Safiye Gerçekleri Duyuyor! | Masumlar Apartmanı 44. Bölüm

  görünümler 900,599

Masumlar Apartmanı

Masumlar Apartmanı

Aylar önce

Masumlar Apartmanı 44. Bölüm Özeti:

Gülben’in sürprizi, Esat için hiç de hoş olmayan bir emrivakidir. Esat’ın verdiği tepkiyle panikleyen Gülben’in imdadına ise her zamanki gibi Safiye yetişir. Durumu düzeltmek ve Gülben’e cesaret vermek için imkansızı başaracak ve kendini aşan bir adım atacaktır. Han, Naci ve Gülben’in desteğiyle kendini yapacağı fedakarlığa hazırlayan Safiye, bir yandan da korkularıyla savaş halindedir. İyi niyetle çıktığı bu yolculuğun sonundaysa onu çok kötü bir sürpriz bekler. Bu sırada Esra, Rüya’yla ilgili bir gerçeği tesadüfen öğrenir ve bu konuda onunla yüzleşir. Ancak bu yüzleşme, bir başkasının daha Rüya’nın sırrını öğrenmesiyle sonuçlanır.

Gerçek hayatların, iç acıtan hikayelerinden uyarlanmış bir başyapıt olan “Masumlar Apartmanı” yeni bölümleriyle her salı 20.00’de TRT 1’de!

Masumlar Apartmanı fragmanlar için tıklayın…
bit.ly/2Rp0KQu
Masumlar Apartmanı bölümler için tıklayın...
bit.ly/36eFcie
Masumlar Apartmanı Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): masumlarapar...
Masumlar Apartmanı Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): masumlarapt
Masumlar Apartmanı Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): masumlarapa...
-------------------------------------------------
TRT1 Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): TRT1/
TRT1 Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): trt1/
TRT1 Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): trt1
TRT1 Resmi TRshow Kanalı (Official TRshow Page): trshow.info

YORUMLAR: 686
Murat Efe
Murat Efe 5 gün önce
4:44 kalkıp değişik değil biz böyleyiz psikolojik bimhastaşıl bu tmör kanser mide bagırsak hasta migren neyse oda bu.
Sanem Yıldırım
Sanem Yıldırım 18 gün önce
Bunlarda çok pis gerçekten ya benim bile midem bulandı 😂
Eylül Özge
Eylül Özge 23 gün önce
Safiyeyle alakası yok çok pisler cidden slvşşslbşdşbşdşgşpspg
Komik Videolar
Komik Videolar 23 gün önce
valla kadınlar nasıl yedıya benimde midem bulan dı ıııyyy
Samira Alekberova
Samira Alekberova 28 gün önce
Gulbem tuzlar hep yerlere sacildi, cok stress bir insan icin bu kadari fazla cidden kac insan vardir boyle Allah yardimcilari olsun duwunmek bile cok zor
Çiğdem Aktaş
Çiğdem Aktaş Aylar önce
Onlar yemek yerken nenim bile midem vulandı iğrenç ojeli ellerle iğrenç
AYŞEGÜL
AYŞEGÜL Aylar önce
Safiye haklı ıyy çok pisler. O rahatsızlığa yine iyi durdu ben 5 dakikadan sonra kendimi kardeşime arattırıp gitmem lazım deyip kaçardım. Yeri sildiği peçeteyi alıp sehpaya koyduğu an kaçardım.
Aysa Fatima Oliva Lopez
Aysa Fatima Oliva Lopez Aylar önce
trshow.info/watch/cVe0wZux5lop/video.html
Nisa Karapür
Nisa Karapür Aylar önce
Oha ya adanalilar mercimekli köfteyi elleriyle mi yiyor saçmalamayın artık yeter bu kadar görgüsüz muamelesi adana kadar başınıza taş düşsün
amine amine
amine amine Aylar önce
Bu gelinlerde baya pinti ama gerçekten
Kısmet Şanlı
Kısmet Şanlı Aylar önce
Birgün bende böyle duruma maruz kaldım. Karşımda yağları akan vahşi gibi dolma yiyenleri görünce tiksindim istifra etmiştim ay
sugdiyona
sugdiyona Aylar önce
Hastaya kadin
carmen lopez
carmen lopez Aylar önce
Soosos
Ceylan Cylnr
Ceylan Cylnr Aylar önce
Gelini oğluna baksın diye alan bir kadının kocası tarafından zırt pırt boşarım seni diye aşağılamasi normal .Boşasana ya amca asalak bir kocadan kurtulmus olur. Kadının da ödü kopuyor ne diye korkuyorsun teyze ,evliliği tehdit unsuru olarak kullanan ahmak bir koca seni boşasa kurtulmus olursun.
Ella
Ella Aylar önce
Uzuluyum mu?? Guleyum mu?? Bilmiyom..hem komik hem aci kizlarin hali🥺🥴🤭😐
Derya Kurnz
Derya Kurnz Aylar önce
Valla esatin annesi gereğinden fazla musamma ve anlayış gösterdi bence o ne öyle onu yemem buna dokunamam orda oturanam ev leş gibi cart curt biliyosun huyunu niye iciyosun turşu suyunu evlilik bu çocuk oyuncağımi bu gulbenin takıntıları da gına getirdi artık ben erkek ölim böyle biriyle asla evlenmezdim bir ömür gecermi boylesiyle hastalıkta git tedavi ol arkadas böyleleri yokmu var kendi hastaliklarini kabul etmezler hayatlarındaki insanları hasta ederler kimsenin kimseye bunu yapmaya hakkı yok bir şeyi uckere beskere yıka oturduğun yere örtüler ser saçma sapan şeyler hayat gecermi böyle
beyza alkaya
beyza alkaya Aylar önce
Bu kadar olmasada hiç bir yerde yemek yemeyenler var ... bende temiz olmayan yerde asla yemem
Özgül Demirci
Özgül Demirci Aylar önce
Canım mercimek köftesi çekti 🤤😅
Pınar Aydoğan
Pınar Aydoğan Aylar önce
Artık iyileşsinler ya. Psikoloğa gitsinler. Valla bu kadar dram yetti.Dizi kısır döngüye girdi.
Ezgi ezgi
Ezgi ezgi Aylar önce
Alt yazılı yok mu dinleyemiyorum okumak istiyorum 🥺
Pink pink
Pink pink Aylar önce
Eliyle niye yiyor ya igrenc
Achlys_
Achlys_ Aylar önce
Canim mercimek koftesi cekti pof
Sunay Acar
Sunay Acar Aylar önce
3 saatlik bolum yapiyorsunuz ve konular gelismiyor. Sıkıcı hale geldi. Diziyi bozdunuz.
Mehin ŞÜKÜR
Mehin ŞÜKÜR Aylar önce
Kendinizi Esadin annesinin yerine koyun. Bence cok iyi bir anne. O biri gelinlerini de susduruyor oglu icin çabaliyor. Peki kocaya varmak isteyen Safiye Gulben ne yapiyor?
123 321
123 321 Aylar önce
Safiyenin sifetine baxin 😂😂😂
İlke Demirpolat
İlke Demirpolat Aylar önce
Döngü oluyor aşık oluyorlar sorun çıkıyor kötüleşiyorlar yine aşık oluyorlar
Rano Ernazarova
Rano Ernazarova Aylar önce
Ay öldüm gülmekten🤭🤣🤣elini tadi karişmiş🤣
Yamuk Piremses
Yamuk Piremses Aylar önce
Gülbenin gerçekten tedavi olması gerek,şennur annede haklı gülbene oldukça anlayış göstermeye çalışıyor ama o bi yere kadar çocuk gibi yeter izlerken bunaldım.
Ne fark eder
Ne fark eder Aylar önce
Lan ama gerçekten çok iğrenç yiyorlar
Gözde
Gözde Aylar önce
Ay bunlarda pis ama benim bile sinirlerim bozuldu o yağlı çatalı ve pis peçeteyi sehpaya koyduklarında çıldırdım
Ömer Kılınç
Ömer Kılınç Aylar önce
Safiyede haksız değil o nasil yemek yemektir. Döküp döküp yediler
Sahlep'in Dünyası
Sahlep'in Dünyası Aylar önce
Hakkaten yani benim bile midem bulandı elle yemek mi yenirmiş
Fatma Türkyılmaz
Fatma Türkyılmaz Aylar önce
😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣
Sengul Aykal
Sengul Aykal Aylar önce
Hasta biriyle herşeyi göze alarak mutlu olacağını sanmak boş hayal kurmak sevmekle düzelirmi böyle hasta bir beyin bir ömür geçecek belki zaman kaybı
лекl Lezgin
лекl Lezgin Aylar önce
Ben gercekten Esatin ailesini anliyorum, kimse istemes ki, boyle aileyi
Munira Esenova
Munira Esenova Aylar önce
Ben olsam benimde midem bulanırdı ya bide elleriyle yiyor 🤮
Türkan Saral
Türkan Saral Aylar önce
Valla gülbende safiyede baydı....artik bunlarda tam doktorluk yazık cidden tedavi görsünler.......esatada yazık gercekten hangi erkek annesi bunu ister.....kadicağiz evladıni düşünüyor
Cems ‘
Cems ‘ Aylar önce
Yuh ama bunlar da yani normal insanlar bu kadar pis degil bunlar abarti pis bdjskskwk
Yaren Celik
Yaren Celik Aylar önce
Ben bile iğrendim… Elinle yemezsin bi de o peçeteyi masanın üstüne bıraktı ya… Ya abartmışlar ya da bunlar hakikaten pislik dışardan temiz görünüyorlar da öyle değilmiş demek
Serap Gunay
Serap Gunay Aylar önce
Herkes birbirine şans verse keşke tanımadan hüküm vermek ne kötü şey iyileşmeyen kimse olmaz yeterki insanın amacı olsun
Delal Vera
Delal Vera Aylar önce
Of valla artık bölümleri bile merak etmiyorum. Çünkü hep aynı olaylar hep aynı tempoda devam ediyor. Sıktı artık ya bari Gülben iyileşmek için biraz çaba göstersin.
Yıkılmadım ayaktayım
Yıkılmadım ayaktayım Aylar önce
Safiye duysun diye bilerek yapmış olabilirler bence🤔
Tunahan Batir
Tunahan Batir Aylar önce
Ne kadar anlayışsız kendini beğenmiş insanlar tamam Gülben öyle olabilir bazı takıntıları olabilir ama bu gözle hickimsenin bakmaya hakkı yok o da bir insan nice kötülere kötü gözle bakmıyorlar da Gülbene ve Gülben gibi olan insanlara kötü gözle bakıyorlar ne kadar iğrenç aşşalık insanlar kendini beğenmişler herkes dört dörtlük olacak değil herkesin bir kusuru olabilir hickimsenin o kızı bilmeden yargılamaya hakları yok
cookie_zynp
cookie_zynp Aylar önce
Evlenmek sizin neyinize çekilmez dert degilsiniz Gülben de ablasını taklit yapiyo hep
Rose Marie
Rose Marie Aylar önce
Niye birakmiyorki yesin kardesi,anlamadim
wia
wia Aylar önce
diziyi bilmiyorsaniz anlamazsiniz tabii ki temizlik hastalari bu kardesler
Birsen Gencel
Birsen Gencel Aylar önce
'Hepinizin eli değdi. Elinizin lezzeti var.' Dedi ya orda benim bile midem kalktı. Yalan değil. 🤪
Nina FetAliyeva
Nina FetAliyeva Aylar önce
Inci olduyu bolumden sonra hic izlemedim icimden gelmiyor..
Elif Ansiz
Elif Ansiz Aylar önce
Evlenmeyi biliyorlar iyilesmeyi bilmiyorlar
aynur eroğlu
aynur eroğlu Aylar önce
kadın kocasına rağmen oğlunun yanında ona destek gelinine iyi davranıyor yaptığı her yanlışa rağmen ama safiye naptı inciye zindan etti evi daha da gülbenin kayınvalidesine bağıracak yüzü buluyor kendindesafiye artık sıktı gerçekten artık değişsiin onun bağırmalarından herkese köle gibi davranmasından sıkıldım
Figen Güneş
Figen Güneş Aylar önce
Sacmaladilar izlemeye degmiyor artik
ssewordm
ssewordm Aylar önce
Esatın babası çok saçma bi karekter olmuş bence
Tuba Blt
Tuba Blt Aylar önce
Bunlarda cidden pis ama ya .. Normal insan bile rahatsız olur.
Gülay Korkmaz
Gülay Korkmaz Aylar önce
Cok sıktılar artik
Sefika Demirel
Sefika Demirel Aylar önce
Sorunlardan içim sıkıldı. Aryık seyretmicem.
Nihal Kahraman
Nihal Kahraman Aylar önce
Hahahahahaha cok iyi bir oyuncu safiye yanliz 😂
Ahmet Selman Demiray
Ahmet Selman Demiray Aylar önce
Safiye baştan sona haklı iğrenmekte. Abi hiç mi temizlik adap bilmez bi insan ya cidden çok pisler. Şennur Hanım da yazık ne kadar çabalıyor
star kid
star kid Aylar önce
Senaristin seneryo replikleri; “Arkamizdan salliyorsunuz” kardesimi yedirmem ayni sahnede sonsuz kere yedirmem tekrari ….
Elif Koçak
Elif Koçak Aylar önce
Hâlâ izleyen var mı bi diziyi ya
karagül un dikeni
karagül un dikeni Aylar önce
Valla yine iyi idare ediyorlar esatin ailesi herkes kaldıramaz yani anlayışlı kadin yine
rüveyda
rüveyda Aylar önce
Bu sahnenin çok komik Bi sahne olmasını isterdim boyle saçma değil
Lgsci
Lgsci Aylar önce
Valla Safiye ve kardeşlerinin densizliği tedavi olmamak için diretmesi üstüne gelin ve damatları da kendileriyle yaşamaya zorlaması çok sinir bozucu, Esat'ın ailesi gerçekte olmayacak kadar anlayışlı
al Məmmədov camal
al Məmmədov camal Aylar önce
Bu gülbən esatı istiyir amma iyrənir hər şeydən necə gəlin olacaq bu otursun evində evlənməsin adamın ürəyi sıxılır agzını büzür bidə ağlıyırdın esat esat diyə indi noldu bilmirdin evinə gedəcəksən? Esat yazık yaa üzüldüm həmdə bu qızın tavırları qıcık oldum.
Sobaya atılmış ödev
Sobaya atılmış ödev Aylar önce
Gülben evdeyken de deli bozuk demezsin bari kızın evden çıkmasını bekleseydin
waffle official
waffle official Aylar önce
🤣🤣🤣🤣🤣
Handan Sultan Öztürk
Handan Sultan Öztürk Aylar önce
İyice sıktı ya bunların böyle milleti hor görmeleri Esat gulbeni sevmiyorken Gülben peşinden deli gibi koşuyordu şimdi de olmayacak yapamıyacam diyip duruyor safiye Naci olayı da aynı eskiden karşılaştıklarında şiirimsi bir hava bir sezen aksu çalardı şimdi safiye tiksinerek Naciye bakıyor bu annesi bir türlü susmadı millet onlar için o kadar çabalarken bunlar anca nazlaniyor çok sinirim bozuldu bir iki bölüm daha böyle giderse izlemeyi birakacam
M K
M K Aylar önce
Safiye'ye en çok bu sahnede sinirlendim. Kadın kocasını karşısına almış evliliği tehlikede esat ailesine rağmen her şeyiyle gülbeni sahiplenmiş safiye hanım saldırmanın peşinde hala iki adım da biz atalım demiyor.
adilmadil kadilcadil
adilmadil kadilcadil Aylar önce
Ay bu bölümü doğru dürüst izlemedum hep aynı şeyler ve bunalttı beni gülbeni çok severdim. Ama iyice sıktı beni Esat ne yapsın 🤣
Demet Kocaman
Demet Kocaman Aylar önce
Çatal denen bişey var inadina mı elle yiyorlar
Arijeta Jashari
Arijeta Jashari Aylar önce
Gulben cok komik 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Fadile Baharşen
Fadile Baharşen Aylar önce
Dizinin bir an önce final vermesi lazım. Aslında çok daha önce final verip tadını bozmadan baymadan diziyi bitirselerdi hatıralarımızda kısa ama güzel bir dizi olarak kalacaktı. Ama Türk dizilerinin sıkıntısı bu, senaristinden yönetmenine oyuncusundan kameramanına herkesin emek verdiği dizi bir kere tuttu mu lastik gibi uzatıp eğip büküyorlar ve en sonunda başlangıçta güzel ama sonuna doğru bozan diziler kervanına katılıyor. Final verin ve tadında bırakın. Zaten en başta bir kitaptan ilham alınan dizilerin belirli bir senaryosu olmalı ve sonuna geldiğinde tak diye bitirilmeli. Yoksa konu değişip baymaya başlıyor.
d e
d e Aylar önce
Gelinin biri çözmüş bunlar tam tımarhanelik diyor...
Selcen Odacıoğlu
Selcen Odacıoğlu Aylar önce
İki dakikada oyun😏
ben bir gürgen dalıyım
ben bir gürgen dalıyım Aylar önce
Bu sahneleri zar zor izledim valla
Malorie Gutiérrez
Malorie Gutiérrez Aylar önce
bu arada gerçekten çok pis yiyorlar ya
Mahidevran Sultan
Mahidevran Sultan Aylar önce
Ya diziyi uzaticaz diyip kısır döngü yapıp duruyorsunuz, ama aşık olmak kimseyi iyileştirmez! Lütfen artik tedavi olsunlar, Turk dizilerinin baymasinin asıl sebebi de bu bence reytingi var uzatalim 3 saat suren 100 bölüm yayinlayalim diye konuları kısır döngüye sokuyorsunuz. Ben çok bunaldim artik valla başlarda güzeldi ama artık kırmızı odada görelim bunlari nereye kadar gidecek böyle
İlke Demirpolat
İlke Demirpolat Aylar önce
Doğru
Mrsatayram
Mrsatayram Aylar önce
Ayy baydı artık internetten takip ediyorum ama burda bile katlanılmaz oldu. Sürekli kendilerini haklı görüyorlar hiç iyileşme belirtisi yok kim olsa ailesini oğlunu düşünür .
annie
annie Aylar önce
Bunlar ruh hastasi ya
Tuba mert
Tuba mert Aylar önce
Abartılmış ama böyle de. Yani kimse eliyle görgüsüzce o şekilde yemez yani. Hele yerleri sildigi peceteyle kimse üstünü temizlemez mercimekli peceteyle üst temizlenmez yani o kadar da değil. Baya abartılmış.p
Gulten Erturk
Gulten Erturk Aylar önce
İyice bunaltdı bu dizi hep aynı ben olsam bende ne gülbeni ne safiyeyi isterim deli ederler bunlar insanı insanların pisikolijisini iyice bozdular
kanalkullanılamıyor
kanalkullanılamıyor Aylar önce
Esatın Annesine yazık nasıl iyi kadim.
Özlem Kılıç
Özlem Kılıç Aylar önce
Ay bunlar da cidden kirliymiş yani titizim diyordu annesi ama hiç öyle görünmüyor.
Meryem Özbek
Meryem Özbek Aylar önce
İzlerken fenalık geçirdim. Resmen senaryo can çekişiyor. İnş toparlanırlar. Safiye acayip gerdi beni offf
vaveyla
vaveyla Aylar önce
Valla esatin annesini ilk geldiği günden beri çok seviyorum çok kaliteli bir tiyatrocu orda olsam gobisine kafamı koyasim var sanki benim annem❤️ve karakterine gelecek olursak bu yaşta kadın evladı ve kocası arasında kaldı oğlu için nasıl çabalıyor helal olsun ana gibi ana ❤️🌼
vaqif musayev
vaqif musayev Aylar önce
Gülben sen çooook olmaya başladın.git ve tedavi ol.
Tahsin Aytan
Tahsin Aytan Aylar önce
Safiye power doluyor super ulti atıyor üstüne brutality yapıyor. Flawless Victory.
Özge Yılmaz
Özge Yılmaz Aylar önce
Kabak tadı verdiniz artık
zeynep yıldız
zeynep yıldız Aylar önce
Başta açık açık sorunlarından takıntılarından bahsetseler bu kadar problem olmazdı anlayışlı yaklaşıcak kişiler zaten illa bir kaos olucak
grodfon1
grodfon1 Aylar önce
I laughed a lot with Safiye😂😂😂 Thank you 👏❤️😍
D E
D E Aylar önce
😄😄😄😄
Zakiyya Yaqubova
Zakiyya Yaqubova Aylar önce
Böyle ggelini kim ister?
Lütfiye AKMAN
Lütfiye AKMAN Aylar önce
Valla çok güldüm yaa rabbim böylelerine yardım etsin
Şarkıcı kuzenler B
Şarkıcı kuzenler B Aylar önce
Bende başkasının evinde suyu zor içerim açlıktan ölsem yiyemiyorum🤣bende mi hastayım acaba🤓
Sultan Makamı
Sultan Makamı Aylar önce
Bunlar da hastalığın ardına sığınıp her türlü terbiyesizliği yapıyorlar
HALİL İBRAHİM AYDEMİR
HALİL İBRAHİM AYDEMİR Aylar önce
Yedirme içirme peşindeler öyle bir ara altın gününe dönecek sandım Ama dananın kuyruğu koptu ✓
R_
R_ Aylar önce
Gerçekten birileri kral çıplak demeli. Tek zorlanan Derenoğlu ailesi değil. Esat'ın ailesi de zor durumda.
Bla bla bla
Bla bla bla Aylar önce
Safiye hanim bosa sok olma.. gercekler bu.. herkes saglikli bir es bir gelin ister.. tek cozum tedavi..
Melike Zeybek
Melike Zeybek Aylar önce
İyi ki izlemeyi bırakmısım çekilcek gibi degil
Tuğçe Eker
Tuğçe Eker Aylar önce
Gulbende artık doktora gitsin ya uzatmayın sıkıldım valla izlerken
burcu
burcu Aylar önce
Gülben tuzlar hep yerlere saçıldı😂😂😂😂😂
İsmayilova Aytən
İsmayilova Aytən Aylar önce
O tirnaklarla nasil elle yemek yiyorsun
Buket Tayar
Buket Tayar Aylar önce
Bu haliyle Gülbene aşık hasta olan.esatin daha fazla tedaviye ihtiyacı var
Masumlar Apartmanı 50. Bölüm
2:12:51
Masumlar Apartmanı
görünümler 403 B
Baban olsaydı... - Aşk Mantık İntikam 24. Bölüm
4:32
Aşk Mantık İntikam
görünümler 1,2 Mn
Oğuzhan Koç - Aşkın Mevsimi (Official Video)
2:53
Oğuzhan Koç
görünümler 3,1 Mn
GİZEMLİ OYUNCAK FABRİKASI | POPPY PLAYTIME
50:14
Arif'in son sözü - Aşk Mantık İntikam 24. Bölüm
5:44
Aşk Mantık İntikam
görünümler 1,3 Mn
Honey cake in ONLY 12 minutes! The MOST Lazy Medovik for the New Year
12:51
Masumlar Apartmanı 44. Bölüm
2:08:11
Masumlar Apartmanı
görünümler 3 Mn
Safiye Ayağını Burkunca...| Masumlar Apartmanı 43. Bölüm
11:50
Baban olsaydı... - Aşk Mantık İntikam 24. Bölüm
4:32
Aşk Mantık İntikam
görünümler 1,2 Mn
Oğuzhan Koç - Aşkın Mevsimi (Official Video)
2:53
Oğuzhan Koç
görünümler 3,1 Mn
GİZEMLİ OYUNCAK FABRİKASI | POPPY PLAYTIME
50:14
Arif'in son sözü - Aşk Mantık İntikam 24. Bölüm
5:44
Aşk Mantık İntikam
görünümler 1,3 Mn
Emanet | 266. Bölüm
56:24
Emanet Dizisi
görünümler 115 B
Misafir 4. Bölüm
1:40:25
Misafir
görünümler 907 B
Melisa ve Nisa polisler Siren kafa yakaladı.#shorts
0:26
Evlilik Hakkında Her Şey 12. Bölüm 2. Fragmanı
0:49
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 968 B
Yasak Elma 124. Bölüm Fragmanı
1:02
Fragman Bu
görünümler 243 B