Sagopa Kajmer - Onca Şeyin Ardından

  görünümler 6,361,355

Sagopa Kajmer

Aylar önce

Sagopa Kajmer'in yeni teklisi 'Onca Şeyin Ardından' Tüm Dijital Platformlarda!
Orchard: orcd.co/oncaseyinardindan
Apple Music: music.apple.com/tr/album/onca-%C5%9Feyin-ard%C4%B1ndan-single/1559801169
Spotify: open.spotify.com/album/6ep8BWfknjFe5SpqsWR5RY
Deezer: www.deezer.com/tr/album/217084442
Fizy: listen.fizy.com/album/--/onca-seyin-ardindan/MTk2MDA2Mzk0NjM5/--/sarkilar/karisik?Country=TR&deeplink=Album
TRshow Music: music.trshow.info/goOLAK5uy_khM51g2zZpYfrfulEHQSZpSZZsBtMT-AQ.html
Muud: www.muud.com.tr/ss/868509/7233097
Tidal: tidal.com/browse/album/178218052
ŞARKI SÖZLERİ:
Gizli sokaklarına daldım ömrümün, şahidi oldu iki gözümse gördüğümün.
Çokları var farkında değil öldüğünün.
Öyküleri kısa sürmüş kiminin, içine düşmüş çetin yalnızlık ikliminin.
Ben kazandım ve sen yenildin yine.
Boşluk her taraf anlık.
Bir boşluk içi kalbimin artık.
Bir loşluk ya da belki karanlık ,böyle bir şeyler.
Az bir tokluk gibi aç karnına, varlıkla yokluk arasında bir yer.
Kimseler duymaz, kimseler bilmez, kimse de sormaz zaten.
Ama canım dayanır ya bir şekilde böyle.
İnsan alışır kötüye böyle böyle.
İyi giden şeyler bazen öyle eksik.
Canımı sıkan şeyler hep üst üste.
NAKARAT
Geçer hayat işte böyle.
Bu dünya hiç yerinde durmaz.
Sanırım tüm suç bende, seçtiğim seçeneklerde.
Mümkün değil yok seninle olmaz.
Onca şeyin ardından
Davran!
Hayatta kalabilmek için kıvran.
Kusurlu mutluluklarım da oldu inan ki.
Kusursuz kötü karakterler arkadaşım oldu ne yazık ki.
Herkes vardı kimse yoktu.
Teker teker adam astım ipim koptu.
Su aktı da onca yolunu buldu, bulunca coştu, yol aldı boyunca.
Onca şeyin ardından maziye baktıkça güzele nazaran çirkin çokça
hoşçakal dedim hayallere kavuştukça, kaybediyorum iyi şeyleri buldukça.
Bilirsin oyuna dahilim yaşadıkça.
Kötüden kurtulamıyorsun hızlı koştukça.
O peşinden gelip buluyor sen kaçtıkça.
Konuşturma gözlerim doluyor konuştukça.
Güzel olan her şeyin sonu var.
Anlayan anlar, anlamayanlar oyalanırlar anlayana kadar anlamadan öyle...
NAKARAT
Geçer hayat işte böyle.
Bu dünya hiç yerinde durmaz.
Sanırım tüm suç bende, seçtiğim seçeneklerde.
Mümkün değil yok seninle olmaz.
Onca şeyin ardından

Söz & Müzik & Mix-Mastering: Sagopa Kajmer
Twitter: sagopakajmerrap
Instagram: sagopakajmer_resmi
Resmi Site: www.melankolia.com.tr
Lirik Video: Realweak
Melankolia Müzik 2021 - Türkçe Rap (melankolia.com.tr)
#SagopaKajmer #OncaŞeyinArdından #TürkçeRap #Melankolia #YunusÖzyavuz

YORUMLAR
Caique henrique
Caique henrique 5 saatler önce
BRAZIL
Mustafa Aytkn
Mustafa Aytkn 7 saatler önce
Seninle olmaz onca şeyin ardından diye düşündüğümüz için olmadık belki de keşke zamanı geriye alsam senle geçse tüm ömrüm 😏
Mahmut Merdivenli
Mahmut Merdivenli 8 saatler önce
Yağmurlu bir havada yürüyüp geçmişe gitmek istiyorum. Kulağımda kulaklık bu şarkı çalsın.Özlenen günleri gelecekte göremeyip geçmişe özlem çekenler bendendir.
Abdurrahman Say
Abdurrahman Say 10 saatler önce
sen beni hiç anlamadın anlama da zaten gerçekten anlama ama bir satırda denk gel gözlerin dolsun birşeyler hisset ama anlama ben anladığımdan bu hale geldim.
Dilara Aydın
Dilara Aydın 11 saatler önce
Sanırım tüm suç bende seçtiğim seçeneklerde... 👌🏽❤️
Yusuf Yılmaz
Yusuf Yılmaz 11 saatler önce
Ama galiba sonuna kadar tek kişilik balonda asılı kalmaya devam edicez
Tansu Dipi
Tansu Dipi 12 saatler önce
Sago sayesinde eşimle tanıştık 9 yıldır dinlerim esim bıraktı dinlemeyi ben hala dinliyorum bırakmadım bırakmam da 😀
Yunusemre Bayram
Yunusemre Bayram 12 saatler önce
Çok güzel hayatı anlatıyo
gamze99  gamze99
gamze99 gamze99 13 saatler önce
Onca şeyin ardından tabi ki SAGO.🖤
maî
maî 14 saatler önce
'..sanırım tüm suç bende, seçtiğim seçeneklerde..'' ah be sago :(
Ultronman
Ultronman 14 saatler önce
mümkün değil yok seninle olmaz, onca şeyin ardından cezaya demedi değil mi lan demedi diyin hayır dememiştir değil mi :(
Ümit ARSLAN
Ümit ARSLAN 15 saatler önce
Unutulmayacak değerli bir sanatçı
Emrah Kutu
Emrah Kutu 16 saatler önce
Abi salmissin kendini yaAa
basri kara
basri kara 16 saatler önce
Respect Sago
tekin durna
tekin durna 16 saatler önce
GÜZEL OLAN HER ŞEYİN SONU VAR....
Gökay Köntek
Gökay Köntek 16 saatler önce
Baya iyi 🙄👊
ibrahim altundaş
ibrahim altundaş 17 saatler önce
Ama canım dayanır ya bir şekilde böyle.. İnsan alışır ya kötüye böyle böyle.. Iyi giden şeyler bazen öyle eksik... Canımı sıkan şeyler hep üst üste.....
Melek Aygül
Melek Aygül 19 saatler önce
Ağır şarkı
Yunus Emre Kaçmazer
Yunus Emre Kaçmazer 21 saatler önce
Hip-hop sensin be adam
Ragluz Tab
Ragluz Tab 21 saatler önce
Bu kadar da iyi yazmazsın, delici ! 👏
Mehmet Ziya Gören
Mehmet Ziya Gören 23 saatler önce
Sago'ladık beyinleri eledik embesilleri.
Serdar KILIÇ
Serdar KILIÇ 23 saatler önce
Biz Bu Sagoyu Daha çok Sevdik :) buda Hiphop
Cafer Apaydın
Cafer Apaydın Gün önce
Lütfen yorumlarımı çalmayın 😊😊
А. Атанасов
А. Атанасов Gün önce
Bağımlılık yapıyor rap dünyanın krali 🔥
Mutlu Tazegül
Mutlu Tazegül Gün önce
Küfürbaz gizemli rapçi özlüyoruz seni. Neredesin?
Asyağğ
Asyağğ Gün önce
Sagopa Da Olmasa Napcaz Be İyi Ki Varsın Kral🍷
Burak gs
Burak gs Gün önce
Kendine iyi bak kral sana bişey olmasın sensiz bu dünya çekilmez aq
Aka Aka
Aka Aka Gün önce
Sago ve ahiyan düet yapsa ne güzel olur
Ultronman
Ultronman 14 saatler önce
massaka düet gelecek takipleştiler rbugün ve sago feat attığı kişilerle takipleşiyor
Batuhan ERKUT
Batuhan ERKUT Gün önce
Siktiri boktan şarkılar 20 30 milyon izlenirken böyle güzel bir şarkının 7m izlenmesi üzücü birşey
THE ZONURİZM
THE ZONURİZM Gün önce
O kadar kaliteli bir adam ki ne yaşarsan yaşa reçetesi şarkı sözlerinde gizli aşk ihanet acı intikam sadakat saygı sevgi korku endişe ne ararsan var bizim Google'ımız sensin sensei 🙏
Caca Karabey
Caca Karabey Gün önce
Abi bı dıss yap bütün herkese sert bı şarkı 😉
Yusuf Yılmaz
Yusuf Yılmaz Gün önce
Melodilerin Neo su Arızalı melodiler layn
Gonca Öz
Gonca Öz Gün önce
Bu şarkıdan yeniden tövbe ve eski sago vibe ı alıyorum nedense
Gökhan Balci
Gökhan Balci Gün önce
Tek kelimeyle . Harika .
esma çoban
esma çoban Gün önce
Sahalara döndün sonunda özlemiştik
kurşun asker
kurşun asker Gün önce
yeni rapını dinlerken bile mırıldandığım rapın.cansın sagom
Resul Bozkurt
Resul Bozkurt Gün önce
Alkolden betersin kana değil beyne işliyosun reis
Enes Dal
Enes Dal Gün önce
Defalarca dinleyipte insanı hiç sıkmayan nadide eserlerden..
Hüseyin Yaman
Hüseyin Yaman Gün önce
her gün 5 doz
Mustafa Dağdönderen
Mustafa Dağdönderen Gün önce
Kırmızı Winston
YASİN SADİ
YASİN SADİ Gün önce
ŞU BEGENMEGEN BEBELER AZ ÖTEDE OYNAYIN ..............Z KUSAGINA HİTAP ETMİYOR BU BEYAZ SACLI YORGUN ADAM
Halit Karaca
Halit Karaca Gün önce
Benimde şiirim bu
sadullah yavuz
sadullah yavuz Gün önce
2003 den beri burdayız...
Hanife Delicay
Hanife Delicay Gün önce
Krall
Eslem Yolal
Eslem Yolal Gün önce
Abi şu adama bitiyorum her şarkısı mı güzel olur
Muhammed Emin Dicle
Muhammed Emin Dicle Gün önce
Saldırground için gelip uğrayanlar
Krys
Krys Gün önce
:))
Melek Sarah
Melek Sarah Gün önce
Anlayan seni çok iyi anlıyor abi... Senin bizi anladığın gibi...
Halime nur gökmen
Halime nur gökmen Gün önce
Yahh o kadar sevdimkii sürekli dinliyorum yine her zamanki gibi aşık ettin kendine sago🌹🤗🙃
Johny Escobar
Johny Escobar Gün önce
Yunus broğğ sana kazandırdığım izlenmeler ile gönül rahatlığı ile bi rakı içebilirsin! 🍹
Adolf Hitler
Adolf Hitler Gün önce
Nerde şarkı
Muhammed Emin Efe
Muhammed Emin Efe Gün önce
PATLATTT ŞARKIYI ABİMM
Serhat ÇK
Serhat ÇK Gün önce
Son 1
Adolf Hitler
Adolf Hitler Gün önce
Son 1
Muhammed Emin Efe
Muhammed Emin Efe Gün önce
Son 1 Dakika Bekliyoruz Abimm 😍🖤
Serhat ÇK
Serhat ÇK Gün önce
Son 3
Erol Kızılkan
Erol Kızılkan Gün önce
Aklımın erdiği günden 26 yaşına kadar seninle, bizimle olman öyle güzel ki 😏
Kara Kartal
Kara Kartal Gün önce
❀ ✿
Taner Mehder
Taner Mehder Gün önce
Yeterince dinleyin, dinlenin sentezleyip süzdükten sonra yorum yapın..
Bahar
Bahar Gün önce
yeni parçayı sabırsızlıkla bekliyorum burda 07.05.2021💜
Ümit Arslan
Ümit Arslan Gün önce
7 mayistaki sarkiyi beklerken de burda olanlar burdamı ??
Serhat ÇK
Serhat ÇK Gün önce
Beklemekle gecti yillarim ve kar beyazdi saclarim Hadi yeni sarki seni bekliyoruz aramizaa
The Darkness *Enes
The Darkness *Enes Gün önce
Son 38 dk
Lokman Tamur
Lokman Tamur Gün önce
Son 42 dk👊
Selçuk Atalar
Selçuk Atalar Gün önce
Son 54 dk..
ilker caner
ilker caner Gün önce
YALNIZ KLİPTEKİ YAZILARIN ŞEKİLLERİ ÇOK İYİ DEĞİL Mİ... NASIL BULABİLİRİM ACABA 🤔
fatih demir
fatih demir Gün önce
Yorumlara bakıyor mu acaba çok merak ettim
KOMİK ve Eğlenceli videolar
KOMİK ve Eğlenceli videolar Gün önce
◑ ━━━━━ ▣ ━━━━━ ◐ Dinlerken SAGO yine yapmış diyeceksiniz
Resul Deveci
Resul Deveci Gün önce
Yeni ep i burda beklemek :)
Hüseyin Ekinci
Hüseyin Ekinci Gün önce
Akşam 6'yı bekliyoruuz
Okan Baltacı
Okan Baltacı Gün önce
Son 2.30 saat kralın yeni şarkısına.
ceydaa
ceydaa Gün önce
Ben kazandım ve sen yenildin ʏ̆̈ine..
Fethi Aydın
Fethi Aydın Gün önce
Sago yine yapmış. Saat 18:00 için de heyecanlıyız.
murat Sungur
murat Sungur Gün önce
Dinlediğim sevdiğim tek rap sensin ama kırık çocuk dinlemiş, üç sefil şairi dinlemiş, maskeli balo dinlemiş, nedense dinlemiş didaktik kitaplar dinlemiş ve seni sevmiş biri olarak böyle arada yapmış olmak için yaptığın şarkıları sevemiyorum be sago... 😒
Serhat ÇK
Serhat ÇK Gün önce
Agaa be kimse bilmez bu efsaneleri
murat Sungur
murat Sungur Gün önce
@AHMET ASLAN abi sago bağırsa 3 dk yine dinlerim ben. Bahsettiğim şey başka. Tamam ekonomik olarak bişeyler yapsın eyvallah ama sagonun kendisinin de zamanında dediği gibi "Hiç de güzel değil zorla güzellik, tanımlayamıyor bizi kimlik"
AHMET ASLAN
AHMET ASLAN Gün önce
dinle bikaç kere sarıyo
Oğuzhan ÇLK
Oğuzhan ÇLK Gün önce
Varlıkla yokluk arasında bir yer
Эльман Алиев
Эльман Алиев Gün önce
Heyat ishte bu 🖤
ORHAN KÖSE
ORHAN KÖSE 2 gün önce
Kral sen gibi bi rapçi daha gelmez bu ülkeye 👏🏻👏🏻👏🏻
Batuhan Çoban
Batuhan Çoban 2 gün önce
27.03.2021 TÜRKÇE RAPIN BAŞLADIĞI TARİH
Batuhan Çoban
Batuhan Çoban Gün önce
@Okan Baltacı yazık kafana
Okan Baltacı
Okan Baltacı Gün önce
@Batuhan Çoban Kes lan kendisi söylemiş sanki
Batuhan Çoban
Batuhan Çoban Gün önce
O zaman bir cümle söylerken tam söyle
Okan Baltacı
Okan Baltacı Gün önce
@Batuhan Çoban Sagonun rape başladığı tarihi söylemiştim
Batuhan Çoban
Batuhan Çoban Gün önce
@Okan Baltacı asıl başlangıç tarihi 1996
Batu V.
Batu V. 2 gün önce
Geçen buluştuk agalar Saian`'ın Ay Şarkısını dinledin mi dedim o da sen de Sagopa`nın son şarkısını dinledin mi dedi dinledim evet dinledim..
Busra Nur
Busra Nur 2 gün önce
Mümkün değil yok seninle olmaz dediğin yerde kalbimi bıraktım 💕💕
Sjsjsj Sjsjsj
Sjsjsj Sjsjsj 2 gün önce
⭐⭐⭐⭐zafer🚀⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🚀🌜🌜🌜🌜🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛 🌛🌛🌛🌛 daha yolumuz uzun 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🚀yorulmuş gözüküyorsun🌟🌟🌟🌟🌟⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐🚀pes etme sakın⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️🚀Hadi☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️ MERHABA SENİNLE UZUN BİR YOLA ÇIKICAZ HAZIR MISIN HADİ OZAMAN 🚀
Büşra Ormancı
Büşra Ormancı 2 gün önce
Sanırım tüm suç bende seçtiğim seçeneklerde ..
Duhan
Duhan 2 gün önce
abi, Mero ile bir feature bekleriz.
Abdullah Güler
Abdullah Güler 2 gün önce
geçer hayat işte böyle
Akın Bircan
Akın Bircan 2 gün önce
Onca şeyin ardındaaaaannn Geçer hayat işte böyleeeeeee
Akın Bircan
Akın Bircan 2 gün önce
7 Mayıs Cuma günü çıkacak şarkı öncesi geleyim dedim. 07.05.2021 Saat: 04.02
contact
contact 2 gün önce
1:40 ??
Eda Camcı
Eda Camcı 2 gün önce
Acılar anlam buluyor şarkı içimi okuyor
Selda Ece
Selda Ece 2 gün önce
Pağlı giyiniyosunuz ama ucuz sunuz
Burhan Çakır
Burhan Çakır 2 gün önce
"Herkes vardi kimse yoktu"
Burhan Çakır
Burhan Çakır 2 gün önce
@Yasemin Su aktı da onca yolunu buldu, bulunca coştu, yol aldı boyunca
Yasemin
Yasemin 2 gün önce
Teker teker adam astım ipi koptu
Emrah Güneş
Emrah Güneş 2 gün önce
Diğerlerinde çok ayrı bı noktadasın sago
ENES TURAN
ENES TURAN 2 gün önce
onca şeyin ardından hala vazgeçemiyorsan kral ya hastasındır ya da müptelasısındır bu acının gardaşşşşş
Adem Toprak
Adem Toprak 2 gün önce
Yeni şarkılarla yarın görüşürüz
Arda Yilmaz
Arda Yilmaz 2 gün önce
Aynen öyle ordan da bir bpg sonra kits e ordan sözlerim silahım a geçeriz
F TUZCU
F TUZCU 2 gün önce
144 p hic bu kadar kaliteli olmamıştı
Ebru
Ebru 2 gün önce
Geçer hayat işte böyle...
merve başkök
merve başkök 2 gün önce
2021: geçer hayat işte böyle
Mehmet Kaynak
Mehmet Kaynak 2 gün önce
Sago nun toplam 954 Milyon dinlenmesi var çok şarkı kaldırdı kaldirmasaydi 1.1 milyara ulaşmıştı toplam dinlenmesi
Mehmet Kaynak
Mehmet Kaynak Gün önce
98 de silahsız kuvvet le başladım dinlemeye sagop a Kajmer le devam ediyor um
liva neli
liva neli Gün önce
@Polat ALEMDAR kralsın
Polat ALEMDAR
Polat ALEMDAR Gün önce
Bu adam gerek prodüktörlük gerek lirik konusunda Türkiye'deki başı çeken mclerdendir. Çok eski yıllardan beri dinleyicisiyim TRshow ve diğer sosyal mecralarda en çok aboneye ve izlenmeye sahip TEK RAPÇİYDİ. Rapin son zamanlarda popüler olmasından sonra işler bi tık değişti ama benim 1 numaram her zaman Sagopa.
Tapdiq Xalilov
Tapdiq Xalilov 2 gün önce
Bu Sagopa kral . her ne yapıyorsa iyi geliyor . 🎤🎶👑
İbrahim berkay Çankal
İbrahim berkay Çankal 2 gün önce
reiss seni anca seni anlayanlar sevecek bu ülke yüzden senden özürdileriz daha iyi yerlere getiremediğimiz için kalbimizdesin :)
Emre Turkozu
Emre Turkozu 2 gün önce
Yarın yeni şarkısı geliyor reisin :D
Arda Yilmaz
Arda Yilmaz 2 gün önce
@Emre Turkozu 8saattir adını öğrenmeyi deniyorum şarkının adjsmxma
Mehmet Yokuş
Mehmet Yokuş 2 gün önce
@Emre Turkozu sağol kardeşim
Emre Turkozu
Emre Turkozu 2 gün önce
@Mehmet Yokuş aynen yarın akşam saat 18'de
Mehmet Yokuş
Mehmet Yokuş 2 gün önce
Kesin mi
SAGOPA KAJMER - KARIŞIK SAĞLAM MİX
1:04:23
notknowman
görünümler 1,1 Mn
Ekin Uzunlar - Ağla Gözüm
4:08
Ekin Uzunlar
görünümler 598 B
Emanet | 175. Bölüm
56:59
Emanet Dizisi
görünümler 281 B
XXXTENTACION FREE NFT Collection - Exclusive Preview
0:29
Sagopa Kajmer - Avutsun Bahaneler (Official Video)
05:43
Sagopa Kajmer   Onca şeyin ardından ( Roxx Remix )
04:12
Deep House Türkiye
görünümler 2,8 B
Feeling Good Mix - Emma Péters, Carla Morrison [2020]
47:07
Sagopa Kajmer & Go-Khan  -  Saklama Bulurlar (5/5)
04:39
Sagopa Kajmer
görünümler 14 Mn
Sagopa Kajmer - Vazgeçtim İnan
04:42
Sagopa Kajmer
görünümler 16 Mn
Sagopa Kajmer - Neyse
05:11
Sagopa Kajmer
görünümler 29 Mn
Sagopa Kajmer - Istakoz 2012
05:34
Sagopa Kajmer
görünümler 34 Mn
OMER BALIK - Coffee Blues [1 Hour]
59:59
Nonstop Music
görünümler 1,5 Mn
Sagopa Kajmer - Toz Taneleri (Official Video)
04:30
Sagopa Kajmer
görünümler 45 Mn
Ekin Uzunlar - Ağla Gözüm
4:08
Ekin Uzunlar
görünümler 598 B
Emanet | 175. Bölüm
56:59
Emanet Dizisi
görünümler 281 B
XXXTENTACION FREE NFT Collection - Exclusive Preview
0:29
Saweetie - Fast (Motion) [Official Music Video]
3:09
Official Saweetie
görünümler 4,2 Mn
Dom Dom Kurşunu (Furkan Demir Remix)
3:11
İbrahim Tatlıses - Topic
görünümler 512 B
Mayıs 7
3:44
Rope - Topic
görünümler 37 B
Doja Cat - Kiss Me More (Lyrics) ft. SZA
3:29
SyrebralVibes
görünümler 6 Mn
Madrigal - Bambaşka
4:19
Madrigal
görünümler 992 B