Baran Kadir Tekin 1000 Abone Özel Yayın Vlog BKT

  görünümler 9,440

Baran Kadir Tekin

3 yıl önce

Baran Kadir Tekin , güzel ve eğlenceli ve komik bir video oldu iyi seyirler. Baran Kadir Tekin'in BKT yeni bölüm izle
KANALIMA ABONE OL goo.gl/V8eCca
Baran Kadir Tekin Kışkırtma : trshow.info/watch/4Mz_vtniBC0/video.html

Sosyal Medya:
instagram barankadirtekin
Facebook barankadirtekin/
Web Sitem www.barankadirtekin.com
TRshow Kanalım trshow.info
İş Teklifleri ositekin@gmail.com
Merhaba Ben Baran Kadir , TRshow Türkiye benim en büyük mutluluğum, bur da dev gibi bir starBRO ailesi için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda oyun gaming , eğlence , challenge , komedi , şaka , vlog , montaj ,şarkı tepki ve benzeri bir dizi video paylaşıyorum. Bunları yaparken çok eğleniyorum ve bir çok komik anlar eğlenceli anlar yaşıyorum. Kanalımdaki en son yeni bölümleri izle mek için, Sizde aileye katılın hadi abone olun !
İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SÜPERSİNİZ!!
#youtube #video #komik Keywords
Baran Kadir Tekin BKT, Game Tycoon BKT, Games Time BKT
GTA V, GTA 5, csgo, Baran Kadir Tekin, Games Time BKT, oyun portal, Hunger Games, Egg Wars, Speed Builders, Master Builders, counter strike, Oyunları, Minecraft, BKT, Minecraft nasıl yüklenir, minecraft server, minecraft evi, GTA 5 Online, nasılsın, nasilsin iyi misin, nasılsın gta 5 videoları, nasılsın iyi misin
Minecraft, Hunger Games, Egg Wars, Speed Builders, Master Builders, counter strike, Oyunları, BKT, Minecraft nasıl yüklenir, minecraft server, GTA 5, minecraft skyblock, sky block, SKYBLOCK, minecraftta, komedi, minecraft izle, conconcraft, online, mods, minigames, video.
Popüler TRshowrlar : orkun ışıtmak, burak oyunda, enes batur, genç hane, sarp atilla, baran kadir, Furkan Yaman HD, FurkanYamanHD, garbarius, Buğra Kazancı, minecraft evi, Baran Kadir Tekin, Games Time BKT, oyun portal, Buğra Kazancı, garbarius, orkun ışıtmak, burak oyunda, enes batur, genç hane, sarp atilla, baran kadir, Furkan Yaman HD, ndng enes batur, enes, 2020

YORUMLAR
Kızgın Bocek
Kızgın Bocek 3 yıl önce
Kardeşim sen 5000 Deil 100 milyonu hakediyosun
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
+Kızgın Bocek çok teşekkür ederim:)
sandalyedeki çocuk
sandalyedeki çocuk Yıl önce
Yana aboneleri nasıl koydun
sabire ekinci
sabire ekinci Yıl önce
masa üstü ben
Muhamet Ali
Muhamet Ali 2 yıl önce
Abi beni söyle
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 2 yıl önce
ne desem :)
Muhamet Ali
Muhamet Ali 2 yıl önce
Abi beni yaz
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 2 yıl önce
:)
Cartoon Network FUN
Cartoon Network FUN 2 yıl önce
baran kadir tekin knk ben general snake bu 2.ci hesabım bu arada ben seni steamden ekledim kabul eder misin?
Cihan KnightHD
Cihan KnightHD 2 yıl önce
Kaçlışın 2006 mı
Halil Utku Özbay
Halil Utku Özbay 2 yıl önce
yuh 11 mi
Nahare Naharu
Nahare Naharu 3 yıl önce
skype ne
PG-Efe Koç
PG-Efe Koç 3 yıl önce
sen hem 8 yaşlı bir veletsin
R3KT
R3KT 3 yıl önce
adamsın adamsın adamsınnn
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
❤️❤️❤️
Fırıncı Mehmet
Fırıncı Mehmet 3 yıl önce
baran reis skype ne senin ????
By. Sliders
By. Sliders 3 yıl önce
sen nasıl 11 ben seni 5 yaşında zannediyom
By. Sliders
By. Sliders 3 yıl önce
5 yaşında dedim ya alınma dediğime
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
:)
2'li Team
2'li Team 3 yıl önce
skype ismin ne
MUSTOO TV
MUSTOO TV 3 yıl önce
benim yaşım 8
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
ben 11
jmeymun
jmeymun 3 yıl önce
youtube dan para geliyormu sana
KEREM HD
KEREM HD 3 yıl önce
12 YAŞım :D
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
ben 11
HaSsSosO Ailesi
HaSsSosO Ailesi 3 yıl önce
modlu mankıraft gelsin
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
gelecek
kaan tan
kaan tan 3 yıl önce
oda vlogu yap
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
bugün yayınladım oda vlog
Oguz Bey GB
Oguz Bey GB 3 yıl önce
güzel yaaa
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
çok teşekkür ediyorum.
Beyza Asığ
Beyza Asığ 3 yıl önce
la bu çocuk nasıl 11 yaşında? daha küçük gösteriyo
MUSTAFA Kemal.
MUSTAFA Kemal. 3 yıl önce
Velet gibi kudurmuyosun iyi yerler seni bekler
BrawlStars Türkiye
BrawlStars Türkiye 3 yıl önce
0:13 amaçsız
Oyun SevenHD-HÜSEYİN
Oyun SevenHD-HÜSEYİN 3 yıl önce
skype den beni ekle benimde kanalım var video çekeriz
Media & Teknoloji
Media & Teknoloji 3 yıl önce
güzel video
PattisLordu
PattisLordu 3 yıl önce
kardeş kusura bakma da Skype'dan nasıl takip edeceğiz ki? :Dd
PattisLordu
PattisLordu 3 yıl önce
kardeş, skype, facebook yada twitter gibi değil. orda sesli veya görüntülü konuşma yapıyosun.takip etme gibi bir özelliği yok
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
Facebook ve skype durumuna hangi server hangi saat te oynuyorum onun duyurusunu yapıyorum.
Mert Dilber eski resmi kanalı
Mert Dilber eski resmi kanalı 3 yıl önce
PARDON KARDEŞ AMA AYNI YAŞDAYIZ AMA BEN SENDEN DAHA OLGUN GİBİYİM :D
Egemen Soncu
Egemen Soncu 3 yıl önce
egemen
ndng-alhmet sever baykal
ndng-alhmet sever baykal 3 yıl önce
kanka benim yorumunda çek
efe ateş
efe ateş 3 yıl önce
İlerde degerleniceksin bizi unutma başka youtuberler gibi :D
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
bak buradayım yine unutmuyorum 7.000 e geldik çok şükür desteğin için teşekkür ediyorum.
efe ateş
efe ateş 3 yıl önce
Baran Kadir Tekin - GT eyer videoama sıgar diyosan yapabilirsin veya 5 bin kisiyi koyerken kanalın gidis hatı hakkında konusabilirsin uzun uzun
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
ilk 1000 kişiyi vidyoya kaydederek. onları ilk 1000 olarak garantiledik. Sonra bunu birde 2-3-4-ve 5.000 de yapacağım. nasıl?
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
harikasınız :)
loserberg
loserberg 3 yıl önce
Tamam Yaşı Küçük Olabilir Tamam Belkide Sizin İstemediğiniz İçerikleri Üretebilir Belkide Bu Kardeşimden Nefret Edebilirsiniz Ama Bu Kardeşime Saygılı Olun Arkadaşlar Lütfen Çocuğun Ne Kadar Ama Ne Kadar İstekli Yaptığını Videolarından Anlarsınız DEVAM KARDEŞİM
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
çok teşekkür ederim
DALTONLAR
DALTONLAR 3 yıl önce
Neden disslike atıoyusunuz kardeşimiz burda kendi emekleriyle video cekiyo ve cocugun emeğinin karşılıgını 55 dislike atan arkadaşlara başka bişey demek istemiyorum burdanda kardeşimize selamlar sen devam et karşılıgını alıcaksındır
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
+Enes GG teşekkür ederim
Berkcan Bas
Berkcan Bas 3 yıl önce
Minecraft SkyBlock Oynamanı Tavsiye Ederim İP : LifeMC.batihost.com
KÜVET ADAM
KÜVET ADAM 3 yıl önce
yaşına göre gerçekten küçük gözüküyorsun kardeşim başarıların devamını beklerim
Atilla Ege Öztürk
Atilla Ege Öztürk 3 yıl önce
oha amaçsız !
Doruk Kizilagac
Doruk Kizilagac 3 yıl önce
Arif Tekin mdlekdlwmdksmd lclcllfl I 2 asana idoe asana idoe asana idoe asana idoe asana idoe asana idoe asana idoe asana idoe asana
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
+Arif Tekin çok teşekkür ederim
Sagopa Kajmer Fan
Sagopa Kajmer Fan 3 yıl önce
Dostum editleri montajlari felan nasıl yaptığına dair bi video cekrmisin ?
Ömer Faruk Günay
Ömer Faruk Günay 3 yıl önce
baran kaca gidiyorsun
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
5
ata öztürk
ata öztürk 3 yıl önce
abi şu tipe nasıll disslike atıyorsunuz tipe bak ya :D
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
:)
Antelaches
Antelaches 3 yıl önce
klavye mouse markası pls
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
hakkımda bölümününe bütün detayları yazdım dostum.
Yunus Gündoğdu
Yunus Gündoğdu 3 yıl önce
BU YAŞTA BAŞALAMAN GÜZEL İLERDE İYİ YERLERE VARACAĞINA EMİNİM
Yunus Gündoğdu
Yunus Gündoğdu 3 yıl önce
KARDEŞİM FACEDEN EKLERMİSİN YUNUS GÜNDOĞDU DİYE EKLERSEN SEVİNŞRİM BU ARADA RAHAT 50 BİN OLURSUN ARKANDAYIM
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
çok teşekkür ediyorum.
beryusx
beryusx 3 yıl önce
helall len seni ufaklık senii :SAdsaDas herneyse citten helal olsun
beryusx
beryusx 3 yıl önce
önemli değil :)
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
+THELast King teşekkür ederim
bağımlı oyuncu
bağımlı oyuncu 3 yıl önce
kardeşim V48 ne anlama geliyor bu arada videoların güzel like
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
+bağımlı oyuncu 48. Video demek.
StiprusS
StiprusS 3 yıl önce
kardesim marka olmasına gerek yok . i bir youtuber ol yeter
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
+Gereksiz MOD :)
StiprusS
StiprusS 3 yıl önce
bilgisayarının özelliklerini saysana
StiprusS
StiprusS 3 yıl önce
len küçüksün ama helal len sana :D
StiprusS
StiprusS 3 yıl önce
kardeşim ? 2 yaş büyüğünüm ama olsun :) eyvallah
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
+Gereksiz MOD teşekkür ederim kardeşim
Transfer Haberleri
Transfer Haberleri 3 yıl önce
Küçük yaşında bu kadar abone toplaman çok büyük bir başarı, helal olsun.Tebrikler
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
+Mustafa Songur teşekkür ederim
Ozan Sparrow
Ozan Sparrow 3 yıl önce
*AAA BEN :)*
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
+Ozan Oyunda :)
Behçet
Behçet 3 yıl önce
Ailen Yardım Ediyormu ?
Behçet
Behçet 3 yıl önce
nasıl gwlistin
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
+Emirhan Emine Oyunda bazen problem olunca yardımcı oluyorlar.
A Dead Poet
A Dead Poet 3 yıl önce
Kardeşim Sizi Arıyorum Ndn Cevap Vermion
A Dead Poet
A Dead Poet 3 yıl önce
cvp vermion ya da görmüon
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
+Tekirdağlı Oyuncu ders çalışırken bakamıyorum sevgili dostum. Aramak yerine mesaj atmanı isterim. :)
Mahmut_MC pıRo
Mahmut_MC pıRo 3 yıl önce
adamsın kalp at :)
Mahmut_MC pıRo
Mahmut_MC pıRo 3 yıl önce
adamsın lan :)
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
+Mahmut_MC pıRo
Kogarasumaru
Kogarasumaru 3 yıl önce
Yaşına göre küçük duruyosun :D çok tatlısın :)
Kogarasumaru
Kogarasumaru 3 yıl önce
efendim
zeynep organikbebek
zeynep organikbebek 3 yıl önce
Arda Konuk
Kogarasumaru
Kogarasumaru 3 yıl önce
bişey değil :)
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
+Arda Konuk çok teşekkür ederim.
BULUT TV
BULUT TV 3 yıl önce
skaypeden eklermisin adım : eren.bulut11
Oyun Kral
Oyun Kral 3 yıl önce
Senmisin 11yasında 10 yasındasın bari yalan atma
LightSpeeds Games
LightSpeeds Games 3 yıl önce
Sanane Çocuk Bot Olsada Olmasada Sanane Kıskandınmı Yoksa
Oyun Kral
Oyun Kral 3 yıl önce
Baran cım bari bot bastığında soyle 1000 abone goruntulenmeler yerde like sayısı hele yerin dibinde :D
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
+Oyun Kral neden yalan dedin. Anlamadım. 10-11-12 olsam senin için değişen nedir. Garip.
pump_bağımlısı_59
pump_bağımlısı_59 3 yıl önce
1k Abonen Hayırlı Olsun
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
+İsimini vermek istemeyen çocuk hepimize hayırlı olsun.
Metin KYB
Metin KYB 3 yıl önce
Kendimi gördüm aboneler kısmında :D
Metin KYB
Metin KYB 3 yıl önce
Baran Kadir Tekin skypen varmi
Metin KYB
Metin KYB 3 yıl önce
Baran Kadir Tekin :) bende seni
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
+BayPatron YT ben seni hep görüyorum:) aboneler kısmında
Bora Bakırtaş
Bora Bakırtaş 3 yıl önce
1 bin abonen kutlu olsun kardeşim
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
+Bora Bakırtaş
CA
CA 3 yıl önce
TRshowde Reklam Yaparsan Daha çok aboneye ulaşırsın
zeynep organikbebek
zeynep organikbebek 3 yıl önce
Çılgın Oyuncu TV
Alper Altun
Alper Altun 3 yıl önce
Online'da
Alper Altun
Alper Altun 3 yıl önce
İsmin ne
Alper Altun
Alper Altun 3 yıl önce
Gta da
Alper Altun
Alper Altun 3 yıl önce
Bir de şey players den ölümsüzlük yapılıyor nat wantıt da polisler hiç gelmi yo
Alper Altun
Alper Altun 3 yıl önce
Bir watır filip chakenge yapar mısın ?
Alper Altun
Alper Altun 3 yıl önce
Başırılar skyp ın varmı ? arkadaş ekleyebilirmiyim ?
Yusuf Balta
Yusuf Balta 3 yıl önce
mc.candycraft.net e gir noooluuuur presiz ama çok güzel hem sana youtube tag ı da verirler türk olduğu için server lütfeeeeeeen
Yusuf Balta
Yusuf Balta 3 yıl önce
lan 1 hafta önce 600 dün lan helal bu arada ben 13
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 3 yıl önce
çok teşekkür ediyorum.
Who is No.1 Youtuber of India | Top 10 Indian Youtubers | Carryminati
10:45
YouTubers Sing Dance Monkey (1 MILLION SUBSCRIBERS)
2:28
YouTubers Sing Roxanne
1:31
YouTubers Sing
görünümler 18
This YouTuber STOLE MY CHANNEL
10:35
Natalia Taylor
görünümler 221
Funny Indian Weddings In 2020 / Suneel Youtuber Again
9:42
Suneel Youtuber Again
görünümler 43
YOUTUBER
4:06
Porta dos Fundos
görünümler 5