Maraşlı'nın Adam İndirme Raconu | Maraşlı 2. Bölüm

  görünümler 626,231

TIMS&B Productions

Aylar önce

Maraşlı 2. Bölüm - Maraşlı, Savaş'ın adamını indirip, Mahur'un hayatını kurtardı.
Maraşlı, kızını bu hale getirenlerin Türel ailesinden olduğuna emindir. Maraşlı için ailenin her bireyi şüphelidir. Bu nedenle Mahur’u koruma görevine geri döner. Maraşlı’nın, Türel ailesini tanımak için atacağı ilk adımı ne olacak?
Mahur’un suikast girişimden haberi yoktur. Savaş’ın hala onun peşinde olduğundan habersiz olan Mahur, Maraşlı’nın dönüşüne karşı çıkar. Mahur’un bir planı vardır. Maraşlı’yı bıktırarak görevi kendi rızası ile bıraktırmaya çalışır. Mahur bu planında başarılı olacak mı?

Firuzan, Sedef Hanım’dan kalma fidanlığı kış bahçesine çevirir. Annesinden kalan bahçenin tarumar olduğunu gören Mahur ve Firuzan arasında büyük bir gerginlik yaşanır. Hayal kırıklığına uğrayan Mahur’un yanında sadece Maraşlı olur. Maraşlı ve Mahur arasındaki buzlar erimeye başlayacak mı?

Savaş; Aziz Bey’e, istediği fotoğrafların 24 saat içinde kendisine verilmemesi halinde Mahur’un öldürüleceğini söyler. Maraşlı, Savaş ve Aziz’in büyük buluşmasında yaşananlar herkesi şoke edecektir.
Yapım
TIMS&B Productions
Yapımcı
Timur Savcı
Burak Sağyaşar

MarasliDizi
MarasliDizi
MarasliDizi
#Maraşlı #TİMSandB #AlinaBoz #BurakDeniz

YORUMLAR
Seymur Melikov
Seymur Melikov 3 saatler önce
Savasin icindd qaldi
Traveller Yildirim
Traveller Yildirim 6 gün önce
Sacma sapan yine kekomanco sözde delikanli filmi iste 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️
KARA
KARA 6 gün önce
Ben soru sormam. Hesap sorarım. -Doğu Eşrefoğlu
gmddd dd
gmddd dd 11 gün önce
Neden böyle bişey yapti ki
Hamza elyesa Gençalp
Hamza elyesa Gençalp 13 gün önce
İstanbulda kalabalığın ortasında silah ile havaya ateş edip hiçbir şey olamamış gibi oradan gitmek ve hiçbir polisin olay yerine gelmemesi ve maraşlı denen adamın yakalanmaması çok acayip orda ateş edip birinin ölümüne yol açabilirdi yorgun mermi olayı olabilir sonuçta kocaman madem bu adam bu kadar vicdanlı düşünceli bunj nasıl yapar ama işte dizi
Hamza elyesa Gençalp
Hamza elyesa Gençalp 8 gün önce
@Рамазан Ишмухаммедов kaç yaşındasın acaba havaya atılan mermi uzaya gitmiyor herhalde. Belli bir mesafe yukarıya gittikten sonra tekrar aşağıya düşüyor ve orası İstanbulu kalabalık bir yeri düşen mermiden ölen insanlar olabilir bir çok insan bu yüzden hayatını kaybediyor yorum yapmadan önce biraz düşün istersen saksıyı çalıştır
Рамазан Ишмухаммедов
Рамазан Ишмухаммедов 8 gün önce
Havaya ateş ediyor kim öleçekki kuşlardan başka
FATAL'ENES
FATAL'ENES 13 gün önce
Yapacan işi si...m İsmet gardaş 😂😂
Marijune Datugan
Marijune Datugan 14 gün önce
Ay apay nag pogi ka balong..
selma deepz
selma deepz 14 gün önce
Hah aynı benim koca...milletin ortasında soğan da kırar milletin ortasında sana zarar gelmesin diye kafanı kırmamak için kalbini de kırar kendini de paralar ... yapacak birşey yok, odun
Cengiz Yilmaz
Cengiz Yilmaz 14 gün önce
Bu dizi tuttu ya şimdi iyi izleyin Çankırılı Çorumlu Çubuklu Trabzonlu Bunun sonu abd ye kadar gider Düşünsene amarıkalı.....
Muhammed İkbal Köse
Muhammed İkbal Köse 15 gün önce
Ulan Maraşlı Adanalı hadi neyse yakışır da Rizelide ,Kahtalıda o adamlık var mı biz hepsjijin insanini gördük ama Maraşin adamı bir başka insan
Hasan Kus
Hasan Kus 20 gün önce
Antepli yok mu?
S G
S G 18 gün önce
Kesinlikle bir Antepli olmalı 😃
Yigit Yazman
Yigit Yazman 20 gün önce
Bu adam tam bi racon kesmelik adam
Happy Single
Happy Single 20 gün önce
Is this available at Netflix
Happy Single
Happy Single 18 gün önce
@Can Özçolak what do you do.
Happy Single
Happy Single 18 gün önce
@Can Özçolak OK I will try.
Can Özçolak
Can Özçolak 18 gün önce
@Happy Single I found eng sub. Just google it this: s*e*r*i*a*l*4*u**n*e*t marasli (delete stars). But careful there is so many ads, you can watch here.
Can Özçolak
Can Özçolak 18 gün önce
​@Happy Single Yes
Happy Single
Happy Single 18 gün önce
@Can Özçolak are you from Turkey
Yusuf Kaya
Yusuf Kaya 21 gün önce
7:13 maraşlı raconu
Feray Madak
Feray Madak 21 gün önce
Soğanın kokusu buraya geldi ak
Okan Ergün
Okan Ergün 22 gün önce
olum bu ne saçmalık adam eminönünün ortasında silah sıkıyo sonra kızın kolundan tutup gidiyo ve halk bir an bağırışıp sonra birşey yok gibi devam ediyo dhshhdhdd
Murat Varol
Murat Varol 21 gün önce
Orada bunun anormal olduğunu orayı bilen bilir, yani 65 milyonun bundan haberi yok. Niyork meydanında filimlerde neler oluyo neler
Ramazan Taşer
Ramazan Taşer 22 gün önce
7:13 den itibaren çalan ney
GTA
GTA 22 gün önce
Kim yazıyor, kim çekiyor, kim izliyor bunları! Restoranda yumrukla soğan kırmak nedir, adamı tespit etmek için yol mu yok! Şemsiyeyle dolaşan ağır abi, tehlikeli olduğunu bile bile korumasını atlatan salak kız! Sonraki bölümde bir birlerine aşık olarlarsa on numara olur!
davidburakulusoy1
davidburakulusoy1 11 gün önce
Sadece bir bölüm izleyip yorum yapmak hamlıktır
Rümeysa _
Rümeysa _ 15 gün önce
@GTA sadece bir partı izleyerek yorum yapmak biraz önyargıya giriyor ama neyse siz beğenmemişsiniz bence dizi çok kaliteli
GTA
GTA 15 gün önce
@Rümeysa _ sadece bu partı izledim, yetti!
Rümeysa _
Rümeysa _ 15 gün önce
Sadece bu partı mı izlediniz de eleştiriyorsunuz yoksa hepsini mi merak ediyorum
UY Scuti
UY Scuti 22 gün önce
Bu ne abi ? kızlar bi de buna mi düşüyor lan aklımı kaybedeceğim be
Rümeysa _
Rümeysa _ 15 gün önce
Neden bahsediyorsun anlamadım
Serkan Göktaş
Serkan Göktaş 22 gün önce
Karaköy iskelesinde nasıl çekim seti belli oluyor diğer adamlar balık tutmaya devam ediyo bişe olmamış gibi
The Mamedov
The Mamedov 23 gün önce
Burak resmen aksiyon filmi icin ya
Sencer Giray HAN
Sencer Giray HAN 23 gün önce
Kadınlar vazgeçemediği haşin erkek 😂 Morondur ama korur. Ve kız aşık olur bu morona sonra mutlu bir hayat.
Burkay Kinay
Burkay Kinay 23 gün önce
Maraşlı: soru sormam hesap sorarım Izmirli: gelçem gitçem, gevrek yicem
Mavi
Mavi 23 gün önce
3:10...3:17 😀😅😅
Gölge
Gölge 14 gün önce
Maviş sana burada rastlayanca çok şaşırdım😮
Baybars Bey
Baybars Bey 24 gün önce
Şu kızların şöyle saçma tripleri yok mu hayran ama belli etmemeye çalışan....
Mahir Alizade
Mahir Alizade 24 gün önce
Əhsən Maraşlı Dədə baba Adəti 👍🏻
kahraman adam adam
kahraman adam adam 24 gün önce
Soğanın cücüğü seviyor harbi pazarcıklı
Kalkan production
Kalkan production 24 gün önce
Sogan istiyor 😁
Siyah B
Siyah B 24 gün önce
bu ne sacma bir dizi.
Rümeysa _
Rümeysa _ 15 gün önce
Niye saçma?
Bug
Bug 24 gün önce
Maraş ne bu ne ne alaka absürt oluyo bitiyom bu dizi isimleri koyanlarin vizyonuna dusunsene bunun okulunu falan okuyosun abi müthiş bi fikrim var diye geliyosun nedir fikrin diyorlar abi dizinin ismi maraşlı su manken çocuklardan birini aliyoruz kiro gibi davran diyoruz eğreti dursada onemli olan para abi yapalım su işi falan diyo kotu karakterler desen godfatherdan çıkmış gibi neyse..
Meral
Meral 25 gün önce
1:36 alla alla Mahur sinir oldum sana yaaa sinir etme beni bende senin o kafanı soğanın cücüğünü çıkarır gibi ezerim😒😂
İsmail Öğretmen
İsmail Öğretmen 25 gün önce
Kimsede maske olmaması ilginç gerçekten
Erdem Sarıcaoğlu
Erdem Sarıcaoğlu 25 gün önce
Maraşlı, Adanalı, 2 yıl sonra Rizeli, 5 yıl sonra Karslı, 10 yıl sonra Kahtalı çıkar.
Muhammed İkbal Köse
Muhammed İkbal Köse 15 gün önce
@Enes Örücü 10 yıl sonra ne Kahtalı ne Besnili olsa olsa mersinli olur o da abaza karı manyağı
Enes Örücü
Enes Örücü 16 gün önce
@AYHAN KAYA 😂😂😂😂
AYHAN KAYA
AYHAN KAYA 16 gün önce
Kahtalı %90 dolandırıcılik konulu bir dizi olur garanti
Enes Örücü
Enes Örücü 16 gün önce
@Erdem Sarıcaoğlu belkide 10 yıl sonra Kahta deyil Besni olur.
zeynel abidin
zeynel abidin 23 gün önce
Bu sanatci Maras,liysa ben arabim :-))))))))))))))) gerci senarist ne yazarsa sanatci o görevi yaparda
GORDAN
GORDAN 25 gün önce
kötü adamın şemşiye ve siyah eldiven ile gezmesini yazan kimse allah belasını versin
emrah kuzu
emrah kuzu 25 gün önce
adamın herşeye peki demesi
Deniz Elalan
Deniz Elalan 26 gün önce
Bu kadar süper bi dizi görmedim abo ne kadar mükemmel olmus
Elif Ymn
Elif Ymn 26 gün önce
Kro yaa 🤣🤣🤣
Hüseyin Civelek
Hüseyin Civelek 26 gün önce
Benim merak ettiğim korona zamanı koskoca mahalleyi nasıl kapattılar herkes figüran
Aydın Çapkurt
Aydın Çapkurt 26 gün önce
Ya şu adam ne güzel rol yapıyor Burak deniz
Yusuf Uçkun
Yusuf Uçkun 26 gün önce
Benim merak ettigim niye hic kimse maske takmiyor? Bi sene önce mi çekildi dizi? Yani bi dizi için bu kadar İnsanları maskesiz yan yana getirmek çok yanlış
sxnelfmwpdk
sxnelfmwpdk 24 gün önce
yaw bi duyar kasmadan durun be
mivwek
mivwek 24 gün önce
duyarcılar eksik olmuyor
Ozan Yıldız
Ozan Yıldız 26 gün önce
Maraştan adam mı çıkar ki adam indiren çıksın ne demişler gitme maraşa şerefinle yaşa
ÖMER BABA
ÖMER BABA 26 gün önce
07:43 ulan adam sana kibarca soruyor. Sen de elimde kalacan diyon ulan sen davarspor tırro bu ne kasıntıdır he.
Emir Kartal
Emir Kartal 24 gün önce
Mahurun peşinde adamlar olmasına rağmen gitmesine izin verdi. O yüzden öyle dedi
İsa Çoban
İsa Çoban 27 gün önce
Dizide bi Punisher(Eski asker ve intikam 🤷🏻‍♂️) ve Kuzgun havası sezdim
Furkan Özkan
Furkan Özkan 27 gün önce
Delikanlı adam böyle yemek yer bilen bilir
MEHMET ALİ TUTGAK
MEHMET ALİ TUTGAK 28 gün önce
B
Mehmet Nezir Deniz
Mehmet Nezir Deniz 28 gün önce
Alina boz yerine başka biri olsaydı keşke
Murat Bozdağ
Murat Bozdağ 28 gün önce
Hemşehrim
Maraşlı
Maraşlı 28 gün önce
Geç gardaş geç elimde kalacan
Maraşlı
Maraşlı 28 gün önce
Yürü hadi bayan sinirlendirmeyin beni
mustafa galın
mustafa galın 29 gün önce
adam işini öyle bir ciddiyetle yapıyor ki bizim insanlarımızın kadını erkeğinin bu olaya fransız kalması ne yaptıgını zannediyorsun gibi ithamlarda bulunması kacınılmaz oluyor çünkü bizi biz yapan ciddiyeti özlemiş gibiyiz ve bu na şaşırarak veya hayretler içinde olmadık bir mizahla tepki veriyoruz veya nasıl yorumlarsanız iyi seyirler dilerim dizi etkilemeye devam ediyor
mustafa galın
mustafa galın 15 gün önce
@BÜŞRA KAPAN maraşlı sanki bunu bize yaşattırıyor başka burda bir konu mevcut degil zaten
BÜŞRA KAPAN
BÜŞRA KAPAN 15 gün önce
Hangi konu icin soyledin bunu
Fatih Gökdereli
Fatih Gökdereli 29 gün önce
Dedim bayan diye seslenecek ama mahur diye seslendi
agent smith
agent smith 29 gün önce
Avrat kafası işte dünya toz pembe çiçekler böcekler sanıyor.
Dilek Uzun
Dilek Uzun 23 gün önce
avrat derken? haddinizi açmayın ayrıca herkes hakkında böyle konuştuğunuza göre sizin de onlardan farklı bir yanınız yok :)
Egg Wars Kralı
Egg Wars Kralı 28 gün önce
@C.C istisnalar kaideyi bozmaz.
C.C
C.C 28 gün önce
Ne alaka? Bu dünyada neler yaşamış kadınlsr var. Hayatu toz pembe sanan erkekler olduğu gibi.
Yusuf Atasou
Yusuf Atasou 29 gün önce
Saçmalığa bak
Burak Çam
Burak Çam Aylar önce
Ben marasliyim film beni anlatiyo
Mete ÇETİNER
Mete ÇETİNER 15 gün önce
aferin babayiğit.
sevgi ergün
sevgi ergün Aylar önce
Mavi kazak siyah ceketli sakallı adamı iyiki bulmuşlar burdaki bütün sahnelerde vardı 🤣. Önce mahurun yanındaydı sonra maraşlı merdivenlerden koşarken yine ordaydı kısaca heryerde..
Derya Kırgız
Derya Kırgız Aylar önce
Dacma
N A
N A Aylar önce
Bir an sözün fon muzigi caliyo sandim😅
İbrahim Karatut
İbrahim Karatut Aylar önce
adam ajan ajan ezbere konuşuyor...
Dragon King
Dragon King Aylar önce
Sakın beni utandiracak bişe yapma dedi kızı yerin dibine soktun maraşli haklı olarak
Mustafa Gok
Mustafa Gok Aylar önce
Salak salak hareketler
9595 007
9595 007 Aylar önce
Biraz akilanmali bu kiz ya gercekten
Mustafa Topal
Mustafa Topal Aylar önce
Yanlız soğanın cücüğü yere düştü gardaş
Ahmet Sevdalı
Ahmet Sevdalı Aylar önce
Saçmalık bu filim valla billa saçma
yasemin keskin
yasemin keskin Aylar önce
Sonra toplumda racon kesenler türüyor kim yapar böyle restorantda soğan kırar kimse yapmaz
xp FURKİ
xp FURKİ Aylar önce
bu dizi şahane sahne mükemmel
Oxtade
Oxtade Aylar önce
Doğu Eşrefoğlu sözünü çalmışlar
TÜRK
TÜRK Aylar önce
Allah falan bişeyler dedi anlamadım ön dişleri olmayınca nxndmsmsmsös maraşlı
Hüseyin Kurt
Hüseyin Kurt Aylar önce
Soğan kırma olayı takipteki adamdan emin olmak içindi ve kırdığı anda adam arkasını dönüp bakınca tamam bu dedi ve lavabonun yolunu tuttu 😅👍
Revan Alizade
Revan Alizade Aylar önce
Rehim Rehimliye oxsadanlar))
Tenha Yalquzaq
Tenha Yalquzaq 17 gün önce
Yene biz 😂😂😂
Hamza MC
Hamza MC Aylar önce
Ömrü uzun olsun dizinin...
İsa Çoban
İsa Çoban 27 gün önce
Amin
Emrah Erdoğan
Emrah Erdoğan Aylar önce
Biliyor musun, insan günbatımlarını en çok kederliyken seviyor.
Ömer Alanbay
Ömer Alanbay Aylar önce
güneşli havada şemsiyeyle gezmek :D
Taha Yılmaz
Taha Yılmaz Aylar önce
Hasta
Tümer Metin Yıldız
Tümer Metin Yıldız Aylar önce
Çünkü onun Güneş alerjisi var öyle bir hastalık benim akrabamda vardı
Abdullah ÇAKIR
Abdullah ÇAKIR Aylar önce
Adama neden öyle di yön yesin nolçak
Samet Kılıç
Samet Kılıç Aylar önce
1:26 Mahur: Ne öğrettiler ? Maraşlı: Yani şöyle şimdi yandan vurmıcaksın dik koyma efsane sahneydi yaw sllssll
Zeynep
Zeynep 17 gün önce
😂
Taha Yılmaz
Taha Yılmaz Aylar önce
Ahahahhaha
Bayram Ataklı
Bayram Ataklı Aylar önce
Feministler cildiriyor
Yunus emre Yücel
Yunus emre Yücel Aylar önce
4:50 ve 5:20 de aynı adamı iki kere oynatmissiniz oyuncu eksiğiniz varsa bir alo demeniz yeterli
davidburakulusoy1
davidburakulusoy1 11 gün önce
Sokakta mahurla ayni yönde giden bir adamı, mahuru izlerken görmesi normal değil mi.. hatta güzel düşünülmüş
Yunus emre Yücel
Yunus emre Yücel Aylar önce
@Samet Kılıç adam çok belli la djjdjd
Samet Kılıç
Samet Kılıç Aylar önce
nasıl farkettin onu sldaskdlasöd
Beyza Nur Dursun
Beyza Nur Dursun Aylar önce
Çok güzel
Beyza Nur Dursun
Beyza Nur Dursun Aylar önce
Bununda hemencecik final yapmayın ATV bin itibarı düşmesin iyice
İNTERNET AVCISI
İNTERNET AVCISI 15 gün önce
Tamam bayan
beyza b
beyza b Aylar önce
Kafasında şemsiye tutularak gezen simsiyah bir adam baya şüphesiz
Şükrü Kaya
Şükrü Kaya 23 saatler önce
@Mehmet Ugurlu adam hastalığını demiyor bir suçlunun o kılıkla nasıl şehirde gezdiğini söylüyor
SEFA AMANET
SEFA AMANET 5 gün önce
😂😂😂
DeStRoYeR 061
DeStRoYeR 061 9 gün önce
sağkolu da iyi kas yapmış hiç indirmiyor şemşiyeyi
beyza b
beyza b 13 gün önce
@007 a Ooo iyiymişş
007 a
007 a 13 gün önce
Bu arada yine bildiğim kadarıyla uzaktan nişan alınmaması için de uygulan tedbirlerden birisi
MİRAÇ EFE GÜNDOĞDU
MİRAÇ EFE GÜNDOĞDU Aylar önce
Tabi öğretti iste soğani yandan tutup böyle vurma 😂😂
Neriman Kozan
Neriman Kozan Aylar önce
telefonların biplemesi :d
mahmut gazi doğan
mahmut gazi doğan Aylar önce
Tabi oralarda polis falan yook🤣🤣
Egg Wars Kralı
Egg Wars Kralı 28 gün önce
Adam gizli bir devlet birimine çalışıyor. Polis gelmez.
Kamil Babayev
Kamil Babayev Aylar önce
Soğan kırma işi adamı yakalamak içindi ,anlayın artık
sema tas
sema tas Aylar önce
Muzikler efso. Atakan imzası
Mehmet Öztoprak
Mehmet Öztoprak Aylar önce
Zengin hayatlarla farklı görünme çabasına girmezseniz, birgün gelir hayatınıza gerçek anlamda zenginlik katacak birini bulursunuz.😉👍
asd sds
asd sds Aylar önce
Maraşlı: biz boyle numaraları yeyecek adam değiliz
asd sds
asd sds Aylar önce
Adam o soğanı niye kırdı nasıl izliyorsunuz taktik bu
Ljubica Špac
Ljubica Špac Aylar önce
Stav..vojnika..zaštitnik..Maraşli..Mahur...🥰🥰🥰🥰
Bünyamin Kiper
Bünyamin Kiper Aylar önce
-Bak bu allah felan birşeyler diyor anlamadim. Eminim dişleri olsa sana bir ton birşeyler anlatır.
Fatih Tilki
Fatih Tilki Aylar önce
İnsanlar nankördür biz Şemdinli'de kurtardığımız insanlar tarafından taşlanmıştık. Asker olmak budur insanlardan takdir beklemezsin
Yıldız Argun
Yıldız Argun Aylar önce
Diğilmi ya. Askerler insanları kurtarır arada bazıları da istemeden zarar görür bu sefer askerler suçlanır. Nasıl bir mantıktır ya. Onların tek amacı bizleri kurtarmak.
murat 1453
murat 1453 Aylar önce
Adam değilde soğan indirme raconu gibi geldi 😃😃
Mehmet Guzel
Mehmet Guzel Aylar önce
Soğan nasıl kırılır öğrendik 😊
Kayra Türkoğlu
Kayra Türkoğlu Aylar önce
MARAŞLI HAVAYA ATEŞ EDİNCE SAVAŞ VE ADAMI ALTINA SIÇIP GERİ TOPUKLADILAR
Nusabe Gurbanova
Nusabe Gurbanova Aylar önce
Bence Maraslida Savaşda sonda tek insana aşık olacak oda Mahura. Ve ve Savaş bazı yerlerde haddini aşb maraşlının kızını oldure bilir.Bu sırada bence Mahur ve Maraşlı bir birine yakınlaşmış olacak.Mahuru oldurmek isteyende Bence Uvey annesi deilde Kardesi abisi .yinede izleyib gorcez filmimizi
Ömer Kallı
Ömer Kallı 4 gün önce
Ulan her dediğin çıktı nasıl birisin sen gardaş 😂😂😂
Reactor YT
Reactor YT Aylar önce
Ya sen jitemci falan mısın.
Rabia Çelikay
Rabia Çelikay Aylar önce
başrolleri sevmedim özellikle burak deniz onu biraz beğeniyodum ama o son dizisi yka dan sonra sevmemeye başladım bir de yeni imajı hiç yakışmamış
Smra K.
Smra K. Aylar önce
Mahrurun bu salaklıkları yuzunden diziden sogudum
Göktuğ Turan
Göktuğ Turan Aylar önce
Soğan kırmanın anlamı farklı orda diziyi izlemeyen yorum yapmıs
Resul HANÇER
Resul HANÇER 21 gün önce
Atlayarak izlemistim sen diyince geri döndüm eyw reis
Taha Yılmaz
Taha Yılmaz Aylar önce
Aynen
Ali emir Cezik
Ali emir Cezik Aylar önce
Adamın kim oldugunu tespit etmek icin sanırım
Ch Fh
Ch Fh Aylar önce
Burak best of alina Boze.he hot.she is cool in acting.bravo burak.❤💟❣
zezot
zezot Aylar önce
Alüyo
aysun bff
aysun bff Aylar önce
Dizi çok güzel
Maraşlı 7. Bölüm
2:15:33
Maraşlı
görünümler 3,5 Mn
Mucize Doktor 51. Bölüm 2. Fragmanı
0:48
Mucize Doktor
görünümler 1,7 Mn
Ayaz
2:59
Enes Batur - Topic
görünümler 69 B
Nankör Kedi (Ferhat Güneş Remix)
3:27
İbrahim Tatlıses - Topic
görünümler 27 B
Maraşlı Pansuman Sahnesi | Maraşlı 2. Bölüm
06:50
TIMS&B Productions
görünümler 904 B
Maraşlı ve Savaş Karşı Karşıya! | Maraşlı 4. Bölüm
07:34
Az Değil Öz Konuşacaksın | Maraşlı 2. Bölüm
08:05
TIMS&B Productions
görünümler 392 B
Mahur'dan Maraşlı'ya Kurşun Yağmuru! | Maraşlı 3. Bölüm
05:50
Mucize Doktor 51. Bölüm 2. Fragmanı
0:48
Mucize Doktor
görünümler 1,7 Mn
Ayaz
2:59
Enes Batur - Topic
görünümler 69 B
Nankör Kedi (Ferhat Güneş Remix)
3:27
İbrahim Tatlıses - Topic
görünümler 27 B
Aslı sihirli kahveden içti!
10:04
Selena
görünümler 190 B
Masumiyet 1. Bölüm 2. Fragmanı
1:09
FOX
görünümler 314 B
Seni Çok Bekledim 4. Bölüm
2:20:31
Seni Çok Bekledim
görünümler 1,4 Mn
Yasak Elma 99.Bölüm Fragmanı
0:51
bi'lok
görünümler 769 B
Kırmızı Oda 26. Bölüm Fragmanı
0:45
Kırmızı Oda
görünümler 2,5 Mn
Menajerimi Ara 26. Bölüm - Adam Yok...
6:37
Menajerimi Ara
görünümler 122 B