Benim Adım Melek 41.Bölüm 2.Fragmanı

  görünümler 721,041

Benim Adım Melek

2 aylar önce

“BENİM ADIM MELEK“ Sosyal Medya Adresleri
Facebook : adimmelektrt
Twitter : adimmelektrt
Instagram : adimmelektrt
=======================================================
Üs Yapım Hakkında
Üs Yapım 2012 yılında Süreyya Önal tarafından kuruldu.
Yapımdan post prodüksiyona kadar her aşamasını kendi bünyesinde tasarlamakta ve uygulamakta olan Üs Yapım, reality, talk show, belgeseller ve drama alanında televizyon formatları hazırlamakta, Türkiye’nin önde gelen televizyon kanalları için içerik üretmektedir.

YORUMLAR
Tamara 1
Tamara 1 2 aylar önce
Stream or Download 📽🎬 miniurl.es/20403/
Leyla Çetin
Leyla Çetin 2 aylar önce
Hadi inşallah melekle halilin düğününüde görürüz cumali amca izin verirse bu iş tamamdır
simanur kılıç
simanur kılıç 2 aylar önce
Ehneş gümüşgün köyü bizim köyde çekildiii❤❣
Rümeysa Sarı
Rümeysa Sarı 2 aylar önce
Ömer'i de öldürürseniz başka bişey demiyorum
Gazi Gazi27
Gazi Gazi27 2 aylar önce
Şiddet değil sevgi dolsun evleriniz. 25 Kasım Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele Günü’nde, hep birlikte kadına şiddete “DUR” diyelim. #MasumlarApartmanı #25Kasım
TAHA GÜRSOY
TAHA GÜRSOY 2 aylar önce
BENİM ORDA ABİM OYNUYO KOMANDO O İŞTE İLK BAŞTAKİ DUYURU YAPAN HERKESİ KARŞISINA ALAN
Enes Özçelik
Enes Özçelik 2 aylar önce
Allah Benim Adım Melek dizisine Arka Sokaklar ömrü versin. İnşallah hiç bitmez diyenler kimler🙏🧿 👇
Равиль Алидаров
Равиль Алидаров 2 aylar önce
Ooooffffff òldùm òldùm dirildim(((((( abimde asker,Allah korusun butun askerlerimizi
Yusuf Kılıçaslan
Yusuf Kılıçaslan 2 aylar önce
ABI SU ALPAYLA KENANI ALACAKSIN SABAHA KADAR DOVECEKSIN VARYA
Öxmxe r
Öxmxe r 2 aylar önce
ALBAYIMMMMMM 😉😉
Djenni Tilulilu
Djenni Tilulilu 2 aylar önce
Neden jok bu 41
Fatma Tuntukozan
Fatma Tuntukozan 2 aylar önce
Yonetmen isini bizmi ogretek
Dilara Bozkurt
Dilara Bozkurt 2 aylar önce
ben direk senaryoyu söyleyeyim ömer yaralancak o abisinin öldüğü kızı bulacak onu sonra aşık olacak iyileştirecek peşini de bırakmayacak iyice bela olacak biz de kanser olacaz klasik senaryo
Huriye Kukar
Huriye Kukar 2 aylar önce
Alpaydan ve sinsi Kenandan nefret ediyorum sevenler kasansin
1teksilindiRR miRRac
1teksilindiRR miRRac 2 aylar önce
Ömer mokoko bence
Hatice Orfali
Hatice Orfali 2 aylar önce
Catismada abisi olen kizi bosuna uzunca gostermediler... Omer yaralanacak o kiz bulup iyilestirecek omer sehit oldu diye haber gidecek. Sonra omer. Hafizasini kaybedecek kiz kim oldugunu ogrenip antebe gidecek omerle. Birlikte. Bilindik turk senaryolari ama eger boyle olursa harbiden icine ederler cunku diziyle. Asla alakasi olmaz. Ay su apayda ucuz numaralarsan kurtulsun artik. Kenanda kotu ama en azindan yaptiklari kaliteli
Berfinnn47
Berfinnn47 2 aylar önce
Ömerrrr😔😔
Nuray Büyükbaş
Nuray Büyükbaş 2 aylar önce
İyice saçmaladınız var ya ayyy daraldım fragmandan.. reyting kaybı olur, kendi ellerinizle seyirciyi "Doğduğun Ev Kaderindir'e" itersiniz👎
Рауф Райский
Рауф Райский 2 aylar önce
Что ..... там происходит
Asuman Resuloglu
Asuman Resuloglu 2 aylar önce
Ömeri kesin yeni gelen kız kurtarır. defnede haline ağlar.
Kim Bu
Kim Bu 2 aylar önce
zupperkafa.com/guinea-pig-101-ginepig-sahiplenme/ Guinea Pig 101: Ginepig Sahiplenme Öncesi Bilmeniz Gereken 12 Şey .Guinea Pig (Ginepig) günümüzün en gözde evcil hayvanlarından biridir. Peki bir ginepig sahiplenme öncesinde bilmeniz gereken şeyler nelerdir?
Frida Kahlo
Frida Kahlo 2 aylar önce
Ömer’in askere gidişinden bölümlerde uzatılan duygusal askerlik sahnelerinden anlamıştım Ömer’e bişey olacağını Ama Senarist o çocuğun babası da Şehit BÖYLE BİRŞEY OLAMAZ DİZİ BİLE OLSA AYNI ACIYI İKİNCİ KEZ YAŞATMA BİZLERE !!!!!
Yer gök aşk
Yer gök aşk 2 aylar önce
Halillerde artik su kenanla alpay manyaginin tuzagina dusmesinler ya🤨
FOSİL OYUN
FOSİL OYUN 2 aylar önce
Kesin KEREM ile ASLI evlenecek.
Hasan Aydoğdu
Hasan Aydoğdu 2 aylar önce
Dizi bi an da başka yere dönüyor 🤔🤔🤔🤔🤔
Mesut AYAYDIN
Mesut AYAYDIN 2 aylar önce
Arkadaşlar Ömer şehit olmuyor merak etmeyin setten fotoğraf geldi.Sadece yaralandı ve evine gönderildi.
Hatice Orfali
Hatice Orfali 2 aylar önce
Yani diger kizla. Bi. Alakasi yokmu? Olmicakmi?
Semra Üstüntaş
Semra Üstüntaş 2 aylar önce
0:39 ömer nasıl uçtu allahım inşallah ölmez amin
Ayşe Ekmekçi
Ayşe Ekmekçi 2 aylar önce
Melek saçmaladı.. açıkça bakmicam
Ulker Zaliyeva
Ulker Zaliyeva 2 aylar önce
Omer olmesin🥺
Makbule keser
Makbule keser 2 aylar önce
Ömere bir şey olmasın allahim 😪
Hilal Kose
Hilal Kose 2 aylar önce
Omere birsey olmamalı ve melekle Halil kavusmali ve Alpay suç atı Halil gile onun Alpayin yaptığı ortaya çıkmalı ve hapishe Girmeli ve locayi kurtarmalilar
Emine Sisli
Emine Sisli 2 aylar önce
Adım Melek Sakarya Fırat oldu
aras aras
aras aras 2 aylar önce
Birde sinir ötesi bizim orası biraz inandırıcı olsun
Elif nehir İkidevelioglu
Elif nehir İkidevelioglu 2 aylar önce
Alpayın yaptıkları artık çok saçma olmaya başladı sıktı biraz
Abdelkader Abaz
Abdelkader Abaz 2 aylar önce
الترجمة من فضلكم
Mevlüde Yıldırım
Mevlüde Yıldırım 2 aylar önce
Ya bu senarist kemanla alpaya ne kadar aşık bir türlü şu 2kalekteri etkisiz yazamadı ama bilmiyorki bizler alpay Kenan etkisiz oyuncu olana kadar biz sadece fragmanı izle meye devam çünkü Alpay Kenan kaleterini hiç izleyip moralimizi bozamayız o yüzden sade fragman daha iyi zaten senaristin bir güzellik yazıyor 10tane götülük yazıyor bune yaaa izlemeyerek haklı olduğunuzu kanıtlıyor
Gazi Gazi27
Gazi Gazi27 2 aylar önce
Güzel görmeyi bilirsen her şey güzelleşmez mi? Gönül dağı. ....
Muhteşem ikili
Muhteşem ikili 2 aylar önce
Ömre üzüldüm
Mari Donikoglu
Mari Donikoglu 2 aylar önce
yaa lütfen cok rica ediyorum önce alpay pisligini sonrada kenan pisligini yok edin ,,, diyeceksiniz ki bu film gercek degil noluyor ama bu itler gibi gercekten hayatlarindan gecmis olanlar filmi gercek gibi izliyor ve ici aciyor insanin yeter uzattiginiz yok edin artik bu ikisini lütfen ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
mustafa akay
mustafa akay 2 aylar önce
trshow.info/on/dwRT_XnfH6YIe87cvz5iWA.html
Inci Aydin
Inci Aydin 2 aylar önce
Rabbim askerlerimizi korusun!🍀🍀
sinem doğan
sinem doğan 2 aylar önce
Bu mutlu etmeyin insanı zaten . Biktim acikli senaryolarinizdan
Bahar Yılmazer
Bahar Yılmazer 2 aylar önce
Rabbim kahraman ordumuzu korusun
Sarah yameen Afzal
Sarah yameen Afzal 2 aylar önce
Elimi birakma 34
Sedef Ceferova
Sedef Ceferova 2 aylar önce
Salam xanımlar sizə iş təklifim var tam rəsmi internet üzərindən 📲onlayn görülür gün ərzində 4-5 saat vaxt lazımdır.1000💵premyə və 21 gündən bir artan gəlir əgər istəsəniz yazın ətraflı məlumat verim.
Gulbeniz Ibayev
Gulbeniz Ibayev 2 aylar önce
Bişi olmasın ömərə
Alishka Alizade
Alishka Alizade 2 aylar önce
Allah butun askerleri qorusun!🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿
Melek Aydogdi
Melek Aydogdi 2 aylar önce
İzlerken bile bir tuhaf oldum.Rabbim askerlerimizi koru zeval gelmesin.Ailelerinede sabır ver hergün yüreği ağzında yaşamak çok zor
Lucky Man
Lucky Man 2 aylar önce
0:2 earn 5k in 2 days trshow.info/watch/JZ8HLs8VaNg/video.html
Abdelkader Abaz
Abdelkader Abaz 2 aylar önce
الترجمة
Ayse Karasu
Ayse Karasu 2 aylar önce
Tebrikler askerlerimizide canlari pahasina gorevlerinide bulundurdugunuz icin tesekurler.. Rabbım yar yardimcilari olsun inşallah amin..bizim evimizde ulkemizde rahat uyumamiz onlarin orada gorevini basariyla yurutmesinden dir..Rabbim HAFIZ Ismiyle korusun amin
yas58
yas58 2 aylar önce
Bu dizi boka sardi
Yagmur Yagmur
Yagmur Yagmur 2 aylar önce
Ömre bir sey olmasin lütfen . Alpayida cikarin gitsin diziden . Halil ile Melegin yüzü artik.
Eceslife
Eceslife 2 aylar önce
Gaziantep lilere sesleniyorum alpayı yakalayın 🙅🙅🙅 adam edin ya
Rahmanyusuf Yildiz
Rahmanyusuf Yildiz 2 aylar önce
Çok güzel bölüm
Natiq Agamaliyev
Natiq Agamaliyev 2 aylar önce
Sən bütün əsgərlərimizi qoru ya Rəbbim,yetər daha şəhid olmasın nə gerçək həyatda,nədə dizide,🙏♥️🤲
Gazi Gazi27
Gazi Gazi27 2 aylar önce
Gönül dağı; Ne demişler, yanmayan yakamaz. Ama yanmak için de bir yürek lazım..."
Su Dem
Su Dem 2 aylar önce
Ömer muhtemelen şehit olacak. Halil tutuklanacak.. Aşırı negatif.. bir bölüm geliyor..
Arya Er
Arya Er 2 aylar önce
Ne olısn ömere bişeyi olmasn 😔
Nazdı Dadaşova
Nazdı Dadaşova 2 aylar önce
Alpay bi durrr
Sibel
Sibel 2 aylar önce
omer'in hafiza kaybetecek ve o çingen gulsad basimiza bela olacak, omer'i rahat birakmicak, ve defneyi unutacak , vallah eger boyle bir sey olursa diziye izlemem
Mima Mitkova
Mima Mitkova 2 aylar önce
Bu dizi çok güzel beni çok etkilediği her zaman ben alatiyo
Funda D
Funda D 2 aylar önce
Ömer şehit olmicak ama onu Fırat askerde şehit olmuştu onun kız kardeşi bulur Ömeri hiç birşey hatırlamicak ama o kız ona aşık olur tahminim öyle
Eda D.
Eda D. 2 aylar önce
Rabbim tüm askerlerimizi korusun Insallah ❤️
Gūlzade Koç
Gūlzade Koç 2 aylar önce
Senarist'lerde haklı sanki hayatta her şey çok güzel gidiyor da diziler de gitsin..😏
Aykut _men
Aykut _men 2 aylar önce
Eğer Ömer’i vurdularsa ne olucak acaba
Arife Nayir
Arife Nayir 2 aylar önce
...... cikardiniz iyicei alpay kenan milletin basina bela oldu polis yokmu adamlarin yaptigi her sey yanlarina kar kaliyor yani kötuler kazaniyo her zaman iyi işliyo senarist insanlarin kafasina bitirin iyligide insanligida her sey bitti zaten
Ferahil Nebiyev
Ferahil Nebiyev 2 aylar önce
Hadi bakam senarist ömerin sonunu yazma
Pərviz Memmedov
Pərviz Memmedov 2 aylar önce
Bən mi yalnış gördüm Yoksa sondakı ömərmiydi 😯😯
Merve Na
Merve Na 2 aylar önce
Keske ömer ölmese ama engelli kalsa. Ama öyle tipik türk dizisi engelli modu( yani kimseyle konusmiycam hayata küscem tarzi) degil de. Tüm engelli olan kisilere örnek bi sekilde hayata tutunsa. Doktorluk meslegini mesela tekerlekli sandalye de devam etse. Sonra dizinin sonuna dogru mücadele ede ede yürpmeyi basarsa böyle ce herkese umut olsa.
Ertugrul İsayev
Ertugrul İsayev 2 aylar önce
Benim adım Melek diyil dizinin ismini hayatla savaş koysaydınız
Zeynep Celik
Zeynep Celik 2 aylar önce
Sakin Ömeri öldürme yönetmen. Ikinci bahar gibi guzel sonu olsun. Yala yeri doldurulmayan bir dizi olarak kaldi hatıralarda. O diziyi biraz ornek alın
Gülşen Elkoca
Gülşen Elkoca 2 aylar önce
Ölüm olmasin sonu mutluluk olsun yanii şu viruste ihtiyacimiz buuu
BERİL UMAY AKTAŞ
BERİL UMAY AKTAŞ 2 aylar önce
Ya ömer e birşey olmasın amaaa😪😪
Esmanur Özbek
Esmanur Özbek 2 aylar önce
Zümrüt hanım da yumusiyi inşallah
Selma Saraçoğlu
Selma Saraçoğlu 2 aylar önce
Ömer şehit olmaz bence ama hafızasını kaybedebilir, herşeyi unuturum ama senin beni sevdiğini unutmam demişti defneye
I. I.
I. I. 2 aylar önce
Son bölümlerde gülerken ağladık ya acısı çıkacak illa ki. Bekle bizi çarşamba göz yaşı dökmeye kaldığımız yerden devam😂
xx_1919 Alaca
xx_1919 Alaca 2 aylar önce
Bomba bir bölüm bizi beklior
Cnn zgl
Cnn zgl 2 aylar önce
Şimdi ömer yaralı onu, şu Suriyeli kız bulur kurtarır belki hafıza kaybı olur bu arada o kızla evlenir falan kafamda deli seneryolar
Айнур Мамедова
Айнур Мамедова 2 aylar önce
Allah butun esgerlerimizi qorusun.Allah butun Şehidlerimize rehmet elesin 😢.Omere hecne olmasin.Olsa cox pis Omerin ailesi axi onlar o acini yasiyiblar.
kawsar marwa
kawsar marwa 2 aylar önce
ne kadar hızle çıkte
İsmayıl Musayev
İsmayıl Musayev 2 aylar önce
ömeride qorusun
İsmayıl Musayev
İsmayıl Musayev 2 aylar önce
allah butun esgerleri qorusun amin... dayımda onların içinde
Sbl Cskn
Sbl Cskn 2 aylar önce
Biraz abartılı buldum. Bu abartı insanı diziden soğutuyor. Filmde zaten bir sürü çekim hatası var. Bu hafta Defne Ömer'i yolcu edemedi üzerinde aynı kıyafet ve aynı balkondayken Ömer birliğe teslim olmuş asker kıyafetleri ile aradi
Ozlem Gungordu
Ozlem Gungordu 2 aylar önce
Yeter ama bizimde bir sabir taşimiz var dūn arkadaşimin beyi vefat etti coranadan 1 hafta önce başka bir arkadaşimin ablasi hepsi gencecik insanlar biz birde dizilerde bu kadar göz yaşi dökmek istemiyoruz şişirdiniz bizi hiçmi gūzel birşey olmiyacak hayatimizda bari hayal alemimizi rahat birakin biz neymişiz be entirika kötūlūk hepsi bizde bırakin artik şu yabanci dizilerden rol çalmayi aloooo biz tūrk oğlu tūrk ve mūslūmaniz arada birkaçtane çūrūğūmūz çksa bilie ama genel olarak merhametli insanlariz elin yabancilariyla bizi bir tutmayin abuk subuk filimler yapipta evlatlarimizada kötū örnek olmayin kemal sunali adile naşitli minur özkulu aile filimlerinin yillar geçmesine rağmen ne kadar sevildigini hala en sevilen filimler olduğunu oturup bir dūşūnūn derim
Hacer Armağan
Hacer Armağan 2 aylar önce
Bir aylik asker catişmaya gidermi hem bedeli asker
Abdullah Cem fırat
Abdullah Cem fırat 2 aylar önce
Bedelli değil; dikkat edin asteğmen
usta yorumcu
usta yorumcu 2 aylar önce
Haaa şimdi oldu he senarist böyle mi devam edecek bu güzelim dizi ailecek keyifle bi bu diziyi izliyorduk herhalde söz ve savaşçı seyircisinide kazanmaya çalışıyorsunuz offff be of bu ne ya bu kel kafalı alpayıda uzak tutun ön planda niye tutarsın be senarist ve yönetmen anlamıyorum ki
arslan kız
arslan kız 2 aylar önce
Doktoru da savaşa gönderdiniz ya bravo 👏 bi yerden güldürüp bi yerden nasıl ağlatırız herhalde bence Ömer ve defne dizinin sembolü biri olmadan diğeri olmaz
Fatih Akyiğit
Fatih Akyiğit 2 aylar önce
Noluyo yaaa üfff
Lamia Lamia
Lamia Lamia 2 aylar önce
🔥🔥🔥🔥🔥 trshow.info/watch/yRcgAgNeYFg/video.html
Pınar Özcan
Pınar Özcan 2 aylar önce
Senaaarist senarit boyun posun devirile
BLACK PINK
BLACK PINK 2 aylar önce
Bence kesin o patlama Defne nin kabusu
Ozgur Sonmez
Ozgur Sonmez 2 aylar önce
Heyecanla bekliyorm
Yuliya Antonova
Yuliya Antonova 2 aylar önce
Melek ve Halil Evlensin çünkü hâk ediyorlar ve final olmasın bu Alpai ne haki var esap sorsun kendisi boşadı Melei hiç haberi olmadan o Kenan da hapisane de yakışırlar. Yeterin bu kötulerlen kötülüklerden ya insani sinir etmein mutluluk dolu başarı dolu olsun huzurlu hepsi bu ne ilik düşünün da ılık olsun imi dünyada kötüler ve kötülükler ök olsun dünya üzünden
Arabesk Dünyası
Arabesk Dünyası 2 aylar önce
Yazık Ömer gitti bence okadar gereksiz karakter var onları çıkartın Ömer kalmalıydı
Muslim
Muslim 2 aylar önce
İnşallah allah bu diziye ve benim izlediğim dizilere uzun ömür verer BENIM ADIM MELEK KUZEY YILDIZI HERCAİ KIRMIZI ODA MUCİZE DOKTOR
Esma özcan
Esma özcan 2 aylar önce
Senarist senarist, ne yaptın yine senarist!
Kardeşler Oyunda
Kardeşler Oyunda 2 aylar önce
Abi Ömer bombadan kaçar Ken ohhh iyi kaçtı diyodum baktım ki uçuyo abi Ömer'e bir şey olmasın valla bak Alpay ile kenanin ne yapacağını merak ediyorum
Herşeyden Biraz
Herşeyden Biraz 2 aylar önce
Yaa Ömer’e bişey olmasın bu dizi çok farklı aileyi dostluğu sevgiyi hepsini içine alıyor umarım mutlu sonlarla çokk uzun zaman sonra biter
elişi delisi
elişi delisi 2 aylar önce
Hayır ya yinemi ağlıycaz ağlamadığımız bölüm yok
Nem & Ley Huseynova
Nem & Ley Huseynova 2 aylar önce
Rabbim askerlerimiz qoru nolur ya òmere bişey olmasin ,ya siz alpay kenan pisliklerine bişeyler yapin kòtùluķ kòtuluk ustune yapirlar
Benim Adım Melek 41. Bölüm
2:14:50
Benim Adım Melek
görünümler 1,3 Mn
Benim Adım Melek 41. Bölüm Fragmanı
00:37
Benim Adım Melek
görünümler 593 B
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 48. Bölüm - Yeni Bir Aşk mı Doğuyor?
7:01
Benim Adım Melek 49. Bölüm
2:34:27
Benim Adım Melek
görünümler 957 B
Benim Adım Melek 47. Bölüm
2:44:21
Benim Adım Melek
görünümler 1,4 Mn
Show TV Canlı Yayın ᴴᴰ
Show TV
görünümler 11
Benim Adim Melek 41. Bolum 3. Fragmani
00:43
Dizi FilmTv
görünümler 74
Sol Yanım 8. Bölüm
2:18:47
Sol Yanım
görünümler 2,3 Mn
Kuruluş Osman 42. Bölüm
2:29:13
Kuruluş Osman
görünümler 5 Mn
Benim Adım Melek 40. Bölüm
2:11:06
Benim Adım Melek
görünümler 1,5 Mn
Benim Adım Melek 20. Bölüm
2:51:58
Benim Adım Melek
görünümler 2,6 Mn
Benim Adım Melek 1. Bölüm
2:50:03
Benim Adım Melek
görünümler 6 Mn
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 48. Bölüm - Yeni Bir Aşk mı Doğuyor?
7:01
Winx Efsanesi: Kader | Resmi Fragman | Netflix
2:36
Netflix Türkiye
görünümler 146 B
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 180. Bölüm Fragmanı
1:05
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 773 B
Brawl Stars Animation EDGAR vs BYRON (Parody)
8:19
LuoKho Brawl Stars Animation
görünümler 192 B
Sokağın Çocukları | 2. Sezon 7. Bölüm Fragman
0:59
Uyanış Büyük Selçuklu 17. Bölüm Fragmanı
0:49
Uyanış: Büyük Selçuklu
görünümler 1,8 Mn