“SONU EFSANE’(MİZAH)😂👏

  görünümler 1,899,124

Burak Uslu

Burak Uslu

Aylar önce

YORUMLAR: 227
squirrel 54
squirrel 54 Aylar önce
Abi çok komiksin ama biri gülmekten ölür falan başına bela alma
OYUN DELİSİ
OYUN DELİSİ 3 gün önce
Es-selâ
LEON BS
LEON BS 19 gün önce
@Mehmet Çalar bruh
Mehmet Çalar
Mehmet Çalar 19 gün önce
Bruh
Müzeher Kalkan
Müzeher Kalkan 27 gün önce
Kanka olalım mı
Müzeher Kalkan
Müzeher Kalkan 27 gün önce
Ohaâaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
At Kafesi
At Kafesi Aylar önce
Gülme duyusunu yitirdim senin sayende abi :(
Oyun Game
Oyun Game Aylar önce
Gülme krizine girdim 😂
nisa
nisa Aylar önce
abi gulmekten annemi yedim bu kadar komik yapma
Ece Nur
Ece Nur 29 gün önce
Oha bende
Arda
Arda Aylar önce
videodan daha komik
Muhammed Enes KONUK
Muhammed Enes KONUK Aylar önce
abi seni izleyip gülemeyen mi var bee (ben bazen gülemiyom) şşşt
FTH
FTH Aylar önce
En azından bir daha acı çekmemiş🤣
Arda
Arda Aylar önce
Ahahahaha çok komik 🤣🤣🤣
Sümeyye Kuz
Sümeyye Kuz Aylar önce
❤️
∆ nO nAmE ∆
∆ nO nAmE ∆ Aylar önce
TRshowda favori yorum olsaydı favorime kesinlikle koyardım
Yenilmez adam
Yenilmez adam Aylar önce
Adam Hıc Acı Çekmemiş Nasıl Güzel Evlatları Torunları var ki Adama 2 El Ateş ediyorlar Maşallah Herkese Boyle çocuk Lazım 😂😂
Greenyies
Greenyies 27 gün önce
Buna güldün mü gerçekten
Baran Taş
Baran Taş Aylar önce
Knk başına bela alma böyle dersen seninde başına gelebilir
Düdük Ronaldo
Düdük Ronaldo Aylar önce
Hz. Muhammed (s.a.v) birisi vefat ettiğinde "inna lillahi ve inna ileyhi raciun" derdi. Bu sünneti hatırlatanlara ise 100 şehit sevabı yazılır.
제니
제니 24 gün önce
Abm ne alaka KDKFKCKVCKMGCKDJFJS
lady5
lady5 Aylar önce
@Ben köpke ismini oku ve tekrar oku 👍🏻
boş kanal
boş kanal Aylar önce
@Ben köpke sevabı için yapıyor son zamanlarda çok yapıyolar
Ben köpke
Ben köpke Aylar önce
ne alaka ya primmi yaptın bilgimi verdin anlamadım
Kookiee
Kookiee Aylar önce
Gerçekten şuan bu videoya gülenlerin kafasını anlamaya çalışıyorum
S̸o̸f̸t̸l̸y̸_w̸e̸a̸s̸l̸e̸y̸♡︎
S̸o̸f̸t̸l̸y̸_w̸e̸a̸s̸l̸e̸y̸♡︎ Aylar önce
Babaannemin kurgu değil dediği sahne 😂
Ben köpke
Ben köpke Aylar önce
telerden 200 metre sonrasının gerçeği: hadi desene dahada yüksekten çakıldı öyle öldü -yok baktık ölmüyor s..erek öldürdük
Rıdvan Ozen
Rıdvan Ozen 27 gün önce
"bir baktık ölmedi iki kere tak tak😂😂😂
Tospik Poyraz
Tospik Poyraz Aylar önce
Tam bıda ha acı çekicekmiş vurmuşsun🤣
Ömer Ata Kırcı
Ömer Ata Kırcı Aylar önce
Gülmekten elektrik tellerini yedim
RUKİYE FAN
RUKİYE FAN Aylar önce
Siz de çoook gülmelisiniz ya
TUGRA
TUGRA 24 gün önce
Annemin amcası 6 gün önce oğlu ile birlikte 1 tonluk ağaç üzerine düştü toprak yumuşakmış 1 metre içine gömüldü ALLAH rahmet eylesin
sarita
sarita 27 gün önce
Ay keşke öyle bir ○lümüm olsa ilerde🤣
Rabıa kim. lan
Rabıa kim. lan Aylar önce
Cok iyi ya bayılıyorum buna 😂😂😂🙈🤭
adım atma vergisi
adım atma vergisi Aylar önce
Abi videoyu sil yoksa birileri gülmekten ölecek (!)
OYUN DELİSİ
OYUN DELİSİ 3 gün önce
Es-selâ
qweqwe
qweqwe 28 gün önce
🤣🤣başın sağolsun
efe kocabaş
efe kocabaş Aylar önce
Gülmekten abimi yedim
SİYAH OYUN AVCISI
SİYAH OYUN AVCISI 2 gün önce
2 dk içinde kapı çalar ne ölmesi kardeşim bayılmışım like atın yoruma
YUSUF DEVAM KE
YUSUF DEVAM KE 27 gün önce
Mizahın babası bu adam
Sema Yiğiter
Sema Yiğiter Aylar önce
Recep İvedik:Böhöhöhöhöyt!!!!
𝓫𝓵𝓲𝓷𝓴 .•♬♫
𝓫𝓵𝓲𝓷𝓴 .•♬♫ 27 gün önce
Ölmekten güldüm ~gk
Muhammed Yıldız
Muhammed Yıldız Aylar önce
😂 abi çok iyisin
irfan ateş
irfan ateş 21 gün önce
Pov:Babannemin kurgu değil dediği Hint dizisi
KAAN KALIN
KAAN KALIN 19 gün önce
video o kadar komikti ki gulmekten evi yedim. evi yedigim icin babam bana cok bagirdi, cunku artik evsizdik. sokaklarda gezerken aklimiza bir fikir geldi. midemden gitarimi cikardim ve sokak kenarinda gitar calarak para biriktereceitik. yaklasik 10 gun boyunca araliksiz gitar calarak 100 lira topladik. ama bu kadar cok gitar caldigim icin tirnaklarim kaniyordu. annem cok uzulmustu bu duruma. aklimiza telefonumla birisini arayip yardim istemek geldi ama son internetimi bu videoyu izlerken bitirmistim. insanlardan istemeye kalktigimizda bizden kaciyorlardi. 1 ay boyunca sokaklarda kaldik. bu sirada annem ve ablam kayboldu. babam yemek aramaya gitti ve geri donmedi. tek basima kalmistim. en sonunda bir kadin beni evine goturdu. orada bana yemek verdi, dus aldim, uyudum. 1 hafta boyunca orada kaldim. evi yedigim gunden bu yana okula gitmedigim icin devamsizlik haklarim bitti. bu yuzden her turlu sinifta kalacaktim. bende okulu biraktim. is aramaya basladim ve buldum. bir kafede garsonluk yapmaya basladim. ilk gunumun cikis saatinde eve giderken bir organ mafyasi beni kacirdi. beni kacirdiginda onun telefonundan bu videoyu izlettim ve gulmekten bogulup oldu. hemen kactim. ben kacarken de polisler beni yakaladi. nedenini sordugumda bir adami bogmanin 1000 yil hapis cezasi oldugunu soyledi. suan hapisanedeyim. lutfen bir daha olmasin.
ÜMİT KRAL
ÜMİT KRAL Aylar önce
Abi adam ölmemiş adam öbürkü dünyada 100 kere gidişi gelişi s
Kaslı Kiçe
Kaslı Kiçe Aylar önce
Olum bu temel fıkralarında bir hikaye
🌵TuNaHan BuDaK🌵
🌵TuNaHan BuDaK🌵 27 gün önce
Yanlış anlamayın ben babamın ölmesini istemem komedi olsun diye şimdi beni dinlemek istiyorsan aşşağıya in İn hadi Babamın ölmesini isteyip ölmediğini görünce ben…🤣🤣🤣
Asil
Asil Aylar önce
sorma pişman olursun😂
SOLCULUK🏳️‍🌈⃠
SOLCULUK🏳️‍🌈⃠ Aylar önce
A-arkadaslar o kadar komiktiki alt komşumu yedim 😳
SOLCULUK🏳️‍🌈⃠
SOLCULUK🏳️‍🌈⃠ Aylar önce
@Ahmet Gündüz tm
Ahmet Gündüz
Ahmet Gündüz Aylar önce
Bane
sevgiii can
sevgiii can Aylar önce
Ben neden hep buna gülüyorum 😂😁
Aynur Yaşar
Aynur Yaşar Aylar önce
@talha sana göre o. İnsandan insana farklı olabilir
talha
talha Aylar önce
@Aynur Yaşar normal insanlar buna gülmez, komiklik 0
Aynur Yaşar
Aynur Yaşar Aylar önce
@talha ne alaka
talha
talha Aylar önce
normal değilsin ondandır
Mel Mel
Mel Mel 16 saatler önce
Lennnn ilk kere gördüm bu kanalı baya tatlı konusuyo lennnn
Mahmut Taşkıran
Mahmut Taşkıran Aylar önce
Polat Alemdar dan öğrendiğin fıkralar sökmez
FATİH OYUNDA
FATİH OYUNDA 7 saatler önce
Sondaki bakış😂🤣
Temircan YIldıran
Temircan YIldıran 26 gün önce
Gerçekçi olursak yüzmekte nide serrfsilikte 2 puan alirlar
pro kadir
pro kadir Aylar önce
Knk bizim ön blok 14-5kattan atladı birinin beyin patlaması oldu haberlere çıktı kasksız halatsıs
Neriman Demir
Neriman Demir Aylar önce
Haha çok iyi yaaa
sümbül sapmaz
sümbül sapmaz Aylar önce
aaa biz bunun tiyatrosunu yaptik cumbusu cemat diyw
GAMER BERKAY  DMR
GAMER BERKAY DMR 25 gün önce
Komik olmuş abi ya
Greenyies
Greenyies Aylar önce
Abi gülmekten siteyi yedim
AYŞE DEMİR
AYŞE DEMİR Aylar önce
Çok iyi harika gülmekten öldümm yahuuu
Samir Sariyev
Samir Sariyev Aylar önce
Adam heralde 9 canlı🤣hesaplıyil 7 canlı😅🤣😂
toro misaki
toro misaki Aylar önce
Çok güzel olmuş ellerine sağlık
Mustafa Cert
Mustafa Cert Aylar önce
Ozaman direk 2 el sıksaydı
Fatih Saltas
Fatih Saltas Aylar önce
O sırada mucize doktor adam 33 kattan düştü ölmüyo buneee
Ahmed celal Rüzgâr
Ahmed celal Rüzgâr 20 gün önce
Helikopterle çocuğun babasını kurtarırdı
Ali Orhan Üntez
Ali Orhan Üntez Aylar önce
Hint Filmi gibi Maşallah
Emre türkish Aktaş
Emre türkish Aktaş Aylar önce
Hiç olmazsa bir kat daha yukarıdan atlasaydi 31hehe
Yusuf Tut
Yusuf Tut Aylar önce
Kurtlar vadisi tombalacinin karısının polati kaçırdığı bölümden almış
Hava Aban
Hava Aban Aylar önce
Mizah çok iyi
Hatice Gişi
Hatice Gişi 29 gün önce
Sondaki atlayış kadar cringe birşey görmedim
hacı kratos
hacı kratos Aylar önce
Gülmekten ebemi yedim
𝙨𝙣𝙤𝙬𝙮~♡
𝙨𝙣𝙤𝙬𝙮~♡ 2 gün önce
Knk şiddet bir mizah değil.
Reyhan Arslan
Reyhan Arslan Aylar önce
😂😂🤣🤣
ديرو عيسى
ديرو عيسى Aylar önce
🤣🤣🤣😂😂😂
Efe Parodileri
Efe Parodileri Aylar önce
abi süpersin
Gülser Sözen
Gülser Sözen 18 saatler önce
Benimde dedem öldü.
goga sor
goga sor 22 gün önce
izlerken yoruldum.🥱
irem수학
irem수학 Aylar önce
pov bi gerizekalı olduğumu anladığım o an
Gunay Isayeva
Gunay Isayeva Aylar önce
Bunun babası ölmemiş ki ölümsüz
Nurgül
Nurgül Aylar önce
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
BUĞRA ŞAHİN
BUĞRA ŞAHİN Aylar önce
Çakırın hikayesinin farklılaştırılmışı aslını dinlemek isterseniz süleyman çakırdan temel hikayeleri yazın çıkar
Mahmut Kiyanc
Mahmut Kiyanc 25 gün önce
😂
CharT
CharT 26 gün önce
Kurtlar Vadisi'nde anlatılan hikaye bu
Umut Acar
Umut Acar Aylar önce
heheehehhe ölm salak mısı nız adam babam ölmesin der bunlar babasına silah sıkıyor
ece
ece Aylar önce
Hz MUHAMMED birisi vefat ettignde "inna lillahi ve inna ileyhi raciun" derdi bu sünneti hatırlatan 100 şehit sevabı yazılır
Bayram Can
Bayram Can Aylar önce
Babaya var ya nazar değdi ama adam nasıl ölmedi hatta neden babana vurdun ben onu anlamadim
Sürayyə Ələkbərova
Sürayyə Ələkbərova Aylar önce
Bu adam ora bura gedir amma ölmür Bu nətər işdi? Niyə tak tak eliyirlə o mənə maraqlıdır.Sizə bu mayaqlı deyil. 🤣🤣🤣🤣🤣
Deniz Aslan
Deniz Aslan Aylar önce
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mvinhk Kkk
Mvinhk Kkk Aylar önce
🤣🤣🤣🤣🤣
Salime
Salime 28 gün önce
Hiç komik değil ! Bizim annen babalarımız başımızın taciyken dalga geçer niyetine ölümlerinden bahseldilmesi hiç hoş degil
Fatih Okumuş
Fatih Okumuş Aylar önce
Karadeniz fıkralarından vurduk oni fıkrası.
Emir Haldız
Emir Haldız Aylar önce
Sonunda bir kişi anladı Karadeniz fıkrası olduğunu
asef kral
asef kral Aylar önce
Abi begin kavasnı yaşyor
önce beynini geliştir sonra gel beni eleştir
önce beynini geliştir sonra gel beni eleştir Aylar önce
Açıklama niye hep aynı hiç değişmiyor
Wtair
Wtair Aylar önce
Sen sor diye
Kadir Turan
Kadir Turan 25 gün önce
Olum bu erzurum tiyatrosunun DEDEM ÖLDİ skeci sie mk
SlytherMass
SlytherMass Aylar önce
Aa burda gülüyomuyduk
Umut Sahinli
Umut Sahinli Aylar önce
Aha bunlarda manyak çıktı
X.Xanali Abbasov
X.Xanali Abbasov Aylar önce
Tak Tak😂😂😂😂😂
EN SAÇMA HİNT DİZİSİ SAHNELERİ 2. BÖLÜM
13:18
2022 Range Rover’ı Fuat Amca İle Test Ettik!
16:37
My children Pranking Bro 😎😀
0:21
dednahype
görünümler 13 Mn
Công Chúa Ếch
0:25
Woa Parody Vietnam
görünümler 8 Mn
Güldür Güldür Show 184.Bölüm - Zengin Evlat
19:28
Güldür Güldür
görünümler 10 Mn
7 Fatiha 7 Ayetel Kürsi 7 İhlas 7 Felak 7 Nas Kur'an-ı Kerim Rukye
24:23
Як вижила українська мова!
47:24
імені Т.Г. Шевченка
görünümler 1 Mn
minecraft AMA her şeyi kırabiliyorum!
18:07
Berk Muhammet
görünümler 1 Mn
10.000 TL LİK KAZI KAZAN KAZIMAK!
16:47
Orkun Işıtmak
görünümler 2 Mn
Bilinç Altıma Yaptım (113.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
19:36
Minecraft 1.19'un 30 EFSANESİNİ TEST ETTİM!
12:09
Minecraft Ama ÖZEL TOTEMLER var
12:23
Wollech
görünümler 195 B