Ceylan, Cihan'ın kafasına sıkıyor! - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 180. Bölüm

  görünümler 953,760

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

Aylar önce

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 180. Bölüm Özeti:
Hayriye Çakırbeyli’nin ani ölümü Çakırbeylilerin yanı sıra tüm dostlarını derinden sarsmıştır. Hızır Çakırbeyli yasını tutarken bir yandan da içlerindeki hainin peşine düşer.
Hızır Çakırbeyli annesinin kabrinde vasiyetini yerine getirmek için sabahlarken bir yandan da haini ortaya çıkarmak için kurduğu planı devreye sokar. Eşi Ceylan Çakırbeyli’nin de yardımıyla kendisine kurulan pusudan sağ çıkan Hızır Çakırbeyli, başka bir şokta hainin Ebru çıkmasından yaşar. Ceylan Çakırbeyli’nin her zaman yanında olan Ebru, ailenin ve yeraltı dünyasının bütün sırlarını bağlı olduğu şebekeye bildirmiştir.
Hayriye Çakırbeyli’nin vasiyetiyle Ebru’ya evlenme teklifi eden Behzat Façalı’ya ise sevenleri durumu anlatmak için plan yapar. Ebru’nun hainliğini öğrenen Behzat Façalı, sinirini ise evlerine baskın yapan Kaya’dan alır.
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz Kanalından Öneriler
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz Bölümleri İçin Tıklayın
bit.ly/2HVjRzZ
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz En Sevilen Sahneler İçin Tıklayın
bit.ly/36J1Or8
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Efsane Sahneler İçin Tıklayın
bit.ly/33CdZUC
Kuruluş Osman Full Bölümler İçin Tıklayın
bit.ly/36DYLQX
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz TRshow Kanalına Abone Olmak İçin; bit.ly/2uzVwcw
atv Resmi TRshow Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN
Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
trshow.info/on/eLBNGSG9w5qEbzQqZjqjuw.htmljoin

YORUMLAR
Celal Ege Kaya
Celal Ege Kaya 9 gün önce
Ceylan abi geri dönmüş
Sergen Toprak
Sergen Toprak 20 gün önce
Hızırın telefonu atışı Ceylanın cihana headshot atışı eş değerdedir.
Kerem Açıkgöz
Kerem Açıkgöz 20 gün önce
Güçlü bir kadin ve tam bir hanımefendi ceylan efsanesin ya
Gülseri Erdoğan
Gülseri Erdoğan 20 gün önce
Meryem’den sonra sevdiğim nadir kadınlardan. Meryem’i tek geçerim.
Onur Durukan
Onur Durukan 24 gün önce
ReiS Görün Lan ..
hayatıseven biri
hayatıseven biri 25 gün önce
Ceylan diziye girdikten sonra izlemeye basladim
Murad Abbasov
Murad Abbasov Aylar önce
6
Kerim Akpolat
Kerim Akpolat Aylar önce
Ceylan : kapatıyorum evde görüşürüz Ben : sanki dükkan kapatıyor
Ofjgg U0hgıh
Ofjgg U0hgıh Aylar önce
Aşkım benim seni çok seviyorum 😍
faiuai beijto
faiuai beijto Aylar önce
Relax
Hakan Erginay
Hakan Erginay Aylar önce
Erkek çocuklarına öldürmeyi rollediğiniz yetmedi, sıra kız çocuklarında...
çiğdem güzel
çiğdem güzel Aylar önce
Ceylan hastayim sana harika bir kadın
Şule Uysal
Şule Uysal Aylar önce
Valla iste kadim
faiuai beijto
faiuai beijto Aylar önce
Bestexperience
Veysel Alparslan
Veysel Alparslan Aylar önce
Bu son sahnemiydi henüz bölümü izlemedim de?
faiuai beijto
faiuai beijto Aylar önce
Haveagoodday.Betterexperience
ÖMER ÖZDOĞANOĞLU
ÖMER ÖZDOĞANOĞLU Aylar önce
Bence Fuat Ceylanı Yaşatmıycak Ceylan Cihanı Öldürüp Savaş Açtının Farkında Değil Bence Bu Saatten Sonra Kimsesiz Doğan Bile Kurtaramaz
yeliz cemo
yeliz cemo Aylar önce
yuru be kım senı tutar CEYLAN REİS......
faiuai beijto
faiuai beijto Aylar önce
Manythanks
Max Lostdone
Max Lostdone Aylar önce
Ya yazık bu mıne bır yemek bele yemedı
Max Lostdone
Max Lostdone 29 gün önce
@faiuai beijto yes babe 🌷
faiuai beijto
faiuai beijto Aylar önce
Hihi,nicetomeetyou
Ibrahim Demir
Ibrahim Demir Aylar önce
Olay budur cihan mahşerde
Ibrahim Demir
Ibrahim Demir Aylar önce
Elveda Cihan
faiuai beijto
faiuai beijto Aylar önce
Nicetomeetyou.Pleasevisitthesiteforabetterexperience
Çingiz Alməmmədli
Çingiz Alməmmədli Aylar önce
😀😀😀😀😀😀👍👍👍👍👍👍
Buğlem Çelik
Buğlem Çelik Aylar önce
HIZIR herkese iyiki rahat durun demiş demeseymiş iyi şeyler olmazmış😂🤣
06AsLı #
06AsLı # Aylar önce
Ceylan a evde oturmak yakışmıyor daaa
Fikriye Baygeldi
Fikriye Baygeldi Aylar önce
Şarkı çok güzel değil mi yaaaaaaaa
Teymur Mamedov
Teymur Mamedov Aylar önce
O
Kemal Kemal
Kemal Kemal Aylar önce
Nizamettin yine hain tarafındaymış. 😂😂😂
faiuai beijto
faiuai beijto Aylar önce
BeautifulGirls.Relax
Yhlas Hudayberdiyew
Yhlas Hudayberdiyew Aylar önce
Ceylan BABA
İsmail Şimşek
İsmail Şimşek Aylar önce
2:40 bu müziğin hastasıyım kulaklıkla insanı büyülüyor her bölümde olmalı bu müzik
Tiger Kont
Tiger Kont Aylar önce
Kurtlar Vadisinde oynayan biri ölmesiydi iyi olurdu.
Özgür Koto
Özgür Koto Aylar önce
Kadına bak kafasına sıkıp eve gitti
Samed Yıldırım
Samed Yıldırım Aylar önce
Ceylan KVPdeki Cahitten daha iyi lan
kafkas lider
kafkas lider Aylar önce
HIZIR TAM TIMARHANEDE ACIDIM HAKKATEN...
Hakan Nacar
Hakan Nacar Aylar önce
Ceylan işi sağlama alıyor direk kafadan çakıyor❤️
Tolubai Nadyrov math teacher
Tolubai Nadyrov math teacher Aylar önce
Türkiye böylece eşkiyalar ülkesimi oldu demek istiyor senarist, yani bir kadın bile insan vuruyorsa artık, erkekler çocuk, kadın, yaşlı kim gelse vurur
Pasa Kyn
Pasa Kyn Aylar önce
Ceylan yargı modunu açtı Devamke
Oyun Öğreticiniz
Oyun Öğreticiniz Aylar önce
bizimlesin CEYLAN bizimlesin
Gülüm Benim
Gülüm Benim Aylar önce
Delikanli dedikleri bu iste seviyom seni Ceylann
YuNuSS
YuNuSS Aylar önce
Hizirin telefon gitti ordan ye i bir telefon getirin lütfen 🙂
Yasın Topal
Yasın Topal Aylar önce
ceylanın eski haline dönmesine çok sevindim en çok istedim şeydi ceylanın eski ceylan dönmesine
Emel K.
Emel K. Aylar önce
Fethi kim fuat kim anlat ki seni pas geçeyim
faiuai beijto
faiuai beijto Aylar önce
Verychill
Emel K.
Emel K. Aylar önce
Bir deniz çakır bir de sanem çelik edho ya yakışıyorlar
Gozel Tejenova
Gozel Tejenova Aylar önce
Ceylana bayılyorum yaa😊😊
Ömer Yıldızbaş
Ömer Yıldızbaş Aylar önce
Ceylan = Hızır Çakirbeyli😊
chd k
chd k Aylar önce
Hizir bile oldursunlar ama Ceylani dokunmak yok senarist yoksa çok pis yakarim haberin olsun
Амирхан Юсупхужаев
Амирхан Юсупхужаев Aylar önce
🥰👌👍🤲😀😃😁😆
عزالدين البدراني
عزالدين البدراني Aylar önce
👏👏👏
Gurhan Karakaya
Gurhan Karakaya Aylar önce
DİŞİ ASLAN BU CEYLAN CANIN YEREM
Fahrettin Gedikli
Fahrettin Gedikli Aylar önce
Ceylan sondaki o yürüyüşün beni benden aldı. 😁
Ali Ertem
Ali Ertem Aylar önce
Keşke Cihan wuruLduğunda Hırsız Hamdi we Seko orda oLup cihanın aLtın dişi war mı yok mu kontroL etseydi.. : )
Alican Yildirimoglu
Alican Yildirimoglu Aylar önce
Kimsesiz yaşar ramodan cıktı inşallah edhoya döner. Ceylan ablamız şakayı sevmez . Ceylan ablamız hayatta arkadan ateş etmez. Ceylan ablamız reis olmamıştır reis dogmustur
Tunga Tingiz
Tunga Tingiz Aylar önce
Ceylan reisin askerleriyiz
chd k
chd k Aylar önce
Ceylan geri dondu desene
HerTelden-TR
HerTelden-TR Aylar önce
suleyman cakır ol artik ne dede rolu :) biz cakiri seviyoz
Yiğit Celil
Yiğit Celil Aylar önce
Arkadaşlar bence ceylanı gelecek flimlerde oldurecekler yerine diğer karısı başa gelecek
Askin Huzi
Askin Huzi Aylar önce
Ceylan saglam bir abla valla alnina cakti ya
Kimkimkim
Kimkimkim Aylar önce
Koskoca nizamettin güvenç. Yakıştı mı ajan eskisine kendini öldürtmek?
punisher punisher
punisher punisher Aylar önce
HIZIR TELEFONU FIRLATTIRKEN BEHSATIN YÜZ IFADESINE DIKKAD KORKTU 😂😂
Oktay Hekim
Oktay Hekim Aylar önce
Cihan hayatı boyunca çıkış yapmak istedi sonunda dünyadan çıkış yaptı... Ceylan Çakırbeyli
So So
So So Aylar önce
Ilk geldiginden beri bayılıyorum su kadina. 😍
merve doğan
merve doğan Aylar önce
Meryemden başka reis yoktur bu alemde
Daha neler Artık
Daha neler Artık Aylar önce
Bu haftaki bölüm efsaneydi
İnanç Aksoy
İnanç Aksoy Aylar önce
Avukat nızamettinde öldü Abuzer kömürcü kaldı sadece vadiden
Berat Han Koçak
Berat Han Koçak Aylar önce
Heralde Ceylan hain
Gülper Dilsiz
Gülper Dilsiz Aylar önce
Bide diyorum bunlara beni dinle daha benim karım beni dinlemiyor He Hızır reis kadın istemese hiç kimse bişey yaptiramaz
Kemal Şahin
Kemal Şahin Aylar önce
Teksin ceylan reis
serdar s.murat
serdar s.murat Aylar önce
Koca nizamettin bu kadar çabuk mu harcanır...
MURAT K.
MURAT K. Aylar önce
Çok bilmiş akıllı kadın olmak da pek de iyi değilmiş. Böyle başına iş açar sonunda.😄
Sinem Akbaş
Sinem Akbaş Aylar önce
Ceylan reis....
Hakan Yilmaz
Hakan Yilmaz Aylar önce
Bakti Meryem Cakirbeyli gibi yapamiyor en iyisi eski ceylan olayim dedi
samir eliyev
samir eliyev Aylar önce
CEYLANLA CİHAN KONUŞURKEN ÇALAN MÜZİĞİN İSMİ NE?
mehmet kınalı
mehmet kınalı Aylar önce
Ulan ilk defa amcasının sözünü dinledi olanlar oldu
ilo bilo
ilo bilo Aylar önce
ceylani filmden cikarmayi aklinin ucundan gecirmeyi düsünecek olan senaristin alninin orta yerinde sinek öldürürüm ona göre.. bu kadar net.. ona göre
MAHMUT KÜLTÜROĞLU
MAHMUT KÜLTÜROĞLU Aylar önce
Ceylan rolünü mükemmel yapıyo süper bence dahada ön planda olması lazım.
Tahir Şimşek
Tahir Şimşek Aylar önce
Eğerki CEYLAN bu diziden çıksın dahada izlemem!!!
Oznur Tunc
Oznur Tunc Aylar önce
Kurtlar kocağınca tipinin bu sözü hızırın ona öfkesi gülmekten öldüm resmen
Bülent Ersen Acar
Bülent Ersen Acar Aylar önce
Alparslan gizli polat alemdar.
Ismail ALĞAN
Ismail ALĞAN Aylar önce
Doğan Baba ve Hırsız Hamdi ve final Ceylan Reis... Replikleri bomba.. "Cihan intihar etti." Fuat beni bulsun "
Kaçık HelBOy
Kaçık HelBOy Aylar önce
Ceylan Reis Hızrın Yerine Başrol sen ol 🙂
uur Dp
uur Dp Aylar önce
02.35 diyorum susuyorum .
Gam Ze
Gam Ze Aylar önce
Racon nasıl kesilir ders 1
İsmet Şeker
İsmet Şeker Aylar önce
Sen kariysan erkek kim acaba
Okan Pekbak
Okan Pekbak Aylar önce
Bu kadin varya on numara o sirpinti meryem diziden cikali diziyi izliyorum bide hizir da ciksa tam olacak
Turabi Arslanbay
Turabi Arslanbay Aylar önce
Ya ceylanda yolcu Hızır a da bahar denk gelir ırzına geçtiniz dizinin be
Parviz Dadasov
Parviz Dadasov Aylar önce
Ceylan👍👍👍👍👍
Seref Reis
Seref Reis Aylar önce
Cihan erken öldü Ulan
Zemfira Kochieva
Zemfira Kochieva Aylar önce
REIS- CEYLAN! RESPECT!
Fatih Yayan
Fatih Yayan Aylar önce
Müthiş bir bölümdü. Böyle devam edho
Fatih Yayan
Fatih Yayan Aylar önce
Ceylan müthiş oynuyor
Hacı Mehmet Eroğlu
Hacı Mehmet Eroğlu Aylar önce
Behsatla tipi nasil icten seviniyo efsaneler ilyasda bunlara dahil olsun artik
Ayten Akkoc
Ayten Akkoc Aylar önce
Ceylan eski haline dondun kadin a yakisiyo
CEYLAN ÇAKIRBEYLİ
CEYLAN ÇAKIRBEYLİ Aylar önce
Benim Öldüremeyeceğim Bir Hain Yoktur.
Yaman Korkmaz
Yaman Korkmaz Aylar önce
Beni öldürebilir misin
Osmanoğlu
Osmanoğlu Aylar önce
Bak bu güzeldi...
Zeynep Soylu
Zeynep Soylu Aylar önce
Orda kabadayılığa gitti adamıda öldürdü ama alparslan olmasa kendide ölecekti yani ceylanın reisliği flan yok burda Alprslan olmasaydı görürdük😀😀
Tiger Kont
Tiger Kont Aylar önce
Cihan öldü ya diziye gelip yaşayan tek konsey üyesi
Джураев Джахонгир
Джураев Джахонгир Aylar önce
Ceylan oltin ya iyi yapti
Mehmet Yıldırım
Mehmet Yıldırım Aylar önce
(cihan) :Kaşlarımın ortasına domdum kurşunu değdi.
Muhammed Kose
Muhammed Kose Aylar önce
5:28 Kurtlar Vadisinde avizeiyi kırmıştı kral. Bu sefer sadece telefonu kırdı 😂
bitti bitti
bitti bitti Aylar önce
Yine bir Meryem etmez... 😘
Muaz Kılıç
Muaz Kılıç Aylar önce
Yorumlara baktım herkes Ceylan'ı, behzatla tipiyi övmüş ama yaptıkları saçmaydı Tipi ile Behzat neyse de özellikle Ceylan daha dün Hızırı dinlemedigi için büyük bi hüsrana uğramışken yine böyle yapıp bütün planı bozması gerçekten Ceylan a yakışmadı.
Ayfa Iletisim
Ayfa Iletisim Aylar önce
Ceylan süpersin valla hayranım sana
Yasar Aksungur
Yasar Aksungur Aylar önce
Ceylan reis tek geçerim
Кадикой Kadikoy
Кадикой Kadikoy Aylar önce
Ceylan gercek erkek delikanli
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 184. Bölüm
2:31:09
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 4,2 Mn
Contra - pusu
2:44
Contra
görünümler 293 B
Sadakatsiz - Fal Bahane!
2:37
Pınar Akın
görünümler 188 B
Behzat, Kaya'yı öldürüyor! - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 180. Bölüm
06:32
İlyas ve Ömür'ün hikayesi... - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
3:16:26
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 8 Mn
Çakırbeyliler'in büyük acısı... - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 179. Bölüm
08:04
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 180. Bölüm
1:59:09
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 4,7 Mn
Alpaslan, Yaman'ın oyununu bozuyor! - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 170. Bölüm
15:11
Ceylan, Ebru'nun kafasına sıkıyor! - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 179. Bölüm
01:41
Contra - pusu
2:44
Contra
görünümler 293 B
Sadakatsiz - Fal Bahane!
2:37
Pınar Akın
görünümler 188 B
ŞUBAT AYI VİRAL VİDEOLARINA TEPKİ!
17:06
TepkiKolik
görünümler 704 B
Zeynep'i kim tehdit etti? - Esra Erol'da 5 Mart 2021
13:28
BÖYLE ŞAKA YAPILIRMI YAA !!!
0:18
MUSTAFA_NURSEDA AVSAR
görünümler 565 B
Gönül Dağı 19. Bölüm 2. Fragmanı
0:59
Gönül Dağı
görünümler 1,1 Mn
GÜLMEK İSTİYORSAN İZLE #38 (Komik Videolar)
13:11
Görkem Karaaslan
görünümler 248 B