CEZAEVİNDEN TAHLİYE OLDUM/AÇIKLAMA/ÖZÜR DİLERİM

  görünümler 954,301

Gaga Bulut

Aylar önce

Herkese merhaba uzun zamandır aranızda yoktum yaptığım bir hatadan dolayı ne yazıkki 17 yıl ceza ile yargılandım ve cezaevine girdim şu an yüce adalet yerini buldu ve tahliye oldum arkadaşlar yaptığım olaydan dolayı çok pişmanım ve hepinizden tekrardan tek tek ailelerden devlet büyüklerimizden özür diliyorum aklım başıma geldi aklımı toparladım kendimi şu an iyi mi iste diyorum kötü mü hissediyorum bilmiyorum sadece özgürlüğün tadını çıkarmak istiyorum bu bir açıklama ve özür videosuydu iyi olduğumu bilmenizi istediğim için bu videoyu yükledim bu sebepten dolayı umarım beni daha fazla yargılamazsınız herkezden özür dilerim affınıza sığınıyorumBeni affedin desteğinizi en çok ihtiyacım olduğu an şu an sevgilerle kalın

YORUMLAR
Gaga Bulut
Gaga Bulut Aylar önce
Yorum larınızı sık. Sık okuyorum ve sayenizde güçlü hissediyorum ortak nokta şu yurtdışına kaç.Hayır ben ülkemi çok seviyorum Türkiye gibi cennet yok o çok güzel olan avrupa amerikada hastane de muayene olmak ambulans çağırmak bi asgari ücrete bedel yaşam şartları iyi olabilir evet bu tartışılır üzerine çok konuşulur ama Türkiye benim bi parçam kaçmak yerine ülkemi pisliklerden arındırmalıyım korkmadan doğruları insanlara aktarıp onlara neyin ne olduğunu göstermeliyim cezaevinden çıktığımdan beri komşusundan evsizine belediyesinden derneğine bnm için okadar büyük bi destek varki sokakta durdurup sarılıp ağlayan insanlar var ne yazıkki yurtdışında bu samimiyet yok herkes işten çıkıp evine kapanıyor ben eski gagabulut olmayacağım ama eski enerji me kavuşacağım tekrar gülecek ve güldüreceğim üreteceğim tekrar cezaevine gireceğimi bilsemde ülkemi terketmem burası benim ailem bi parçam şuan Türkiye nin neresine gitsem bana kapısını açacak sofrasını açacak binlerce insan var ve ben ailemi bırakamam ben yine korkmadan doğru bildiğim herşeyi savunacağım şu an siyah olabilirim ama tekrar rengarenk olucam düşmüş olabilirim ama kalkıcam şunu anladım ki zayıf değilim çok güçlü bi ordu varmış arkamda yorumlar bunu çok net gösteriyor iyiki varsınız ben mizah yolu ile doğruları insanlara aktarıyor dum soyunmadan iğrenç görüntüler elde etmeden ürettiğim mizah videolarım ülkenin en doğru içerikleri oldu ben mizahıma devam edicem ve ülkemi kurtarmaya çalışıcam bişileri değiştirmeye çalışıcam bunu mizahımla yapıcam hee bu sefer başıma bişi gelirse en azından birileri için bişi yaptım derim umarım beni anlarsınız ve beklersiniz beni💕💕🙏❤️ben öyle hayranım fanım izleyicim vs şunları söylemeyi sevmiyorum sadece dünyanın en iyi en sadık sevenlerine sahipmişim onu anladığımı söylemek istiyorum ben daha çok gencim 22 yim yolun başındayım cezaevinde bi çok yeteneğimi keşfettim orası bana herşeyi gösterdi ve bi çok mizah ürettim bunları sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum ve ben inanıyorum gençler olarak birlik olursak herşeyi değiştirebiliriz konuşcak çok şey var sabredin🙏💕❤️
Duru Özbey
Duru Özbey 6 gün önce
Mükemmel bi insansın güçlü dur seviyoruz seni
Duru Özbey
Duru Özbey 6 gün önce
Gaga seni çok seviyorum güçlü dur tabiki biz senin yaşadıklarını duysakta ne kadar anlayabiliriz bilmiyorum çok seviyoruz seni hiç üzülme lütfen
Nursima Oltulu
Nursima Oltulu 9 gün önce
Kaç yıl hapis yattın?
Yilmaz Yucel
Yilmaz Yucel 14 gün önce
Senkimseye tacavuz edemessin
Ozgur Dindar
Ozgur Dindar 24 gün önce
Mal
Êmirhan Âydemir
Êmirhan Âydemir 12 saatler önce
He söyle ya adama dönmüşsün
Tayfun Sökmen
Tayfun Sökmen 13 saatler önce
SENİN BİR COK VİDEONU İZLEDİM GERÇEKTEN DUYGULANDİM EN AZİNDAN DOSTUNU UNUTMADIN FATİH AKLİNDA HEP GERCEKTEN BİR COK İNSANDAN DAHA DELİKANLİSİN KESKE DURUMUM OLSA DA SANA MADDİ MANEVİ DESTEK SAGLASAM ALLAH YARDİMCİN OLSUN UMARİM COK İYİ YERLERE GELİRSİN#GAGABULUT
efe ergün
efe ergün 14 saatler önce
Miğdem bulandı
Berk Aybar
Berk Aybar 14 saatler önce
Mide olmasın o dlşslf
Pınar Şencan
Pınar Şencan 15 saatler önce
Gaga eski videolarını sil kendine yeni bir hayat kur umarım ceza almazsın. Bizi mahkeme sürecinden haberdar et sürekli sana destek olalım. Arkanızdayız, sen orda yatacağına yatacak çok insan var onlar yatsın.
SeDa_ G_
SeDa_ G_ 15 saatler önce
Özğürlük...
desertrose88
desertrose88 16 saatler önce
Ne kadar bastirmislar ya? Istedigini yapa bilmelisin. Haydaaaa!!!
Hatice Damar
Hatice Damar 16 saatler önce
Herşey düzelicek sen korkma
Mertcan Elmas
Mertcan Elmas 18 saatler önce
Herşeyin kıymetini bilin...
Doğancan G.
Doğancan G. 18 saatler önce
Hersey gonlunce olsun Bulut ben temiz bir insan olduğuna inanıyorum 🙋‍♂️
Taco Baba
Taco Baba 19 saatler önce
hangi video
Busenur
Busenur Gün önce
Ağladım yağğ yapma abi biz seni seviyoruz kendini üzme sakın❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥺
mert korkmaz
mert korkmaz Gün önce
Erkek olmuş lan sese falan bak helal gagaaaaa
Aleyna Su
Aleyna Su Gün önce
Cezaevinden çıkmama çok sevindim. Bu ülkede katiller tecavuzculer serbest gezerken sana verilen hapis cezası fazla adaletsizdi. Hep aklımda sen vardın senin için üzülüyordum. Hapishanedeki mektubunu da okumuştum bana en çok dokunan kısmı hayvanlara sahip çıkın demendi. Hakkında hayırlısı oldun. Umarım boş vakitlerinde hapishanede bol bol kitap okumussundur :)
Elpis
Elpis Gün önce
Geçmiş olsun
Ozden Akkan
Ozden Akkan Gün önce
Ben özrünü çok içten samami buldum üzülme her şey bir derstir ve hatanıda kabul ettin inşallah iyi bir hayatn olur üzülmedigin🙏🏻🙏🏻
Ecem Tuncil
Ecem Tuncil Gün önce
🥺🥺
deniz senem
deniz senem Gün önce
Gaga bu halin çok iyi lütfen eski haline dönme
Belki üstümden bir tır geçer
Belki üstümden bir tır geçer Gün önce
Hiç hata yapmamış insan hiç denememiş insandır. Yaşının çok küçük olduğu için hata yapabilirsin. Üzülme her bitiş yeni bir başlangıçtır neticede. Allah yolunu açık etsin.
Ali eren Çetin
Ali eren Çetin Gün önce
Adam olucak bu heralde
Yıldız Nur Altındiş
Yıldız Nur Altındiş 2 gün önce
Abi gelme beni oldurme
berfin kartal
berfin kartal 2 gün önce
seni çok seviyoruz gagaaaaaaaaaaaaa
M E L İ H TRASH 新 ドラゴン
M E L İ H TRASH 新 ドラゴン 3 gün önce
0:48 yo
Kübra
Kübra 3 gün önce
Ya kıyamam sana. Çok olgunlaşmışsın çok sevindim. Sağlıklı olman da beni çok mutlu etti. Yolun açık olsun.
Hakob Budoyan
Hakob Budoyan 3 gün önce
20 taneyorum yaptım
Hakob Budoyan
Hakob Budoyan 3 gün önce
canım hadi güçlü ol
Hakob Budoyan
Hakob Budoyan 3 gün önce
seni çok özledim
Hakob Budoyan
Hakob Budoyan 3 gün önce
sık sık vşdeolar at canım
Hakob Budoyan
Hakob Budoyan 3 gün önce
bravo aşkım
melvsh _
melvsh _ 3 gün önce
seni yerim ya gercekden gözlerim doldu aramiza tekrardan hos geldin almanyadan selamlar
Büsra VIE
Büsra VIE 3 gün önce
Gercekten pisman oldugunu düsünmüstüm taaaaa ki tiktokta seni görene kadar. Sen iflah olmazsin.
Elit Kürt
Elit Kürt 3 gün önce
Kes lan sesini escort
Baybars han
Baybars han 4 gün önce
Bunlar hep timsah gözyaşları timsaaah
dfy eksd
dfy eksd 4 gün önce
Ruhun aydınlanmış senın daha iyi olacağına eminim
Baybars han
Baybars han 4 gün önce
Seni kim niye sevsin lan
Baybars han
Baybars han 4 gün önce
Kampanyaya nerden destek oluyoruz içeri girmesi için
Evil Devil
Evil Devil 4 gün önce
Seni çok seviyoruz abi hep senin yanında olacağız❤✊
Evil Devil
Evil Devil 4 gün önce
Bu haksızlık Gaga Bulut bu kadar eziyet çekerken adam öldürenler dışarda elini kolunu sallayarak geziyor Türkiye de cidden adalet yok.
saray ateş
saray ateş 4 gün önce
hadi ama bu video 1 MOKYON İZLENME OLMALİ ARKADASLAR
SIFIRBİR 01
SIFIRBİR 01 5 gün önce
Erkek erkeğe öpüştürürsen böyle olur hem bide ALLAHI ağzına alma ahlaksız bi insansın
NUR Yelkenci
NUR Yelkenci 5 gün önce
Gaga sonunda çıkmış 😍😍😍😍 bekledigim andı
Yasin Kaya
Yasin Kaya 5 gün önce
Bu olaylardan sonra, senin gibi birisini eski halinden pişman yeni bir insan olarak tanımak en iyisi
Mu E
Mu E 5 gün önce
Gaga bulut nerede yazdim ve ciktin mutlu oldum :)
Hayat Senaristi
Hayat Senaristi 6 gün önce
Ders almışsın yaptığın hatayı görmüşsün ne mutlu sana hayatında başarılar.
Zeynep Salman
Zeynep Salman 7 gün önce
Yaa içim gitti psikolojikmen çok etkilenmiş 🥺
hayrettin aslı aslı
hayrettin aslı aslı 7 gün önce
Pişman olman çok güzel birşey 🤗
Omr Ziyagil
Omr Ziyagil 7 gün önce
Rengini söndürenler, ışığını calamlar utansin Gaga
Osman Asar
Osman Asar 7 gün önce
Herkes hata yapar önemli olan hataları görüp ders çıkarmak. İnsanların senin hakkında ne düşündüğünü takma kafana. Değişik güzel içerikler türet küfürsüz argosuz güzel videolar çek bu çizgide ilerlediğin takdirde geçmişinden kat kat güzel bir gelecek seni bekliyor güzel insan saygılar 🙏
Hakkın Yolu
Hakkın Yolu 7 gün önce
Gel tövbe et be gel be iki günlük dünya için öbür tarafımızı öldürmeyelim
Tuanna Özcan
Tuanna Özcan 8 gün önce
Gaga geçmiş olsun bir daha olmaz inşallah kendine iyi bak
Ecrin Buglem
Ecrin Buglem 8 gün önce
Arda brktaşı neden tehtit ettin lan
Kadir Günaydın
Kadir Günaydın 8 gün önce
Yaptığın son şey kabul edilemez bir durumdu mizah anlayışına hayranım ama sen biraz dozunu kaçırdın Allah yardımcın olsun kardeşim aramıza hoşgeldin.
Rocky Furkan
Rocky Furkan 8 gün önce
Kader mahkumu
Fatma Kıymacı
Fatma Kıymacı 8 gün önce
Yaaa beni de ağlattın😞😭😭
görkesu çiçek yıldız
görkesu çiçek yıldız 9 gün önce
Bu vidioda degisecegim kısacası adam olacagım demişsin ama bir sonraki vidiolarda yine cıvımışsın😂😂😂😂😂
dashi tamar
dashi tamar 9 gün önce
hep aklımdaydın çıkmana ve tekrar youtube'a dönmene çok sevindim. hep yanındayız
MURAT DEMİRKIRAN
MURAT DEMİRKIRAN 10 gün önce
şükretmen lazım metris ceza evine girseydin yaşatmazlardı
MURAT DEMİRKIRAN
MURAT DEMİRKIRAN 10 gün önce
umarım akıllanmışsındır
Kadir Delibal
Kadir Delibal 10 gün önce
kameramana çok üzüldüm. .
reks klan
reks klan 10 gün önce
Mübarek üç aylarda hergün dua ediyorum inşaAllah tekrar içeri girer ve ebediyyen çıkamazsın hiç samimi gelmiyorsun, senin için kampanya başlattık zaten ve tekrar şikayette bulunduk
Ayla Selimova
Ayla Selimova 10 gün önce
Iyiki döndün:)))))))
Kadir Senturk
Kadir Senturk 10 gün önce
Pişmanlığını dile getirmen gerçekten çok iyi hayatında daha dikkatli olursun kardeşim. Hayatında başarılar
Fırat Kaya
Fırat Kaya 11 gün önce
Eski ahlaksız videoları sil ama
Fırat Kaya
Fırat Kaya 11 gün önce
Bir musibet bin nasihatten iyidir. Allah kendini düzeltenleri pişman olanları sever affeder.
I am ASRİEL
I am ASRİEL 11 gün önce
Cinsel organını cidden kestilermi?
THE Arda Tv
THE Arda Tv 11 gün önce
Abi kızmazsan sana bir şey soracağım hadım ettiler mi seni
Graninja YT
Graninja YT 11 gün önce
Sana hapisanede keşke demir çubuk soksalarmış
Betül Gül
Betül Gül 11 gün önce
Bir gün seni izlerken ağlayacağım hiç aklıma gelmezdi seni çok seviyoruum :(
Hasan Civelek
Hasan Civelek 11 gün önce
Eğer bu açıklamanda samimiysen sana tek kelimem helal olsun.
Muhamet Ali
Muhamet Ali 11 gün önce
Hoş geldin
siraç Çalışkan
siraç Çalışkan 12 gün önce
Yaaaa kiyammm nasıl sesi titriyor yaa...senin yüreğin belli çok düzgün olmuşsun inşallah hep böyle gidersin 👏👏👏
VEYSEL KARANİ İLİK
VEYSEL KARANİ İLİK 12 gün önce
Ah Bulut yaa
Mustafa Gul
Mustafa Gul 12 gün önce
Kusura bakma o çocukları opustururken keyfin yerindeydi bir da ha yaparsan ayni şey olur bilirsin Silivri soğuktur.
Hakan Eryaman
Hakan Eryaman 12 gün önce
Aramiza hosgeldin kardesimm herkez hata yapar insallah rabbim seni namaz kilma yolunada sokar ins namazlada şereflendirirsin kendini
Mustafa İhsan
Mustafa İhsan 12 gün önce
Sahtekar Gaga inanmayın buna yine eskisi gibi oldu sözünde durmadı şikayet edin
Mustafa İhsan
Mustafa İhsan 11 gün önce
Evet bana kaldı bize kaldı. Mudahele etmediğimiz için bu hallerdeyiz ben bir psikologum ve neyin ne olduğu ortada. Yazıkkk
Ezgii
Ezgii 11 gün önce
Ya size mi kaldı beyefendi? Adam öldürmedi hayvanları katletmedi minicik bedenlere tecavüz etmedi. Küçük leyla vardı bilmem hatırlar mısınız ? Minicik bedeninde taciz bulgusuna rastlanmış. Bence bu adalet ve şikayet naraları gidip o kızın bulunduğu videoların altına veya eşleri tarafından adice alçakça katledilmiş kadınlarımızın videolarının altına yapın. Hiçbirimiz hatasız değiliz. Önemli olan hatamızı anlamamız ve büyük dersler çıkarmamız.
Göktuğ 'Rio' Tetik
Göktuğ 'Rio' Tetik 12 gün önce
Geçmiş olsun
Комрон Давронов
Комрон Давронов 12 gün önce
Arda bektaşi öldür şimdi o dalga gectişti sen cezaevine girdinde sonra.Gaga hoş geldin ....
Комрон Давронов
Комрон Давронов 12 gün önce
YA BEN GAGA BULUT ÖLDüMü diye haber çıkmıştiii .seni çok seviyorum .hep sana dua ediyorum.Seni görünçe çok mutlu oldum.Gaga bir tanesiiiiiiiiiin.
Ali Ertas
Ali Ertas 12 gün önce
AMK Herkez "tecavuzculer bu kadar almiyo buda almasın diyo" aslında tam tersi olsun buda alsın tecavuzculer de alsın diyin işte bizim insanımız böyle.
Erol Eker
Erol Eker 12 gün önce
Birde videosunu çektiği çocugu ve onun ailesini düşünün bakalım kimler neler yaşamış anlarsınız
Ahmet kıraç Altın
Ahmet kıraç Altın 12 gün önce
Benim en çok merak ettiğim Gaga bulutu erkekler kavuşunamı yoksa kadınlar kavuşunamı attılar🤔🤔🤔
kozmik ritim
kozmik ritim 13 gün önce
Su cocuk iceri girsin die ugrasmayin colugunuz cocugunuz aileniz var onlardan cikar allah basiniza bela yagdirir allahin gazabina ugrarsiniz
SMA hastası Ayaz ölmesin diye
SMA hastası Ayaz ölmesin diye 13 gün önce
*_YORUMLARDA HEP AYNI ŞEY TÜRKİYE ÇOK KÖTÜ. TÜRKİYE ADALETSİZ. EVET TÜRKİYE ADALETSİZ BİR YER AMA BUNU TÜM TÜRKİYE'YE ATMAK YANLIŞ DEĞİL Mİ? TÜRKİYE'NİN ADALETSİZ OLMASI ANYASA, HÂKİMLER, SAVCILAR YÜZÜNDEN O HAKİMLERİ SAVCILARI EĞİTEN HOCALAR YÜZÜNDENDİR. ADALETİ DEĞİŞTİRMEDEN ÖNCE KENDİMİZİ DEĞİŞTİRELİM NEFSİMİZE HÂKİM OLALIM GERİSİ HALLOLUR. ÖNCE KENDİ İÇİNİZDEKİ MAHKEMEYİ DÜZELTİN_*
Ata
Ata 6 gün önce
Hakimleri ben atamıyorum hükümet atıyor suç bizdeymiş lol
expastelline
expastelline 13 gün önce
Online eğitimle hakim olurlar ise böyle olur
Umut ASMR
Umut ASMR 13 gün önce
Ya çokk ozledikkk ben yeni ogrendimm tahliye edilmiss videolar bile atmiss ve ben simdi hepsini izleyecegim ya cok mutluyimm💞💞
Ecrin Burak
Ecrin Burak 13 gün önce
Beni en zor zamanımda güldürdüğün için teşekkür ederim 😊. Videonun bi kısmında allah beni sevmiyor dedin çok üzüldüm allah herkesi sever ne olursa olsun 🌸😍💚💚💚
GencayBeyWT
GencayBeyWT 13 gün önce
Para için bugün bunu yapan yarın neler yapmaz. Dışarda bir sürü adam akıllı iş var gidip çalışsaydın. Bu da bi şekilde tecavüze girer keşke daha fazla yatsaydi
The Wakes
The Wakes 13 gün önce
Şimdi izledim malum videoyu bu nasıl bir igrencliktir az bile yatmissin 13 yaşında oğlum geldi gözümün önüne o cocuklarin babasinin anasinin neler yasadigini düşündün mu ?!!!!!
B. A.
B. A. 13 gün önce
Ruhu ve bedeni titriyor..icerde yasayip burda anlatmadiklarini düsünmek bile istemiyorum..
MTK Karabulut
MTK Karabulut 13 gün önce
Hatanın neresinden dönersen kardır bende eski hallerinden haz etmezdim ama hayat sana birşeyler katmış davan devam dahi etse tekrar ceza alıcağını düşünmüyorum geçmiş olsun
Huri Karatas
Huri Karatas 14 gün önce
Hatalarını anlaman çok güzel
Yavuz Çakır
Yavuz Çakır 14 gün önce
~Adalet sadece havalı bir kelimedir~ Sana müebbet lazim
Yavuz Çakır
Yavuz Çakır 14 gün önce
Sen onceden kizmiydin
Gökhan
Gökhan 14 gün önce
Yaptığın hatanı anlamadan çıkarsan bi bok olmaz ama sen öyle görünmüyorsun,tebrikler
Ahmet akdoğan
Ahmet akdoğan 14 gün önce
Özletdin reiz
Ali Toz
Ali Toz 14 gün önce
Aslen nerelisin?
Babək Ağazadə
Babək Ağazadə 13 gün önce
Vanlıdır
Ibrahim Çalış
Ibrahim Çalış 14 gün önce
TRshowde seyi kesildi diye haberler cikti hastaneye kaldirildi dogru mu kusura bakmayin meraktan sordum
Yilmaz Yucel
Yilmaz Yucel 14 gün önce
Senkimseye tacavuzedemessin gagakarga
Melih Aydın
Melih Aydın 14 gün önce
Ztn etmedi etmezde
serpil mostura
serpil mostura 14 gün önce
zırıl zırıl ağlattın benı ya...
serpil mostura
serpil mostura 14 gün önce
sosyal medya uzmanından destek al ..içeriklerini uzman destegı ıle hazırla ..sen basaracaksın.. korkma.. oraya dönmeyeceksın allhn ıznıyle..
Betul Ozgen
Betul Ozgen 14 gün önce
Bundan sonra videolarin eskisi kadar izlenmeyecek.
serpil mostura
serpil mostura 14 gün önce
sen ışıgı yuksek bır ınsansın.. emın ol cok basarılı olacaksın... ve bır sosyal medya uzmanından destek al bu işi yapacaksan en azından daha kontrollu olursun cocugum..sana celme takmak ısteyenler olacak sen yoluna devam et .. hayat böyle bırsey ...bızı öldurmeyen şey güçlendirir.. o cezaya sebep olan şey hos değildi cahıllıkten yapılmıs bır durumdu ...ve ınsanalr bırakın bu ınsanla ugrasmayı dediği gibi bu ülkede onun şartlarında yaşayan insanların çoğunun yapmak zorunda oldugu şeylerı yapmasına mı vesıle olmak ıstıyorsunuz bunun vebalını nasıl tasıyacaksınız..
Olsun
4:28
Hadise - Topic
görünümler 564 B
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 183. Bölüm Fragmanı
0:50
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 2,9 Mn
Ramo - 34.Bölüm Fragmanı
1:13
Ramo
görünümler 1,7 Mn
Dolu Kadehi Ters Tut - Yangın
3:04
Dolu Kadehi Ters Tut
görünümler 326 B
NASIL BATTIM? 100.000 LİRA VERGİ BORCU
18:56
Ağır Mimar
görünümler 665 B
Maraşlı 7. Bölüm
2:15:33
Maraşlı
görünümler 3,9 Mn
Maraşlı 1. Bölüm
2:08:04
Maraşlı
görünümler 9 Mn
HAUNTED HOUSE 2!! GIRLSFEST
41:57
Kerimcan Durmaz
görünümler 1,5 Mn
Olsun
4:28
Hadise - Topic
görünümler 564 B
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 183. Bölüm Fragmanı
0:50
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 2,9 Mn
Ramo - 34.Bölüm Fragmanı
1:13
Ramo
görünümler 1,7 Mn
Dolu Kadehi Ters Tut - Yangın
3:04
Dolu Kadehi Ters Tut
görünümler 326 B
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 52. Bölüm - El Arabası Yarışı
7:37
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 1,3 Mn
İbrahim Başaran - Gözyaşlarımdan
3:11
Oğuzhan Koç
görünümler 82 B
Hadise - Olsun
4:26
netd müzik
görünümler 2,6 Mn