ama çok çabuk değişmeyeceğinden endişeli de(biraz da yaş küçük olunca normal) yepyeni güçlü bir hükümet ile ortam öyle hızlı değişir ki... bugün kafamıza taktığımız abuk sabuk problemler aklımıza bile gelmez.
Furkan Oyunda
Furkan Oyunda 6 gün önce
@Naz Ak 2028 ye kadar kalırsa sıkıntı büyük
Naz Ak
Naz Ak 7 gün önce
@Furkan Oyunda Reis 2028 de 😁
Furkan Oyunda
Furkan Oyunda 13 gün önce
@Naz Ak kim bırakınca
Naz Ak
Naz Ak 13 gün önce
ALİ BABACAN EKONOMİDE. BASARİLİYDİ LİBERAL POLİTİKALARA HAKİM, İKLİM DEĞİŞİMİ VE TEKNOLOJİK DEĞİŞİMLERE HAKİM REİS 2028 YİLİNDAN SONRA SİYASETİ BIRAKTIĞI ZAMAN DESTEK VERİLEBİLİR DAHA GENC 👍
Cem KIRAC
Cem KIRAC 15 gün önce
@Yav Ne butun dunyada kriz varsa da bu kadar kotu yonetilmedi, g20 de enflasyonda birinciyiz. Diger dediklerin gerceklesse bile ulkede akpartili kucuk bir grup daha zengin oluyor halk fakirlesiyo, adaletli dagilim, firsat esitligi yok, ve AKPARTININ BU PROBLEME BIR COZUM ONERISI DE YOK!!! VARSA YAZ BILELIM, GELIR ADALETSIZLIGI POLITIKASI NEYMIS AKPARTININ????
Mehmet Mehmet
Mehmet Mehmet 19 gün önce
6. Kez izliyorum boyle kaliteli bir söyleşi hazırladığınız icin cok tesekkur ederim. Fren Aliyi frenlemeye kimsenin gücü yetmeyecek gibi duruyor. Başarılıydı yine öyle olur ama ekonomist degil artik makinist olarak sag saglim guzel bir yola girmesine buyuk hizmetleri olacaktir. Ulkemiz ve milletimiz için hayırlı olsun inşallah...
Samet Karabaş
Samet Karabaş 17 gün önce
Herkese merhabalar. 30 yaşına merdiven dayamış çift diplomalı (iktisat ve veteriner) biri olarak etkilendim. Yolunuz açık olsun.
Ercan Adlı
Ercan Adlı 9 gün önce
@Tütü Pa veteriner hayvancılığın kalbi devlet tesvigide var. Dışardan neyi okuyon edebiyat mi o doktorluk o nasıl dışardan okucan
Tütü Pa
Tütü Pa 9 gün önce
@Ercan Adlı toplum olarak ünvan,tahsil durumu, sahip olunan araç gibi konularda belirteç kullanmaya neden bu kadar meraklıyız anlayamıyorum. ne dememiz bekleniyor acaba 2 üniversite okumuş "aaa adama bak iktisatta okumuş ilgisini çekmiş var demekki bişiler" falan mı? açıktan oku olsun bitsin ne var bunda...
Ercan Adlı
Ercan Adlı 9 gün önce
Veteriner isen hibeli bı ciftlik.kur. çiftlikleri iflas ettiren veteriner gideri
Tütü Pa
Tütü Pa 9 gün önce
hangi üniversitelerden diplomalar?
MİXED
MİXED 19 gün önce
Olay Çok Basit İşi Ustasına Bırakacaksın Her Daim Ali Bey Gibi Değerli ve Kaliteli İnsanlar Lazım Ülkeye
Emre Ilsever
Emre Ilsever 18 gün önce
Ali Babacan, iktidarda olamasa bile ekonominin başında kesinlikle tekrar olması gereken bir adam. Söyleşi için teşekkürler ...
taha kutlu çevik
taha kutlu çevik 21 gün önce
Üniversitede ders verir gibi bir program olmuş . mükemmell. ne yaptığını ne yapacağını nasıl yapacağını anlatan başka bir parti lideri yok. ali babacanda popilistlik sıfır herşeyi ile gerçekçi.
Erman Es
Erman Es 13 gün önce
Allah nasip ederse işi ehline vereceğiz. Allah utandırmasın. Vergi kaçıran, sürekli zam yapan, yalan dolan ve talanla işi olan, çalışarak değil yatarak iş hayatını geçiren akrabalarınıza söyleyin onlar vermesin.
Grimes - Shinigami Eyes (Official Video)
3:20
GrimesVEVO
görünümler 3,6 Mn
ALİ BABACAN; 'KEŞKE ZAMANINDA KONUŞSAYDIM, PİŞMANIM!'
1:03:32