NIECH MOC BĘDZIE Z NAMI - Star Wars Battlefront Beta | Mervo

  görünümler 147,908

Mervo

Mervo

7 yıl önce

Nareszcie zostałem Jedi w Star Wars Battlefront :D!
Facebook: on. 1iARTjG
Grupa steam: steamcommunity.com/groups/Mervo
Twitch: www.twitch.tv/merv0
Pamiętaj, że komentując i oceniając materiał pomagasz mi w rozwoju kanału. Dzięki :)!
Subskrybuj: bit.ly/1gPbixm
I bądź na bieżąco z filmami :)
MUSIC:
Coyote Kisses - Six Shooter
www.youtube.com/watch?v=xkFZn...

YORUMLAR: 366
Mestre
Mestre 7 yıl önce
Super film a gra bardzo fajna:-)
Mario xd
Mario xd 5 yıl önce
ja też gram i fajna a ty masz mervo fajne filmy tylko mało arka
Mervo
Mervo 7 yıl önce
+Mestre dzięki Mestre :)!
KADI
KADI 7 yıl önce
zarąbisty film! i ten wstępniak :D
yng rufus
yng rufus 7 yıl önce
Grałem w Battlefront'a jeszcze na zwyklym czarnym XBOX
sou1710
sou1710 7 yıl önce
Gra się super, czuje klimat mojego ulubionego uniwersum, nie mogę doczekać się pełnej gry z wszystkimi trybami rozgrywki! Zapowiada się wyśmienicie! :-)
Patryk Wnętrzak
Patryk Wnętrzak 7 yıl önce
super odcinek mervo.kiedy nastepny odcinek? :D
Earthrealm
Earthrealm 7 yıl önce
Klony wyglądają kozacko :)
DeWae
DeWae 7 yıl önce
Świetne intro ;)
Olaf Grzondziel
Olaf Grzondziel 6 yıl önce
Jak zwykle świetny materiał, no a gra, perełka! :D
Coconut Doggy
Coconut Doggy 7 yıl önce
Epickie intro czy to coś co było na początku.Ps ja też się na star wars wychwoałem :D
Wejreł Ciszek
Wejreł Ciszek 7 yıl önce
Super ! Grałem z kumplami :D Naprawde Fajne. Minusem jest właśnie ten respawn :/ Ale to dopiero beta :D a już wymiata ;)
Wejreł Ciszek
Wejreł Ciszek 7 yıl önce
Super ! Grałem z kumplami :D Naprawde Fajne. Minusem jest właśnie ten respawn :/ Ale to dopiero beta :D a już wymiata ;)
Johny Tatarczyk
Johny Tatarczyk 7 yıl önce
Grałem w star wars battlefront 2 :) genialna gierka teraz już nie zachwyca ale nadal genialna: ) Jak można zagrać w tego najnowszego? Ile kosztuje?
Jam
Jam 5 yıl önce
to jest super! grałem w to!
Kacper Pawlak
Kacper Pawlak 6 yıl önce
Wow, nareszcie jakiś film z Battlefronta, gdzie nagrywający faktycznie coś ogarnia. Propsy!
azorankPL 400
azorankPL 400 7 yıl önce
Jak wejdzie cała gra zrób letsplay-e :)
xx zz
xx zz 7 yıl önce
Czekam az wyjdzie pelna wersja, odrazu sobie ja kupie :D
mlodyiceblue e
mlodyiceblue e 7 yıl önce
Gdy zagrałem w bete na PS4 pokochałem tą grę kupię na bank :D
OrjonHDx
OrjonHDx 7 yıl önce
Mervo niech moc będzie z tobą :D
Bartek Pacia
Bartek Pacia 7 yıl önce
Super film! Jakos niezainteresowala mnie ta gra ale po twoim filmie moze kupię:-)
Paweł Jot.
Paweł Jot. 7 yıl önce
Mervo, w kwestii rzetelności materiałów zamieszczanych na TRshow jesteś jednym najlepszych, mógłbym Cię spokojnie postawić obok Rocka & Roja, bardzo profesjonalne podejście do tematu i z pomysłem, tylko szkoda, że tak mało publikujesz :) Pozdro.
Milka 14
Milka 14 6 yıl önce
ja lubiłam zawsze mój brat ma 1 do 6 części :)
spicer
spicer 6 yıl önce
Mervo duże ma wymagania battlefront bo gra wygląda pięknie
2486tiger
2486tiger 7 yıl önce
kiedy wychodzi pełna wersja ? :)
Patryk Suda
Patryk Suda 7 yıl önce
Mervo jesteś zajebisty super najlepszy youtuber ever według mnie jak ty to robisz że jesteś tak fajny: )?
DafiX
DafiX 7 yıl önce
Mimo że nie jestem fanem Star Wars i nie interesowałem się tą grą, zagrałem w betę ot tak z ciekawości i gra jest świetna i bardzo dobrze zoptymalizowana, aż dziwne że zrobiło to EA :)
Krzok
Krzok 7 yıl önce
mi tam sie podoba. w jednym meczu malem 86kili :)
Zły Fapaja
Zły Fapaja 7 yıl önce
Pamiętam jeszcze jak sie nawalało w star wars battlefront 2 :D Najlepszy był tyb assault gdzie na mapie było tylko Jedi vs Sithowie :D
Kamil Mazur
Kamil Mazur 7 yıl önce
ja grałem w ta gre w starej odsłonie i była zajebista i teraz tez mam zamiar ja kupic
TheHermanoss
TheHermanoss 7 yıl önce
Gierka ma potencjał ;)
Jakub Wrona
Jakub Wrona 7 yıl önce
zajebista gra !
igus
igus 7 yıl önce
Liczylem na to ze nagrasz Star Wars Battlefront i sie nie zawiodłem ☺
Bartek Pieprzak
Bartek Pieprzak 7 yıl önce
dzięki że pokazałeś jak się porusza Vader bo patrzyłem jak grał mój brat ale nie był nigdy Vaderem
HuntingPL
HuntingPL 7 yıl önce
Grałem i choć nie jestem fanem Star Wars to giera jest spoko :)
Nisonn
Nisonn 7 yıl önce
Może byś zrobił jakieś gierki z widzami w csa na streamie? :D
Ozibad
Ozibad 7 yıl önce
ja tez jestem fanem Starwars ^^
voo
voo 7 yıl önce
Mervo, maj frend ja tez sie wychowałem na star wars i czekałem na ta perełkę od bardzo dawna! :D
JasonPL
JasonPL 7 yıl önce
kupuje sobie te gre jest zajebista dzwienkowo i rozrywkowo pozdrawiam ciebi Mervo i twoich widzuf
polski żołnierz ww2
polski żołnierz ww2 6 yıl önce
fajny odcinek nagraj wiecej ale ok :)
MaksPL
MaksPL 7 yıl önce
Będą filmy z tej gry?
Scrooge
Scrooge 7 yıl önce
W końcu ktoś kto lubi star wars
Pizza Pope Chan
Pizza Pope Chan 7 yıl önce
mervo ja też strasznie czekałem na tę grę
Ryu32123
Ryu32123 7 yıl önce
Na tej mapie nigdy nie był balans można spojrzeć na battlefront 2 gdzie było podobnie
DJ DERZA
DJ DERZA 7 yıl önce
zajebista gra
Skraqo
Skraqo 7 yıl önce
Ile będzie kosztować zwykła wersja?
DAFI2MuCH
DAFI2MuCH 6 yıl önce
niech mocz będzie z Tobą xD
akfuejd
akfuejd 7 yıl önce
Świetne! Ta gra przypomina troszkę stare bfh...
Maciej B
Maciej B 5 yıl önce
Spawn poprawili 😊
Michał Czajka
Michał Czajka 7 yıl önce
Mervo, na jakiej maszynie grasz? (Mam na myśli podzespoły...)
Hajus
Hajus 7 yıl önce
niedługo się zacznie "Hej ja jestem Mervo i dzisiaj pokaże wam jak strzelać w Star Wars Battlefront"
Piotrek Szpak
Piotrek Szpak 7 yıl önce
Mervo uwielbiam cię
Raker Gaming Channel
Raker Gaming Channel 7 yıl önce
jakie są NAPRAWDĘ wymagania sprzętowe?
RepCiaK
RepCiaK 7 yıl önce
Spoczko gra dla ludzi którzy nie są najlepsi w strzelanki typu Cs/Battelfield.
Major Jakub
Major Jakub 7 yıl önce
ja nie grałem w bete :( , ale jak gra wyjdzie to kupie bez zastanowienia :)
Dominik Langiewicz
Dominik Langiewicz 7 yıl önce
Kapitalnie czuć klimat Star Wars.
ZeeroKei
ZeeroKei 7 yıl önce
czekałem na tą grę 9 lat, musze kupić nowy komputer hahaha stary nie wyciągnie
JUMAYUMMA
JUMAYUMMA 7 yıl önce
Kucają jak giną, bo tak było w poprzedniej części. Taki ukłon. ;p Wszyscy się o to czepiają :|
MikiZ
MikiZ 7 yıl önce
Grałem w Star Wars Battlefront ll.Napotkałem się na bohaterów,ale gdy zabijałem przeciwnika dostawałem życie które schodzi im z czasem tak jak tutaj.Pozdrawiam , super materiał
GormiX
GormiX 6 yıl önce
Mervo nagraj z Star Wars stałą serie
Barstok
Barstok 7 yıl önce
Faktycznie gra dobrze zoptymalizowana. Na moim 5 letnim lapku chodzi na low w 30 fps, a porównując do innych gier to dużo ;)
Mar356
Mar356 7 yıl önce
Wow Battlefront bardzo się zmienił od kiedy pamiętam grałem w Battlefront II
Mar356
Mar356 7 yıl önce
^^
bismillah
bismillah 7 yıl önce
szczególnie że zupełnie inne studio ją robi :P
The Miniewia
The Miniewia 7 yıl önce
Mervo tryb Drop zone odbywa sie na sullust która będzie w 7 części starwarsów( PS)na sullust nie wchoć w te kratery bo cie zabiją
ChoCho
ChoCho 7 yıl önce
Racja Star Wars jest zajebiste.
PavlosD303
PavlosD303 6 yıl önce
mervo jak będzie premiera to chcę z tobą grać i wogóle w star warsy grać;-)
Kuba Teodorczuk
Kuba Teodorczuk 6 yıl önce
Nie mogę się doczekać pełnej wersji no bo to jednak beta.
Darth Milord
Darth Milord 7 yıl önce
Ja po prostu uwielbiam Star Wars
kifoPL
kifoPL 7 yıl önce
Masz skilla.
stw
stw 6 yıl önce
Czy da się zaprosić kolegę do gry tak aby grać z nim na tej samej mapie?
Maciej Wilczynski
Maciej Wilczynski 6 yıl önce
tak
soutyz
soutyz 7 yıl önce
Zachowali zdolności specjlne jedi i sith'ów (i łowców nagród jeśli ktoś pamięta) z poprzednich części battlefronta :')
Sebastian Kuberna
Sebastian Kuberna 7 yıl önce
+BartolomeoN I wiesz czy może dalej można pobrać mod dodający servery multiplayer?
Sebastian Kuberna
Sebastian Kuberna 7 yıl önce
+BartolomeoN Grałeś w battlefront II albo I? ;) ja tak i polecam nawet teraz : D
Owarey
Owarey 7 yıl önce
Dawaj Ark z widzami jestem chętny :DD
zipłort pł
zipłort pł 7 yıl önce
możesz nakręcić film o pojazdach taka propozycja
Czarny Bled
Czarny Bled 7 yıl önce
Ze spawnami to tak jak w hardline :P
Gracjan Talabski
Gracjan Talabski 5 yıl önce
W necie nie można było odbijać pocisków mieczem świetlnym?
Przemek Kochowicz
Przemek Kochowicz 6 yıl önce
mervo jak grasz lukiem i walczysz z at-st to uważaj po jak zniszczysz at-st to możesz też zginąć:XD!
Igor Dawidzki
Igor Dawidzki 6 yıl önce
wiesz że imperium ma słabsze blastery w ich dzetah
CarSeS
CarSeS 6 yıl önce
jak grałem z wujkiem to spadła mu kapsuła na łeb spadła xD
Jakub Gajewski
Jakub Gajewski 5 yıl önce
Jedi night of the old republic najlepsza gra star wars ;)
polski żołnierz ww2
polski żołnierz ww2 6 yıl önce
fajna muza :D
Bartek Bieniek
Bartek Bieniek 7 yıl önce
ile kosztuje ta gra?
Jacek Ratajczak
Jacek Ratajczak 5 yıl önce
trzecia osoba jest niecelna(zrzuca w bok strzały)
kacper
kacper 6 yıl önce
Czy w battlefroncie jest snajperka i kampania ?
Popo Buba
Popo Buba 6 yıl önce
Podobne do bf'a tylkonjedyna zmiana sa dwaj herosi I power' upy
aqn01
aqn01 7 yıl önce
Six Shooter
PUDZIANGOAT Studios
PUDZIANGOAT Studios 7 yıl önce
ile kosztuje ta gra?!
x Noumer
x Noumer 7 yıl önce
Głos jest bardzo dobry najwyraźniej nigdy nie wsłuchałeś się w sagę, gdyż sam uważam, że lektor jest zajebisty bo Vader miał podobne kwestie po angielsku oczywiście. Udzielam się bo sam jestem wielkim fanem, a co do pozycji po śmierci herosów zawsze były podobne w poprzednich wersjach gry battlefront.
Konrad Masternak
Konrad Masternak 6 yıl önce
Lektor właśnie idealny, ten sam pamiętny głos Vadera
Jacek Ratajczak
Jacek Ratajczak 5 yıl önce
zrobisz przetrwabie na poziomie mistrzowskim? Ja zrobiłem
adam p0g
adam p0g 7 yıl önce
podaj linka do gry :D
Fexxar
Fexxar 7 yıl önce
To jest FILMOWA gra a nie kolejny BF czy CS który MUSI być zbalansowany. Masz czuć się jak w filmie a nie jak w grze e sportowej
loczek1234561
loczek1234561 7 yıl önce
jak można grać z tej pozycji? bo ja grałem tylko z pierwszej a chciałem spróbować.
Przemek Paluch
Przemek Paluch 6 yıl önce
bardzo dobry w to jesteś odpisz prosze cie mervo
Pan Zbyszek
Pan Zbyszek 7 yıl önce
AAJLEPSZE JEST IMPERIUM
Reichsmarshal
Reichsmarshal 6 yıl önce
AT-AT inaczej metalowy słoń
Antoni Klimaszyk
Antoni Klimaszyk 6 yıl önce
używaj bloku mieczem
Wohajo
Wohajo 7 yıl önce
Na jakim sprzęcie grałeś?
krystian dd
krystian dd 7 yıl önce
mervo jakie masz podzespoły komputerowe?
Tymon Kajetanowicz
Tymon Kajetanowicz 7 yıl önce
Te niektóre teksty Vadera to fragmenty kodeksu sith.
Jacek Ratajczak
Jacek Ratajczak 5 yıl önce
zrub odcinek o easter eggach w battlefront
Dani3LL1L
Dani3LL1L 6 yıl önce
mam pełną wersję i mam nawet dużo fps ale jak grasz przez skypa to garć się nie da i to jest minus bo skype zabiera dużo fps ale i tak mega gra. :]
Radomir Wargisklej
Radomir Wargisklej 7 yıl önce
Gdy zobaczylem ta grę u Roja pomyślałem że to jest Głowno ale teraz chcę ją kupic
Kuba 001
Kuba 001 7 yıl önce
Już jej nie ma do wczoraj była
Marjo
Marjo 7 yıl önce
+Sinex 2002 A gdzie można taką bete zdobyć?
Radomir Wargisklej
Radomir Wargisklej 7 yıl önce
W sensie jak będzie pełna wersja. Nie jestem tak głupi żeby kupować darmową betę.
Kuba 001
Kuba 001 7 yıl önce
facepalm
Konrad Tchorek
Konrad Tchorek 7 yıl önce
Zajebista nuta z info
Szymon Minakowski
Szymon Minakowski 7 yıl önce
jak mocny masz sprzet mervo? mi jakos chodzi
Założyłem NOWE KONTO w CS:GO! | Mervo
17:56
ANNELERE GÖRE HİÇBİRŞEY BOZULMAZ😂 #shorts
0:19
Koray İzitaş
görünümler 1,5 Mn
Balımla kışlık ağda!
23:00
Nisan Hakan
görünümler 253 B
CHEATER Z BAGNETEM MARBLE FADE!? | Mervo
14:51
One Year Ago I Built an Ecosystem, This Happened
8:05
🔴Karma Survival CANLI YAYIN
3:12:24
Minecraft Evi
görünümler 112 B
EN UZUN YAZAN KAZANIR!
14:37
NUMACHER
görünümler 78 B
BAYDOKTOR VS MİNECRAFT #315 😱 - Minecraft
13:12