Zeynep Avcı Ses Analizi 2 'Kıyamam' (Herkese Heyecan Veriyor - İlham Oluyor !)

  görünümler 282,678

Emre Yücelen Vocal Coach Istanbul (Online Education)

Emre Yücelen Vocal Coach Istanbul (Online Education)

2 aylar önce

Emre Yücelen Şan Dersi 2021
Emre Yücelen Vocal Coach Istanbul


-----Kanal Destekçimiz Olun ! : www.patreon.com/join/sesegitimi?
-----Analiz İsteği (Bağış) :
- Yayınımıza BynoGame ve Oyunfor üzerinden bağış yaparak şahıs analizi isteğinde bulunabilirsiniz. (İstekleriniz Sonraki Hafta Yapılacak Ses Analizi Canlı Yayınlarının Girişinde Yapılacaktır)
BYNOGAME : bit.ly/2VHtoyN
OYUNFOR : bit.ly/2zFhD3R

Discord Kanalımız : Emre Yücelen Team Zone

Emre Yücelen - Zehirli Uykular Albüm : lnkfi.re/emreyucelen

-----Kanala Abone Ol : goo.gl/tXRnRL

Web Sitelerim :
Şan Dersi Web Sitesi www.sandersi.com
Kişisel Web Sitem : www.emreyucelen.com

Diğer TRshow Kanallarım :

- Emre Yücelen Stüdyo TRshow Kanalı : goo.gl/gjTW1H
- Kişisel TRshow Kanalım trshow.info
- Yapım Firmamın TRshow Kanalı : trshow.info

Sosyal Medya :
emreyucelen
emreyucelen
emreyucelen
FİDEYO : fideyo.com/emreyucelen

PR VE İŞBİRLİĞİ ÇALIŞMALARI :
sehnazgul@gmail.com (05342082502)

Bu videoya altyazı yazmak için :
If you want to write subtitles on this video :

Kanaldaki Videolara Altyazı Yazmak İçin : goo.gl/15CgnF
If you want to write a subtitle on this channel : goo.gl/15CgnF

YORUMLAR: 333
Emre Yücelen Şan Dersi
Emre Yücelen Şan Dersi 2 aylar önce
Zeynep’e destek için yurtdışından oy kullabilirsiniz !!!
Murat Akyuz
Murat Akyuz Aylar önce
Hocam Zeynepten yeni parça geldi analizi 4 gözle bekliyoruz
Aydin Asgarov
Aydin Asgarov Aylar önce
Merhaba abi. Lutfen “ O ses Azerbaycan - Hidayet Elitev “ Analiz yaparmisin. Adam S.O.S söylüyor Dimash gibi.
Mukii Muko
Mukii Muko Aylar önce
@S Merve Atmaca Olabiliyoruz ben yömtemini buldum ama uzun bir iş. Telefondan anlamanız gerekiyor.
nurcan ipek
nurcan ipek Aylar önce
5 aralıkta ceyrek finalde basarilar diliyoruz Zeynep'e 👏👏
Hasan Hüseyin Yılmaz
Hasan Hüseyin Yılmaz Aylar önce
@S Merve Atmaca Türkiye yurtdışı oluyor zaten… voice of germany için oy kullanıyoruz, burası yurtdışı oluyor diye düşünüyorum
Emirhan
Emirhan Aylar önce
Yurtdışındaki the voice ler Türkiyedekinden milyar kat iyi..bizimkinde hem iyi sesler nerdeyse hiç yok hem de müzikten ziyade her türlü goy goy saçmalık var..Adamlarda sadece müzik ön planda, orkestra,ses sistemi ve sahne düzeni, ışık vs hepsi cok profesyonelce.. Azerbaycan o sesi de çok iyi bu arada emre bey ordaki seslere de reaction yapabilirsiniz..sevgiler🤗
Batuhan Avcı
Batuhan Avcı Aylar önce
o ses türkiye sadece müzikten ibaret olsaydı türkiyede bu kadar uzun süre ekranlarda kalamazdı bizim milletimize hitap ediyor
Aysel Akberov
Aysel Akberov Aylar önce
bizde de guclu sesler var kalitelilik yoxdu.
tospik_annesi_
tospik_annesi_ Aylar önce
İlk sezonlar çok iyi sesler vardı ama show uğruna harcandi hepsi
Srp
Srp 2 aylar önce
O kadar duygu yüklü söylüyorki insanın tüylerini diken diken ediyor..herkes veremez bu duyguyu zeynep’i tebrik ediyorum.
Ecem C
Ecem C Aylar önce
Sevmediğim tarzım olmayan iki şarkı ve hayatımda ilk defa tüylerimi diken diken eden bir ses! İlk defa bir ses kanıma kadar işledi! Zeynep yolun açık olsun bu sesten bizi mahrum etme
D. Yavuz
D. Yavuz 2 aylar önce
Türkiye harcardı iyi ki almanyadan katılmış. Dinlediğimde ilk yaptığım şey müzik listemde yerinin olması oldu
MURAT KANANKARA
MURAT KANANKARA 2 aylar önce
Hocam gerçekten bu yarışmanın orkestrası inanılmaz . Başka yarışmacıların performanslarını dinleyin öyle bir yorum katıyorlar öyle bir gaz veriyorlar ki yarışmacı kendini güvende hissediyor :)
Rüzgar
Rüzgar Aylar önce
Müzik yorumlarınızı bir kenara bıraktım, başta yaptığınız hayata bakış açısıyla ilgili konuşmanız çok güzeldi. Gerçekten herkes böyle bakmaya zorlamalı kendisini. 🙂👏👏 Güzel düşünen, güzel görür, güzel gören hayatından zevk alır ünlü deyişi gibi.
Nur Zabci
Nur Zabci Aylar önce
Videonuzu defalarca izledim Johannes'in gözleri 5.27'de yaşarmış görünüyor. Ayrıca 6:02'de de Sen diye eşlik ediyor. Şarkıya ve sözlerine hakim olduğu görünüyor. Ayrıca tüm juriye şarkıdaki duyguyu hissettiren Zeynep Avcı ile gurur duyuyoruz. Kendi çabası ile geldiği bu noktada gurur duymaya hakkımız varmı.. bu da ayrı bir konu.
sgulshen
sgulshen Aylar önce
Adam koçu heralde şarkıyı bilecek
Gkn 07
Gkn 07 Aylar önce
Peki şu muhteşem performansla normal elemeleri halk oylamasıyla geçememesi? Jurisi delikanlı adam olmasa, seçim hakkını ondan yana kullanmasa şu peformansla elenmişti:) Türk olmanın Almanya'daki zorluğunu yaşıyor Zeynep. Normal şartlarda şimdiden şampiyon ilan edilmişti..:D
Zuhal .s
Zuhal .s Aylar önce
Diğer sesler de çok güçlü rakipleri iyi
itachi ~
itachi ~ Aylar önce
@dlrb.44 gerçekten ya bırak 1 milyonu 500 bini verse rahat 1. olur
dlrb.44
dlrb.44 Aylar önce
Almanya'da ki Türkler ne işi yarıyor. En az 3 milyon Türk var. 1 milyonu oy verse zaten kız birinci. Almanlara bile gerek yok. Maalesef bizim halkımız çok tembel.
Ş.K
Ş.K 2 aylar önce
Kadın efsane temsil ediyor bizi ya helal olsun
Ayşe Aydın
Ayşe Aydın Aylar önce
Zeynep'in sesinde farklı bir tını var. Ne dinlesem tüylerim ürperdi. Tebrikler..
Ohma Heppi
Ohma Heppi 2 aylar önce
To everyone from Turkey: Please vote for Zeynep🙏 There are only 3 people left in Johannes' Team, and Zeynep needs to go to the Semi-Final😊
Mukii Muko
Mukii Muko Aylar önce
@Yeliz Ben Türkiye'de Uygulamayı indirdim ama canlı yayınları izleyemiyorum acaba oy verme ekranı çıkar mı bilmiyorum. Öyle olursa internetten izlerim uygulamadan oy veririm.
Haya Gündüz
Haya Gündüz Aylar önce
@Yeliz First of all where are you from wich country. If I'm right you can't vote from Turkey.
Gülay Özbey
Gülay Özbey Aylar önce
Aynen. Umarım kazanır hak ediyor.
Ause Bause
Ause Bause 2 aylar önce
How can we vote?
Yeliz
Yeliz 2 aylar önce
Can you please give the link or the name of the app. Thanks
yolcu yildirim
yolcu yildirim 2 aylar önce
Jüri üyeleri açıklamalarında her ne kadar türkçe anlamasakta vücut diliyle ve sesiyle bizi o kadar etkilediki bunu yılların sanatçıları bile bu derece başaramıyor bu bir yetenektir diyorlar
Desdemona Lokre
Desdemona Lokre 2 aylar önce
1:15 hocam ne güzel söylediniz. Gerçekten şu ana kadar uğruna çabaladığım hiç bir şeyin boşuna gitmediğini, ufacık da olsa neler kattığını ve önüme neler neler getirdiğini gördüm. Hayata dediğiniz camdan bakışım daha 21 yaşında bir genç olarak önüme neler getirebileceğinin heyecanının sıcaklığı şimdiden sarıyor beni. Teşekkür ederim 🌿 hayata bakışınızı bu kadar güzel dile getirdiğiniz için...
Xeyale.
Xeyale. 2 aylar önce
Çox gözəl oxuydu bu mahnını.Səsi və ifası mükəmməl.Uğurlar Zeynep Avcıya inşaallah birinci olar.Azərbaycandan salamlar.
Sevgi Yanlıç
Sevgi Yanlıç 2 aylar önce
Ya hocam harika bir ses değil mi muhteşem ötesi,olan üstü gurur duyuyoruz Zeynep Abla 🎤👌👏👏❤️❤️🇹🇷🇹🇷
Tekin
Tekin 2 aylar önce
Ya bence bu sarkisi ve performansı yalandan çok daha iyiydi daha etkileyiciydi. Desteğimiz seninle Zeynep 💕
Fatma Arslan
Fatma Arslan Aylar önce
Bence de bayıldım buna
Mehmet Dagistanli
Mehmet Dagistanli 2 aylar önce
Gerçekten efsane olmuş,tebrik ediyorum hafif kalır aslında... Ayakta 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
MustyTR
MustyTR 2 aylar önce
Seninle grur duyuyoruz sevgili Zeynep Avcı ❤️ 🇹🇷
Zulfiye Kose
Zulfiye Kose 2 aylar önce
Hocam muhteşem bir performans sergiledi biz ayakta alkışladık
kerim yıldız
kerim yıldız Aylar önce
Zihin açıcı gerçekten güzel yorumlarınız olmuş. Güzel ifade etmişsiniz.
Bi Fani
Bi Fani 2 aylar önce
Aradığım değerlendirme 😎 canım hocam hızınızı seviyorum 👏🏻🌸
Emine
Emine Aylar önce
5:51 Hocam bir anda şu çıkışlarınıza bayılıyorum ya sizinle beraber mutlu oluyorum:D
Demli Çay İçen Alex 👑
Demli Çay İçen Alex 👑 2 aylar önce
Yaa o kadar motivasyon, ilham alma videosu izledim, bu tarz içerikli kanalları felsefi olarakta sürekl takip ettim. Emre Yücelan video başından 2 dakikalık kısımda tüm sırrı açıkladı yemin ederim 😂 diğerlerine artık gerek yok sar sar dinle... 👏👌
Sade Vatandaş
Sade Vatandaş 2 aylar önce
Hocam, konusu "bir sonraki turda Zeynep in hangi şarkıyı söylemeli" olan bir anket açar mısınız. Şarkıları siz de seçebilirsiniz
Sf. Sahin
Sf. Sahin Aylar önce
Hayır yarışmacı 3,5 şarkı veriyor orkestra şefi seçiyormuş
ESMA ARSLAN
ESMA ARSLAN Aylar önce
Çok saçma
Nobody
Nobody Aylar önce
Şarkıları yarışma programı belirliyormuş. Hatta bu turda söyleyeceği şarkı zeynep'in repertuarında bile yokmuş. Hadi hayırlısı 😅
Hatçee
Hatçee 2 aylar önce
Şarkıyı yarışma seçiyor
nimet gonca
nimet gonca 2 aylar önce
Zeynep seninle gurur duyuyoruz. Harikasın! ❤️👏👏👏👏
İsmail Altıok
İsmail Altıok Aylar önce
Hocam iyiki youtube gibi bir platform var ve sizler gibi her alandan farklı insanları görmek çok mutlu ediyor beni,ayrıca sizin yaptğınız yorumlar ve analizler müziğinde bir bilim dalı olduğunu başarılı olmanın temelinin bilimsel yaklaşımla ve çok çalışmakla olacağı gerçeğini gösteriyor ülkemde sizler gibi hem pozitif yaklaşıma sahip hem de mesleğinin hakkını veren insanlar olması beni çok mutlu etti iyi ki varsınız.
Asırlık Nebula
Asırlık Nebula 2 aylar önce
Her söylediği şarkıyı kendi yorumuyla baştan yaratıyor ve daha iyi söylüyor.Umarız hakkettiği değeri görür.
Melisa Top
Melisa Top Aylar önce
Emre abi , insanların başarısıyla mutlu olup ağız dolusu gülmene bayılıyorum , iyi ki varsın 💓
Hakan Elik
Hakan Elik Aylar önce
Orkestra mükemmel hocam,özellikle piyanist çok hoşuma gitti.Parçayı başka bir yere taşımış.
Kenan Ulusoy
Kenan Ulusoy Aylar önce
birisi bana söylesin bu kız 38 yaşında piyasada konuşarak şarkı söyleyen bir çok insanlarken nasıl oluyorda bu yaşa kadar zeynep adı duyulmamış bırakın güçlü ve güzel sesi etkili ve büyüleyici bir sese sahipken tüm dilden insanları etkileyebilen birini yeni duymak zeynep için de yazık olmuş
seckin ilhan
seckin ilhan Aylar önce
Emre hocam, Zeynep hanım için bahsettiğiniz durumu ilk İlyas Yalçıntaş'ta görmüştüm. Özgüvenleri çok yerinde.Başarınızın ve bu kıymetli seslerin başarılarının devamını dilerim, Hoş çakalın.
Lütfullah Taraklı
Lütfullah Taraklı Aylar önce
Gözlerim yaşlı izliyorum. Böylesine bir okuyuş müthiş 👌
Onur Üstün
Onur Üstün 2 aylar önce
Bazı şarkıcıları dinlediğim de tüylerim diken diken oluyor Zeynep'te ondan biri
Aytaj Humbatova
Aytaj Humbatova 2 aylar önce
Parça çıktığı günden beri dinliyorum,çok hoş❤️
Ayşenur Ekici
Ayşenur Ekici 2 aylar önce
Hocam ilk defa bi ses analizini ilerletmeden izlemişsiniz gerçekten zeynebin büyülü sesi var
ZUHTU K
ZUHTU K Aylar önce
Çok Onur Duydum , Almanyada O ses yarışmasında okuduğu 2 Türkçe şarkı ile damgasını vurdu , Şarkılarını Turkçe okuma cesareti gösteren Zeynep'i Ayakta Alkışlıyorum..Bize bu onuru ve keyfi yaşattın.. Teşekkürler Zeynep
Ecem Sinemis
Ecem Sinemis Aylar önce
İlk defa bu şarkıyı en az Zerrin Özer kadar güzel okuyan birini gördüm, duydum.
Ayşe
Ayşe 2 aylar önce
Zeynep bu şarkıyı söylediğinden beri sizin kanalınıza bakıyorum analizini yaptınız mı diye. Sonunda beklediğim video geldii 💃
Eyup F.
Eyup F. Aylar önce
Çok yukarlarda okusaydi bayardi şarkı Almanlara uygun oldu bu giriş ve 2. Deki çıkışla pekişti gayet anlaşılır ve duygu yüklü oldu Bence yabancılara bu şekilde yumuşak okuması gayet basarili
Turqay Bayramli
Turqay Bayramli 2 aylar önce
Zeyneb ucun destek lazim o ses Almanya neden Zeyneb olmasin.Muazzam bir sese malik duygu yuklu ifalari ile ruhumuzu oxshayan bu ses birinci olmali!👍👏👌
Mehmet Dagistanli
Mehmet Dagistanli 2 aylar önce
Gerçekten efsane olmuş,tebrik ediyorum hafif kalır aslında... Ayakta 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Mutlu Ayhan
Mutlu Ayhan 2 aylar önce
Bir sonraki turda bi yıldız tilbe şarkısı bekliyoruz artık. Emre bey iletirseniz sesimizi duyar belki vazgeçtim el adamı yakışır
Karel Camagüey
Karel Camagüey 2 aylar önce
BRAVO Zeynep 👏👏👏tú eres la ganadora ❤❤❤
menşure merve mert
menşure merve mert 2 aylar önce
Hayranım böyle güzel seslere
gülce dinç
gülce dinç Aylar önce
İnanılmaz güzel bir şarkı yorumu, şahane bir sahne, tarafınızdan da ayrıca çok kapsayacı bir yorum.👌
Yasemin Kaya
Yasemin Kaya Aylar önce
Hocam söylemek istediklerimizi söylemiş ve sevincimizi yaşamışsınız🥰🥰🥰
Mustafa Avşar
Mustafa Avşar 2 aylar önce
Hocam çok güzel yorumlar ve çok motive edici
Ruins Arise
Ruins Arise 2 aylar önce
şarkı sonunda oylama kısmında kırmızılı kadın yarışmacıyla (ismini bilmiyorum) Sebastian'ın bir birlerine bakışı, Zeynep'i çok kuvvetli bir rakip olarak gördüklerini belli ediyor.
AßßAS H.
AßßAS H. 2 aylar önce
1. Olmayı hak ediyor 🙏🏻
Ayse Tasdagitici
Ayse Tasdagitici Aylar önce
Harika muhtesem olagan ustu bir ses ve yetenek mashallah Mashallah. Inshallah kazanirsiniz cunki sesiniz mutis... ilk sarkinizi dinledim beni cok duygulandirdi ve tuglerim diken diken oldu. Hic boyle guzel bir ses dinlememistim , size basarilar dilerim .
Seda A.
Seda A. Aylar önce
Zeynepi dinledim, sonra sizin analizinizle bir daha dinledim sizin anlatımınızla şarkı yorumu daha farklı boyut atlıyor gözümde. Sanki o anı yaşıyor gibisiniz, sizinle bizde o hissi yaşıyoruz.
Erhan Gencer
Erhan Gencer Aylar önce
Zeynep Avcı şampiyonluğu gerçekten hak ediyor. Olmasa bile gönüllerin şampiyonu oldu sesinin kalitesi ile sesi ile kalpte yaşattığı duygu bile bir başka anlam katıyor insana. 🏆👏👏
sgulshen
sgulshen Aylar önce
Ya hocam, şimdi tekrar Zeynep’ten Yalan’ı dinledim; şarkı boyunca müthiş performans. Kıyamam pek öyle gelmedi. Parçaya da sanki hızlı/heyecanlı giriyor
Ümmi 97
Ümmi 97 2 aylar önce
birdaki turda yabanci söylemesi lazim, yoksa ilerlemesi zor. Seyirci alman sonucta. Sosyal medyada ne kadar fazla destekcisi olsada ceyrek finale cikamiyordu az kalsin. Bedava destek varken bile kimse destek olmadi… :/
Samet Alaca
Samet Alaca Aylar önce
O değil de orkestra mükemmel ötesiii, lütfen dinleyin yarışmadakil diğer performansları daa
Funda Şahin
Funda Şahin 2 aylar önce
Süper bir ses büyüleyici Avusturya salzburg kucak dolusu sevgiler zeynep avcı hanımefendi grur duyduk
Feride Aliyeva
Feride Aliyeva Aylar önce
Musiqini bu zemanede Emre bey qeder seven ikinci adam yoxdur!👏🏻
Kübra
Kübra 2 aylar önce
Tüylerim diken diken oldu
gkc gkc
gkc gkc 2 aylar önce
Gurur duymak ne güzel birsey sarkila zeynebin sesi ile duyguseline kapilmak
Mert Ateş
Mert Ateş Aylar önce
Çok güzel değil mi zeynep in yarışma süreci ve serüveni boyunca sizinle burada her performansta birlikte dinlemek o heyacanı yaşamak güzel yorumlarınız için teşekkürler 🙏
Asırlık Nebula
Asırlık Nebula 2 aylar önce
Free European Contest e de katılmalı Türkiyeyi temsil etmeli orada.Almanya da bir sürü ünlü katılıyor ve popüler bir yarışma.
Prenses Meyra
Prenses Meyra 24 gün önce
Emre bey Zeynep hanım sesiyle sizde yorumlarinızla harikasıniz. Sizin arkadaş çevrenize çok imrendim. Böyle eberji dolu, naif, motive edici, pozitof bir insanla sohbet etme şansları oldukları için. Keşke tanışma ve sohbet etme imkanımiz olsaydı yinede varolun enerjiniz harika...
Prenses Meyra
Prenses Meyra 24 gün önce
Bi heyacanla yazdım. İmla hataları için özür dilerim.
MERT ÖZER
MERT ÖZER 2 aylar önce
Hocam artık lütfen bir charlie Puth ses analizi gelsin. 4 5 sene önceki performanslarıyla şimdikilerin alakası yok, bence çok geliştirmiş. How long, attention gibi şarkıların canlı performanslarına bakabilirsiniz.
Leyla Şahverdi
Leyla Şahverdi 13 gün önce
Olağanüstü söyledi ❤👏🏻
Yaşam Tozu   (。◕‿◕。)
Yaşam Tozu (。◕‿◕。) 2 aylar önce
Mükemmel söylüyor maşallah
Zincir
Zincir Aylar önce
Ses güzel yalnız orkestranin hakkını yememek lazım 👍🏻👍🏻
Ayşe Kaçan
Ayşe Kaçan 2 aylar önce
Zeynep bence 1.olcak çünkü tam bir profesyönel gibi okuyor diğerleri de iyi seslidir ama juriler bile Zeynep'i ayrı tutuyorlar farkındalar farklı ses olduğunun
Uzaq Guseyin
Uzaq Guseyin 2 aylar önce
Türkiyede Zeynep Avciya deger verecek seviyeli ve ya heyecandan kılları kabaracak juri üyesi varmiydi?
Amrah Musayev
Amrah Musayev 2 aylar önce
MUHTEŞEM! 🤍
Nesibli Pervin
Nesibli Pervin 2 aylar önce
Vay vay super insanın iliyinə işləyir
Selcan Palankalılar
Selcan Palankalılar Aylar önce
Emre bey Zeynep hanımla bir araya geliseniz videoya çekmeyi unutmayınız lütfen ilk karşılaşmanızı 😍✌️
İlknur Koc
İlknur Koc 2 aylar önce
1000 bin kere dinleyebilirim👏👏👏👏👍🥰
Reyhan
Reyhan 2 aylar önce
MaşALLAH çok güzel harika offfffff bittim ben bu neeeeeee güzellik Allah'ım çok çok çok çok çok güzel Yandı müzik dünyasıni 🔥🔥🔥👑🇹🇷👍👍👍❤️❤️❤️❤️❤️🤙🤙🤙✨✨✨🌍🌍🌍🌍🌍🌟🌟🌟🌟🎶👑👑👑👑👑👑✌️✌️✌️ Yolun açık olsun bitanem sevenlerin bol olsun İNŞALLAH 🙏
ADALYA
ADALYA Aylar önce
Zerrin Özer gibi güçlü değil ama inanılmaz duygu yüklü okuyor.
Kenan Ulusoy
Kenan Ulusoy Aylar önce
zeynep bu yaşa kadar nerdeydin be kardeşim 44 yaşındayım duymadığımız ses dinlemediğimiz tarz kalmadı sıla dan müslüm gürsesine Mariah Carey den adelesin den tarkanına ama senin sesinde farklı bir şey var bir his bir duygu var
YadigarK
YadigarK 2 aylar önce
Hocamla karşılıklı muhabbet eder gibi çok keyifli. Zeynep zaten şahane
turan horozoglu
turan horozoglu 2 aylar önce
Zeynep besteleri özellıkle sonlarında oktavları yuksek çıkartıcı çalışmalar yapıyor,bu onun muzık söyleme teknıgı sankı normal şekılde bu şarkıyı söylese farklı şekılde ele alırdı bence ortalarda bu yuksek oktavı soylerdı sonlarda yumuşatırdı,yarışma şartlarında bu tur besteleri çok icra edecektır bakalım onlarda nasıl bir ses keyfını ızleyıcılere verecek
Halit özgür
Halit özgür Aylar önce
Gerçekten orkestra,oradaki görüntü ambiansı,Türkiyeden çok farklı ve heyecan verici,Zeynep harika zaten,Türkiyede O ses ten kim meşhur olduki? Kadın akıllı şimdi dünya tanıdı
kirbas iletisim
kirbas iletisim Aylar önce
Ses şahane , yorumcu şahane her şey şahane...
nezahat ikiz
nezahat ikiz Aylar önce
Bizim türkiyede o sese katılmış olsaydı kesin bizim jüriler dönmezdi muhteşem bir yorum
Captain Custo
Captain Custo 2 aylar önce
Ben sanatçının zeki ve gayretlisini severim. Bu da hocanın sözü olsun😁
Aysel Eyüpoglu
Aysel Eyüpoglu 2 aylar önce
Zeynep harikasın💖💖
Hayriye Küçük
Hayriye Küçük Aylar önce
Güzel kardeşim seni izlemek dinlemek muhteşem. Emre kardeşim yorumların çok doyuruyor zevk veriyor
Gülçin Ergül
Gülçin Ergül Aylar önce
Keyifli bir video ve değerlendirme. ☺️
Irmak U
Irmak U 2 aylar önce
Selamlar Emre Hocam. Yine çok güzel bir analiz izlettiniz bize:) Deep Purple ile ilgili şu 1970 yılından performansı izlediniz mi meraktayım. Harikulade bir vokal performansı var videoda. trshow.info/watch/OorZcOzNcgE/video.html Bir analiz yapsanız mutlu oluruz Deep Purple hayranları olarak:) Sevgiler....
nurcan akpehlivan
nurcan akpehlivan Aylar önce
Hocam teşekkür ederim ağzımı açmadığım için şarkı söylerken zorlaniyomusum mutfakta şarkı söylemeye devam😁
Turgut Duman
Turgut Duman 2 aylar önce
Bu kadın bi harika ya 🙏 ama samimi olmak gerekirse Yalan kadar etkilemedi cünkü o büyük bi etki yarattı ondanda olabilir belkide
Gözde Karadeniz
Gözde Karadeniz Aylar önce
Zeynep'ten Yarası Saklım'ı dinlemeyi çok istiyorum ya keşke okusa...
Ugur Ertugrul
Ugur Ertugrul Aylar önce
Turkiye de bu sesten cok var. Jürilerde söyledi zaten, tarz olarak bulamadiklari farkliliga Zeynep yön vermis oldu sadece..
Tstn Ngn
Tstn Ngn Aylar önce
YANİ RAKİPLER GIRTLAK PATLATTİ EN GÜZEL SESE SAHİP ZEYNEP BASİT SÖNÜK BİR ŞARKI İLE ELENDİ ALMANCİLARADA YAZİKLAR OLSUN
Şeker
Şeker Aylar önce
Peki o orkestra nedir yaaa 😍😍👏👏
eren ozdemir
eren ozdemir Aylar önce
Sağol zeynep avcı , geçirmek istediğini bize geçirdiğin için. ( elif Türkçesi)
Melodi ✨
Melodi ✨ 2 aylar önce
Harikasınnnnn Zeynep Harikasın 😍😍😍😍😍😍😍😍👏👏👏👏👏👏👏
özgür germanotta
özgür germanotta 2 aylar önce
Gurur duydum süper
HAYAT KATARI
HAYAT KATARI Aylar önce
Güzel bir video çalışması.Teşekkür Ediyorum...
Omer Kaya Mumcu
Omer Kaya Mumcu Aylar önce
Abi unutmadan şunu belirteyim. Bu vidyoya Özetle Zerrin Özerin güzel şarkısı , Zeynep Avcı nın süper cover ı, senin müthiş analizin , Şehrazat ın Şahane kalemi .....
Murat Süzen
Murat Süzen 2 aylar önce
Emre Hocam, Sebastian Krenz (Scorpion‘dan I still loving you) icin degerlendirebilirmisiniz? Zeynep ile ayni yarismada. Tesekkürler!
Seher Yılmaz
Seher Yılmaz 2 aylar önce
Bir sonraki şarkı Nilüfer'in "Her Sevda Bir Veda " olmalı
Cool Blader
Cool Blader 2 aylar önce
*Lütfen Abdurrahman el ussi ses analizi yapın.* *Kendisinin inanılmaz sesi var.*
Bir Zamanlar Çukurova 121. Bölüm @atv
2:35:01
Bir Zamanlar Çukurova
görünümler 732 B
İbrahim Selim ile Bu Gece #97 Zafer Algöz, sevimo
1:38:16
Zorlu Performans Sanatları Merkezi
görünümler 177 B
Ceg - Gökyüzü Limit (Official Video)
3:27
Zara ile Üst Seviye Türkü Söyleme Eğitimi - Zara Ses Analizi
12:17