VURAL ÜZÜL'E KIŞKIRTMA!! (SİNİRDEN AĞLADI!) | PUBG MOBILE

  görünümler 4,529,951

Barış G

Barış G

2 yıl önce

YORUMLAR: 7 366
Barış G
Barış G 2 yıl önce
DGJKLDHSFLŞKASDJ KIYAMAM YAA VURALIM ❤️❤️
Vural Üzül
Vural Üzül 2 yıl önce
haahshajsjaksjs abi sana dicek lafım yok hala aklım yerine gelmedi
Eylül Gürlek
Eylül Gürlek 2 yıl önce
Peki hiç bir şekilde saygısızlık etmemesi? Helal olsun
Berat Yıldırım
Berat Yıldırım 2 yıl önce
Sinirden ağlamak kadar kötü bişey yok
Etem Şahin
Etem Şahin
Seviliyorsunuz
Hakan Taşsstan
Hakan Taşsstan 2 yıl önce
Allah tüm youtubırları Barış abinin kışkırtmasından korusun
NRxYARGI
NRxYARGI Yıl önce
17:03
Ömer Ülgen
Ömer Ülgen 2 yıl önce
Vural abi helal olsun bi kere bile saygısını bozmadı ♥️👑
Cahid Mecnunzade
Cahid Mecnunzade 2 yıl önce
Onca şerefsizlikten sonra yinede Vural abinin saygısını bozmamasıı
Suzann
Suzann 2 yıl önce
Ya Vural abi gibi masum içten birine böyle kışkırtma yapılır mı be
Eldayaq
Eldayaq Yıl önce
Vural abi bizim kalbimizde ❤❤❤
BOŞ İŞLER BAŞKANI YT
BOŞ İŞLER BAŞKANI YT 2 yıl önce
Ulan vural abimin yerine ben ağladım ya benim kalbim kırıldı. 😭😭😭
Hasan Yay
Hasan Yay Yıl önce
16:26
s e l i n
s e l i n 2 yıl önce
Nasıl kıydın ya şu adama. Her şeye rağmen saygısından ödün vermeyen Vural Üzül 👏🏻
SEALER
SEALER 2 yıl önce
Gönlü, kalbi güzel iki iyi insan, sizler bizi güldürdünüz Allah'ta sizi güldürsün...❤
Suleyman T
Suleyman T 2 yıl önce
Vuralın krallığı efendiliği adamsın Vural üstad
Soft.Benay🧁🍨
Soft.Benay🧁🍨 Yıl önce
17:03
Özge Kurt
Özge Kurt 2 yıl önce
İnsan şu adamı nasıl üzer yaa sinirim bozuldu sen üzülme vuraall 😍
Lena
Lena
Kıyamam lan vural abinin gözleri uykusuzluktan mahvolmuş🥺
gNoose
gNoose 2 yıl önce
yeni kışkırtma doch'a gelsin like atında üsste çıksın <3
Cute DIY pencil sharpener #Shorts
0:25
5-Minute Crafts HOUSE
görünümler 6 Mn
Kızılcık Şerbeti 13. Bölüm
2:25:56
Kızılcık Şerbeti
görünümler 3,9 Mn
MESUT CAN TOMAY'I HİPNOZ ETTİK ! w/@MesutCanTomay
37:12
45 VİDEO 1 ARADA
32:02
S2GVolky
görünümler 220
$456,000 Squid Game In Real Life!
25:42
MrBeast
görünümler 348 Mn